[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 34 ... 38 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Hupske schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:44:
Het is een vervelende wedstrijd geworden. Ze liggen alleen nog maar op de grond.
Is het al zo’n 80 minuten hoor. Het is kijken voor Messi en/of een gelijkmaker.

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Brazilie, Frankrijk en Spanje rollen dit Argentinie met gemak op.

ICE ICE Baby


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
HollowGamer schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:44:
Zijn er mensen die Argentijnen leuk vinden?
Onze koning :+

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

HollowGamer schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:44:
Zijn er mensen die Argentijnen leuk vinden?
Sommige Argentijnse dames kan ik wel waarderen :)

ICE ICE Baby


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Draaien ze niet op KINK :+

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

HollowGamer schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:44:
Zijn er mensen die Argentijnen leuk vinden?
Ik vind Fransen, Duitsers, en Portugezen ook niet leuk. :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:24
HollowGamer schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:44:
Zijn er mensen die Argentijnen leuk vinden?
Vandaag wat minder met dit spel zoals zo veel ploegen goed en slecht spelen door een toernooi heen.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
HollowGamer schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:44:
Zijn er mensen die Argentijnen leuk vinden?
Willem Alexander vindt er 1 erg leuk ;)

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
djmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:45:
Brazilie, Frankrijk en Spanje rollen dit Argentinie met gemak op.
Brazilie? Die zie ik echt niet zo makkelijk winnen.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Denk dat mBappe straks tegen Irak het doelpunten record van Messi in 1 wedstrijd verbetert.
d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:50:
[...]

Die gaat er dit toernooi zeker overheen.
Zit alleen niet op een Franse kampioen te wachten
Nee idd. Plus ik zit te wachten op een NL wereld kampioen. Haha. Wacht er al 49 jaar op. :z

[ Voor 62% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 20:51 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:24
Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:49:
Denk dat mBappe straks tegen Irak het doelpunten record van Messi in 1 wedstrijd verbetert.
Die gaat er dit toernooi zeker overheen.
Zit alleen niet op een Franse kampioen te wachten

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Dit is niet de wedstrijd die de gemiddelde Amerikaan gaat overtuigen dat voetbal een leuke kijk sport is. Saai.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:50:
[...]

Die gaat er dit toernooi zeker overheen.
Zit alleen niet op een Franse kampioen te wachten
Denk dat we onze eerste Afrikaanse wereldkampioen gaan krijgen.

ICE ICE Baby


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:09
djmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:51:
[...]

Denk dat we onze eerste Afrikaanse wereldkampioen gaan krijgen.
Zover gaat Senegal niet komen.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:24
Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:50:
Dit is niet de wedstrijd die de gemiddelde Amerikaan gaat overtuigen dat voetbal een leuke kijk sport is. Saai.
Ik heb dat met elke honkbal wedstrijd en dat schijnt daar best een grote sport te zijn :+

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Oostenrijk zet toch ook nu niet volledig druk. Lijkt mij nu wel handig

Edit : slechte voorzetten, daar kan Arnautovic toch niks mee

[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 22-06-2026 20:54 ]


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:52:
[...]


Ik heb dat met elke honkbal wedstrijd en dat schijnt daar best een grote sport te zijn :+
4 uur lang weg bij je vrouw om bier en hotdogs te eten.

Ik snap het wel.

ICE ICE Baby


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Harribo schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:53:
Oostenrijk zet toch ook nu niet volledig druk. Lijkt mij nu wel handig
Ik zou zeggen alles of niks olé olé.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Oostenrijk op zijn duits naar de 1-1 :+

ICE ICE Baby


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:52:
[...]


Ik heb dat met elke honkbal wedstrijd en dat schijnt daar best een grote sport te zijn :+
Maar wij organiseren de world series ook niet in Europa :)

Ik vind het saai maar ook ergens wel indrukwekkend spel van Argentinië. Een goal, en verder controleren. Ze hebben Oostenrijk exact nul kansen gegeven.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Oostenrijk is aanvallend echt heel zwak, er liggen kansen als ze het beter uitspelen maar het is zo onzorgvuldig rond de 16 dat Argentinië niet op de proef gesteld word.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

djmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:55:
Oostenrijk op zijn duits naar de 1-1 :+
Zou leuk zijn.

Maar vooralsnog heeft Argentinië alles onder controle. Ze hebben (voor zover ik gezien heb) nagenoeg geen kans weggegeven. En aanvallend hadden ze er nog zeker 2 kunnen maken.

Argentinië doet wel weer mee om de titel denk ik.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:00
Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:56:
[...]


Maar wij organiseren de world series ook niet in Europa :)

Ik vind het saai maar ook ergens wel indrukwekkend spel van Argentinië. Een goal, en verder controleren. Ze hebben Oostenrijk exact nul kansen gegeven.
Sterk team is het dat Argentinië. Het lijkt niet bijzonder maar zit gewoon goed in elkaar, gaan ook door het vuur voor mekaar, vaak wat irritant spel wat niet leuk is voor tegen te spelen. En dan hebben ze nog ene Messi die het met een flits kan openbreken

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

forzav schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:57:
Oostenrijk is aanvallend echt heel zwak, er liggen kansen als ze het beter uitspelen maar het is zo onzorgvuldig rond de 16 dat Argentinië niet op de proef gesteld word.
Om nu als top team denken op die manier op safe te spelen, sorry niet best hoor.

ICE ICE Baby


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Hopaaaaaaa en daar is tie weerrrrr. :D

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Ongelooflijk

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:09
Tjaaa, toch knap

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nee niet weer die gozer.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:00
Ja hoor, is ie weer. d:)b

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:46

Typhone

Who Dares Wins

HollowGamer schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:44:
Zijn er mensen die Argentijnen leuk vinden?
De Argentijnse keuken (steaks!) kan me goed bevallen. Voor de rest nope.

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Dus als Messi er niet was, dan was het 0-0 geworden gezien het spelbeeld.

ICE ICE Baby


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:16

Fiber

Beaches are for storming.

Wereldgoal!!! _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Wat een slapzakken bij Oostenrijk. Als dit Nederland zou zijn het laatste kwartier zou ik mij kapot ergeren.

Uiteraard weer Messi. Netjes gedaan.
Argentinië is zonder Messi een stuk minder gevaarlijk krijg ik het idee

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Nou, Argentinië - Frankrijk finale. De rest kan alleen maar toekijken.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
djmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 21:00:
Dus als Messi er niet was, dan was het 0-0 geworden gezien het spelbeeld.
Dat bedoel ik dus

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:00
Die pass dat die gaf voor zijn doelpunt was ook briljant. We mogen echt blij zijn dat de hem kunnen zien spelen nog

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Voor een 'voetbalbejaarde' is het wel knap hoe hij het afrondt. Had dus zo weer een hattrick kunnen maken.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
En zo werd het toch wel de avond van Messi.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Zonder Messi had Argentinië nog geen goal gescoord haha.

Messi 100% zeker man of the match.

Wat een "baller". :D

[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 21:03 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Mooie sportieve felicitaties all round. Gelukkig niet verzand in een schop partij.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:39
Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:58:
[...]

Zou leuk zijn.

Maar vooralsnog heeft Argentinië alles onder controle. Ze hebben (voor zover ik gezien heb) nagenoeg geen kans weggegeven. En aanvallend hadden ze er nog zeker 2 kunnen maken.

Argentinië doet wel weer mee om de titel denk ik.
Argentinie doet mee?? Argentinie is het nieuwe Duitsland, zo van "hoe stoppen we die". Oww wat zal ik genieten als die Argentijnen op de tribune in hun roes dood neervallen als ze de kleine finale moeten spelen.

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nSds4snsQ4EqmYfbo6cgSzJuMzY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/btwEyqIxYqSwud5DonmkM2iN.png?f=fotoalbum_large

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Mbappe heeft er al 14 gemaakt tijdens 3 WK tournooien, Messie had 6 WK tournooien nodig voor 18.

Messi is 11 jaar ouder, dus dit record is van korte duur.

Als argentinie er al vroeg uit ligt, voor de de kwart finales dus, dan gaat Mbappe er dit tournooi al overheen.

ICE ICE Baby


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

djmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 21:17:
[...]

Mbappe heeft er al 14 gemaakt tijdens 3 WK tournooien, Messie had 6 WK tournooien nodig voor 18.

Messi is 11 jaar ouder, dus dit record is van korte duur.

Als argentinie er al vroeg uit ligt, voor de de kwart finales dus, dan gaat Mbappe er dit tournooi al overheen.
Mbappe is ook nog maar 27. Die kan na dit wk misschien nog wel 2 WK's mee.

Plus meer landen, dus wss verpulvert mBappe dit record.

Desalniettemin blijft Messi een fenomeen. :)

Edit: zo Frankrijk Irak maar kijken. Maar Irak heeft natuurlijk niks te zoeken op dit WK. "Normaal gesproken" zou het een doelpuntenfestijn moeten worden.

Edit: volgens is de wedstrijd een uur uitgesteld(?) Zou om 2200u beginnen maar ivm noodweer aldaar een uur later(?)

Nee..begon om 2300u maar wordt Ivm noodweer misschien uitgesteld. (Onweer)

[ Voor 22% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 21:34 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-06 13:19
HollowGamer schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:44:
Zijn er mensen die Argentijnen leuk vinden?
(Koning Willem-Alexander schijnt er in ieder geval eentje wel nice te vinden)

Ja hoor. Een uitwisseling gehad met Argentijnse meisjes, vanuit de Rotary. Mijn zus is daar naartoe gegaan, omdat ze Spaans studeerde. De dochters van het gezin kwamen naar Nederland. De eerste keer was in 2002 en viel gelijk met de bruiloft van Willem-Alexander met Maxima. Mijn vader had kaarten geregeld voor het bruiloftsfeest in de Amsterdam Arena. Een aantal jaren later zijn ook de ouders op bezoek geweest. Hele aardige mensen.

Drie en een half jaar geleden naar Argentinië op rondreis geweest. Prachtig land, ontzettend fijne mensen. Patagonië, Salta, Buenos Aires en (inderdaad) de biefstuk is heerlijk. Ontzettend van genoten.

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:24
djmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 21:17:
[...]

Mbappe heeft er al 14 gemaakt tijdens 3 WK tournooien, Messie had 6 WK tournooien nodig voor 18.

Messi is 11 jaar ouder, dus dit record is van korte duur.

Als argentinie er al vroeg uit ligt, voor de de kwart finales dus, dan gaat Mbappe er dit tournooi al overheen.
Dat heb ik ook al eerder tijdens de wedstrijd aangegeven.

Mbappe krijg een hele carrière met alleen maar top voetballera in het nationale team wat een luxe is dat.
Hij is ook meer een doelpunten machine maar daar stop het ook wel grotendeels.

  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:44
d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 21:53:
[...]


Dat heb ik ook al eerder tijdens de wedstrijd aangegeven.

Mbappe krijg een hele carrière met alleen maar top voetballera in het nationale team wat een luxe is dat.
Hij is ook meer een doelpunten machine maar daar stop het ook wel grotendeels.
Laten we niet doen alsof Argentinie een zwak/middelmattig team + messi is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:24
Bossie schreef op maandag 22 juni 2026 @ 21:54:
[...]

Laten we niet doen alsof Argentinie een zwak/middelmattig team + messi is.
Ik zeg helemaal niets over Argentinië.

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Bossie schreef op maandag 22 juni 2026 @ 21:54:
[...]

Laten we niet doen alsof Argentinie een zwak/middelmattig team + messi is.
Maar is wel zo als je kijkt naar waar Argentinie van afhankelijk is voor de doelpunten.

Alle 5 van Messi, zonder Messi zaten ze met geluk op 3.

ICE ICE Baby


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Nvm. Foutje. :F

[ Voor 110% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 22:21 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:46

Typhone

Who Dares Wins

De memes bestaan echt hoor. Ik keek in de scorito van vrouwlief waar precies één iemand Messi als topscoorder heeft aangeduid. De receptioniste die vroeg waarom een speler in de goal niet in Oranje speelde… waar iedereen hard om moest lachen. Die ook al Kaapverdië twee keer goed voorspelde en om die reden zeer hoog staat. Zucht. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Typhone op 22-06-2026 22:31 ]


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Zou wat zijn als Mbappe er straks 5 binnen schiet. :+

It’s the economy, stupid!


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

dawg schreef op maandag 22 juni 2026 @ 22:48:
Zou wat zijn als Mbappe er straks 5 binnen schiet. :+
Dat mag van de fifa vandaag niet, dus bij 4 krijgt ie rood.

Rood voor natrappen naar Messi.

[ Voor 7% gewijzigd door djmuggs op 22-06-2026 22:51 ]

ICE ICE Baby


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YZOaYUS3SFULPW3UeQxopE0pAMw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/whIsprhuTKjwnzzxliSkOaVp.jpg?f=user_large

Wat een elftal! :o

Edit: en dan zitten er nog een stuk of 5 potentiële basisspelers/ wereldtoppers op de bank.

Echt nr 1 kans hebber voor de titel imho

[ Voor 23% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 22:52 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Hier staat een 1 miljard euro aan spelers ten opzichte van Argentinie dat net de 400 mln haalt.

En denk ook zeker ruim 2x de kwaliteit.

Ohwjah, arm Irak :+

[ Voor 6% gewijzigd door djmuggs op 22-06-2026 22:56 ]

ICE ICE Baby


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Bijna allemaal buitencategorie.

Edit; mBappe en Dembele zijn samen al 400 miljoen. B)

[ Voor 48% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 22:56 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 22:55:
Bijna allemaal buitencategorie.
Ik ben buitencategorie, daarom ben ik niet geselecteerd. :(

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:37
Dat volkslied, wat een hoop geluiden door elkaar zeg.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Hup Irak!! :+
Quad schreef op maandag 22 juni 2026 @ 22:56:
[...]

Ik ben buitencategorie, daarom ben ik niet geselecteerd. :(
Ronald belde mij ook, hij wilde mij zodat hij Frenkie als wissel kon gebruiken... maar ik heb aangegeven dat ik het te druk had met belangrijkere zaken.. :+

[ Voor 99% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 22:59 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

TeamNL zijn scheidsrechters van dienst.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Met al die apparatuur onder het tenue van de scheids lijkt het net of ze schoudervulling hebben. :P

It’s the economy, stupid!


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Ze hebben een compleet datacenter onder hun shirt. Lol

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Telraampje erbij gepakt.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Irak valt me tot nu toe erg mee.. :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 23:04:
Irak valt me tot nu toe erg mee.. :+
ze hebben de Abacus uitgevonden, dat werkt in hun voordeel nu.

ICE ICE Baby


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Keeper toch...

En 1-0

Bappie

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Mbappe 1 - 0 Irak.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Zo. Man man.

It’s the economy, stupid!


  • AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:05
Wat een poeier weer

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Knap dat Irak zo lang de 0 heeft weten te houden. Dat dan weer wel. :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:16

Fiber

Beaches are for storming.

Wat een goal weer van Mbappe! _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Bappie is de beste spits ter wereld.

(Edit: En Kane daar vlak achter)

[ Voor 33% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 23:19 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Frankrijk speelt veel aanvallender tov de vorige wedstrijd, nu krijgt al het offensieve talent tenminste de kans om zich te laten zien.

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Mbappe komt vandaag op 16, bij 17 zou de druk op Messi te groot worden.


Ronaldo is 41, over 4 jaar is Messi 42.

Dus dat moet kunnen voor Messi, 7 WK's

[ Voor 37% gewijzigd door djmuggs op 22-06-2026 23:23 ]

ICE ICE Baby


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Toch mooi voor de spelers van Irak dat ze het WK van zo dicht mogen meemaken als toeschouwer.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 23:23:
Toch mooi voor de spelers van Irak dat ze het WK van zo dicht mogen meemaken als toeschouwer.
Op die manier kan ik ook nog 5 minuten mee doen voor Nederland :P

ICE ICE Baby


  • dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
djmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 23:28:
[...]

Op die manier kan ik ook nog 5 minuten mee doen voor Nederland :P
Als Memphis het kan :+

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Hahaha.

Nou Frankrijk valt me toch wat tegen eerlijk gezegd.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Frankrijk enorm slordig rond de 16. Irak kan nu zelfs meevoetballen

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Frankrijk speelt laks. Die hebben zelf ook wel door dat dit een "makkie" is. En dat gaat ten koste van de scherpte.

Ik denk dat ik mijn bedje maar opzoek.

Ik slaap liever op bed dan dat ik van deze wedstrijd in slaap val.

:O

See you later. Tot de volgende! :) (morgen Portugal en Engeland maar eens bekoeleloeren.)

Veel plezier nog voor degenen die hem uit gaan kijken. :)

Edit: weet niet of het zo is, en of ik het goed gehoord heb, maar op België zeggen ze dat het "weer protocol" in gang gezet wordt en dat de wedstrijd wat later verder gaat? (Kan me vergissen, maar welterusten! )

[ Voor 28% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 23:54 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Uitstel denk ik.

It’s the economy, stupid!


  • wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 18:28
Hmm. Ik heb vakantie maar vrees dat dit wel even kan gaan duren. Denk niet dat we daar op gaan wachten. Frankrijk vind ik niet fantastisch spelen ook.

niet iedereen heeft een bierbuikje


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:00
wodkabuikje schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 00:01:
Hmm. Ik heb vakantie maar vrees dat dit wel even kan gaan duren. Denk niet dat we daar op gaan wachten. Frankrijk vind ik niet fantastisch spelen ook.
Vorig jaar tijdens het WK voor clubs paar keer gebeurd. Bij Chelsea zelfs een paar uur.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Dit kan ook wel een paar uur duren

Als er bliksem is binnen een straal van ~12 tot ~16km van het stadion wordt de wedstrijd een half uur uitgesteld.

Na elke nieuwe bliksem binnen die straal gaat de "timer" van een half uur weer in, en begint opnieuw. Aldus goegel.

(De NOS zegt ~13km
-->> Wat zijn de protocollen rond noodweer? - https://nos.nl/l/2619788#UPDATE-95235228 )

Ik zeg welterusten. :z

Hopelijk morgenvroeg om 8u de wedstrijd live uit kijken. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 00:34 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 18:28
We zijn nog steeds aan het wachten hoor. Zijn nu op het punt dat de commentator al afscheid heeft genomen en we nu een blik hebben op het stadion. Zitten toch al aardig wat toeschouwers weer binnen maar vrees dat dit nog wel even gaat duren...

niet iedereen heeft een bierbuikje


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Pijnlijk en knullig van Irak zeg. :X

It’s the economy, stupid!


  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hoe soepeltjes het voor Frankrijk verloopt. Die speelden met 1-0 voor alsof ze ala oranje 5-0 voor stonden. Duurde nog lang voor Irak ze het tweede doelpunt aanreikt op een dienblad. Olise met een paar mooie assist, balletje op de lat. Dembele eindelijk zijn wk goal. Frankrijk tegen Noorwegen gaat nog een leuke pot worden!

  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:44
Joosie200 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 08:42:
Hoe soepeltjes het voor Frankrijk verloopt. Die speelden met 1-0 voor alsof ze ala oranje 5-0 voor stonden. Duurde nog lang voor Irak ze het tweede doelpunt aanreikt op een dienblad. Olise met een paar mooie assist, balletje op de lat. Dembele eindelijk zijn wk goal. Frankrijk tegen Noorwegen gaat nog een leuke pot worden!
Nah, dat word gewoon een potje waarbij Frankrijk volle bak gaat spelen en dan vervolgens rustig uitloopt naar 3-0/4-1 ofzo.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 18:28
dawg schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 02:11:
Pijnlijk en knullig van Irak zeg. :X
Ah, wij waren dus niet de enige die zijn blijven wachten op het vervolg 😀

Ja, dat was ongelooflijk knullig. Mensen die de wedstrijd niet hebben gezien zien alleen de uitslag maar zo gemakkelijk ging het niet voor Frankrijk vond ik.

niet iedereen heeft een bierbuikje


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

wodkabuikje schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 11:10:
[...]

Ah, wij waren dus niet de enige die zijn blijven wachten op het vervolg 😀

Ja, dat was ongelooflijk knullig. Mensen die de wedstrijd niet hebben gezien zien alleen de uitslag maar zo gemakkelijk ging het niet voor Frankrijk vond ik.
Nouja, ik had niet de indruk dat Frankrijk erg zijn best deed. Dat hoefde ook niet meer echt na die enorme blunder van Irak.

Trouwens heb ik niet speciaal gewacht maar toen ik mijn bed wilde opzoeken rond 2u zapte ik nog even en zag dat men weer begonnen was. :+

It’s the economy, stupid!


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Weer een fouten festival bij Koulibaly, zouden ze die op de bank durven zetten? Die heeft nu al minimaal 3 fouten op zn naam waar direct tegen goals uit vallen

  • wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 18:28
dawg schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 16:05:
[...]

Nouja, ik had niet de indruk dat Frankrijk erg zijn best deed. Dat hoefde ook niet meer echt na die enorme blunder van Irak.

Trouwens heb ik niet speciaal gewacht maar toen ik mijn bed wilde opzoeken rond 2u zapte ik nog even en zag dat men weer begonnen was. :+
Ik probeer vooral mijn voorspellingen goed te praten. Ik heb ingevuld dat we het WK gaan winnen dus moet wel de tegenstand een beetje afzwakken hahaha :)F

niet iedereen heeft een bierbuikje


  • PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5qydlxf6-Bvxev8UkheQmpM8aUU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nvhMrQccR53dweGBSQU2qUk5.jpg?f=fotoalbum_large

Hup Oezbekistan

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-06 11:17
Gaan we vanavond een hattrick van Ronaldo zien of weer dikke missers?

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
Zou leuk zijn, maar ik verwacht kansloos.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:30

Format-C

Tracing Rays

Nou.

Die had Ronaldo in zn betere dagen zeker gemaakt.

Edit: Haha.

Gollaaaaa. Ronnie

Suuuuuuuuuu. LOL

[ Voor 32% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 19:07 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Zo hij is van de 0 af.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-06 11:17
Daar is ie!!

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
-O-

F*** Portugal, maar diep respect voor de persoon Ronaldo. En ja, ook voor Messi. Kan je alleen maar je hoed voor afnemen.

[ Voor 95% gewijzigd door DutchOwnage op 23-06-2026 19:09 ]


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Lekker verdedigd ook… wordt geen strobreed in de weg gelegd.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Pagina: 1 ... 34 ... 38 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl