[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 21 ... 39 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:19
Lekker keep!!!

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
alles van portugal is top, behalve het voetbalteam, die zijn kut met peren

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Fiber schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:52:
Komt Portugal in het rijtje Spanje, Nederland, België...?
Japan is op papier beter dan de tegenstanders van Spanje, Portugal, België

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 17-06-2026 20:55 ]


  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:40
Mooi he, dat iedereen Nederland af loopt te kraken vanwege een gelijkspel tegen Japan. En dan vervolgens heel wat andere landen en favoriete ploegen die de tanden stuk bijten op kleine tegenstanders.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ja hoor.... Ruzie..het zal ook niet.

En dat is rood man!!!

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
Vlassie1980 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:55:
Mooi he, dat iedereen Nederland af loopt te kraken vanwege een gelijkspel tegen Japan. En dan vervolgens heel wat andere landen en favoriete ploegen die de tanden stuk bijten op kleine tegenstanders.
nederland gaf het weg, op een idioot domme manier

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Wat een smerige overtreding, dit is donker rood. Dit was meer dan bewust om iemand pijn te doen.

  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
Die arm laten hangen is wel vies.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Kan die ook rood voor geven

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:37
Ik hou het meer op donkergeel. Maar voor Portugal rood.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:29
Ongeacht wat er nog gaat gebeuren, voor mij is Congo toch wel de verassing van het rijtje grote onbekenden. Zo'n Kaapverdie was leuk hoor, maar die voetbalden amper.

  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Dat de VAR niet eens even gaat kijken… die herhaling zegt genoeg. En anders is het een doorgebroken speler.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Miki schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:56:
Wat een smerige overtreding, dit is donker rood. Dit was meer dan bewust om iemand pijn te doen.
Mwoah dat viel toch wel mee?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Jeeeeeeuj! :D

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Schande dat dit geen rood was. Zul je zien dat bij een ander land dit wel is.

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:57
Dat is weer zo'n potje met verrasten uitkomst.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tk55 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:57:
Dat de VAR niet eens even gaat kijken… die herhaling zegt genoeg. En anders is het een doorgebroken speler.
Niks doorgebroken aan, andere centrale verdediger had er nog prima bij kunnen komen. Dit is zo'n typische 'geeft de scheids rood dan zal de VAR niet ingrijpen, geeft ie geel dan ook niet' situatie

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
DutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:57:
Ongeacht wat er nog gaat gebeuren, voor mij is Congo toch wel de verassing van het rijtje grote onbekenden. Zo'n Kaapverdie was leuk hoor, maar die voetbalden amper.
ja dat is wel idd, positief verrast had ik echt niet gedacht. portugal viel ontzettend tegen, ongelofelijk. Maar goed, een enorme pannekoek als coach dus dat verklaard wel wat

  • dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Is 2-2 tegen Japan inderdaad zo gek nog niet. Genoeg grote landen die het de eerste wedstrijd nog niet voor elkaar krijgen om te winnen.

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:29
Jaja Kongo lekker hoor!

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Congo speelde best aardig, en Portugal was ééécht slecht.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
Ronaldo zit nog dieper in de **** van de coach dan Depay bij Koeman.

Bizar dat die gast nog 90 minuten speelt terwijl je zo'n goed team kan opstellen.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Zoveelste gelijkspel xD

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:10
DutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:57:
Ongeacht wat er nog gaat gebeuren, voor mij is Congo toch wel de verassing van het rijtje grote onbekenden. Zo'n Kaapverdie was leuk hoor, maar die voetbalden amper.
Hebben gewoon een goed team hoor met paar hele goede spelers.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Megupe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:00:
Ronaldo zit nog dieper in de **** van de coach dan Depay bij Koeman.

Bizar dat die gast nog 90 minuten speelt terwijl je zo'n goed team kan opstellen.
Sterker nog: de coach zit in de #### van Ronaldo. En van de rest van het elftal verwacht Ronnie dat ook. De hele Portugese voetbalbond zit in zijn ####

Op papier is Martinez bondscoach , maar eigenlijk "is" Ronaldo het. Ze dansen allemaal naar zijn pijpen.

(Edit: en daarom is het 3x net niks)

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 21:03 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:09

Pierre

Van nature lui!

Pierre schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:53:
[...]

Portugal gaat verliezen :+
Ach dit is ook een mooi resultaat voor Congo.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Het valt blijkbaar niet mee om zo maar even te winnen van welke tegenstander dan ook. Leuk.
Alleen Curaçao ging flink onderuit.

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:08
Toch knap van Zimbabwe.

En ja, ik weet dat het voormalige jachtterrein van de Belgische koning tegenwoordig de Democratische Republiek Congo heet. Ik weet ook dat het op alle fronten, behalve het voetbal dus, een grote ellende is in het normale bestaan.

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Vlassie1980 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:42:
Portugal gaat hem toch wel maken, laten we ons geen illusies maken.
>:)


die scheids is mijn vriend.

[ Voor 8% gewijzigd door Sjah op 17-06-2026 21:07 ]


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:29
Harribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:02:
Het valt blijkbaar niet mee om zo maar even te winnen van welke tegenstander dan ook. Leuk.
Alleen Curaçao ging flink onderuit.
En Tunesia waardoor de bondscoach na 1 wedstrijd weg moest

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Youri Mulder zit bij de NOS.

Die mag ik wel.

Ben benieuwd naar Engeland. Vind wel dat Tuchel vreemde keuzes heeft gemaakt door bepaalde spelers niet mee te nemen. (Zoals bijv Cole Palmer, Phil Foden, Alexander Arnold, en Maguire)

Maar misschien zit er een gedachte achter. We gaan t zien.

[ Voor 86% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 21:10 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:27
Megupe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:00:
Ronaldo zit nog dieper in de **** van de coach dan Depay bij Koeman.

Bizar dat die gast nog 90 minuten speelt terwijl je zo'n goed team kan opstellen.
Ronaldo is de Portugese Depay. Iedereen ziet dat hij het team verzwakt behalve de coach. Hoewel Ronaldo in het land zelf vanwege zn eerdere prestaties nog net wat meer krediet heeft. Maar effectief speel je met beiden eigenlijk met 10 man. Waardig afscheid nemen is weinig voetballers gegeven.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Heel soms kijk je zelfs een reclame nog een keer terug... :o

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:10
mavaros schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:05:
Toch knap van Zimbabwe.

En ja, ik weet dat het voormalige jachtterrein van de Belgische koning tegenwoordig de Democratische Republiek Congo heet. Ik weet ook dat het op alle fronten, behalve het voetbal dus, een grote ellende is in het normale bestaan.
Zimbabwe?

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:08
Soulizer schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:06:
[...]

En Tunesia waardoor de bondscoach na 1 wedstrijd weg moest
Die had er in de oefenwedstrijd ervoor ook al een potje van gemaakt. Die coach is terecht ontslagen, maar het tijdstip is wat onhandig.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Harribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:02:
Het valt blijkbaar niet mee om zo maar even te winnen van welke tegenstander dan ook. Leuk.
Alleen Curaçao ging flink onderuit.
Omdat Curaçao probeerde te voetballen. Heel leuk maar niet altijd handig als je punten wil halen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Zeg dan Zaïre inderdaad...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:07:
Youri Mulder zit bij de NOS.

Die mag ik wel.

Ben benieuwd naar Engeland. Vind wel dat Tuchel vreemde keuzes heeft gemaakt door bepaalde spelers niet mee te nemen. (Zoals bijv Cole Palmer, Phil Foden, Alexander Arnold, en Maguire)

Maar misschien zit er een gedachte achter. We gaan t zien.
Ik kijk ook uit naar die wedstrijd, een echte kraker.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:21
Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:07:

Ben benieuwd naar Engeland. Vind wel dat Tuchel vreemde keuzes heeft gemaakt door bepaalde spelers niet mee te nemen. (Zoals bijv Cole Palmer, Phil Foden, Alexander Arnold, en Maguire)

Maar misschien zit er een gedachte achter. We gaan t zien.
De gedachte is zuinig spelen. Gokken op de standaard situaties.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:20:
[...]

De gedachte is zuinig spelen. Gokken op de standaard situaties.
Dat is niet leuk. Liever ouderwets kick & rush...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:20:
[...]

De gedachte is zuinig spelen. Gokken op de standaard situaties.
Als Tuchel in het Engelse team wat van de Duitse voetbal mentaliteit weet te krijgen kan Engeland best ver komen.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:30
Megupe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:00:
Ronaldo zit nog dieper in de **** van de coach dan Depay bij Koeman.

Bizar dat die gast nog 90 minuten speelt terwijl je zo'n goed team kan opstellen.
Deed hij mee dan?

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:21
Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:22:
[...]

Als Tuchel in het Engelse team wat van de Duitse voetbal mentaliteit weet te krijgen kan Engeland best ver komen.
Ik vrees vooral de Mourinho instelling en wat mij betreft vliegen ze er lekker snel uit

  • Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:59

Clush

Do as I say...

Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:07:
Youri Mulder zit bij de NOS.

Die mag ik wel.

Ben benieuwd naar Engeland. Vind wel dat Tuchel vreemde keuzes heeft gemaakt door bepaalde spelers niet mee te nemen. (Zoals bijv Cole Palmer, Phil Foden, Alexander Arnold, en Maguire)

Maar misschien zit er een gedachte achter. We gaan t zien.
Volgens mij is de gedachte dat alles in dienst moet van Kane. Behalve spits moet ie ook nummer 10 zijn. Er is slechts ruimte voor één type speler om hem heen (snelheid) en Kane moet de rest doen.

de spelers die je noemt zijn goede spelers, maar niet bij uitstek complementair aan Kane. En dat is het grote criterium.

... not as I do.


  • Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:50
Megupe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:00:
Ronaldo zit nog dieper in de **** van de coach dan Depay bij Koeman.

Bizar dat die gast nog 90 minuten speelt terwijl je zo'n goed team kan opstellen.
Hebben ook helemaal niets beter die je in de diepe spits kan zetten.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:25:
[...]

Ik vrees vooral de Mourinho instelling en wat mij betreft vliegen ze er lekker snel uit
Als ze zo gaan spelen mogen ze er van mij ook uitvliegen. Voor de rest maakt het mij niet zoveel uit. Als ze mooi voetbal laten zien mogen ze van mij ver komen... levert toch leuke affiches op. :)
Tomski1986 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:27:
[...]

Hebben ook helemaal niets beter die je in de diepe spits kan zetten.
Sjah schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:30:
[...]

Serieus, of is dat zo? Soms is een /sarcasme tag handig....

Ken Portugal niet echt.
Ze hebben Joao Felix nog. Dat is best een aardige spits, al weet ik niet hoe goed die nu (nog) is, omdat die ervoor gekozen heeft om zijn zakken te vullen in de zandbak. (Al-Nasr)

Edit; maar voor de rest is de spoeling dun... beetje net als bij Nederland op dit moment qua spits positie.

[ Voor 46% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 21:32 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:50
mavaros schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:05:
Toch knap van Zimbabwe.

En ja, ik weet dat het voormalige jachtterrein van de Belgische koning tegenwoordig de Democratische Republiek Congo heet. Ik weet ook dat het op alle fronten, behalve het voetbal dus, een grote ellende is in het normale bestaan.
Bedoel je niet Zaïre?

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Tomski1986 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:27:
[...]

Hebben ook helemaal niets beter die je in de diepe spits kan zetten.
Serieus, of is dat zo? Soms is een /sarcasme tag handig....

Ken Portugal niet echt.

  • Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:04

Vos

AFCA

Tomski1986 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:27:
[...]

Hebben ook helemaal niets beter die je in de diepe spits kan zetten.
Ramos is volgens mij best een aardige spits.

#36


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
Ik hoop op een mooie pot zometeen, op papier is het dat ook, maar ik ben bang dat door beide teams met de handrem er op wordt gespeeld. Geen risico, rustig en afwachten. Kroatie hoeft al helemaal niet, die zijn blij met een punt en Engeland hoopt op een bevlieging van Kane en zijn bang om te verliezen..

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Harry Kane is een FenoMeen

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Ik ben nog steeds fan van Luka Modrić!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Die is /was idd ook echt heul heul goed.

Edit: ik vind Perisic ook wel erg goed.

[ Voor 35% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 21:46 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

mavaros schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:05:
Toch knap van Zimbabwe.

En ja, ik weet dat het voormalige jachtterrein van de Belgische koning tegenwoordig de Democratische Republiek Congo heet. Ik weet ook dat het op alle fronten, behalve het voetbal dus, een grote ellende is in het normale bestaan.
Je kennis van geografie is echt Amerikaans.

De afstand tussen Kinshasa (DRC) en Harare (Zimbabwe) is zo'n 3000 km.

DRC was Zaire, Zimbabwe was Rhodesia.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:09

Pierre

Van nature lui!

it is weer coming home, dat roepen ze al tijden, worden er nu niet moe van?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 10:11

Typhone

Who Dares Wins

gambieter schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:45:
[...]

Je kennis van geografie is echt Amerikaans.

De afstand tussen Kinshasa (DRC) en Harare (Zimbabwe) is zo'n 3000 km.

DRC was Zaire, Zimbabwe was Rhodesia.
Onder het mom van openbaringen ik wist helemaal niet dat Zaïre niet meer bestond :O. Maar in 1996 heb ik voor het laatst met topografie alle Afrikaanse landen moeten leren in groep 7 ter verdediging ;)

  • Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17:54
Hup Kroatië!

[ Voor 3% gewijzigd door Superman op 17-06-2026 21:55 ]


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:57
Pierre schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:47:
it is weer coming home, dat roepen ze al tijden, worden er nu niet moe van?
Dat roepen wij ook telkens. :+

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

plizz schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:57:
[...]

Dat roepen wij ook telkens. :+
Alleen hebben wij hem nog nooit gehad en Engeland wel. :(

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:27
Als Sutalo die erin had geschoten had Ajax hem direct kunnen/moeten verkopen..

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Zie dat Sutalo de kant moet verdedigen waar Gordon staat... Succes, enorm snelheidsverschil

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Malfunctions schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:03:
Als Sutalo die erin had geschoten had Ajax hem direct kunnen/moeten verkopen..
Echt een gemiste kans dan

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:05:
Zie dat Sutalo de kant moet verdedigen waar Gordon staat... Succes, enorm snelheidsverschil
Gordon is maar bar zeldzaam belangrijk in de grotere wedstrijden.

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:03

FreakNL

Well do ya punk?

Modric is een soort Depay _O-

Nog niks goeds gedaan

[ Voor 38% gewijzigd door FreakNL op 17-06-2026 22:09 ]


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
Dat was niet zo slim van modric met al zijn ervaring

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Tja dat zijn penalty's tegenwoordig... Zucht
Goedkoop en makkelijk

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 17-06-2026 22:09 ]


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dom van zo’n ervaren speler.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:37
Je moet m geven, maar ik vind zoiets echt een halve penalty. Maarja.

  • MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

Harribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:09:
Tja dat zijn penalty's tegenwoordig... Zucht
Goedkoop en makkelijk
Idd. Toneel, ook al was er contact.

www.google.nl


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
kane mist een pingel, opmerkelijk

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:03

FreakNL

Well do ya punk?

Harribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:09:
Tja dat zijn penalty's tegenwoordig... Zucht
Goedkoop en makkelijk
Hij schopt hem gewoon. Niks goedkoops aan

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Huh? Mist Kane??
Bijzonder

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Zeldzaamheid dat ie mist! :D

edit; ah neeee toch. Wordt toch niet afgekeurd??

[ Voor 51% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:11 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heerlijk als de keeper zo'n penalty met zo'n klote aanloop stopt.

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Nu online
Keiharde mis, manmanman met je domme aanloopje ook

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Yes, mispoes. :7

It’s the economy, stupid!


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Haha. Kane.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
is die scheids de broer van trossard?

  • Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17:54
Lekker

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:03

FreakNL

Well do ya punk?

Die heeft gewoon nog contact met de lijn.

Onzin dit

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Nou, cadeautje.... Wat een bullshit dit.

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Grindtegel schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:10:
is die scheids de broer van trossard?
Ja klopt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
FreakNL schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:10:
[...]


Hij schopt hem gewoon. Niks goedkoops aan
Ach hij raakt hem nauwelijks, modric trekt zijn been nog wat terug.
En ook nog de strafschop overnemen
Het zit Engeland flink mee

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Oh man. Wat een schande

Wat een fucking schande dat ie opnieuw genomen moet worden

[ Voor 57% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:11 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Jongejonge zeg. Flutscheids.

It’s the economy, stupid!


  • Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:04

Vos

AFCA

Hebben ze ook beelden in hogere resolutie dan 320x240?

#36


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Nu online
Mag hij nog een keer, wat een onzin zeg..

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:07
Wat is dit voor corrupte zooi… die keeper had toch nog een voet op de lijn?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:52
Altijd als ik Turpin zie scheidsen zijn er vreemde momenten..

Flickr PSN ID= cheironnl


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:03

FreakNL

Well do ya punk?

Het was wmb wel een pingel maar geen retake

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
echt , of zit je te fucken heheh?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ik zou hem verdorie bijna afzetten!

Wat een aanfluiting. Letterlijk.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Kane, lomperd, heb niks met hem.


misschien omdat ik het zelf ook ben, hoekige bewegingen enzo.

[ Voor 10% gewijzigd door Sjah op 17-06-2026 22:15 ]


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:07
En… het was ook geen penalty…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik haat deze regel zo.

Laat keepers maar gewoon volledig vrij zodra het fluitsignaal klinkt. Dan zijn penalties tenminste nog leuk.

  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Haha dit WK.

Deze commentator durft te benoemen

  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:27
Nog maar eens bewijs dat je een penalty gewoon moet nemen, zonder stomme aanloop.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
PatrickC schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:11:
Wat is dit voor corrupte zooi… die keeper had toch nog een voet op de lijn?
Van bovenaf niet te zien natuurlijk. Ze zullen er echt wel duidelijk zicht op hebben bij standaard situaties als een penalty/

  • aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:09
Nu neemt ie hem goed ipv met die stomme bijna stilstaan aanloopjes tegenwoordig.

Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Grindtegel schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:12:
[...]

echt , of zit je te fucken heheh?
Ja tuurlijk. Maar het is al een oude grap eigenlijk :P

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Pagina: 1 ... 21 ... 39 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl