[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 22 ... 38 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
Wel duidelijk dat Engeland 12 spelers heeft nu. Dit moet onderzocht worden.. Kane mist hem zelf door zijn stomme aanloop..

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23-06 13:07
Ben wel benieuwd of die voet echt los was van de lijn. Krijgen normaal gesproken alles te zien, nu blijft dat beeld uit

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:38
Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:12:
Ik zou hem verdorie bijna afzetten!

Wat een aanfluiting. Letterlijk.
Ach laat gaan... Voetbal is soms gewoon oneerlijk. Gewoon accepteren.
Kroatië moet het nu maar laten zien.

Modric zat trouwens sowieso niet lekker in de wedstrijd

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 17-06-2026 22:13 ]


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tk55 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:12:
Ik haat deze regel zo.

Laat keepers maar gewoon volledig vrij zodra het fluitsignaal klinkt. Dan zijn penalties tenminste nog leuk.
Yep, ongehinderd vrij inschieten door een speler moest zo nodig nog wat makkelijker gemaakt worden...

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
Ach gossie, nou hebben alle topspitsen gescoort en Ronaldo niet, die zit nou huiliehuilie te doen, mooi man

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:57
toolkist schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:12:
[...]

Van bovenaf niet te zien natuurlijk. Ze zullen er echt wel duidelijk zicht op hebben bij standaard situaties als een penalty/
Laat die beelden dan ook gewoon zien… maar dat gebeurt niet… heeft dat een reden?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Jorah_Newstone schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:13:
Wel duidelijk dat Engeland 12 spelers heeft nu. Dit moet onderzocht worden.. Kane mist hem zelf door zijn stomme aanloop..
Onderzoek zal binnen 10 seconden klaar zijn.

  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 11:14
Van zowel het penalty moment als de keeper geen duidelijke herhalingen. Hoop dat die nog wel komen

Flickr PSN ID= cheironnl


  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:40
PatrickC schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:14:
[...]

Laat die beelden dan ook gewoon zien… maar dat gebeurt niet… heeft dat een reden?
Klasse-justitie en onschendbaarheid :P

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Sjah schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:12:
Kane, lomperd, heb niks met hem.


misschien omdat ik het zelf ook ben, hoekige bewegingen enzo.
Voor m’n gevoel krijgt ie elke wedstrijd wel een penalty mee.

Althans dat was in de noord Londen derby’s altijd zo.

Zijn prestaties in Duitsland volg ik niet. Te veel dominantie door een enkele club

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
Dan moet dit ook een penalty zijn he!

  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Wel blij dat is geen 4K is als er close up van Harry Kane komt

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
PatrickC schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:14:
[...]

Laat die beelden dan ook gewoon zien… maar dat gebeurt niet… heeft dat een reden?
Geen idee.. Maar in ieder geval geen reden voor de alu hoedjes van enkelen hier ;)

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Niet veel fans hier van Kane :+

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:49

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Jawel hoor maar die zijn stil. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
niet echt een fan , maar ook geen hekel aan hem, maar het is wel een fenomeen

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Harribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:13:
[...]

Ach laat gaan... Voetbal is soms gewoon oneerlijk. Gewoon accepteren.
Kroatië moet het nu maar laten zien.

Modric zat trouwens sowieso niet lekker in de wedstrijd
Verwachtte sowieso dat Engeland wel zou winnen, maar wel een beetje zuur dit.
Charles Hill schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:13:
Ben wel benieuwd of die voet echt los was van de lijn. Krijgen normaal gesproken alles te zien, nu blijft dat beeld uit
Dat kunnen ze bij Tennis en Honkbal ook. Alles met lijn technologie. Belachelijk dat dat hier niet kon/ zo was.
Vind Kane wel een geweldenaar. Loopt 1 op 1 en heeft afgelopen seizoen meer dan 50 goals gescoord voor Bayern. :o

[ Voor 47% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:21 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06 22:47
Ik wel. Maar ik vond de penalty echt een cadeautje (wel een correcte volgens de regels). Overnemen heb ik mijn twijfels bij, wil wel eens bewijs zien. En zo'n idiote aanloop moet alleen al reden zijn om de penalty als gemist te noteren.

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ben meestal voor de underdog. Tenzij oranje maar dat doet wel pijn aan mijn ogen.

It’s the economy, stupid!


  • Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:57

Vos

AFCA

dawg schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:17:
[...]

Ben meestal voor de underdog. Tenzij oranje maar dat doet wel pijn aan mijn ogen.
Letterlijk ja (door die shirts).

#36


  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:49

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
floriz87 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:16:
[...]

Ik wel. Maar ik vond de penalty echt een cadeautje (wel een correcte volgens de regels). Overnemen heb ik mijn twijfels bij, wil wel eens bewijs zien. En zo'n idiote aanloop moet alleen al reden zijn om de penalty als gemist te noteren.
Zo zit ik er ook een beetje in. Los van de persoon vind ik dat soort strafschoppen gewoon een misser waard.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zit in Portugal tussen allemaal Engelse collega’s te kijken die ik het zeer gun. En, Turpin heb ik hoog zitten, die man kan wat.

Maar dit was echt bagger van de bovenste plank.

  • Kevin_the_whale
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 11:09
De Engelsen nemen wel ongelooflijk veel risico met uitverdedigen... Leverde Kroatïe al een corner op net, vraag me af hoe lang ze dat volhouden

  • Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:12

Wokschotel

Op 6 wielen

Hmmm, VAR had toch gelijk zo te zien.

  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 11:14
Ah, daar de duidelijke herhaling.

Flickr PSN ID= cheironnl


  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:00
Turpin hoog zitten? Voor mijn gevoel heeft hij bij iedere wedstrijd wel een enigszins gekke beslissing.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Ok..eerlijk is eerlijk. Hij was van de lijn af. Ik neem mn woorden terug.

Terecht dat de penalty overgenomen moest worden

[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:23 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23-06 13:07
Oké, de var had gelijk 😏

  • Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:57

Vos

AFCA

Eindelijk goede beelden, bedankt. Waarom duurt dat zo lang.

[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 17-06-2026 22:23 ]

#36


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
keeper kwam wel wat naar voren maar kane "haperde" . dat mag toch ook niet?

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23-06 13:07
Grindtegel schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:23:
keeper kwam wel wat naar voren maar kane "haperde" . dat mag toch ook niet?
Moet in beweging blijven

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
Tijd om te wat te drinken!Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cf/15-09-26-RalfR-WLC-0244.jpg/960px-15-09-26-RalfR-WLC-0244.jpg

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:38
Kroatië moet meer laten zien, hier is Engeland niet van onder de indruk.
Zie ook nog niets van die spits, misschien maar Kramaric erin

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ik vind het maar onzin, dat de keep niet van de lijn mag. Zolang er geen intentie is om volle vaart op de bal/stip af te rennen. :+

It’s the economy, stupid!


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Grindtegel schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:23:
keeper kwam wel wat naar voren maar kane "haperde" . dat mag toch ook niet?
Jawel. Het enige wat niet mag is totaal stil staan. En dan dus echt met beide benen geen beweging maken.

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23-06 13:07
Jij gaat ervoor 😄

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
ik doe mee! cheers!

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:38
Sluikreclame?

  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06 22:47
Grindtegel schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:23:
keeper kwam wel wat naar voren maar kane "haperde" . dat mag toch ook niet?
Jawel, schijnbeweging mag niet, maar stoppen wel.

  • LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:20:
Ik zit in Portugal tussen allemaal Engelse collega’s te kijken die ik het zeer gun. En, Turpin heb ik hoog zitten, die man kan wat.

Maar dit was echt bagger van de bovenste plank.
Iets positiefs over Turpin van iemand met een Feyenoord avatar… gekke combi! ;)

per aspera ad astra


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23-06 13:07
dawg schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:24:
Ik vind het maar onzin, dat de keep niet van de lijn mag. Zolang er geen intentie is om volle vaart op de bal/stip af te rennen. :+
Daar kom je al met een maar, wat dus niet werkt want waarom zou een keeper dat niet doen? Hoever mag hij dan wel naar voren, een voet, een stap, tot half de penaltystip??

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
wacht effe, dit is geen Don Julio. Dat mag je nu dus helemaal niet drinken van de FIFA! Foei

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Charles Hill schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:26:
[...]

Daar kom je al met een maar, wat dus niet werkt want waarom zou een keeper dat niet doen? Hoever mag hij dan wel naar voren, een voet, een stap, tot half de penaltystip??
Keepersgebied. Daar staat al een mooie omlijning voor op het veld.

It’s the economy, stupid!


  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06 22:47
Charles Hill schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:26:
[...]

Daar kom je al met een maar, wat dus niet werkt want waarom zou een keeper dat niet doen? Hoever mag hij dan wel naar voren, een voet, een stap, tot half de penaltystip??
Gewoon schuim spuiten op bepaalde afstand, net als bij een vrije trap :D

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
Grindtegel schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:26:
[...]

wacht effe, dit is geen Don Julio. Dat mag je nu dus helemaal niet drinken van de FIFA! Foei
Het effect is hetzelfde, alleen beter voor de portomonee :+

Anyway, Croatie moet aan de bak.

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23-06 13:07
dawg schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:27:
[...]

Keepersgebied. Daar staat al een mooie omlijning voor op het veld.
Dan wordt de straf voor de strafschop beduidend minder als een keeper zijn doel zo mag verkleinen. Het is wel een straf hè

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:38
Lange bal betekent vaak balverlies.
Kroatië heeft de bal weer

  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06 22:47
Leek dat Bellingham gewoon op de voet werd getrapt, maar was moeilijk te zien.

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Charles Hill schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:29:
[...]

Dan wordt de straf voor de strafschop beduidend minder als een keeper zijn doel zo mag verkleinen. Het is wel een straf hè
Natuurlijk moet de keep wel op de doellijn staan maar zodra het fluitsignaal klinkt mag hij het keepersgebied in. Ontneemt ook de mogelijkheid voor die idiote aanloopjes, want je moet snel zijn.

Dan is er nog steeds een grote doelkans dus goede straf. :)F

It’s the economy, stupid!


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23-06 13:07
dawg schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:32:
[...]

Natuurlijk moet de keep wel op de doellijn staan maar zodra het fluitsignaal klinkt mag hij het keepersgebied in. Ontneemt ook de mogelijkheid voor die idiote aanloopjes, want je moet snel zijn.

Dan is er nog steeds een grote doelkans dus goede straf. :)F
Paes liet zien hoe je een speler, Haller, kan verrassen door een hoek te lijken kiezen maar toch de andere hoek te pakken. Hoe zuur ook, het werkte wel. Dus het kan wel door alleen te mogen bewegen op de doellijn

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:49

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Godskolere!

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
prachtige aanval

  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 11:14
Mooie goal!

Flickr PSN ID= cheironnl


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Wat een heeeerlijke goal!!

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Wat een goal!

It’s the economy, stupid!


  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:40
Die zit er lekker in!

  • DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:01

DirtyBird

Praktiserend denker

Vos schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:22:
Eindelijk goede beelden, bedankt. Waarom duurt dat zo lang.
Omdat ze het met ai nog even moesten laten aansluiten op de beslissing

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55

FreakNL

Well do ya punk?

Matig keeperswerk

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

DirtyBird schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:36:
[...]

Omdat ze het met ai nog even moesten laten aansluiten op de beslissing
Ze hebben even met grok de beelden aangepast idd lol.
Quad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:37:
Valt mij niet tegen deze wedstrijd.
Prima te pruimen idd.

[ Voor 26% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:38 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:19

Quad

Doof

Valt mij niet tegen deze wedstrijd.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:27
Dat was best aardig binnen geschoten vanuit een lastige positie.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Hij ging via een speler van de tegenstander (dat verlaagt voor mij de schoonheid van een goal, via is altijd minder) maar hij ging strak int bakkie. Een 7.5.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:38
Doelpunt maker speelt bij Como lees ik
Kende hem niet

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 17-06-2026 22:39 ]


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Ik vind Madueke niet echt heel goed spelen. Als saka helemaal fit zou zijn zou ik die erin zetten. Maar die schijnt nog wat last van zn hamstring te hebben

En daar is ie weerrrrr

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:41 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:38
Mooi doelpunt Kane

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
kane, wat een spits

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:59
Weer Harry Kane.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
hoe kan die zo vrij staan? niemand op kane??

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sjeezus, wat slecht verdedigd.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wat een verdediging...

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Snoeiharde kopbal.

Wat een killer is dat toch he
is sws gekkenwerk

[ Voor 58% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:43 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 11:14
Kane vrijlaten bij een corner. Gekkenwerk

Flickr PSN ID= cheironnl


  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:48
Iedereen dekken behalve Kane…

Twente komt eraan!


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:38
cheiron schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:
Kane vrijlaten bij een corner. Gekkenwerk
Ook bij Kroatië loopt er een van der Ven

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:33
Geen doelpunten uit open spel. Zoals verwacht ;)

Wat is die Tuchel een stuk chagrijn overigens

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
Zal wel weel iets met zone dekking te maken hebben. blijf gewoon bij je man, stomme zone dekking werkt niet.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:19

Quad

Doof

Dat is niet handig.

En wat ik dit WK wel heel leuk vind, het draait dit WK echt om dé spelers qua doelpunten, Messi, Haaland, Kane, Mbappé. Zo wordt het echt een strijd voor de topscoorderstitel.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55

FreakNL

Well do ya punk?

Engeland is ook geen wonderploeg maar ze hebben een paar exceptionele spelers (wij niet).

Ik denk wel dat Frankrijk en Spanje completer zijn

[ Voor 23% gewijzigd door FreakNL op 17-06-2026 22:45 ]


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:44:
Geen doelpunten uit open spel. Zoals verwacht ;)

Wat is die Tuchel een stuk chagrijn overigens
Tis net een duitser. :+
Quad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:44:
Dat is niet handig.

En wat ik dit WK wel heel leuk vind, het draait dit WK echt om dé spelers qua doelpunten, Messi, Haaland, Kane, Mbappé. Zo wordt het echt een strijd voor de topscoorderstitel.
Vergeet van Dijk niet he. :P

[ Voor 42% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:45 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:33
Harribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:43:
[...]

Ook bij Kroatië loopt er een van der Ven
Ps. Bij VI legden ze uit dat het waarschijnlijk helemaal de man van vd Ven niet was bij die corner.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:38
FreakNL schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:44:
Engeland is ook geen wonderploeg maar ze hebben een paar exceptionele spelers (wij niet).
1 topspits en het zou er al anders bij ons uit zien

  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06 22:47
FreakNL schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:44:
Engeland is ook geen wonderploeg maar ze hebben een paar exceptionele spelers (wij niet).

Ik denk wel dat Frankrijk en Spanje completer zijn
Wij hebben een successfulle speler.

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55

FreakNL

Well do ya punk?

Quad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:44:
Dat is niet handig.

En wat ik dit WK wel heel leuk vind, het draait dit WK echt om dé spelers qua doelpunten, Messi, Haaland, Kane, Mbappé. Zo wordt het echt een strijd voor de topscoorderstitel.
Haaland is kansloos om topscorer te worden, me dunkt.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Harribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:45:
[...]

1 topspits en het zou er al anders bij ons uit zien
Ja een spits zoals van Nistelrode of Van Persie zou niet misstaan

[ Voor 58% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:47 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:38
D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:45:
[...]

Ps. Bij VI legden ze uit dat het waarschijnlijk helemaal de man van vd Ven niet was bij die corner.
Ok
Volgens mij was het helemaal niet duidelijk wie die Japanner moest dekken. Eigenlijk nog erger

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:33
FreakNL schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:44:
Engeland is ook geen wonderploeg maar ze hebben een paar exceptionele spelers (wij niet).
Van het middenveld en zeker de defensie hoeven we niet bang te zijn inderdaad. Maar dan loont het dus om voorzichtig te spelen en te gokken op de bevliegingen voorin

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33

Format-C

Tracing Rays

Kane geblesseerd?

Einde wk aspiraties voor Engeland? :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:49

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wie zou daar toch staan? :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:40
Harribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:45:
[...]

1 topspits en het zou er al anders bij ons uit zien
Woutje Weghorst gaat ons redden, let maar op 😇

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
Gordon is ook 3 keer niks, hoe gek ben je als Barcelona om daar 80mil voor neer te leggen, ze zijn daar echt gek geworden in spanje

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Haha yeah! :9

It’s the economy, stupid!


  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 11:14
Als dit niet buitenspel is, dan is het echt een fantastische pass

Flickr PSN ID= cheironnl


  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:40
Wat een brakke verdediging hebben die Engelsen.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
buitenspel

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:06
Drie seconden voor het einde van de eerste helft....

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:19

Quad

Doof

Heerlijk doelpunt!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:17
(jarig!)
Zo, perfect voor de rust!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:01

DirtyBird

Praktiserend denker

Wat een goede opzet

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8


  • pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
hoppaaa

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55

FreakNL

Well do ya punk?

Ja buitenspel. Maar wel erg slecht verdedigd.

/edit
Huh wat?

[ Voor 19% gewijzigd door FreakNL op 17-06-2026 22:51 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 38 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl