[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 23 ... 36 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Volgens mij niet, je ziet net de oranje teen van de verdediger.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:26

Quad

Doof

Oeh buitenspel.. ;(
Was echt briljant.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 13:07
Bijzondere aanval met die kopbal terug. Mooi doelpunt

  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:27
Geen buitenspel

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
geen buitenspel? raar maar ok, ik klaag niet

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
Leek mij buitenspel?

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:09
Hij, geen eens een var?

Flickr PSN ID= cheironnl


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Heeeeerlijke wedstrijd. Hier blijf ik nog wel voor op.

  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Echt twee geweldige teamgoals van Kroatië, heel leuk om te zien!

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:36
Tjonge Perišić...
Psv toch goed gedaan die toen te halen, geweldige speler. Komt ook nog sympathiek over.

Super knappe actie

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:26

Quad

Doof

Oh mooi!
Hoe geniaal zo met het terugkoppen!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:40
Harribo schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:51:
Tjonge Perišić...
Psv toch goed gedaan die toen te halen, geweldige speler. Komt ook nog sympathiek over.

Super knappe actie
Ja, ieder ander had er zelf iets van geprobeerd te maken, dit was briljant.

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:33
Na zo'n penalty mogen de Engelsen niet klagen, lekker 2-2. Dat belooft wat voor de tweede helft.


De Kroaten vallen me niet tegen. Ik dacht dat deze ploeg inmiddels te oud was. Maar ze bieden goed tegenstand.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-06 20:11
DutchOwnage schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 09:49:
[...]

Denk het niet. ESPN krijgt betaald, linksom of rechtsom door alle kabelklanten in NL. De NOS, dat is Belastinggeld waar het mes in is gegaan dus die zoeken andere inkomsten.

Overigens kijk in via een andere weg naar een (betaalde) Duitse provider, en daar gaan ze ook naar de reclame bij de drinkpauzes. Maar dan wel in UHD HDR met Atmos....
In UHD HDR en in Magenta 😎 Maar echt heh, waarom kan de NPO niet even een normale stream leveren

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Grindtegel schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:49:
Gordon is ook 3 keer niks, hoe gek ben je als Barcelona om daar 80mil voor neer te leggen, ze zijn daar echt gek geworden in spanje
Man City heeft een bod gedaan op Elliot Anderson van ~139 miljoen euro (incl bonussen. 120 miljoen pond) . :o

Dus niet alleen in Spanje zijn ze gek.

[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 22:56 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:04
Heerlijke pot dit

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Wie is die kwibus in de studio met zijn VR?

/edit
Ah Arnaut Danjuma

[ Voor 61% gewijzigd door FreakNL op 17-06-2026 22:57 ]


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:55:
[...]

Man City heeft een bod gedaan op Elliot Anderson van ~139 miljoen euro (incl bonussen. 120 miljoen pond) . :o

Dus niet alleen in Spanje zijn ze gek.
waanzin

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Idd. Het clubvoetbal is helemaal kapot (qua geld en transferbedragen) en de Premier League zuigt alles op.

Edit; hopelijk wint Kroatië nog. Spelen best aardig. Beter dan Engeland.

[ Voor 20% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 23:00 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:40
FreakNL schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:56:
Wie is die kwibus in de studio met zijn VR?

/edit
Ah Arnaut Danjuma
Ik wist het ook niet, dacht even Jonathan de Guzman, maar zag niet in waarom die uitgenodigd zou worden.

  • Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:20

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Bijzonder dat ze dan in de studio de 2e kroatische goal maar negeren

Sys Specs


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Geen buitenspel dus.

It’s the economy, stupid!


  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:27
Danfoss schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:02:
Bijzonder dat ze dan in de studio de 2e kroatische goal maar negeren
Speciaal voor jou :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Op België hebben ze het over het vierkant op het middenveld van Tuchel. Ook hij is kennelijk fan, net als Koeman ;)

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:33
D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:06:
Op België hebben ze het over het vierkant op het middenveld van Tuchel. Ook hij is kennelijk fan, net als Koeman ;)
Verschil is natuurlijk dat bij Engeland Kane daarvoor speelt. Wij hebben Malen/Depay/Brobbey...(vul maar in wie je wilt). Dat is wel een groot verschil. Dat is meer bepalend dan wat voor vierkant dan ook.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
het gaat vrolijk door

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Mooie goal

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:27
Leuke pot voetbal tot nu toe

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:44:
Geen doelpunten uit open spel. Zoals verwacht ;)
U zei? ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Slecht gekeept

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
bellingham is ook een powerhouse zeg

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Die zou er eigenlijk niet in mogen.

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:04
Hoe dan naast?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:26

Quad

Doof

'Hey Jude..'
Interessante wedstrijd hoor.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
En weer briljant verdedigd, zo vrij.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
verdedigen kunnen ze niet echt, die kroaten

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Die Kroatische defensie lijkt ook niet meer zo stabiel

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:04
Dan maar morgen moe naar het werk, deze wil je afkijken.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:16
De Engelsen denken wel vaker in het voetbal dat ze onoverwinnelijk zijn.

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
nocalimero schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:09:
[...]

Verschil is natuurlijk dat bij Engeland Kane daarvoor speelt. Wij hebben Malen/Depay/Brobbey...(vul maar in wie je wilt). Dat is wel een groot verschil. Dat is meer bepalend dan wat voor vierkant dan ook.
Uiteraard. Kane laat zich overigens veel zakken en is dan onderdeel van het vierkant

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:26

Quad

Doof

D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:14:
[...]

Uiteraard. Kane laat zich overigens veel zakken en is dan onderdeel van het vierkant
De ruit van Johan Cruijff?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Elke keer als ik die Turpin zie moet ik weer denken aan de wedstrijd in De Kuip met de bananen. De kenners weten wel waar het over gaat. Toen was ie echt dramatisch, maar hij is wel gegroeid.

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
DutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:17:
Elke keer als ik die Turpin zie moet ik weer denken aan de wedstrijd in De Kuip met de bananen. De kenners weten wel waar het over gaat. Toen was ie echt dramatisch, maar hij is wel gegroeid.
Vorig jaar was hij ook weer dramatisch. Weet niet of het Feyenoord of Oranje was

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:26

Quad

Doof

DutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:17:
Elke keer als ik die Turpin zie moet ik weer denken aan de wedstrijd in De Kuip met de bananen. De kenners weten wel waar het over gaat. Toen was ie echt dramatisch, maar hij is wel gegroeid.
Turpin is denk ik momenteel de beste sinds Kuipers op de Europese velden.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Heel wat gezien deze week.... Maar Frankrijk was voor mij tot nu toe het sterkst.

Edit; maar Engeland wordt nu ook wel echt sterker. Wat een gevaar.

[ Voor 33% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 23:21 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:04
Wat een verschil met oranje: snelheid, geen tikkie terug, constant gevaar.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:26

Quad

Doof

Pff dat dit er niet in zat!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:04
Lijkt wel handbal, wat een pot!

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:28
Veel poging van Engelsen

  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:27
Wat een schiettent

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:26

Quad

Doof

Waarom zijn ál die corners zo gevaarlijk en goed getrapt?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:53
Livakovic versiert hier zijn eigen transfer naar een topclub

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:16
Dertig jaar geleden was meneer Kane al half invalide geschopt.

Dat mag niet meer en komt het spel ten goede, maar dat oude Balkanvolk is taai en naar om als tegenstander te hebben.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Kane is wel een fenomeen.

  • cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:53
Quad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:21:
Waarom zijn ál die corners zo gevaarlijk en goed getrapt?
Rice is ook wel heel goed, die trapt ze allemaal

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
Quad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:21:
Waarom zijn ál die corners zo gevaarlijk en goed getrapt?
depay neemt ze niet?

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

hoevenpe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:19:
Wat een verschil met oranje: snelheid, geen tikkie terug, constant gevaar.
Vooral die tergende tikkies terug de hele tijd inderdaad.

It’s the economy, stupid!


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:33
Quad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:21:
Waarom zijn ál die corners zo gevaarlijk en goed getrapt?
Dat is toch hoe Arsenal dit jaar aan zijn goals komt. Via standaard situaties met Rice

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:26

Quad

Doof

Engeland heeft in 10 minuten tijd van de tweede helft meer grote kansen en evenveel schoten dan de gehele eerste helft. Koekoek.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Quad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:21:
Waarom zijn ál die corners zo gevaarlijk en goed getrapt?
Denk dat ze daar flink op getraind hebben.

(Hebben ze denk ik afgekeken van Arsenal..die scoorden afgelopen seizoen ook ontzettend veel uit "setpieces". )

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:23:
[...]

Denk dat ze daar flink op getraind hebben.

(Hebben ze denk ik afgekeken van Arsenal..die scoorden afgelopen seizoen ook ontzettend veel uit "setpieces". )
Wij zeggen hier gewoon standaard situaties :9

Maar toegegeven, setpieces bekt wel lekker.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 17-06-2026 23:24 ]


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
hoevenpe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:19:
Wat een verschil met oranje: snelheid, geen tikkie terug, constant gevaar.
Tuchel laat zijn elf echt niet aanvallender spelen dan Koeman maar wij hebben geen Bellingham of Kane. En die corners zijn gewoon heel gevaarlijk

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:04
Op deze manier is Engeland wat mij betreft een serieuze kanshebber, Kroatië speelt ook niet verkeerd.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Quad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:21:
Waarom zijn ál die corners zo gevaarlijk en goed getrapt?
Rice is daar gewoon goed in. Onbegrijpelijk dat wij niet gewoon de beste trapper de corners laten nemen

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:16
nocalimero schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:22:
[...]

Dat is toch hoe Arsenal dit jaar aan zijn goals komt. Via standaard situaties met Rice
Dat moet u aan @Gunner vragen.

Voorlopig doen ze daar bij de Engelsen helemaal niks met die standaard situaties.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Denk wel dat Engeland er snel een genadeklap op moet geven anders lopen ze het risico de deksel op de neus te krijgen.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Engeland helft in en Engeland helft 2 is een enorm vershil zeg.

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:04
D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:24:
Tuchel laat zijn elf echt niet aanvallender spelen dan Koeman maar wij hebben geen Bellingham of Kane. En die corners zijn gewoon heel gevaarlijk
Dit hele team speelt een paar versnellingen hoger dan oranje, meer bevlogen.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ben ik de enige die bij Anderson soms Henderson verstaat? :)

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:26:
Denk wel dat Engeland er snel een genadeklap op moet geven anders lopen ze het risico de deksel op de neus te krijgen.
Yep. Die Kroaten zullen tot het gaatje gaan. Dit is echt nog lang niet binnen voor de Engelsen.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:29:
Ben ik de enige die bij Anderson soms Henderson verstaat? :)
Ik hoor het net Andersom :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:09
D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:29:
Ben ik de enige die bij Anderson soms Henderson verstaat? :)
Vanaf de eerste minuut.

Flickr PSN ID= cheironnl


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
hoevenpe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:28:
[...]

Dit hele team speelt een paar versnellingen hoger dan oranje, meer bevlogen.
Mwah. Nu even. De eerste helft ook niet. En met Kane en Bellingham is het makkelijker ballen he.

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:04
DutchOwnage schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:29:
Yep. Die Kroaten zullen tot het gaatje gaan. Dit is echt nog lang niet binnen voor de Engelsen.
Genieten voor de neutrale toeschouwer, erg leuk dit.

Is het al 'hydration break'? Mijn glas is leeg... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:26

Quad

Doof

Die had ik niet eerder gehoord, waterbreak.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:16
Die dames die alweer langs de lijn een bijrol spelen, mogen van mij echt wel een keer dit toernooi op het veld rondrennen als scheidsrechters. In Europa staat die mevrouw met de paardenstaart regelmatig dat vak volwaardig uit te oefenen, en gewoon prima ook nog.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ach ja, tis daar ook een zinderend hete 22c.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

mavaros schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:34:
Die dames die alweer langs de lijn een bijrol spelen, mogen van mij echt wel een keer dit toernooi op het veld rondrennen als scheidsrechters. In Europa staat die mevrouw met de paardenstaart regelmatig dat vak volwaardig uit te oefenen, en gewoon prima ook nog.
Dat is idd een prima scheidsrechtersmevrouw

Neem aan dat je Stéphanie Frappart bedoelt?

[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 23:36 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:04
Quad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:34:
Die had ik niet eerder gehoord, waterbreak.
Bij ons op het hockeyveld noemden we het water drinken vanavond gekscherend 'het reclameblok ' :+

[ Voor 3% gewijzigd door hoevenpe op 17-06-2026 23:37 ]

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Daar gaat de setpiece van Engeland. :7

It’s the economy, stupid!


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Tuchel lijkt ook al aan zn vingers te ruiken.

(Joachim Low 2.0) :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:16
Die Engelse doelman gaat nog een keer echt in de fout.

  • Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:19
hoevenpe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:28:
[...]

Dit hele team speelt een paar versnellingen hoger dan oranje, meer bevlogen.
Bij Engeland is het vooral het middenveld en aanval dat het verschil maakt. Bij NL is het vooral de verdediging. Dan kun je ook minder sprankelend spelen.

  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
mavaros schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:42:
Die Engelse doelman gaat nog een keer echt in de fout.
Tja Pickford is zo'n hopeloos onzekere keeper. Niet echt goed maar wel altijd chaos!

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Huh. Wat heeft die gast om zn kaak? Wat was dat voor een ding? :? (Of zag ik het niet goed?)

Heeft ie soms last van een blaaskaak?

[ Voor 29% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 23:49 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:04
Die Kroatische keeper staat dan weer wel lekker te ballen zeg.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Achilleshiel van de Engelsen is duidelijk Pickford. Die kan er geen klap van.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
engeland doet een nederlandje

  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
hoevenpe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:46:
Die Kroatische keeper staat dan weer wel lekker te ballen zeg.
Komt omdat ie vroeg in de wedstrijd een penalty pakte :) Dan zit je er sowieso lekker in

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:04
Bam

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
ik zeg ook weer wat... jinx

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ja.

Afgelopen.

Goeie goal van Rashford

Edit; Engeland wisselt slechte vlagen af met goeie staaltjes voetbal. Opzich wel verdiend denk ik. Kan ermee leven.

[ Voor 57% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 23:50 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Ja, Kroatie nam veel risico daar. Dat is nu wel klaar.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:26

Quad

Doof

Dit is wel klaar.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:16
Tk55 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:43:
[...]

Tja Pickford is zo'n hopeloos onzekere keeper. Niet echt goed maar wel altijd chaos!
Hij krijgt in ieder geval een rood hoofd.

En nu is het klaar en gaan de Engelsen winnen.

4-2

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
En gedaan. Netjes hoor. Engeland stijgt weer op m'n lijstje met titelfavorieten.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

De wissels van Tuchel pakken iig wel goed uit.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:09
Kroatië was klaar met verdedigen.

Flickr PSN ID= cheironnl


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:33
Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:51:
De wissels van Tuchel pakken iig wel goed uit.
Hij zorgt in ieder geval ervoor dat een snelle counter mogelijk is. Koeman wisselende echt alle snelheid eruit

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Niet handig gedaan van de Kroaten.

Engeland heeft voorin echt wel kwaliteiten die Nederland mist. Achterin overtuigt het niet.
Pagina: 1 ... 23 ... 36 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl