Is het al zo’n 80 minuten hoor. Het is kijken voor Messi en/of een gelijkmaker.Hupske schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:44:
Het is een vervelende wedstrijd geworden. Ze liggen alleen nog maar op de grond.
Brazilie, Frankrijk en Spanje rollen dit Argentinie met gemak op.
ICE ICE Baby
Onze koningHollowGamer schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:44:
Zijn er mensen die Argentijnen leuk vinden?
Sommige Argentijnse dames kan ik wel waarderenHollowGamer schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:44:
Zijn er mensen die Argentijnen leuk vinden?
ICE ICE Baby
Draaien ze niet op KINK
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik vind Fransen, Duitsers, en Portugezen ook niet leuk.HollowGamer schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:44:
Zijn er mensen die Argentijnen leuk vinden?
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Vandaag wat minder met dit spel zoals zo veel ploegen goed en slecht spelen door een toernooi heen.HollowGamer schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:44:
Zijn er mensen die Argentijnen leuk vinden?
Willem Alexander vindt er 1 erg leukHollowGamer schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:44:
Zijn er mensen die Argentijnen leuk vinden?
Brazilie? Die zie ik echt niet zo makkelijk winnen.djmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:45:
Brazilie, Frankrijk en Spanje rollen dit Argentinie met gemak op.
Denk dat mBappe straks tegen Irak het doelpunten record van Messi in 1 wedstrijd verbetert.
Nee idd. Plus ik zit te wachten op een NL wereld kampioen. Haha. Wacht er al 49 jaar op.d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:50:
[...]
Die gaat er dit toernooi zeker overheen.
Zit alleen niet op een Franse kampioen te wachten
[ Voor 62% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 20:51 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Die gaat er dit toernooi zeker overheen.Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:49:
Denk dat mBappe straks tegen Irak het doelpunten record van Messi in 1 wedstrijd verbetert.
Zit alleen niet op een Franse kampioen te wachten
Dit is niet de wedstrijd die de gemiddelde Amerikaan gaat overtuigen dat voetbal een leuke kijk sport is. Saai.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Denk dat we onze eerste Afrikaanse wereldkampioen gaan krijgen.d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:50:
[...]
Die gaat er dit toernooi zeker overheen.
Zit alleen niet op een Franse kampioen te wachten
ICE ICE Baby
Zover gaat Senegal niet komen.djmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:51:
[...]
Denk dat we onze eerste Afrikaanse wereldkampioen gaan krijgen.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ik heb dat met elke honkbal wedstrijd en dat schijnt daar best een grote sport te zijnDr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:50:
Dit is niet de wedstrijd die de gemiddelde Amerikaan gaat overtuigen dat voetbal een leuke kijk sport is. Saai.
Oostenrijk zet toch ook nu niet volledig druk. Lijkt mij nu wel handig
Edit : slechte voorzetten, daar kan Arnautovic toch niks mee
Edit : slechte voorzetten, daar kan Arnautovic toch niks mee
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 22-06-2026 20:54 ]
4 uur lang weg bij je vrouw om bier en hotdogs te eten.d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:52:
[...]
Ik heb dat met elke honkbal wedstrijd en dat schijnt daar best een grote sport te zijn
Ik snap het wel.
ICE ICE Baby
Ik zou zeggen alles of niks olé olé.Harribo schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:53:
Oostenrijk zet toch ook nu niet volledig druk. Lijkt mij nu wel handig
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Oostenrijk op zijn duits naar de 1-1
ICE ICE Baby
Maar wij organiseren de world series ook niet in Europad-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:52:
[...]
Ik heb dat met elke honkbal wedstrijd en dat schijnt daar best een grote sport te zijn
Ik vind het saai maar ook ergens wel indrukwekkend spel van Argentinië. Een goal, en verder controleren. Ze hebben Oostenrijk exact nul kansen gegeven.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Oostenrijk is aanvallend echt heel zwak, er liggen kansen als ze het beter uitspelen maar het is zo onzorgvuldig rond de 16 dat Argentinië niet op de proef gesteld word.
Zou leuk zijn.
Maar vooralsnog heeft Argentinië alles onder controle. Ze hebben (voor zover ik gezien heb) nagenoeg geen kans weggegeven. En aanvallend hadden ze er nog zeker 2 kunnen maken.
Argentinië doet wel weer mee om de titel denk ik.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Sterk team is het dat Argentinië. Het lijkt niet bijzonder maar zit gewoon goed in elkaar, gaan ook door het vuur voor mekaar, vaak wat irritant spel wat niet leuk is voor tegen te spelen. En dan hebben ze nog ene Messi die het met een flits kan openbrekenDr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:56:
[...]
Maar wij organiseren de world series ook niet in Europa
Ik vind het saai maar ook ergens wel indrukwekkend spel van Argentinië. Een goal, en verder controleren. Ze hebben Oostenrijk exact nul kansen gegeven.
Om nu als top team denken op die manier op safe te spelen, sorry niet best hoor.forzav schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:57:
Oostenrijk is aanvallend echt heel zwak, er liggen kansen als ze het beter uitspelen maar het is zo onzorgvuldig rond de 16 dat Argentinië niet op de proef gesteld word.
ICE ICE Baby
Hopaaaaaaa en daar is tie weerrrrr.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ongelooflijk
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Tjaaa, toch knap
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Nee niet weer die gozer.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
De Argentijnse keuken (steaks!) kan me goed bevallen. Voor de rest nope.HollowGamer schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:44:
Zijn er mensen die Argentijnen leuk vinden?
Dus als Messi er niet was, dan was het 0-0 geworden gezien het spelbeeld.
ICE ICE Baby
Wereldgoal!!!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wat een slapzakken bij Oostenrijk. Als dit Nederland zou zijn het laatste kwartier zou ik mij kapot ergeren.
Uiteraard weer Messi. Netjes gedaan.
Argentinië is zonder Messi een stuk minder gevaarlijk krijg ik het idee
Uiteraard weer Messi. Netjes gedaan.
Argentinië is zonder Messi een stuk minder gevaarlijk krijg ik het idee
Nou, Argentinië - Frankrijk finale. De rest kan alleen maar toekijken.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dat bedoel ik dusdjmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 21:00:
Dus als Messi er niet was, dan was het 0-0 geworden gezien het spelbeeld.
Die pass dat die gaf voor zijn doelpunt was ook briljant. We mogen echt blij zijn dat de hem kunnen zien spelen nog
Voor een 'voetbalbejaarde' is het wel knap hoe hij het afrondt. Had dus zo weer een hattrick kunnen maken.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zonder Messi had Argentinië nog geen goal gescoord haha.
Messi 100% zeker man of the match.
Wat een "baller".
[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 21:03 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Mooie sportieve felicitaties all round. Gelukkig niet verzand in een schop partij.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Argentinie doet mee?? Argentinie is het nieuwe Duitsland, zo van "hoe stoppen we die". Oww wat zal ik genieten als die Argentijnen op de tribune in hun roes dood neervallen als ze de kleine finale moeten spelen.Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:58:
[...]
Zou leuk zijn.
Maar vooralsnog heeft Argentinië alles onder controle. Ze hebben (voor zover ik gezien heb) nagenoeg geen kans weggegeven. En aanvallend hadden ze er nog zeker 2 kunnen maken.
Argentinië doet wel weer mee om de titel denk ik.
Mbappe heeft er al 14 gemaakt tijdens 3 WK tournooien, Messie had 6 WK tournooien nodig voor 18.
Messi is 11 jaar ouder, dus dit record is van korte duur.
Als argentinie er al vroeg uit ligt, voor de de kwart finales dus, dan gaat Mbappe er dit tournooi al overheen.
ICE ICE Baby
Mbappe is ook nog maar 27. Die kan na dit wk misschien nog wel 2 WK's mee.djmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 21:17:
[...]
Mbappe heeft er al 14 gemaakt tijdens 3 WK tournooien, Messie had 6 WK tournooien nodig voor 18.
Messi is 11 jaar ouder, dus dit record is van korte duur.
Als argentinie er al vroeg uit ligt, voor de de kwart finales dus, dan gaat Mbappe er dit tournooi al overheen.
Plus meer landen, dus wss verpulvert mBappe dit record.
Desalniettemin blijft Messi een fenomeen.
Edit: zo Frankrijk Irak maar kijken. Maar Irak heeft natuurlijk niks te zoeken op dit WK. "Normaal gesproken" zou het een doelpuntenfestijn moeten worden.
Edit: volgens is de wedstrijd een uur uitgesteld(?) Zou om 2200u beginnen maar ivm noodweer aldaar een uur later(?)
Nee..begon om 2300u maar wordt Ivm noodweer misschien uitgesteld. (Onweer)
[ Voor 22% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 21:34 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
(Koning Willem-Alexander schijnt er in ieder geval eentje wel nice te vinden)HollowGamer schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:44:
Zijn er mensen die Argentijnen leuk vinden?
Ja hoor. Een uitwisseling gehad met Argentijnse meisjes, vanuit de Rotary. Mijn zus is daar naartoe gegaan, omdat ze Spaans studeerde. De dochters van het gezin kwamen naar Nederland. De eerste keer was in 2002 en viel gelijk met de bruiloft van Willem-Alexander met Maxima. Mijn vader had kaarten geregeld voor het bruiloftsfeest in de Amsterdam Arena. Een aantal jaren later zijn ook de ouders op bezoek geweest. Hele aardige mensen.
Drie en een half jaar geleden naar Argentinië op rondreis geweest. Prachtig land, ontzettend fijne mensen. Patagonië, Salta, Buenos Aires en (inderdaad) de biefstuk is heerlijk. Ontzettend van genoten.
Dat heb ik ook al eerder tijdens de wedstrijd aangegeven.djmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 21:17:
[...]
Mbappe heeft er al 14 gemaakt tijdens 3 WK tournooien, Messie had 6 WK tournooien nodig voor 18.
Messi is 11 jaar ouder, dus dit record is van korte duur.
Als argentinie er al vroeg uit ligt, voor de de kwart finales dus, dan gaat Mbappe er dit tournooi al overheen.
Mbappe krijg een hele carrière met alleen maar top voetballera in het nationale team wat een luxe is dat.
Hij is ook meer een doelpunten machine maar daar stop het ook wel grotendeels.
Laten we niet doen alsof Argentinie een zwak/middelmattig team + messi is.d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 21:53:
[...]
Dat heb ik ook al eerder tijdens de wedstrijd aangegeven.
Mbappe krijg een hele carrière met alleen maar top voetballera in het nationale team wat een luxe is dat.
Hij is ook meer een doelpunten machine maar daar stop het ook wel grotendeels.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik zeg helemaal niets over Argentinië.Bossie schreef op maandag 22 juni 2026 @ 21:54:
[...]
Laten we niet doen alsof Argentinie een zwak/middelmattig team + messi is.
Maar is wel zo als je kijkt naar waar Argentinie van afhankelijk is voor de doelpunten.Bossie schreef op maandag 22 juni 2026 @ 21:54:
[...]
Laten we niet doen alsof Argentinie een zwak/middelmattig team + messi is.
Alle 5 van Messi, zonder Messi zaten ze met geluk op 3.
ICE ICE Baby
Nvm. Foutje.
[ Voor 110% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 22:21 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
De memes bestaan echt hoor. Ik keek in de scorito van vrouwlief waar precies één iemand Messi als topscoorder heeft aangeduid. De receptioniste die vroeg waarom een speler in de goal niet in Oranje speelde… waar iedereen hard om moest lachen. Die ook al Kaapverdië twee keer goed voorspelde en om die reden zeer hoog staat. Zucht.
[ Voor 23% gewijzigd door Typhone op 22-06-2026 22:31 ]
Dat mag van de fifa vandaag niet, dus bij 4 krijgt ie rood.
Rood voor natrappen naar Messi.
[ Voor 7% gewijzigd door djmuggs op 22-06-2026 22:51 ]
ICE ICE Baby
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/whIsprhuTKjwnzzxliSkOaVp.jpg?f=user_large)
Wat een elftal!
Edit: en dan zitten er nog een stuk of 5 potentiële basisspelers/ wereldtoppers op de bank.
Echt nr 1 kans hebber voor de titel imho
[ Voor 23% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 22:52 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Hier staat een 1 miljard euro aan spelers ten opzichte van Argentinie dat net de 400 mln haalt.
En denk ook zeker ruim 2x de kwaliteit.
Ohwjah, arm Irak
[ Voor 6% gewijzigd door djmuggs op 22-06-2026 22:56 ]
ICE ICE Baby
Bijna allemaal buitencategorie.
Edit; mBappe en Dembele zijn samen al 400 miljoen.
Edit; mBappe en Dembele zijn samen al 400 miljoen.
[ Voor 48% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 22:56 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ik ben buitencategorie, daarom ben ik niet geselecteerd.Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 22:55:
Bijna allemaal buitencategorie.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat volkslied, wat een hoop geluiden door elkaar zeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hup Irak!! 
Ronald belde mij ook, hij wilde mij zodat hij Frenkie als wissel kon gebruiken... maar ik heb aangegeven dat ik het te druk had met belangrijkere zaken..Quad schreef op maandag 22 juni 2026 @ 22:56:
[...]
Ik ben buitencategorie, daarom ben ik niet geselecteerd.
[ Voor 99% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 22:59 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
TeamNL zijn scheidsrechters van dienst.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ze hebben een compleet datacenter onder hun shirt. Lol
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Telraampje erbij gepakt.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Irak valt me tot nu toe erg mee..
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
ze hebben de Abacus uitgevonden, dat werkt in hun voordeel nu.
ICE ICE Baby
Keeper toch...
En 1-0
Bappie
En 1-0
Bappie
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Mbappe 1 - 0 Irak.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Knap dat Irak zo lang de 0 heeft weten te houden. Dat dan weer wel.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Wat een goal weer van Mbappe!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Bappie is de beste spits ter wereld.
(Edit: En Kane daar vlak achter)
(Edit: En Kane daar vlak achter)
[ Voor 33% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 23:19 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Frankrijk speelt veel aanvallender tov de vorige wedstrijd, nu krijgt al het offensieve talent tenminste de kans om zich te laten zien.
Mbappe komt vandaag op 16, bij 17 zou de druk op Messi te groot worden.
Ronaldo is 41, over 4 jaar is Messi 42.
Dus dat moet kunnen voor Messi, 7 WK's
Ronaldo is 41, over 4 jaar is Messi 42.
Dus dat moet kunnen voor Messi, 7 WK's
[ Voor 37% gewijzigd door djmuggs op 22-06-2026 23:23 ]
ICE ICE Baby
Toch mooi voor de spelers van Irak dat ze het WK van zo dicht mogen meemaken als toeschouwer.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Op die manier kan ik ook nog 5 minuten mee doen voor NederlandFormat-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 23:23:
Toch mooi voor de spelers van Irak dat ze het WK van zo dicht mogen meemaken als toeschouwer.
ICE ICE Baby
Als Memphis het kandjmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 23:28:
[...]
Op die manier kan ik ook nog 5 minuten mee doen voor Nederland
Hahaha.
Nou Frankrijk valt me toch wat tegen eerlijk gezegd.
Nou Frankrijk valt me toch wat tegen eerlijk gezegd.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Frankrijk speelt laks. Die hebben zelf ook wel door dat dit een "makkie" is. En dat gaat ten koste van de scherpte.
Ik denk dat ik mijn bedje maar opzoek.
Ik slaap liever op bed dan dat ik van deze wedstrijd in slaap val.
See you later. Tot de volgende!
(morgen Portugal en Engeland maar eens bekoeleloeren.)
Veel plezier nog voor degenen die hem uit gaan kijken.
Edit: weet niet of het zo is, en of ik het goed gehoord heb, maar op België zeggen ze dat het "weer protocol" in gang gezet wordt en dat de wedstrijd wat later verder gaat? (Kan me vergissen, maar welterusten! )
Ik denk dat ik mijn bedje maar opzoek.
Ik slaap liever op bed dan dat ik van deze wedstrijd in slaap val.
See you later. Tot de volgende!
Veel plezier nog voor degenen die hem uit gaan kijken.
Edit: weet niet of het zo is, en of ik het goed gehoord heb, maar op België zeggen ze dat het "weer protocol" in gang gezet wordt en dat de wedstrijd wat later verder gaat? (Kan me vergissen, maar welterusten! )
[ Voor 28% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 23:54 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Hmm. Ik heb vakantie maar vrees dat dit wel even kan gaan duren. Denk niet dat we daar op gaan wachten. Frankrijk vind ik niet fantastisch spelen ook.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Vorig jaar tijdens het WK voor clubs paar keer gebeurd. Bij Chelsea zelfs een paar uur.wodkabuikje schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 00:01:
Hmm. Ik heb vakantie maar vrees dat dit wel even kan gaan duren. Denk niet dat we daar op gaan wachten. Frankrijk vind ik niet fantastisch spelen ook.
Dit kan ook wel een paar uur duren
Als er bliksem is binnen een straal van ~12 tot ~16km van het stadion wordt de wedstrijd een half uur uitgesteld.
Na elke nieuwe bliksem binnen die straal gaat de "timer" van een half uur weer in, en begint opnieuw. Aldus goegel.
(De NOS zegt ~13km
-->> Wat zijn de protocollen rond noodweer? - https://nos.nl/l/2619788#UPDATE-95235228 )
Ik zeg welterusten.
Hopelijk morgenvroeg om 8u de wedstrijd live uit kijken.
Als er bliksem is binnen een straal van ~12 tot ~16km van het stadion wordt de wedstrijd een half uur uitgesteld.
Na elke nieuwe bliksem binnen die straal gaat de "timer" van een half uur weer in, en begint opnieuw. Aldus goegel.
(De NOS zegt ~13km
-->> Wat zijn de protocollen rond noodweer? - https://nos.nl/l/2619788#UPDATE-95235228 )
Ik zeg welterusten.
Hopelijk morgenvroeg om 8u de wedstrijd live uit kijken.
[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 00:34 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
We zijn nog steeds aan het wachten hoor. Zijn nu op het punt dat de commentator al afscheid heeft genomen en we nu een blik hebben op het stadion. Zitten toch al aardig wat toeschouwers weer binnen maar vrees dat dit nog wel even gaat duren...
niet iedereen heeft een bierbuikje
Hoe soepeltjes het voor Frankrijk verloopt. Die speelden met 1-0 voor alsof ze ala oranje 5-0 voor stonden. Duurde nog lang voor Irak ze het tweede doelpunt aanreikt op een dienblad. Olise met een paar mooie assist, balletje op de lat. Dembele eindelijk zijn wk goal. Frankrijk tegen Noorwegen gaat nog een leuke pot worden!
Nah, dat word gewoon een potje waarbij Frankrijk volle bak gaat spelen en dan vervolgens rustig uitloopt naar 3-0/4-1 ofzo.Joosie200 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 08:42:
Hoe soepeltjes het voor Frankrijk verloopt. Die speelden met 1-0 voor alsof ze ala oranje 5-0 voor stonden. Duurde nog lang voor Irak ze het tweede doelpunt aanreikt op een dienblad. Olise met een paar mooie assist, balletje op de lat. Dembele eindelijk zijn wk goal. Frankrijk tegen Noorwegen gaat nog een leuke pot worden!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ah, wij waren dus niet de enige die zijn blijven wachten op het vervolg 😀
Ja, dat was ongelooflijk knullig. Mensen die de wedstrijd niet hebben gezien zien alleen de uitslag maar zo gemakkelijk ging het niet voor Frankrijk vond ik.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Nouja, ik had niet de indruk dat Frankrijk erg zijn best deed. Dat hoefde ook niet meer echt na die enorme blunder van Irak.wodkabuikje schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 11:10:
[...]
Ah, wij waren dus niet de enige die zijn blijven wachten op het vervolg 😀
Ja, dat was ongelooflijk knullig. Mensen die de wedstrijd niet hebben gezien zien alleen de uitslag maar zo gemakkelijk ging het niet voor Frankrijk vond ik.
Trouwens heb ik niet speciaal gewacht maar toen ik mijn bed wilde opzoeken rond 2u zapte ik nog even en zag dat men weer begonnen was.
Weer een fouten festival bij Koulibaly, zouden ze die op de bank durven zetten? Die heeft nu al minimaal 3 fouten op zn naam waar direct tegen goals uit vallen
Ik probeer vooral mijn voorspellingen goed te praten. Ik heb ingevuld dat we het WK gaan winnen dus moet wel de tegenstand een beetje afzwakken hahahadawg schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 16:05:
[...]
Nouja, ik had niet de indruk dat Frankrijk erg zijn best deed. Dat hoefde ook niet meer echt na die enorme blunder van Irak.
Trouwens heb ik niet speciaal gewacht maar toen ik mijn bed wilde opzoeken rond 2u zapte ik nog even en zag dat men weer begonnen was.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Gaan we vanavond een hattrick van Ronaldo zien of weer dikke missers?
Nou.
Die had Ronaldo in zn betere dagen zeker gemaakt.
Edit: Haha.
Gollaaaaa. Ronnie
Suuuuuuuuuu. LOL
Die had Ronaldo in zn betere dagen zeker gemaakt.
Edit: Haha.
Gollaaaaa. Ronnie
Suuuuuuuuuu. LOL
[ Voor 32% gewijzigd door Format-C op 23-06-2026 19:07 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Zo hij is van de 0 af.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
F*** Portugal, maar diep respect voor de persoon Ronaldo. En ja, ook voor Messi. Kan je alleen maar je hoed voor afnemen.
[ Voor 95% gewijzigd door DutchOwnage op 23-06-2026 19:09 ]
Lekker verdedigd ook… wordt geen strobreed in de weg gelegd.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
/f/image/btwEyqIxYqSwud5DonmkM2iN.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nvhMrQccR53dweGBSQU2qUk5.jpg?f=fotoalbum_large)