Wel duidelijk dat Engeland 12 spelers heeft nu. Dit moet onderzocht worden.. Kane mist hem zelf door zijn stomme aanloop..
Ben wel benieuwd of die voet echt los was van de lijn. Krijgen normaal gesproken alles te zien, nu blijft dat beeld uit
Ach laat gaan... Voetbal is soms gewoon oneerlijk. Gewoon accepteren.Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:12:
Ik zou hem verdorie bijna afzetten!
Wat een aanfluiting. Letterlijk.
Kroatië moet het nu maar laten zien.
Modric zat trouwens sowieso niet lekker in de wedstrijd
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 17-06-2026 22:13 ]
Yep, ongehinderd vrij inschieten door een speler moest zo nodig nog wat makkelijker gemaakt worden...Tk55 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:12:
Ik haat deze regel zo.
Laat keepers maar gewoon volledig vrij zodra het fluitsignaal klinkt. Dan zijn penalties tenminste nog leuk.
Ach gossie, nou hebben alle topspitsen gescoort en Ronaldo niet, die zit nou huiliehuilie te doen, mooi man
Laat die beelden dan ook gewoon zien… maar dat gebeurt niet… heeft dat een reden?toolkist schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:12:
[...]
Van bovenaf niet te zien natuurlijk. Ze zullen er echt wel duidelijk zicht op hebben bij standaard situaties als een penalty/
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Onderzoek zal binnen 10 seconden klaar zijn.Jorah_Newstone schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:13:
Wel duidelijk dat Engeland 12 spelers heeft nu. Dit moet onderzocht worden.. Kane mist hem zelf door zijn stomme aanloop..
Van zowel het penalty moment als de keeper geen duidelijke herhalingen. Hoop dat die nog wel komen
Flickr PSN ID= cheironnl
Klasse-justitie en onschendbaarheidPatrickC schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:14:
[...]
Laat die beelden dan ook gewoon zien… maar dat gebeurt niet… heeft dat een reden?
Voor m’n gevoel krijgt ie elke wedstrijd wel een penalty mee.Sjah schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:12:
Kane, lomperd, heb niks met hem.
misschien omdat ik het zelf ook ben, hoekige bewegingen enzo.
Althans dat was in de noord Londen derby’s altijd zo.
Zijn prestaties in Duitsland volg ik niet. Te veel dominantie door een enkele club
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dan moet dit ook een penalty zijn he!
Wel blij dat is geen 4K is als er close up van Harry Kane komt
Geen idee.. Maar in ieder geval geen reden voor de alu hoedjes van enkelen hierPatrickC schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:14:
[...]
Laat die beelden dan ook gewoon zien… maar dat gebeurt niet… heeft dat een reden?
Niet veel fans hier van Kane
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Jawel hoor maar die zijn stil.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
niet echt een fan , maar ook geen hekel aan hem, maar het is wel een fenomeen
Verwachtte sowieso dat Engeland wel zou winnen, maar wel een beetje zuur dit.Harribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:13:
[...]
Ach laat gaan... Voetbal is soms gewoon oneerlijk. Gewoon accepteren.
Kroatië moet het nu maar laten zien.
Modric zat trouwens sowieso niet lekker in de wedstrijd
Dat kunnen ze bij Tennis en Honkbal ook. Alles met lijn technologie. Belachelijk dat dat hier niet kon/ zo was.Charles Hill schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:13:
Ben wel benieuwd of die voet echt los was van de lijn. Krijgen normaal gesproken alles te zien, nu blijft dat beeld uit
Vind Kane wel een geweldenaar. Loopt 1 op 1 en heeft afgelopen seizoen meer dan 50 goals gescoord voor Bayern.
[ Voor 47% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:21 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ik wel. Maar ik vond de penalty echt een cadeautje (wel een correcte volgens de regels). Overnemen heb ik mijn twijfels bij, wil wel eens bewijs zien. En zo'n idiote aanloop moet alleen al reden zijn om de penalty als gemist te noteren.
Letterlijk ja (door die shirts).dawg schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:17:
[...]
Ben meestal voor de underdog. Tenzij oranje maar dat doet wel pijn aan mijn ogen.
#36
Zo zit ik er ook een beetje in. Los van de persoon vind ik dat soort strafschoppen gewoon een misser waard.floriz87 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:16:
[...]
Ik wel. Maar ik vond de penalty echt een cadeautje (wel een correcte volgens de regels). Overnemen heb ik mijn twijfels bij, wil wel eens bewijs zien. En zo'n idiote aanloop moet alleen al reden zijn om de penalty als gemist te noteren.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zit in Portugal tussen allemaal Engelse collega’s te kijken die ik het zeer gun. En, Turpin heb ik hoog zitten, die man kan wat.
Maar dit was echt bagger van de bovenste plank.
Maar dit was echt bagger van de bovenste plank.
De Engelsen nemen wel ongelooflijk veel risico met uitverdedigen... Leverde Kroatïe al een corner op net, vraag me af hoe lang ze dat volhouden
Hmmm, VAR had toch gelijk zo te zien.
Ah, daar de duidelijke herhaling.
Flickr PSN ID= cheironnl
Turpin hoog zitten? Voor mijn gevoel heeft hij bij iedere wedstrijd wel een enigszins gekke beslissing.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ok..eerlijk is eerlijk. Hij was van de lijn af. Ik neem mn woorden terug.
Terecht dat de penalty overgenomen moest worden
Terecht dat de penalty overgenomen moest worden
[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:23 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Eindelijk goede beelden, bedankt. Waarom duurt dat zo lang.
[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 17-06-2026 22:23 ]
#36
keeper kwam wel wat naar voren maar kane "haperde" . dat mag toch ook niet?
Moet in beweging blijvenGrindtegel schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:23:
keeper kwam wel wat naar voren maar kane "haperde" . dat mag toch ook niet?
Kroatië moet meer laten zien, hier is Engeland niet van onder de indruk.
Zie ook nog niets van die spits, misschien maar Kramaric erin
Zie ook nog niets van die spits, misschien maar Kramaric erin
Ik vind het maar onzin, dat de keep niet van de lijn mag. Zolang er geen intentie is om volle vaart op de bal/stip af te rennen.
Jawel. Het enige wat niet mag is totaal stil staan. En dan dus echt met beide benen geen beweging maken.Grindtegel schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:23:
keeper kwam wel wat naar voren maar kane "haperde" . dat mag toch ook niet?
Jawel, schijnbeweging mag niet, maar stoppen wel.Grindtegel schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:23:
keeper kwam wel wat naar voren maar kane "haperde" . dat mag toch ook niet?
Iets positiefs over Turpin van iemand met een Feyenoord avatar… gekke combi!PWM schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:20:
Ik zit in Portugal tussen allemaal Engelse collega’s te kijken die ik het zeer gun. En, Turpin heb ik hoog zitten, die man kan wat.
Maar dit was echt bagger van de bovenste plank.
per aspera ad astra
Daar kom je al met een maar, wat dus niet werkt want waarom zou een keeper dat niet doen? Hoever mag hij dan wel naar voren, een voet, een stap, tot half de penaltystip??dawg schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:24:
Ik vind het maar onzin, dat de keep niet van de lijn mag. Zolang er geen intentie is om volle vaart op de bal/stip af te rennen.
wacht effe, dit is geen Don Julio. Dat mag je nu dus helemaal niet drinken van de FIFA! Foei
Keepersgebied. Daar staat al een mooie omlijning voor op het veld.Charles Hill schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:26:
[...]
Daar kom je al met een maar, wat dus niet werkt want waarom zou een keeper dat niet doen? Hoever mag hij dan wel naar voren, een voet, een stap, tot half de penaltystip??
Gewoon schuim spuiten op bepaalde afstand, net als bij een vrije trapCharles Hill schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:26:
[...]
Daar kom je al met een maar, wat dus niet werkt want waarom zou een keeper dat niet doen? Hoever mag hij dan wel naar voren, een voet, een stap, tot half de penaltystip??
Het effect is hetzelfde, alleen beter voor de portomoneeGrindtegel schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:26:
[...]
wacht effe, dit is geen Don Julio. Dat mag je nu dus helemaal niet drinken van de FIFA! Foei
Anyway, Croatie moet aan de bak.
Dan wordt de straf voor de strafschop beduidend minder als een keeper zijn doel zo mag verkleinen. Het is wel een straf hèdawg schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:27:
[...]
Keepersgebied. Daar staat al een mooie omlijning voor op het veld.
Lange bal betekent vaak balverlies.
Kroatië heeft de bal weer
Kroatië heeft de bal weer
Leek dat Bellingham gewoon op de voet werd getrapt, maar was moeilijk te zien.
Natuurlijk moet de keep wel op de doellijn staan maar zodra het fluitsignaal klinkt mag hij het keepersgebied in. Ontneemt ook de mogelijkheid voor die idiote aanloopjes, want je moet snel zijn.Charles Hill schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:29:
[...]
Dan wordt de straf voor de strafschop beduidend minder als een keeper zijn doel zo mag verkleinen. Het is wel een straf hè
Dan is er nog steeds een grote doelkans dus goede straf.
Paes liet zien hoe je een speler, Haller, kan verrassen door een hoek te lijken kiezen maar toch de andere hoek te pakken. Hoe zuur ook, het werkte wel. Dus het kan wel door alleen te mogen bewegen op de doellijndawg schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:32:
[...]
Natuurlijk moet de keep wel op de doellijn staan maar zodra het fluitsignaal klinkt mag hij het keepersgebied in. Ontneemt ook de mogelijkheid voor die idiote aanloopjes, want je moet snel zijn.
Dan is er nog steeds een grote doelkans dus goede straf.
Godskolere!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat een heeeerlijke goal!!
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Omdat ze het met ai nog even moesten laten aansluiten op de beslissingVos schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:22:
Eindelijk goede beelden, bedankt. Waarom duurt dat zo lang.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ze hebben even met grok de beelden aangepast idd lol.DirtyBird schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:36:
[...]
Omdat ze het met ai nog even moesten laten aansluiten op de beslissing
Prima te pruimen idd.Quad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:37:
Valt mij niet tegen deze wedstrijd.
[ Voor 26% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:38 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Valt mij niet tegen deze wedstrijd.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat was best aardig binnen geschoten vanuit een lastige positie.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Hij ging via een speler van de tegenstander (dat verlaagt voor mij de schoonheid van een goal, via is altijd minder) maar hij ging strak int bakkie. Een 7.5.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Doelpunt maker speelt bij Como lees ik
Kende hem niet
Kende hem niet
[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 17-06-2026 22:39 ]
Ik vind Madueke niet echt heel goed spelen. Als saka helemaal fit zou zijn zou ik die erin zetten. Maar die schijnt nog wat last van zn hamstring te hebben
En daar is ie weerrrrr
En daar is ie weerrrrr
[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:41 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
hoe kan die zo vrij staan? niemand op kane??
Sjeezus, wat slecht verdedigd.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Snoeiharde kopbal.
Wat een killer is dat toch he
Wat een killer is dat toch he
is sws gekkenwerkcheiron schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:
Kane vrijlaten
[ Voor 58% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:43 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Kane vrijlaten bij een corner. Gekkenwerk
Flickr PSN ID= cheironnl
Ook bij Kroatië loopt er een van der Vencheiron schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:
Kane vrijlaten bij een corner. Gekkenwerk
Geen doelpunten uit open spel. Zoals verwacht 
Wat is die Tuchel een stuk chagrijn overigens
Wat is die Tuchel een stuk chagrijn overigens
Zal wel weel iets met zone dekking te maken hebben. blijf gewoon bij je man, stomme zone dekking werkt niet.
Dat is niet handig.
En wat ik dit WK wel heel leuk vind, het draait dit WK echt om dé spelers qua doelpunten, Messi, Haaland, Kane, Mbappé. Zo wordt het echt een strijd voor de topscoorderstitel.
En wat ik dit WK wel heel leuk vind, het draait dit WK echt om dé spelers qua doelpunten, Messi, Haaland, Kane, Mbappé. Zo wordt het echt een strijd voor de topscoorderstitel.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Engeland is ook geen wonderploeg maar ze hebben een paar exceptionele spelers (wij niet).
Ik denk wel dat Frankrijk en Spanje completer zijn
Ik denk wel dat Frankrijk en Spanje completer zijn
[ Voor 23% gewijzigd door FreakNL op 17-06-2026 22:45 ]
Tis net een duitser.D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:44:
Geen doelpunten uit open spel. Zoals verwacht
Wat is die Tuchel een stuk chagrijn overigens
Vergeet van Dijk niet he.Quad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:44:
Dat is niet handig.
En wat ik dit WK wel heel leuk vind, het draait dit WK echt om dé spelers qua doelpunten, Messi, Haaland, Kane, Mbappé. Zo wordt het echt een strijd voor de topscoorderstitel.
[ Voor 42% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:45 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ps. Bij VI legden ze uit dat het waarschijnlijk helemaal de man van vd Ven niet was bij die corner.
1 topspits en het zou er al anders bij ons uit zienFreakNL schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:44:
Engeland is ook geen wonderploeg maar ze hebben een paar exceptionele spelers (wij niet).
Wij hebben een successfulle speler.FreakNL schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:44:
Engeland is ook geen wonderploeg maar ze hebben een paar exceptionele spelers (wij niet).
Ik denk wel dat Frankrijk en Spanje completer zijn
Haaland is kansloos om topscorer te worden, me dunkt.Quad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:44:
Dat is niet handig.
En wat ik dit WK wel heel leuk vind, het draait dit WK echt om dé spelers qua doelpunten, Messi, Haaland, Kane, Mbappé. Zo wordt het echt een strijd voor de topscoorderstitel.
Ja een spits zoals van Nistelrode of Van Persie zou niet misstaanHarribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:45:
[...]
1 topspits en het zou er al anders bij ons uit zien
[ Voor 58% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:47 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
OkD-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:45:
[...]
Ps. Bij VI legden ze uit dat het waarschijnlijk helemaal de man van vd Ven niet was bij die corner.
Volgens mij was het helemaal niet duidelijk wie die Japanner moest dekken. Eigenlijk nog erger
Van het middenveld en zeker de defensie hoeven we niet bang te zijn inderdaad. Maar dan loont het dus om voorzichtig te spelen en te gokken op de bevliegingen voorinFreakNL schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:44:
Engeland is ook geen wonderploeg maar ze hebben een paar exceptionele spelers (wij niet).
Kane geblesseerd?
Einde wk aspiraties voor Engeland?
Einde wk aspiraties voor Engeland?
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Wie zou daar toch staan?toolkist schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:42:
Wat een verdediging...
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Woutje Weghorst gaat ons redden, let maar op 😇Harribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:45:
[...]
1 topspits en het zou er al anders bij ons uit zien
Gordon is ook 3 keer niks, hoe gek ben je als Barcelona om daar 80mil voor neer te leggen, ze zijn daar echt gek geworden in spanje
Als dit niet buitenspel is, dan is het echt een fantastische pass
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat een brakke verdediging hebben die Engelsen.
Drie seconden voor het einde van de eerste helft....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Heerlijk doelpunt!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zo, perfect voor de rust!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Wat een goede opzet
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ja buitenspel. Maar wel erg slecht verdedigd.
/edit
Huh wat?
/edit
Huh wat?
[ Voor 19% gewijzigd door FreakNL op 17-06-2026 22:51 ]
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl