[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 29 ... 36 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
psychotisch aan de kant staan gillen om vanalles en nogwat; de moderne coach

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ja hoor Duitsers winnen in de laatste minuut. Nouja dat is ook een kwaliteit.

[ Voor 38% gewijzigd door Sjah op 21-06-2026 05:58 ]


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Quad schreef op zondag 21 juni 2026 @ 00:00:
[...]

Als iemand zo tegen mij tekeer zou gaan, zoals hij bij de 4e man staat, had ik mij fysiek niet ingehouden. Wat een mafkees.
En vorig jaar oid had ie een akkefietje en wilde hij een scheids te lijf gaan bij een wedstrijd van real. Vollédig van t padje.

En die Nagelsmann kan er ook wat van.


Maar goed.

Denk niet dat ik opblijf voor Curaçao. Al met al blij dat Nederland het goed gedaan heeft. Geeft wel wat hoop. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Format-C op 21-06-2026 00:14 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
Grindtegel schreef op zondag 21 juni 2026 @ 00:02:
psychotisch aan de kant staan gillen om vanalles en nogwat; de moderne coach
Man zag eruit alsof hij zijn pilletjes was vergeten. Chillax, dude.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:08

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

tweakduke schreef op zondag 21 juni 2026 @ 00:01:
[...]

Bij deze staat in het in de topicwarning :)
Top! Dank @tweakduke

Your Friendly Neighborhood Moderator


  • sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:48
Curacao pakt een puntje , goed keepertje die Room .

PSN: ghpeet


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
https://www.fotmob.com/leagues/77/playoff/world-cup

Aardig overzicht knock-out stage.

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Op zich best een mooi schema voor Oranje, met Morocco en Duitsland of Noorwegen als sterkste tegenstanders tot de finale. Aan de andere kant van het schema heb je Brazilië, Japan, Spanje, Frankrijk, Argentinië, Portugal, Engeland en België.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:01
Je koopt er niets voor met deze statistiek maar een record voor NL

Vertaald van Spaanse post ( was het mooiste overzicht dat ik zag)
14 wedstrijden op rij ongeslagen in de reguliere tijd

Hoe we soms ook afgeven op het NL11tal is typisch Nederlands, internationaal zijn wij gewoon een lastige ploeg.

Ik vind voornamelijk dat Nederland het zichzelf onnodig lastig maakt maar dat is een ander verhaal

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ew6DRfNMkxeTL88vd-4eJAuXA0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qhtL9BUSUa6BLN9OaXtU9Zzm.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door d-vine op 21-06-2026 07:56 ]


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
Lekker. En dat record gaan we denk ik minimaal 1 wedstrijd scherper zetten.

Nederland, het beste land dat nooit een WK heeft gewonnnen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:02

Typhone

Who Dares Wins

Ecuador werd 2e in de Zuid Amerikaanse poule. Kijk hoe belabberd die spelen dit WK goddamn.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:26

Quad

Doof

sanant schreef op zondag 21 juni 2026 @ 05:26:
Curacao pakt een puntje , goed keepertje die Room .
Met een WK record, 15 reddingen in 1 wedstrijd. ⛔

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

/edit

ChatGPT is niet betrouwbaar…

[ Voor 93% gewijzigd door FreakNL op 21-06-2026 13:07 ]


  • Abelardo
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 16:09
Quad schreef op zondag 21 juni 2026 @ 08:58:
[...]

Met een WK record, 15 reddingen in 1 wedstrijd. ⛔
Tim Howard : Hold my beer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ifckss5vyUoYFkVL-CQaLbBwlB0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BfrwC3nzaCBmKtWBCPEKhbPS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xr695Ss6t5BuH5ySZJRmZPAWCGk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mILREsiuSz8XjTXMWRRAdYKC.png?f=fotoalbum_large

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:01
Dr. Strangelove schreef op zondag 21 juni 2026 @ 08:52:
Lekker. En dat record gaan we denk ik minimaal 1 wedstrijd scherper zetten.

Nederland, het beste land dat nooit een WK heeft gewonnnen.
Hoe frustrerend het ook is.
Nederland doet het vaak meer dan prima op een WK.

Soms vergeten we dat we grote prestaties leveren voor een heel klein land.

Het is verder het perfecte voorbeeld dat je altijd een klein beetje geluk nodig hebt om kampioen te worden.
'78 de paal, en in '10 de teen van de keeper om alleen de finales te benoemen.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Maar die liet er 2 door ;)

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mexico - VS zou wel een lekker beladen wedstrijd zijn in de volgende ronde. Zou die in Mexico of in de VS gespeeld worden?

  • Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 21 juni 2026 @ 09:58:
[...]

Maar die liet er 2 door ;)
En een half uur extra speeltijd :X

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

d-vine schreef op zondag 21 juni 2026 @ 07:42:
Je koopt er niets voor met deze statistiek maar een record voor NL

Vertaald van Spaanse post ( was het mooiste overzicht dat ik zag)
14 wedstrijden op rij ongeslagen in de reguliere tijd

Hoe we soms ook afgeven op het NL11tal is typisch Nederlands, internationaal zijn wij gewoon een lastige ploeg.

Ik vind voornamelijk dat Nederland het zichzelf onnodig lastig maakt maar dat is een ander verhaal

[Afbeelding]
Ik snap niks van dat rijtje. Ik zie het gelijke spel tegen Japan niet.

En het ene gelijke spel is het andere niet. Verlies na strafschoppen is statistisch ook een gelijkspel... :'(

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Waar heb je dit schema vandaan? Er klopt niets van. 1F en 2F zitten aan de andere kant van het schema.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:26

Quad

Doof

Mooi dat je het opgezocht hebt.
Maar ik gok reguliere speeltijd dat wordt geteld, aangezien het voor de FIFA punten een gelijkspel na 90 minuten, een gelijkspel is.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Mog schreef op zondag 21 juni 2026 @ 11:01:
[...]

Waar heb je dit schema vandaan? Er klopt niets van. 1F en 2F zitten aan de andere kant van het schema.
En de finale kan Frankrijk - Frankrijk worden :) .

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:26

Quad

Doof

Pos2007 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 12:34:
[...]


En de finale kan Frankrijk - Frankrijk worden :) .
Welkom in de AI wereld.
Ik heb ook andere plaatjes gezien waarbij Brazilië verliest van Kroatië, maar een ronde later Brazilië weer speelt tegen Brazilië en van zichzelf verliest.

Tsja.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Pos2007 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 12:34:
[...]


En de finale kan Frankrijk - Frankrijk worden :) .
Haha ChatGPT doet maar wat blijkbaar en zelf ook nog niet genoeg koffie op..

Ik ga iets anders verzinnen :)

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:14
Mooie prestatie van Curacao en jammer dat die Duitsers alsnog winnen vlak voor tijd.

  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:20
Toch jammer, dagje thuis bij de airco en dan is er geen 15:00 wedstrijd

Twente komt eraan!


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
JoteW schreef op zondag 21 juni 2026 @ 14:54:
Toch jammer, dagje thuis bij de airco en dan is er geen 15:00 wedstrijd
Er is geen enkele keer een wedstrijd om dat uur toch.
Het is nu ochtend in de usa

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
JoteW schreef op zondag 21 juni 2026 @ 14:54:
Toch jammer, dagje thuis bij de airco en dan is er geen 15:00 wedstrijd
100 keer liever de airco hoor d:)b

Smerige grafhitte.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 21-06-2026 15:25 ]


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

JoteW schreef op zondag 21 juni 2026 @ 14:54:
Toch jammer, dagje thuis bij de airco en dan is er geen 15:00 wedstrijd
Kijk je toch een mooie wedstrijd op je gemakje integraal terug...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Straks speelt België in het Sofi stadion in Los Angeles. Kostprijs 5 miljard euro |:(

https://sporza.be/nl/2026...tegen-iran~1781317601515/

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:26

Quad

Doof

Ik heb een gevoel dat SA gaat stunten, 1-1 tegen Spanje.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Lekker weer voetballen zo. Verslavend d:)b

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Een artikel over waarom de prijzen van tickets zo' hoog zijn. Snap het maar half, dacht dat mijn Engels oke was..


https://news.darden.virginia.edu/2026/06/10/why-world-cup-2026-tickets-are-so-expensive-and-why-some-matches-still-arent-sold-out/

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Chelseamarre123 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 16:35:
Straks speelt België in het Sofie stadion in Los Angeles. Kostprijs 5 miljard euro |:(

https://sporza.be/nl/2026...tegen-iran~1781317601515/
SoFi...

Sofie hebben we in Amersfoort...

Wikipedia: Sofie (verkeerslicht)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:01
Football meets data houd alles bij o.a. wat mogelijke volgende ronde wedstrijden kunnen worden


Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tBYc27B5tqBbmjSq9g2JTD23aKk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fb0jH54c5qzYIfTr68ZMM5gV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Oh9Wrk9HCaDwuyT9Fa8Kz6SYBA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n7Sfw4usbYRiHNEROkhIToUo.jpg?f=fotoalbum_large

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Autocorrect, zat op mijn smartphone toen ik het schreef

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Lekker hoor, Lamine Yamal!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:33
Knappe voorzet ook.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27
De man van de schreeuw was snel weer genezen toen de scheidsrechter niet floot. Echt bijzonder weer

[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 21-06-2026 18:19 ]


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Dit wordt een afslachting. Spanje is zeer getergd, gebrand op een ruime overwinning. Saoudis hebben geen schijn van kans.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

2-0 al weer.

Ik versta steeds: o ja zaadbal...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
spanje maakt kebab van SA

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Miki schreef op zondag 21 juni 2026 @ 18:19:
De man van de schreeuw was snel weer genezen toen de scheidsrechter niet floot. Echt bijzonder weer
Mogen ze ook wel geel voor geven. Dit was echt absurd weer.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Hup 3-0.

Kan ik even wat anders ga doen, dit geloof ik wel. Later België.

[ Voor 83% gewijzigd door DutchOwnage op 21-06-2026 18:25 ]


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

En dat is drie. * Fiber telraam opzoekt...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Volgens mij zijn het de laatste minuten van Yamal. Maar weten jullie meer? De commentator zegt er niets over (sarcasme).

  • AniMeshorer
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 21-06 19:43
Heb enkele dagen niet ingelogd, maar wil dit wel even kwijt.

Hier in België hebben we een grote Congolese gemeenschap, het gevolg van het koloniale verleden. In Brussel is een heuse Afrikaanse wijk, maar in de praktijk wonen er vooral Congolezen (met nu en dan wat verdwaalde Kameroeners, Nigerianen, ...). Die hele wijk ademt Afrika, met typische Afrikaanse voedselmarktjes, Afrikaanse cafeetjes en restaurants, Afrikaanse tekeningen in graffiti op de muren ... Een erg unieke wijk. Ook opvallend: in 1 enkele straat kan je zowat 20 kapsalons en meer dan 5 nagelstudio's vinden, het is me een raadsel hoe die elk aan voldoende klanten komen om het rendabel te houden.

Anyways, DR Congo is er weer bij, voor het eerst in 52 jaar (toen heette het nog Zaïre). Ik hoopte al lang om DRC eens op een WK te zien, dus bij deze maakte ik voor de wedstrijd tegen Portugal de zowat 80 minuten treinreis naar Brussel om in de Matongéwijk (zo heet de wijk) de wedstrijd op groot scherm te volgen omringd door Congolese fans.

Ik ben niet teleurgesteld, integendeel. Al ruim 3 uur voor de wedstrijd was er gezellige drukte in de straten van de wijk, heel wat mensen liepen rond in Congolese voetbalshirts of met een Congolese vlag. Ik volgde de wedstrijd in een lokaal Afrikaans cafeetje. Congo scoorde zijn eerste WK-goal ooit en pakte zijn eerste WK-punt ooit. Nodeloos te zeggen dat heel de wijk in feestvreugde was nadien. Al meteen na de wedstrijd kwamen mensen met Congolese shirts en vlaggen de straten op om gezellig te feesten. Na een tijdje werd het een ware mensenzee en moest men de hoofdstraat van de wijk afsluiten voor verkeer zodat de Congolese fans plaats en ruimte hadden voor hun feest. Het werd 1 groot feest: iedereen zong, danste, feestte, ... Niet-Afrikanen zoals ik die voor deze wedstrijd uit nieuwsgierigheid naar de wijk waren afgezakt werden netjes in de feestvreugde betrokken. Iedereen feestte, danste en zong samen. Van enige spanning, laat staan rellen, was geen sprake. Ook geen pyro of bommetjes of zo. Gewoon dolblije feestende mensen die dansen en zingen in de straten. Zo mooi kan voetbal zijn, zo mooi om te zien hoe voetbal een hele groep mensen intense vreugde kan bezorgen. En zo mooi om te zien dat er nog supportersgroepen zijn die kunnen feesten zonder dat hele Ultra's gedoe, zonder pyro en bommetjes, zonder bivakmutsen, ... Gewoon feesten zoals het hoort, en ook de niet-Afrikanen in de straten deden vrolijk mee. Multicultureel kan soms echt mooi zijn, jammer dat dit soort dingen het journaal niet haalt terwijl men bij een minder positief feit wel gretig de herkomst van betrokken personen benadrukt.

Het punt was ook oververdiend voor DR Congo dat defensief erg sterk stond. Portugal kon niet echt overtuigen, en ik had het gevoel dat ze soms met 10 spelers speelden omdat Cristiano Ronaldo moeite had met het tempo en gewoon onzichtbaar was. Kwam hij dan eens in schietpositie, dan kraakte hij zijn schot en ging de bal naast, nochtans vanop een positie waar de Cristiano van 5 jaar geleden altijd tussen de palen had getrapt. Alle respect voor het palmares van deze man, voor zijn ongelooflijke statistieken, en voor hoe hij op zijn 41ste nog zo gepassioneerd bezig is met zijn sport. Ik hoop alleen dat dat "jaar teveel" er niet zit aan te komen.


Oh, fantastisch ook van Curaçao! Kleinste landje ooit op een WK, maar na hun eerste WK-treffer nu zowaar een eerste WK-punt! Ecuador overspeelde ze wel, maar de defensie wilde niet breken, en doelman Eloy Room speelde een heroïsche wedstrijd waarbij hij het record van aantal reddingen op een WK-wedstrijd van 90 minuten brak. Fantastisch voor zo'n klein landje, het toernooi van Curaçao is nu al een succesverhaal! :)

[ Voor 14% gewijzigd door AniMeshorer op 21-06-2026 19:15 ]


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Na de megafoontikkie bij Ajax nu ook eentje bij SA.

Irritant hoor.

  • AniMeshorer
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 21-06 19:43
Ja, maar dat was tegen ons (België) en we wonnen die wedstrijd wél. Bovendien kwam Howard uit op 16 saves met verlengingen inclusief. Room deed vannacht zijn 15 saves voor Curaçao binnen de reguliere 90 minuten. En Curaçao pakte een punt (al deed de VS met Howard dat technisch gezien ook, gezien het na 90 minuten gelijk stond en er verlengingen nodig waren).

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Duidelijke Offside toch? Die automatische buitenspel ziet het niet

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:26

Quad

Doof

Geweldige schermen voor het publiek in het stadion bij België zeg.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:14
Was Spanje nog wat? Ik heb die wedstrijd niet kunnen zien. Of was SA gewoon matig?

  • cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:53
Quad schreef op zondag 21 juni 2026 @ 20:58:
Geweldige schermen voor het publiek in het stadion bij België zeg.
Infinity scherm van Samsung, zal ook wel heel veel kosten

  • Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Quad schreef op zondag 21 juni 2026 @ 20:58:
Geweldige schermen voor het publiek in het stadion bij België zeg.
Weegt 1000 ton en dient eigenlijk als tegengewicht zodat het dak niet gaat vliegen.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Met een beetje slechte wil is dit rood.

  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Lukaku wil de bal aantikken, doet een Nigel de Jongetje en tikt de Iraanse keeper aan. Het is nog een lange pot met nu al geel.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daar komt Lukaku goed weg met geel, noppen vooruit op de keeper.

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 21-06-2026 21:05 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Sorry, maar dit is toch gewoon donkerrood?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Soulizer schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:01:
Was Spanje nog wat? Ik heb die wedstrijd niet kunnen zien. Of was SA gewoon matig?
Ik vond de eerste helft super. De tweede helft hadden ze geen zin meer en deden ze het rustig aan...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-06 20:11
Ik vind het echt nog geen geel. Gewoon een ongelukje kan gebeuren. Het is geen aanslag ofzo

  • aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:28
PatrickC schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:05:
Sorry, maar dit is toch gewoon donkerrood?
Keeper leeft nog, dus geel 😊

Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Lees dat Spanje op 4 plekken gewijzigd was. Ja dat soort landen zeggen tegen hun spelers " voor jou 10 anderen".

Over aantal flutwedstrijden op dit Wk, 't is niet niks, maar goed in de eredivisie volg ik enkel de top5 zeg maar. Lijkt wel of de mens enkel maar bij stuk of 3 a 4 zijn aandacht erbij houdt. Ok een ESPN/Langs de Lijn verslaggever die weet en volgt alles, maar dat telt niet, dat is zijn brood.


Ns kijken of Belgie het moeilijk krijgt tegen Iran, ik heb hoop.

  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:56
scrappy.doo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:06:
Ik vind het echt nog geen geel. Gewoon een ongelukje kan gebeuren. Het is geen aanslag ofzo
Vind het wel heel, want het is onbesuisd inkomen. Maar rood is wel erg zwaar.

NOS vind ook rood. "Want hij komt wel heel hoog in met zijn been".

Die zag denk ik niet dat de keeper op de grond lag ofzo.

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
scrappy.doo schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:06:
Ik vind het echt nog geen geel. Gewoon een ongelukje kan gebeuren. Het is geen aanslag ofzo
Ergens met gestrekt been op in gaan, ook al is je intentie goed, mag gewoon niet. Minimaal geel, maar ook vaak gewoon rood.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:56
PatrickC schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:10:
[...]

Ergens met gestrekt been op in gaan, ook al is je intentie goed, mag gewoon niet. Minimaal geel, maar ook vaak gewoon rood.
Hij maakt een schopbeweging, hij kwam niet in met gestrekt been.

  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-06 20:11
PatrickC schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:10:
[...]

Ergens met gestrekt been op in gaan, ook al is je intentie goed, mag gewoon niet. Minimaal geel, maar ook vaak gewoon rood.
Been was niet eens gestrekt. De keeper gaat naar de vlakte omdat hij tegen zijn knie aankomt nota bene

  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:56
Dat scheelde weinig

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Belgie speelt niet best

  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:56
Staat een aardige muur. Is altijd lastig doorheen komen.
Maar misschien moeten ze wat stevigere noppen erop zetten. Want zie toch wel veel onnodige uitglijders.

  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
  • Careless is when a player shows a lack of attention or consideration when making a challenge or acts without precaution. No disciplinary sanction is needed
  • Reckless is when a player acts with disregard to the danger to, or consequences for, an opponent and must be cautioned
  • Using excessive force is when a player exceeds the necessary use of force and/or endangers the safety of an opponent and must be sent off
https://theifab.com/laws/latest/fouls-and-misconduct/#introduction

Lukaku hield geen rekening met de keeper, dus roekeloos gedrag en dus geel. Gebruikte m.i. geen “excessive force”.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waah schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:18:
Staat een aardige muur. Is altijd lastig doorheen komen.
Maar misschien moeten ze wat stevigere noppen erop zetten. Want zie toch wel veel onnodige uitglijders.
De noppen van Lukaku nog steviger? Dan was de Iraanse keeper onthoofd :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-06 20:11
Tk55 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:19:
[...]

https://theifab.com/laws/latest/fouls-and-misconduct/#introduction

Lukaku hield geen rekening met de keeper, dus roekeloos gedrag en dus geel. Gebruikte m.i. geen “excessive force”.
Dit kun je natuurlijk bij elke ongelukkige botsing zo uitleggen. Ze bestraffen hier echt het gevolg en niet de intentie. Staat die keeper meteen weer op dan laten ze het zo

  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:56
gambieter schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:20:
[...]

De noppen van Lukaku nog steviger? Dan was de Iraanse keeper onthoofd :+
Als die noppen op zijn knie had wel ja :+

Maar misschien hebben de Belgen het idee van noppen verkeerd begrepen en hebben ze deze noppen er onder.

Afbeeldingslocatie: https://bic-achterhoek.nl/wp-content/uploads/2023/11/noppenfolie-2-1536x1024.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Waah op 21-06-2026 21:24 ]


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
amai

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:04
Amai...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
GVD

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier


  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:56
Ssst. Ze moeten hier de vrije trap.not nemen

  • cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:53
Lol, gouden generatie bye bye

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
buitenspel

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:28
WTF. Iran???

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:26

Quad

Doof

Een Weghorstje!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Pijnlijk. Jammer.

[ Voor 45% gewijzigd door dawg op 21-06-2026 21:28 ]

It’s the economy, stupid!


  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Hahaha, Iran doet een Nl-elftal trucje… _O-

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Geweldig gedaan maar helaas buitenspel :(

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:28
Die bestond vorige WK\EK al niet meer. |:(

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Dat is offside natuurlijk

  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Geslepen eentweetje vanuit de vrije trap. Sneaky pass en schot. Doelpunt Iran. Volgens het boekje zoals Nederland ook heeft gescoord. Helaas buitenspel. Maar Iran heeft afgekeken van oranje hoe het ook kan. Volgende poging beter.

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Komen we goed weg. Maar waarom werkt die automatische var praktisch nooit bij buitenspel

  • cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:53
plizz schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:26:
[...]

Die bestond vorige WK\EK al niet meer. |:(
Goh er zitten nog redelijk wat spelers daarvan erbij voor de laatste keer. Ik las ergens dat Martinez die wat om zeep heeft geholpen. Op zich kan dat wel kloppen want die durft Ronaldo niet uit de selectie te houden.

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Als je ziet wat België aanvallend over heeft nu dan vraag ik me toch weer af waarom Godts er niet bij is.

  • DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19:55
Heerlijk commentaar op de Belg.

"Je zou willen dat de scheidsrechter de drinkpauze vergeet of overslaat, maar dat gaat niet gebeuren. Je kan beter 3 onterechte rode kaarten we penalty's geven, dan de drinkbare vergeten.

Dan stuurt Infantino je hoogstpersoonlijk naar huis, of naar Guantanamo."

Hoewel dit distopisch klinkt, nog niet eens zo ver van de waarheid vrees ik...

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
cy-gor25 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:29:
[...]
Ik las ergens dat Martinez die wat om zeep heeft geholpen.
Gewoon derde op een WK. Er waren meer goede landen dan België tenslotte. Nederland heeft vier gouden generaties gehad en heeft ook slechts één EK gewonnen

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
D-e-n schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:32:
Als je ziet wat België aanvallend over heeft nu dan vraag ik me toch weer af waarom Godts er niet bij is.
Godts heeft gewoon pech dat hij Trossard en Doku op zijn positie voor zich heeft. En alleen bij Ajax het heeft laten zien

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:37:
[...]

Godts heeft gewoon pech dat hij Trossard en Doku op zijn positie voor zich heeft. En alleen bij Ajax het heeft laten zien
Trossard stond de eerste wedstrijd op rechts en die rechtsbuiten die er nu staat is toch niet zo bijzonder?

  • loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06 21:00
Man, man, hoe moeilijk is het om een ingooi snel te doen

[ Voor 3% gewijzigd door loekf2 op 21-06-2026 21:41 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Die scheids fluit echt raar, lijkt onder de indruk

  • Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zo, weer iemand spontaan genezen. Exht een goede regel.

Dat betekent, stam + t .


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
toneelspelers blijven het proberen... sukkels

  • Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:29
Lukaku is een soort budget Weghorst.

  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-06 20:11
Apache4u schreef op zondag 21 juni 2026 @ 21:44:
Zo, weer iemand spontaan genezen. Exht een goede regel.
Het is een begin. Mag wat mij betreft nog veel harder worden afgestraft dat gemekker
Pagina: 1 ... 29 ... 36 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl