Hehe, wie kent deze nog:
[ Voor 35% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 19:28 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Beter dan dat whatever Bunny figuur. Haha.Grindtegel schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:28:
hahaha beetje bonjovi meebleren dat publiek
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Complete onzin, want elk kanaal kon niet met deze kleur oranje overweg.Harribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:22:
[...]
Ik dacht dit is een 1 april grap maar het is geen 1 april.
Koop je een dure 4k tv om het wk te zien, krijg je dit.
Ik zat die wedstrijd in het stadion. Wat was ik pissig in de bus naar huis. Schandalige vertoning.
Meta Quest 3
In de Zuid Amerikaanse competitie is dit nog vrij netjes. Daar zijn 5 rode kaarten in een wedstrijd niet speciaal ofzo. Dat is zelfs vrij normaal.Aldoendex schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:34:
[...]
Ik zat die wedstrijd in het stadion. Wat was ik pissig in de bus naar huis. Schandalige vertoning.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Proest beeldverbeteraars. Iedere kenner zet die uit op zijn net nieuwe Tv.Slasher schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:11:
[...]
Ze ontkent echter dat daarbij kwaliteit verloren gaat. „Hoewel het om HD gaat en niet om 4K, is de kwaliteit goed. Het signaal wordt zonder zichtbaar kwaliteitsverlies omgezet. Door de slimme beeldverwerking oogt het beeld rustig en gedetailleerd, vooral bij snelle bewegingen.”
Ja. Heerlijk.Deruxian schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:43:
Het commentaar is extreem zacht.. bij jullie ook?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Lijkt jammer genoeg wel alsof het spektakel plaatsvindt als wij hier op 1 oor liggen.Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:47:
Ik heb moeite mn aandacht erbij te houden....
Het is (imho) povertjes.
[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 17-06-2026 19:50 ]
How bad is it on a scale from one to Spurs
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ze lezen in Portugal duidelijk niet mee hier.Emgeebee schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:16:
Portugal moet nog waken voor onderschatting van Congo.
Ze zijn meer met zichzelf bezig na die goal dan met voetbal.
Wat gaat er dan nog gebeuren?Pierre schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:51:
Dit zag je mijlen ver aankomen.
[ Voor 43% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 19:52 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Een mooi moment om de waterkoker uit te testen of naar de Jumbo/AH te gaan.Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:47:
Ik heb moeite mn aandacht erbij te houden....
Het is (imho) povertjes.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Zaïremavaros schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:52:
[...]
En terwijl ik weg wil gaan, scoort Namibië de gelijkmaker.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Portugal gaat verliezen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
As usual toch?Gunner schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:52:
staan ze weer te janken hoor
niet iedereen heeft een bierbuikje
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Een KoemanFormat-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:08:
Bernardo Silva eraf.
Die Portugese coach is echt van t padje. Lol
Bang voor streamen en kosten? Veel plezier waar je ook zit.wodkabuikje schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:54:
[...]
As usual toch?
Zit op het balkon op vakantie dus ben de wedstrijd niet aan het kijken. Laat me leiden door dit topic
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Tja er is er altijd wel eentje tijdens de zestiende/achtse/kwartfinales die het wel doet.Gunner schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:13:
de scheids trapt niet in de aanstellerij gelukkig.
Die zetten ze op ArgentiniëTk55 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:15:
[...]
Tja er is er altijd wel eentje tijdens de zestiende/achtse/kwartfinales die het wel doet.
Door al de nieuwe spelbevorderende regels, valt die 3 minuten drinkpauze ook wel weer mee denk ik dan maar.bazzemans schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:16:
Briljante regel om een doeltrap die te lang duurt om te zetten naar een corner. Ik kan dit soort sportieve straffen erg waarderen.
[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 17-06-2026 20:20 ]
[ Voor 54% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 20:21 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ik stel dan voor om zowel Bruno Fernandes, Ronaldo en Bernardo Silva bij het betreden van het veld een gele kaart te geven. Gewoon.Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:19:
Eigenlijk zou elke goal van Portugal moeten worden afgekeurd.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Een drinkpauze heb ik geen problemen mee. Als dat nodig is, is dat nodig. Alleen hier is geen sprake van drinkpauzes die nodig zijn. Precies zoals Van Dijk ook aangaf. Daar ben ik dan principieel tegen. Dat wordt niet gecompenseerd door een aantal goede keuzes in de spelregelwijzigingen.DutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:18:
[...]
Door al de nieuwe spelbevorderende regels, valt die 3 minuten drinkpauze ook wel weer mee denk ik dan maar.
Er ging meer zuivere speeltijd verloren aan nepblessures en tijdrekken.
Ja. Jammer genoeg stond die paal in de weg!Soulizer schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:22:
Wat een kans van Kongo net!
Nu moet die jankerd er een minuut uit blijven toch?Grindtegel schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:22:
echt portugal, eerst zelf doorvoetballen en dan zeuren dat de scheids het spel moet stoppen, le zucht
Nee dat klopt. Ik denk (of hoop) nog steeds dat die drinkpauzes er nu zijn om het Noord- Amerikaanse publiek te behagen. Daar weten ze immers niet beter.bazzemans schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:22:
[...]
Een drinkpauze heb ik geen problemen mee. Als dat nodig is, is dat nodig. Alleen hier is geen sprake van drinkpauzes die nodig zijn. Precies zoals Van Dijk ook aangaf. Daar ben ik dan principieel tegen. Dat wordt niet gecompenseerd door een aantal goede keuzes in de spelregelwijzigingen.
How bad is it on a scale from one to Spurs
In Amerika heb je zelfs presentatoren die tijdens wedstrijden (van bijv Honkbal) reclame maken voor dingen. Gesponsord door dit en dat, mogelijk gemaakt door... En dan een zwevend logo in beeld ... bla bla) En na elke inning dikke reclameblokken. Dat komt hier ook nog wel. Ben ik bang.DutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:24:
[...]
Nee dat klopt. Ik denk (of hoop) nog steeds dat die drinkpauzes er nu zijn om het Noord- Amerikaanse publiek te behagen. Daar weten ze immers niet beter.
[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 20:27 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Portugezen zijn de belichaming van Frustratie.Superman schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:28:
Frustraties van Portugal?
[ Voor 30% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 20:31 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Heeft de MLS ook standaard drinkpauzes eigenlijk?DutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:24:
[...]
Nee dat klopt. Ik denk (of hoop) nog steeds dat die drinkpauzes er nu zijn om het Noord- Amerikaanse publiek te behagen. Daar weten ze immers niet beter.
Wel efficiënt. 1 schot, 1 goal...Slasher schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:26:
1 schot op doel dat is wel heel slecht zeg.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Durf ik niet te zeggen.bazzemans schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:31:
[...]
Heeft de MLS ook standaard drinkpauzes eigenlijk?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Vraag me af of Ronaldo niet een heel klein beetje aan zijn genialiteit heeft ingeboet..Soulizer schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:33:
Die Ronaldo mist daar even een grote kans zeg
Heb even gezocht (vind het wel een interessante vraag) , maar daar hebben ze blijkbaar protocollen voor
De MLS verplicht drinkpauzes zodra de zogenaamde WetBulb Globe Temperature (WBGT) — een meting die kijkt naar de combinatie van temperatuur, luchtvochtigheid, wind en zonkracht — 82 graden Fahrenheit (ca. 27,8 °C) of hoger aangeeft.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
VRT1Superman schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:34:
Waarom skipt nos! Ik wil die break zien en uitlezen wat die coach doet!
Standbeeld begint steeds meer te lijkenDutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:34:
[...]
Vraag me af of Ronaldo niet een heel klein beetje aan zijn genialiteit heeft ingeboet..
doe ik ook al sinds dag 1.als iedere nederlander dit nou doet worden de graaiers bij de nos misschien wakker.
[ Voor 6% gewijzigd door Grindtegel op 17-06-2026 20:38 ]
Hij mist weer!DutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:34:
[...]
Vraag me af of Ronaldo niet een heel klein beetje aan zijn genialiteit heeft ingeboet..
[ Voor 50% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 20:39 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Gaat niet gebeuren, Argentinie gaat zeker geholpen worden, dat zag je al bij die overtreding van Messi die niet eens bestraft is.Soulizer schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:40:
Ik hoop nog steeds dat Portugal en Argentina er snel uitvliegen. Echter wordt Messi altijd weer geholpen terwijl die vent rood had moeten hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door Slasher op 17-06-2026 20:42 ]
How bad is it on a scale from one to Spurs
Ben ik ook bang voor. Nog een laatste storm van Portugal straks.... En dan vast een vies mazzel goaltje. Edit: en dan gaan ze juichen alsof ze het WK gewonnen hebben.Vlassie1980 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:42:
Portugal gaat hem toch wel maken, laten we ons geen illusies maken.
[ Voor 19% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 20:47 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ben er niet zeker van. Congo valt me echt niet tegen. Counteren kunnen ze wel.Vlassie1980 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:42:
Portugal gaat hem toch wel maken, laten we ons geen illusies maken.
VideoSlasher schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:41:
[...]
Gaat niet gebeuren, Argentinie gaat zeker geholpen worden, dat zag je al bij die overtreding van Messi die niet eens bestraft is.
[ Voor 4% gewijzigd door Deruxian op 17-06-2026 20:46 ]
We houden allemaal vast aan dat sprankje hoop om huilende Portugezen te zienVlassie1980 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:42:
Portugal gaat hem toch wel maken, laten we ons geen illusies maken.
Mooi uitzoekwerk. Dus niet standaard. Dus Amerikaanse voetbalfans zijn het wel gewend om 'gewoon' 45 minuten achter elkaar voetbal te kijken. Het is pure commercie van de FIFA, niks meer en niks minder.Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:35:
[...]
Heb even gezocht (vind het wel een interessante vraag) , maar daar hebben ze blijkbaar protocollen voor
[...]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Klopt. Vond alleen dat er veel troep buiten lag buiten steden enzo. (Beetje een zootje hier en daar)Fiber schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:49:
Toch is Portugal best wel een fijn land voor vakantie en zo...
Mee eens. Zakkenvullerij. En de NOS doet er vrolijk aan mee.bazzemans schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:49:
[...]
Mooi uitzoekwerk. Dus niet standaard. Dus Amerikaanse voetbalfans zijn het wel gewend om 'gewoon' 45 minuten achter elkaar voetbal te kijken. Het is pure commercie van de FIFA, niks meer en niks minder.
[ Voor 97% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 20:53 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Schijnen hele lieve aardige mensen te zijn, tenzij ze een voetbal krijgen. Dan gaan ze vervelend doen en bij het lichtste tikje op de grond liggen kermen.Fiber schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:49:
Toch is Portugal best wel een fijn land voor vakantie en zo...
Ja en volgens mij zenden ze daar ook gewoon het wk uit in 4k...wat wil je nog meerFiber schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:49:
Toch is Portugal best wel een fijn land voor vakantie en zo...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Voor die poule zou ik tekenenFiber schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:52:
Komt Portugal in het rijtje Spanje, Nederland, België...?