Vanaf wanneer gaan die 5 tellen eigenlijk in?loekf2 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:41:
Man, man, hoe moeilijk is het om een ingooi snel te doen
Vanaf dat ze de bal vasthebben toch?
Belgie gaat een kort WK tegemoet.
Belgie gaat een kort WK tegemoet.
[ Voor 33% gewijzigd door Typhone op 21-06-2026 21:47 ]
Volgens mij moet de scheids zelf beginnen met aftellen met z'n vingers in de lucht.
... not as I do.
Welke regel als ik vragen mag?Apache4u schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:44:
Zo, weer iemand spontaan genezen. Exht een goede regel.
8 minuten extra tijd?
Dan laat je bal toch een halve minuut liggen?Typhone schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:47:
Vanaf dat ze de bal vasthebben toch?
Belgie gaat een kort WK tegemoet.
drankpauze eraf -3; dan de VAR op het buitenspel -2; verzorging keeperHarribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:48:
[...]
Welke regel als ik vragen mag?
8 minuten extra tijd?
"Heeft <Iraanse Naam> verzorging nodig? Nee natuurlijk niet, hij staat weer recht" quote van Filip Joos
[ Voor 17% gewijzigd door Arator op 21-06-2026 21:52 ]
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
DankArator schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:50:
[...]
drankpauze eraf -3; dan de VAR op het buitenspel -2; verzorging keeper
"Heeft <Iraanse Naam> verzorging nodig? Nee natuurlijk niet, hij staat weer recht"
Drankpauze... Ok... Logisch
Het valt me net op dat er weinig extra tijd is dit WK me die drinkpauzes, VAR interventies en veel wissels .
In Qatar was het standaard minimum 10
In Qatar was het standaard minimum 10
Daar werd toen volgens mij ook geprobeerd alle verloren tijd bij te tellen toch? Tijd die verloren ging door tijdrekken etcChelseamarre123 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:55:
Het valt me net op dat er weinig extra tijd is dit WK me die drinkpauzes, VAR interventies en veel wissels .
In Qatar was het standaard minimum 10
Tja, regels zijn aangepast. Vier jaar terug probeerden ze rekken te ontmoedigen door de tijd er net zo hard weer bij te tellen, nu hebben ze daar een set andere regels voor in het leven geroepen. Idee is hetzelfde, maar ik vind deze manier persoonlijk prettiger. Op zich werken de regels vrij aardig zo.Chelseamarre123 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:55:
Het valt me net op dat er weinig extra tijd is dit WK me die drinkpauzes, VAR interventies en veel wissels .
In Qatar was het standaard minimum 10
... not as I do.
Hij is oud geworden. Maar wie zetten ze dan erin? Not easy.Marrtijn schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:45:
Lukaku is een soort budget Weghorst.
Eg nie... Lukaku vind ik wel wat beter dan Weghorst. Wat een belediging voor Lukaku om met hem vergeleken te worden. Weghorst is een ijverige werker met een steekje los. Niets meer en minder vind ik.Marrtijn schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:45:
Lukaku is een soort budget Weghorst.
Lukaku is alleen minder geworden dat wel
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 21-06-2026 22:12 ]
Precies. De tijd an sich was voor mij helemaal over het grootste issue. Het vertragen van spel, de snelheid eruit halen, was voor mij een groter probleem. Dat pakken ze nu daadwerkelijk aan.Clush schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:59:
[...]
Tja, regels zijn aangepast. Vier jaar terug probeerden ze rekken te ontmoedigen door de tijd er net zo hard weer bij te tellen, nu hebben ze daar een set andere regels voor in het leven geroepen. Idee is hetzelfde, maar ik vind deze manier persoonlijk prettiger. Op zich werken de regels vrij aardig zo.
Jahanbakhsh maakt indruk....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Nog niet eens geel, wat een matige ref zeg
Wat is dat voor manier van verzorgen? Scheids bepaald?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Tis iig consequent tov wat Messi deed.Chelseamarre123 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:13:
Nog niet eens geel, wat een matige ref zeg
Iran gaat het niet redden met hun anti voetbal denk ik
En Lukaku wel heh. Iets met onbesuisd inkomen en geen rekening houden met je tegenstanderChelseamarre123 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:13:
Nog niet eens geel, wat een matige ref zeg
Belgie wel met matig voetbal?Harribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:15:
Iran gaat het niet redden met hun anti voetbal denk ik
ICE ICE Baby
Jemig, doen alsof je je kuitbeen hebt gebroken om paar tellen later toch maar weer in de benen te komen omdat de var niks voor je doet.
Geel had wel gemogen voor Jahan. Lukaku kreeg dat tenslotte ook.
Geel had wel gemogen voor Jahan. Lukaku kreeg dat tenslotte ook.
[ Voor 15% gewijzigd door Hupske op 21-06-2026 22:16 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Een gescheurde sok en sporen op de kuit, maar de scheids vindt behandeling niet nodig… zal dan ook wel een fysiotherapeut zijn die scheids?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Eerder een SEH arts dan.PatrickC schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:16:
Een gescheurde sok en sporen op de kuit, maar de scheids vindt behandeling niet nodig… zal dan ook wel een fysiotherapeut zijn die scheids?
ICE ICE Baby
tis allemaal net niet met de belgen, ik zou er knettergek van worden
Heb je de sporen van die noppen niet gezien. Dit was rood, net als het voor Messi rood had moeten zijn. Consequent verkeerde beslissingen bij dit soort overtredingen.Hupske schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:15:
Jemig, doen alsof je je kuitbeen hebt gebroken om paar tellen later toch maar weer in de benen te komen omdat de var niks voor je doet.
Geel had wel gemogen voor Jahan. Lukaku kreeg dat tenslotte ook.
Poah wat een knal van Taremi
How bad is it on a scale from one to Spurs
Wat heeft België het lastig zeg. Toch niet verwacht.
Als toevoeging, de wens is de vader van de gedachte
ICE ICE Baby
Dit gaat Iran niet volhouden. Belgie zal snel komen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die hebben nu al 6 sjaals gebreid.. Nog 5 en de complete basis 11 heeft er 1
En nu ging de straat van Hormuz bijna open bij een Belgische kans.DaWayne schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:33:
Heerlijk commentaar op de Belg.
"Je zou willen dat de scheidsrechter de drinkpauze vergeet of overslaat, maar dat gaat niet gebeuren. Je kan beter 3 onterechte rode kaarten we penalty's geven, dan de drinkbare vergeten.
Dan stuurt Infantino je hoogstpersoonlijk naar huis, of naar Guantanamo."
Hoewel dit distopisch klinkt, nog niet eens zo ver van de waarheid vrees ik...
Sorry, off topic, maar ik hou ervan
Ja dat heb ik gezien. Ik houd alleen niet van het theater erbij.toolkist schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:18:
[...]
Heb je de sporen van die noppen niet gezien. Dit was rood, net als het voor Messi rood had moeten zijn. Consequent verkeerde beslissingen bij dit soort overtredingen.
Tuurlijk was rood terecht geweest, net als bij Lukaku en bij Messi.
Consequent foute keuzes inderdaad.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
De eerste wedstrijd vond ik dat België veel leunde op de acties van Doku.
Echt nu een gemis voor België dat hij er niet bij is
Echt nu een gemis voor België dat hij er niet bij is
Zitten er nu mensen met vuvuzela's?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Blij dat ze Courtois als keeper hebben, de belgen.
ICE ICE Baby
Nu gaat t gebeuren jongens, Lukebakio op een mooie cross van Vanaken!
Here's to you Nicola and Bart
Saelemakers eruit, bracht niet veel. Lukebakkio kan wel scoren
Redding met de hand?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hoe dan!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
De Bruyne blijft toch echt wel een fijne speler hoor
Die mocht er trouwens wel in
Die mocht er trouwens wel in
Mwoah theater, dat doet ff goed pijn hoor.Hupske schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:22:
[...]
Ja dat heb ik gezien. Ik houd alleen niet van het theater erbij.
Tuurlijk was rood terecht geweest, net als bij Lukaku en bij Messi.
Consequent foute keuzes inderdaad.
Haha wat een geëmmer over noodzakelijke behandeling. Als er niet gereanimeerd hoeft te worden of plots neervalt is er geen enkele reden om iets medisch te doen in op een veld.
slechts een paar meter om naar de zijlijn te hinken/kruipen.
prima gedaan scheids
slechts een paar meter om naar de zijlijn te hinken/kruipen.
prima gedaan scheids
België gaat dit doen. Ik verwacht echt powerplay vanaf nu, net als tegen Egypte.
Poeh hoop niet dat de Belgen Curaçao in 1 van volgende rondes tegen komt.
ICE ICE Baby
Bewuste redding zelfs van de keeper, dus niet dat ie em toevallig tegen zn lichaam krijgt ofzo.carpebios schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:24:
Redding met de hand?
Iran is op
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Sexy johSjah schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:28:
Waarom ziet Imke Courtois (pauze bij nos), eruit alsof ze uit bed komt?
Dan zal Tom Egbers wel ergens in het pand rondlopen.Sjah schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:28:
Waarom ziet Imke Courtois (pauze bij nos), eruit alsof ze uit bed komt?
Bevreemdt mij altijd dat de NOS in de studio Belgie altijd zo support, ikzelf voel dat helemaal niet. Sterker nog, de Belgische voetbaltranen kunnen mij niet groot genoeg zijn (met excuus aan de Belgische medetweaker).
Maar ik denk dat dat misschien meer persoonlijk is. Ik denk dat het komt doordat ik vroeger groot fan was van Patrick Kluivert en ik het Belgische voetbal nooit vergeven heb voor de naaierij van Staelens in 98. Dat heeft blijkbaar indruk gemaakt op de twaalfjarige ik.
Wat ook niet helpt is dat de gouden generatie misschien wel goed kon voetballen, maar altijd bijzonder onsympathiek is overgekomen (op mij). Maar misschien is dat ook wel vooral een gevolg van bovenstaande.
Scheids bewijst de Belgen juist een dienst door niet te laten verzorgen, want dat zou ook betekenen dat ie minstens een minuut zou moeten toekijken vanaf de zijlijn. Scheids heeft die sporen wel gezien, maar bedacht dat verzorging niet veel zou helpen, en geeft een minuutje in het veld om door de pijn heen te bijten, waarna die dus niet het veld af moet.
Maar ik denk dat dat misschien meer persoonlijk is. Ik denk dat het komt doordat ik vroeger groot fan was van Patrick Kluivert en ik het Belgische voetbal nooit vergeven heb voor de naaierij van Staelens in 98. Dat heeft blijkbaar indruk gemaakt op de twaalfjarige ik.
Wat ook niet helpt is dat de gouden generatie misschien wel goed kon voetballen, maar altijd bijzonder onsympathiek is overgekomen (op mij). Maar misschien is dat ook wel vooral een gevolg van bovenstaande.
Scheids bewijst de Belgen juist een dienst door niet te laten verzorgen, want dat zou ook betekenen dat ie minstens een minuut zou moeten toekijken vanaf de zijlijn. Scheids heeft die sporen wel gezien, maar bedacht dat verzorging niet veel zou helpen, en geeft een minuutje in het veld om door de pijn heen te bijten, waarna die dus niet het veld af moet.
... not as I do.
België mist zoveel kansen dat het wachten is op de 0-1 van Iran. De aloude voetbalwet.carpebios schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:27:
Iran is op
Misschien komt ze ook wel net uit een bed...Sjah schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:28:
Waarom ziet Imke Courtois (pauze bij nos), eruit alsof ze uit bed komt?
*Harribo zwijgt verder
Ik was @Typhone ook al kwijtHarribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:29:
[...]
Misschien komt ze ook wel net uit een bed...
*Harribo zwijgt verder
Vind hem eerder matig, op een jaar zwaar achter uit gegaanHarribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:25:
De Bruyne blijft toch echt wel een fijne speler hoor
Die mocht er trouwens wel in
De arbitrage is zo anders dan we in de ED gewend zijn.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die wet is wel serieus te nemen jaTyphone schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:29:
[...]
België mist zoveel kansen dat het wachten is op de 0-1 van Iran. De aloude voetbalwet.
Dat zou een potje zuur zijn
Wimpie Kieft is bijzonder goed gehumeurd vandaag...ik hou er ook over op.Harribo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:29:
[...]
Misschien komt ze ook wel net uit een bed...
*Harribo zwijgt verder
Iran is het Duitsland van West-Azie.Typhone schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:29:
[...]
België mist zoveel kansen dat het wachten is op de 0-1 van Iran. De aloude voetbalwet.
ICE ICE Baby
Hahaha en rood. Wat een prutsers daar bij België op het moment.
Hah, amateur. 20 seconden moet genoeg zijnTyphone schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:31:
[...]
Het waren 2,5 prachtige minuten in het bezemhok
Uh oh,. rood
Whoepsie
How bad is it on a scale from one to Spurs
Ngoy gooit het weg.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hij had hem bijna niet beet, maar die gaat natuurlijk liggen. Zuur voor Belgie.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Oi oi. Lap zeg, wordt lastig voor den rooden nu…
Als die andere verdediger nou beter anticipeert en meteen naar achteren sprint ipf afwachten hoe dat duel afloopt.. dan was het geen rood geweest.
Ja en terecht, wat onnozel.
Tjonge België heeft achterin en op het middenveld toch wat kwaliteit verloren de afgelopen jaren
Tjonge België heeft achterin en op het middenveld toch wat kwaliteit verloren de afgelopen jaren
Wow wat een idioot, was al zo slecht.
Maar taremi gaat wel heel makkelijk liggen
Maar taremi gaat wel heel makkelijk liggen
Hij doet amper wat?LZ86 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:32:
Nou, hij doet amper wat. Blijft die staan?
Als hij niks had gedaan was het de aanvaller vs keeper.
EU DNS: 86.54.11.100
Sluwe vos die Taremi amai zeg
How bad is it on a scale from one to Spurs
Ik had toch wel wat meer verwacht van onze zuiderburen zeg
[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 21-06-2026 22:34 ]
XXXVI
De reclamebreak zal goed uitkomen zo.
Hij gaat makkelijk liggen maar dat kun je hem niet kwalijk nemen. België met 10, misschien dat het iets losmaakt bij ze waardoor ze nog scoren.
Flickr PSN ID= cheironnl
Meer doorgebroken ga je een speler niet krijgen.LZ86 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:33:
Tja, ik vind m zwaar.
Iranier gaat wel heel makkelijk liggen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik zag wel een Iraniër met de hand voor de mond praten, grijpt de var daar niet voor in? Of moet er dan eerst iemand snitschen
[ Voor 18% gewijzigd door cverkooyen op 21-06-2026 22:34 ]
Ja met deze tussenstand een interessante poule. Alleen maar zwakke broeders imho.LZ86 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:34:
Wat had Belgie vorige pot gedaan? Gelijk toch?
XXXVI
Yep. Laatste pot Nieuw- ZeelandLZ86 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:34:
Wat had Belgie vorige pot gedaan? Gelijk toch?
Choken altijd.ephymerous schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:34:
Ik had toch wel wat meer verwacht van onze zuiderburen zeg
Tegen een Belg, of onderling?cverkooyen schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:34:
Ik zag wel een Iraniër met de hand voor de mond praten, grijpt de var daar niet voor in? Of moet er dan eerst iemand snitschen
EU DNS: 86.54.11.100
Gaat dit nog steeds over Imke?Typhone schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:34:
Ik zou ook meteen gaan liggen bij contact.
Vasthouden bij doorgebroken speler is gewoon rood. Ongeacht of de Iraniër snel gaat liggen, of het maar kort is etc.
Zuur is het zeker.
Zuur is het zeker.
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl