[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 27 ... 39 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
Ben voor Schotland, maar poh deze ramt saibari er ff lekker in zeg.

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
Snelste goal ooit lijkt me?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

De vorige wedstrijd kakte Marokko volledig in na hun goal. Eens zien wat er nu gebeurt.
Hakan sukur heeft al eens na 11 seconden gescoord.

[ Voor 53% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 00:04 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:30
Bleef heerlijk boven in die kruising hangen, maakt de goal nog mooier.

  • Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:30
Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 00:04:
De vorige wedstrijd kakte Marokko volledig in na hun goal. Eens zien wat er nu gebeurt.


[...]

Hakan sukur heeft al eens na 11 seconden gescoord.
Dan is de Saibari-goal dus de snelste WK-goal ooit volgens Turkije. ;)

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

De Schotten worden overlopen....

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Saibari is constant aanwezig, goed hoor.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Marokko krijgt ook wel alle tijd en ruimte om te voetballen zeg.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

De drinkpauze komt dit keer als geroepen... Voor Schotland.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:01
Oei, was dit geen doorgebroken speler?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Dit had zomaar een rode kaart kunnen zijn. Bal was onderweg en weg was vrij

  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Marrtijn schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 00:04:
Bleef heerlijk boven in die kruising hangen, maakt de goal nog mooier.
Eens. Lekker knallend begin. Parkeer de bal in de kruising lol.

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Pff word wel heel eenzijdig in het voordeel van Marokko gefloten, dit was gewoon een corner en zeker geen buitenspel

[ Voor 6% gewijzigd door forzav op 20-06-2026 00:42 ]


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
Grotendeels zaadpot.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Mee eens.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:36
Turkije heeft het zwaar, achter met 1-0 tegen 10 van Paraguay. Verliezen lijkt het einde van het WK of ze moeten de laatste pot van de VS weten te winnen.

Almirón (Paraguay) heeft ook de eer om de eerste rode kaart te ontvangen voor praten met zn hand voor de mond..

Primeur: Almirón krijgt rood tegen Turkije voor praten achter zijn hand - https://nos.nl/l/2619419

[ Voor 43% gewijzigd door Gynnad op 20-06-2026 07:13 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"


  • Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:15

Agent47

I always close my contracts.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bZrZOXId_qgIous68Is4_FSdctw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SZM0fCerZIjZ7uOjA7uEwFGp.webp?f=fotoalbum_large

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.


  • Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:36
Gynnad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 06:37:
Turkije heeft het zwaar, achter met 1-0 tegen 10 van Paraguay. Verliezen lijkt het einde van het WK of ze moeten de laatste pot van de VS weten te winnen.
Hoor dat ze al uitgeschakeld zijn omdat onderling resultaat belangrijkste is en dus niet meer van plek 4 af kunnen komen omdat ze zowel van Paraguay en Australië hebben verloren en de VS heeft al 6 punten.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:15

FreakNL

Well do ya punk?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9edJlCPsr_Op8VPhnTW7sId5HfQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XVkIme8cB9FP47J2ZtuNeiwD.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 227% gewijzigd door FreakNL op 20-06-2026 07:46 ]


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Gynnad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 07:08:
[...]


Hoor dat ze al uitgeschakeld zijn omdat onderling resultaat belangrijkste is en dus niet meer van plek 4 af kunnen komen omdat ze zowel van Paraguay en Australië hebben verloren en de VS heeft al 6 punten.
Die kunnen we goed missen. Marokko is wel relatief sterk dus zet maar vast in op wat volksfeesten in de randstad met stressige burgemeesters. Australië ook wel een heel zwak team dit jaar trouwens.

Brazilië hoef je geen rekening mee te houden want die spelen abominabel slecht. Ik weet niet helemaal waarom maar iets vertelt me dat Oranje tegen Zweden het deksel op de neus gaat krijgen.

  • Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:15

Agent47

I always close my contracts.

Leuk Maar we hebben er nog niks aan.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Turkije wel veel kansen gehad zie ik. Volledige dominantie als ik de samenvatting en stats zie. Net als in hun eerste wedstrijd.

  • Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 23:47

Internet Janny

He does it for free

Prachting nieuws dat ze uitgeschakeld zijn.

Zero compensation


  • Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:35

Polycom

Poes van goud

Als je dit zo ziet staat Argentinië al in de finale. |:(

  • Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:30
Beetje maf dat je landen uit de groepsfase al in de kwartfinale weer tegen kan komen.

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:15

FreakNL

Well do ya punk?

Agent47 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 07:47:
[...]

Leuk Maar we hebben er nog niks aan.
Klopt maar het is toch grappig om het virtuele schema te zien?

Als het niet gewaardeerd wordt stop ik ermee overigens :)

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 08:26:
Turkije wel veel kansen gehad zie ik. Volledige dominantie als ik de samenvatting en stats zie. Net als in hun eerste wedstrijd.
Heb 1e helft gezien en begin 2e, en wat je zegt klopt, maar ze wisten echt NIKS qua doelgevaar te creeren.


Brazilie is groeiende...

[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 20-06-2026 10:57 ]


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
FreakNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 09:45:
[...]


Klopt maar het is toch grappig om het virtuele schema te zien?

Als het niet gewaardeerd wordt stop ik ermee overigens :)
Maar momenteel is er weinig virtueel aan omdat amper landen 2 wedstrijden hebben gespeeld. En met het beste 3de systeem klopt het voor geen meter(op dit moment)

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik zat al eens optimistisch of pessimistisch vooruit te kijken. Mijn conclusie is dat als Oranje een beetje presteert, het weer halve finale einde verhaal gaat worden. Als ze niet goed presteren maar wel door, dan 8ste finale al.

De groep winnen zet je waarschijnlijk tegen Marokko of Brazilië, de tweede in groep C.
Daarna is het een tegenstander uit groep A of B. Halve finale is dan waarschijnlijk wie het wint tussen Duitsland en Frankrijk. :X

Tweede in de groep is wederom Marokko of Brazilië, nu de eerste in groep C. Daarna wie het wint tussen de tweede plaats in E en I, naar verwachting dus niet Duitsland en Frankrijk. En dan de halve finale waarschijnlijk tegen wie het wint tussen Argentinië en Engeland.

Derde worden, tja dan kunnen we inpakken en wegwezen. 3F moet tegen 1I, waarschijnlijk Frankrijk. En als je dat al wint, dan waarschijnlijk Duitsland. :>


Punt is vooral dat groep F niet zo gunstig lijkt te zijn als de andere grote landen, doen wat van ze verwacht word. Het komt allemaal bij elkaar.

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-06-2026 11:29 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:51
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:25:
Ik zat al eens optimistisch of pessimistisch vooruit te kijken. Mijn conclusie is dat als Oranje een beetje presteert, het weer halve finale einde verhaal gaat worden. Als ze niet goed presteren maar wel door, dan 8ste finale al.

De groep winnen zet je waarschijnlijk tegen Marokko of Brazilië, de tweede in groep C.
Daarna is het een tegenstander uit groep A of B. Halve finale is dan waarschijnlijk wie het wint tussen Duitsland en Frankrijk. :X

Tweede in de groep is wederom Marokko of Brazilië, nu de eerste in groep C. Daarna wie het wint tussen de tweede plaats in E en I, naar verwachting dus niet Duitsland en Frankrijk. En dan de halve finale waarschijnlijk tegen wie het wint tussen Argentinië en Engeland.

Derde worden, tja dan kunnen we inpakken en wegwezen. 3F moet tegen 1I, waarschijnlijk Frankrijk. En als je dat al wint, dan waarschijnlijk Duitsland. :>
Duitsland is mijn inziens totaal geen kanshebber. Winnen van een camping elftal van Curaçao tja, zegt allemaal niet zoveel.

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

CryptoNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:29:
[...]


Duitsland is mijn inziens totaal geen kanshebber. Winnen van een camping elftal van Curaçao tja, zegt allemaal niet zoveel.
Aan de andere kant kan je er na een wedstrijd sowieso niets nuttigs over zeggen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:51
Gunner schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:30:
[...]

Aan de andere kant kan je er na een wedstrijd sowieso niets nuttigs over zeggen.
Duitsland is met name achterin niet goed genoeg. Verwacht er weinig van.

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
CryptoNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:30:
[...]

Duitsland is met name achterin niet goed genoeg. Verwacht er weinig van.
Nou; een achterhoede met Neuer, Kimmich, Schlotterbeck, Tah, Brown is gewoon prima.(Die brown viel me goed mee) En ze hebben Rudiger nog

  • CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:51
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:45:
[...]

Nou; een achterhoede met Neuer, Kimmich, Schlotterbeck, Tah, Brown is gewoon prima.(Die brown viel me goed mee) En ze hebben Rudiger nog
Opa kimmich en Rüdiger werd de vorige x horendol gedraaid door Brobbey. Mwa. Brown is wel aardig

  • Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:15

Agent47

I always close my contracts.

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:25:
Ik zat al eens optimistisch of pessimistisch vooruit te kijken. Mijn conclusie is dat als Oranje een beetje presteert, het weer halve finale einde verhaal gaat worden. Als ze niet goed presteren maar wel door, dan 8ste finale al.

De groep winnen zet je waarschijnlijk tegen Marokko of Brazilië, de tweede in groep C.
Daarna is het een tegenstander uit groep A of B. Halve finale is dan waarschijnlijk wie het wint tussen Duitsland en Frankrijk. :X

Tweede in de groep is wederom Marokko of Brazilië, nu de eerste in groep C. Daarna wie het wint tussen de tweede plaats in E en I, naar verwachting dus niet Duitsland en Frankrijk. En dan de halve finale waarschijnlijk tegen wie het wint tussen Argentinië en Engeland.

Derde worden, tja dan kunnen we inpakken en wegwezen. 3F moet tegen 1I, waarschijnlijk Frankrijk. En als je dat al wint, dan waarschijnlijk Duitsland. :>


Punt is vooral dat groep F niet zo gunstig lijkt te zijn als de andere grote landen, doen wat van ze verwacht word. Het komt allemaal bij elkaar.
Ik vind Duitsland niet heel bijzonder. Die winnen wel van ons hoor daar niet van. Ik ben tegenwoordig benauwder voor Frankrijk en Engeland. Ik vind Marokko en Brazilië ook tegenvallen momenteel.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:08
Gunner schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:30:
[...]

Aan de andere kant kan je er na een wedstrijd sowieso niets nuttigs over zeggen.
Klopt hoor, maar je kan beter beginnen met een klinkende overwinning, dan de eerste wedstrijd verliezen of met mazzel gelijkspelen.

Dat werkt volgens mij beter voor het vertrouwen en levert minder gezeik op van de supporters, pers en andere deskundologen.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
CryptoNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:59:
[...]


Opa kimmich en Rüdiger werd de vorige x horendol gedraaid door Brobbey. Mwa. Brown is wel aardig
Rudiger is nog goed genoeg voor een contract verlenging bij Real, 1 lastige wedstrijd maakt hem echt niet ineens slecht.

Wat mij betreft is Duitsland nog steeds 1 van de grote favorieten.

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
CryptoNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:59:
[...]


Opa kimmich en Rüdiger werd de vorige x horendol gedraaid door Brobbey. Mwa. Brown is wel aardig
Haha opa Kimmich, gewoon nog altijd absolute top

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Agent47 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 12:25:
[...]

Ik vind Duitsland niet heel bijzonder. Die winnen wel van ons hoor daar niet van. Ik ben tegenwoordig benauwder voor Frankrijk en Engeland. Ik vind Marokko en Brazilië ook tegenvallen momenteel.
Duitsland is nooit bijzonder, maar wel vaak uiterst degelijk en al helemaal op grote toernooien ;)

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gynnad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 06:37:
Primeur: Almirón krijgt rood tegen Turkije voor praten achter zijn hand - https://nos.nl/l/2619419
De darter Brendan Dolan heeft de bijnaam The History Maker omdat hij de eerste 9 darter gooide met een verplichte dubbel als eerste dart. Almiron is nu 2 uit 2 voor de eerste zijn, in de eerste wedstrijd als eerste een gele kaart voor schwalbe via VAR (al had dat formeel niet gemogen), en nu dat vieze handje.

Ik kan er hartelijk om lachen. Almiron, the stupid history maker :+

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 20-06-2026 13:03 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:51
toolkist schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 12:32:
[...]

Duitsland is nooit bijzonder, maar wel vaak uiterst degelijk en al helemaal op grote toernooien ;)
Nederland ook. Altijd wel een kwart. Halve of zelfs finale. Uiterst degelijk.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
gambieter schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 12:42:
[...]

De darter Brendan Dolan heeft de bijnaam The History Maker omdat hij de eerste 9 darter goode met een verplichte dubbel als eerste dart. Almiron is nu 2 uit 2 voor de eerste zijn, in de eerste wedstrijd als eerste een gele kaart voor schwalbe via VAR (al had dat formeel niet gemogen), en nu dat vieze handje.

Ik kan er hartelijk om lachen.
Goed gedaan die rode kaart, 100% terecht en wat oerdom van Almiron. Maar goed, als hem ziet dan straalt er ook niet veel intelligentie uit dus dat verklaart dan wel de kaarten voor schwalbe en praten achter je handje. Sommige spelers zijn echt te dom om op een veld te staan.

  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:25:
Ik zat al eens optimistisch of pessimistisch vooruit te kijken. Mijn conclusie is dat als Oranje een beetje presteert, het weer halve finale einde verhaal gaat worden. Als ze niet goed presteren maar wel door, dan 8ste finale al.

De groep winnen zet je waarschijnlijk tegen Marokko of Brazilië, de tweede in groep C.
Daarna is het een tegenstander uit groep A of B. Halve finale is dan waarschijnlijk wie het wint tussen Duitsland en Frankrijk. :X

Tweede in de groep is wederom Marokko of Brazilië, nu de eerste in groep C. Daarna wie het wint tussen de tweede plaats in E en I, naar verwachting dus niet Duitsland en Frankrijk. En dan de halve finale waarschijnlijk tegen wie het wint tussen Argentinië en Engeland.

Derde worden, tja dan kunnen we inpakken en wegwezen. 3F moet tegen 1I, waarschijnlijk Frankrijk. En als je dat al wint, dan waarschijnlijk Duitsland. :>


Punt is vooral dat groep F niet zo gunstig lijkt te zijn als de andere grote landen, doen wat van ze verwacht word. Het komt allemaal bij elkaar.
Maar als je het toernooi wilt winnen zal je toch ooit tegen een voetballand komen te staan. En als je die eerder tegenkomt en verliest is het klaar.

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:15

FreakNL

Well do ya punk?

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 10:39:
[...]

Maar momenteel is er weinig virtueel aan omdat amper landen 2 wedstrijden hebben gespeeld. En met het beste 3de systeem klopt het voor geen meter(op dit moment)
Daarom heet het ook virtueel.

Het 3e plek systeem is behoorlijk ingewikkeld inderdaad

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:25:
Ik zat al eens optimistisch of pessimistisch vooruit te kijken. Mijn conclusie is dat als Oranje een beetje presteert, het weer halve finale einde verhaal gaat worden. Als ze niet goed presteren maar wel door, dan 8ste finale al.

De groep winnen zet je waarschijnlijk tegen Marokko of Brazilië, de tweede in groep C.
Daarna is het een tegenstander uit groep A of B. Halve finale is dan waarschijnlijk wie het wint tussen Duitsland en Frankrijk. :X

Tweede in de groep is wederom Marokko of Brazilië, nu de eerste in groep C. Daarna wie het wint tussen de tweede plaats in E en I, naar verwachting dus niet Duitsland en Frankrijk. En dan de halve finale waarschijnlijk tegen wie het wint tussen Argentinië en Engeland.

Derde worden, tja dan kunnen we inpakken en wegwezen. 3F moet tegen 1I, waarschijnlijk Frankrijk. En als je dat al wint, dan waarschijnlijk Duitsland. :>


Punt is vooral dat groep F niet zo gunstig lijkt te zijn als de andere grote landen, doen wat van ze verwacht word. Het komt allemaal bij elkaar.
Denk dat oranje er gewoon uitgaat tegen Marokko en Brazilië hoor. Halve finale is wel heul optimistisch.
Je word zelfs beter 3de. De derde van groep f kan tegen de eerste van groep 1L,E,1D,1B of 1A(word nog soort van geloot). Je kan dan wel tegen Duitsland/Frankrijk komen maar ook tegen Mexico,Zwitserland,Canada, Amerika, ...

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
Alsof Amerika of Mexico makkie is.


En Duitsland onderschatten is echt stomste dat je kan doen.


Maargoed, vanavond mag je verliezen. Wel humor dat Brobbey speelt.

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Sjah schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 17:53:
Alsof Amerika of Mexico makkie is.


En Duitsland ;onderschatten is ecmht stomste dat je kan doen.


Maargoed, vanavond mag je verliezen. Wel humor dat Brobbey speelt.
Mexico is echt zwak dit WK, zitten gewoon in een easy groep. USA idem

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 17:56:
[...]

Mexico is echt zwak dit WK, zitten gewoon in een easy groep. USA idem
Echter zit het de US ook totaal niet tegen met de arbitrage. Tegen gastland spelen is niet vaak leuk. Denk aan het WK in brazilië. Dat sloeg echt nergens op hoeveel Brazilië meekreeg. Totdat de Duitsers ze afmaakten

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
En daar gaat het beeld.. vind het erg schokkerig bij de Belg. Nu ook een andere camera?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

De scheids kent de voordeel regel niet blijkbaar.... :X

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Zo maar eens zien wat Duitsland ervan bakt.

Ken Ivoorkust niet heel goed, maar dat was in het verleden toch wel een stugge tegenstander. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:39

Fiber

Beaches are for storming.

Nog een ploeg in het oranje 🍊

Ben benieuwd!
Hup oranje!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ben (uiteraard) ook voor oranje! :)

Edit; kan wel eens een leuke wedstrijd worden! :)

[ Voor 43% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 22:05 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Ik dacht net even, kom op oranje! :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Begin is leuk iig

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ivorianen halen zo te zien prima resultaten. Oa winst op Frankrijk en een tijdje terug op Uruguay. Van de meeste Afrikaanse (muv Egypte) winnen ze wel.

Ik ben benieuwd!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Gaat Wim-Lex zo naar de pot van Curacao trouwens?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

hoevenpe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:08:
Gaat Wim-Lex zo naar de pot van Curacao trouwens?
Ze zeiden van wel idd.

En Maxima zei dat ze zou gaan juichen voor Curaçao. Wel leuk.

Willem was trouwens ook erg goed bij de les in het interview. Na de wedstrijd. Hij wist de "moeilijke vragen" prima te pareren.

:)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:10:
[...]

Ze zeiden van wel idd.

En Maxima zei dat ze zou gaan juichen voor Curaçao. Wel leuk.

Willem was trouwens ook erg goed bij de les in het interview. Hij wist de moeilijke vragen prima te pareren.

:)
Een paar suggesties voor de vredesprijs.

Hij is bij mij flink in achting gestegen de koning.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:10:
[...]

Ze zeiden van wel idd.

En Maxima zei dat ze zou gaan juichen voor Curaçao. Wel leuk.

Willem was trouwens ook erg goed bij de les in het interview. Na de wedstrijd. Hij wist de "moeilijke vragen" prima te pareren.

:)
Zou wel gek zijn als Maxima voor Ecuador gaat juichen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Slotterbek geblesseerd?

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Die gaat eruit. Komt Rüdiger

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Misschien komt de psychopaat Rüdiger er wel in idd.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:09
Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:10:
[...]

Ze zeiden van wel idd.

En Maxima zei dat ze zou gaan juichen voor Curaçao. Wel leuk.

Willem was trouwens ook erg goed bij de les in het interview. Na de wedstrijd. Hij wist de "moeilijke vragen" prima te pareren.

:)
De makkelijkste moeilijke vraag lijkt me, waarom zit je naast Infantino en ik denk dat geen enkel antwoord daarop ok is. Onze koning is ook gewoon een slaaf van de commerciële doelstellingen. Helaas. Ik zou hier graag een antwoord zien, maar een goed antwoord is er sowieso niet.

  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Alsof die vragen aan WA spontaan waren. Die zijn eerst met de RVD besproken natuurlijk.

  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ik hoop dat Ivoorkust de eerste maakt, leuker voor de wedstrijd.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Hoe dan ook denk ik dat we niet mogen klagen met onze Koning "pils". We hadden het minder kunnen treffen. (Vind hier en daar ook wel wat van, maar vind het verder wel een uithangbord voor ons land) Edit: en het is wel gewoon echt een sportliefhebber en is daar erg bij betrokken. Een echte supporter. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 22:20 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:17:
We hadden het minder kunnen treffen. (Vind hier en daar ook wel wat van, maar vind het verder wel een uithangbord voor ons land)
Denk dat dit 'achterhaalde' systeem is deze tijd van social media en populisme een onverwachte stabiele factor is.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Oeioeioei.

Daar komt Ivoorkust goed weg

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
onterecht afgekeurd vind ik

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
keeper speelt het nog even mee voor dramatisch effect mocht de var ingrijpen

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Mee eens. Keeper zat er gewoon naast en ik zag geen overtreding.

#maar ik klaag niet O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 22:24 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Ook hier weer dik boegeroep rondom die drinkpauze

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Bam.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:47
Hoppa!

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Hoe dan? :D

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

CyBeRSPiN schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:17:
Ik hoop dat Ivoorkust de eerste maakt, leuker voor de wedstrijd.
En zo geschiedde :7

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Hoe dan?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
verrassend

  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Is het al tijd om “alles ist vorbei” op te zoeken? :D

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Top favoriet Duitsland op 1-0 achterstand tegen een ploeg die de haar kwalificatie heeft doorlopen zonder tegendoelpunten en ook in de aanloop naar het WK Frankrijk en Zuid-Korea oprolde zonder tegendoelpunten. Gaat leuk worden :D

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Jeeeeeeeuj

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Wel wat tegen de verhoudingen in?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ik ga hem even verder kijken op Duitse tv. Hahaha

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Oranje tegen de Duitsers, altijd leuk! (ik wou een jaren 80 term gebruiken, rijmt op sloffen... O-) )

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Er zit veel voetbal in Ivoorkust hoor.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:32:
Er zit veel voetbal in Ivoorkust hoor.
En fysiek zijn ze sterker dan de Duitsers.

Edit: wat geniet ik toch als Duitsers verliezen!
(Of dreigen te)

[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 22:34 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
hoevenpe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:32:
Oranje tegen de Duitsers, altijd leuk! (ik wou een jaren 80 term gebruiken, rijmt op sloffen... O-) )
Boffen wij toch even :+

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:31:
Ik ga hem even verder kijken op Duitse tv. Hahaha
Ik had al geen keuze hier in Duitsland.
Hoorde hier al door de buurt.... Aaaaah...

  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:47

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ha die Duitsers kijken naar elkaar zo van... " wat gebeurd hier?"

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:32:
Er zit veel voetbal in Ivoorkust hoor.
Dat leek die eerste pot totaal niet.

En de Duitsers 7-1. Bijzondere pot zover

  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Zewatanejo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 22:34:
Ha die Duitsers kijken naar elkaar zo van... " wat gebeurd hier?"
Wass passiert?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Sie sind im shock.


Oeioeioei ook nog bijna 2-0

"Nagelsmann ist jetzt richtig sauer"! _O-

Edit: en bijna 1-1. :o

[ Voor 81% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 22:39 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Kein Tor.

  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:47

Zewatanejo

Fine Thanks!

Wat zijn die mannen fysiek sterk zeg..

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Komen ze weer goed weg zeg. Beetje gepruts achterin.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Wel een vermakelijke pot. :)

"Das ist ein super situation!!!!" Hahahaha

De Duitsers zijn wel echt sterker/gevaarlijker. Het is niet de vraag of, maar wanneer ze scoren.

[ Voor 73% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 22:42 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Dit was er toch eentje die ik in Scorito 4-0 had gegeven, als dit zo blijft gaan een hoop poules op de schop.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ik zie Duitsland ook niet als topfavoriet.
Dat is Spanje/Frankrijk/Argentinie.
Pagina: 1 ... 27 ... 39 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl