[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 32 ... 39 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:37

Fiber

Beaches are for storming.

DutchOwnage schreef op maandag 22 juni 2026 @ 12:07:
Hoewel ik veel liever zou zien dat we 2e eindigen in de poule en dus waarschijnlijk Brazilië treffen en lekker om 19.00 uur ipv die godvergeten 03.00 aan de bak mogen, lijkt me dat voor een eventueel vervolg van het toernooi niet bepaald gunstig. Volgens mij komen dan in een zeer sterk schema van potentiële tegenstanders terecht?
Voor de spelers lijkt mij een avondwedstrijd wel lekkerder dan midden overdag. Voor ons tv kijkers is het wel minder. Misschien maar een dagje vrij inplannen de dag er na... O-)

Tunesië - Nederland trouwens ook om 01:00 uur 's nachts, maar die is minder spannend denk ik... :)F

[ Voor 7% gewijzigd door Fiber op 22-06-2026 12:17 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:29
FreakNL schreef op maandag 22 juni 2026 @ 12:09:
Valt nog niks over te zeggen maar stel dat het blijft zoals hierboven: Als je al van Marokko en Zwitserland weet te winnen vlieg je er in de kwartfinale uit tegen Duitsland natuurlijk
Duitsland maakt nog geen indruk. Maar dat zegt helemaal niks, normaal gesproken groeien die altijd sterk in een toernooi. Maar van wat ik nu gezien heb, hoeven we daar niet overdreven voor te vrezen.

  • rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-06 08:33
Marokko en Brazilië lijken me voor dit Nederlands elftal al eindstations.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:37

Fiber

Beaches are for storming.

rikislief schreef op maandag 22 juni 2026 @ 12:39:
Marokko en Brazilië lijken me voor dit Nederlands elftal al eindstations.
Die gedachte had ik voor het WK ook, maar ik begin nu toch wat optimistischer te worden, zoveel bijzonders hebben Marokko en Brazilië nou ook weer niet laten zien tot nu toe... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-06 08:33
Fiber schreef op maandag 22 juni 2026 @ 12:50:
[...]

Die gedachte had ik voor het WK ook, maar ik begin nu toch wat optimistischer te worden, zoveel bijzonders hebben Marokko en Brazilië nou ook weer niet laten zien tot nu toe... O-)
De eerste helft van Marokko, en de tweede helft van Brazilië in hun onderlinge wedstrijd, vond ik wel erg goed.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Sjah schreef op maandag 22 juni 2026 @ 10:45:
[...]

Zeg dan gewoon dat je je geergerd heb aan ophemelen Room, ander voorbeeld heb ik namelijk niet van echt ophemelen. ;) En Room deed het gewoon goed, klaar. Op ED niveau hoor je eigenlijk alleen commentaar van "had de keeper moeten hebben".
@PWM heeft wel een punt als ik de samenvattingen bekijk. Ze zijn nogal snel met het ophemelen van elke speler - met name doelmannen. Ik weet niet of dat nieuw NOS beleid is want in de podcast over de Eredivisie doen ze daar elke week aan mee zolang het maar geen speler van een top 3 club betreft. Gisteren liep die kerel al te schreeuwen over rugnummer 6 van Kaapverdië dat hem een gouden toekomst wacht. Ga toch een ei leggen kerel. Die keeper van Uruguay bakte er geen zak van, niet met neerzetten van de muur, niet bij de 2-2 maar ga nu niet doen of die 6 morgen naar Man City verkast.

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:01
de BBC heeft een overzicht van de knock out fase die continu wordt bijgewerkt.

FIFA World Cup Knockout Stage

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nYsC4phCIEqqLBfajfTwKgZG_fc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kkgsgks4EdGeJfHLS08GaGKz.png?f=fotoalbum_large

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Brazilië, Marokko en Duitsland ben je hooguit licht underdog maar niet kansloos. Spanje, Frankrijk, en in iets mindere mate Engeland en Argentinië, daar moet alles tegen mee zitten wil je een kans maken.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:06
BiaggioLuciano schreef op zondag 14 juni 2026 @ 14:16:
[...]

Denk dat 3pt net buiten de boot valt, ze moeten er toch echt nog een gelijkspel uit halen tegen Brazilië of Marokko. Maar het eerste been staat al in de knock out inderdaad.
Ja, en toch heb ik nu het gevoel dat de Schotten het weer niet gaat lukken, met nog 1 wedstrijd... Brazilie. Hoop dat ze het wel halen, wil vakantie naar Schotland doen...lijkt me een leuk pilsje drinken dan met ze.
Typhone schreef op maandag 22 juni 2026 @ 14:40:
[...]


@PWM heeft wel een punt als ik de samenvattingen bekijk. Ze zijn nogal snel met het ophemelen van elke speler - met name doelmannen. Ik weet niet of dat nieuw NOS beleid is want in de podcast over de Eredivisie doen ze daar elke week aan mee zolang het maar geen speler van een top 3 club betreft. Gisteren liep die kerel al te schreeuwen over rugnummer 6 van Kaapverdië dat hem een gouden toekomst wacht. Ga toch een ei leggen kerel. Die keeper van Uruguay bakte er geen zak van, niet met neerzetten van de muur, niet bij de 2-2 maar ga nu niet doen of die 6 morgen naar Man City verkast.
Je hebt humor, kende die uitdrukking niet. :D

tJa het is het Wk, dan kijkt een weduwe/nooit-voetbalkijkster ook mee, en is het voor haar leuk maken door beetje meer enthousiasme, oke.

ps. heb de 10 minuten samenv. nos teruggekeken maar kwam die opmerking niet tegen (over de nr 6).

  • Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:35

Polycom

Poes van goud

Ik hoop niet op Nederland - Marokko want dan wordt sowieso het land afgebroken.

Marokko wint? Feest en Nederland wordt gesloopt.

Marokko verliest? Woede/frustratie en Nederland wordt gesloopt.

  • Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:43
Ik denk zomaar dat het Brazilië gaat worden. Zij moeten nog tegen Schotland en die zullen all-in gaan. Een gelijkspelletje of krappe overwinning voor Brazilië ligt op de loer. Marokko daarentegen moeten tegen het al uitgeschakelde Haïti. Zij zullen flink aan het doelsaldo gaan werken om NL te ontlopen en worden groepswinnaar, net als Nederland.

Tot zover de voorspellingen van iemand die in de vriendengroep strak op de laatste plek in de poule staat :+

Join het GoT Pulse-Team!


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:37

Fiber

Beaches are for storming.

Vanavond/vannacht zijn de supersterren Lionel Messi, Kylian Mbappé en Erling Haaland weer aan de beurt. Wie gaat er deze keer het meeste inleggen...?


https://www.nu.nl/wk-voet...and-opnieuw-in-actie.html

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:09
Fiber schreef op maandag 22 juni 2026 @ 15:58:
Vanavond/vannacht zijn de supersterren Lionel Messi, Kylian Mbappé en Erling Haaland weer aan de beurt. Wie gaat er deze keer het meeste inleggen...?


https://www.nu.nl/wk-voet...and-opnieuw-in-actie.html
Beter gezegd wie krijgt er geen rood of een VAR onderzoek bij een grove overtreding. Want de sterren moeten naar de finale. Niet een of andere zaterdagmiddag amateur elftal.............

Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST


  • Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-06 16:53
d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 15:11:
de BBC heeft een overzicht van de knock out fase die continu wordt bijgewerkt.

FIFA World Cup Knockout Stage

[Afbeelding]
eerlijk.. dan verkies ik dit voor België (helemaal vanonder, 3de plaats in poule) dan 1ste te zijn (spanje in kwart) of 2de (frankrijk). Lijkt me iets haalbaarder. Mits we beter spelen uiteraard, ik ga geen woorden vuilmaken aan gisteren.

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:29
Dat kaapverdië blijft maar stunten. Wel heel leuk om te zien :D

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:54
Fiber schreef op maandag 22 juni 2026 @ 15:58:
Vanavond/vannacht zijn de supersterren Lionel Messi, Kylian Mbappé en Erling Haaland weer aan de beurt. Wie gaat er deze keer het meeste inleggen...?


https://www.nu.nl/wk-voet...and-opnieuw-in-actie.html
Gezien de tegenstanders zou ik zeggen Mbappé.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Polycom schreef op maandag 22 juni 2026 @ 15:38:
Ik hoop niet op Nederland - Marokko want dan wordt sowieso het land afgebroken.

Marokko wint? Feest en Nederland wordt gesloopt.

Marokko verliest? Woede/frustratie en Nederland wordt gesloopt.
Herinner me meerdere toernooien waarna de NL fans aan het slopen gingen na verlies...

  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Polycom schreef op maandag 22 juni 2026 @ 15:38:
Ik hoop niet op Nederland - Marokko want dan wordt sowieso het land afgebroken.

Marokko wint? Feest en Nederland wordt gesloopt.

Marokko verliest? Woede/frustratie en Nederland wordt gesloopt.
Marokko is ook serieus goed dit WK. Maar aan de linkerkant terecht komen is wel wenselijk met de huidige stand van zaken.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Liever Marokko dan Brazilië.
Brazilië is zo ervaren en hebben spelers die het verschil kunnen maken.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Dit is geen wedstrijd, Argentinië wint gewoon

  • Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:23
De werkelijke reden waarom de Zweden niet zo'n lekker spel hadden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/lay5NYpq6KjTYICIPaUcGosR.png

Als er ergens een 'WK-meme' topic is, kan deze daar dan heen, weet ik ook gelijk waar dat topic is (als die bestaat).

Mijn YouTube Channel


  • Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:13
Zo, ik zit klaar voor een lekker fysiek potje tussen de stugge Oostenrijkers en het gevangeniselftal van Argentinië.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Uiteindelijk spelen ze de bal, maar dit is een 100% penalty

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:09

Hupske

AFCA

Dit moet toch een penalty zijn? Of ben ik gek?

[ Voor 6% gewijzigd door Hupske op 22-06-2026 19:06 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03:29
Raakt toch vol de man voordat er ook maar iets van een bal bij zit?

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1


  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:42

Pierre

Van nature lui!

Het lijkt er wel op trouwens dat er een penalty gegeven wordt.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 05:58
toolkist schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:06:
Uiteindelijk spelen ze de bal, maar dit is een 100% penalty
Nou duidelijker word het niet. Eerst met 2 de enkels kapot trappen en dan pas de bal per toeval geraakt.
Hoezo duurt dit zolang voor die penalty te geven

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Bal word toch 'gewoon' gespeeld?

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 05:58
5 minuten nodig om dit te checken

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:54
Ja hoor… Messi zal en moet het record pakken van de FIFA.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:20
Bovendien schopt Martinez met z'n rechtervoet tegen de hak van een Oostenrijker aan. Daarom zit ie te janken.

  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:42

Pierre

Van nature lui!

Gaat die hem missen? zou wat zijn. Krijg nou wat haha.

[ Voor 22% gewijzigd door Pierre op 22-06-2026 19:09 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Nummer 4 speelt de bal, Martinez speelt de nummer 5.

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:54
Haha…. en terecht!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Pierre schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:09:
Gaat die hem missen? zou wat zijn. Krijg nou wat haha.
_/-\o_

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Haperende aanloop, dua heerlijkt dat ie mis gaat.

  • pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
hopppaaaa

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 05:58
PatrickC schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:08:
Ja hoor… Messi zal en moet het record pakken van de FIFA.
Haha wat een haat, duidelijke penalty.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:29
Goed voor 'm

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
forzav schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:09:
Nummer 4 speelt de bal, Martinez speelt de nummer 5.
Nummer 4 speelt eerst Martinez en daarna pas de bal.

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:09

Hupske

AFCA

Terechte penalty. Terecht dat die wordt gemist met zo een aanloop :D

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03:29
PatrickC schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:08:
Ja hoor… Messi zal en moet het record pakken van de FIFA.
Laat dat ‘oude zeer’ nou eens los man, zo treurig. Gewoon een penalty.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:01
Gelukkig tegenwoordig de VAR voor dubbel check en pingel.

20 jaar geleden voetbalde je door en had je een week gezeik hierover.


En dan een slappe hap pingel nemen.

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Love it! Na het vorige cadeau gegeven WK gun ik die Argentijnen helemaal niets.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:10:
[...]

Haha wat een haat, duidelijke penalty.
Yep de afgunst is weer overduidelijk hier.

  • Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:43
Jeroenvde89 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:10:
[...]


Laat dat ‘oude zeer’ nou eens los man, zo treurig. Gewoon een penalty.
Gewoon een penalty. En gewoon gemist.

Join het GoT Pulse-Team!


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Wel of geen penalty in dit geval lastig.

Maar mijn stelregel is dan als de penalty gemist wordt, dan was het dus geen penalty.

ICE ICE Baby


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:01
Gelijk weer al dat Bokito voetbal supports haat hier.
Doe eens normaal.

  • BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06:59
toolkist schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:09:
Haperende aanloop, dua heerlijkt dat ie mis gaat.
Je zag gewoon dat Messi wachtte op de beweging van de keeper, om dan de andere hoek te kiezen. Maar die bleef lang staan en dan is de aanloop voor zo’n penalty niet lekker.

  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:03
forzav schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:11:
Love it! Na het vorige cadeau gegeven WK gun ik die Argentijnen helemaal niets.
Nou inderdaad. Wat is Messi daar van zijn troon gevallen zeg. Heerlijk dat ie mist :)
Chelseamarre123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:10:
[...]

Haha wat een haat, duidelijke penalty.
Zo was er helaas wel meer duidelijk. Bijvoorbeeld die rode kaart de vorige wedstrijd. Omdat nou direct als haat te betitelen? :?

[ Voor 39% gewijzigd door ephymerous op 22-06-2026 19:15 ]

XXXVI


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 05:58
toolkist schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:11:
[...]

Yep de afgunst is weer overduidelijk hier.
Echt erg. Messi is zo'n fantastische voetballer en zou een mooiere topscorer aller tijden zijn dan met alle respect Klose.

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

ephymerous schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:13:
[...]


Nou inderdaad. Wat is Messi daar van zijn troon gevallen zeg. Heerlijk dat ie mist :)
Sommige voetballers zijn iets meer voetballer dan de andere.

ICE ICE Baby


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:09

Hupske

AFCA

Chelseamarre123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:13:
[...]

Echt erg. Messi is zo'n fantastische voetballer en zou een mooiere topscorer aller tijden zijn dan met alle respect Klose.
Het is ook mooi dat de iets mindere goden een record kunnen hebben. Dus ik zal het ook prachtig vinden als zo een fantastische spits als Klose het record kan houden.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 12:19
djmuggs schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:12:
Wel of geen penalty in dit geval lastig.

Maar mijn stelregel is dan als de penalty gemist wordt, dan was het dus geen penalty.
Daar kan geen wetenschap tegenop.

Die nummer 5 haalt hem gewoon neer zonder bal te spelen. Als het alleen die andere was zou ik het geen penalty vinden.

  • M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-06 13:31
Het komt ook door die commentatoren die bijna een orgasme krijgen als de bal alleen al richting Messi gaat.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl


  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 12:19
Messi zit er niet lekker in. Die gaat dadelijke weer geen rood pakken denk ik.

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:08
Het is niet de dag van Messi.

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:06
M@cer schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:19:
Het komt ook door die commentatoren die bijna een orgasme krijgen als de bal alleen al richting Messi gaat.
Heb je een punt, maar Messi in vorm, zelfs op deze leeftijd, is een Wapen.

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:01
M@cer schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:19:
Het komt ook door die commentatoren die bijna een orgasme krijgen als de bal alleen al richting Messi gaat.
Dat gebeurd ook bij Mbappe, Haaland Jamal en al die andere grote spelers.

Maar Messi werkt als een rode lap op een stier hier.

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:09

Hupske

AFCA

Jemig. Donker geel had dat moeten zijn voor Martinez.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 12:19
Hupske schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:22:
Jemig. Donker geel had dat moeten zijn voor Martinez.
Leek wel zo maar in de herhaling vond ik het wel meevallen

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:21:
[...]


Dat gebeurd ook bij Mbappe, Haaland Jamal en al die andere grote spelers.

Maar Messi werkt als een rode lap op een stier hier.
No pun intended?

De scheids is de matador? :+

ICE ICE Baby


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:48
sNielz123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:23:
[...]

Leek wel zo maar in de herhaling vond ik het wel meevallen
Hoezo? Raakt hem volop de enkel!

Dat is zeker een gele kaart!

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:19
Ik vond het vooral erg lastig te zien eerlijk gezegd, al die voeten lol. Eerst twijfelde ik nog wel maar op dat beeld dat de VAR liet zien zie je wel dat hij 'm vol raakt op de voet. Voor de wedstrijd wel lekker dat Messi mist.

  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02:43
d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:21:
[...]


Dat gebeurd ook bij Mbappe, Haaland Jamal en al die andere grote spelers.

Maar Messi werkt als een rode lap op een stier hier.
Omdat Messi niet alleen goed kan voetballen, maar ook een smeerlap is. Daardoor zal hij voor mij nooit zo groot zijn/worden als een Pele of Cruijff.

  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 12:19
Geef die kaartvrager gewoon een kaart

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Mac Allister komt ook goed weg.

Vroeg om een kaart maar kreeg zelf geen geel

Edit: Hup Oostenrijk!!!!

[ Voor 17% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 19:32 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Dit Argentijnse elftal vind ik echt verschrikkelijk, dat staat los van Messi. Enorm veel uitdelen maar weinig / niets kunnen incasseren, altijd gezeur en altijd word ze zogenaamd onrecht aangedaan.

  • Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:13
d-vine schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:21:
[...]


Dat gebeurd ook bij Mbappe, Haaland Jamal en al die andere grote spelers.

Maar Messi werkt als een rode lap op een stier hier.
Komt omdat die 3 nog een ploeg om zich heen hebben die willen voetballen. Hier is het Messi en 10 zuigers die het bloed onder je nagels vandaan halen. Dan ben je natuurlijk al een stukje sneller geprikkeld.

  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 12:19
Messi mist zelfs een intikkertje. Wissel hem maar

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:48
Oostenrijk geeft goed tegenstand, knap hoor. En ze creëren zelf ook nog flink wat kansen. Leuk om te zien

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:48

DirtyBird

Praktiserend denker

KlaasjeNL schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:28:
[...]

Omdat Messi niet alleen goed kan voetballen, maar ook een smeerlap is. Daardoor zal hij voor mij nooit zo groot zijn/worden als een Pele of Cruijff.
Ja, sportiviteit en karakter doen er wmb ook toe. Ronaldo is naarmate hij ouder werd wat sympathieker geworden naar mijn mening. Messi lijkt juist arroganter en vervelender geworden. Een behoorlijke smet op zijn talent.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8


  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04:44
Chelseamarre123 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:13:
[...]

Echt erg. Messi is zo'n fantastische voetballer en zou een mooiere topscorer aller tijden zijn dan met alle respect Klose.
Als we het gaan baseren op "gunst" kunnen we het WK afschaffen en de beker naar Curaçao of Haïti sturen. Wat een onzin.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:01
KlaasjeNL schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:28:
[...]

Omdat Messi niet alleen goed kan voetballen, maar ook een smeerlap is. Daardoor zal hij voor mij nooit zo groot zijn/worden als een Pele of Cruijff.
Houd toch op met je frustraties.

Messi heeft de status al lang bereikt en zit alleen in zijn nadagen. Hij is niet meer zoals de eerste 10 jaar van zijn carrière.
Geen een grote voetballer is nog in zijn nadagen op zijn top

  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:42

Pierre

Van nature lui!

We moeten hopen op een goal voor Oostenrijk, dan zijn ze gelijk stil die Argentijnen op de tribunes daar.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik schakel net in.

Argentinië en Flessi alweer bevoordeeld ?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Deruxian schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:34:
Ik schakel net in.

Argentinië en Flessi alweer bevoordeeld ?
Nope.

(En oostenrijk is gewoon een goeie stugge ploeg. Daar win je niet zomaar van)

[ Voor 18% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 19:35 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 12:19
Deruxian schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:34:
Ik schakel net in.

Argentinië en Flessi alweer bevoordeeld ?
Nee dat gevoel heb ik niet.

  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
forzav schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:32:
Dit Argentijnse elftal vind ik echt verschrikkelijk, dat staat los van Messi. Enorm veel uitdelen maar weinig / niets kunnen incasseren, altijd gezeur en altijd word ze zogenaamd onrecht aangedaan.
Typische zuid Amerikaanse/europese ploeg. Kunnen Nederlanders niet tegen!

  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Brokeback Inter Miami of wat probeert die uit te leggen ?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

En weer een Argentijn die zn tegenstander uitscheldt na een overtreding.

Wat een irritante mannetjes zeg.

Edit: en nu zelf mekkeren, en wederom schelden op een tevenstander (Romero)

[ Voor 26% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 19:38 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:42

Pierre

Van nature lui!

Ben benieuwd wanneer die een kaart gaat trekken de scheidsrechter.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:01
Oostenrijkse aansteller.
Lijkt wel een zuid Amerikaan :+

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Pff, scheidsrechter toch. Ik snap dat je geveinde blessures niet wilt affluiten, maar dit was gewoon een overtreding.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Deze scheidsrechter ziet het niet hè, had al meerdere keren geel kunnen geven aan een Argentijn

  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 12:19
Fluiten, meteen verzorging roepen. Zo moeilijk is dat niet

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

En daar is ie weerrrrrrr

(Jammer, ben echt voor Oostenrijk. Vind de argentijnen maar jankbekken, net Portugal)

[ Voor 64% gewijzigd door Format-C op 22-06-2026 19:40 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Pierre schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:38:
Ben benieuwd wanneer die een kaart gaat trekken de scheidsrechter.
Te laat in de wedstrijd, voor een lichte overtreding van een Oostenrijkse natuurlijk!

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Goede goal, maar ging wel een overtreding vooraf op een Oostenrijker.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 05:58
Wat een goal weer, prachtige actie en record van hem

  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Walgelijk

Samen met Kane de grootste rode lap voor mij

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:01
Lekerrrrr

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Messi
Messi
Messi
Messi
Messi
Messi
Messi
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 12:19
Wel mooi ingeschoten. Maar ben benieuwd naar de overtreding die ze niet laten zien.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Deze scheids is eeeeeeecht slecht.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Wat gebeurde er voorafgaand aan die goal?

  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 12:19
Die nummer 20, wat een eikel

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Posch staat wel terecht genoteerd.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Tk55 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:39:
[...]

Te laat in de wedstrijd, voor een lichte overtreding van een Oostenrijkse natuurlijk!
Zie je wel haha

  • DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:48

DirtyBird

Praktiserend denker

Pierre schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:38:
Ben benieuwd wanneer die een kaart gaat trekken de scheidsrechter.
U vroeg?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:54
Meteen ook een push bericht van de NOS app… Messi heeft nu het record. GOAT. _/-\o_

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Pagina: 1 ... 32 ... 39 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl