[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-06 20:27
Quad schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:41:
Posch staat wel terecht genoteerd.
Die wou die andere ook zo’n masker aansmeren

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Tja, Messi. Ik doe het hem niet na. Knappe aanval.

Pikant, zo’n trommel met Malvinas Argentinas erop…

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:35

Quad

Doof

PatrickC schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:42:
Meteen ook een push bericht van de NOS app… Messi heeft nu het record. GOAT. _/-\o_
Ja de NOS en NU.nl doen niet aan spoilers. :')

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Zonder dollen ging toch gewoon overtreding aan vooraf ?

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Deruxian schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:43:
Zonder dollen ging toch gewoon overtreding aan vooraf ?
Dat weet niemand want is niet in beeld geweest

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:35

Quad

Doof

sNielz123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:42:
[...]

Die wou die andere ook zo’n masker aansmeren
Nou inderdaad, zelf een masker, dan zet je je schouder toch niet in op de kaak van de ander?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:13
Ik zie dit toernooi Mbappe ook wel op 16 komen en misschien meer.

  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-06 20:27
Quad schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:43:
[...]

Nou inderdaad, zelf een masker, dan zet je je schouder toch niet in op de kaak van de ander?
Misschien zit het wel heel fijn

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:41

Format-C

Tracing Rays

PatrickC schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:42:
Meteen ook een push bericht van de NOS app… Messi heeft nu het record. GOAT. _/-\o_
Eigenlijk is het nu vertekend beeld omdat er nu meer WK wedstrijden zijn.

Wil niks afdoen aan de prestatie van Messi, en ik vind hem zeker ook de beste voetballer ooit (maar moet wel zeggen dat hij later in zn carrière wel wat smerig trekjes heeft gekregen. Beetje jammer. Wat dat betreft is misschien Johan toch beter)

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 19:45 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-06 20:27
Messi doet een Neymar rol 😂

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Gaan Maxima en Wimpie straks ook bij Argentinie de kleedkamer bezoeken?

ICE ICE Baby


  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:42:
Pikant, zo’n trommel met Malvinas Argentinas erop…
Want?

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-06 20:27
Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:44:
[...]

Eigenlijk is het nu vertekend beeld omdat er nu meer WK wedstrijden zijn.

Wil niks afdoen aan de prestatie van Messi, en ik vind hem zeker ook de beste voetballer ooit (maar moet wel zeggen dat hij later in zn carrière wel wat smerig trekjes heeft gekregen. Beetje jammer. Wat dat betreft is misschien Johan toch beter)
Staat niet eens in de top 10

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9iJfmC1EYxIBSjgEQPGcRlv6Jpg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/65zmHWFeKqDVxB1G2wwUO3LF.png?f=fotoalbum_large

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:41

Format-C

Tracing Rays

Deze scheids is ook zo corrupt als een mofo

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-06 20:27
Dit is toch rood

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:50

Hupske

AFCA

Gewoon knap wat die presteert, en vooral ook hoe lang die presteert. Met regelmaat volledig kapot getrapt in het veld omdat die niet te stoppen is. Jammer dat het alleen een Argentijn is :D

Voor de rest, met momenten een leuke wedstrijd om te zien, maar ook een verschrikkelijke wedstrijd met al dat gejank.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Haha dit was rood

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Natrappen is rood

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:50

Hupske

AFCA

En man man man. Dit is toch rood? Gewoon natrappen. Helemaal klaar mee.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:53
Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:44:
[...]

Eigenlijk is het nu vertekend beeld omdat er nu meer WK wedstrijden zijn.

Wil niks afdoen aan de prestatie van Messi, en ik vind hem zeker ook de beste voetballer ooit (maar moet wel zeggen dat hij later in zn carrière wel wat smerig trekjes heeft gekregen. Beetje jammer. Wat dat betreft is misschien Johan toch beter)
Meer wedstrijden is ook een kul argument, dat gaat pas in dit WK en gaat ook maar om 1 extra tussenronde

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:23
Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:44:
[...]

Eigenlijk is het nu vertekend beeld omdat er nu meer WK wedstrijden zijn.

Wil niks afdoen aan de prestatie van Messi, en ik vind hem zeker ook de beste voetballer ooit (maar moet wel zeggen dat hij later in zn carrière wel wat smerig trekjes heeft gekregen. Beetje jammer. Wat dat betreft is misschien Johan toch beter)
Klopt helemaal. Niet te vergeten dat die extra wedstrijden vaak ook nog eens tegen zwakke tegenstanders waren. Beetje te vergelijken met Depay die onze topscorer allertijden is… vind ik echt niet meer te vergelijken met vroeger.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Natrappen van Martinez.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Deze arbitrage is echt waardeloos. Ongelooflijk.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-06 19:49
Argentinie MOET ver komen geloof ik.........

Smerige ploeg, gun ze helemaal niks

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Tk55 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:48:
Deze arbitrage is echt waardeloos. Ongelooflijk.
Pro Argentinië, ik had niet anders verwacht eerlijk gezegd.
Messi zeker een goede speler maar zo arrogant en onsympathiek als de pest. Het hele gedoe rondom Nederland - Argentinie tijdens het WK van even geleden, echt zum kotsen.

[ Voor 28% gewijzigd door Slasher op 22-06-2026 19:50 ]

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:58
Onvoorstelbaar dat er nog geen Argentijn met een gele kaart is. Daar heeft de VAR nu toch ook een rol?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:42
Dit is toch gewoon rood, weer zo’n raar geval in het voordeel van Argentinië waar de VAR niet ingrijpt. Messi moet zeker weer winnen omdat het z’n laatste tournooi is ofzo

  • Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 19:49
Niet normaal die argentijnen zijn echt ratten weer natrappen en weer geen rode kaart.... fifa durft argentinie gewoon geen rood te geven ofzo, de Var moet hier toch ingrijpen..

Playstation 5 / Switch 2


  • jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-06 21:09
Geel had gemoeten, rood had gekund. Maar de Argentijnse spelers worden voor bijna niets bestraft, doet me heel erg aan een wedstrijd in Qatar denken en dat is zeker niet in positive zin.

  • DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05:49

DirtyBird

Praktiserend denker

Vamos ARgentina

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8


  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-06 20:27
Vorige westrijd Messi die geen rood krijgt. Nu dit weer. 1 keer oke, maar alle wedstrijden is wel raar.

  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Argentinië mag geen kaarten krijgen. Is al paar wks zo.

Los daarvan, goal was wel zoals Messi ze 10 jaar terug zo vaak er in legde in shirt van Barça.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:41

Format-C

Tracing Rays

LOL.

Johan , Pele, Maradona en Messi zijn echt wel de beste spelers ooit.

Daar heb ik geen lijstje voor nodig.

(Voetbal is niet alleen interland voetbal)

[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 19:50 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
En wat gaat er gebeuren, Oostenrijk gaat nog steviger van zich afbijten en gaat de kaarten wel krijgen.

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

sNielz123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:49:
Vorige westrijd Messi die geen rood krijgt. Nu dit weer. 1 keer oke, maar alle wedstrijden is wel raar.
WK 2022 tegen Nederland, overduidelijke handsbal. Geen enkele kaart.

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Infantino krijgt gewoon wat extra stemmen van Argentinie bij zijn herverkiezing, dus Argentinie is veilig.

Europa heeft heel weinig invloed op wie de voorzitter wordt.

Maar de boel is niet corrupt hoor.

Hier een mooie uitleg hoe het werkt, YouTube: We Investigated the Most Corrupt World Cup in History

[ Voor 27% gewijzigd door djmuggs op 22-06-2026 19:55 ]

ICE ICE Baby


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:18

Fiber

Beaches are for storming.

Chelseamarre123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:39:
Wat een goal weer, prachtige actie en record van hem
Het duurde even maar dan krijg je ook wat. Prachtige aanval vooral en natuurlijk prima afgemaakt. Doe mij er nog maar drie van zulke of zo.

En ik heb niks met Oostenrijk, dus dat scheelt natuurlijk, bijna net zo erg als Portugal.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Benieuwd of de NOS tafel deze mafiapraktijken durft te benoemen

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
jbdeiman schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:49:
Geel had gemoeten, rood had gekund. Maar de Argentijnse spelers worden voor bijna niets bestraft, doet me heel erg aan een wedstrijd in Qatar denken en dat is zeker niet in positive zin.
In de Eredivisie krijg je hier ook niks voor. ;)

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:13
Om een grote voetballer te zijn hoef je niet alleen maar het beste te zijn in scoren.
Dat is doelpunten journalistiek.

Dat Messi nu een record heeft is leuk maar er gebeurt veel meer dan dat.
Zoals hoe vervelend ook voor ons die fantastische assist tegen NL op vorige WK.

Mbappe gaat eroverheen later maar die is als voetballer veel minder compleet.
Zo kun je alles wel proberen te vergelijken met elkaar maar het zijn stuk voor stuk fantastische spelers.

Yamal heeft in interview dit WK ook mooi verwoord.
Ik ben niet hier en op het veld om altijd topscorer te worden ik ben een heel ander type speler en wil gewoon winnen.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Deruxian schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:52:
Benieuwd of de NOS tafel deze mafiapraktijken durft te benoemen
Wat, dat gejank hier in dit topic? Kom op zeg

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:53
toolkist schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:53:
[...]

Wat, dat gejank hier in dit topic? Kom op zeg
Als neutrale kijker is het wel irritant hier vanavond.
Veel Nederlanders zijn die wedstrijd op het vorige WK nog niet te boven volgens mij

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:55:
[...]

Als neutrale kijker is het wel irritant hier vanavond.
Veel Nederlanders zijn die wedstrijd op het vorige WK nog niet te boven volgens mij
Marokko dit Marok dat, nu Argentinie weer, heel gezellig hier inderdaad.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:41

Format-C

Tracing Rays

djmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:51:
Infantino krijgt gewoon wat extra stemmen van Argentinie bij zijn herverkiezing, dus Argentinie is veilig.

Europa heeft heel weinig invloed op wie de voorzitter wordt.

Maar de boel is niet corrupt hoor.

Hier een mooie uitleg hoe het werkt, YouTube: We Investigated the Most Corrupt World Cup in History
Infantino zn salaris is sinds hij FIFA baas is (2016) van 1 naar 6 miljoen gegaan. (2026)

Is gewoon een zakkenvuller.
toolkist schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:53:
[...]

Wat, dat gejank hier in dit topic? Kom op zeg
Ik klaag hier (normaliter) niet, maar deze scheids is wel héél slecht. :X

[ Voor 16% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 20:00 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:14
Chelseamarre123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:55:
[...]

Als neutrale kijker is het wel irritant hier vanavond.
Veel Nederlanders zijn die wedstrijd op het vorige WK nog niet te boven volgens mij
Het enige wat vanavond irritant is zijn die 11 Argentijnen op het veld. Verschrikkelijk naar teampje.

Join het GoT Pulse-Team!


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
djmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:51:
Infantino krijgt gewoon wat extra stemmen van Argentinie bij zijn herverkiezing, dus Argentinie is veilig.

Europa heeft heel weinig invloed op wie de voorzitter wordt.

Maar de boel is niet corrupt hoor.

Hier een mooie uitleg hoe het werkt, YouTube: We Investigated the Most Corrupt World Cup in History
UEFA zou zich een keer kunnen terugtrekken. Je kan een argument maken dat het toch moeilijker is een EK dan een WK te winnen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:23
Chelseamarre123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:55:
[...]

Als neutrale kijker is het wel irritant hier vanavond.
Veel Nederlanders zijn die wedstrijd op het vorige WK nog niet te boven volgens mij
Valt wel mee… sommigen hebben nog steeds last van 1974 en 1978, dus dan is 2022 nog erg vers. :+

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:13
Chelseamarre123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:55:
[...]

Als neutrale kijker is het wel irritant hier vanavond.
Veel Nederlanders zijn die wedstrijd op het vorige WK nog niet te boven volgens mij
Komt door het anti Messi en Zuid Amerikaanse voetballer toetsenbord warriors beleid bij een aantal.
Wat keer op keer terug komt

  • jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-06 21:09
Ik kijk gewoon de wedstrijd en zie echt een aantal momenten waar een gele kaart gegeven moet worden, maar het niet gebeurt.

Ik benoem Qatar vooral omdat ik het opvallend vind dat hier de lijn van Qatar doorgezet lijkt te worden wat dat betreft en dat vind ik jammer. Het team van Argentinië kan heel goed voetballen en de goal was gewoon goed, niets aan af te dingen. Daarnaast heb ik ook niets met Zwitserland, maar het is vooral jammer wanneer je het gevoel hebt dat de arbitrage teveel invloed uitoefent op wedstrijden, dat doet af aan een teamprestatie.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Gewoon voetbal kijken lui, al die noise eromheen… doe je weinig aan. En het was een mooie goal.

Toch wel echt een pingel denk ik ja.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:40
Mensen mogen toch gewoon, om het zacht uit te drukken, niet bepaald warme gevoelens hebben voor bepaalde landenteams? Zelfde geldt overigens net zo goed voor clubteams he.

Persoonlijk zie ik Portugal en Argentinië er liever vandaag nog uitvliegen.

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

toolkist schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:57:
[...]

Marokko dit Marok dat, nu Argentinie weer, heel gezellig hier inderdaad.
Meningen mogen toch gegeven worden? Als je het er niet mee eens bent of het irritant vind, scroll je toch gewoon door?

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:58:
[...]


Komt door het anti Messi en Zuid Amerikaanse voetballer toetsenbord warriors beleid bij een aantal.
Wat keer op keer terug komt
Anti Messi snap ik ook niet. Maar als een Europees land zo smerig speelt dan benoemen we dat toch ook? Heeft echt niets met afkomst te maken.

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Tk55 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:03:
[...]

Anti Messi snap ik ook niet. Maar als een Europees land zo smerig speelt dan benoemen we dat toch ook? Heeft echt niets met afkomst te maken.
Zo anti Messi is het volgens mij helemaal niet, het is vooral anti Argentinië door wat ze deze wedstrijd laten zien.

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:13
Tk55 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:03:
[...]

Anti Messi snap ik ook niet. Maar als een Europees land zo smerig speelt dan benoemen we dat toch ook? Heeft echt niets met afkomst te maken.
Dat is hier wel degelijk het geval dat het door een bepaald land of speler komt.

Je leest gewoon dat er een andere toon wordt aangeslagen.
Kun je het laten schuilen onder een menig geven maar dat gaat niet op.
Het werkt allemaal sfeer verlagend.

Blijft lastig om bij frustraties maar even niets te typen.
Dat blijft het beste, gewoon niet op Enter drukken

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:08:
[...]


Dat is hier wel degelijk het geval dat het door een bepaald land of speler komt.

Je leest gewoon dat er een andere toon wordt aangeslagen.
Kun je het laten schuilen onder een menig geven maar dat gaat niet op.
Het werkt allemaal sfeer verlagend.

Blijft lastig om bij frustraties maar even niets te typen.
Dat blijft het beste, gewoon niet op Enter drukken
Laten we gewoon stilzwijgend akkoord gaan met wat er op het veld gebeurd, we hebben van achter het toetsenbord toch 0 invloed.

ICE ICE Baby


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

(jarig!)
Ik had Messi graag eens zien schitteren op een regenachtige maandagavond in Stoke.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:24
d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:08:
[...]


Dat is hier wel degelijk het geval dat het door een bepaald land of speler komt.

Je leest gewoon dat er een andere toon wordt aangeslagen.
Kun je het laten schuilen onder een menig geven maar dat gaat niet op.
Het werkt allemaal sfeer verlagend.

Blijft lastig om bij frustraties maar even niets te typen.
Dat blijft het beste, gewoon niet op Enter drukken
Wat een gezwets joh. Laat mensen gewoon lekker typen wat ze willen. Wie ben jij om daarover te oordelen?

  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Wij kijken i.v.m. op vakantie en een etentje vertraagd naar Arg-Aut en die penalty en misser van Messi zijn wel vermakelijk!

Dat heeft-ie toch maar voor elkaar, dat ik inmiddels zo’n hekel aan hem heb. :9

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:13
Elzavo schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:11:
[...]

Wat een gezwets joh. Laat mensen gewoon lekker typen wat ze willen. Wie ben jij om daarover te oordelen?
Iedereen oordeelt hier en heeft een menig ik dus ook
dus wat nu gezwets.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:41

Format-C

Tracing Rays

Wat men hier ook vindt van Messi.

Over 75 jaar heeft men het nog over hem.

Wat een spelert. _/-\o_

Hoorde net op België trouwens dat hij als maximale snelheid 26km/h had, en Sabizer iets van 34/35. En dat Messi 2.6km heeft gelopen, en Sabozer 5.5 (oid)

:D

Messi "ziet" het spel zo goed dat hij niet eens hóeft te rennen. Haha.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Die scheidsrechter trekt nu zelfs voor de Oostenrijkse geen geel. Dit is precies hoe er later in de wedstrijd een direct rode kaart komt.

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:16:
Wat men hier ook vindt van Messi.

Over 75 jaar heeft men het nog over hem.

Wat een spelert. _/-\o_

Hoorde net op België trouwens dat hij als maximale snelheid 26km/h had, en Sabizer iets van 34/35. En dat Messi 2.6km heeft gelopen, en Sabozer 5.5 (oid)

:D

Messi "ziet" het spel zo goed dat hij niet eens hóeft te rennen. Haha.
"Je moet de bal het werk laten doen", zei een grote denker ooit.

ICE ICE Baby


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Lachwekkend

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Gewoon de vrije trap er nu in.

Jammer :(

[ Voor 18% gewijzigd door djmuggs op 22-06-2026 20:20 ]

ICE ICE Baby


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:41

Format-C

Tracing Rays

djmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:18:
[...]

"Je moet de bal het werk laten doen", zei een grote denker ooit.
Als een coach al Johan zn uitspraken weet om te zetten in voetbal, dan wordt die 100% zeker kampioen.

Tussen zijn legendarische uitspraken is geen speld te krijgen. :D

Maar das logies natuurlijk. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:35

Quad

Doof

Populaire madam was dat.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:27
Moeten al die vrouwen elke keer in beeld?

Het is geen Fórmula One!

Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Oostenrijk verdiend gewoon een punt als je kijkt naar het voetbal ze spelen.

Argentinie speelt wel een beetje anti voetbal.

Maar dit is mijn mening en daar hebben jullie maar mee te doen.

ICE ICE Baby


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:16:
Wat men hier ook vindt van Messi.

Over 75 jaar heeft men het nog over hem.

Wat een spelert. _/-\o_

Hoorde net op België trouwens dat hij als maximale snelheid 26km/h had, en Sabizer iets van 34/35. En dat Messi 2.6km heeft gelopen, en Sabozer 5.5 (oid)

:D

Messi "ziet" het spel zo goed dat hij niet eens hóeft te rennen. Haha.
Vraag me dat serieus af. Hij is ontegenzeggelijk een van de beste spelers van deze generatie. Maar heeft hij wezenlijk het voetbal veranderd, zoals Pele, Cruyff en Maradona deden?

Voor mij persoonlijk niet. Maar dat kan gewoon mijn conservatieve benadering van voetbal zijn :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Het is dat Oostenrijk rond de 16 echt onzorgvuldig is want eigenlijk zijn ze gewoon beter.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:41

Format-C

Tracing Rays

Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:23:
[...]


Vraag me dat serieus af. Hij is ontegenzeggelijk een van de beste spelers van deze generatie. Maar heeft hij wezenlijk het voetbal veranderd, zoals Pele, Cruyff en Maradona deden?

Voor mij persoonlijk niet. Maar dat kan gewoon mijn conservatieve benadering van voetbal zijn :)
Jazeker.

Zie FC Barcelona, en zie Pep Guardiola/Man City. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:13
Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:23:
[...]


Vraag me dat serieus af. Hij is ontegenzeggelijk een van de beste spelers van deze generatie. Maar heeft hij wezenlijk het voetbal veranderd, zoals Pele, Cruyff en Maradona deden?

Voor mij persoonlijk niet. Maar dat kan gewoon mijn conservatieve benadering van voetbal zijn :)
Cruyff veranderde voetbal,
Pele en Maradonna waren grootheden ;)
net als Messi

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:58
forzav schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:23:
Het is dat Oostenrijk rond de 16 echt onzorgvuldig is want eigenlijk zijn ze gewoon beter.
Mwah, wel een beter veldspel, maar Argentinië heeft wel de veel betere kansen.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:35

Quad

Doof

Argentijnen wachten gewoon af. Die hebben door dat Oostenrijk tot de 16 niet veel is en proberen dan eruit te komen.
Werkt prima tegen een Oostenrijk.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Die grafiekjes… Amerikanen en hun focus op stats. Voetbal laat zich niet beschrijven met statistieken O-)

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:23:
[...]


Vraag me dat serieus af. Hij is ontegenzeggelijk een van de beste spelers van deze generatie. Maar heeft hij wezenlijk het voetbal veranderd, zoals Pele, Cruyff en Maradona deden?

Voor mij persoonlijk niet. Maar dat kan gewoon mijn conservatieve benadering van voetbal zijn :)
Eigenlijk te danken aan de Generaal en Happel, deze hebben de hollandsche school op de kaart gezet.

ICE ICE Baby


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:53
Waar vinden ze toch altijd die exotische scheidsrechters steeds op het WK. Duidelijke corner

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:41

Format-C

Tracing Rays

Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:27:
Die grafiekjes… Amerikanen en hun focus op stats. Voetbal laat zich niet beschrijven met statistieken O-)
Leicester City werd kampioen omdat ze via het "datamodel" spelers kochten. :)

Ook Brentford FC, Brighton & Hove Albion, AS Monaco, en RB Salzburg en Union Saint-Gilloise doen dit. Bijvoorbeeld.

(Edit: "Moneyball" principe)

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 20:36 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
nocalimero schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:26:
[...]

Mwah, wel een beter veldspel, maar Argentinië heeft wel de veel betere kansen.
De kansen van Argentinië zijn anders ook niet echt om naar huis te schrijven. Tegen een (aanvallend) sterker team gaat dit Argentinië het heel moeilijk krijgen.

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Chelseamarre123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:29:
Waar vinden ze toch altijd die exotische scheidsrechters steeds op het WK. Duidelijke corner
Die komen uit de landen die heel veel FIFA ontwikkel geld krijgen om het voetbal niveau in hun land te verhogen.

Er blijft in dat soort landen nog wel eens wat aan de strijkstok hangen als je fluit zoals het van je gevraagd wordt.

ICE ICE Baby


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:24:
[...]

Jazeker.

Zie FC Barcelona, en zie Pep Guardiola/Man City. :)
In die recente Cruyff docu geeft Guardiola gewoon toe dat ‘zijn’ Barcelona zonder Cruyff niet had bestaan. Dus dat kan je niet op het konto van Messi schrijven ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:29:
Waar vinden ze toch altijd die exotische scheidsrechters steeds op het WK. Duidelijke corner
Deze man komt uit Egypte (dat vannacht voor het eerst een WK wedstrijd won). Is vaak op WKs, van die scheidsrechters uit flutcompetities omdat dat een eerlijkere representatie geeft. Dat snap ik maar dan krijg je dus ook dit soort dingen.

En de VAR mag wel doeltrappen van onterecht gegeven corners maken maar niet andersom :+

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:32:
[...]

Leicester City werd kampioen omdat ze via het "datamodel" spelers kochten. :)

Ook Brentford FC, Brighton & Hove Albion, AS Monaco, en RB Salzburg en Union Saint-Gilloise doen dit. Bijvoorbeeld.
En miljoenen gamers die PES, FIFA en management games spelen :P

Alle clubs zullen naar stats kijken. Mijn punt is dat zo’n grafiekje niks zegt over de wedstrijd. Wat die commentator ook zei trouwens.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:33:
[...]


In die recente Cruyff docu geeft Guardiola gewoon toe dat ‘zijn’ Barcelona zonder Cruyff niet had bestaan. Dus dat kan je niet op het konto van Messi schrijven ;)
Kijk naar het Ajax van de jaren 90, je hoefde echt niet de beste voetballer te zijn.

Het team stond gewoon als een huis, als jong talent kwam je vaak meteen goed voor de dag.

En dat had echt niks met een bepaalde "ster"speler te maken.

ICE ICE Baby


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

(jarig!)
aveenhuysen schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:23:
Moeten al die vrouwen elke keer in beeld?

Het is geen Fórmula One!
Nu begint het wei wat vervelend te worden.

Wie is het eigenlijk

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Gunner schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:36:
[...]

Nu begint het wei wat vervelend te worden.

Wie is het eigenlijk
De dame van het WK lied van 2010 en 2026, kan heel lekker met haar heupen zwaaien.

ICE ICE Baby


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:40
Shakira, Shakira oOo

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:13
Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:33:
[...]


In die recente Cruyff docu geeft Guardiola gewoon toe dat ‘zijn’ Barcelona zonder Cruyff niet had bestaan. Dus dat kan je niet op het konto van Messi schrijven ;)
Barcelona was zonder Messi nooit zo succesvol geweest als met.

Vergelijkingen maken vindt ik altijd onzinnig al die grootheden hebben op een eigen manier een dikke steen bijgedragen aan het voetbal.

Messi is een van de grootste net als Pele, Cruyff, Maradona allemaal in zijn tijd hoe het voetbal er op dat moment voor stond.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:41

Format-C

Tracing Rays

Dr. Strangelove schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:35:
[...]


En miljoenen gamers die PES, FIFA en management games spelen :P

Alle clubs zullen naar stats kijken. Mijn punt is dat zo’n grafiekje niks zegt over de wedstrijd. Wat die commentator ook zei trouwens.
Snap ik hoor. (Dat je dat bedoelt)

;)

En idd bij Amerikanen is alles een "stat"

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:32:
[...]

Leicester City werd kampioen omdat ze via het "datamodel" spelers kochten. :)

Ook Brentford FC, Brighton & Hove Albion, AS Monaco, en RB Salzburg en Union Saint-Gilloise doen dit. Bijvoorbeeld.

(Edit: "Moneyball" principe)
AZ idem. Feyenoord gaat nu ook die kant op met Eenhoorn en Rigaux. Ajax heel even met Mislintat en nu doen ze maar wat ;)

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Format-C schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:38:
[...]

Snap ik hoor.

;)

En idd bij Amerikanen is alles een "stat"
Statistics, more statistics and demn lies.

ICE ICE Baby


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:38:
[...]


Barcelona was zonder Messi nooit zo succesvol geweest als met.

Vergelijkingen maken vindt ik altijd onzinnig al die grootheden hebben op een eigen manier een dikke steen bijgedragen aan het voetbal.

Messi is een van de grootste net als Pele, Cruyff, Maradona allemaal in zijn tijd hoe het voetbal er op dat moment voor stond.
Nou ja, dat Barcelona was in feite de ploeg die Spanje WK maakte in 2010. Interessant argument, dat Messi daarvoor indirect verantwoordelijk was door zijn bijdrage aan dat team :)

Ondertussen gaat de wedstrijd als een nachtkaars die nooit aan was gegaan uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Strangelove op 22-06-2026 20:42 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tk55 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:35:
[...]

Deze man komt uit Egypte (dat vannacht voor het eerst een WK wedstrijd won). Is vaak op WKs, van die scheidsrechters uit flutcompetities omdat dat een eerlijkere representatie geeft. Dat snap ik maar dan krijg je dus ook dit soort dingen.

En de VAR mag wel doeltrappen van onterecht gegeven corners maken maar niet andersom :+
Hij is in ieder geval consequent slecht ;)

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:41

Format-C

Tracing Rays

toolkist schreef op maandag 22 juni 2026 @ 20:41:
[...]

Hij is in ieder geval consequent slecht ;)
Die heeft nog wat restjes woestijnzand in zn ogen volgens mij. O-) :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05:49

DirtyBird

Praktiserend denker

Oke nog een kwartiertje, forza kangoeroes!

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Oostenrijker neemt houding aan van, moet dit nou joh.

Oostenrijker krijgt een duw en is mede schuldig en krijgt ook geel...

ICE ICE Baby


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:50

Hupske

AFCA

Het is een vervelende wedstrijd geworden. Ze liggen alleen nog maar op de grond.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zijn er mensen die Argentijnen leuk vinden?

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Blijkbaar slecht weer rond Philadelpia en dus reeele kans op verlate / onderbroken wedstrijd bij Frankrijk-Iraq
Pagina: 1 ... 33 34 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl