[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 24 ... 38 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Het mooie van Kane is dat ie ook niet te beroerd is om vuil werk op te knappen en om meters te maken voor de ploeg.

Die loopt ook gewoon in (of vlak voor) eigen 16 te verdedigen bij tijd en wijle.

En die Perisic heeft echt de longen van een paard. Damn

[ Voor 39% gewijzigd door Format-C op 17-06-2026 23:58 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:33
Die hele groepsfase zegt overigens niks. Italië werd ooit wereldkampioen na drie waardeloze potten. Belangrijkste gegeven lijkt me dat de sterren leveren, met uitzondering van Ronaldo en (logischerwijs wellicht) Yamal.

  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:56:
Het mooie van Kane is dat ie ook niet te beroerd is om vuil werk op te knappen en om meters te maken voor de ploeg.

Die loopt ook gewoon in (of vlak voor) eigen 16 te verdedigen bij tijd en wijle.

En die Perisic heeft echt de longen van een paard. Damn
Hij bewijst het zojuist weer met een goede blok in de zestien :) Echte all-round speler. Zijn passing is ook top.

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Redding door Kane. De doelman had die bal never nooit niet tegen gehouden.
edit:
Terechte overwinning van Engeland, maar ik schrijf Kroatië nog niet af.

[ Voor 38% gewijzigd door mavaros op 18-06-2026 00:02 ]


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

mavaros schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 00:00:
Redding door Kane. De doelman had die bal never nooit niet tegen gehouden.
edit:
Terechte overwinning van Engeland, maar ik schrijf Kroatië nog niet af.
Denk ook dat die nog wel doorgaan..is best een aardige ploeg. En die zouden moeten kunnen winnen van de andere 2 in hun poule.

Nou. Tot laters. Twas vermakelijk. :) Pitten. Morgen weer werken.

Fijne avond nog! :Y)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-06 17:53
Wat een heerlijke pot was dit zeg, misschien wel de leukste die ik tot nu toe heb gezien dit WK.

Jammer genoeg nu met een zuur gevoel naar bed, al is een 2de plek en dus de volgende ronde zeker nog mogelijk dit WK.

PSN: Europhea


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Format-C schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 00:08:
[...]

Denk ook dat die nog wel doorgaan..is best een aardige ploeg. En die zouden moeten kunnen winnen van de andere 2 in hun poule.

Nou. Tot laters. Twas vermakelijk. :) Pitten. Morgen weer werken.

Fijne avond nog! :Y)
Ik ga figuurlijk naast u liggen. Ben geen 18 meer en heb morgen ook weer verplichtingen.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

mavaros schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 00:12:
[...]

Ik ga figuurlijk naast u liggen. Ben geen 18 meer en heb morgen ook weer verplichtingen.
Ik ben al bijna 32 jaar 18. :P

Slaapze! En n fijne dag morgen! :)

Edit: morgen niet veel soeps qua wedstrijden. (Vind ik dan) (Of misschien dan Bosnië - Zwitserland)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WNvvsESPSfRRFb9kmgvuhJa8HZY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h6oHpUQK5N3EsjawoPWinzlk.jpg?f=fotoalbum_large

Maar denk dat ik morgen even wat anders ga doen. Gamen ofzo. Of motor rijden. Peace out.

[ Voor 56% gewijzigd door Format-C op 18-06-2026 00:24 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

Superster en Usual Suspect

Als Engelsman durf ik alweer te zeggen

It's coming home

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Na zo goed als de hele 1e wedstrijd-ronde zeg ik>> Marokko of Duitsland.

[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 18-06-2026 01:17 ]


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:27
D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:29:
Ben ik de enige die bij Anderson soms Henderson verstaat? :)
Ik was al erg verbaasd dat hij geselecteerd zou zijn, laat staan in de basis stond.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:50
Marokko die wereldkampioen wordt, dat zou ik nog graag eens zien.

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

mavaros schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 23:26:
[...]

Dat moet u aan @Gunner vragen.

Voorlopig doen ze daar bij de Engelsen helemaal niks met die standaard situaties.
Er is wel een periode geweest inderdaad, maar zo rond het einde van het seizoen al een stuk minder.

Vooral door Rice en Saka.
Tomski1986 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 08:26:
Marokko die wereldkampioen wordt, dat zou ik nog graag eens zien.
Je ziet graag binnensteden in brand? :+

[ Voor 23% gewijzigd door Gunner op 18-06-2026 08:32 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:05
Tomski1986 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 08:26:
Marokko die wereldkampioen wordt, dat zou ik nog graag eens zien.
Nee, alleen Portugal en Argentinië staan onder Marokko qua landen die ik het minst gun.
edit:
bijna Argentinië vergeten!

[ Voor 11% gewijzigd door Marrtijn op 18-06-2026 09:10 ]


  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:40
Format-C schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 00:14:
[...]

Ik ben al bijna 32 jaar 18. :P

Slaapze! En n fijne dag morgen! :)

Edit: morgen niet veel soeps qua wedstrijden. (Vind ik dan) (Of misschien dan Bosnië - Zwitserland)

[Afbeelding]

Maar denk dat ik morgen even wat anders ga doen. Gamen ofzo. Of motor rijden. Peace out.
80.000 toeschouwers in het Azteca voor de wedstrijd Uzbekistan - Colombia. Die vonden het wel amusant 😇

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:09
Format-C schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:50:

[...]

Mee eens. Zakkenvullerij. En de NOS doet er vrolijk aan mee.
Daar heb ik dan dus weer minder moeite mee dat de NOS gebruik maakt van de drankpauze om reclame uit te zenden. Zou het eerder onverstandig vinden als ze het niet doen.

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Vlassie1980 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 09:16:
[...]

80.000 toeschouwers in het Azteca voor de wedstrijd Uzbekistan - Colombia. Die vonden het wel amusant 😇
Daar zijn de kaartjes nog wel betaalbaar voor het gewone volk dat graag voetbal kijkt.

  • Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

bazzemans schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 09:31:
[...]
Daar heb ik dan dus weer minder moeite mee dat de NOS gebruik maakt van de drankpauze om reclame uit te zenden.
Ook daarom kijk ik op de Belg.
Beter commentaar, voor de wedstrijd beelden vanuit de tunnel, in de rust gewoon 15min analyse, in de drinkpauze gewoon beelden van op het veld.
De 'commerciële' NPO vind ik echt heel vervelend kijken met al die reclames.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Sjah schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 01:14:
Na zo goed als de hele 1e wedstrijd-ronde zeg ik>> Marokko of Duitsland.
Dat is wel wat vroeg voor een voorspelling.

De grote voetballanden hebben volgens mij veelal op halve kracht lopen freubelen en de mindere goden verspillen nu al hun energie.

Ik hoop wel dat we dit toernooi nog een wedstrijd tussen Senegal en Marokko krijgen te zien. Die hebben nog een appeltje met elkaar te schillen door de afgelopen editie van de Afrika Cup, die door Senegal werd gewonnen en twee maanden later ineens naar Marokko, dat organiserend land was, ging. De Senegalezen weigeren de beker aan Marokko te geven tot de dag van vandaag en Marokko is daar boos over.

Overigens heeft Marokko en hun fans zich tijdens de Afrika Cup van hun slechtste kant laten zien, dus die gun ik absoluut geen wereldtitel, terwijl het team best aardig kan voetballen.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gunner schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 08:31:
[...]
Je ziet graag binnensteden in brand? :+
Wat ook gebeurt als NL zou winnen?

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 10:48:
[...]

Wat ook gebeurt als NL zou winnen?
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat we geen rekening hoeven te houden met dat scenario ;)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:40
toolkist schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 10:48:
[...]

Wat ook gebeurt als NL zou winnen?
Nee, dan gaan we gezellig een rondje varen. Is de boot al geboekt? :)F :)F :)F

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

bazzemans schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 09:31:
[...]


Daar heb ik dan dus weer minder moeite mee dat de NOS gebruik maakt van de drankpauze om reclame uit te zenden. Zou het eerder onverstandig vinden als ze het niet doen.
Ik begrijp het, maar irritant is het wel.
Gunner schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 10:55:
[...]

Ik denk dat we wel kunnen stellen dat we geen rekening hoeven te houden met dat scenario ;)
Ik ga er vanuit dat ze de poule wel doorkomen.

En ik ga er ook vanuit dat ze na verloop van tijd wel beter gaan spelen.

Ze zijn straks langer samen, hebben meer tijd om te trainen en wat automatismen proberen in te slijpen. En op elkaar ingespeeld te raken.

Op zich hebben we geen slecht elftal, maar op papier is het natuurlijk niet zo goed als bijv Frankrijk, Spanje, Portugal, Argentinië, bijvoorbeeld.

Als ze niet door de poule heenkomen zou het wel heeeeeeel heeeeeeeeeeel erg triest zijn.

Heel triest.

Edit: de eerste wedstrijd is altijd lastig. En Japan is ook best een leuke / lastige ploeg. Denk dat andere toplanden daar ook wel moeite mee zouden hebben.

En er zijn meer toplanden die hun eerste wedstrijd gelijk hebben gespeeld natuurlijk. Dus nog geen man overboord.

Ik blijf positief. :)F

[ Voor 62% gewijzigd door Format-C op 18-06-2026 11:59 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
bazzemans schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 09:31:
[...]


Daar heb ik dan dus weer minder moeite mee dat de NOS gebruik maakt van de drankpauze om reclame uit te zenden. Zou het eerder onverstandig vinden als ze het niet doen.
Canvas doet het niet en je mist er echt niks aan

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

418O2 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 11:59:
[...]

Canvas doet het niet en je mist er echt niks aan
Ze hebben (volgens mij) zelfs niet eens reclame tijdens de rust op België.

Ze ( de NOS) hadden van de reclame inkomsten beter 4k signaal kunnen uitzenden.
418O2 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 12:02:
[...]

Is daar in België wel infra voor?
(Heb bovenstaande ge-edit)

[ Voor 23% gewijzigd door Format-C op 18-06-2026 12:03 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Format-C schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 12:01:
[...]

Ze hebben (volgens mij) zelfs niet eens reclame tijdens de rust op België.

Ze hadden van de reclame inkomsten beter 4k signaal kunnen uitzenden.
Is daar in België wel infra voor?

Ah nos. Per saldo zenden ze evenveel reclame uit want ze doen minder in de rust

[ Voor 11% gewijzigd door 418O2 op 18-06-2026 12:04 ]


  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
418O2 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 12:02:
[...]

Is daar in België wel infra voor?

Ah nos. Per saldo zenden ze evenveel reclame uit want ze doen minder in de rust
Van mij mag de NOS de hele rust vullen met reclame onder het motto van vooruitgang :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bossie schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 13:55:
[...]

Van mij mag de NOS de hele rust vullen met reclame onder het motto van vooruitgang :P
Desnoods de gehele wedstrijd, of het hele WK, als ze daar de jaarlijkse financiering mee rond krijgen :p

  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
toolkist schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 14:09:
[...]

Desnoods de gehele wedstrijd, of het hele WK, als ze daar de jaarlijkse financiering mee rond krijgen :p
Ik moet bekennen dat ik gisteren wel naar Portugal op de NOS heb gekeken, blijkbaar kan je VRT1/BBC niet buitenshuis bekijken via de kpn app.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:55:
Mooi he, dat iedereen Nederland af loopt te kraken vanwege een gelijkspel tegen Japan. En dan vervolgens heel wat andere landen en favoriete ploegen die de tanden stuk bijten op kleine tegenstanders.
Nee het gaat om de manier waarop, die landen bijten zich stuk op tegenstanders. Nederland geeft gewoon de wedstrijd weg.

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Geen idee waarom ik ZA op winst heb gezet in m’n poule. Tsjechië lijkt er niet al teveel moeite mee te hebben.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Gunner schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 18:08:
Geen idee waarom ik ZA op winst heb gezet in m’n poule. Tsjechië lijkt er niet al teveel moeite mee te hebben.
Na die eerste goal hebben ze weinig meer gecreëerd. Hebben we bij best wel veel potjes intussen gezien eigenlijk.

🇪🇺 pro Europa!


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
Dat gesprek op deBelg tussen de presentator en analyst is hilarisch. Geven een samenvatting van de wedstrijd : " zuuuuccchhtttt" en "ppffffffffffffffffffff"

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Wat een dramatisch niveau hebben beide ploegen zeg.

Slechtste pot to nu toe op het WK

  • Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:05
Kan persoonlijk niet wachten op de drinkpauze. Wat een straf dat dit de vroege wedstrijd is.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
LZ86 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 19:20:
Wat een dramatisch niveau hebben beide ploegen zeg.

Slechtste pot to nu toe op het WK
Blij dat ik Netflix heb opgezet voor de broodnodige verandering.

  • Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:00

Clush

Do as I say...

Tsja, beste man op het veld is een vrouw. Fluit prima.

... not as I do.


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
DutchOwnage schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 19:24:
[...]

Blij dat ik Netflix heb opgezet voor de broodnodige verandering.
Ik dacht dat het een rustdag was, zoals bij het wierennen tegenwoordig normaal is.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Is toch geen pingel?

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Hij mist hem geen pingel maar goed

[ Voor 54% gewijzigd door Pierre op 18-06-2026 19:44 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:33
Is er geen VAR?

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Begrijp dit besluit niet. Dit was geen onnatuurlijke houding. Arm ging niet naar de bal.

En nee commentaar, dit klopt dus niet

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Precies waarom er een var is, om dit soort dingen te voorkomen maar helaas

  • Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:00

Clush

Do as I say...

Dr. Strangelove schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 19:45:
Begrijp dit besluit niet. Dit was geen onnatuurlijke houding. Arm ging niet naar de bal.

En nee commentaar, dit klopt dus niet
Bal komt tegen de linkerhand hè, niet de rechter elleboog waar het eerst op leek. Als je het schot als richting doel beoordeeld, móet het een penal zijn.

... not as I do.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Ook de arbitrage inmiddels een bedenkelijk niveau.

Deze teams hebben toch helemaal niets te zoeken op een WK. Niet eens als opvulling? Wie heeft Tsjechie verslagen om hier te zijn? Die mogen zich wel schamen
edit:
Denemarken blijkbaar. Oei oei oei. Die had ik toch liever gezien

[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 18-06-2026 19:55 ]


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Zie het ja. Linkerarm was uitgestoken.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 19:52:
Ook de arbitrage inmiddels een bedenkelijk niveau.

Deze teams hebben toch helemaal niets te zoeken op een WK. Niet eens als opvulling? Wie heeft Tsjechie verslagen om hier te zijn? Die mogen zich wel schamen
Die staan 40e op de ranking dus het is niet zo gek dat ze er zijn

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:30

Hupske

AFCA

Ik vind de arbitrage juist uitstekend deze wedstrijd. Zitten er goed bovenop en missen eigenlijk niks.

Tsjechië en ZA zijn echt erbarmelijk slecht. Er zit geen snelheid en techniek in. Ze doen allemaal maar wat. Tsjechië lijkt ook al compleet er doorheen te zitten.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:22
LZ86 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 19:52:
Ook de arbitrage inmiddels een bedenkelijk niveau.

Deze teams hebben toch helemaal niets te zoeken op een WK. Niet eens als opvulling? Wie heeft Tsjechie verslagen om hier te zijn? Die mogen zich wel schamen
edit:
Denemarken blijkbaar. Oei oei oei. Die had ik toch liever gezien
Tsjechië werd 2e in een poule met Kroatië en won hierna van Denemarken in de playoffs.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 01:53
Tjechie zat er helemaal doorheen aan het einde en wist niks meer uit te halen.

Mexico kan makkelijk winnen van tjechie. Vandaag gelijkspelen tegen zuid korea en ze zijn goed als door.

Straks poule B, waar iedereen precies gelijk staat.

  • Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:00

Clush

Do as I say...

Och och och Tsjechië… heb je tegen Zuid-Afrika de bus geparkeerd. Wat dat betreft is de 1-1 in ieder geval terecht.

Is ook echt niet meer wat het ooit geweest is. :|

... not as I do.


  • wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:27
Sjah schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:13:
[...]

Bang voor streamen en kosten? Veel plezier waar je ook zit.
Nee, kon ook gewoon de kamer inlopen en de tv aanzetten maar vond/vind dit topic leuker. Krijg je een beetje mee wat anderen denken. We zijn overigens in Valencia en het Spaans commentaar klinkt alsof er iedere seconde een goal kan vallen 😉

niet iedereen heeft een bierbuikje


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
Nou moet Dzeko ook nog effe 2 keer scoren dan raakt Ronaldo zo gefrustreerd dat ie persoonlijk ervoor gaat zorgen dat Portugal er vroegtijdig uitvliegt

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Higler de VAR, nou succes eh. :P

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Bosnië is wel bizar slecht zeg. Zwitserland is ook geen hoogvlieger trouwens.

[ Voor 41% gewijzigd door dawg op 18-06-2026 21:32 ]

It’s the economy, stupid!


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
god wat een kutwedstrijden vanavond

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Doffe ellende vandaag. Ik sla groep A de volgende week over.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Bosnië heeft een paar momentjes gehad. Zwitserland is veel te matig om die Bosniërs op een hoop te spelen. Dat Zwitserland heeft wel wat jasjes uitgedaan zeg pff.

  • Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:37
Over 4 jaar naar 64 landen, waarbij er nog een zooitje slechtere landen uit Azië, Afrika en midden/zuid-amerika erbij komen. Wordt alleen maar meer genot…

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Dat was toch een heel leuke ploeg dat Zwitserland? Wanneer is dat dan het putje in gegaan daar?

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:21

Fiber

Beaches are for storming.

Ze missen Shakira... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55

FreakNL

Well do ya punk?

Haha wat lult die verslaggever

  • DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:00
Buitenspel is ook een moeilijk gebaar.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Je moet wat bij zo'n zaadpot.

Vroeger duurde een WK drie weken. Nu begint het pas na drie weken :X

[ Voor 55% gewijzigd door Dr. Strangelove op 18-06-2026 22:17 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:30

Hupske

AFCA

Het is echt abominabel, tenenkrommend slecht. Maar dat is al het hele WK het geval bij de NOS en hun commentatoren.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:09
418O2 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 11:59:
[...]

Canvas doet het niet en je mist er echt niks aan
Nee, natuurlijk mis je er niks aan. Scheelt dat je vaak ook niks mist aan de analyses van de Nederlandse analisten of wat er op het veld gebeurt.

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:30

Hupske

AFCA

Benieuwd hoelang Bosnië het volhoud. Zwitserland dringt steeds meer aan.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
colasinas bij bosnie op linksback

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Nou in elk geval lekker binnen geschoten.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:21

Fiber

Beaches are for storming.

Gouden wissels. Wat een poeier! _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Manzambi doet het voor de Zwitsers. Typische Zwitserse achternaam ook.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
En de 2-0

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:21

Fiber

Beaches are for storming.

2-0 Klaar!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Ja zo herinner ik me ze. Leuke ploeg zo toch?

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:21

Fiber

Beaches are for storming.

Het wordt zowaar nog leuk ook...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
lekker laatste kwartier, verdiende overwinning. bosnie speelde alleen maar om niet te verliezen, dan verdien je imo helemaal niks.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Zo Maakt Men Goals.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:21

Fiber

Beaches are for storming.

3-1 Het kan nog... :+

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Te gekke eindfase zeg.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
schwalbe

  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:42
Dit, laat zijn been slap hangen...

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:30

Hupske

AFCA

Zwak van de var en de scheids. Kerel valt zelf en zoekt daarbij contact.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Tsjakka?

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Het leek nergens op, toch 4-1.

Als je de wedstrijd niet hebt gezien denk je nog dat het spectaculair was.

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Sneijder is gek geworden, zegt dat we geen probleem zouden moeten hebben met Brazilie.


En verder vraag ik me af of Feyenoord of Ajax al een (betaalbaar) goed spelertje hebben gespot op de Wk. Of gaan de goeie enkel naar de Top4 competities?

[ Voor 48% gewijzigd door Sjah op 18-06-2026 23:14 ]


  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:40
Sjah schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 23:13:
Sneijder is gek geworden, zegt dat we geen probleem zouden moeten hebben met Brazilie.


En verder vraag ik me af of Feyenoord of Ajax al een (betaalbaar) goed spelertje hebben gespot op de Wk. Of gaan de goeie enkel naar de Top4 competities?
Ik denk niet dat Brazilie het fijn vindt om tegen ons te spelen. Laatste keren tegen Oranje op een WK gingen ze er toch echt af.

Net als dat ik het verschrikkelijk vind als we tegen Portugal moeten :D

[ Voor 7% gewijzigd door Vlassie1980 op 18-06-2026 23:49 ]


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Vlassie1980 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 23:48:
[...]

Ik denk niet dat Brazilie het fijn vindt om tegen ons te spelen. Laatste keren tegen Oranje op een WK gingen ze er toch echt af.

Net als dat ik het verschrikkelijk vind als we tegen Portugal moeten :D
Snap ik, maar met hen hebben we nog wel een appeltje te schillen, en met Argentinie nog wel 3. Maar je kan verliezen van ze.... alweer.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
rood is wel extreem zwaar, idiote scheidsrechters

  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:05
Grindtegel schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 00:34:
rood is wel extreem zwaar, idiote scheidsrechters
Canadese fopduik idd, nadat hij zelf met z'n hak de Qatar speler raakt. Belachelijke beslissing.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Auw, die Canadese speler heeft zijn been gebroken, zo te zien.

De Qatari speler krijgt rood en is zelf ook helemaal overstuur. Geen herhaling (begrijpelijk), spoelde het terug en het leek meer lomp/onhandig dan kwaadaardig.

[ Voor 62% gewijzigd door gambieter op 19-06-2026 01:20 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:05
Scheenbeenbreuk ja. Een smerige... je hoort ook echt een tik als je goed luistert.

Wel een bikkel hoor die Kone; pijn, toernooi klaar, lang revalideren maar zwaait gewoon nog even naar het publiek bij de aftocht. Volgens mij kreeg hij wat inhalatie pijnstilling (Penthrox).

Die kneus van een Vermeulen snapt er allemaal weer niets van ('krijgt nog ff een tikkie na :D '). Wat een niveau weer NOS...

[ Voor 40% gewijzigd door Elzavo op 19-06-2026 01:47 ]


  • sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07:18
Mexico door , zware blunder van de keeper van Z-korea

PSN: ghpeet


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Vlassie1980 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 23:48:
[...]

Ik denk niet dat Brazilie het fijn vindt om tegen ons te spelen. Laatste keren tegen Oranje op een WK gingen ze er toch echt af.

Net als dat ik het verschrikkelijk vind als we tegen Portugal moeten :D
Het Nederlands elftal moet zich eerst nog maar eens zien te plaatsen voor de volgende ronde. Ik zie ze namelijk ook niet eventjes van Zweden winnen.

Mochten ze wel doorgaan, hoop ik op de Schotten. Schotten kunnen misschien niet voetballen, maar de supporters zijn wel grappig. Vooral als ze met tienduizend hun schotse rokje gaan optillen en de Amerikanen helemaal in paniek raken omdat het live wordt uitgezonden en ze daar wat anders denken over het tonen van blote lichaamsdelen.

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:01
gambieter schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 01:14:
Auw, die Canadese speler heeft zijn been gebroken, zo te zien.

De Qatari speler krijgt rood en is zelf ook helemaal overstuur. Geen herhaling (begrijpelijk), spoelde het terug en het leek meer lomp/onhandig dan kwaadaardig.
Belachelijke rode kaart wel, was eerder onschuldig.

  • CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:30
Sjah schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 23:13:
Sneijder is gek geworden, zegt dat we geen probleem zouden moeten hebben met Brazilie.


En verder vraag ik me af of Feyenoord of Ajax al een (betaalbaar) goed spelertje hebben gespot op de Wk. Of gaan de goeie enkel naar de Top4 competities?
Sneijder heeft groot gelijk. Dit Brazilië is ontzettend matig, vooral in de verdediging en op het middenveld. Ze verloren 6 x in de kwalificatie ( nog nooit gebeurd ). Daarnaast is Nederland een van de weinige landen die vaker van Brazilië wint als andersom ( in reguliere speeltijd ).

  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
CryptoNL schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 09:55:
[...]


Sneijder heeft groot gelijk. Dit Brazilië is ontzettend matig, vooral in de verdediging en op het middenveld. Ze verloren 6 x in de kwalificatie ( nog nooit gebeurd ). Daarnaast is Nederland een van de weinige landen die vaker van Brazilië wint als andersom ( in reguliere speeltijd ).
Gezien de vele fouten in de Nederlandse verdediging en de kwaliteiten van Vinicius ben ik niet er niet gerust op. Eerst de tweede wedstrijden van beide teams maar eens afwachten.

  • Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:00

Clush

Do as I say...

mavaros schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 07:53:
[...]


Het Nederlands elftal moet zich eerst nog maar eens zien te plaatsen voor de volgende ronde. Ik zie ze namelijk ook niet eventjes van Zweden winnen.

Mochten ze wel doorgaan, hoop ik op de Schotten. Schotten kunnen misschien niet voetballen, maar de supporters zijn wel grappig. Vooral als ze met tienduizend hun schotse rokje gaan optillen en de Amerikanen helemaal in paniek raken omdat het live wordt uitgezonden en ze daar wat anders denken over het tonen van blote lichaamsdelen.
Zweden is juist de perfecte tegenstander voor NL. Daar moet echt met relatief gemak van gewonnen kunnen worden, anders kunnen we beter direct naar huis gaan. Zou voor het vertrouwen wel heel fijn zijn als NL gewoon doet wat het moet doen. (Zal je zien dat iedereen dan ineens halleluja gaat roepen, terwijl uiteindelijk het spel van Zweden NL gewoon goed ligt)

Maar voor plaatsing voor de volgende ronde mag je ook rustig van Zweden verliezen, als je vervolgens maar van zwakke broeder Tunesië wint. Dat mensen serieus twijfelen of NL de volgende ronde haalt kan ik niet echt bij, dan moet je er echt zo onrealistisch negatief inzitten...

... not as I do.


  • CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:30
Tk55 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 10:29:
[...]

Gezien de vele fouten in de Nederlandse verdediging en de kwaliteiten van Vinicius ben ik niet er niet gerust op. Eerst de tweede wedstrijden van beide teams maar eens afwachten.
Dit Brazilië kan er helemaal niets van. Marokko gaat ons slopen.

  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
CryptoNL schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 10:38:
[...]


Dit Brazilië kan er helemaal niets van. Marokko gaat ons slopen.
Dat is een beetje tegenstrijdig als beide ploegen onderling gelijk spelen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:30
Bossie schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 10:46:
[...]

Dat is een beetje tegenstrijdig als beide ploegen onderling gelijk spelen.
Correct maar Marokko verdiende wel meer + 1 wedstrijd zegt natuurlijk nog niets. Brazilië komt echt gigantisch kwaliteit tekort.
Pagina: 1 ... 24 ... 38 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl