Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Hij bewijst het zojuist weer met een goede blok in de zestienFormat-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:56:
Het mooie van Kane is dat ie ook niet te beroerd is om vuil werk op te knappen en om meters te maken voor de ploeg.
Die loopt ook gewoon in (of vlak voor) eigen 16 te verdedigen bij tijd en wijle.
En die Perisic heeft echt de longen van een paard. Damn
Terechte overwinning van Engeland, maar ik schrijf Kroatië nog niet af.
[ Voor 38% gewijzigd door mavaros op 18-06-2026 00:02 ]
Denk ook dat die nog wel doorgaan..is best een aardige ploeg. En die zouden moeten kunnen winnen van de andere 2 in hun poule.mavaros schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 00:00:
Redding door Kane. De doelman had die bal never nooit niet tegen gehouden.edit:
Terechte overwinning van Engeland, maar ik schrijf Kroatië nog niet af.
Nou. Tot laters. Twas vermakelijk.
Fijne avond nog!
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Jammer genoeg nu met een zuur gevoel naar bed, al is een 2de plek en dus de volgende ronde zeker nog mogelijk dit WK.
PSN: Europhea
Ik ga figuurlijk naast u liggen. Ben geen 18 meer en heb morgen ook weer verplichtingen.Format-C schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 00:08:
[...]
Denk ook dat die nog wel doorgaan..is best een aardige ploeg. En die zouden moeten kunnen winnen van de andere 2 in hun poule.
Nou. Tot laters. Twas vermakelijk.Pitten. Morgen weer werken.
Fijne avond nog!
Ik ben al bijna 32 jaar 18.mavaros schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 00:12:
[...]
Ik ga figuurlijk naast u liggen. Ben geen 18 meer en heb morgen ook weer verplichtingen.
Slaapze! En n fijne dag morgen!
Edit: morgen niet veel soeps qua wedstrijden. (Vind ik dan) (Of misschien dan Bosnië - Zwitserland)
:strip_exif()/f/image/h6oHpUQK5N3EsjawoPWinzlk.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar denk dat ik morgen even wat anders ga doen. Gamen ofzo. Of motor rijden. Peace out.
[ Voor 56% gewijzigd door Format-C op 18-06-2026 00:24 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
It's coming home
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 18-06-2026 01:17 ]
Ik was al erg verbaasd dat hij geselecteerd zou zijn, laat staan in de basis stond.D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:29:
Ben ik de enige die bij Anderson soms Henderson verstaat?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Er is wel een periode geweest inderdaad, maar zo rond het einde van het seizoen al een stuk minder.mavaros schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:26:
[...]
Dat moet u aan @Gunner vragen.
Voorlopig doen ze daar bij de Engelsen helemaal niks met die standaard situaties.
Vooral door Rice en Saka.
Je ziet graag binnensteden in brand?Tomski1986 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 08:26:
Marokko die wereldkampioen wordt, dat zou ik nog graag eens zien.
[ Voor 23% gewijzigd door Gunner op 18-06-2026 08:32 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nee, alleen Portugal en Argentinië staan onder Marokko qua landen die ik het minst gun.Tomski1986 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 08:26:
Marokko die wereldkampioen wordt, dat zou ik nog graag eens zien.
bijna Argentinië vergeten!
[ Voor 11% gewijzigd door Marrtijn op 18-06-2026 09:10 ]
80.000 toeschouwers in het Azteca voor de wedstrijd Uzbekistan - Colombia. Die vonden het wel amusant 😇Format-C schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 00:14:
[...]
Ik ben al bijna 32 jaar 18.
Slaapze! En n fijne dag morgen!
Edit: morgen niet veel soeps qua wedstrijden. (Vind ik dan) (Of misschien dan Bosnië - Zwitserland)
[Afbeelding]
Maar denk dat ik morgen even wat anders ga doen. Gamen ofzo. Of motor rijden. Peace out.
Daar heb ik dan dus weer minder moeite mee dat de NOS gebruik maakt van de drankpauze om reclame uit te zenden. Zou het eerder onverstandig vinden als ze het niet doen.Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:50:
[...]
Mee eens. Zakkenvullerij. En de NOS doet er vrolijk aan mee.
Daar zijn de kaartjes nog wel betaalbaar voor het gewone volk dat graag voetbal kijkt.Vlassie1980 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 09:16:
[...]
80.000 toeschouwers in het Azteca voor de wedstrijd Uzbekistan - Colombia. Die vonden het wel amusant 😇
Ook daarom kijk ik op de Belg.bazzemans schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 09:31:
[...]
Daar heb ik dan dus weer minder moeite mee dat de NOS gebruik maakt van de drankpauze om reclame uit te zenden.
Beter commentaar, voor de wedstrijd beelden vanuit de tunnel, in de rust gewoon 15min analyse, in de drinkpauze gewoon beelden van op het veld.
De 'commerciële' NPO vind ik echt heel vervelend kijken met al die reclames.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat is wel wat vroeg voor een voorspelling.Sjah schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 01:14:
Na zo goed als de hele 1e wedstrijd-ronde zeg ik>> Marokko of Duitsland.
De grote voetballanden hebben volgens mij veelal op halve kracht lopen freubelen en de mindere goden verspillen nu al hun energie.
Ik hoop wel dat we dit toernooi nog een wedstrijd tussen Senegal en Marokko krijgen te zien. Die hebben nog een appeltje met elkaar te schillen door de afgelopen editie van de Afrika Cup, die door Senegal werd gewonnen en twee maanden later ineens naar Marokko, dat organiserend land was, ging. De Senegalezen weigeren de beker aan Marokko te geven tot de dag van vandaag en Marokko is daar boos over.
Overigens heeft Marokko en hun fans zich tijdens de Afrika Cup van hun slechtste kant laten zien, dus die gun ik absoluut geen wereldtitel, terwijl het team best aardig kan voetballen.
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat we geen rekening hoeven te houden met dat scenario
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nee, dan gaan we gezellig een rondje varen. Is de boot al geboekt?
Ik begrijp het, maar irritant is het wel.bazzemans schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 09:31:
[...]
Daar heb ik dan dus weer minder moeite mee dat de NOS gebruik maakt van de drankpauze om reclame uit te zenden. Zou het eerder onverstandig vinden als ze het niet doen.
Ik ga er vanuit dat ze de poule wel doorkomen.Gunner schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 10:55:
[...]
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat we geen rekening hoeven te houden met dat scenario
En ik ga er ook vanuit dat ze na verloop van tijd wel beter gaan spelen.
Ze zijn straks langer samen, hebben meer tijd om te trainen en wat automatismen proberen in te slijpen. En op elkaar ingespeeld te raken.
Op zich hebben we geen slecht elftal, maar op papier is het natuurlijk niet zo goed als bijv Frankrijk, Spanje, Portugal, Argentinië, bijvoorbeeld.
Als ze niet door de poule heenkomen zou het wel heeeeeeel heeeeeeeeeeel erg triest zijn.
Heel triest.
Edit: de eerste wedstrijd is altijd lastig. En Japan is ook best een leuke / lastige ploeg. Denk dat andere toplanden daar ook wel moeite mee zouden hebben.
En er zijn meer toplanden die hun eerste wedstrijd gelijk hebben gespeeld natuurlijk. Dus nog geen man overboord.
Ik blijf positief.
[ Voor 62% gewijzigd door Format-C op 18-06-2026 11:59 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Canvas doet het niet en je mist er echt niks aanbazzemans schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 09:31:
[...]
Daar heb ik dan dus weer minder moeite mee dat de NOS gebruik maakt van de drankpauze om reclame uit te zenden. Zou het eerder onverstandig vinden als ze het niet doen.
Ze hebben (volgens mij) zelfs niet eens reclame tijdens de rust op België.418O2 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 11:59:
[...]
Canvas doet het niet en je mist er echt niks aan
Ze ( de NOS) hadden van de reclame inkomsten beter 4k signaal kunnen uitzenden.
(Heb bovenstaande ge-edit)
[ Voor 23% gewijzigd door Format-C op 18-06-2026 12:03 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Is daar in België wel infra voor?Format-C schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 12:01:
[...]
Ze hebben (volgens mij) zelfs niet eens reclame tijdens de rust op België.
Ze hadden van de reclame inkomsten beter 4k signaal kunnen uitzenden.
Ah nos. Per saldo zenden ze evenveel reclame uit want ze doen minder in de rust
[ Voor 11% gewijzigd door 418O2 op 18-06-2026 12:04 ]
Van mij mag de NOS de hele rust vullen met reclame onder het motto van vooruitgang418O2 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 12:02:
[...]
Is daar in België wel infra voor?
Ah nos. Per saldo zenden ze evenveel reclame uit want ze doen minder in de rust
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Desnoods de gehele wedstrijd, of het hele WK, als ze daar de jaarlijkse financiering mee rond krijgenBossie schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 13:55:
[...]
Van mij mag de NOS de hele rust vullen met reclame onder het motto van vooruitgang
Ik moet bekennen dat ik gisteren wel naar Portugal op de NOS heb gekeken, blijkbaar kan je VRT1/BBC niet buitenshuis bekijken via de kpn app.toolkist schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 14:09:
[...]
Desnoods de gehele wedstrijd, of het hele WK, als ze daar de jaarlijkse financiering mee rond krijgen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nee het gaat om de manier waarop, die landen bijten zich stuk op tegenstanders. Nederland geeft gewoon de wedstrijd weg.Vlassie1980 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:55:
Mooi he, dat iedereen Nederland af loopt te kraken vanwege een gelijkspel tegen Japan. En dan vervolgens heel wat andere landen en favoriete ploegen die de tanden stuk bijten op kleine tegenstanders.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Na die eerste goal hebben ze weinig meer gecreëerd. Hebben we bij best wel veel potjes intussen gezien eigenlijk.Gunner schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 18:08:
Geen idee waarom ik ZA op winst heb gezet in m’n poule. Tsjechië lijkt er niet al teveel moeite mee te hebben.
🇪🇺 pro Europa!
Slechtste pot to nu toe op het WK
Blij dat ik Netflix heb opgezet voor de broodnodige verandering.LZ86 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 19:20:
Wat een dramatisch niveau hebben beide ploegen zeg.
Slechtste pot to nu toe op het WK
... not as I do.
Ik dacht dat het een rustdag was, zoals bij het wierennen tegenwoordig normaal is.DutchOwnage schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 19:24:
[...]
Blij dat ik Netflix heb opgezet voor de broodnodige verandering.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
[ Voor 54% gewijzigd door Pierre op 18-06-2026 19:44 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En nee commentaar, dit klopt dus niet
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Bal komt tegen de linkerhand hè, niet de rechter elleboog waar het eerst op leek. Als je het schot als richting doel beoordeeld, móet het een penal zijn.Dr. Strangelove schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 19:45:
Begrijp dit besluit niet. Dit was geen onnatuurlijke houding. Arm ging niet naar de bal.
En nee commentaar, dit klopt dus niet
... not as I do.
Deze teams hebben toch helemaal niets te zoeken op een WK. Niet eens als opvulling? Wie heeft Tsjechie verslagen om hier te zijn? Die mogen zich wel schamen
Denemarken blijkbaar. Oei oei oei. Die had ik toch liever gezien
[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 18-06-2026 19:55 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Die staan 40e op de ranking dus het is niet zo gek dat ze er zijnLZ86 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 19:52:
Ook de arbitrage inmiddels een bedenkelijk niveau.
Deze teams hebben toch helemaal niets te zoeken op een WK. Niet eens als opvulling? Wie heeft Tsjechie verslagen om hier te zijn? Die mogen zich wel schamen
Tsjechië en ZA zijn echt erbarmelijk slecht. Er zit geen snelheid en techniek in. Ze doen allemaal maar wat. Tsjechië lijkt ook al compleet er doorheen te zitten.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Tsjechië werd 2e in een poule met Kroatië en won hierna van Denemarken in de playoffs.LZ86 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 19:52:
Ook de arbitrage inmiddels een bedenkelijk niveau.
Deze teams hebben toch helemaal niets te zoeken op een WK. Niet eens als opvulling? Wie heeft Tsjechie verslagen om hier te zijn? Die mogen zich wel schamenedit:
Denemarken blijkbaar. Oei oei oei. Die had ik toch liever gezien
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mexico kan makkelijk winnen van tjechie. Vandaag gelijkspelen tegen zuid korea en ze zijn goed als door.
Straks poule B, waar iedereen precies gelijk staat.
Is ook echt niet meer wat het ooit geweest is.
... not as I do.
Nee, kon ook gewoon de kamer inlopen en de tv aanzetten maar vond/vind dit topic leuker. Krijg je een beetje mee wat anderen denken. We zijn overigens in Valencia en het Spaans commentaar klinkt alsof er iedere seconde een goal kan vallen 😉Sjah schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:13:
[...]
Bang voor streamen en kosten? Veel plezier waar je ook zit.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
[ Voor 41% gewijzigd door dawg op 18-06-2026 21:32 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Buitenspel is ook een moeilijk gebaar.FreakNL schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 22:15:
Haha wat lult die verslaggever
Vroeger duurde een WK drie weken. Nu begint het pas na drie weken
[ Voor 55% gewijzigd door Dr. Strangelove op 18-06-2026 22:17 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Het is echt abominabel, tenenkrommend slecht. Maar dat is al het hele WK het geval bij de NOS en hun commentatoren.FreakNL schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 22:15:
Haha wat lult die verslaggever
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nee, natuurlijk mis je er niks aan. Scheelt dat je vaak ook niks mist aan de analyses van de Nederlandse analisten of wat er op het veld gebeurt.418O2 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 11:59:
[...]
Canvas doet het niet en je mist er echt niks aan
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Als je de wedstrijd niet hebt gezien denk je nog dat het spectaculair was.
En verder vraag ik me af of Feyenoord of Ajax al een (betaalbaar) goed spelertje hebben gespot op de Wk. Of gaan de goeie enkel naar de Top4 competities?
[ Voor 48% gewijzigd door Sjah op 18-06-2026 23:14 ]
Ik denk niet dat Brazilie het fijn vindt om tegen ons te spelen. Laatste keren tegen Oranje op een WK gingen ze er toch echt af.Sjah schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 23:13:
Sneijder is gek geworden, zegt dat we geen probleem zouden moeten hebben met Brazilie.
En verder vraag ik me af of Feyenoord of Ajax al een (betaalbaar) goed spelertje hebben gespot op de Wk. Of gaan de goeie enkel naar de Top4 competities?
Net als dat ik het verschrikkelijk vind als we tegen Portugal moeten
[ Voor 7% gewijzigd door Vlassie1980 op 18-06-2026 23:49 ]
Snap ik, maar met hen hebben we nog wel een appeltje te schillen, en met Argentinie nog wel 3. Maar je kan verliezen van ze.... alweer.Vlassie1980 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 23:48:
[...]
Ik denk niet dat Brazilie het fijn vindt om tegen ons te spelen. Laatste keren tegen Oranje op een WK gingen ze er toch echt af.
Net als dat ik het verschrikkelijk vind als we tegen Portugal moeten
Canadese fopduik idd, nadat hij zelf met z'n hak de Qatar speler raakt. Belachelijke beslissing.Grindtegel schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 00:34:
rood is wel extreem zwaar, idiote scheidsrechters
De Qatari speler krijgt rood en is zelf ook helemaal overstuur. Geen herhaling (begrijpelijk), spoelde het terug en het leek meer lomp/onhandig dan kwaadaardig.
[ Voor 62% gewijzigd door gambieter op 19-06-2026 01:20 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wel een bikkel hoor die Kone; pijn, toernooi klaar, lang revalideren maar zwaait gewoon nog even naar het publiek bij de aftocht. Volgens mij kreeg hij wat inhalatie pijnstilling (Penthrox).
Die kneus van een Vermeulen snapt er allemaal weer niets van ('krijgt nog ff een tikkie na
[ Voor 40% gewijzigd door Elzavo op 19-06-2026 01:47 ]
Het Nederlands elftal moet zich eerst nog maar eens zien te plaatsen voor de volgende ronde. Ik zie ze namelijk ook niet eventjes van Zweden winnen.Vlassie1980 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 23:48:
[...]
Ik denk niet dat Brazilie het fijn vindt om tegen ons te spelen. Laatste keren tegen Oranje op een WK gingen ze er toch echt af.
Net als dat ik het verschrikkelijk vind als we tegen Portugal moeten
Mochten ze wel doorgaan, hoop ik op de Schotten. Schotten kunnen misschien niet voetballen, maar de supporters zijn wel grappig. Vooral als ze met tienduizend hun schotse rokje gaan optillen en de Amerikanen helemaal in paniek raken omdat het live wordt uitgezonden en ze daar wat anders denken over het tonen van blote lichaamsdelen.
Belachelijke rode kaart wel, was eerder onschuldig.gambieter schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 01:14:
Auw, die Canadese speler heeft zijn been gebroken, zo te zien.
De Qatari speler krijgt rood en is zelf ook helemaal overstuur. Geen herhaling (begrijpelijk), spoelde het terug en het leek meer lomp/onhandig dan kwaadaardig.
Sneijder heeft groot gelijk. Dit Brazilië is ontzettend matig, vooral in de verdediging en op het middenveld. Ze verloren 6 x in de kwalificatie ( nog nooit gebeurd ). Daarnaast is Nederland een van de weinige landen die vaker van Brazilië wint als andersom ( in reguliere speeltijd ).Sjah schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 23:13:
Sneijder is gek geworden, zegt dat we geen probleem zouden moeten hebben met Brazilie.
En verder vraag ik me af of Feyenoord of Ajax al een (betaalbaar) goed spelertje hebben gespot op de Wk. Of gaan de goeie enkel naar de Top4 competities?
Gezien de vele fouten in de Nederlandse verdediging en de kwaliteiten van Vinicius ben ik niet er niet gerust op. Eerst de tweede wedstrijden van beide teams maar eens afwachten.CryptoNL schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 09:55:
[...]
Sneijder heeft groot gelijk. Dit Brazilië is ontzettend matig, vooral in de verdediging en op het middenveld. Ze verloren 6 x in de kwalificatie ( nog nooit gebeurd ). Daarnaast is Nederland een van de weinige landen die vaker van Brazilië wint als andersom ( in reguliere speeltijd ).
Zweden is juist de perfecte tegenstander voor NL. Daar moet echt met relatief gemak van gewonnen kunnen worden, anders kunnen we beter direct naar huis gaan. Zou voor het vertrouwen wel heel fijn zijn als NL gewoon doet wat het moet doen. (Zal je zien dat iedereen dan ineens halleluja gaat roepen, terwijl uiteindelijk het spel van Zweden NL gewoon goed ligt)mavaros schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 07:53:
[...]
Het Nederlands elftal moet zich eerst nog maar eens zien te plaatsen voor de volgende ronde. Ik zie ze namelijk ook niet eventjes van Zweden winnen.
Mochten ze wel doorgaan, hoop ik op de Schotten. Schotten kunnen misschien niet voetballen, maar de supporters zijn wel grappig. Vooral als ze met tienduizend hun schotse rokje gaan optillen en de Amerikanen helemaal in paniek raken omdat het live wordt uitgezonden en ze daar wat anders denken over het tonen van blote lichaamsdelen.
Maar voor plaatsing voor de volgende ronde mag je ook rustig van Zweden verliezen, als je vervolgens maar van zwakke broeder Tunesië wint. Dat mensen serieus twijfelen of NL de volgende ronde haalt kan ik niet echt bij, dan moet je er echt zo onrealistisch negatief inzitten...
... not as I do.
Dit Brazilië kan er helemaal niets van. Marokko gaat ons slopen.Tk55 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 10:29:
[...]
Gezien de vele fouten in de Nederlandse verdediging en de kwaliteiten van Vinicius ben ik niet er niet gerust op. Eerst de tweede wedstrijden van beide teams maar eens afwachten.
Dat is een beetje tegenstrijdig als beide ploegen onderling gelijk spelen.CryptoNL schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 10:38:
[...]
Dit Brazilië kan er helemaal niets van. Marokko gaat ons slopen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Correct maar Marokko verdiende wel meer + 1 wedstrijd zegt natuurlijk nog niets. Brazilië komt echt gigantisch kwaliteit tekort.Bossie schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 10:46:
[...]
Dat is een beetje tegenstrijdig als beide ploegen onderling gelijk spelen.
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl