Onderling, dat mag wel?
Paar jaar terug hadden ze toch dat absolute wereldelftal?
Ja. Maar nooit waargemaakt.Deruxian schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:35:
[...]
Paar jaar terug hadden ze toch dat absolute wereldelftal?
Waarom niet? Het is verboden omdat je de tegenpartij kan uitschelden als je je mond bedekt.
EU DNS: 86.54.11.100
Ja, weer reclame. Ik ben naar bed.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dan mis je de 4e helft!carpebios schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:37:
Ja, weer reclame. Ik ben naar bed.
Nee het 2e deel van de 2e helft volgens de NOS
Zo. Een beetje theater erin. Dat zal helpen
Nu komt het belgische Theate
ICE ICE Baby
Zo dat is gewaagd zo’n bal terug naar de keeper
Kijk dan ook op vrtcarpebios schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:37:
Ja, weer reclame. Ik ben naar bed.
Ho ho, een hydratatie intermezzo...carpebios schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:37:
Ja, weer reclame. Ik ben naar bed.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Vierde kwart, zoals in andere serieuze sporten...scrappy.doo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:38:
[...]
Nee het 2e deel van de 2e helft volgens de NOS
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Komt naar uw competitie na deze zomer.Fiber schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:41:
[...]
Vierde kwart, zoals in andere serieuze sporten...
Bij onder de 5 graden een Thee pauze halverwege de helft.
ICE ICE Baby
Nee. Warme choco hoorde ik eerder hier.djmuggs schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:43:
[...]
Komt naar uw competitie na deze zomer.
Bij onder de 5 graden een Thee pauze halverwege de helft.
Dan wel havermelk choco, rekening houden met de lactose intoleranten.
ICE ICE Baby
Maar, ehm, is dat Iran nou zo goed...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
418O2 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:42:
[...]offtopic:
Gaan we echt het hele wk hier over huilen?
offtopic:
Infantielo leest mee he, je weet het nooit
Infantielo leest mee he, je weet het nooit
Iran speelt hartstikke goed. Naar vermogen.
Ah Louis is ook aanwezig op het forum.
ICE ICE Baby
Nou ja, niks aan de hand nog voor België. Gewoon de volgende wedstrijd winnen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Je moet een beetje groeien in zo'n toernooi hehFiber schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:48:
Nou ja, niks aan de hand nog voor België. Gewoon de volgende wedstrijd winnen...
Dat Iran is wel een beetje het Getafe van dit wk geloof ik, wat een zuigers
Mee doen is belangrijker dan winnen.scrappy.doo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:49:
[...]
Je moet een beetje groeien in zo'n toernooi heh
En als je wilt winnen moet je er 1 meer maken dan de tegenstander, liefst in de 90e minuut,
ICE ICE Baby
dit, maar ze vallen wel heel erg tegen, die 1e pot was al verrassend maar dat was dus niet zo. Belgie heeft mazzel dat ze in een pretpoel zittenFiber schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:48:
Nou ja, niks aan de hand nog voor België. Gewoon de volgende wedstrijd winnen...
Plus minimaal 5 erna, dus heb je nog geen zekerheiddjmuggs schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:50:
[...]
Mee doen is belangrijker dan winnen.
En als je wilt winnen moet je er 1 meer maken dan de tegenstander, liefst in de 90e minuut,
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Denk dat dat de Iraanse keeper na dit WK gewoon voor een Europeesche topclub speelt.
Ergens in Belgie ofzo.
Ergens in Belgie ofzo.
ICE ICE Baby
Zo doen de Duitsers het...djmuggs schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:50:
[...]
Mee doen is belangrijker dan winnen.
En als je wilt winnen moet je er 1 meer maken dan de tegenstander, liefst in de 90e minuut,
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Mogen ze dat überhaupt wel tegenwoordig?djmuggs schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:52:
Denk dat dat de Iraanse keeper na dit WK gewoon voor een Europeesche topclub speelt.
Ergens in Belgie ofzo.
Gaan we nu echt doen of hij een wereldwedstrijd keept? Hij krijgt alles op het lichaam geschoten.djmuggs schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:52:
Denk dat dat de Iraanse keeper na dit WK gewoon voor een Europeesche topclub speelt.
Ergens in Belgie ofzo.
[ Voor 3% gewijzigd door Marrtijn op 21-06-2026 22:53 ]
Anders gezegd: staat altijd op de juiste plek.Marrtijn schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:53:
[...]
Gaan we nu echt doen of hij een wereldwedstrijd keept? Hij krijgt alles op het lichaam geschoten.
... not as I do.
Mwoah minimaal 1 "zekere" goal eruit gehouden die zeker niet op zn lichaam werd geschoten.Marrtijn schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:53:
[...]
Gaan we nu echt doen of hij een wereldwedstrijd keept? Hij krijgt alles op het lichaam geschoten.
Merkt er weinig van dat de Belgen met 10 spelen. Genoeg actie.
Ieder nadeel heeft zijn voordeelCyBeRSPiN schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:55:
Merkt er weinig van dat de Belgen met 10 spelen. Genoeg actie.
ICE ICE Baby
de duitsers hebben pinchhitters, de belgen hebben... frieten?
Is ook niet eerlijk, die Belgen begonnen aan de wedstrijd met de verwachting dat Iran geen Defensie meer had.. vast het nieuws vanuit de verkeerde kanalen gehaald.Harribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:50:
Dat Iran is wel een beetje het Getafe van dit wk geloof ik, wat een zuigers
Iran zuigt dan wel, maar België doet het zelf ook heel slecht. Ik meen hun linksback in de eerste helft zo als 3 keer (minimaal) die de bal onder zijn voet door moet gaan.
Heel soms wordt een ploeg beter met een man minder...CyBeRSPiN schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:55:
Merkt er weinig van dat de Belgen met 10 spelen. Genoeg actie.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
belgie, ongecontroleerd, overhaast foutenfestival
De Belg strooit nu met complimenten richting Oranje. Schattig wel.
Trossard doet het best nog goed met zijn halve onderbeen...
ICE ICE Baby
Hahahaha ja ik hoorde het ook net. Hij weet dat we kijken.DutchOwnage schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:58:
De Belg strooit nu met complimenten richting Oranje. Schattig wel.
De Iraniërs moeten nu zelf gaan voetballen IPV met 6 verdedigers spelen en achterover hangen voor de counter.Fiber schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:56:
[...]
Heel soms wordt een ploeg beter met een man minder...
Maar België wel veel slordigheidjes. Er zijn spelers waar je dat niet hij moet doen.
Die denken dat drie keer 0-0 de volgende ronde kan opleverenHarribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:50:
Dat Iran is wel een beetje het Getafe van dit wk geloof ik, wat een zuigers
Rode Duivels over 4 jaar maar weer eens proberen. Man man wat slecht allemaal.
Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST
Zo veel ruimte voor België
Flickr PSN ID= cheironnl
Het is kwestie van de volgende pot winnen.aveenhuysen schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:00:
Rode Duivels over 4 jaar maar weer eens proberen. Man man wat slecht allemaal.
Als er 4 teams niet winnen en 1x verliezen, is dat ook zo waarschijnlijkD-e-n schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:00:
[...]
Die denken dat drie keer 0-0 de volgende ronde kan opleveren
Denk dat de Belgen geen grote mond meer over het NL elftal zullen hebben
Wat een ellende, in deze groep moet je gewoon zonder problemen 9 op 9 pakken. Amper een kans gecreëerd weer vandaag
Nou, eens horen wat Imke te zeggen heeft 
Maar uiteraard eerst reclame
Maar uiteraard eerst reclame
[ Voor 28% gewijzigd door DutchOwnage op 21-06-2026 23:03 ]
Die mag niet met volle mond praten, als ik dit hier mag zeggen
ICE ICE Baby
Geen flauw idee wat daar aan zit te komen qua lichting.Soulizer schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:03:
De Belgen mogen gaan bouwen aan een nieuw elftal na dit wk. Is het niet zo.
Belgie verdiende het niet. Rood volledig terecht. Nog niets verloren voor de Rode Duivels, maar waar moet dat beetje extra vandaan komen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik denk ook Doku. Maar zolang hij niet mee doet is België vrij ongevaarlijk heb ik het idee.gambieter schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:05:
Belgie verdiende het niet. Rood volledig terecht. Nog niets verloren voor de Rode Duivels, maar waar moet dat beetje extra vandaan komen?
België moet vanaf nu alles zetten op het feit dat ze vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen. Dan worden ze wereldkampioen.
Die was in de eerste wedstrijd ook heel matig?Harribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:09:
Ik denk ook Doku. Maar zolang hij niet mee doet is België vrij ongevaarlijk heb ik het idee.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mwah ik vond Egypte wel goed spelen hoorChelseamarre123 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:02:
Wat een ellende, in deze groep moet je gewoon zonder problemen 9 op 9 pakken. Amper een kans gecreëerd weer vandaag
Maar de andere paar wedstrijden mochten wel 6 punten zijn
Waaom niet? Volgens mij hadden ze zat doelpogingen en kansen, maar wilde die er niet in. De Iraniërs hadden ook een handvol kansen, maar bij lange zoveel niet als België. Van België verwacht je iets meer, maar deze wedstrijd hadden ze met wat minder pech wel gewonnen.gambieter schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:05:
Belgie verdiende het niet. Rood volledig terecht. Nog niets verloren voor de Rode Duivels, maar waar moet dat beetje extra vandaan komen?
Ik vond dat die als enige veel gevaar stichtte. Liep er makkelijk langs en hield verschillende tegenstanders bezig.gambieter schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:12:
[...]
Die was in de eerste wedstrijd ook heel matig?
Niet dat hij een killer is maar een Trossard en zeker Saelemakers brengen heel weinig
Kansjes, geen kansen, geen 1 op 1 met de keeper.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Een Europese topclub in België?djmuggs schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:52:
Denk dat dat de Iraanse keeper na dit WK gewoon voor een Europeesche topclub speelt.
Ergens in Belgie ofzo.
Ok, jij hebt wel ballen.djmuggs schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:03:
[...]
Die mag niet met volle mond praten, als ik dit hier mag zeggen
Wow! Wat een goal van Cabo Verde!
Arrogant slecht muurtje van Uruguay, dat wel. Ik gun het Uruguay
Arrogant slecht muurtje van Uruguay, dat wel. Ik gun het Uruguay
[ Voor 51% gewijzigd door gambieter op 22-06-2026 00:23 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
BAM
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Twee mans muurtje waar de bal doorheen geschoten wordt… zet dan geen muur neer…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Jammer, 1-1. Beetje mazzel voor Uruguay.
Shit. Zelfs 2-1 voor Uruguay voor de rust.
Shit. Zelfs 2-1 voor Uruguay voor de rust.
[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 22-06-2026 00:52 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
2-2!!
Geblunder van een verdediger en de keeper, goed van geprofiteerd. Kaapverdie is zeker niet slecht
Geblunder van een verdediger en de keeper, goed van geprofiteerd. Kaapverdie is zeker niet slecht
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 22-06-2026 01:27 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En het tweede punt is binnen. Wat een gruwelijk spannende wereldpot!!!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
En Uruguay moet de laatste wedstrijd tegen Spanje, terwijl Kaapverdie tegen Saoedi Arabie moet. Daar zijn scenario's mogelijk waar Uruguay laatste eindigt, of als nr 3 met te weinig punten om door te gaan. Ze mogen niet verliezen van Spanje.Fiber schreef op maandag 22 juni 2026 @ 02:09:
En het tweede punt is binnen. Wat een gruwelijk spannende wereldpot!!!![]()
En aangezien ik Uruguay gewoon onsympathiek vind, mag dat van mij ook gebeuren
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De Zuid Amerikaanse landen presteren heel erg slecht vind ik. Argentinië wil ik nog wel eens zien tegen een groot land met 10-man. Denk niet dat ze heel blijven.
Als de tegenstander de bus parkeert dan kom je zelden 1 op 1. Even goed, de Belg die kon inschieten vanaf drie meter toen de keeper op de grond lag had dat ook wat overtuigender kunnen doen. Ik zou dat wel een grote kans durven noemen.gambieter schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:14:
Kansjes, geen kansen, geen 1 op 1 met de keeper.
Begin mij wel een beetje te ergeren aan het ophemelen van keepers dit toernooi. Het probleem is niet dat ze complimenten krijgen op geweldige reddingen, maar dat dan ook meteen zo alles geweldig is.
Room kreeg een bal op zich af die enkel het doel in zou gaan, als hij hem actief ontweken zou hebben. Dat werd een "katachtige reactie" in het commentaar. De Iraanse keeper had een paar leuke reddingen, maar bij de bal die echt recht op hem af ging, "was er al een film over hem gemaakt, maar nu was hollywood wel erg dichtbij.
Ook bij Nederland-Zweden werden een aantal zeer normale reddingen aan beide kanten bewierrookt. Elke keer als er een arm uitgestoken wordt, "moest de keeper zich tot het uiterste strekken".
Keepers staan in het doel om ballen tegen te houden. En 95% van de ballen, zou elke keeper pakken op 1ste divisie niveau. De keepers die hier staan, staan omdat ze die extra 5% ook kunnen pakken. Tijd dat we weer eens alleen die reddingen gaan benoemen.
Room kreeg een bal op zich af die enkel het doel in zou gaan, als hij hem actief ontweken zou hebben. Dat werd een "katachtige reactie" in het commentaar. De Iraanse keeper had een paar leuke reddingen, maar bij de bal die echt recht op hem af ging, "was er al een film over hem gemaakt, maar nu was hollywood wel erg dichtbij.
Ook bij Nederland-Zweden werden een aantal zeer normale reddingen aan beide kanten bewierrookt. Elke keer als er een arm uitgestoken wordt, "moest de keeper zich tot het uiterste strekken".
Keepers staan in het doel om ballen tegen te houden. En 95% van de ballen, zou elke keeper pakken op 1ste divisie niveau. De keepers die hier staan, staan omdat ze die extra 5% ook kunnen pakken. Tijd dat we weer eens alleen die reddingen gaan benoemen.
Ik wist dat Dirono multi-inzetbaar is, maar Marten de Roon op doel zou wel echt een hele gedurfde zet van Koeman zijn.PWM schreef op maandag 22 juni 2026 @ 08:20:
De Roon kreeg een bal op zich af die enkel het doel in zou gaan, als hij hem actief ontweken zou hebben. Dat werd een "katachtige reactie" in het commentaar.
Ja nee verwoorde het iets verkeerd. Bedoelde meer een wedstrijd rond dat tijdstip dat er overdag ook nog wat te kijken vielChelseamarre123 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 15:09:
[...]
Er is geen enkele keer een wedstrijd om dat uur toch.
Het is nu ochtend in de usa
Twente komt eraan!
Eens. Als ik dan kijk naar Room, tuurlijk hij hield er een paar uit. Maar er was eigenlijk maar één redding (die 1 op 1) wat een geweldige redding was. De andere ballen mag een keeper die op een WK staat toch ook best hebben, maar dan wordt er geluld (online en door commentator) alsof hij de ene na de andere bal uit de kruising heeft geplukt.PWM schreef op maandag 22 juni 2026 @ 08:20:
Begin mij wel een beetje te ergeren aan het ophemelen van keepers dit toernooi. Het probleem is niet dat ze complimenten krijgen op geweldige reddingen, maar dat dan ook meteen zo alles geweldig is.
De Roon kreeg een bal op zich af die enkel het doel in zou gaan, als hij hem actief ontweken zou hebben. Dat werd een "katachtige reactie" in het commentaar. De Iraanse keeper had een paar leuke reddingen, maar bij de bal die echt recht op hem af ging, "was er al een film over hem gemaakt, maar nu was hollywood wel erg dichtbij.
Ook bij Nederland-Zweden werden een aantal zeer normale reddingen aan beide kanten bewierrookt. Elke keer als er een arm uitgestoken wordt, "moest de keeper zich tot het uiterste strekken".
Keepers staan in het doel om ballen tegen te houden. En 95% van de ballen, zou elke keeper pakken op 1ste divisie niveau. De keepers die hier staan, staan omdat ze die extra 5% ook kunnen pakken. Tijd dat we weer eens alleen die reddingen gaan benoemen.
Twente komt eraan!
Zijn we niet ook heel erg verwend wat dit betreft? Als je ziet dat er ook echt kleinere landen meedoen, waarbij zowel spelers als keepers een paar maatjes kleiner zijn dan de Neuers in de wereld zeg maar, dus echt een behoorlijk stuk onder de wereldtop zitten. Mee eens dat het niet allemaal wereldreddingen zijn en dat het overdreven commentaar echt wel wat minder mag.JoteW schreef op maandag 22 juni 2026 @ 08:58:
[...]
Eens. Als ik dan kijk naar Room, tuurlijk hij hield er een paar uit. Maar er was eigenlijk maar één redding (die 1 op 1) wat een geweldige redding was. De andere ballen mag een keeper die op een WK staat toch ook best hebben, maar dan wordt er geluld (online en door commentator) alsof hij de ene na de andere bal uit de kruising heeft geplukt.
Anderszijds past het ook helemaal in de tendens daar in Amerika natuurlijk, waarbij alles nu beter/ mooier/ groter is dan ooit te voren (en er is maar 1 iemand voor verantwoordelijk
Ik zie Kaapverdië gewoon doorgaan in dit scenario, want ze zouden zomaar eens kunnen winnen van KSA.gambieter schreef op maandag 22 juni 2026 @ 02:23:
[...]
En Uruguay moet de laatste wedstrijd tegen Spanje, terwijl Kaapverdie tegen Saoedi Arabie moet. Daar zijn scenario's mogelijk waar Uruguay laatste eindigt, of als nr 3 met te weinig punten om door te gaan. Ze mogen niet verliezen van Spanje.
En aangezien ik Uruguay gewoon onsympathiek vind, mag dat van mij ook gebeuren
Voor een land dat waarschijnlijk volgend jaar onder België gaat staan in de Europese coëfficiënt, vind ik dat een gewaagde uitspraak.
Nu de Duivels waren gisteren echt niets. En waarom ze met één (niet fitte) spits begonnen tegen Iran, kan ik ook niet snappen.
Ik zeg toch niet dat er Nederlandse topclubs in Europa zijn?Horla schreef op maandag 22 juni 2026 @ 09:47:
[...]
Voor een land dat waarschijnlijk volgend jaar onder België gaat staan in de Europese coëfficiënt, vind ik dat een gewaagde uitspraak.
Nu de Duivels waren gisteren echt niets. En waarom ze met één (niet fitte) spits begonnen tegen Iran, kan ik ook niet snappen.
We hebben hier in Nederland ook geen Europese topclubs, vooral wat vergane glorie..Horla schreef op maandag 22 juni 2026 @ 09:47:
[...]
Voor een land dat waarschijnlijk volgend jaar onder België gaat staan in de Europese coëfficiënt, vind ik dat een gewaagde uitspraak.
Nu de Duivels waren gisteren echt niets. En waarom ze met één (niet fitte) spits begonnen tegen Iran, kan ik ook niet snappen.
Zeg dan gewoon dat je je geergerd heb aan ophemelen Room, ander voorbeeld heb ik namelijk niet van echt ophemelen.PWM schreef op maandag 22 juni 2026 @ 08:20:
Begin mij wel een beetje te ergeren aan het ophemelen van keepers dit toernooi. [.....]
Samenvatting van Uruguay - Cabo Verde lijkt wel alsof het een van de leukere potjes van het toernooi was. Veel kansen. En veel gepruts bij Uruguay, beide goals staan ze te tukken eigenlijk. En die nummer 20 die het veld inwandelt na die corner en daarmee buitenspel komt te staan zal ook wel slecht slapen.
Vroeg me daar trouwens af waarom daarvoor gevlagd werd, hij is zover weg dat het niet hinderlijk was lijkt mij?
België blijft zichzelf ook geen diensten bewijzen. Erg zwakke groep qua niveau verder zou je denken. Mazzel dat Egypte niet gewonnen heeft van Nieuw-Zeeland waardoor ze het nog steeds in eigen hand hebben.
Edit: Uh, de bijholteonsteking maakt me een beetje gaar zie ik, Egypte heeft wel gewonnen
Niet best dus voor België, die moeten rekenen op P2.
Wel verwarrend die namen bij Egypte - Nieuw Zeeland. Trezeguet, Zico, De Vries, Dunga... wat voor landen staan er nou op het veld joh
Vroeg me daar trouwens af waarom daarvoor gevlagd werd, hij is zover weg dat het niet hinderlijk was lijkt mij?
België blijft zichzelf ook geen diensten bewijzen. Erg zwakke groep qua niveau verder zou je denken. Mazzel dat Egypte niet gewonnen heeft van Nieuw-Zeeland waardoor ze het nog steeds in eigen hand hebben.
Edit: Uh, de bijholteonsteking maakt me een beetje gaar zie ik, Egypte heeft wel gewonnen
Wel verwarrend die namen bij Egypte - Nieuw Zeeland. Trezeguet, Zico, De Vries, Dunga... wat voor landen staan er nou op het veld joh
[ Voor 37% gewijzigd door Dr. Strangelove op 22-06-2026 11:52 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Kortom, we vliegen er weer uit door penalty'sd-vine schreef op zondag 21 juni 2026 @ 07:42:
Je koopt er niets voor met deze statistiek maar een record voor NL
Vertaald van Spaanse post ( was het mooiste overzicht dat ik zag)
14 wedstrijden op rij ongeslagen in de reguliere tijd
Hoe we soms ook afgeven op het NL11tal is typisch Nederlands, internationaal zijn wij gewoon een lastige ploeg.
Ik vind voornamelijk dat Nederland het zichzelf onnodig lastig maakt maar dat is een ander verhaal
[Afbeelding]
Verrassend
Zoals het er nu voorstaat:
/f/image/lRFqMCHv2V1XLIIvV2BpJ2qm.png?f=fotoalbum_large)
Uitaard volledige gebaseerd op de huidige standen en zal nog veel in gewisseld worden!
/f/image/lRFqMCHv2V1XLIIvV2BpJ2qm.png?f=fotoalbum_large)
Uitaard volledige gebaseerd op de huidige standen en zal nog veel in gewisseld worden!
[ Voor 25% gewijzigd door FreakNL op 22-06-2026 12:11 ]
Hoewel ik veel liever zou zien dat we 2e eindigen in de poule en dus waarschijnlijk Brazilië treffen en lekker om 19.00 uur ipv die godvergeten 03.00 aan de bak mogen, lijkt me dat voor een eventueel vervolg van het toernooi niet bepaald gunstig. Volgens mij komen dan in een zeer sterk schema van potentiële tegenstanders terecht?
Valt nog niks over te zeggen maar stel dat het blijft zoals hierboven: Als je al van Marokko en Zwitserland weet te winnen vlieg je er in de kwartfinale uit tegen Duitsland natuurlijk
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl