Volgens mij niet, je ziet net de oranje teen van de verdediger.
Oeh buitenspel.. 
Was echt briljant.
Was echt briljant.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Bijzondere aanval met die kopbal terug. Mooi doelpunt
geen buitenspel? raar maar ok, ik klaag niet
Leek mij buitenspel?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Hij, geen eens een var?
Flickr PSN ID= cheironnl
Tjonge Perišić...
Psv toch goed gedaan die toen te halen, geweldige speler. Komt ook nog sympathiek over.
Super knappe actie
Psv toch goed gedaan die toen te halen, geweldige speler. Komt ook nog sympathiek over.
Super knappe actie
Oh mooi!
Hoe geniaal zo met het terugkoppen!
Hoe geniaal zo met het terugkoppen!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ja, ieder ander had er zelf iets van geprobeerd te maken, dit was briljant.Harribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:
Tjonge Perišić...
Psv toch goed gedaan die toen te halen, geweldige speler. Komt ook nog sympathiek over.
Super knappe actie
Na zo'n penalty mogen de Engelsen niet klagen, lekker 2-2. Dat belooft wat voor de tweede helft.
De Kroaten vallen me niet tegen. Ik dacht dat deze ploeg inmiddels te oud was. Maar ze bieden goed tegenstand.
De Kroaten vallen me niet tegen. Ik dacht dat deze ploeg inmiddels te oud was. Maar ze bieden goed tegenstand.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
In UHD HDR en in Magenta 😎 Maar echt heh, waarom kan de NPO niet even een normale stream leverenDutchOwnage schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 09:49:
[...]
Denk het niet. ESPN krijgt betaald, linksom of rechtsom door alle kabelklanten in NL. De NOS, dat is Belastinggeld waar het mes in is gegaan dus die zoeken andere inkomsten.
Overigens kijk in via een andere weg naar een (betaalde) Duitse provider, en daar gaan ze ook naar de reclame bij de drinkpauzes. Maar dan wel in UHD HDR met Atmos....
Man City heeft een bod gedaan op Elliot Anderson van ~139 miljoen euro (incl bonussen. 120 miljoen pond) .Grindtegel schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:49:
Gordon is ook 3 keer niks, hoe gek ben je als Barcelona om daar 80mil voor neer te leggen, ze zijn daar echt gek geworden in spanje
Dus niet alleen in Spanje zijn ze gek.
[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:56 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Heerlijke pot dit
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wie is die kwibus in de studio met zijn VR?
/edit
Ah Arnaut Danjuma
/edit
Ah Arnaut Danjuma
[ Voor 61% gewijzigd door FreakNL op 17-06-2026 22:57 ]
waanzinFormat-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:55:
[...]
Man City heeft een bod gedaan op Elliot Anderson van ~139 miljoen euro (incl bonussen. 120 miljoen pond) .
Dus niet alleen in Spanje zijn ze gek.
Idd. Het clubvoetbal is helemaal kapot (qua geld en transferbedragen) en de Premier League zuigt alles op.
Edit; hopelijk wint Kroatië nog. Spelen best aardig. Beter dan Engeland.
[ Voor 20% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 23:00 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ik wist het ook niet, dacht even Jonathan de Guzman, maar zag niet in waarom die uitgenodigd zou worden.FreakNL schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:56:
Wie is die kwibus in de studio met zijn VR?
/edit
Ah Arnaut Danjuma
Bijzonder dat ze dan in de studio de 2e kroatische goal maar negeren
Speciaal voor jouDanfoss schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:02:
Bijzonder dat ze dan in de studio de 2e kroatische goal maar negeren
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Op België hebben ze het over het vierkant op het middenveld van Tuchel. Ook hij is kennelijk fan, net als Koeman
Verschil is natuurlijk dat bij Engeland Kane daarvoor speelt. Wij hebben Malen/Depay/Brobbey...(vul maar in wie je wilt). Dat is wel een groot verschil. Dat is meer bepalend dan wat voor vierkant dan ook.D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:06:
Op België hebben ze het over het vierkant op het middenveld van Tuchel. Ook hij is kennelijk fan, net als Koeman
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Mooie goal
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
U zei?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoe dan naast?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
'Hey Jude..'
Interessante wedstrijd hoor.
Interessante wedstrijd hoor.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dan maar morgen moe naar het werk, deze wil je afkijken.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
De Engelsen denken wel vaker in het voetbal dat ze onoverwinnelijk zijn.
Uiteraard. Kane laat zich overigens veel zakken en is dan onderdeel van het vierkantnocalimero schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:09:
[...]
Verschil is natuurlijk dat bij Engeland Kane daarvoor speelt. Wij hebben Malen/Depay/Brobbey...(vul maar in wie je wilt). Dat is wel een groot verschil. Dat is meer bepalend dan wat voor vierkant dan ook.
De ruit van Johan Cruijff?D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:14:
[...]
Uiteraard. Kane laat zich overigens veel zakken en is dan onderdeel van het vierkant
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Elke keer als ik die Turpin zie moet ik weer denken aan de wedstrijd in De Kuip met de bananen. De kenners weten wel waar het over gaat. Toen was ie echt dramatisch, maar hij is wel gegroeid.
Vorig jaar was hij ook weer dramatisch. Weet niet of het Feyenoord of Oranje wasDutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:17:
Elke keer als ik die Turpin zie moet ik weer denken aan de wedstrijd in De Kuip met de bananen. De kenners weten wel waar het over gaat. Toen was ie echt dramatisch, maar hij is wel gegroeid.
Turpin is denk ik momenteel de beste sinds Kuipers op de Europese velden.DutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:17:
Elke keer als ik die Turpin zie moet ik weer denken aan de wedstrijd in De Kuip met de bananen. De kenners weten wel waar het over gaat. Toen was ie echt dramatisch, maar hij is wel gegroeid.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Heel wat gezien deze week.... Maar Frankrijk was voor mij tot nu toe het sterkst.
Edit; maar Engeland wordt nu ook wel echt sterker. Wat een gevaar.
Edit; maar Engeland wordt nu ook wel echt sterker. Wat een gevaar.
[ Voor 33% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 23:21 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Wat een verschil met oranje: snelheid, geen tikkie terug, constant gevaar.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Pff dat dit er niet in zat!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Lijkt wel handbal, wat een pot!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Waarom zijn ál die corners zo gevaarlijk en goed getrapt?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Livakovic versiert hier zijn eigen transfer naar een topclub
Dertig jaar geleden was meneer Kane al half invalide geschopt.
Dat mag niet meer en komt het spel ten goede, maar dat oude Balkanvolk is taai en naar om als tegenstander te hebben.
Dat mag niet meer en komt het spel ten goede, maar dat oude Balkanvolk is taai en naar om als tegenstander te hebben.
Rice is ook wel heel goed, die trapt ze allemaalQuad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:21:
Waarom zijn ál die corners zo gevaarlijk en goed getrapt?
depay neemt ze niet?Quad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:21:
Waarom zijn ál die corners zo gevaarlijk en goed getrapt?
Vooral die tergende tikkies terug de hele tijd inderdaad.hoevenpe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:19:
Wat een verschil met oranje: snelheid, geen tikkie terug, constant gevaar.
Dat is toch hoe Arsenal dit jaar aan zijn goals komt. Via standaard situaties met RiceQuad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:21:
Waarom zijn ál die corners zo gevaarlijk en goed getrapt?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Engeland heeft in 10 minuten tijd van de tweede helft meer grote kansen en evenveel schoten dan de gehele eerste helft. Koekoek.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Denk dat ze daar flink op getraind hebben.Quad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:21:
Waarom zijn ál die corners zo gevaarlijk en goed getrapt?
(Hebben ze denk ik afgekeken van Arsenal..die scoorden afgelopen seizoen ook ontzettend veel uit "setpieces". )
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Wij zeggen hier gewoon standaard situatiesFormat-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:23:
[...]
Denk dat ze daar flink op getraind hebben.
(Hebben ze denk ik afgekeken van Arsenal..die scoorden afgelopen seizoen ook ontzettend veel uit "setpieces". )
Maar toegegeven, setpieces bekt wel lekker.
[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 17-06-2026 23:24 ]
Tuchel laat zijn elf echt niet aanvallender spelen dan Koeman maar wij hebben geen Bellingham of Kane. En die corners zijn gewoon heel gevaarlijkhoevenpe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:19:
Wat een verschil met oranje: snelheid, geen tikkie terug, constant gevaar.
Op deze manier is Engeland wat mij betreft een serieuze kanshebber, Kroatië speelt ook niet verkeerd.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Rice is daar gewoon goed in. Onbegrijpelijk dat wij niet gewoon de beste trapper de corners laten nemenQuad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:21:
Waarom zijn ál die corners zo gevaarlijk en goed getrapt?
Dat moet u aan @Gunner vragen.nocalimero schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:22:
[...]
Dat is toch hoe Arsenal dit jaar aan zijn goals komt. Via standaard situaties met Rice
Voorlopig doen ze daar bij de Engelsen helemaal niks met die standaard situaties.
Denk wel dat Engeland er snel een genadeklap op moet geven anders lopen ze het risico de deksel op de neus te krijgen.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Dit hele team speelt een paar versnellingen hoger dan oranje, meer bevlogen.D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:24:
Tuchel laat zijn elf echt niet aanvallender spelen dan Koeman maar wij hebben geen Bellingham of Kane. En die corners zijn gewoon heel gevaarlijk
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Yep. Die Kroaten zullen tot het gaatje gaan. Dit is echt nog lang niet binnen voor de Engelsen.Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:26:
Denk wel dat Engeland er snel een genadeklap op moet geven anders lopen ze het risico de deksel op de neus te krijgen.
Ik hoor het net AndersomD-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:29:
Ben ik de enige die bij Anderson soms Henderson verstaat?
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Vanaf de eerste minuut.D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:29:
Ben ik de enige die bij Anderson soms Henderson verstaat?
Flickr PSN ID= cheironnl
Mwah. Nu even. De eerste helft ook niet. En met Kane en Bellingham is het makkelijker ballen he.hoevenpe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:28:
[...]
Dit hele team speelt een paar versnellingen hoger dan oranje, meer bevlogen.
Genieten voor de neutrale toeschouwer, erg leuk dit.DutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:29:
Yep. Die Kroaten zullen tot het gaatje gaan. Dit is echt nog lang niet binnen voor de Engelsen.
Is het al 'hydration break'? Mijn glas is leeg...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Die had ik niet eerder gehoord, waterbreak.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Die dames die alweer langs de lijn een bijrol spelen, mogen van mij echt wel een keer dit toernooi op het veld rondrennen als scheidsrechters. In Europa staat die mevrouw met de paardenstaart regelmatig dat vak volwaardig uit te oefenen, en gewoon prima ook nog.
Dat is idd een prima scheidsrechtersmevrouwmavaros schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:34:
Die dames die alweer langs de lijn een bijrol spelen, mogen van mij echt wel een keer dit toernooi op het veld rondrennen als scheidsrechters. In Europa staat die mevrouw met de paardenstaart regelmatig dat vak volwaardig uit te oefenen, en gewoon prima ook nog.
Neem aan dat je Stéphanie Frappart bedoelt?
[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 23:36 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Bij ons op het hockeyveld noemden we het water drinken vanavond gekscherend 'het reclameblok 'Quad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:34:
Die had ik niet eerder gehoord, waterbreak.
[ Voor 3% gewijzigd door hoevenpe op 17-06-2026 23:37 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Tuchel lijkt ook al aan zn vingers te ruiken.
(Joachim Low 2.0)
(Joachim Low 2.0)
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Die Engelse doelman gaat nog een keer echt in de fout.
Bij Engeland is het vooral het middenveld en aanval dat het verschil maakt. Bij NL is het vooral de verdediging. Dan kun je ook minder sprankelend spelen.hoevenpe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:28:
[...]
Dit hele team speelt een paar versnellingen hoger dan oranje, meer bevlogen.
Tja Pickford is zo'n hopeloos onzekere keeper. Niet echt goed maar wel altijd chaos!mavaros schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:42:
Die Engelse doelman gaat nog een keer echt in de fout.
Huh. Wat heeft die gast om zn kaak? Wat was dat voor een ding?
(Of zag ik het niet goed?)
Heeft ie soms last van een blaaskaak?
Heeft ie soms last van een blaaskaak?
[ Voor 29% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 23:49 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Die Kroatische keeper staat dan weer wel lekker te ballen zeg.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Komt omdat ie vroeg in de wedstrijd een penalty paktehoevenpe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:46:
Die Kroatische keeper staat dan weer wel lekker te ballen zeg.
Ja.
Afgelopen.
Goeie goal van Rashford
Edit; Engeland wisselt slechte vlagen af met goeie staaltjes voetbal. Opzich wel verdiend denk ik. Kan ermee leven.
Afgelopen.
Goeie goal van Rashford
Edit; Engeland wisselt slechte vlagen af met goeie staaltjes voetbal. Opzich wel verdiend denk ik. Kan ermee leven.
[ Voor 57% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 23:50 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Dit is wel klaar.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hij krijgt in ieder geval een rood hoofd.Tk55 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:43:
[...]
Tja Pickford is zo'n hopeloos onzekere keeper. Niet echt goed maar wel altijd chaos!
En nu is het klaar en gaan de Engelsen winnen.
4-2
De wissels van Tuchel pakken iig wel goed uit.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Kroatië was klaar met verdedigen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Hij zorgt in ieder geval ervoor dat een snelle counter mogelijk is. Koeman wisselende echt alle snelheid eruitFormat-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:51:
De wissels van Tuchel pakken iig wel goed uit.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Niet handig gedaan van de Kroaten.
Engeland heeft voorin echt wel kwaliteiten die Nederland mist. Achterin overtuigt het niet.
Engeland heeft voorin echt wel kwaliteiten die Nederland mist. Achterin overtuigt het niet.
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl