[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 31 ... 37 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:53
c-nan schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:35:
[...]

Tegen een Belg, of onderling?
Onderling, dat mag wel?

  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Paar jaar terug hadden ze toch dat absolute wereldelftal?

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:33
Deruxian schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:35:
[...]

Paar jaar terug hadden ze toch dat absolute wereldelftal?
Ja. Maar nooit waargemaakt.

  • c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:30
Waarom niet? Het is verboden omdat je de tegenpartij kan uitschelden als je je mond bedekt.

EU DNS: 86.54.11.100


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:36
Ja, weer reclame. Ik ben naar bed.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:48
Harribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:35:
[...]

Gaat dit nog steeds over Imke?
Jij zou eerder recht staan?

  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:51
carpebios schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:37:
Ja, weer reclame. Ik ben naar bed.
Dan mis je de 4e helft!

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Waah schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:37:
[...]

Dan mis je de 4e helft!
Met Imke

ICE ICE Baby


  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-06 20:11
Waah schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:37:
[...]

Dan mis je de 4e helft!
Nee het 2e deel van de 2e helft volgens de NOS

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:24

Typhone

Who Dares Wins

Harribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:35:
[...]

Gaat dit nog steeds over Imke?
^)

  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-06 20:11
Zo. Een beetje theater erin. Dat zal helpen

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Nu komt het belgische Theate

ICE ICE Baby


  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Zo dat is gewaagd zo’n bal terug naar de keeper

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
carpebios schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:37:
Ja, weer reclame. Ik ben naar bed.
Kijk dan ook op vrt

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:49
carpebios schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:37:
Ja, weer reclame. Ik ben naar bed.
Ho ho, een hydratatie intermezzo... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

scrappy.doo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:38:
[...]

Nee het 2e deel van de 2e helft volgens de NOS
Vierde kwart, zoals in andere serieuze sporten...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ja daar spelen ze wel door
offtopic:
Gaan we echt het hele wk hier over huilen?

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Sowieso veel leuker bij wedstrijden van Belgie..

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Fiber schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:41:
[...]

Vierde kwart, zoals in andere serieuze sporten...
Komt naar uw competitie na deze zomer.

Bij onder de 5 graden een Thee pauze halverwege de helft.

ICE ICE Baby


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:33
djmuggs schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:43:
[...]

Komt naar uw competitie na deze zomer.

Bij onder de 5 graden een Thee pauze halverwege de helft.
Nee. Warme choco hoorde ik eerder hier.

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

DutchOwnage schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:44:
[...]

Nee. Warme choco hoorde ik eerder hier.
Dan wel havermelk choco, rekening houden met de lactose intoleranten.

ICE ICE Baby


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Maar, ehm, is dat Iran nou zo goed...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
418O2 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:42:
[...]
offtopic:
Gaan we echt het hele wk hier over huilen?
offtopic:
Infantielo leest mee he, je weet het nooit

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:33
Iran speelt hartstikke goed. Naar vermogen.

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Fiber schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:45:
Maar, ehm, is dat Iran nou zo goed...? O-)
Ah Louis is ook aanwezig op het forum.

ICE ICE Baby


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Nou ja, niks aan de hand nog voor België. Gewoon de volgende wedstrijd winnen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-06 20:11
Fiber schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:48:
Nou ja, niks aan de hand nog voor België. Gewoon de volgende wedstrijd winnen...
Je moet een beetje groeien in zo'n toernooi heh

  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-06 20:11
Bijna Tielemans... bijna

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Dat Iran is wel een beetje het Getafe van dit wk geloof ik, wat een zuigers

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Fiber schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:45:
Maar, ehm, is dat Iran nou zo goed...? O-)
We zullen het nooit weten want ze hebben geen eerlijke kans gehad

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

scrappy.doo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:49:
[...]

Je moet een beetje groeien in zo'n toernooi heh
Mee doen is belangrijker dan winnen.

En als je wilt winnen moet je er 1 meer maken dan de tegenstander, liefst in de 90e minuut,

ICE ICE Baby


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:33
Daar was ie bijna. Bijna.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:31
Fiber schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:48:
Nou ja, niks aan de hand nog voor België. Gewoon de volgende wedstrijd winnen...
dit, maar ze vallen wel heel erg tegen, die 1e pot was al verrassend maar dat was dus niet zo. Belgie heeft mazzel dat ze in een pretpoel zitten

  • SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

djmuggs schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:50:
[...]

Mee doen is belangrijker dan winnen.

En als je wilt winnen moet je er 1 meer maken dan de tegenstander, liefst in de 90e minuut,
Plus minimaal 5 erna, dus heb je nog geen zekerheid :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Denk dat dat de Iraanse keeper na dit WK gewoon voor een Europeesche topclub speelt.

Ergens in Belgie ofzo.

ICE ICE Baby


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

djmuggs schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:50:
[...]

Mee doen is belangrijker dan winnen.

En als je wilt winnen moet je er 1 meer maken dan de tegenstander, liefst in de 90e minuut,
Zo doen de Duitsers het...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:33
djmuggs schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:52:
Denk dat dat de Iraanse keeper na dit WK gewoon voor een Europeesche topclub speelt.

Ergens in Belgie ofzo.
Mogen ze dat überhaupt wel tegenwoordig?

  • Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:09
djmuggs schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:52:
Denk dat dat de Iraanse keeper na dit WK gewoon voor een Europeesche topclub speelt.

Ergens in Belgie ofzo.
Gaan we nu echt doen of hij een wereldwedstrijd keept? Hij krijgt alles op het lichaam geschoten.

[ Voor 3% gewijzigd door Marrtijn op 21-06-2026 22:53 ]


  • Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Fiber schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:53:
[...]

Zo doen de Duitsers het...
Nah, die gaan voor de 92ste, voor maximale frustratie aan de andere kant :P

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:33
In Iran is het een ware volksheld.

  • Clush
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Clush

Do as I say...

Marrtijn schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:53:
[...]

Gaan we nu echt doen of hij een wereldwedstrijd keept? Hij krijgt alles op het lichaam geschoten.
Anders gezegd: staat altijd op de juiste plek.

... not as I do.


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Marrtijn schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:53:
[...]

Gaan we nu echt doen of hij een wereldwedstrijd keept? Hij krijgt alles op het lichaam geschoten.
Mwoah minimaal 1 "zekere" goal eruit gehouden die zeker niet op zn lichaam werd geschoten.

  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Merkt er weinig van dat de Belgen met 10 spelen. Genoeg actie.

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

CyBeRSPiN schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:55:
Merkt er weinig van dat de Belgen met 10 spelen. Genoeg actie.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel :P

ICE ICE Baby


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:31
de duitsers hebben pinchhitters, de belgen hebben... frieten?

  • jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:08
Harribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:50:
Dat Iran is wel een beetje het Getafe van dit wk geloof ik, wat een zuigers
Is ook niet eerlijk, die Belgen begonnen aan de wedstrijd met de verwachting dat Iran geen Defensie meer had.. vast het nieuws vanuit de verkeerde kanalen gehaald. :+

Iran zuigt dan wel, maar België doet het zelf ook heel slecht. Ik meen hun linksback in de eerste helft zo als 3 keer (minimaal) die de bal onder zijn voet door moet gaan.

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:17
Toch wel slecht van die Belgen als ze niet winnen he

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

CyBeRSPiN schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:55:
Merkt er weinig van dat de Belgen met 10 spelen. Genoeg actie.
Heel soms wordt een ploeg beter met een man minder...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:31
belgie, ongecontroleerd, overhaast foutenfestival

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:33
De Belg strooit nu met complimenten richting Oranje. Schattig wel.

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Trossard doet het best nog goed met zijn halve onderbeen...

ICE ICE Baby


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:24

Typhone

Who Dares Wins

DutchOwnage schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:58:
De Belg strooit nu met complimenten richting Oranje. Schattig wel.
Hahahaha ja ik hoorde het ook net. Hij weet dat we kijken.

  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:51
Fiber schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:56:
[...]

Heel soms wordt een ploeg beter met een man minder...
De Iraniërs moeten nu zelf gaan voetballen IPV met 6 verdedigers spelen en achterover hangen voor de counter.

Maar België wel veel slordigheidjes. Er zijn spelers waar je dat niet hij moet doen.

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:12
Harribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:50:
Dat Iran is wel een beetje het Getafe van dit wk geloof ik, wat een zuigers
Die denken dat drie keer 0-0 de volgende ronde kan opleveren

  • aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:50
Rode Duivels over 4 jaar maar weer eens proberen. Man man wat slecht allemaal.

Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST


  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:14
Zo veel ruimte voor België

Flickr PSN ID= cheironnl


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

aveenhuysen schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:00:
Rode Duivels over 4 jaar maar weer eens proberen. Man man wat slecht allemaal.
Het is kwestie van de volgende pot winnen.

  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:51
D-e-n schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:00:
[...]

Die denken dat drie keer 0-0 de volgende ronde kan opleveren
Als er 4 teams niet winnen en 1x verliezen, is dat ook zo waarschijnlijk

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

CyBeRSPiN schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:01:
[...]

Het is kwestie van de volgende pot winnen.
Dat is dus de kwestie

ICE ICE Baby


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Denk dat de Belgen geen grote mond meer over het NL elftal zullen hebben

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:48
Wat een ellende, in deze groep moet je gewoon zonder problemen 9 op 9 pakken. Amper een kans gecreëerd weer vandaag

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:33
Nou, eens horen wat Imke te zeggen heeft :9

Maar uiteraard eerst reclame :r

[ Voor 28% gewijzigd door DutchOwnage op 21-06-2026 23:03 ]


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

DutchOwnage schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:02:
Nou, eens horen wat Imke te zeggen heeft :9
Die mag niet met volle mond praten, als ik dit hier mag zeggen :+

ICE ICE Baby


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:17
De Belgen mogen gaan bouwen aan een nieuw elftal na dit wk. Is het niet zo.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:33
Soulizer schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:03:
De Belgen mogen gaan bouwen aan een nieuw elftal na dit wk. Is het niet zo.
Geen flauw idee wat daar aan zit te komen qua lichting.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Belgie verdiende het niet. Rood volledig terecht. Nog niets verloren voor de Rode Duivels, maar waar moet dat beetje extra vandaan komen?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
gambieter schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:05:
Belgie verdiende het niet. Rood volledig terecht. Nog niets verloren voor de Rode Duivels, maar waar moet dat beetje extra vandaan komen?
Ik denk ook Doku. Maar zolang hij niet mee doet is België vrij ongevaarlijk heb ik het idee.

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:19
CyBeRSPiN schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:01:
[...]

Het is kwestie van de volgende pot winnen.
België moet vanaf nu alles zetten op het feit dat ze vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen. Dan worden ze wereldkampioen.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Harribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:09:
Ik denk ook Doku. Maar zolang hij niet mee doet is België vrij ongevaarlijk heb ik het idee.
Die was in de eerste wedstrijd ook heel matig?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:02:
Wat een ellende, in deze groep moet je gewoon zonder problemen 9 op 9 pakken. Amper een kans gecreëerd weer vandaag
Mwah ik vond Egypte wel goed spelen hoor
Maar de andere paar wedstrijden mochten wel 6 punten zijn

  • DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
gambieter schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:05:
Belgie verdiende het niet. Rood volledig terecht. Nog niets verloren voor de Rode Duivels, maar waar moet dat beetje extra vandaan komen?
Waaom niet? Volgens mij hadden ze zat doelpogingen en kansen, maar wilde die er niet in. De Iraniërs hadden ook een handvol kansen, maar bij lange zoveel niet als België. Van België verwacht je iets meer, maar deze wedstrijd hadden ze met wat minder pech wel gewonnen.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
gambieter schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:12:
[...]

Die was in de eerste wedstrijd ook heel matig?
Ik vond dat die als enige veel gevaar stichtte. Liep er makkelijk langs en hield verschillende tegenstanders bezig.
Niet dat hij een killer is maar een Trossard en zeker Saelemakers brengen heel weinig

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kansjes, geen kansen, geen 1 op 1 met de keeper.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
djmuggs schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:52:
Denk dat dat de Iraanse keeper na dit WK gewoon voor een Europeesche topclub speelt.

Ergens in Belgie ofzo.
Een Europese topclub in België?

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:43
djmuggs schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:03:
[...]

Die mag niet met volle mond praten, als ik dit hier mag zeggen :+
Ok, jij hebt wel ballen. ;)

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow! Wat een goal van Cabo Verde!

Arrogant slecht muurtje van Uruguay, dat wel. Ik gun het Uruguay ;)

[ Voor 51% gewijzigd door gambieter op 22-06-2026 00:23 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

BAM

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Kevin Pina verdient een standbeeld!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Twee mans muurtje waar de bal doorheen geschoten wordt… zet dan geen muur neer…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jammer, 1-1. Beetje mazzel voor Uruguay.

Shit. Zelfs 2-1 voor Uruguay voor de rust.

[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 22-06-2026 00:52 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

2-2!!

Geblunder van een verdediger en de keeper, goed van geprofiteerd. Kaapverdie is zeker niet slecht

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 22-06-2026 01:27 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

En het tweede punt is binnen. Wat een gruwelijk spannende wereldpot!!! _/-\o_ oOo

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Fiber schreef op maandag 22 juni 2026 @ 02:09:
En het tweede punt is binnen. Wat een gruwelijk spannende wereldpot!!! _/-\o_ oOo
En Uruguay moet de laatste wedstrijd tegen Spanje, terwijl Kaapverdie tegen Saoedi Arabie moet. Daar zijn scenario's mogelijk waar Uruguay laatste eindigt, of als nr 3 met te weinig punten om door te gaan. Ze mogen niet verliezen van Spanje.

En aangezien ik Uruguay gewoon onsympathiek vind, mag dat van mij ook gebeuren ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:24

Typhone

Who Dares Wins

De Zuid Amerikaanse landen presteren heel erg slecht vind ik. Argentinië wil ik nog wel eens zien tegen een groot land met 10-man. Denk niet dat ze heel blijven.

  • DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
gambieter schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:14:
Kansjes, geen kansen, geen 1 op 1 met de keeper.
Als de tegenstander de bus parkeert dan kom je zelden 1 op 1. Even goed, de Belg die kon inschieten vanaf drie meter toen de keeper op de grond lag had dat ook wat overtuigender kunnen doen. Ik zou dat wel een grote kans durven noemen.

  • PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Begin mij wel een beetje te ergeren aan het ophemelen van keepers dit toernooi. Het probleem is niet dat ze complimenten krijgen op geweldige reddingen, maar dat dan ook meteen zo alles geweldig is.

Room kreeg een bal op zich af die enkel het doel in zou gaan, als hij hem actief ontweken zou hebben. Dat werd een "katachtige reactie" in het commentaar. De Iraanse keeper had een paar leuke reddingen, maar bij de bal die echt recht op hem af ging, "was er al een film over hem gemaakt, maar nu was hollywood wel erg dichtbij.

Ook bij Nederland-Zweden werden een aantal zeer normale reddingen aan beide kanten bewierrookt. Elke keer als er een arm uitgestoken wordt, "moest de keeper zich tot het uiterste strekken".

Keepers staan in het doel om ballen tegen te houden. En 95% van de ballen, zou elke keeper pakken op 1ste divisie niveau. De keepers die hier staan, staan omdat ze die extra 5% ook kunnen pakken. Tijd dat we weer eens alleen die reddingen gaan benoemen.

  • Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:09
PWM schreef op maandag 22 juni 2026 @ 08:20:
De Roon kreeg een bal op zich af die enkel het doel in zou gaan, als hij hem actief ontweken zou hebben. Dat werd een "katachtige reactie" in het commentaar.
Ik wist dat Dirono multi-inzetbaar is, maar Marten de Roon op doel zou wel echt een hele gedurfde zet van Koeman zijn.

  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-06 16:20
Chelseamarre123 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 15:09:
[...]

Er is geen enkele keer een wedstrijd om dat uur toch.
Het is nu ochtend in de usa
Ja nee verwoorde het iets verkeerd. Bedoelde meer een wedstrijd rond dat tijdstip dat er overdag ook nog wat te kijken viel :P

Twente komt eraan!


  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-06 16:20
PWM schreef op maandag 22 juni 2026 @ 08:20:
Begin mij wel een beetje te ergeren aan het ophemelen van keepers dit toernooi. Het probleem is niet dat ze complimenten krijgen op geweldige reddingen, maar dat dan ook meteen zo alles geweldig is.

De Roon kreeg een bal op zich af die enkel het doel in zou gaan, als hij hem actief ontweken zou hebben. Dat werd een "katachtige reactie" in het commentaar. De Iraanse keeper had een paar leuke reddingen, maar bij de bal die echt recht op hem af ging, "was er al een film over hem gemaakt, maar nu was hollywood wel erg dichtbij.

Ook bij Nederland-Zweden werden een aantal zeer normale reddingen aan beide kanten bewierrookt. Elke keer als er een arm uitgestoken wordt, "moest de keeper zich tot het uiterste strekken".

Keepers staan in het doel om ballen tegen te houden. En 95% van de ballen, zou elke keeper pakken op 1ste divisie niveau. De keepers die hier staan, staan omdat ze die extra 5% ook kunnen pakken. Tijd dat we weer eens alleen die reddingen gaan benoemen.
Eens. Als ik dan kijk naar Room, tuurlijk hij hield er een paar uit. Maar er was eigenlijk maar één redding (die 1 op 1) wat een geweldige redding was. De andere ballen mag een keeper die op een WK staat toch ook best hebben, maar dan wordt er geluld (online en door commentator) alsof hij de ene na de andere bal uit de kruising heeft geplukt.

Twente komt eraan!


  • jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:08
JoteW schreef op maandag 22 juni 2026 @ 08:58:
[...]

Eens. Als ik dan kijk naar Room, tuurlijk hij hield er een paar uit. Maar er was eigenlijk maar één redding (die 1 op 1) wat een geweldige redding was. De andere ballen mag een keeper die op een WK staat toch ook best hebben, maar dan wordt er geluld (online en door commentator) alsof hij de ene na de andere bal uit de kruising heeft geplukt.
Zijn we niet ook heel erg verwend wat dit betreft? Als je ziet dat er ook echt kleinere landen meedoen, waarbij zowel spelers als keepers een paar maatjes kleiner zijn dan de Neuers in de wereld zeg maar, dus echt een behoorlijk stuk onder de wereldtop zitten. Mee eens dat het niet allemaal wereldreddingen zijn en dat het overdreven commentaar echt wel wat minder mag.

Anderszijds past het ook helemaal in de tendens daar in Amerika natuurlijk, waarbij alles nu beter/ mooier/ groter is dan ooit te voren (en er is maar 1 iemand voor verantwoordelijk :+ ). Je moet wel superlatieven gebruiken om je nog enigszins verstaanbaar te maken in al dit woordelijke geweld.

  • Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:25
gambieter schreef op maandag 22 juni 2026 @ 02:23:
[...]

En Uruguay moet de laatste wedstrijd tegen Spanje, terwijl Kaapverdie tegen Saoedi Arabie moet. Daar zijn scenario's mogelijk waar Uruguay laatste eindigt, of als nr 3 met te weinig punten om door te gaan. Ze mogen niet verliezen van Spanje.

En aangezien ik Uruguay gewoon onsympathiek vind, mag dat van mij ook gebeuren ;)
Ik zie Kaapverdië gewoon doorgaan in dit scenario, want ze zouden zomaar eens kunnen winnen van KSA.

  • Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:41
418O2 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 23:18:
[...]

Een Europese topclub in België?
Voor een land dat waarschijnlijk volgend jaar onder België gaat staan in de Europese coëfficiënt, vind ik dat een gewaagde uitspraak.

Nu de Duivels waren gisteren echt niets. En waarom ze met één (niet fitte) spits begonnen tegen Iran, kan ik ook niet snappen.

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Horla schreef op maandag 22 juni 2026 @ 09:47:
[...]

Voor een land dat waarschijnlijk volgend jaar onder België gaat staan in de Europese coëfficiënt, vind ik dat een gewaagde uitspraak.

Nu de Duivels waren gisteren echt niets. En waarom ze met één (niet fitte) spits begonnen tegen Iran, kan ik ook niet snappen.
Ik zeg toch niet dat er Nederlandse topclubs in Europa zijn?

  • jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:08
Horla schreef op maandag 22 juni 2026 @ 09:47:
[...]

Voor een land dat waarschijnlijk volgend jaar onder België gaat staan in de Europese coëfficiënt, vind ik dat een gewaagde uitspraak.

Nu de Duivels waren gisteren echt niets. En waarom ze met één (niet fitte) spits begonnen tegen Iran, kan ik ook niet snappen.
We hebben hier in Nederland ook geen Europese topclubs, vooral wat vergane glorie.. :'( Maar Europese topclubs is voor landen als België, Nederland (Portugal) ook bijna niet mogelijk met al het grote (olie)geld in Engeland, Frankrijk en Spanje, spelers die boven het maaiveld uitsteken zijn direct weer weg.

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:43
PWM schreef op maandag 22 juni 2026 @ 08:20:
Begin mij wel een beetje te ergeren aan het ophemelen van keepers dit toernooi. [.....]
Zeg dan gewoon dat je je geergerd heb aan ophemelen Room, ander voorbeeld heb ik namelijk niet van echt ophemelen. ;) En Room deed het gewoon goed, klaar. Op ED niveau hoor je eigenlijk alleen commentaar van "had de keeper moeten hebben".

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:23

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Samenvatting van Uruguay - Cabo Verde lijkt wel alsof het een van de leukere potjes van het toernooi was. Veel kansen. En veel gepruts bij Uruguay, beide goals staan ze te tukken eigenlijk. En die nummer 20 die het veld inwandelt na die corner en daarmee buitenspel komt te staan zal ook wel slecht slapen.

Vroeg me daar trouwens af waarom daarvoor gevlagd werd, hij is zover weg dat het niet hinderlijk was lijkt mij?

België blijft zichzelf ook geen diensten bewijzen. Erg zwakke groep qua niveau verder zou je denken. Mazzel dat Egypte niet gewonnen heeft van Nieuw-Zeeland waardoor ze het nog steeds in eigen hand hebben.

Edit: Uh, de bijholteonsteking maakt me een beetje gaar zie ik, Egypte heeft wel gewonnen :P Niet best dus voor België, die moeten rekenen op P2.

Wel verwarrend die namen bij Egypte - Nieuw Zeeland. Trezeguet, Zico, De Vries, Dunga... wat voor landen staan er nou op het veld joh :)

[ Voor 37% gewijzigd door Dr. Strangelove op 22-06-2026 11:52 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
d-vine schreef op zondag 21 juni 2026 @ 07:42:
Je koopt er niets voor met deze statistiek maar een record voor NL

Vertaald van Spaanse post ( was het mooiste overzicht dat ik zag)
14 wedstrijden op rij ongeslagen in de reguliere tijd

Hoe we soms ook afgeven op het NL11tal is typisch Nederlands, internationaal zijn wij gewoon een lastige ploeg.

Ik vind voornamelijk dat Nederland het zichzelf onnodig lastig maakt maar dat is een ander verhaal

[Afbeelding]
Kortom, we vliegen er weer uit door penalty's
Verrassend

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:30

FreakNL

Well do ya punk?

Zoals het er nu voorstaat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4zNfUM_CTTq8rrGJ-OvhAq2DMNs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lRFqMCHv2V1XLIIvV2BpJ2qm.png?f=fotoalbum_large

Uitaard volledige gebaseerd op de huidige standen en zal nog veel in gewisseld worden!

[ Voor 25% gewijzigd door FreakNL op 22-06-2026 12:11 ]


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:33
Hoewel ik veel liever zou zien dat we 2e eindigen in de poule en dus waarschijnlijk Brazilië treffen en lekker om 19.00 uur ipv die godvergeten 03.00 aan de bak mogen, lijkt me dat voor een eventueel vervolg van het toernooi niet bepaald gunstig. Volgens mij komen dan in een zeer sterk schema van potentiële tegenstanders terecht?

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:30

FreakNL

Well do ya punk?

Valt nog niks over te zeggen maar stel dat het blijft zoals hierboven: Als je al van Marokko en Zwitserland weet te winnen vlieg je er in de kwartfinale uit tegen Duitsland natuurlijk
Pagina: 1 ... 31 ... 37 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl