[ Voor 38% gewijzigd door Sjah op 21-06-2026 05:58 ]
En vorig jaar oid had ie een akkefietje en wilde hij een scheids te lijf gaan bij een wedstrijd van real. Vollédig van t padje.Quad schreef op zondag 21 juni 2026 @ 00:00:
[...]
Als iemand zo tegen mij tekeer zou gaan, zoals hij bij de 4e man staat, had ik mij fysiek niet ingehouden. Wat een mafkees.
En die Nagelsmann kan er ook wat van.
Maar goed.
Denk niet dat ik opblijf voor Curaçao. Al met al blij dat Nederland het goed gedaan heeft. Geeft wel wat hoop.
[ Voor 30% gewijzigd door Format-C op 21-06-2026 00:14 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Man zag eruit alsof hij zijn pilletjes was vergeten. Chillax, dude.Grindtegel schreef op zondag 21 juni 2026 @ 00:02:
psychotisch aan de kant staan gillen om vanalles en nogwat; de moderne coach
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Top! Dank @tweakduke
Your Friendly Neighborhood Moderator
Op zich best een mooi schema voor Oranje, met Morocco en Duitsland of Noorwegen als sterkste tegenstanders tot de finale. Aan de andere kant van het schema heb je Brazilië, Japan, Spanje, Frankrijk, Argentinië, Portugal, Engeland en België.Sjah schreef op zondag 21 juni 2026 @ 05:56:
https://www.fotmob.com/leagues/77/playoff/world-cup
Aardig overzicht knock-out stage.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vertaald van Spaanse post ( was het mooiste overzicht dat ik zag)
14 wedstrijden op rij ongeslagen in de reguliere tijd
Hoe we soms ook afgeven op het NL11tal is typisch Nederlands, internationaal zijn wij gewoon een lastige ploeg.
Ik vind voornamelijk dat Nederland het zichzelf onnodig lastig maakt maar dat is een ander verhaal
[ Voor 17% gewijzigd door d-vine op 21-06-2026 07:56 ]
Nederland, het beste land dat nooit een WK heeft gewonnnen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Met een WK record, 15 reddingen in 1 wedstrijd. ⛔sanant schreef op zondag 21 juni 2026 @ 05:26:
Curacao pakt een puntje , goed keepertje die Room .
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Tim Howard : Hold my beer.Quad schreef op zondag 21 juni 2026 @ 08:58:
[...]
Met een WK record, 15 reddingen in 1 wedstrijd. ⛔
/f/image/BfrwC3nzaCBmKtWBCPEKhbPS.png?f=fotoalbum_large)
Hoe frustrerend het ook is.Dr. Strangelove schreef op zondag 21 juni 2026 @ 08:52:
Lekker. En dat record gaan we denk ik minimaal 1 wedstrijd scherper zetten.
Nederland, het beste land dat nooit een WK heeft gewonnnen.
Nederland doet het vaak meer dan prima op een WK.
Soms vergeten we dat we grote prestaties leveren voor een heel klein land.
Het is verder het perfecte voorbeeld dat je altijd een klein beetje geluk nodig hebt om kampioen te worden.
'78 de paal, en in '10 de teen van de keeper om alleen de finales te benoemen.
Maar die liet er 2 doorAbelardo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 09:07:
[...]
Tim Howard : Hold my beer.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik snap niks van dat rijtje. Ik zie het gelijke spel tegen Japan niet.d-vine schreef op zondag 21 juni 2026 @ 07:42:
Je koopt er niets voor met deze statistiek maar een record voor NL
Vertaald van Spaanse post ( was het mooiste overzicht dat ik zag)
14 wedstrijden op rij ongeslagen in de reguliere tijd
Hoe we soms ook afgeven op het NL11tal is typisch Nederlands, internationaal zijn wij gewoon een lastige ploeg.
Ik vind voornamelijk dat Nederland het zichzelf onnodig lastig maakt maar dat is een ander verhaal
[Afbeelding]
En het ene gelijke spel is het andere niet. Verlies na strafschoppen is statistisch ook een gelijkspel...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Waar heb je dit schema vandaan? Er klopt niets van. 1F en 2F zitten aan de andere kant van het schema.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Mooi dat je het opgezocht hebt.Abelardo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 09:07:
[...]
Tim Howard : Hold my beer.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar ik gok reguliere speeltijd dat wordt geteld, aangezien het voor de FIFA punten een gelijkspel na 90 minuten, een gelijkspel is.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
En de finale kan Frankrijk - Frankrijk wordenMog schreef op zondag 21 juni 2026 @ 11:01:
[...]
Waar heb je dit schema vandaan? Er klopt niets van. 1F en 2F zitten aan de andere kant van het schema.
Welkom in de AI wereld.Pos2007 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 12:34:
[...]
En de finale kan Frankrijk - Frankrijk worden.
Ik heb ook andere plaatjes gezien waarbij Brazilië verliest van Kroatië, maar een ronde later Brazilië weer speelt tegen Brazilië en van zichzelf verliest.
Tsja.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Haha ChatGPT doet maar wat blijkbaar en zelf ook nog niet genoeg koffie op..Pos2007 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 12:34:
[...]
En de finale kan Frankrijk - Frankrijk worden.
Ik ga iets anders verzinnen
Er is geen enkele keer een wedstrijd om dat uur toch.JoteW schreef op zondag 21 juni 2026 @ 14:54:
Toch jammer, dagje thuis bij de airco en dan is er geen 15:00 wedstrijd
Het is nu ochtend in de usa
100 keer liever de airco hoorJoteW schreef op zondag 21 juni 2026 @ 14:54:
Toch jammer, dagje thuis bij de airco en dan is er geen 15:00 wedstrijd
Smerige grafhitte.
[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 21-06-2026 15:25 ]
Kijk je toch een mooie wedstrijd op je gemakje integraal terug...JoteW schreef op zondag 21 juni 2026 @ 14:54:
Toch jammer, dagje thuis bij de airco en dan is er geen 15:00 wedstrijd
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
https://sporza.be/nl/2026...tegen-iran~1781317601515/
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
https://news.darden.virginia.edu/2026/06/10/why-world-cup-2026-tickets-are-so-expensive-and-why-some-matches-still-arent-sold-out/
SoFi...Chelseamarre123 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 16:35:
Straks speelt België in het Sofie stadion in Los Angeles. Kostprijs 5 miljard euro![]()
https://sporza.be/nl/2026...tegen-iran~1781317601515/
Sofie hebben we in Amersfoort...
Wikipedia: Sofie (verkeerslicht)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Autocorrect, zat op mijn smartphone toen ik het schreefFiber schreef op zondag 21 juni 2026 @ 17:07:
[...]
SoFi...
Sofie hebben we in Amersfoort...
Wikipedia: Sofie (verkeerslicht)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Knappe voorzet ook.Fiber schreef op zondag 21 juni 2026 @ 18:13:
Lekker hoor, Lamine Yamal!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 21-06-2026 18:19 ]
Ik versta steeds: o ja zaadbal...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Mogen ze ook wel geel voor geven. Dit was echt absurd weer.Miki schreef op zondag 21 juni 2026 @ 18:19:
De man van de schreeuw was snel weer genezen toen de scheidsrechter niet floot. Echt bijzonder weer
Kan ik even wat anders ga doen, dit geloof ik wel. Later België.
[ Voor 83% gewijzigd door DutchOwnage op 21-06-2026 18:25 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hier in België hebben we een grote Congolese gemeenschap, het gevolg van het koloniale verleden. In Brussel is een heuse Afrikaanse wijk, maar in de praktijk wonen er vooral Congolezen (met nu en dan wat verdwaalde Kameroeners, Nigerianen, ...). Die hele wijk ademt Afrika, met typische Afrikaanse voedselmarktjes, Afrikaanse cafeetjes en restaurants, Afrikaanse tekeningen in graffiti op de muren ... Een erg unieke wijk. Ook opvallend: in 1 enkele straat kan je zowat 20 kapsalons en meer dan 5 nagelstudio's vinden, het is me een raadsel hoe die elk aan voldoende klanten komen om het rendabel te houden.
Anyways, DR Congo is er weer bij, voor het eerst in 52 jaar (toen heette het nog Zaïre). Ik hoopte al lang om DRC eens op een WK te zien, dus bij deze maakte ik voor de wedstrijd tegen Portugal de zowat 80 minuten treinreis naar Brussel om in de Matongéwijk (zo heet de wijk) de wedstrijd op groot scherm te volgen omringd door Congolese fans.
Ik ben niet teleurgesteld, integendeel. Al ruim 3 uur voor de wedstrijd was er gezellige drukte in de straten van de wijk, heel wat mensen liepen rond in Congolese voetbalshirts of met een Congolese vlag. Ik volgde de wedstrijd in een lokaal Afrikaans cafeetje. Congo scoorde zijn eerste WK-goal ooit en pakte zijn eerste WK-punt ooit. Nodeloos te zeggen dat heel de wijk in feestvreugde was nadien. Al meteen na de wedstrijd kwamen mensen met Congolese shirts en vlaggen de straten op om gezellig te feesten. Na een tijdje werd het een ware mensenzee en moest men de hoofdstraat van de wijk afsluiten voor verkeer zodat de Congolese fans plaats en ruimte hadden voor hun feest. Het werd 1 groot feest: iedereen zong, danste, feestte, ... Niet-Afrikanen zoals ik die voor deze wedstrijd uit nieuwsgierigheid naar de wijk waren afgezakt werden netjes in de feestvreugde betrokken. Iedereen feestte, danste en zong samen. Van enige spanning, laat staan rellen, was geen sprake. Ook geen pyro of bommetjes of zo. Gewoon dolblije feestende mensen die dansen en zingen in de straten. Zo mooi kan voetbal zijn, zo mooi om te zien hoe voetbal een hele groep mensen intense vreugde kan bezorgen. En zo mooi om te zien dat er nog supportersgroepen zijn die kunnen feesten zonder dat hele Ultra's gedoe, zonder pyro en bommetjes, zonder bivakmutsen, ... Gewoon feesten zoals het hoort, en ook de niet-Afrikanen in de straten deden vrolijk mee. Multicultureel kan soms echt mooi zijn, jammer dat dit soort dingen het journaal niet haalt terwijl men bij een minder positief feit wel gretig de herkomst van betrokken personen benadrukt.
Het punt was ook oververdiend voor DR Congo dat defensief erg sterk stond. Portugal kon niet echt overtuigen, en ik had het gevoel dat ze soms met 10 spelers speelden omdat Cristiano Ronaldo moeite had met het tempo en gewoon onzichtbaar was. Kwam hij dan eens in schietpositie, dan kraakte hij zijn schot en ging de bal naast, nochtans vanop een positie waar de Cristiano van 5 jaar geleden altijd tussen de palen had getrapt. Alle respect voor het palmares van deze man, voor zijn ongelooflijke statistieken, en voor hoe hij op zijn 41ste nog zo gepassioneerd bezig is met zijn sport. Ik hoop alleen dat dat "jaar teveel" er niet zit aan te komen.
Oh, fantastisch ook van Curaçao! Kleinste landje ooit op een WK, maar na hun eerste WK-treffer nu zowaar een eerste WK-punt! Ecuador overspeelde ze wel, maar de defensie wilde niet breken, en doelman Eloy Room speelde een heroïsche wedstrijd waarbij hij het record van aantal reddingen op een WK-wedstrijd van 90 minuten brak. Fantastisch voor zo'n klein landje, het toernooi van Curaçao is nu al een succesverhaal!
[ Voor 14% gewijzigd door AniMeshorer op 21-06-2026 19:15 ]
Ja, maar dat was tegen ons (België) en we wonnen die wedstrijd wél. Bovendien kwam Howard uit op 16 saves met verlengingen inclusief. Room deed vannacht zijn 15 saves voor Curaçao binnen de reguliere 90 minuten. En Curaçao pakte een punt (al deed de VS met Howard dat technisch gezien ook, gezien het na 90 minuten gelijk stond en er verlengingen nodig waren).Abelardo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 09:07:
[...]
Tim Howard : Hold my beer.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Infinity scherm van Samsung, zal ook wel heel veel kostenQuad schreef op zondag 21 juni 2026 @ 20:58:
Geweldige schermen voor het publiek in het stadion bij België zeg.
Weegt 1000 ton en dient eigenlijk als tegengewicht zodat het dak niet gaat vliegen.Quad schreef op zondag 21 juni 2026 @ 20:58:
Geweldige schermen voor het publiek in het stadion bij België zeg.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 21-06-2026 21:05 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik vond de eerste helft super. De tweede helft hadden ze geen zin meer en deden ze het rustig aan...Soulizer schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:01:
Was Spanje nog wat? Ik heb die wedstrijd niet kunnen zien. Of was SA gewoon matig?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Keeper leeft nog, dus geel 😊PatrickC schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:05:
Sorry, maar dit is toch gewoon donkerrood?
Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST
Over aantal flutwedstrijden op dit Wk, 't is niet niks, maar goed in de eredivisie volg ik enkel de top5 zeg maar. Lijkt wel of de mens enkel maar bij stuk of 3 a 4 zijn aandacht erbij houdt. Ok een ESPN/Langs de Lijn verslaggever die weet en volgt alles, maar dat telt niet, dat is zijn brood.
Ns kijken of Belgie het moeilijk krijgt tegen Iran, ik heb hoop.
Vind het wel heel, want het is onbesuisd inkomen. Maar rood is wel erg zwaar.scrappy.doo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:06:
Ik vind het echt nog geen geel. Gewoon een ongelukje kan gebeuren. Het is geen aanslag ofzo
NOS vind ook rood. "Want hij komt wel heel hoog in met zijn been".
Die zag denk ik niet dat de keeper op de grond lag ofzo.
Ergens met gestrekt been op in gaan, ook al is je intentie goed, mag gewoon niet. Minimaal geel, maar ook vaak gewoon rood.scrappy.doo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:06:
Ik vind het echt nog geen geel. Gewoon een ongelukje kan gebeuren. Het is geen aanslag ofzo
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hij maakt een schopbeweging, hij kwam niet in met gestrekt been.PatrickC schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:10:
[...]
Ergens met gestrekt been op in gaan, ook al is je intentie goed, mag gewoon niet. Minimaal geel, maar ook vaak gewoon rood.
Been was niet eens gestrekt. De keeper gaat naar de vlakte omdat hij tegen zijn knie aankomt nota benePatrickC schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:10:
[...]
Ergens met gestrekt been op in gaan, ook al is je intentie goed, mag gewoon niet. Minimaal geel, maar ook vaak gewoon rood.
Staat een aardige muur. Is altijd lastig doorheen komen.LZ86 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:14:
Belgie speelt niet best
Maar misschien moeten ze wat stevigere noppen erop zetten. Want zie toch wel veel onnodige uitglijders.
https://theifab.com/laws/latest/fouls-and-misconduct/#introduction
- Careless is when a player shows a lack of attention or consideration when making a challenge or acts without precaution. No disciplinary sanction is needed
- Reckless is when a player acts with disregard to the danger to, or consequences for, an opponent and must be cautioned
- Using excessive force is when a player exceeds the necessary use of force and/or endangers the safety of an opponent and must be sent off
Lukaku hield geen rekening met de keeper, dus roekeloos gedrag en dus geel. Gebruikte m.i. geen “excessive force”.
De noppen van Lukaku nog steviger? Dan was de Iraanse keeper onthoofdWaah schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:18:
Staat een aardige muur. Is altijd lastig doorheen komen.
Maar misschien moeten ze wat stevigere noppen erop zetten. Want zie toch wel veel onnodige uitglijders.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit kun je natuurlijk bij elke ongelukkige botsing zo uitleggen. Ze bestraffen hier echt het gevolg en niet de intentie. Staat die keeper meteen weer op dan laten ze het zoTk55 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:19:
[...]
https://theifab.com/laws/latest/fouls-and-misconduct/#introduction
Lukaku hield geen rekening met de keeper, dus roekeloos gedrag en dus geel. Gebruikte m.i. geen “excessive force”.
Als die noppen op zijn knie had wel jagambieter schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:20:
[...]
De noppen van Lukaku nog steviger? Dan was de Iraanse keeper onthoofd
Maar misschien hebben de Belgen het idee van noppen verkeerd begrepen en hebben ze deze noppen er onder.
[ Voor 30% gewijzigd door Waah op 21-06-2026 21:24 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
[ Voor 45% gewijzigd door dawg op 21-06-2026 21:28 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Die bestond vorige WK\EK al niet meer.cy-gor25 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:25:
Lol, gouden generatie bye bye
Goh er zitten nog redelijk wat spelers daarvan erbij voor de laatste keer. Ik las ergens dat Martinez die wat om zeep heeft geholpen. Op zich kan dat wel kloppen want die durft Ronaldo niet uit de selectie te houden.
"Je zou willen dat de scheidsrechter de drinkpauze vergeet of overslaat, maar dat gaat niet gebeuren. Je kan beter 3 onterechte rode kaarten we penalty's geven, dan de drinkbare vergeten.
Dan stuurt Infantino je hoogstpersoonlijk naar huis, of naar Guantanamo."
Hoewel dit distopisch klinkt, nog niet eens zo ver van de waarheid vrees ik...
Gewoon derde op een WK. Er waren meer goede landen dan België tenslotte. Nederland heeft vier gouden generaties gehad en heeft ook slechts één EK gewonnency-gor25 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:29:
[...]
Ik las ergens dat Martinez die wat om zeep heeft geholpen.
Godts heeft gewoon pech dat hij Trossard en Doku op zijn positie voor zich heeft. En alleen bij Ajax het heeft laten zienD-e-n schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:32:
Als je ziet wat België aanvallend over heeft nu dan vraag ik me toch weer af waarom Godts er niet bij is.
Trossard stond de eerste wedstrijd op rechts en die rechtsbuiten die er nu staat is toch niet zo bijzonder?Chelseamarre123 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:37:
[...]
Godts heeft gewoon pech dat hij Trossard en Doku op zijn positie voor zich heeft. En alleen bij Ajax het heeft laten zien
[ Voor 3% gewijzigd door loekf2 op 21-06-2026 21:41 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Het is een begin. Mag wat mij betreft nog veel harder worden afgestraft dat gemekkerApache4u schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:44:
Zo, weer iemand spontaan genezen. Exht een goede regel.
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
:strip_exif()/f/image/fb0jH54c5qzYIfTr68ZMM5gV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n7Sfw4usbYRiHNEROkhIToUo.jpg?f=fotoalbum_large)