Die wou die andere ook zo’n masker aansmerenQuad schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:41:
Posch staat wel terecht genoteerd.
Tja, Messi. Ik doe het hem niet na. Knappe aanval.
Pikant, zo’n trommel met Malvinas Argentinas erop…
Pikant, zo’n trommel met Malvinas Argentinas erop…
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ja de NOS en NU.nl doen niet aan spoilers.PatrickC schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:42:
Meteen ook een push bericht van de NOS app… Messi heeft nu het record. GOAT.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zonder dollen ging toch gewoon overtreding aan vooraf ?
Dat weet niemand want is niet in beeld geweestDeruxian schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:43:
Zonder dollen ging toch gewoon overtreding aan vooraf ?
Nou inderdaad, zelf een masker, dan zet je je schouder toch niet in op de kaak van de ander?sNielz123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:42:
[...]
Die wou die andere ook zo’n masker aansmeren
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik zie dit toernooi Mbappe ook wel op 16 komen en misschien meer.
Misschien zit het wel heel fijnQuad schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:43:
[...]
Nou inderdaad, zelf een masker, dan zet je je schouder toch niet in op de kaak van de ander?
Eigenlijk is het nu vertekend beeld omdat er nu meer WK wedstrijden zijn.PatrickC schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:42:
Meteen ook een push bericht van de NOS app… Messi heeft nu het record. GOAT.
Wil niks afdoen aan de prestatie van Messi, en ik vind hem zeker ook de beste voetballer ooit (maar moet wel zeggen dat hij later in zn carrière wel wat smerig trekjes heeft gekregen. Beetje jammer. Wat dat betreft is misschien Johan toch beter)
[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 19:45 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Gaan Maxima en Wimpie straks ook bij Argentinie de kleedkamer bezoeken?
ICE ICE Baby
Want?Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:42:
Pikant, zo’n trommel met Malvinas Argentinas erop…
How bad is it on a scale from one to Spurs
Staat niet eens in de top 10Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:44:
[...]
Eigenlijk is het nu vertekend beeld omdat er nu meer WK wedstrijden zijn.
Wil niks afdoen aan de prestatie van Messi, en ik vind hem zeker ook de beste voetballer ooit (maar moet wel zeggen dat hij later in zn carrière wel wat smerig trekjes heeft gekregen. Beetje jammer. Wat dat betreft is misschien Johan toch beter)
Deze scheids is ook zo corrupt als een mofo
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Gewoon knap wat die presteert, en vooral ook hoe lang die presteert. Met regelmaat volledig kapot getrapt in het veld omdat die niet te stoppen is. Jammer dat het alleen een Argentijn is
Voor de rest, met momenten een leuke wedstrijd om te zien, maar ook een verschrikkelijke wedstrijd met al dat gejank.
Voor de rest, met momenten een leuke wedstrijd om te zien, maar ook een verschrikkelijke wedstrijd met al dat gejank.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En man man man. Dit is toch rood? Gewoon natrappen. Helemaal klaar mee.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Meer wedstrijden is ook een kul argument, dat gaat pas in dit WK en gaat ook maar om 1 extra tussenrondeFormat-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:44:
[...]
Eigenlijk is het nu vertekend beeld omdat er nu meer WK wedstrijden zijn.
Wil niks afdoen aan de prestatie van Messi, en ik vind hem zeker ook de beste voetballer ooit (maar moet wel zeggen dat hij later in zn carrière wel wat smerig trekjes heeft gekregen. Beetje jammer. Wat dat betreft is misschien Johan toch beter)
Klopt helemaal. Niet te vergeten dat die extra wedstrijden vaak ook nog eens tegen zwakke tegenstanders waren. Beetje te vergelijken met Depay die onze topscorer allertijden is… vind ik echt niet meer te vergelijken met vroeger.Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:44:
[...]
Eigenlijk is het nu vertekend beeld omdat er nu meer WK wedstrijden zijn.
Wil niks afdoen aan de prestatie van Messi, en ik vind hem zeker ook de beste voetballer ooit (maar moet wel zeggen dat hij later in zn carrière wel wat smerig trekjes heeft gekregen. Beetje jammer. Wat dat betreft is misschien Johan toch beter)
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Natrappen van Martinez.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Argentinie MOET ver komen geloof ik.........
Smerige ploeg, gun ze helemaal niks
Smerige ploeg, gun ze helemaal niks
Pro Argentinië, ik had niet anders verwacht eerlijk gezegd.Tk55 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:48:
Deze arbitrage is echt waardeloos. Ongelooflijk.
Messi zeker een goede speler maar zo arrogant en onsympathiek als de pest. Het hele gedoe rondom Nederland - Argentinie tijdens het WK van even geleden, echt zum kotsen.
[ Voor 28% gewijzigd door Slasher op 22-06-2026 19:50 ]
How bad is it on a scale from one to Spurs
Onvoorstelbaar dat er nog geen Argentijn met een gele kaart is. Daar heeft de VAR nu toch ook een rol?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Dit is toch gewoon rood, weer zo’n raar geval in het voordeel van Argentinië waar de VAR niet ingrijpt. Messi moet zeker weer winnen omdat het z’n laatste tournooi is ofzo
Niet normaal die argentijnen zijn echt ratten weer natrappen en weer geen rode kaart.... fifa durft argentinie gewoon geen rood te geven ofzo, de Var moet hier toch ingrijpen..
Playstation 5 / Switch 2
Geel had gemoeten, rood had gekund. Maar de Argentijnse spelers worden voor bijna niets bestraft, doet me heel erg aan een wedstrijd in Qatar denken en dat is zeker niet in positive zin.
Vamos ARgentina
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Vorige westrijd Messi die geen rood krijgt. Nu dit weer. 1 keer oke, maar alle wedstrijden is wel raar.
Argentinië mag geen kaarten krijgen. Is al paar wks zo.Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:48:
Natrappen van Martinez.
Los daarvan, goal was wel zoals Messi ze 10 jaar terug zo vaak er in legde in shirt van Barça.
LOL.
Johan , Pele, Maradona en Messi zijn echt wel de beste spelers ooit.
Daar heb ik geen lijstje voor nodig.
(Voetbal is niet alleen interland voetbal)
[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 19:50 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
En wat gaat er gebeuren, Oostenrijk gaat nog steviger van zich afbijten en gaat de kaarten wel krijgen.
WK 2022 tegen Nederland, overduidelijke handsbal. Geen enkele kaart.sNielz123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:49:
Vorige westrijd Messi die geen rood krijgt. Nu dit weer. 1 keer oke, maar alle wedstrijden is wel raar.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Infantino krijgt gewoon wat extra stemmen van Argentinie bij zijn herverkiezing, dus Argentinie is veilig.
Europa heeft heel weinig invloed op wie de voorzitter wordt.
Maar de boel is niet corrupt hoor.
Hier een mooie uitleg hoe het werkt, YouTube: We Investigated the Most Corrupt World Cup in History
Europa heeft heel weinig invloed op wie de voorzitter wordt.
Maar de boel is niet corrupt hoor.
Hier een mooie uitleg hoe het werkt, YouTube: We Investigated the Most Corrupt World Cup in History
[ Voor 27% gewijzigd door djmuggs op 22-06-2026 19:55 ]
ICE ICE Baby
Het duurde even maar dan krijg je ook wat. Prachtige aanval vooral en natuurlijk prima afgemaakt. Doe mij er nog maar drie van zulke of zo.Chelseamarre123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:39:
Wat een goal weer, prachtige actie en record van hem
En ik heb niks met Oostenrijk, dus dat scheelt natuurlijk, bijna net zo erg als Portugal.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Benieuwd of de NOS tafel deze mafiapraktijken durft te benoemen
In de Eredivisie krijg je hier ook niks voor.jbdeiman schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:49:
Geel had gemoeten, rood had gekund. Maar de Argentijnse spelers worden voor bijna niets bestraft, doet me heel erg aan een wedstrijd in Qatar denken en dat is zeker niet in positive zin.
Om een grote voetballer te zijn hoef je niet alleen maar het beste te zijn in scoren.
Dat is doelpunten journalistiek.
Dat Messi nu een record heeft is leuk maar er gebeurt veel meer dan dat.
Zoals hoe vervelend ook voor ons die fantastische assist tegen NL op vorige WK.
Mbappe gaat eroverheen later maar die is als voetballer veel minder compleet.
Zo kun je alles wel proberen te vergelijken met elkaar maar het zijn stuk voor stuk fantastische spelers.
Yamal heeft in interview dit WK ook mooi verwoord.
Ik ben niet hier en op het veld om altijd topscorer te worden ik ben een heel ander type speler en wil gewoon winnen.
Wat, dat gejank hier in dit topic? Kom op zegDeruxian schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:52:
Benieuwd of de NOS tafel deze mafiapraktijken durft te benoemen
Als neutrale kijker is het wel irritant hier vanavond.toolkist schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:53:
[...]
Wat, dat gejank hier in dit topic? Kom op zeg
Veel Nederlanders zijn die wedstrijd op het vorige WK nog niet te boven volgens mij
Marokko dit Marok dat, nu Argentinie weer, heel gezellig hier inderdaad.Chelseamarre123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:55:
[...]
Als neutrale kijker is het wel irritant hier vanavond.
Veel Nederlanders zijn die wedstrijd op het vorige WK nog niet te boven volgens mij
Infantino zn salaris is sinds hij FIFA baas is (2016) van 1 naar 6 miljoen gegaan. (2026)djmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:51:
Infantino krijgt gewoon wat extra stemmen van Argentinie bij zijn herverkiezing, dus Argentinie is veilig.
Europa heeft heel weinig invloed op wie de voorzitter wordt.
Maar de boel is niet corrupt hoor.
Hier een mooie uitleg hoe het werkt, YouTube: We Investigated the Most Corrupt World Cup in History
Is gewoon een zakkenvuller.
Ik klaag hier (normaliter) niet, maar deze scheids is wel héél slecht.toolkist schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:53:
[...]
Wat, dat gejank hier in dit topic? Kom op zeg
[ Voor 16% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 20:00 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Het enige wat vanavond irritant is zijn die 11 Argentijnen op het veld. Verschrikkelijk naar teampje.Chelseamarre123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:55:
[...]
Als neutrale kijker is het wel irritant hier vanavond.
Veel Nederlanders zijn die wedstrijd op het vorige WK nog niet te boven volgens mij
UEFA zou zich een keer kunnen terugtrekken. Je kan een argument maken dat het toch moeilijker is een EK dan een WK te winnen.djmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:51:
Infantino krijgt gewoon wat extra stemmen van Argentinie bij zijn herverkiezing, dus Argentinie is veilig.
Europa heeft heel weinig invloed op wie de voorzitter wordt.
Maar de boel is niet corrupt hoor.
Hier een mooie uitleg hoe het werkt, YouTube: We Investigated the Most Corrupt World Cup in History
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Valt wel mee… sommigen hebben nog steeds last van 1974 en 1978, dus dan is 2022 nog erg vers.Chelseamarre123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:55:
[...]
Als neutrale kijker is het wel irritant hier vanavond.
Veel Nederlanders zijn die wedstrijd op het vorige WK nog niet te boven volgens mij
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Komt door het anti Messi en Zuid Amerikaanse voetballer toetsenbord warriors beleid bij een aantal.Chelseamarre123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:55:
[...]
Als neutrale kijker is het wel irritant hier vanavond.
Veel Nederlanders zijn die wedstrijd op het vorige WK nog niet te boven volgens mij
Wat keer op keer terug komt
Ik kijk gewoon de wedstrijd en zie echt een aantal momenten waar een gele kaart gegeven moet worden, maar het niet gebeurt.
Ik benoem Qatar vooral omdat ik het opvallend vind dat hier de lijn van Qatar doorgezet lijkt te worden wat dat betreft en dat vind ik jammer. Het team van Argentinië kan heel goed voetballen en de goal was gewoon goed, niets aan af te dingen. Daarnaast heb ik ook niets met Zwitserland, maar het is vooral jammer wanneer je het gevoel hebt dat de arbitrage teveel invloed uitoefent op wedstrijden, dat doet af aan een teamprestatie.
Ik benoem Qatar vooral omdat ik het opvallend vind dat hier de lijn van Qatar doorgezet lijkt te worden wat dat betreft en dat vind ik jammer. Het team van Argentinië kan heel goed voetballen en de goal was gewoon goed, niets aan af te dingen. Daarnaast heb ik ook niets met Zwitserland, maar het is vooral jammer wanneer je het gevoel hebt dat de arbitrage teveel invloed uitoefent op wedstrijden, dat doet af aan een teamprestatie.
Gewoon voetbal kijken lui, al die noise eromheen… doe je weinig aan. En het was een mooie goal.
Toch wel echt een pingel denk ik ja.
Toch wel echt een pingel denk ik ja.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Mensen mogen toch gewoon, om het zacht uit te drukken, niet bepaald warme gevoelens hebben voor bepaalde landenteams? Zelfde geldt overigens net zo goed voor clubteams he.
Persoonlijk zie ik Portugal en Argentinië er liever vandaag nog uitvliegen.
Persoonlijk zie ik Portugal en Argentinië er liever vandaag nog uitvliegen.
Meningen mogen toch gegeven worden? Als je het er niet mee eens bent of het irritant vind, scroll je toch gewoon door?toolkist schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:57:
[...]
Marokko dit Marok dat, nu Argentinie weer, heel gezellig hier inderdaad.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Anti Messi snap ik ook niet. Maar als een Europees land zo smerig speelt dan benoemen we dat toch ook? Heeft echt niets met afkomst te maken.d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:58:
[...]
Komt door het anti Messi en Zuid Amerikaanse voetballer toetsenbord warriors beleid bij een aantal.
Wat keer op keer terug komt
Zo anti Messi is het volgens mij helemaal niet, het is vooral anti Argentinië door wat ze deze wedstrijd laten zien.Tk55 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:03:
[...]
Anti Messi snap ik ook niet. Maar als een Europees land zo smerig speelt dan benoemen we dat toch ook? Heeft echt niets met afkomst te maken.
Dat is hier wel degelijk het geval dat het door een bepaald land of speler komt.Tk55 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:03:
[...]
Anti Messi snap ik ook niet. Maar als een Europees land zo smerig speelt dan benoemen we dat toch ook? Heeft echt niets met afkomst te maken.
Je leest gewoon dat er een andere toon wordt aangeslagen.
Kun je het laten schuilen onder een menig geven maar dat gaat niet op.
Het werkt allemaal sfeer verlagend.
Blijft lastig om bij frustraties maar even niets te typen.
Dat blijft het beste, gewoon niet op Enter drukken
Laten we gewoon stilzwijgend akkoord gaan met wat er op het veld gebeurd, we hebben van achter het toetsenbord toch 0 invloed.d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:08:
[...]
Dat is hier wel degelijk het geval dat het door een bepaald land of speler komt.
Je leest gewoon dat er een andere toon wordt aangeslagen.
Kun je het laten schuilen onder een menig geven maar dat gaat niet op.
Het werkt allemaal sfeer verlagend.
Blijft lastig om bij frustraties maar even niets te typen.
Dat blijft het beste, gewoon niet op Enter drukken
ICE ICE Baby
Ik had Messi graag eens zien schitteren op een regenachtige maandagavond in Stoke.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wat een gezwets joh. Laat mensen gewoon lekker typen wat ze willen. Wie ben jij om daarover te oordelen?d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:08:
[...]
Dat is hier wel degelijk het geval dat het door een bepaald land of speler komt.
Je leest gewoon dat er een andere toon wordt aangeslagen.
Kun je het laten schuilen onder een menig geven maar dat gaat niet op.
Het werkt allemaal sfeer verlagend.
Blijft lastig om bij frustraties maar even niets te typen.
Dat blijft het beste, gewoon niet op Enter drukken
Wij kijken i.v.m. op vakantie en een etentje vertraagd naar Arg-Aut en die penalty en misser van Messi zijn wel vermakelijk!
Dat heeft-ie toch maar voor elkaar, dat ik inmiddels zo’n hekel aan hem heb.
Dat heeft-ie toch maar voor elkaar, dat ik inmiddels zo’n hekel aan hem heb.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Iedereen oordeelt hier en heeft een menig ik dus ookElzavo schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:11:
[...]
Wat een gezwets joh. Laat mensen gewoon lekker typen wat ze willen. Wie ben jij om daarover te oordelen?
dus wat nu gezwets.
Wat men hier ook vindt van Messi.
Over 75 jaar heeft men het nog over hem.
Wat een spelert.
Hoorde net op België trouwens dat hij als maximale snelheid 26km/h had, en Sabizer iets van 34/35. En dat Messi 2.6km heeft gelopen, en Sabozer 5.5 (oid)

Messi "ziet" het spel zo goed dat hij niet eens hóeft te rennen. Haha.
Over 75 jaar heeft men het nog over hem.
Wat een spelert.
Hoorde net op België trouwens dat hij als maximale snelheid 26km/h had, en Sabizer iets van 34/35. En dat Messi 2.6km heeft gelopen, en Sabozer 5.5 (oid)
Messi "ziet" het spel zo goed dat hij niet eens hóeft te rennen. Haha.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Die scheidsrechter trekt nu zelfs voor de Oostenrijkse geen geel. Dit is precies hoe er later in de wedstrijd een direct rode kaart komt.
"Je moet de bal het werk laten doen", zei een grote denker ooit.Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:16:
Wat men hier ook vindt van Messi.
Over 75 jaar heeft men het nog over hem.
Wat een spelert.![]()
Hoorde net op België trouwens dat hij als maximale snelheid 26km/h had, en Sabizer iets van 34/35. En dat Messi 2.6km heeft gelopen, en Sabozer 5.5 (oid)
Messi "ziet" het spel zo goed dat hij niet eens hóeft te rennen. Haha.
ICE ICE Baby
Als een coach al Johan zn uitspraken weet om te zetten in voetbal, dan wordt die 100% zeker kampioen.djmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:18:
[...]
"Je moet de bal het werk laten doen", zei een grote denker ooit.
Tussen zijn legendarische uitspraken is geen speld te krijgen.
Maar das logies natuurlijk.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Populaire madam was dat.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Moeten al die vrouwen elke keer in beeld?
Het is geen Fórmula One!
Het is geen Fórmula One!
Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST
Oostenrijk verdiend gewoon een punt als je kijkt naar het voetbal ze spelen.
Argentinie speelt wel een beetje anti voetbal.
Maar dit is mijn mening en daar hebben jullie maar mee te doen.
Argentinie speelt wel een beetje anti voetbal.
Maar dit is mijn mening en daar hebben jullie maar mee te doen.
ICE ICE Baby
Vraag me dat serieus af. Hij is ontegenzeggelijk een van de beste spelers van deze generatie. Maar heeft hij wezenlijk het voetbal veranderd, zoals Pele, Cruyff en Maradona deden?Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:16:
Wat men hier ook vindt van Messi.
Over 75 jaar heeft men het nog over hem.
Wat een spelert.![]()
Hoorde net op België trouwens dat hij als maximale snelheid 26km/h had, en Sabizer iets van 34/35. En dat Messi 2.6km heeft gelopen, en Sabozer 5.5 (oid)
Messi "ziet" het spel zo goed dat hij niet eens hóeft te rennen. Haha.
Voor mij persoonlijk niet. Maar dat kan gewoon mijn conservatieve benadering van voetbal zijn
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Jazeker.Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:23:
[...]
Vraag me dat serieus af. Hij is ontegenzeggelijk een van de beste spelers van deze generatie. Maar heeft hij wezenlijk het voetbal veranderd, zoals Pele, Cruyff en Maradona deden?
Voor mij persoonlijk niet. Maar dat kan gewoon mijn conservatieve benadering van voetbal zijn
Zie FC Barcelona, en zie Pep Guardiola/Man City.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Cruyff veranderde voetbal,Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:23:
[...]
Vraag me dat serieus af. Hij is ontegenzeggelijk een van de beste spelers van deze generatie. Maar heeft hij wezenlijk het voetbal veranderd, zoals Pele, Cruyff en Maradona deden?
Voor mij persoonlijk niet. Maar dat kan gewoon mijn conservatieve benadering van voetbal zijn
Pele en Maradonna waren grootheden
net als Messi
Mwah, wel een beter veldspel, maar Argentinië heeft wel de veel betere kansen.forzav schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:23:
Het is dat Oostenrijk rond de 16 echt onzorgvuldig is want eigenlijk zijn ze gewoon beter.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Argentijnen wachten gewoon af. Die hebben door dat Oostenrijk tot de 16 niet veel is en proberen dan eruit te komen.
Werkt prima tegen een Oostenrijk.
Werkt prima tegen een Oostenrijk.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Die grafiekjes… Amerikanen en hun focus op stats. Voetbal laat zich niet beschrijven met statistieken
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Eigenlijk te danken aan de Generaal en Happel, deze hebben de hollandsche school op de kaart gezet.Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:23:
[...]
Vraag me dat serieus af. Hij is ontegenzeggelijk een van de beste spelers van deze generatie. Maar heeft hij wezenlijk het voetbal veranderd, zoals Pele, Cruyff en Maradona deden?
Voor mij persoonlijk niet. Maar dat kan gewoon mijn conservatieve benadering van voetbal zijn
ICE ICE Baby
Waar vinden ze toch altijd die exotische scheidsrechters steeds op het WK. Duidelijke corner
Leicester City werd kampioen omdat ze via het "datamodel" spelers kochten.Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:27:
Die grafiekjes… Amerikanen en hun focus op stats. Voetbal laat zich niet beschrijven met statistieken
Ook Brentford FC, Brighton & Hove Albion, AS Monaco, en RB Salzburg en Union Saint-Gilloise doen dit. Bijvoorbeeld.
(Edit: "Moneyball" principe)
[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 20:36 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
De kansen van Argentinië zijn anders ook niet echt om naar huis te schrijven. Tegen een (aanvallend) sterker team gaat dit Argentinië het heel moeilijk krijgen.nocalimero schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:26:
[...]
Mwah, wel een beter veldspel, maar Argentinië heeft wel de veel betere kansen.
Die komen uit de landen die heel veel FIFA ontwikkel geld krijgen om het voetbal niveau in hun land te verhogen.Chelseamarre123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:29:
Waar vinden ze toch altijd die exotische scheidsrechters steeds op het WK. Duidelijke corner
Er blijft in dat soort landen nog wel eens wat aan de strijkstok hangen als je fluit zoals het van je gevraagd wordt.
ICE ICE Baby
In die recente Cruyff docu geeft Guardiola gewoon toe dat ‘zijn’ Barcelona zonder Cruyff niet had bestaan. Dus dat kan je niet op het konto van Messi schrijvenFormat-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:24:
[...]
Jazeker.
Zie FC Barcelona, en zie Pep Guardiola/Man City.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Deze man komt uit Egypte (dat vannacht voor het eerst een WK wedstrijd won). Is vaak op WKs, van die scheidsrechters uit flutcompetities omdat dat een eerlijkere representatie geeft. Dat snap ik maar dan krijg je dus ook dit soort dingen.Chelseamarre123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:29:
Waar vinden ze toch altijd die exotische scheidsrechters steeds op het WK. Duidelijke corner
En de VAR mag wel doeltrappen van onterecht gegeven corners maken maar niet andersom
En miljoenen gamers die PES, FIFA en management games spelenFormat-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:32:
[...]
Leicester City werd kampioen omdat ze via het "datamodel" spelers kochten.
Ook Brentford FC, Brighton & Hove Albion, AS Monaco, en RB Salzburg en Union Saint-Gilloise doen dit. Bijvoorbeeld.
Alle clubs zullen naar stats kijken. Mijn punt is dat zo’n grafiekje niks zegt over de wedstrijd. Wat die commentator ook zei trouwens.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Kijk naar het Ajax van de jaren 90, je hoefde echt niet de beste voetballer te zijn.Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:33:
[...]
In die recente Cruyff docu geeft Guardiola gewoon toe dat ‘zijn’ Barcelona zonder Cruyff niet had bestaan. Dus dat kan je niet op het konto van Messi schrijven
Het team stond gewoon als een huis, als jong talent kwam je vaak meteen goed voor de dag.
En dat had echt niks met een bepaalde "ster"speler te maken.
ICE ICE Baby
Nu begint het wei wat vervelend te worden.aveenhuysen schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:23:
Moeten al die vrouwen elke keer in beeld?
Het is geen Fórmula One!
Wie is het eigenlijk
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
De dame van het WK lied van 2010 en 2026, kan heel lekker met haar heupen zwaaien.Gunner schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:36:
[...]
Nu begint het wei wat vervelend te worden.
Wie is het eigenlijk
ICE ICE Baby
Barcelona was zonder Messi nooit zo succesvol geweest als met.Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:33:
[...]
In die recente Cruyff docu geeft Guardiola gewoon toe dat ‘zijn’ Barcelona zonder Cruyff niet had bestaan. Dus dat kan je niet op het konto van Messi schrijven
Vergelijkingen maken vindt ik altijd onzinnig al die grootheden hebben op een eigen manier een dikke steen bijgedragen aan het voetbal.
Messi is een van de grootste net als Pele, Cruyff, Maradona allemaal in zijn tijd hoe het voetbal er op dat moment voor stond.
Snap ik hoor. (Dat je dat bedoelt)Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:35:
[...]
En miljoenen gamers die PES, FIFA en management games spelen
Alle clubs zullen naar stats kijken. Mijn punt is dat zo’n grafiekje niks zegt over de wedstrijd. Wat die commentator ook zei trouwens.
En idd bij Amerikanen is alles een "stat"
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
AZ idem. Feyenoord gaat nu ook die kant op met Eenhoorn en Rigaux. Ajax heel even met Mislintat en nu doen ze maar watFormat-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:32:
[...]
Leicester City werd kampioen omdat ze via het "datamodel" spelers kochten.
Ook Brentford FC, Brighton & Hove Albion, AS Monaco, en RB Salzburg en Union Saint-Gilloise doen dit. Bijvoorbeeld.
(Edit: "Moneyball" principe)
Statistics, more statistics and demn lies.Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:38:
[...]
Snap ik hoor.
En idd bij Amerikanen is alles een "stat"
ICE ICE Baby
Nou ja, dat Barcelona was in feite de ploeg die Spanje WK maakte in 2010. Interessant argument, dat Messi daarvoor indirect verantwoordelijk was door zijn bijdrage aan dat teamd-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:38:
[...]
Barcelona was zonder Messi nooit zo succesvol geweest als met.
Vergelijkingen maken vindt ik altijd onzinnig al die grootheden hebben op een eigen manier een dikke steen bijgedragen aan het voetbal.
Messi is een van de grootste net als Pele, Cruyff, Maradona allemaal in zijn tijd hoe het voetbal er op dat moment voor stond.
Ondertussen gaat de wedstrijd als een nachtkaars die nooit aan was gegaan uit.
[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Strangelove op 22-06-2026 20:42 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Hij is in ieder geval consequent slechtTk55 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:35:
[...]
Deze man komt uit Egypte (dat vannacht voor het eerst een WK wedstrijd won). Is vaak op WKs, van die scheidsrechters uit flutcompetities omdat dat een eerlijkere representatie geeft. Dat snap ik maar dan krijg je dus ook dit soort dingen.
En de VAR mag wel doeltrappen van onterecht gegeven corners maken maar niet andersom
Die heeft nog wat restjes woestijnzand in zn ogen volgens mij.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Oke nog een kwartiertje, forza kangoeroes!
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Oostenrijker neemt houding aan van, moet dit nou joh.
Oostenrijker krijgt een duw en is mede schuldig en krijgt ook geel...
Oostenrijker krijgt een duw en is mede schuldig en krijgt ook geel...
ICE ICE Baby
Het is een vervelende wedstrijd geworden. Ze liggen alleen nog maar op de grond.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Blijkbaar slecht weer rond Philadelpia en dus reeele kans op verlate / onderbroken wedstrijd bij Frankrijk-Iraq
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl