EU DNS: 86.54.11.100
ik ben niet irrationeel negatief over koeman, dat is 100% terechtClush schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:51:
[...]
Beetje irrationeel negatief zijn is jou niet vreemd, toch?
Normale mensen raken terecht verward door dit soort gekke beslissingen, die pas zijn gaan spelen toen de regels elk jaar net effe anders werden.Arjan90 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:46:
Huh, hoe is dit geen buitenspel? Die andere speler die er ook op afrent neemt duidelijk deel aan het spel. Degene die scoort niet, eens, maar degene die er direct heen rent en buitenspel stond wel. Ik zal de regels wel niet goed genoeg kennen ofzo
Max Verstappen heeft er ook last van, maar dan in een andere tak van sport.
Volgens een artikel op de BBC pakt alleen de Amerikaanse zender al iets van 200 miljoen aan reclamegelden tijdens de drinkpauzes.. en ze hebben... 450m ofzo betaald voor die rechtenbazzemans schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:49:
[...]
Dat besluit van de rechter kan ik volgen. Dat gaat om verplichte drinkpauzes boven een bepaalde temperatuur.
Het argument van gelijkwaardigheid over alle wedstrijden, klinkt vooral als een manier om de commercie erachter recht te lullen. Ik vind niet dat drinkpauzes bij de een enkele wedstrijd niet een voor- of nadeel t.o.v. de andere wedstrijden met zich meebrengt. Het gaat om de 90 minuten (en eventueel extra tijd + penalties) tussen twee ploegen. Anders kan je ook wel gaan stellen dat elke wedstrijd gefloten moet worden door dezelfde arbiter, dat is denk ik nog van grotere invloed.
Maar, een Engelsman die wat te zeggen heeft over het EK2028 (wat dus in Engeland is) heeft al aangegeven zich niet voor te kunnen stellen dat er tijdens het EK drinkpauzes gaan zijn. En aangezien er steeds meer over de reclames tijdens de drinkpauzes (en uberhaupt de drinkpauzes) geklaagd wordt kan ik me niet voorstellen dat die gaan blijven.
In Amerika doen ze het al jaren, tis nou niet dat het WK voetbal nu iets totaal nieuws ontdekt ofzo. Als ze dachten dat er draagvlak voor was hadden we die tussentijdse reclames allang gehad.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ja, die had ik direct wel meegekregen, maar volgens sommigen was de andere aanvaller, die wel buitenspel stond, reden om de goal af te keuren.Format-C schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:51:
[...]
Ze lieten net beelden zien, en de aussie achterin beeld hief buiten spel op
https://www.theifab.com/laws/latest/offside/#offside-offenceA player in an offside position at the moment the ball is played or touched* by a team-mate is only penalised on becoming involved in active play by:
- interfering with play by playing or touching a ball passed or touched by a team-mate or
- interfering with an opponent by:
- preventing an opponent from playing or being able to play the ball by clearly obstructing the opponent’s line of vision or
- challenging an opponent for the ball or
- clearly attempting to play a ball which is close when this action impacts on an opponent or
- making an obvious action which clearly impacts on the ability of an opponent to play the ball
Hij ging inderdaad voor de bal, maar had hij echt impact op de keeper? Onvoldoende denk ik.
Het scheelt ook dat er ook spelers zijn die klagen over de drinkpauzes, zoals Van Dijk. Kan het wel waarderen dat hij er zich tegen uitspreekt.toolkist schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:54:
[...]
Volgens een artikel op de BBC pakt alleen de Amerikaanse zender al iets van 200 miljoen aan reclamegelden tijdens de drinkpauzes.. en ze hebben... 450m ofzo betaald voor die rechten
Maar, een Engelsman die wat te zeggen heeft over het EK2028 (wat dus in Engeland is) heeft al aangegeven zich niet voor te kunnen stellen dat er tijdens het EK drinkpauzes gaan zijn. En aangezien er steeds meer over de reclames tijdens de drinkpauzes (en uberhaupt de drinkpauzes) geklaagd wordt kan ik me niet voorstellen dat die gaan blijven.
Die medaille heeft ook twee kanten. Ja, in de VS is commercieel denken gemeengoed. Echter in de MLS zijn de drinkpauzes niet standaard. Dus ook voor Amerikaanse voetbalsupporters is dit nieuw. Geloof wel dat er zenders zijn die de MLS-uitzendingen gewoon onderbreken voor commercials en mocht er in die paar minuten wat gebeuren dan hebben ze altijd de herhalingen nogIn Amerika doen ze het al jaren, tis nou niet dat het WK voetbal nu iets totaal nieuws ontdekt ofzo. Als ze dachten dat er draagvlak voor was hadden we die tussentijdse reclames allang gehad.
Edit: en volgens mij is het ook zo dat de andere sporten al meer pauzemomenten en dus reclamemomenten hadden. Hier worden ze specifiek voor de commercie ingevoerd.
[ Voor 5% gewijzigd door bazzemans op 19-06-2026 21:59 ]
Ik zie de FIFA dit toernooi wel gebruiken om het vaker in zetten. Cynisch wellicht, maar FIFA bewijst wel vaker het meest slechte te kiezen.toolkist schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:54:
[...]
Volgens een artikel op de BBC pakt alleen de Amerikaanse zender al iets van 200 miljoen aan reclamegelden tijdens de drinkpauzes.. en ze hebben... 450m ofzo betaald voor die rechten
Maar, een Engelsman die wat te zeggen heeft over het EK2028 (wat dus in Engeland is) heeft al aangegeven zich niet voor te kunnen stellen dat er tijdens het EK drinkpauzes gaan zijn. En aangezien er steeds meer over de reclames tijdens de drinkpauzes (en uberhaupt de drinkpauzes) geklaagd wordt kan ik me niet voorstellen dat die gaan blijven.
In Amerika doen ze het al jaren, tis nou niet dat het WK voetbal nu iets totaal nieuws ontdekt ofzo. Als ze dachten dat er draagvlak voor was hadden we die tussentijdse reclames allang gehad.
EK wordt wel door UEFA georganiseerd, niet FIFA, dus ik denk dat dat wel iets anders zal gaan. Bovendien is het in Engeland…
En in de VS doen ze bijvoorbeeld ook reclame tijdens een F1 race. Hebben de überhaupt sporten met twee helften??
Commerciële belang speeld altijd een rol zeker in Amerikabazzemans schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:49:
[...]
Dat besluit van de rechter kan ik volgen. Dat gaat om verplichte drinkpauzes boven een bepaalde temperatuur.
Het argument van gelijkwaardigheid over alle wedstrijden, klinkt vooral als een manier om de commercie erachter recht te lullen. Ik vind niet dat drinkpauzes bij de een enkele wedstrijd niet een voor- of nadeel t.o.v. de andere wedstrijden met zich meebrengt. Het gaat om de 90 minuten (en eventueel extra tijd + penalties) tussen twee ploegen. Anders kan je ook wel gaan stellen dat elke wedstrijd gefloten moet worden door dezelfde arbiter, dat is denk ik nog van grotere invloed.
Anders krijg je altijd de discussie welke temperatuur, welke luchtvochtigheid.
Het is hier wat het is, iedereen weet waar hij aan toe is en door.
Soms wordt een momentum eruit gehaald andere kant geeft ook weer korte momenten om tactische zaken te bespreken.
Ik vind het allemaal wel te overzien ben er met dit wk aan gewend.
Dat doet viaplay toch ook?Tk55 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:58:
[...]
En in de VS doen ze bijvoorbeeld ook reclame tijdens een F1 race. Hebben de überhaupt sporten met twee helften??
Commercie is niet tegen te houden, kun je het er nog zo niet mee eens zijn het gaat niet minder worden. Gewoon op de belg kijken, dan zie je de speler sen coaches nog, best leuk om te zien en beter dan de zoveelste Aldi/AH/Ziggo reclame
Wat mij betreft steekt Dest ver boven de rest uit, inclusief Tillman.dawg schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:52:
[...]
Alleen Tillman vind ik van echt hoog niveau. De rest, mwa.
Ah daar is het geweldige interpretabele niet te hanteren regel boek van de Fifa weerTk55 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:55:
Over buitenspel:
[...]
https://www.theifab.com/laws/latest/offside/#offside-offence
Hij ging inderdaad voor de bal, maar had hij echt impact op de keeper? Onvoldoende denk ik.
Ja voetbal. (Mits het niet te warm is want anders hebben ze ook drinkpauzes volgens protocol)Tk55 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:58:
[...]
Ik zie de FIFA dit toernooi wel gebruiken om het vaker in zetten. Cynisch wellicht, maar FIFA bewijst wel vaker het meest slechte te kiezen.
EK wordt wel door UEFA georganiseerd, niet FIFA, dus ik denk dat dat wel iets anders zal gaan. Bovendien is het in Engeland…
En in de VS doen ze bijvoorbeeld ook reclame tijdens een F1 race. Hebben de überhaupt sporten met twee helften??
En voor de rest: quarters (NBA) (NFL) , periods (3 stuks, NHL) en innings (9, MLB)
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Een wijs filosoof riep ooit dat elk nadeel een voordeel oplevert.c-nan schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:49:
[...]
Door AI kan je de helft van je devops/platform team naar huis sturen, wat is AI ontzettend goed geworden zeg.
Dus ja, kut AI, binnenkort werkloos op de bank.
Dus ook voor u zullen er nieuwe deuren openen, of kunt u alleen maar aanpielen op een computer? Dat zal toch niet?
... not as I do.
Grappig stukje van Kjeld Nuijs over de conditie van voetballers bij VI.Clush schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:09:
Wat me vooral tegenvalt is dat AUS de energie ook niet lijkt te hebben. Hebben welgeteld 2 minuten druk gezet en daarmee USA best in problemen gebracht. Maar sindsdien zakt het als een mislukte soufflé in mekaar.
Video
Of kijk ik met mijn...?
Ik zit nu in Duitsland in een bnb appartement, heb alleen 70 Duitstalige zenders, Zwitserland was gisteren nergens op te vinden 😵💫
Hopelijk wel morgen Nederland kijken
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 19-06-2026 22:21 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
https://www.youtube.com/@nossport/videosHarribo schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:20:
He geweldige topic maten... Ik had laatst een youtube link gegeven waarin je bij de nos de samenvattingen van de afgelopen wedstrijden kon kijken maar die zie ik daar niet meer?
Of kijk ik met mijn...?
Ik zit nu in Duitsland in een bnb appartement, heb alleen 70 Duitstalige zenders, Zwitserland was gisteren nergens op te vinden 😵💫
Hopelijk wel morgen Nederland kijken
die ging vooraf met de scheids op de foto, dat is misschien makkelijker zoeken.Fiber schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:23:
Wie is die dame in het roze...? #durftevragen
... not as I do.
Heb je daar geen ARD?Harribo schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:20:
He geweldige topic maten... Ik had laatst een youtube link gegeven waarin je bij de nos de samenvattingen van de afgelopen wedstrijden kon kijken maar die zie ik daar niet meer?
Of kijk ik met mijn...?
Ik zit nu in Duitsland in een bnb appartement, heb alleen 70 Duitstalige zenders, Zwitserland was gisteren nergens op te vinden 😵💫
Hopelijk wel morgen Nederland kijken
Edit; morgen is NL op BBC, ARD, VRT en NOS.
Niks van dat daar?
[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 19-06-2026 22:31 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Wel maar was Zwitserland niet op. Wel eerder Tsjechië...
Uitzendrechten die de NOS in bezit heeft?Harribo schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:20:
He geweldige topic maten... Ik had laatst een youtube link gegeven waarin je bij de nos de samenvattingen van de afgelopen wedstrijden kon kijken maar die zie ik daar niet meer?
Of kijk ik met mijn...?
Ik zit nu in Duitsland in een bnb appartement, heb alleen 70 Duitstalige zenders, Zwitserland was gisteren nergens op te vinden 😵💫
Hopelijk wel morgen Nederland kijken
Al weet ik wel dat de Duitse NPO/NOS ook alle wedstrijden live mag uitzenden.
Klopt. Die enkel ging aardig dubbel, en ook was er daardoor geen afspeel mogelijkheid meer.sNielz123 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:30:
Beetje raar dat daar geen pingel gegeven wordt toch?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
@Harribo Morgen is NL op ZDF.Harribo schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:30:
[...]
Wel maar was Zwitserland niet op. Wel eerder Tsjechië...
(Heb ff gekeken)
Edit: volgens mij wisselen ARD en ZDF af.
ZDF zendt morgen alles uit
[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 19-06-2026 22:34 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
YouTube: Samenvatting Zwitserland - Bosnië en Herzegovina | Groep B | WK2026 ⚽️Harribo schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:31:
[...]
Dank maar zie dus nergens Zwitserland van gisteren
Dan had ik het goed gezien, maar die aussies zeuren niet echt dus dacht dat ik gek werd 😁Hupske schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:32:
[...]
Klopt. Die enkel ging aardig dubbel, en ook was er daardoor geen afspeel mogelijkheid meer.
Dank.
Ik heb klik hem aan en krijg zoiets te lezen : "de gebruiker heeft deze video niet beschikbaar gesteld in jouw land"😳
Nou lekker dan
Gewoon in Duitsland gelijk afgesloten van alles wat Nederland is 😜
Gelukkig wel nl morgen hier, dank format
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 19-06-2026 22:37 ]
vpn nemen?Harribo schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:37:
[...]
Dank.
Ik heb klik hem aan en krijg zoiets te lezen : "de gebruiker heeft deze video niet beschikbaar gesteld in jouw land"😳
Nou lekker dan
Gewoon in Duitsland gelijk afgesloten van alles wat Nederland is 😜
Gelukkig wel nl morgen hier, dank format
Kan nu de video's zien
Dank
Harribo schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:40:
Opera met vpn aan doet de trick.
Kan nu de video's zien
Dank
Vind er persoonlijk ook niet veel aan.forzav schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:42:
Wat een armoedige wedstrijd zeg, niveau van helemaal niets aan bieden kanten
Hopelijk is Schotland Marokko leuker straks. Maar dat verwacht ik wel.
Vind Australië écht niet best. (Zijn beter in Rugby of Cricket.
Edit: wát een aansteller die Australiër.
[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 19-06-2026 22:46 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Sst, er worden hier mensen boos als u dit openlijk zegt.forzav schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:42:
Wat een armoedige wedstrijd zeg, niveau van helemaal niets aan bieden kanten
Maar het is natuurlijk armoedig als u een echte voetballiefhebber bent. Gelukkig is er genoeg rond de wedstrijd zelf te kijken, zoals de zakken popcorn en dat soort zaken. En soms is het eventjes opwindend, zoals de tijdelijke opleving van de Australiërs of het eerste stuk van Amerika.
Morgen is alles op ZDF. (Behalve Tunesië Japan)Sjah schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:47:
Voor diegenen die zeggen dat alles op ARD/Zdf is...klopt niet. 40 wedstrijden zijn exclusief op een Duitse betaalzender... Magenta.
Maar misschien kan @Harribo nu via de Opera browser via VPN gewoon op NL1 (of BBC of VRT) kijken morgen.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
[ Voor 11% gewijzigd door Grindtegel op 19-06-2026 22:52 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
USA lijkt daardoor heel wat, maar dat is ook maar mager. Zelf amper een kans gecreëerd. Hij is twee keer goed gevallen voor ze.
Tegen Japan zal het al geen kans meer hebben.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik zie er toch echt 11...
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
... not as I do.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Sizzurp/ LeanCyBeRSPiN schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:01:
Wat voor toverdrankje kreeg ie aangereikt?
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:01:
Wat voor toverdrankje kreeg ie aangereikt?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Viel me al heel snel op. Kan toch niet.LZ86 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:44:
Zelfs de commentator valt het inmiddels op dat de scheids nogal partijdig fluit.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
2de helft was wel heel slecht van hun in vergelijking met de 1e. Het is dat het Australië was, anders hadden ze misschien niet gewonnenFiber schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:06:
Terechte overwinning van de Amerikanen.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
ja, fuck... morgen wel code geel...
... not as I do.
Dit zijn slechte voortekenen.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Helaas geen schot in de zaak tot dusver.Grindtegel schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:18:
waarom geen schot bij de nos? zijn er geen knuffel schotten in nederland?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Jammer dat die totaal niet besproken worden in de studio bij de NOS.
Het is Marokko voor en Marokko na...
Maar goed. Hopelijk een leukere wedstrijd dan de vorige
[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 19-06-2026 23:45 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Natuurlijk niet lolGrindtegel schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:45:
ben bang dat schotland geen schijn van kans heeft tegen marokko
Het is dat Perez nog een beetje tegengas gaf, want zelfs Arryadia zou hier 'nou nou, het mag wel een beetje minder' zeggen.Format-C schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:43:
Hopelijk wint Schotland.
Jammer dat die totaal niet besproken worden in de studio bij de NOS.
Het is Marokko voor en Marokko na...
Maar goed. Hopelijk een leukere wedstrijd dan de vorige
Zou niet het gekste resultaat van dit toernooi zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Marrtijn op 19-06-2026 23:55 ]
gigantisch, hoeveel kunnen daarin?dawg schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:53:
Groot stadion wel.
Mooi stadion!dawg schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:53:
Groot stadion wel.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
De fans, heerlijk! Ben in het verleden bij een vriendschappelijke wedstrijd tussen NL en Schot in de Arena geweest.... Wat een feest met die mensen!
Voor en na de wedstrijd ( die ze verloren )
Als het nu de laatste wedstrijd was kan ik me er wat bij voorstellen, maar Marokko zal wel los gaanMarrtijn schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:53:
[...]
Zou niet het gekste resultaat van dit toernooi zijn.
Boston Stadium
Address: 1 Patriot Pl, Foxborough, MA 02035, USA
Stadium capacity: 64,146 (please note that the net capacity may change due to ongoing stadium configuration)
'maar' 64k, het lijkt veel groter.
Fun fact: blijkbaar het kleinste Amerikaanse stadion volgens de FIFA.
[ Voor 9% gewijzigd door Marrtijn op 20-06-2026 00:01 ]
ff gezocht: 65.878.
Lijkt wel meer.
/Game on!!
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
paar jaar geleden op vakantie geweest in schotland, samen met japan de aardigste mensen die ik ben tegengekomenHumma Kavula schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:55:
De fans, heerlijk! Ben in het verleden bij een vriendschappelijke wedstrijd tussen NL en Schot in de Arena geweest.... Wat een feest met die mensen!
Lekker begin voor Marokko
En uiteraard weer Saibari
Beste goal idd.
[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 00:02 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl