Japan is op papier beter dan de tegenstanders van Spanje, Portugal, BelgiëFiber schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:52:
Komt Portugal in het rijtje Spanje, Nederland, België...?
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 17-06-2026 20:55 ]
En dat is rood man!!!
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
nederland gaf het weg, op een idioot domme manierVlassie1980 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:55:
Mooi he, dat iedereen Nederland af loopt te kraken vanwege een gelijkspel tegen Japan. En dan vervolgens heel wat andere landen en favoriete ploegen die de tanden stuk bijten op kleine tegenstanders.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Mwoah dat viel toch wel mee?Miki schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:56:
Wat een smerige overtreding, dit is donker rood. Dit was meer dan bewust om iemand pijn te doen.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Niks doorgebroken aan, andere centrale verdediger had er nog prima bij kunnen komen. Dit is zo'n typische 'geeft de scheids rood dan zal de VAR niet ingrijpen, geeft ie geel dan ook niet' situatieTk55 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:57:
Dat de VAR niet eens even gaat kijken… die herhaling zegt genoeg. En anders is het een doorgebroken speler.
ja dat is wel idd, positief verrast had ik echt niet gedacht. portugal viel ontzettend tegen, ongelofelijk. Maar goed, een enorme pannekoek als coach dus dat verklaard wel watDutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:57:
Ongeacht wat er nog gaat gebeuren, voor mij is Congo toch wel de verassing van het rijtje grote onbekenden. Zo'n Kaapverdie was leuk hoor, maar die voetbalden amper.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Bizar dat die gast nog 90 minuten speelt terwijl je zo'n goed team kan opstellen.
Hebben gewoon een goed team hoor met paar hele goede spelers.DutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:57:
Ongeacht wat er nog gaat gebeuren, voor mij is Congo toch wel de verassing van het rijtje grote onbekenden. Zo'n Kaapverdie was leuk hoor, maar die voetbalden amper.
Sterker nog: de coach zit in de #### van Ronaldo. En van de rest van het elftal verwacht Ronnie dat ook. De hele Portugese voetbalbond zit in zijn ####Megupe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:00:
Ronaldo zit nog dieper in de **** van de coach dan Depay bij Koeman.
Bizar dat die gast nog 90 minuten speelt terwijl je zo'n goed team kan opstellen.
Op papier is Martinez bondscoach , maar eigenlijk "is" Ronaldo het. Ze dansen allemaal naar zijn pijpen.
(Edit: en daarom is het 3x net niks)
[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 21:03 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ach dit is ook een mooi resultaat voor Congo.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Alleen Curaçao ging flink onderuit.
En ja, ik weet dat het voormalige jachtterrein van de Belgische koning tegenwoordig de Democratische Republiek Congo heet. Ik weet ook dat het op alle fronten, behalve het voetbal dus, een grote ellende is in het normale bestaan.
Vlassie1980 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:42:
Portugal gaat hem toch wel maken, laten we ons geen illusies maken.
die scheids is mijn vriend.
[ Voor 8% gewijzigd door Sjah op 17-06-2026 21:07 ]
En Tunesia waardoor de bondscoach na 1 wedstrijd weg moestHarribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:02:
Het valt blijkbaar niet mee om zo maar even te winnen van welke tegenstander dan ook. Leuk.
Alleen Curaçao ging flink onderuit.
Die mag ik wel.
Ben benieuwd naar Engeland. Vind wel dat Tuchel vreemde keuzes heeft gemaakt door bepaalde spelers niet mee te nemen. (Zoals bijv Cole Palmer, Phil Foden, Alexander Arnold, en Maguire)
Maar misschien zit er een gedachte achter. We gaan t zien.
[ Voor 86% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 21:10 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ronaldo is de Portugese Depay. Iedereen ziet dat hij het team verzwakt behalve de coach. Hoewel Ronaldo in het land zelf vanwege zn eerdere prestaties nog net wat meer krediet heeft. Maar effectief speel je met beiden eigenlijk met 10 man. Waardig afscheid nemen is weinig voetballers gegeven.Megupe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:00:
Ronaldo zit nog dieper in de **** van de coach dan Depay bij Koeman.
Bizar dat die gast nog 90 minuten speelt terwijl je zo'n goed team kan opstellen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zimbabwe?mavaros schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:05:
Toch knap van Zimbabwe.
En ja, ik weet dat het voormalige jachtterrein van de Belgische koning tegenwoordig de Democratische Republiek Congo heet. Ik weet ook dat het op alle fronten, behalve het voetbal dus, een grote ellende is in het normale bestaan.
Die had er in de oefenwedstrijd ervoor ook al een potje van gemaakt. Die coach is terecht ontslagen, maar het tijdstip is wat onhandig.Soulizer schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:06:
[...]
En Tunesia waardoor de bondscoach na 1 wedstrijd weg moest
Omdat Curaçao probeerde te voetballen. Heel leuk maar niet altijd handig als je punten wil halen...Harribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:02:
Het valt blijkbaar niet mee om zo maar even te winnen van welke tegenstander dan ook. Leuk.
Alleen Curaçao ging flink onderuit.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik kijk ook uit naar die wedstrijd, een echte kraker.Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:07:
Youri Mulder zit bij de NOS.
Die mag ik wel.
Ben benieuwd naar Engeland. Vind wel dat Tuchel vreemde keuzes heeft gemaakt door bepaalde spelers niet mee te nemen. (Zoals bijv Cole Palmer, Phil Foden, Alexander Arnold, en Maguire)
Maar misschien zit er een gedachte achter. We gaan t zien.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
De gedachte is zuinig spelen. Gokken op de standaard situaties.Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:07:
Ben benieuwd naar Engeland. Vind wel dat Tuchel vreemde keuzes heeft gemaakt door bepaalde spelers niet mee te nemen. (Zoals bijv Cole Palmer, Phil Foden, Alexander Arnold, en Maguire)
Maar misschien zit er een gedachte achter. We gaan t zien.
Dat is niet leuk. Liever ouderwets kick & rush...D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:20:
[...]
De gedachte is zuinig spelen. Gokken op de standaard situaties.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Als Tuchel in het Engelse team wat van de Duitse voetbal mentaliteit weet te krijgen kan Engeland best ver komen.D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:20:
[...]
De gedachte is zuinig spelen. Gokken op de standaard situaties.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Deed hij mee dan?Megupe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:00:
Ronaldo zit nog dieper in de **** van de coach dan Depay bij Koeman.
Bizar dat die gast nog 90 minuten speelt terwijl je zo'n goed team kan opstellen.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik vrees vooral de Mourinho instelling en wat mij betreft vliegen ze er lekker snel uitFormat-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:22:
[...]
Als Tuchel in het Engelse team wat van de Duitse voetbal mentaliteit weet te krijgen kan Engeland best ver komen.
Volgens mij is de gedachte dat alles in dienst moet van Kane. Behalve spits moet ie ook nummer 10 zijn. Er is slechts ruimte voor één type speler om hem heen (snelheid) en Kane moet de rest doen.Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:07:
Youri Mulder zit bij de NOS.
Die mag ik wel.
Ben benieuwd naar Engeland. Vind wel dat Tuchel vreemde keuzes heeft gemaakt door bepaalde spelers niet mee te nemen. (Zoals bijv Cole Palmer, Phil Foden, Alexander Arnold, en Maguire)
Maar misschien zit er een gedachte achter. We gaan t zien.
de spelers die je noemt zijn goede spelers, maar niet bij uitstek complementair aan Kane. En dat is het grote criterium.
... not as I do.
Hebben ook helemaal niets beter die je in de diepe spits kan zetten.Megupe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:00:
Ronaldo zit nog dieper in de **** van de coach dan Depay bij Koeman.
Bizar dat die gast nog 90 minuten speelt terwijl je zo'n goed team kan opstellen.
Als ze zo gaan spelen mogen ze er van mij ook uitvliegen. Voor de rest maakt het mij niet zoveel uit. Als ze mooi voetbal laten zien mogen ze van mij ver komen... levert toch leuke affiches op.D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:25:
[...]
Ik vrees vooral de Mourinho instelling en wat mij betreft vliegen ze er lekker snel uit
Tomski1986 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:27:
[...]
Hebben ook helemaal niets beter die je in de diepe spits kan zetten.
Ze hebben Joao Felix nog. Dat is best een aardige spits, al weet ik niet hoe goed die nu (nog) is, omdat die ervoor gekozen heeft om zijn zakken te vullen in de zandbak. (Al-Nasr)Sjah schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:30:
[...]
Serieus, of is dat zo? Soms is een /sarcasme tag handig....
Ken Portugal niet echt.
Edit; maar voor de rest is de spoeling dun... beetje net als bij Nederland op dit moment qua spits positie.
[ Voor 46% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 21:32 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Bedoel je niet Zaïre?mavaros schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:05:
Toch knap van Zimbabwe.
En ja, ik weet dat het voormalige jachtterrein van de Belgische koning tegenwoordig de Democratische Republiek Congo heet. Ik weet ook dat het op alle fronten, behalve het voetbal dus, een grote ellende is in het normale bestaan.
Serieus, of is dat zo? Soms is een /sarcasme tag handig....Tomski1986 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:27:
[...]
Hebben ook helemaal niets beter die je in de diepe spits kan zetten.
Ken Portugal niet echt.
Ramos is volgens mij best een aardige spits.Tomski1986 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:27:
[...]
Hebben ook helemaal niets beter die je in de diepe spits kan zetten.
#36
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Edit: ik vind Perisic ook wel erg goed.
[ Voor 35% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 21:46 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Je kennis van geografie is echt Amerikaans.mavaros schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:05:
Toch knap van Zimbabwe.
En ja, ik weet dat het voormalige jachtterrein van de Belgische koning tegenwoordig de Democratische Republiek Congo heet. Ik weet ook dat het op alle fronten, behalve het voetbal dus, een grote ellende is in het normale bestaan.
De afstand tussen Kinshasa (DRC) en Harare (Zimbabwe) is zo'n 3000 km.
DRC was Zaire, Zimbabwe was Rhodesia.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Onder het mom van openbaringen ik wist helemaal niet dat Zaïre niet meer bestondgambieter schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:45:
[...]
Je kennis van geografie is echt Amerikaans.
De afstand tussen Kinshasa (DRC) en Harare (Zimbabwe) is zo'n 3000 km.
DRC was Zaire, Zimbabwe was Rhodesia.
[ Voor 3% gewijzigd door Superman op 17-06-2026 21:55 ]
Dat roepen wij ook telkens.Pierre schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:47:
it is weer coming home, dat roepen ze al tijden, worden er nu niet moe van?
Alleen hebben wij hem nog nooit gehad en Engeland wel.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Echt een gemiste kans danMalfunctions schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:03:
Als Sutalo die erin had geschoten had Ajax hem direct kunnen/moeten verkopen..
Gordon is maar bar zeldzaam belangrijk in de grotere wedstrijden.Harribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:05:
Zie dat Sutalo de kant moet verdedigen waar Gordon staat... Succes, enorm snelheidsverschil
Nog niks goeds gedaan
[ Voor 38% gewijzigd door FreakNL op 17-06-2026 22:09 ]
Goedkoop en makkelijk
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 17-06-2026 22:09 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Idd. Toneel, ook al was er contact.Harribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:09:
Tja dat zijn penalty's tegenwoordig... Zucht
Goedkoop en makkelijk
www.google.nl
Hij schopt hem gewoon. Niks goedkoops aanHarribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:09:
Tja dat zijn penalty's tegenwoordig... Zucht
Goedkoop en makkelijk
edit; ah neeee toch. Wordt toch niet afgekeurd??
[ Voor 51% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:11 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Onzin dit
Ja klopt.Grindtegel schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:10:
is die scheids de broer van trossard?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ach hij raakt hem nauwelijks, modric trekt zijn been nog wat terug.
En ook nog de strafschop overnemen
Het zit Engeland flink mee
Wat een fucking schande dat ie opnieuw genomen moet worden
[ Voor 57% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:11 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat een aanfluiting. Letterlijk.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
misschien omdat ik het zelf ook ben, hoekige bewegingen enzo.
[ Voor 10% gewijzigd door Sjah op 17-06-2026 22:15 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Laat keepers maar gewoon volledig vrij zodra het fluitsignaal klinkt. Dan zijn penalties tenminste nog leuk.
Deze commentator durft te benoemen
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Van bovenaf niet te zien natuurlijk. Ze zullen er echt wel duidelijk zicht op hebben bij standaard situaties als een penalty/PatrickC schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:11:
Wat is dit voor corrupte zooi… die keeper had toch nog een voet op de lijn?
Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST
Ja tuurlijk. Maar het is al een oude grap eigenlijk
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl