[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 26 ... 38 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:52
Grvy schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:50:
[...]

hahahah, keep dreaming
Ik meen het, ChatGPT is tegenwoordig niks meer bij de huidige modellen. Lees eens over Project Glasswing. Opus 4.8, GLM 5.2 en als straks Fable wordt vrijgegeven, pfff.. Het is tegenwoordig zo enorm goed.

EU DNS: 86.54.11.100


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Clush schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:51:
[...]

Beetje irrationeel negatief zijn is jou niet vreemd, toch?
ik ben niet irrationeel negatief over koeman, dat is 100% terecht O-)

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:16
Arjan90 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:46:
Huh, hoe is dit geen buitenspel? Die andere speler die er ook op afrent neemt duidelijk deel aan het spel. Degene die scoort niet, eens, maar degene die er direct heen rent en buitenspel stond wel. Ik zal de regels wel niet goed genoeg kennen ofzo :+
Normale mensen raken terecht verward door dit soort gekke beslissingen, die pas zijn gaan spelen toen de regels elk jaar net effe anders werden.

Max Verstappen heeft er ook last van, maar dan in een andere tak van sport.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:20
Duitsland had in de laatste oefenwedstrijd de grootste moeite met USA. 2-1 vlak voor tijd. Ik krijg de indruk dat men hier ietwat ongepast een beetje lacherig doet. Ze hebben ook een ervaren coach aan boord.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
bazzemans schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:49:
[...]


Dat besluit van de rechter kan ik volgen. Dat gaat om verplichte drinkpauzes boven een bepaalde temperatuur.
Het argument van gelijkwaardigheid over alle wedstrijden, klinkt vooral als een manier om de commercie erachter recht te lullen. Ik vind niet dat drinkpauzes bij de een enkele wedstrijd niet een voor- of nadeel t.o.v. de andere wedstrijden met zich meebrengt. Het gaat om de 90 minuten (en eventueel extra tijd + penalties) tussen twee ploegen. Anders kan je ook wel gaan stellen dat elke wedstrijd gefloten moet worden door dezelfde arbiter, dat is denk ik nog van grotere invloed.
Volgens een artikel op de BBC pakt alleen de Amerikaanse zender al iets van 200 miljoen aan reclamegelden tijdens de drinkpauzes.. en ze hebben... 450m ofzo betaald voor die rechten ;)

Maar, een Engelsman die wat te zeggen heeft over het EK2028 (wat dus in Engeland is) heeft al aangegeven zich niet voor te kunnen stellen dat er tijdens het EK drinkpauzes gaan zijn. En aangezien er steeds meer over de reclames tijdens de drinkpauzes (en uberhaupt de drinkpauzes) geklaagd wordt kan ik me niet voorstellen dat die gaan blijven.

In Amerika doen ze het al jaren, tis nou niet dat het WK voetbal nu iets totaal nieuws ontdekt ofzo. Als ze dachten dat er draagvlak voor was hadden we die tussentijdse reclames allang gehad.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:33

Quad

Doof

Ik gun het USA wel, zitten voor mij bekendere spelers tussen dan bij Australië.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06 22:47
Format-C schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:51:
[...]

Ze lieten net beelden zien, en de aussie achterin beeld hief buiten spel op
Ja, die had ik direct wel meegekregen, maar volgens sommigen was de andere aanvaller, die wel buitenspel stond, reden om de goal af te keuren.

  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Over buitenspel:
A player in an offside position at the moment the ball is played or touched* by a team-mate is only penalised on becoming involved in active play by:
  • interfering with play by playing or touching a ball passed or touched by a team-mate or
  • interfering with an opponent by:
    • preventing an opponent from playing or being able to play the ball by clearly obstructing the opponent’s line of vision or
    • challenging an opponent for the ball or
    • clearly attempting to play a ball which is close when this action impacts on an opponent or
    • making an obvious action which clearly impacts on the ability of an opponent to play the ball
https://www.theifab.com/laws/latest/offside/#offside-offence

Hij ging inderdaad voor de bal, maar had hij echt impact op de keeper? Onvoldoende denk ik.

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
toolkist schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:54:
[...]

Volgens een artikel op de BBC pakt alleen de Amerikaanse zender al iets van 200 miljoen aan reclamegelden tijdens de drinkpauzes.. en ze hebben... 450m ofzo betaald voor die rechten ;)

Maar, een Engelsman die wat te zeggen heeft over het EK2028 (wat dus in Engeland is) heeft al aangegeven zich niet voor te kunnen stellen dat er tijdens het EK drinkpauzes gaan zijn. En aangezien er steeds meer over de reclames tijdens de drinkpauzes (en uberhaupt de drinkpauzes) geklaagd wordt kan ik me niet voorstellen dat die gaan blijven.
Het scheelt ook dat er ook spelers zijn die klagen over de drinkpauzes, zoals Van Dijk. Kan het wel waarderen dat hij er zich tegen uitspreekt.
In Amerika doen ze het al jaren, tis nou niet dat het WK voetbal nu iets totaal nieuws ontdekt ofzo. Als ze dachten dat er draagvlak voor was hadden we die tussentijdse reclames allang gehad.
Die medaille heeft ook twee kanten. Ja, in de VS is commercieel denken gemeengoed. Echter in de MLS zijn de drinkpauzes niet standaard. Dus ook voor Amerikaanse voetbalsupporters is dit nieuw. Geloof wel dat er zenders zijn die de MLS-uitzendingen gewoon onderbreken voor commercials en mocht er in die paar minuten wat gebeuren dan hebben ze altijd de herhalingen nog 8)7.

Edit: en volgens mij is het ook zo dat de andere sporten al meer pauzemomenten en dus reclamemomenten hadden. Hier worden ze specifiek voor de commercie ingevoerd.

[ Voor 5% gewijzigd door bazzemans op 19-06-2026 21:59 ]


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:54:
[...]

Volgens een artikel op de BBC pakt alleen de Amerikaanse zender al iets van 200 miljoen aan reclamegelden tijdens de drinkpauzes.. en ze hebben... 450m ofzo betaald voor die rechten ;)

Maar, een Engelsman die wat te zeggen heeft over het EK2028 (wat dus in Engeland is) heeft al aangegeven zich niet voor te kunnen stellen dat er tijdens het EK drinkpauzes gaan zijn. En aangezien er steeds meer over de reclames tijdens de drinkpauzes (en uberhaupt de drinkpauzes) geklaagd wordt kan ik me niet voorstellen dat die gaan blijven.

In Amerika doen ze het al jaren, tis nou niet dat het WK voetbal nu iets totaal nieuws ontdekt ofzo. Als ze dachten dat er draagvlak voor was hadden we die tussentijdse reclames allang gehad.
Ik zie de FIFA dit toernooi wel gebruiken om het vaker in zetten. Cynisch wellicht, maar FIFA bewijst wel vaker het meest slechte te kiezen.

EK wordt wel door UEFA georganiseerd, niet FIFA, dus ik denk dat dat wel iets anders zal gaan. Bovendien is het in Engeland…

En in de VS doen ze bijvoorbeeld ook reclame tijdens een F1 race. Hebben de überhaupt sporten met twee helften??

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
bazzemans schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:49:
[...]


Dat besluit van de rechter kan ik volgen. Dat gaat om verplichte drinkpauzes boven een bepaalde temperatuur.
Het argument van gelijkwaardigheid over alle wedstrijden, klinkt vooral als een manier om de commercie erachter recht te lullen. Ik vind niet dat drinkpauzes bij de een enkele wedstrijd niet een voor- of nadeel t.o.v. de andere wedstrijden met zich meebrengt. Het gaat om de 90 minuten (en eventueel extra tijd + penalties) tussen twee ploegen. Anders kan je ook wel gaan stellen dat elke wedstrijd gefloten moet worden door dezelfde arbiter, dat is denk ik nog van grotere invloed.
Commerciële belang speeld altijd een rol zeker in Amerika
Anders krijg je altijd de discussie welke temperatuur, welke luchtvochtigheid.

Het is hier wat het is, iedereen weet waar hij aan toe is en door.

Soms wordt een momentum eruit gehaald andere kant geeft ook weer korte momenten om tactische zaken te bespreken.

Ik vind het allemaal wel te overzien ben er met dit wk aan gewend.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Tk55 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:58:
[...]


En in de VS doen ze bijvoorbeeld ook reclame tijdens een F1 race. Hebben de überhaupt sporten met twee helften??
Dat doet viaplay toch ook?

Commercie is niet tegen te houden, kun je het er nog zo niet mee eens zijn het gaat niet minder worden. Gewoon op de belg kijken, dan zie je de speler sen coaches nog, best leuk om te zien en beter dan de zoveelste Aldi/AH/Ziggo reclame

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
dawg schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:52:
[...]

Alleen Tillman vind ik van echt hoog niveau. De rest, mwa.
Wat mij betreft steekt Dest ver boven de rest uit, inclusief Tillman.

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Tk55 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:55:
Over buitenspel:
[...]

https://www.theifab.com/laws/latest/offside/#offside-offence

Hij ging inderdaad voor de bal, maar had hij echt impact op de keeper? Onvoldoende denk ik.
Ah daar is het geweldige interpretabele niet te hanteren regel boek van de Fifa weer

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Tk55 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:58:
[...]

Ik zie de FIFA dit toernooi wel gebruiken om het vaker in zetten. Cynisch wellicht, maar FIFA bewijst wel vaker het meest slechte te kiezen.

EK wordt wel door UEFA georganiseerd, niet FIFA, dus ik denk dat dat wel iets anders zal gaan. Bovendien is het in Engeland…

En in de VS doen ze bijvoorbeeld ook reclame tijdens een F1 race. Hebben de überhaupt sporten met twee helften??
Ja voetbal. (Mits het niet te warm is want anders hebben ze ook drinkpauzes volgens protocol)

En voor de rest: quarters (NBA) (NFL) , periods (3 stuks, NHL) en innings (9, MLB)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Overigens, dankzij de commercie kan er nu een clubbie in zeeland een riant clubhuis gaan bouwen. Mooi toch?

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:16
c-nan schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:49:
[...]

Door AI kan je de helft van je devops/platform team naar huis sturen, wat is AI ontzettend goed geworden zeg.

Dus ja, kut AI, binnenkort werkloos op de bank.
Een wijs filosoof riep ooit dat elk nadeel een voordeel oplevert.

Dus ook voor u zullen er nieuwe deuren openen, of kunt u alleen maar aanpielen op een computer? Dat zal toch niet?

  • Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:51

Clush

Do as I say...

Wat me vooral tegenvalt is dat AUS de energie ook niet lijkt te hebben. Hebben welgeteld 2 minuten druk gezet en daarmee USA best in problemen gebracht. Maar sindsdien zakt het als een mislukte soufflé in mekaar.

... not as I do.


  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Clush schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:09:
Wat me vooral tegenvalt is dat AUS de energie ook niet lijkt te hebben. Hebben welgeteld 2 minuten druk gezet en daarmee USA best in problemen gebracht. Maar sindsdien zakt het als een mislukte soufflé in mekaar.
Grappig stukje van Kjeld Nuijs over de conditie van voetballers bij VI.

Video

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
He geweldige topic maten... Ik had laatst een youtube link gegeven waarin je bij de nos de samenvattingen van de afgelopen wedstrijden kon kijken maar die zie ik daar niet meer?
Of kijk ik met mijn...?

Ik zit nu in Duitsland in een bnb appartement, heb alleen 70 Duitstalige zenders, Zwitserland was gisteren nergens op te vinden 😵‍💫
Hopelijk wel morgen Nederland kijken

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 19-06-2026 22:21 ]


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Wie is die dame in het roze...? #durftevragen

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Harribo schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:20:
He geweldige topic maten... Ik had laatst een youtube link gegeven waarin je bij de nos de samenvattingen van de afgelopen wedstrijden kon kijken maar die zie ik daar niet meer?
Of kijk ik met mijn...?

Ik zit nu in Duitsland in een bnb appartement, heb alleen 70 Duitstalige zenders, Zwitserland was gisteren nergens op te vinden 😵‍💫
Hopelijk wel morgen Nederland kijken
https://www.youtube.com/@nossport/videos

  • Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:51

Clush

Do as I say...

Fiber schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:23:
Wie is die dame in het roze...? #durftevragen
die ging vooraf met de scheids op de foto, dat is misschien makkelijker zoeken.

... not as I do.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Harribo schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:20:
He geweldige topic maten... Ik had laatst een youtube link gegeven waarin je bij de nos de samenvattingen van de afgelopen wedstrijden kon kijken maar die zie ik daar niet meer?
Of kijk ik met mijn...?

Ik zit nu in Duitsland in een bnb appartement, heb alleen 70 Duitstalige zenders, Zwitserland was gisteren nergens op te vinden 😵‍💫
Hopelijk wel morgen Nederland kijken
Heb je daar geen ARD?

Edit; morgen is NL op BBC, ARD, VRT en NOS.

Niks van dat daar?

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 19-06-2026 22:31 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:19
Beetje raar dat daar geen pingel gegeven wordt toch?

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Wel maar was Zwitserland niet op. Wel eerder Tsjechië...

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
AUS wordt sterker, USA raakt een beetje energie kwijt lijkt het. Kan nog leuk worden de Aussies er een tje in kunnen prikken

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:16
Harribo schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:20:
He geweldige topic maten... Ik had laatst een youtube link gegeven waarin je bij de nos de samenvattingen van de afgelopen wedstrijden kon kijken maar die zie ik daar niet meer?
Of kijk ik met mijn...?

Ik zit nu in Duitsland in een bnb appartement, heb alleen 70 Duitstalige zenders, Zwitserland was gisteren nergens op te vinden 😵‍💫
Hopelijk wel morgen Nederland kijken
Uitzendrechten die de NOS in bezit heeft?

Al weet ik wel dat de Duitse NPO/NOS ook alle wedstrijden live mag uitzenden.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Dank maar zie dus nergens Zwitserland van gisteren

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:30

Hupske

AFCA

sNielz123 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:30:
Beetje raar dat daar geen pingel gegeven wordt toch?
Klopt. Die enkel ging aardig dubbel, en ook was er daardoor geen afspeel mogelijkheid meer.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Harribo schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:30:
[...]

Wel maar was Zwitserland niet op. Wel eerder Tsjechië...
@Harribo Morgen is NL op ZDF.

(Heb ff gekeken)

Edit: volgens mij wisselen ARD en ZDF af.

ZDF zendt morgen alles uit

[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 19-06-2026 22:34 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
lekker lallen in Seatle met zijn allen

  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:19
Hupske schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:32:
[...]

Klopt. Die enkel ging aardig dubbel, en ook was er daardoor geen afspeel mogelijkheid meer.
Dan had ik het goed gezien, maar die aussies zeuren niet echt dus dacht dat ik gek werd 😁

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:20
Ik vindt dit echt een geweldig stadion.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Dank.
Ik heb klik hem aan en krijg zoiets te lezen : "de gebruiker heeft deze video niet beschikbaar gesteld in jouw land"😳
Nou lekker dan
Gewoon in Duitsland gelijk afgesloten van alles wat Nederland is 😜

Gelukkig wel nl morgen hier, dank format

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 19-06-2026 22:37 ]


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:16
Dat was gewoon een schouderduw en dat mag in het voetbal.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Harribo schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:37:
[...]

Dank.
Ik heb klik hem aan en krijg zoiets te lezen : "de gebruiker heeft deze video niet beschikbaar gesteld in jouw land"😳
Nou lekker dan
Gewoon in Duitsland gelijk afgesloten van alles wat Nederland is 😜

Gelukkig wel nl morgen hier, dank format
vpn nemen?

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Opera met vpn aan doet de trick.
Kan nu de video's zien
Dank

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Harribo schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:40:
Opera met vpn aan doet de trick.
Kan nu de video's zien
Dank
*O*

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Wat een armoedige wedstrijd zeg, niveau van helemaal niets aan bieden kanten

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

forzav schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:42:
Wat een armoedige wedstrijd zeg, niveau van helemaal niets aan bieden kanten
Vind er persoonlijk ook niet veel aan.

Hopelijk is Schotland Marokko leuker straks. Maar dat verwacht ik wel.

Vind Australië écht niet best. (Zijn beter in Rugby of Cricket. B) )

Edit: wát een aansteller die Australiër.

[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 19-06-2026 22:46 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Scheids staat er bovenop maar fluit niet voor die overtreding… en dat is niet de eerste keer…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:40

Zewatanejo

Fine Thanks!

Het is geen best niveau dit voor een WK, maar aan de inzet ligt het niet.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Zelfs de commentator valt het inmiddels op dat de scheids nogal partijdig fluit.

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Voor diegenen die zeggen dat alles op ARD/Zdf is...klopt niet. 40 wedstrijden zijn exclusief op een Duitse betaalzender... Magenta.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
USA kakt in, AUS mist de klasse om er gebruik van te maken

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:16
forzav schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:42:
Wat een armoedige wedstrijd zeg, niveau van helemaal niets aan bieden kanten
Sst, er worden hier mensen boos als u dit openlijk zegt.

Maar het is natuurlijk armoedig als u een echte voetballiefhebber bent. Gelukkig is er genoeg rond de wedstrijd zelf te kijken, zoals de zakken popcorn en dat soort zaken. En soms is het eventjes opwindend, zoals de tijdelijke opleving van de Australiërs of het eerste stuk van Amerika.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Sjah schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:47:
Voor diegenen die zeggen dat alles op ARD/Zdf is...klopt niet. 40 wedstrijden zijn exclusief op een Duitse betaalzender... Magenta.
Morgen is alles op ZDF. (Behalve Tunesië Japan)

Maar misschien kan @Harribo nu via de Opera browser via VPN gewoon op NL1 (of BBC of VRT) kijken morgen. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
zwi-bos was ook drama gisteren tot de laatste 15 min, toen werd het ineens leuk. verwacht het hier eerlijk gezegd niet. usa was leuk 1e helft maar de 2 helft niet veel meer van over, beetje angstig en nerveus zoals NED tegen JAP

[ Voor 11% gewijzigd door Grindtegel op 19-06-2026 22:52 ]


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Een wedstrijd om snel te vergeten. :O

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:30

Hupske

AFCA

Al zal de wedstrijd met nog 90 minuten worden verlengd, Australië gaat niet scoren. Armoedig team qua kwaliteit, maar ook qua spelintentie.

USA lijkt daardoor heel wat, maar dat is ook maar mager. Zelf amper een kans gecreëerd. Hij is twee keer goed gevallen voor ze.

Tegen Japan zal het al geen kans meer hebben.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:40

Zewatanejo

Fine Thanks!

Af en toe wat Aussie rules nu... jammer dat Australië de klasse mist om het nog spannend te maken

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
lol

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
haha scheids met kramp, wat een watje

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:16
Die nummer drie van Amerika is een smerige speler. Was in de eerste helft al zo.

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:27
De scheids is helemaal klaar lol 😂

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Tja.. :D

It’s the economy, stupid!


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Gaat die scheids ook nog tijd trekken…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Niet alleen blind, maar ook kreupel dus

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

7x geel zegt de commentator.

Ik zie er toch echt 11... :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:55

CyBeRSPiN

sinds 2001

Wat voor toverdrankje kreeg ie aangereikt?

  • Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:51

Clush

Do as I say...

wat een afgang als scheidsrechter... :X

... not as I do.


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Kan je een scheidsrechter ook wisselen...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:10
Bij een blessure moet je tegenwoordig toch een minuut van het veld? :P

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

CyBeRSPiN schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:01:
Wat voor toverdrankje kreeg ie aangereikt?
Sizzurp/ Lean

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:33

Quad

Doof

CyBeRSPiN schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:01:
Wat voor toverdrankje kreeg ie aangereikt?
Afbeeldingslocatie: https://static.klipy.com/ii/4e7bea9f7a3371424e6c16ebc93252fe/43/60/4iSg1zmccHeMrfxarNv8.gif

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:27
LZ86 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 22:44:
Zelfs de commentator valt het inmiddels op dat de scheids nogal partijdig fluit.
Viel me al heel snel op. Kan toch niet.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Terechte overwinning van de Amerikanen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:10
Fiber schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:06:
Terechte overwinning van de Amerikanen.
2de helft was wel heel slecht van hun in vergelijking met de 1e. Het is dat het Australië was, anders hadden ze misschien niet gewonnen

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Code oranje is een dag te vroeg. :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:27
En toch was deze pot wel erg laag niveau voor dit WK.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Straks weer het mooiste volkslied van de wereld... _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:51

Clush

Do as I say...

Format-C schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:09:
Code oranje is een dag te vroeg. :+
ja, fuck... morgen wel code geel... :S

... not as I do.


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:10
Fiber schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:12:
Straks weer het mooiste volkslied van de wereld... _/-\o_
Italië doet toch niet mee? ;)

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Clush schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:12:
[...]

ja, fuck... morgen wel code geel... :S
Dit zijn slechte voortekenen. :'(

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
waarom geen schot bij de nos? zijn er geen knuffel schotten in nederland?

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:00
Grindtegel schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:18:
waarom geen schot bij de nos? zijn er geen knuffel schotten in nederland?
Helaas geen schot in de zaak tot dusver.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Hopelijk wint Schotland.

Jammer dat die totaal niet besproken worden in de studio bij de NOS.

Het is Marokko voor en Marokko na...

Maar goed. Hopelijk een leukere wedstrijd dan de vorige

[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 19-06-2026 23:45 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
ben bang dat schotland geen schijn van kans heeft tegen marokko

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Marokko heeft een leuk elftal.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik hoop dat ze dat irritante ventje op NPO1 achter de presentator even aangesproken hebben...

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Grindtegel schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:45:
ben bang dat schotland geen schijn van kans heeft tegen marokko
Natuurlijk niet lol

  • Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:42
Format-C schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:43:
Hopelijk wint Schotland.

Jammer dat die totaal niet besproken worden in de studio bij de NOS.

Het is Marokko voor en Marokko na...

Maar goed. Hopelijk een leukere wedstrijd dan de vorige
Het is dat Perez nog een beetje tegengas gaf, want zelfs Arryadia zou hier 'nou nou, het mag wel een beetje minder' zeggen.
Zou niet het gekste resultaat van dit toernooi zijn. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Marrtijn op 19-06-2026 23:55 ]


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Groot stadion wel.

It’s the economy, stupid!


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
gigantisch, hoeveel kunnen daarin?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Mooi stadion! d:)b

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Grindtegel schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:54:
[...]

gigantisch, hoeveel kunnen daarin?
Volgens mij ~70-80k.

It’s the economy, stupid!


  • Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Maar laat aub Schotland minimaal nog 1 ronde door!

De fans, heerlijk! Ben in het verleden bij een vriendschappelijke wedstrijd tussen NL en Schot in de Arena geweest.... Wat een feest met die mensen!
Voor en na de wedstrijd ( die ze verloren )

Wear Sunscreen!


  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Marrtijn schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:53:


[...]

Zou niet het gekste resultaat van dit toernooi zijn. ;)
Als het nu de laatste wedstrijd was kan ik me er wat bij voorstellen, maar Marokko zal wel los gaan

  • Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:42
Boston Stadium
Address: 1 Patriot Pl, Foxborough, MA 02035, USA
Stadium capacity: 64,146 (please note that the net capacity may change due to ongoing stadium configuration)

'maar' 64k, het lijkt veel groter.

Fun fact: blijkbaar het kleinste Amerikaanse stadion volgens de FIFA.

[ Voor 9% gewijzigd door Marrtijn op 20-06-2026 00:01 ]


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

ff gezocht: 65.878.

Lijkt wel meer.

/Game on!! :D

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Humma Kavula schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 23:55:
De fans, heerlijk! Ben in het verleden bij een vriendschappelijke wedstrijd tussen NL en Schot in de Arena geweest.... Wat een feest met die mensen!
paar jaar geleden op vakantie geweest in schotland, samen met japan de aardigste mensen die ik ben tegengekomen

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
fluit maar af :P

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Fucking hell wat een goal!

It’s the economy, stupid!


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

1-0

Lekker begin voor Marokko

En uiteraard weer Saibari

Beste goal idd. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 00:02 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Wat een goal van Saibari! _/-\o_

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die handdoekendief kan wel iets.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:33

Quad

Doof

Poah die was nooit houdbaar.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
psv baalt, te vroeg getekend
Pagina: 1 ... 26 ... 38 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl