Hakan sukur heeft al eens na 11 seconden gescoord.Jorah_Newstone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 00:03:
Snelste goal ooit lijkt me?
[ Voor 53% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 00:04 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Dan is de Saibari-goal dus de snelste WK-goal ooit volgens Turkije.Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 00:04:
De vorige wedstrijd kakte Marokko volledig in na hun goal. Eens zien wat er nu gebeurt.
[...]
Hakan sukur heeft al eens na 11 seconden gescoord.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Eens. Lekker knallend begin. Parkeer de bal in de kruising lol.Marrtijn schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 00:04:
Bleef heerlijk boven in die kruising hangen, maakt de goal nog mooier.
[ Voor 6% gewijzigd door forzav op 20-06-2026 00:42 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Almirón (Paraguay) heeft ook de eer om de eerste rode kaart te ontvangen voor praten met zn hand voor de mond..
Primeur: Almirón krijgt rood tegen Turkije voor praten achter zijn hand - https://nos.nl/l/2619419
[ Voor 43% gewijzigd door Gynnad op 20-06-2026 07:13 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hoor dat ze al uitgeschakeld zijn omdat onderling resultaat belangrijkste is en dus niet meer van plek 4 af kunnen komen omdat ze zowel van Paraguay en Australië hebben verloren en de VS heeft al 6 punten.Gynnad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 06:37:
Turkije heeft het zwaar, achter met 1-0 tegen 10 van Paraguay. Verliezen lijkt het einde van het WK of ze moeten de laatste pot van de VS weten te winnen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 227% gewijzigd door FreakNL op 20-06-2026 07:46 ]
Die kunnen we goed missen. Marokko is wel relatief sterk dus zet maar vast in op wat volksfeesten in de randstad met stressige burgemeesters. Australië ook wel een heel zwak team dit jaar trouwens.Gynnad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 07:08:
[...]
Hoor dat ze al uitgeschakeld zijn omdat onderling resultaat belangrijkste is en dus niet meer van plek 4 af kunnen komen omdat ze zowel van Paraguay en Australië hebben verloren en de VS heeft al 6 punten.
Brazilië hoef je geen rekening mee te houden want die spelen abominabel slecht. Ik weet niet helemaal waarom maar iets vertelt me dat Oranje tegen Zweden het deksel op de neus gaat krijgen.
Leuk Maar we hebben er nog niks aan.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zero compensation
Als je dit zo ziet staat Argentinië al in de finale.
Beetje maf dat je landen uit de groepsfase al in de kwartfinale weer tegen kan komen.
Klopt maar het is toch grappig om het virtuele schema te zien?
Als het niet gewaardeerd wordt stop ik ermee overigens
Heb 1e helft gezien en begin 2e, en wat je zegt klopt, maar ze wisten echt NIKS qua doelgevaar te creeren.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 08:26:
Turkije wel veel kansen gehad zie ik. Volledige dominantie als ik de samenvatting en stats zie. Net als in hun eerste wedstrijd.
Brazilie is groeiende...
[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 20-06-2026 10:57 ]
Maar momenteel is er weinig virtueel aan omdat amper landen 2 wedstrijden hebben gespeeld. En met het beste 3de systeem klopt het voor geen meter(op dit moment)FreakNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 09:45:
[...]
Klopt maar het is toch grappig om het virtuele schema te zien?
Als het niet gewaardeerd wordt stop ik ermee overigens
De groep winnen zet je waarschijnlijk tegen Marokko of Brazilië, de tweede in groep C.
Daarna is het een tegenstander uit groep A of B. Halve finale is dan waarschijnlijk wie het wint tussen Duitsland en Frankrijk.
Tweede in de groep is wederom Marokko of Brazilië, nu de eerste in groep C. Daarna wie het wint tussen de tweede plaats in E en I, naar verwachting dus niet Duitsland en Frankrijk. En dan de halve finale waarschijnlijk tegen wie het wint tussen Argentinië en Engeland.
Derde worden, tja dan kunnen we inpakken en wegwezen. 3F moet tegen 1I, waarschijnlijk Frankrijk. En als je dat al wint, dan waarschijnlijk Duitsland.
Punt is vooral dat groep F niet zo gunstig lijkt te zijn als de andere grote landen, doen wat van ze verwacht word. Het komt allemaal bij elkaar.
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-06-2026 11:29 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Duitsland is mijn inziens totaal geen kanshebber. Winnen van een camping elftal van Curaçao tja, zegt allemaal niet zoveel.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:25:
Ik zat al eens optimistisch of pessimistisch vooruit te kijken. Mijn conclusie is dat als Oranje een beetje presteert, het weer halve finale einde verhaal gaat worden. Als ze niet goed presteren maar wel door, dan 8ste finale al.
De groep winnen zet je waarschijnlijk tegen Marokko of Brazilië, de tweede in groep C.
Daarna is het een tegenstander uit groep A of B. Halve finale is dan waarschijnlijk wie het wint tussen Duitsland en Frankrijk.![]()
Tweede in de groep is wederom Marokko of Brazilië, nu de eerste in groep C. Daarna wie het wint tussen de tweede plaats in E en I, naar verwachting dus niet Duitsland en Frankrijk. En dan de halve finale waarschijnlijk tegen wie het wint tussen Argentinië en Engeland.
Derde worden, tja dan kunnen we inpakken en wegwezen. 3F moet tegen 1I, waarschijnlijk Frankrijk. En als je dat al wint, dan waarschijnlijk Duitsland.
Aan de andere kant kan je er na een wedstrijd sowieso niets nuttigs over zeggen.CryptoNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:29:
[...]
Duitsland is mijn inziens totaal geen kanshebber. Winnen van een camping elftal van Curaçao tja, zegt allemaal niet zoveel.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Duitsland is met name achterin niet goed genoeg. Verwacht er weinig van.Gunner schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:30:
[...]
Aan de andere kant kan je er na een wedstrijd sowieso niets nuttigs over zeggen.
Nou; een achterhoede met Neuer, Kimmich, Schlotterbeck, Tah, Brown is gewoon prima.(Die brown viel me goed mee) En ze hebben Rudiger nogCryptoNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:30:
[...]
Duitsland is met name achterin niet goed genoeg. Verwacht er weinig van.
Opa kimmich en Rüdiger werd de vorige x horendol gedraaid door Brobbey. Mwa. Brown is wel aardigChelseamarre123 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:45:
[...]
Nou; een achterhoede met Neuer, Kimmich, Schlotterbeck, Tah, Brown is gewoon prima.(Die brown viel me goed mee) En ze hebben Rudiger nog
Ik vind Duitsland niet heel bijzonder. Die winnen wel van ons hoor daar niet van. Ik ben tegenwoordig benauwder voor Frankrijk en Engeland. Ik vind Marokko en Brazilië ook tegenvallen momenteel.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:25:
Ik zat al eens optimistisch of pessimistisch vooruit te kijken. Mijn conclusie is dat als Oranje een beetje presteert, het weer halve finale einde verhaal gaat worden. Als ze niet goed presteren maar wel door, dan 8ste finale al.
De groep winnen zet je waarschijnlijk tegen Marokko of Brazilië, de tweede in groep C.
Daarna is het een tegenstander uit groep A of B. Halve finale is dan waarschijnlijk wie het wint tussen Duitsland en Frankrijk.![]()
Tweede in de groep is wederom Marokko of Brazilië, nu de eerste in groep C. Daarna wie het wint tussen de tweede plaats in E en I, naar verwachting dus niet Duitsland en Frankrijk. En dan de halve finale waarschijnlijk tegen wie het wint tussen Argentinië en Engeland.
Derde worden, tja dan kunnen we inpakken en wegwezen. 3F moet tegen 1I, waarschijnlijk Frankrijk. En als je dat al wint, dan waarschijnlijk Duitsland.
Punt is vooral dat groep F niet zo gunstig lijkt te zijn als de andere grote landen, doen wat van ze verwacht word. Het komt allemaal bij elkaar.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Klopt hoor, maar je kan beter beginnen met een klinkende overwinning, dan de eerste wedstrijd verliezen of met mazzel gelijkspelen.Gunner schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:30:
[...]
Aan de andere kant kan je er na een wedstrijd sowieso niets nuttigs over zeggen.
Dat werkt volgens mij beter voor het vertrouwen en levert minder gezeik op van de supporters, pers en andere deskundologen.
Rudiger is nog goed genoeg voor een contract verlenging bij Real, 1 lastige wedstrijd maakt hem echt niet ineens slecht.CryptoNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:59:
[...]
Opa kimmich en Rüdiger werd de vorige x horendol gedraaid door Brobbey. Mwa. Brown is wel aardig
Wat mij betreft is Duitsland nog steeds 1 van de grote favorieten.
Haha opa Kimmich, gewoon nog altijd absolute topCryptoNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:59:
[...]
Opa kimmich en Rüdiger werd de vorige x horendol gedraaid door Brobbey. Mwa. Brown is wel aardig
Duitsland is nooit bijzonder, maar wel vaak uiterst degelijk en al helemaal op grote toernooienAgent47 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 12:25:
[...]
Ik vind Duitsland niet heel bijzonder. Die winnen wel van ons hoor daar niet van. Ik ben tegenwoordig benauwder voor Frankrijk en Engeland. Ik vind Marokko en Brazilië ook tegenvallen momenteel.
De darter Brendan Dolan heeft de bijnaam The History Maker omdat hij de eerste 9 darter gooide met een verplichte dubbel als eerste dart. Almiron is nu 2 uit 2 voor de eerste zijn, in de eerste wedstrijd als eerste een gele kaart voor schwalbe via VAR (al had dat formeel niet gemogen), en nu dat vieze handje.Gynnad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 06:37:
Primeur: Almirón krijgt rood tegen Turkije voor praten achter zijn hand - https://nos.nl/l/2619419
Ik kan er hartelijk om lachen. Almiron, the stupid history maker
[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 20-06-2026 13:03 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nederland ook. Altijd wel een kwart. Halve of zelfs finale. Uiterst degelijk.toolkist schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 12:32:
[...]
Duitsland is nooit bijzonder, maar wel vaak uiterst degelijk en al helemaal op grote toernooien
Goed gedaan die rode kaart, 100% terecht en wat oerdom van Almiron. Maar goed, als hem ziet dan straalt er ook niet veel intelligentie uit dus dat verklaart dan wel de kaarten voor schwalbe en praten achter je handje. Sommige spelers zijn echt te dom om op een veld te staan.gambieter schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 12:42:
[...]
De darter Brendan Dolan heeft de bijnaam The History Maker omdat hij de eerste 9 darter goode met een verplichte dubbel als eerste dart. Almiron is nu 2 uit 2 voor de eerste zijn, in de eerste wedstrijd als eerste een gele kaart voor schwalbe via VAR (al had dat formeel niet gemogen), en nu dat vieze handje.
Ik kan er hartelijk om lachen.
Maar als je het toernooi wilt winnen zal je toch ooit tegen een voetballand komen te staan. En als je die eerder tegenkomt en verliest is het klaar.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:25:
Ik zat al eens optimistisch of pessimistisch vooruit te kijken. Mijn conclusie is dat als Oranje een beetje presteert, het weer halve finale einde verhaal gaat worden. Als ze niet goed presteren maar wel door, dan 8ste finale al.
De groep winnen zet je waarschijnlijk tegen Marokko of Brazilië, de tweede in groep C.
Daarna is het een tegenstander uit groep A of B. Halve finale is dan waarschijnlijk wie het wint tussen Duitsland en Frankrijk.![]()
Tweede in de groep is wederom Marokko of Brazilië, nu de eerste in groep C. Daarna wie het wint tussen de tweede plaats in E en I, naar verwachting dus niet Duitsland en Frankrijk. En dan de halve finale waarschijnlijk tegen wie het wint tussen Argentinië en Engeland.
Derde worden, tja dan kunnen we inpakken en wegwezen. 3F moet tegen 1I, waarschijnlijk Frankrijk. En als je dat al wint, dan waarschijnlijk Duitsland.
Punt is vooral dat groep F niet zo gunstig lijkt te zijn als de andere grote landen, doen wat van ze verwacht word. Het komt allemaal bij elkaar.
Daarom heet het ook virtueel.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 10:39:
[...]
Maar momenteel is er weinig virtueel aan omdat amper landen 2 wedstrijden hebben gespeeld. En met het beste 3de systeem klopt het voor geen meter(op dit moment)
Het 3e plek systeem is behoorlijk ingewikkeld inderdaad
Denk dat oranje er gewoon uitgaat tegen Marokko en Brazilië hoor. Halve finale is wel heul optimistisch.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:25:
Ik zat al eens optimistisch of pessimistisch vooruit te kijken. Mijn conclusie is dat als Oranje een beetje presteert, het weer halve finale einde verhaal gaat worden. Als ze niet goed presteren maar wel door, dan 8ste finale al.
De groep winnen zet je waarschijnlijk tegen Marokko of Brazilië, de tweede in groep C.
Daarna is het een tegenstander uit groep A of B. Halve finale is dan waarschijnlijk wie het wint tussen Duitsland en Frankrijk.![]()
Tweede in de groep is wederom Marokko of Brazilië, nu de eerste in groep C. Daarna wie het wint tussen de tweede plaats in E en I, naar verwachting dus niet Duitsland en Frankrijk. En dan de halve finale waarschijnlijk tegen wie het wint tussen Argentinië en Engeland.
Derde worden, tja dan kunnen we inpakken en wegwezen. 3F moet tegen 1I, waarschijnlijk Frankrijk. En als je dat al wint, dan waarschijnlijk Duitsland.
Punt is vooral dat groep F niet zo gunstig lijkt te zijn als de andere grote landen, doen wat van ze verwacht word. Het komt allemaal bij elkaar.
Je word zelfs beter 3de. De derde van groep f kan tegen de eerste van groep 1L,E,1D,1B of 1A(word nog soort van geloot). Je kan dan wel tegen Duitsland/Frankrijk komen maar ook tegen Mexico,Zwitserland,Canada, Amerika, ...
En Duitsland onderschatten is echt stomste dat je kan doen.
Maargoed, vanavond mag je verliezen. Wel humor dat Brobbey speelt.
Mexico is echt zwak dit WK, zitten gewoon in een easy groep. USA idemSjah schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 17:53:
Alsof Amerika of Mexico makkie is.
En Duitsland ;onderschatten is ecmht stomste dat je kan doen.
Maargoed, vanavond mag je verliezen. Wel humor dat Brobbey speelt.
Echter zit het de US ook totaal niet tegen met de arbitrage. Tegen gastland spelen is niet vaak leuk. Denk aan het WK in brazilië. Dat sloeg echt nergens op hoeveel Brazilië meekreeg. Totdat de Duitsers ze afmaaktenChelseamarre123 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 17:56:
[...]
Mexico is echt zwak dit WK, zitten gewoon in een easy groep. USA idem
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ken Ivoorkust niet heel goed, maar dat was in het verleden toch wel een stugge tegenstander.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ben benieuwd!
Hup oranje!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Edit; kan wel eens een leuke wedstrijd worden!
[ Voor 43% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 22:05 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ik ben benieuwd!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ze zeiden van wel idd.hoevenpe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:08:
Gaat Wim-Lex zo naar de pot van Curacao trouwens?
En Maxima zei dat ze zou gaan juichen voor Curaçao. Wel leuk.
Willem was trouwens ook erg goed bij de les in het interview. Na de wedstrijd. Hij wist de "moeilijke vragen" prima te pareren.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Een paar suggesties voor de vredesprijs.Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:10:
[...]
Ze zeiden van wel idd.
En Maxima zei dat ze zou gaan juichen voor Curaçao. Wel leuk.
Willem was trouwens ook erg goed bij de les in het interview. Hij wist de moeilijke vragen prima te pareren.
Hij is bij mij flink in achting gestegen de koning.
Zou wel gek zijn als Maxima voor Ecuador gaat juichen.Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:10:
[...]
Ze zeiden van wel idd.
En Maxima zei dat ze zou gaan juichen voor Curaçao. Wel leuk.
Willem was trouwens ook erg goed bij de les in het interview. Na de wedstrijd. Hij wist de "moeilijke vragen" prima te pareren.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
De makkelijkste moeilijke vraag lijkt me, waarom zit je naast Infantino en ik denk dat geen enkel antwoord daarop ok is. Onze koning is ook gewoon een slaaf van de commerciële doelstellingen. Helaas. Ik zou hier graag een antwoord zien, maar een goed antwoord is er sowieso niet.Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:10:
[...]
Ze zeiden van wel idd.
En Maxima zei dat ze zou gaan juichen voor Curaçao. Wel leuk.
Willem was trouwens ook erg goed bij de les in het interview. Na de wedstrijd. Hij wist de "moeilijke vragen" prima te pareren.
[ Voor 21% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 22:20 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Denk dat dit 'achterhaalde' systeem is deze tijd van social media en populisme een onverwachte stabiele factor is.Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:17:
We hadden het minder kunnen treffen. (Vind hier en daar ook wel wat van, maar vind het verder wel een uithangbord voor ons land)
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Daar komt Ivoorkust goed weg
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
#maar ik klaag niet
[ Voor 17% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 22:24 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
En zo geschieddeCyBeRSPiN schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:17:
Ik hoop dat Ivoorkust de eerste maakt, leuker voor de wedstrijd.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En fysiek zijn ze sterker dan de Duitsers.Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:32:
Er zit veel voetbal in Ivoorkust hoor.
Edit: wat geniet ik toch als Duitsers verliezen!
(Of dreigen te)
[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 22:34 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Boffen wij toch evenhoevenpe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:32:
Oranje tegen de Duitsers, altijd leuk! (ik wou een jaren 80 term gebruiken, rijmt op sloffen...)
Ik had al geen keuze hier in Duitsland.Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:31:
Ik ga hem even verder kijken op Duitse tv. Hahaha
Hoorde hier al door de buurt.... Aaaaah...
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Dat leek die eerste pot totaal niet.Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:32:
Er zit veel voetbal in Ivoorkust hoor.
En de Duitsers 7-1. Bijzondere pot zover
Wass passiert?Zewatanejo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:34:
Ha die Duitsers kijken naar elkaar zo van... " wat gebeurd hier?"
Oeioeioei ook nog bijna 2-0
"Nagelsmann ist jetzt richtig sauer"!
Edit: en bijna 1-1.
[ Voor 81% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 22:39 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
"Das ist ein super situation!!!!" Hahahaha
De Duitsers zijn wel echt sterker/gevaarlijker. Het is niet de vraag of, maar wanneer ze scoren.
[ Voor 73% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 22:42 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat is Spanje/Frankrijk/Argentinie.
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
/f/image/SZM0fCerZIjZ7uOjA7uEwFGp.webp?f=fotoalbum_large)