[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 30 ... 36 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-06 20:11
loekf2 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:41:
Man, man, hoe moeilijk is het om een ingooi snel te doen
Vanaf wanneer gaan die 5 tellen eigenlijk in?

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:02

Typhone

Who Dares Wins

Vanaf dat ze de bal vasthebben toch?

Belgie gaat een kort WK tegemoet.

[ Voor 33% gewijzigd door Typhone op 21-06-2026 21:47 ]


  • Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:04

Clush

Do as I say...

Volgens mij moet de scheids zelf beginnen met aftellen met z'n vingers in de lucht.

... not as I do.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
Apache4u schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:44:
Zo, weer iemand spontaan genezen. Exht een goede regel.
Welke regel als ik vragen mag?

8 minuten extra tijd?

  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-06 20:11
Typhone schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:47:
Vanaf dat ze de bal vasthebben toch?

Belgie gaat een kort WK tegemoet.
Dan laat je bal toch een halve minuut liggen?

  • Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:41
Harribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:48:
[...]

Welke regel als ik vragen mag?

8 minuten extra tijd?
drankpauze eraf -3; dan de VAR op het buitenspel -2; verzorging keeper

"Heeft <Iraanse Naam> verzorging nodig? Nee natuurlijk niet, hij staat weer recht" quote van Filip Joos

[ Voor 17% gewijzigd door Arator op 21-06-2026 21:52 ]

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
Arator schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:50:
[...]

drankpauze eraf -3; dan de VAR op het buitenspel -2; verzorging keeper

"Heeft <Iraanse Naam> verzorging nodig? Nee natuurlijk niet, hij staat weer recht"
Dank
Drankpauze... Ok... Logisch

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
Het valt niet mee om een muur te beslechten, dat blijkt maar weer.
België beter, Iran aanvallend pover, trapt alles maar weg

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 02:40
Het valt me net op dat er weinig extra tijd is dit WK me die drinkpauzes, VAR interventies en veel wissels .
In Qatar was het standaard minimum 10

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
Chelseamarre123 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:55:
Het valt me net op dat er weinig extra tijd is dit WK me die drinkpauzes, VAR interventies en veel wissels .
In Qatar was het standaard minimum 10
Daar werd toen volgens mij ook geprobeerd alle verloren tijd bij te tellen toch? Tijd die verloren ging door tijdrekken etc

  • Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:04

Clush

Do as I say...

Chelseamarre123 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:55:
Het valt me net op dat er weinig extra tijd is dit WK me die drinkpauzes, VAR interventies en veel wissels .
In Qatar was het standaard minimum 10
Tja, regels zijn aangepast. Vier jaar terug probeerden ze rekken te ontmoedigen door de tijd er net zo hard weer bij te tellen, nu hebben ze daar een set andere regels voor in het leven geroepen. Idee is hetzelfde, maar ik vind deze manier persoonlijk prettiger. Op zich werken de regels vrij aardig zo.

... not as I do.


  • Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 23:17
Marrtijn schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:45:
Lukaku is een soort budget Weghorst.
Hij is oud geworden. Maar wie zetten ze dan erin? Not easy.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
Marrtijn schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:45:
Lukaku is een soort budget Weghorst.
Eg nie... Lukaku vind ik wel wat beter dan Weghorst. Wat een belediging voor Lukaku om met hem vergeleken te worden. Weghorst is een ijverige werker met een steekje los. Niets meer en minder vind ik.
Lukaku is alleen minder geworden dat wel

[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 21-06-2026 22:12 ]


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:33
Clush schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:59:
[...]

Tja, regels zijn aangepast. Vier jaar terug probeerden ze rekken te ontmoedigen door de tijd er net zo hard weer bij te tellen, nu hebben ze daar een set andere regels voor in het leven geroepen. Idee is hetzelfde, maar ik vind deze manier persoonlijk prettiger. Op zich werken de regels vrij aardig zo.
Precies. De tijd an sich was voor mij helemaal over het grootste issue. Het vertragen van spel, de snelheid eruit halen, was voor mij een groter probleem. Dat pakken ze nu daadwerkelijk aan.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
De Bruyne weer om te janken.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02

Quad

Doof

Au..

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:33
Jahanbakhsh maakt indruk....

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 02:40
Nog niet eens geel, wat een matige ref zeg

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Au. Kijken of ie nu wel een kaart geeft. Als ie m niet aan Messi geeft......

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02

Quad

Doof

Wat is dat voor manier van verzorgen? Scheids bepaald?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Alez, wat doede gij nou

ICE ICE Baby


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
even wat vel eraf schrapen met je noppen

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:13:
Nog niet eens geel, wat een matige ref zeg
Tis iig consequent tov wat Messi deed.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
Iran gaat het niet redden met hun anti voetbal denk ik

  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-06 20:11
Chelseamarre123 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:13:
Nog niet eens geel, wat een matige ref zeg
En Lukaku wel heh. Iets met onbesuisd inkomen en geen rekening houden met je tegenstander

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Harribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:15:
Iran gaat het niet redden met hun anti voetbal denk ik
Belgie wel met matig voetbal?

ICE ICE Baby


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:54

Hupske

AFCA

Jemig, doen alsof je je kuitbeen hebt gebroken om paar tellen later toch maar weer in de benen te komen omdat de var niks voor je doet.

Geel had wel gemogen voor Jahan. Lukaku kreeg dat tenslotte ook.

[ Voor 15% gewijzigd door Hupske op 21-06-2026 22:16 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:43
Een gescheurde sok en sporen op de kuit, maar de scheids vindt behandeling niet nodig… zal dan ook wel een fysiotherapeut zijn die scheids?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

PatrickC schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:16:
Een gescheurde sok en sporen op de kuit, maar de scheids vindt behandeling niet nodig… zal dan ook wel een fysiotherapeut zijn die scheids?
Eerder een SEH arts dan.

ICE ICE Baby


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
tis allemaal net niet met de belgen, ik zou er knettergek van worden

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
djmuggs schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:15:
[...]

Belgie wel met matig voetbal?
Denk dat hij wel een keer goed valt

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hupske schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:15:
Jemig, doen alsof je je kuitbeen hebt gebroken om paar tellen later toch maar weer in de benen te komen omdat de var niks voor je doet.

Geel had wel gemogen voor Jahan. Lukaku kreeg dat tenslotte ook.
Heb je de sporen van die noppen niet gezien. Dit was rood, net als het voor Messi rood had moeten zijn. Consequent verkeerde beslissingen bij dit soort overtredingen.

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Poah wat een knal van Taremi

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:45
Wat heeft België het lastig zeg. Toch niet verwacht.

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Harribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:17:
[...]

Denk dat hij wel een keer goed valt
Als toevoeging, de wens is de vader van de gedachte

ICE ICE Baby


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:11
Dit gaat Iran niet volhouden. Belgie zal snel komen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
djmuggs schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:15:
[...]

Belgie wel met matig voetbal?
Die hebben nu al 6 sjaals gebreid.. Nog 5 en de complete basis 11 heeft er 1

  • DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19:55
DaWayne schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:33:
Heerlijk commentaar op de Belg.

"Je zou willen dat de scheidsrechter de drinkpauze vergeet of overslaat, maar dat gaat niet gebeuren. Je kan beter 3 onterechte rode kaarten we penalty's geven, dan de drinkbare vergeten.

Dan stuurt Infantino je hoogstpersoonlijk naar huis, of naar Guantanamo."

Hoewel dit distopisch klinkt, nog niet eens zo ver van de waarheid vrees ik...
En nu ging de straat van Hormuz bijna open bij een Belgische kans.

Sorry, off topic, maar ik hou ervan

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:54

Hupske

AFCA

toolkist schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:18:
[...]

Heb je de sporen van die noppen niet gezien. Dit was rood, net als het voor Messi rood had moeten zijn. Consequent verkeerde beslissingen bij dit soort overtredingen.
Ja dat heb ik gezien. Ik houd alleen niet van het theater erbij.

Tuurlijk was rood terecht geweest, net als bij Lukaku en bij Messi.

Consequent foute keuzes inderdaad.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
De eerste wedstrijd vond ik dat België veel leunde op de acties van Doku.
Echt nu een gemis voor België dat hij er niet bij is

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:11
Zitten er nu mensen met vuvuzela's?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Blij dat ze Courtois als keeper hebben, de belgen.

ICE ICE Baby


  • Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-06 09:14
Nu gaat t gebeuren jongens, Lukebakio op een mooie cross van Vanaken!

Here's to you Nicola and Bart


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
Saelemakers eruit, bracht niet veel. Lukebakkio kan wel scoren

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Poe reddinkje zeg...

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:11
Redding met de hand?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:45
Hoe kan die er niet in zeg

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:54

Hupske

AFCA

Hoe dan!

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
die goal gaat niet meer komen vanavond

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
De Bruyne blijft toch echt wel een fijne speler hoor
Die mocht er trouwens wel in

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hupske schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:22:
[...]

Ja dat heb ik gezien. Ik houd alleen niet van het theater erbij.

Tuurlijk was rood terecht geweest, net als bij Lukaku en bij Messi.

Consequent foute keuzes inderdaad.
Mwoah theater, dat doet ff goed pijn hoor.

  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Haha wat een geëmmer over noodzakelijke behandeling. Als er niet gereanimeerd hoeft te worden of plots neervalt is er geen enkele reden om iets medisch te doen in op een veld.

slechts een paar meter om naar de zijlijn te hinken/kruipen.

prima gedaan scheids

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:45
België gaat dit doen. Ik verwacht echt powerplay vanaf nu, net als tegen Egypte.

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Poeh hoop niet dat de Belgen Curaçao in 1 van volgende rondes tegen komt.

ICE ICE Baby


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bewuste redding zelfs van de keeper, dus niet dat ie em toevallig tegen zn lichaam krijgt ofzo.

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:11
Iran is op

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Nu blijven de Gertjes wel komen hoor.

Kwestie van tijd

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:57
Waarom ziet Imke Courtois (pauze bij nos), eruit alsof ze uit bed komt?

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
Dat Iran is wel extreem slordig in balbezit

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:45
Sjah schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:28:
Waarom ziet Imke Courtois (pauze bij nos), eruit alsof ze uit bed komt?
Sexy joh

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:02

Typhone

Who Dares Wins

Sjah schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:28:
Waarom ziet Imke Courtois (pauze bij nos), eruit alsof ze uit bed komt?
Dan zal Tom Egbers wel ergens in het pand rondlopen.

  • Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:04

Clush

Do as I say...

Bevreemdt mij altijd dat de NOS in de studio Belgie altijd zo support, ikzelf voel dat helemaal niet. Sterker nog, de Belgische voetbaltranen kunnen mij niet groot genoeg zijn (met excuus aan de Belgische medetweaker).

Maar ik denk dat dat misschien meer persoonlijk is. Ik denk dat het komt doordat ik vroeger groot fan was van Patrick Kluivert en ik het Belgische voetbal nooit vergeven heb voor de naaierij van Staelens in 98. Dat heeft blijkbaar indruk gemaakt op de twaalfjarige ik.

Wat ook niet helpt is dat de gouden generatie misschien wel goed kon voetballen, maar altijd bijzonder onsympathiek is overgekomen (op mij). Maar misschien is dat ook wel vooral een gevolg van bovenstaande.
Scheids bewijst de Belgen juist een dienst door niet te laten verzorgen, want dat zou ook betekenen dat ie minstens een minuut zou moeten toekijken vanaf de zijlijn. Scheids heeft die sporen wel gezien, maar bedacht dat verzorging niet veel zou helpen, en geeft een minuutje in het veld om door de pijn heen te bijten, waarna die dus niet het veld af moet.

... not as I do.


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:02

Typhone

Who Dares Wins

België mist zoveel kansen dat het wachten is op de 0-1 van Iran. De aloude voetbalwet.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
Sjah schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:28:
Waarom ziet Imke Courtois (pauze bij nos), eruit alsof ze uit bed komt?
Misschien komt ze ook wel net uit een bed...
*Harribo zwijgt verder

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Harribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:29:
[...]

Misschien komt ze ook wel net uit een bed...
*Harribo zwijgt verder
Ik was @Typhone ook al kwijt :P

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 02:40
Harribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:25:
De Bruyne blijft toch echt wel een fijne speler hoor
Die mocht er trouwens wel in
Vind hem eerder matig, op een jaar zwaar achter uit gegaan

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:11
De arbitrage is zo anders dan we in de ED gewend zijn.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
Typhone schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:29:
[...]


België mist zoveel kansen dat het wachten is op de 0-1 van Iran. De aloude voetbalwet.
Die wet is wel serieus te nemen ja
Dat zou een potje zuur zijn

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:45
Harribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:29:
[...]

Misschien komt ze ook wel net uit een bed...
*Harribo zwijgt verder
Wimpie Kieft is bijzonder goed gehumeurd vandaag...ik hou er ook over op.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Lag Typhone eerst bij jou in bed dan?

  • djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Typhone schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:29:
[...]


België mist zoveel kansen dat het wachten is op de 0-1 van Iran. De aloude voetbalwet.
Iran is het Duitsland van West-Azie.

ICE ICE Baby


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:02

Typhone

Who Dares Wins

Het waren 2,5 prachtige minuten in het bezemhok })

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:45
Ow jee rood

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:02

Typhone

Who Dares Wins

Hahaha en rood. Wat een prutsers daar bij België op het moment.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Typhone schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:31:
[...]


Het waren 2,5 prachtige minuten in het bezemhok })
Hah, amateur. 20 seconden moet genoeg zijn :+


Uh oh,. rood

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Whoepsie

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:54

Hupske

AFCA

Ngoy gooit het weg.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Nou, hij doet amper wat. Blijft die staan?

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:11
Hij had hem bijna niet beet, maar die gaat natuurlijk liggen. Zuur voor Belgie.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:01

CyBeRSPiN

sinds 2001

Oi oi. Lap zeg, wordt lastig voor den rooden nu…

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Als die andere verdediger nou beter anticipeert en meteen naar achteren sprint ipf afwachten hoe dat duel afloopt.. dan was het geen rood geweest.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
Ja en terecht, wat onnozel.

Tjonge België heeft achterin en op het middenveld toch wat kwaliteit verloren de afgelopen jaren

  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Mwah mwahh mwahhh Gertjuhhhh

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 02:40
Wow wat een idioot, was al zo slecht.
Maar taremi gaat wel heel makkelijk liggen

  • c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:10
LZ86 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:32:
Nou, hij doet amper wat. Blijft die staan?
Hij doet amper wat? :D
Als hij niks had gedaan was het de aanvaller vs keeper.

EU DNS: 86.54.11.100


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Tja, ik vind m zwaar.

Iranier gaat wel heel makkelijk liggen.

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Sluwe vos die Taremi amai zeg

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:30
Ik had toch wel wat meer verwacht van onze zuiderburen zeg :)B

[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 21-06-2026 22:34 ]

XXXVI


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:02

Typhone

Who Dares Wins

Ik zou ook meteen gaan liggen bij contact.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Wat had Belgie vorige pot gedaan? Gelijk toch?

  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:01

CyBeRSPiN

sinds 2001

De reclamebreak zal goed uitkomen zo.

  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:19
Hij gaat makkelijk liggen maar dat kun je hem niet kwalijk nemen. België met 10, misschien dat het iets losmaakt bij ze waardoor ze nog scoren.

Flickr PSN ID= cheironnl


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:28
LZ86 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:33:
Tja, ik vind m zwaar.

Iranier gaat wel heel makkelijk liggen.
Meer doorgebroken ga je een speler niet krijgen.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:50
Ik zag wel een Iraniër met de hand voor de mond praten, grijpt de var daar niet voor in? Of moet er dan eerst iemand snitschen

[ Voor 18% gewijzigd door cverkooyen op 21-06-2026 22:34 ]


  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:30
LZ86 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:34:
Wat had Belgie vorige pot gedaan? Gelijk toch?
Ja met deze tussenstand een interessante poule. Alleen maar zwakke broeders imho.

XXXVI


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:45
LZ86 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:34:
Wat had Belgie vorige pot gedaan? Gelijk toch?
Yep. Laatste pot Nieuw- Zeeland

  • cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:08
ephymerous schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:34:
Ik had toch wel wat meer verwacht van onze zuiderburen zeg :)B
Choken altijd.

  • c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:10
cverkooyen schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:34:
Ik zag wel een Iraniër met de hand voor de mond praten, grijpt de var daar niet voor in? Of moet er dan eerst iemand snitschen
Tegen een Belg, of onderling?

EU DNS: 86.54.11.100


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
Typhone schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:34:
Ik zou ook meteen gaan liggen bij contact.
Gaat dit nog steeds over Imke?

  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:20
Vasthouden bij doorgebroken speler is gewoon rood. Ongeacht of de Iraniër snel gaat liggen, of het maar kort is etc.

Zuur is het zeker.
Pagina: 1 ... 30 ... 36 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl