[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 28 ... 39 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

hoevenpe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:42:
Dit was er toch eentje die ik in Scorito 4-0 had gegeven, als dit zo blijft gaan een hoop poules op de schop.
De poule heb ik opgegeven, sta in voetbalpoules op plekje 126k. ;(

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Duitsland levert veel druk en arbeid... Aber... 0-1

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
7 minuten? Heb ik aan het begin van de wedstrijd veel blessures gemist??

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Het is verdedigen met alles wat ze hebben voor die ivorianen. Het oogt wat onorthodox maar ze houden vooralsnog stand. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Charles Hill schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:46:
7 minuten? Heb ik aan het begin van de wedstrijd veel blessures gemist??
4 minuten reclame

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-06 18:21
Hebben die duitsers geen goede spits?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:08

CyBeRSPiN

sinds 2001

Charles Hill schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:46:
7 minuten? Heb ik aan het begin van de wedstrijd veel blessures gemist??
Sowieso al 3 voor de drinkpauze en paar voor behandeling Schlotterbeck.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Knap dat Ivoorkust onder hoge druk er telkens voetballend eruit wilt komen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Harribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:45:
Duitsland levert veel druk en arbeid... Aber... 0-1
Tegen Elfenbeinküste _O-

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Amaze86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:47:
Hebben die duitsers geen goede spits?
Nee... niet echt.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
CyBeRSPiN schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:43:
Ik zie Duitsland ook niet als topfavoriet.
Dat is Spanje/Frankrijk/Argentinie.
als portugal ronaldo naar huis stuurt horen die er ook bij. mooi dat ze dat niet durven

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Elfenbeinküste ist immer schwierig

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:08

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ivoorkust zit echt lekker te ballen. Gaan de germanen nog een kluif aan krijgen im Zweiten Halbe.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

CyBeRSPiN schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:50:
Ivoorkust zit echt lekker te ballen. Gaan de germanen nog een kluif aan krijgen im Zweiten Halbe.
En vaak is het zo dat als die aan de ene kant niet valt.... :D

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
3 minuten, dus 4 minuten blessuretijd?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Charles Hill schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:51:
[...]

3 minuten, dus 4 minuten blessuretijd?
We hadden dat gevalletje met de keeper he, en met slotterbeck

Tis iig wel duidelijk dat Ivoorkust geen Curaçao is..:)

[ Voor 11% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 22:53 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Die aanvall van Duitsland verdiende een goal.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:52:
[...]

We hadden dat gevalletje met de keeper he, en met slotterbeck
Ik heb niet vanaf het begin gezien, dus die eerste blessurebehandeling dan niet gezien.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 10:11

Typhone

Who Dares Wins

De pruissen vliegen er ook in de volgende ronde uit als die zo doorgaan. Zonde dat Curacao de bus niet parkeerde.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Die Duitsers hebben wel een goede voorhoede.
Op Zdf zeggen ze: er zijn problemen aan de rechterkant zoals gevreesd. Ok...

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:53:
Die Duitsers hebben wel een goede voorhoede.
Op Zdf zeggen ze: er zijn problemen aan de rechterkant zoals gevreesd. Ok...
Niet gek met Sane. Dat is al lang niet meer goed genoeg

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Harribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:53:
Die Duitsers hebben wel een goede voorhoede.
Op Zdf zeggen ze: er zijn problemen aan de rechterkant zoals gevreesd. Ok...
Ik vind het echt helemaal niks die aanval. Als ze het van Havertz moeten hebben kunnen ze wel inpakken.

Musiala is (normaal gesproken) met afstand hun beste speler. (Imho)

[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 22:58 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04:44
Zit het WK te kijken in Frankrijk. Van de 10 reclames zitten Les Bleus in 8 reclames. Hooly.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Bizar veel lege stoeltjes trouwens

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Maarten_E schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:59:
Zit het WK te kijken in Frankrijk. Van de 10 reclames zitten Les Bleus in 8 reclames. Hooly.
En in de overige twee worden napoleonnetjes aangeprezen?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
hoevenpe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 23:08:
Bizar veel lege stoeltjes trouwens
Komen nog terug van eten halen.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Echt leuk voetbal van Ivoorkust. Sucks being German tonight.

Wat kijkt dat lekker, zelf 5-1 winnen en Duitsland 1-0 achter. Ik trek een flesje Aspalls open :)

[ Voor 45% gewijzigd door Dr. Strangelove op 20-06-2026 23:13 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Oranje laat de Duitsers alle hoeken van eht veld zien

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04:44
Kijk pas vanaf de twerde helft, maar Ivoorkust komt er al een paar keer goed doorheen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Oeh dat was de grote kans op 2-0.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Die mogen er wel in, alsof Depay in de spits staat bij Ivoorkust :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
Wat een kansen krijgt Ivoorkust! Mag er wel één in.

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Die Mannschaft nul punten zou de ultieme kers op de taart zijn vanavond.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Ivoorkust maakt eerder de 2-0 dan Duitsland de gelijkmaker. Ze spelen echt leuk voetbal bij Ivoorkust :)

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Holy crap het had al 2-0 moeten staan

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
Duitsland kan niet op tegen het fysieke spel van Ivoorkust. Ze missen de techniek om daar doorheen te komen

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04:44
De Duitsers dekken ook niet goed. Continu aanspeelmogelijkheden voor Ivoorkust op Duitse helft.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Omg wat een kansen vernaggelt Ivoorkust.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:29
Duitsland wordt compleet van het kastje naar de muur gestuurd. Best wonderbaarlijk om te zien.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Duitsland gaat er 3 in brengen. Dat is wel serieus, na een uur voetbal.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:08

CyBeRSPiN

sinds 2001

Zal alsnog wel 2-1 worden denk ik. In de 89e minuut.

[ Voor 20% gewijzigd door CyBeRSPiN op 20-06-2026 23:22 ]


  • Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:03

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

tweakduke schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 13:07:
Laat mij even weten als je wil helpen met de TS aanvullen of wil aanpassen :)
Niet altijd zal iedereen midden in de nacht kunnen of willen kijken. Op veel websites en apps word je bij het opzoeken van samenvattingen al geconfronteerd met de uitslagen en andere spoilers. Op geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl kan je de samenvattingen van iedere WK-wedstrijd terugkijken, volledig zonder spoilers. Wellicht een goed idee om deze aan de startpost en/of topicwarning toe te voegen.

Your Friendly Neighborhood Moderator


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Aantal kansen nog in het voordeel van de Duitsers.

Optisch vind ik Ivoorkust veel beter ogen. Wordt eerder 2-0 dan 1-1

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

CyBeRSPiN schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 23:21:
Zal alsnog wel 2-1 worden denk ik. In de 89e minuut.
Gary Lineker zei ooit;
Voetbal is een eenvoudig spel: 22 spelers jagen negentig minuten lang op een bal en aan het eind winnen de Duitsers
Laten we hopen dat het vandaag niet zo is.

Ik geniet! :D

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:08

CyBeRSPiN

sinds 2001

3 op een rij neergekegeld haha

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Die regel wijziging pakt echt enorm goed uit. Al die 'geblesseerde' spelers die wonderbaarlijk ineens weer opstaan om door te voetballen

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Ivoorkust heeft een voordeel dat de scheidsrechter enorm veel fysieke duels toelaat.
Maar voor een Afrikaans land spelen ze verzorgd, opbouwend, goed en dus modern voetbal.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-06 17:16
Zo vaak rollen maakt je blessure niet geloofwaardiger.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
wel jammer van dat gerol van die ivorianen, moeten ze niet doen

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Ik ben Fan Fan FoFaNa :+

[ Voor 8% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 23:30 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Dan toch de 1-1

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Das Bam

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
toneelspel? goal tegen, net goed

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Sheisse!

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-06 17:16
Terecht, na dat gerollebol.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:57
Eindelijk.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Tja gewoon mooie goal. beetje tegen de verhoudingen in

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Ivoorkust moet ff vers bloed inbrengen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Ivoorkust had eerste 10 minuten van de tweede helft moeten scoren. Nu zal het zwaar worden nu Duitsland weer vertrouwen heeft getankt.

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-06 17:16
Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 23:32:
Ivoorkust moet ff vers bloed inbrengen.
Dan moeten ze 1 voor 1 aan de kant, maar kan dat binnen 1 minuut met infuus?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Jammer

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Lijkt die Lineker toch weer gelijk te krijgen

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

hoevenpe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 23:08:
Bizar veel lege stoeltjes trouwens
Ze zeggen net dat het is uitverkocht.

Misschien waren de Duitsers nog wat hamburgers en bier aan het wegtikken aan het begin.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
elke keer dat je een speler op de grond ziet leggen, zie je ze na 10sec denken "oh ja shit, dat werkt niet meer tegenwoordig". waarna ze opstaan en vrolijk doorvoetballen.

:(

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Deze gaat niet meer opstaan.

Wel vies dat ie net binnen de lijnen gaat liggen.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Overdreven en onsportieve reacties van die Duitsers

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:57
Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 23:41:
elke keer dat je een speler op de grond ziet leggen, zie je ze na 10sec denken "oh ja shit, dat werkt niet meer tegenwoordig". waarna ze opstaan en vrolijk doorvoetballen.

:(
Automagic healing noem ik dat :+

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

plizz schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 23:44:
[...]

Automagic healing noem ik dat :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hJW6sp9482YDijKSYpd7w8jJpx0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hvCDk7qYj18ohkVk0mhhqb56.jpg?f=user_large :P

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Nr 11 van Ivoorkust is wel klaar.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Waarom spelen zoveel Duitsers met lange mouwen? Lijkt wel fris daar.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Met deze uitslag is Ivoorkust ook door?

En zelfs als ze verliezen zullen ze van Curaçao winnen en hebben ze ook 6 punten en gaan ze door.

Op zich wel terecht denk ik. Vind ze niet slecht..alleen wat slordig met de kansen.

oMG wat een kans!!? :o

[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 23:50 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Wat slordig? Ze hadden op 5-1 kunnen staan ook.

  • Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:05
Wat een megakans zeg….

2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 23:51:
Wat slordig? Ze hadden op 5-1 kunnen staan ook.
Idd. Ze hadden er echt minstens 2 meer moeten maken.

[ Voor 60% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 23:52 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
Weer zo'n grote kans verprutst door Ivoorkust! Zal je zien dat Duitsland m wel maakt

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Leuke pot hoor. Hadden veel meer goals uit moeten komen maar wel amusant.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Van Duitse degelijkheid is geen sprake in de verdediging, wat een gatenkaas zeg

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Duitsers

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:03

FreakNL

Well do ya punk?

Tuurlijk

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
gary lineker heeft weer gelijk

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Tuuuuuurlijk!!!

Gary had gelijk


Totaaaaaal onverdiend. :r

[ Voor 32% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 23:57 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:08

CyBeRSPiN

sinds 2001

CyBeRSPiN schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 23:21:
Zal alsnog wel 2-1 worden denk ik. In de 89e minuut.
Ok iets later ivm de drinkpauze.

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:57
Op zijn Duits toch. Laatste minuut scoren.

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
He bah

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Zonde dit voor Ivoorkust.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
die undaf begint een soort van fenomeen te worden

  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-06 16:40
Op z'n Duits... Wel mijn poule goed 😜

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Nagelsmann lijkt soms wel compleet gestoord joh.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Op zijn Duits.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 05:58
Wat geeft Ivoorkust het weg, hielden alles dicht tot de laatste minuten stonden ze veel te hoog en niet meer in positie

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
Tja, als je zulke kansen laat liggen wat Ivoorkust heeft gedaan, dan is dit het gevolg.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 23:58:
Nagelsmann lijkt soms wel compleet gestoord joh.
Dat lijkt niet alleen zo.

En die Rüdiger is helemaal een psychopaat (zoek maar eens op youtube) Knettergestoord.

/Erg jammer dit.

En ze gedragen zich nu al alsof het een finale is... Pfff

[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 23:59 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:09

Hupske

AFCA

Wel echt een mooie goal. Geweldige assist en sterk aangenomen en afgewerkt.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:29
Ik zie het dan toch liever op z'n Grieks of z'n Frans, maar ja.

  • Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:D zo Duits dit!

39


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Wtf is mis met die Nagelsmann.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 23:59:
[...]

Dat lijkt niet alleen zo.

En die Rüdiger is helemaal een psychopaat (zoek maar eens op youtube) Knettergestoord.

/Erg jammer dit.

En ze gedragen zich nu al alsof het een finale is... Pfff
Als iemand zo tegen mij tekeer zou gaan, zoals hij bij de 4e man staat, had ik mij fysiek niet ingehouden. Wat een mafkees.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Jorgen schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 23:25:
[...]

Niet altijd zal iedereen midden in de nacht kunnen of willen kijken. Op veel websites en apps word je bij het opzoeken van samenvattingen al geconfronteerd met de uitslagen en andere spoilers. Op geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl kan je de samenvattingen van iedere WK-wedstrijd terugkijken, volledig zonder spoilers. Wellicht een goed idee om deze aan de startpost en/of topicwarning toe te voegen.
Bij deze staat in het in de topicwarning :)

Tweakers Discord


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:29
Apart figuur wel ja.

  • mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:10
Nu weet Ivoorkust ook hoe Duitsers hun wedstrijden winnen.
Pagina: 1 ... 28 ... 39 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl