[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 20 ... 39 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17:54
Saaie terugbal

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
het kakt enorm in, ik voorzie geen monsterscore meer

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Op België gezet ivm de drinkpauze.... Maar daar is het beeld (hier) nóg slechter.

Edit: LOL, en iedereen die een rood shirt aanheeft heeft een Ronaldo shirt aan. Hahaha.

[ Voor 35% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 19:28 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
hahaha beetje bonjovi meebleren dat publiek

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Grindtegel schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:28:
hahaha beetje bonjovi meebleren dat publiek
Beter dan dat whatever Bunny figuur. Haha.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:08
Harribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:22:
[...]

Ik dacht dit is een 1 april grap maar het is geen 1 april.
Koop je een dure 4k tv om het wk te zien, krijg je dit.
Complete onzin, want elk kanaal kon niet met deze kleur oranje overweg.

En het zijn best veel kanalen televisie waar precies dezelfde wedstrijd werd uitgezonden.

Daarnaast kijk ik op een ordinaire computermonitor dat maximaal HD draait via een ziggo-kastje en het was ook daar onoogelijk.

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat was toch niets.
Ok beetje shirt trekken maar hij ging neer alsof ie neergemaaid werd.

[ Voor 65% gewijzigd door Gunner op 17-06-2026 19:34 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qzglr0inYImYbwJl2VeANVuklZs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pNft2cZAfDChASE7xSlSZDx4.jpg?f=fotoalbum_large Als ze in NL vertikken om een fatsoenlijk signaal aan te leveren, gaan we zelf wel op zoek naar alternatieven.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
portugezen en gele kaarten aansmeren...

  • Aldoendex
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21:32
Ik zat die wedstrijd in het stadion. Wat was ik pissig in de bus naar huis. Schandalige vertoning.

Meta Quest 3


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:08
Aldoendex schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:34:
[...]


Ik zat die wedstrijd in het stadion. Wat was ik pissig in de bus naar huis. Schandalige vertoning.
In de Zuid Amerikaanse competitie is dit nog vrij netjes. Daar zijn 5 rode kaarten in een wedstrijd niet speciaal ofzo. Dat is zelfs vrij normaal.

  • DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:01

DirtyBird

Praktiserend denker

Wat een flut arbitrage nu alweer. Congo wordt gepiepeld

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8


  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Het commentaar is extreem zacht.. bij jullie ook?

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
Slasher schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:11:
[...]


Ze ontkent echter dat daarbij kwaliteit verloren gaat. „Hoewel het om HD gaat en niet om 4K, is de kwaliteit goed. Het signaal wordt zonder zichtbaar kwaliteitsverlies omgezet. Door de slimme beeldverwerking oogt het beeld rustig en gedetailleerd, vooral bij snelle bewegingen.”
Proest beeldverbeteraars. Iedere kenner zet die uit op zijn net nieuwe Tv.

  • Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06 19:11
Deruxian schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:43:
Het commentaar is extreem zacht.. bij jullie ook?
Ja. Heerlijk. :P

  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:09

Pierre

Van nature lui!

Hier zitten 2 dames te babbelen, dan maar de TV harder zetten :+

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ik heb moeite mn aandacht erbij te houden....

Het is (imho) povertjes.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:01
De Portugezen dringen nog niet echt aan en omdat Congo gewoon blijft loeren op foutjes van Portugal en op de counter speelt is dit een zomeravond wedstrijd ... Er zit helemaal geen urgentie in het spel,

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:47:
Ik heb moeite mn aandacht erbij te houden....

Het is (imho) povertjes.
Lijkt jammer genoeg wel alsof het spektakel plaatsvindt als wij hier op 1 oor liggen.

Maar goed, straks Engeland- Kroatië, daar mag je wel iets verwachten lijkt me.

[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 17-06-2026 19:50 ]


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
haha lache, net goed

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

1-1 :)

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:09

Pierre

Van nature lui!

Dit zag je mijlen ver aankomen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Lol

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

moooooi 1-1

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Kongo!

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Oeps.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06 19:11
Emgeebee schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:16:
Portugal moet nog waken voor onderschatting van Congo.

Ze zijn meer met zichzelf bezig na die goal dan met voetbal.
Ze lezen in Portugal duidelijk niet mee hier. :P

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik heb niks gezegd. Lekker.

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:02
Pierre schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:51:
Dit zag je mijlen ver aankomen.
Wat gaat er dan nog gebeuren? :+

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Yesssss. Forza Congoooooo

Edit: fantastische kopbal. Nice! :)

[ Voor 43% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 19:52 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17:54
Wow

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:08
Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:47:
Ik heb moeite mn aandacht erbij te houden....

Het is (imho) povertjes.
Een mooi moment om de waterkoker uit te testen of naar de Jumbo/AH te gaan.

En terwijl ik weg wil gaan, scoort Namibië de gelijkmaker.

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

staan ze weer te janken klagen hoor

[ Voor 20% gewijzigd door Gunner op 17-06-2026 19:56 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Klagende portugezen, waarom?

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Hahahah kijk die krullenbol zijn handen omhoog doen terwijl hij niet ziet dat hij lucht loopt te dekken

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Helemaal vrij, Pff.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
mavaros schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:52:
[...]


En terwijl ik weg wil gaan, scoort Namibië de gelijkmaker.
Zaïre :9

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:28

Fiber

Beaches are for storming.

Lekker! Portugal kan overnieuw beginnen... _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:09

Pierre

Van nature lui!

plizz schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:52:
[...]

Wat gaat er dan nog gebeuren? :+
Portugal gaat verliezen :+

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
portugal doet portugees

  • wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:32
As usual toch?

Zit op het balkon op vakantie dus ben de wedstrijd niet aan het kijken. Laat me leiden door dit topic :)

niet iedereen heeft een bierbuikje


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Bernardo Silva eraf.

Die Portugese coach is echt van t padje. Lol

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17:54
Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:08:
Bernardo Silva eraf.

Die Portugese coach is echt van t padje. Lol
Een Koeman

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
wodkabuikje schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:54:
[...]

As usual toch?

Zit op het balkon op vakantie dus ben de wedstrijd niet aan het kijken. Laat me leiden door dit topic :)
Bang voor streamen en kosten? Veel plezier waar je ook zit.

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

de scheids trapt niet in de aanstellerij gelukkig.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:13:
de scheids trapt niet in de aanstellerij gelukkig.
Tja er is er altijd wel eentje tijdens de zestiende/achtse/kwartfinales die het wel doet.

  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Tk55 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:15:
[...]

Tja er is er altijd wel eentje tijdens de zestiende/achtse/kwartfinales die het wel doet.
Die zetten ze op Argentinië

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
Briljante regel om een doeltrap die te lang duurt om te zetten naar een corner. Ik kan dit soort sportieve straffen erg waarderen.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
tijdrekken bestraft, goed zo, jammer dat het portgal betreft

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
bazzemans schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:16:
Briljante regel om een doeltrap die te lang duurt om te zetten naar een corner. Ik kan dit soort sportieve straffen erg waarderen.
Door al de nieuwe spelbevorderende regels, valt die 3 minuten drinkpauze ook wel weer mee denk ik dan maar.

Er ging meer zuivere speeltijd verloren aan nepblessures en tijdrekken.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 17-06-2026 20:20 ]


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Eigenlijk zou elke goal van Portugal moeten worden afgekeurd. :P

Edit: durf t bijna niet te zeggen (want al vaker dit WK met de vloek van Format-C te maken gehad), maar wat is Portugal slecht zeg. Echt genieten! :D

[ Voor 54% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 20:21 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Zonde. Paal

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:19:
Eigenlijk zou elke goal van Portugal moeten worden afgekeurd. :P
Ik stel dan voor om zowel Bruno Fernandes, Ronaldo en Bernardo Silva bij het betreden van het veld een gele kaart te geven. Gewoon.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Wat een kans van Kongo net!

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
DutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:18:
[...]

Door al de nieuwe spelbevorderende regels, valt die 3 minuten drinkpauze ook wel weer mee denk ik dan maar.

Er ging meer zuivere speeltijd verloren aan nepblessures en tijdrekken.
Een drinkpauze heb ik geen problemen mee. Als dat nodig is, is dat nodig. Alleen hier is geen sprake van drinkpauzes die nodig zijn. Precies zoals Van Dijk ook aangaf. Daar ben ik dan principieel tegen. Dat wordt niet gecompenseerd door een aantal goede keuzes in de spelregelwijzigingen.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ja. Jammer genoeg stond die paal in de weg!

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
echt portugal, eerst zelf doorvoetballen en dan zeuren dat de scheids het spel moet stoppen, le zucht

  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:23
Grindtegel schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:22:
echt portugal, eerst zelf doorvoetballen en dan zeuren dat de scheids het spel moet stoppen, le zucht
Nu moet die jankerd er een minuut uit blijven toch?

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
bazzemans schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:22:
[...]


Een drinkpauze heb ik geen problemen mee. Als dat nodig is, is dat nodig. Alleen hier is geen sprake van drinkpauzes die nodig zijn. Precies zoals Van Dijk ook aangaf. Daar ben ik dan principieel tegen. Dat wordt niet gecompenseerd door een aantal goede keuzes in de spelregelwijzigingen.
Nee dat klopt. Ik denk (of hoop) nog steeds dat die drinkpauzes er nu zijn om het Noord- Amerikaanse publiek te behagen. Daar weten ze immers niet beter.

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

1 schot op doel dat is wel heel slecht zeg.

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

DutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:24:
[...]

Nee dat klopt. Ik denk (of hoop) nog steeds dat die drinkpauzes er nu zijn om het Noord- Amerikaanse publiek te behagen. Daar weten ze immers niet beter.
In Amerika heb je zelfs presentatoren die tijdens wedstrijden (van bijv Honkbal) reclame maken voor dingen. Gesponsord door dit en dat, mogelijk gemaakt door... En dan een zwevend logo in beeld ... bla bla) En na elke inning dikke reclameblokken. Dat komt hier ook nog wel. Ben ik bang. :X

[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 20:27 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17:54
Frustraties van Portugal?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Portugezen zijn de belichaming van Frustratie.

Edit: als ze niet kunnen winnen wordt het steeds erger ... En ze gaan steeds meer klagen, mekkeren, jammeren, met hun armen zwaaien, duiken, en onsportief doen.

[ Voor 30% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 20:31 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
DutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:24:
[...]

Nee dat klopt. Ik denk (of hoop) nog steeds dat die drinkpauzes er nu zijn om het Noord- Amerikaanse publiek te behagen. Daar weten ze immers niet beter.
Heeft de MLS ook standaard drinkpauzes eigenlijk?

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:28

Fiber

Beaches are for storming.

Slasher schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:26:
1 schot op doel dat is wel heel slecht zeg.
Wel efficiënt. 1 schot, 1 goal... :+

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Ronaldo roept


Mine,Mine,Mine,Mine!!!!!

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Die Ronaldo mist daar even een grote kans zeg

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
bazzemans schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:31:
[...]


Heeft de MLS ook standaard drinkpauzes eigenlijk?
Durf ik niet te zeggen.

  • Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17:54
Waarom skipt nos! Ik wil die break zien en uitlezen wat die coach doet!

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:28

Fiber

Beaches are for storming.

Zou Nederland het beter doen tegen Kongo? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Soulizer schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:33:
Die Ronaldo mist daar even een grote kans zeg
Vraag me af of Ronaldo niet een heel klein beetje aan zijn genialiteit heeft ingeboet..

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Heb even gezocht (vind het wel een interessante vraag) , maar daar hebben ze blijkbaar protocollen voor
De MLS verplicht drinkpauzes zodra de zogenaamde WetBulb Globe Temperature (WBGT) — een meting die kijkt naar de combinatie van temperatuur, luchtvochtigheid, wind en zonkracht — 82 graden Fahrenheit (ca. 27,8 °C) of hoger aangeeft.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Superman schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:34:
Waarom skipt nos! Ik wil die break zien en uitlezen wat die coach doet!
VRT1

  • breew
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
DutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:34:
[...]

Vraag me af of Ronaldo niet een heel klein beetje aan zijn genialiteit heeft ingeboet..
Standbeeld begint steeds meer te lijken :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SaKiUvO3l3Xqs_JkMCD3ot_fptk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vQkEDf5vDTzYkSkBN7DViQ8Y.jpg?f=fotoalbum_large

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
Is dit nou het grote Portugal dat op 8x staat bij oddschecker? En CR is echt niet meer wat hij was ooit, gek he met 41 jaar..

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
doe ik ook al sinds dag 1.als iedere nederlander dit nou doet worden de graaiers bij de nos misschien wakker.

ook veel betere commentatoren

[ Voor 6% gewijzigd door Grindtegel op 17-06-2026 20:38 ]


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
DutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:34:
[...]

Vraag me af of Ronaldo niet een heel klein beetje aan zijn genialiteit heeft ingeboet..
Hij mist weer!

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
Fiber schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:34:
Zou Nederland het beter doen tegen Kongo? O-)
Als Kongo meer lef toont, denk ik van niet.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Er komt een augurk in het veld.

Editz; hopelijk maakt die Portugal het leven flink zuur. :+

[ Voor 50% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 20:39 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:40
Congo is wel link in de counter, die pass werd net onderschept anders was het 1 op 1 met de keeper...

  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:23
Wordt spannend nu voor Congo. Maar misschien kan een counter nog iets leuks opleveren.

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Ik hoop nog steeds dat Portugal en Argentina er snel uitvliegen. Echter wordt Messi altijd weer geholpen terwijl die vent rood had moeten hebben.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Er liggen echt wel mogelijkheden voor Congo.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Soulizer schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:40:
Ik hoop nog steeds dat Portugal en Argentina er snel uitvliegen. Echter wordt Messi altijd weer geholpen terwijl die vent rood had moeten hebben.
Gaat niet gebeuren, Argentinie gaat zeker geholpen worden, dat zag je al bij die overtreding van Messi die niet eens bestraft is.

[ Voor 10% gewijzigd door Slasher op 17-06-2026 20:42 ]

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:40
Portugal gaat hem toch wel maken, laten we ons geen illusies maken.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Vlassie1980 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:42:
Portugal gaat hem toch wel maken, laten we ons geen illusies maken.
Ben ik ook bang voor. Nog een laatste storm van Portugal straks.... En dan vast een vies mazzel goaltje. Edit: en dan gaan ze juichen alsof ze het WK gewonnen hebben.


(Hopelijk kan Congo nog dik 10 min standhouden. )

[ Voor 19% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 20:47 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Vlassie1980 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:42:
Portugal gaat hem toch wel maken, laten we ons geen illusies maken.
Ben er niet zeker van. Congo valt me echt niet tegen. Counteren kunnen ze wel.

  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Slasher schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:41:
[...]


Gaat niet gebeuren, Argentinie gaat zeker geholpen worden, dat zag je al bij die overtreding van Messi die niet eens bestraft is.
Video


Bizar. Er is gewoon een var

[ Voor 4% gewijzigd door Deruxian op 17-06-2026 20:46 ]


  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:40
Sinds 2006 geniet ik van gefrustreerde voetballende Portugezen, geen idee waarom 😇

  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:23
Martinez heeft Koeman om advies gevraagd

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
martinez,tuchel, koeman, wie completeert het kwartet?

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Vlassie1980 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:42:
Portugal gaat hem toch wel maken, laten we ons geen illusies maken.
We houden allemaal vast aan dat sprankje hoop om huilende Portugezen te zien

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:35:
[...]

Heb even gezocht (vind het wel een interessante vraag) , maar daar hebben ze blijkbaar protocollen voor


[...]
Mooi uitzoekwerk. Dus niet standaard. Dus Amerikaanse voetbalfans zijn het wel gewend om 'gewoon' 45 minuten achter elkaar voetbal te kijken. Het is pure commercie van de FIFA, niks meer en niks minder.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:28

Fiber

Beaches are for storming.

Toch is Portugal best wel een fijn land voor vakantie en zo...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Martinez was als voetballer al geen hoogvlieger, maar als coach ook niet volgens mij.
Fiber schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:49:
Toch is Portugal best wel een fijn land voor vakantie en zo...
Klopt. Vond alleen dat er veel troep buiten lag buiten steden enzo. (Beetje een zootje hier en daar)
bazzemans schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:49:
[...]


Mooi uitzoekwerk. Dus niet standaard. Dus Amerikaanse voetbalfans zijn het wel gewend om 'gewoon' 45 minuten achter elkaar voetbal te kijken. Het is pure commercie van de FIFA, niks meer en niks minder.
Mee eens. Zakkenvullerij. En de NOS doet er vrolijk aan mee.

[ Voor 97% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 20:53 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:40
Fiber schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:49:
Toch is Portugal best wel een fijn land voor vakantie en zo...
Schijnen hele lieve aardige mensen te zijn, tenzij ze een voetbal krijgen. Dan gaan ze vervelend doen en bij het lichtste tikje op de grond liggen kermen.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Fiber schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:49:
Toch is Portugal best wel een fijn land voor vakantie en zo...
Ja en volgens mij zenden ze daar ook gewoon het wk uit in 4k...wat wil je nog meer

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:28

Fiber

Beaches are for storming.

Komt Portugal in het rijtje Spanje, Nederland, België...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Fiber schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:52:
Komt Portugal in het rijtje Spanje, Nederland, België...?
Voor die poule zou ik tekenen :9
Pagina: 1 ... 20 ... 39 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl