[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 119 120 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• keroner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:28
bazzemans schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:20:
Om toch nog eens een parallel te trekken met Nederland - Argentinië in 2022. Toen was het Nederland dat pas begon te voetballen bij een 2-0 achterstand en nog 10 minuten (ofzo) op de klok. Kortstondig vol op de aanval, waardoor de 2-2 nog binnen gewerkt werd (volledig tegen de verhouding in). Daarmee had Oranje voor mijn gevoel een bepaald momentum te pakken, om daar vervolgens in de verlenging niks mee te doen en (ogenschijnlijk in ieder geval) te spelen om de penalties te halen.

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er toch echt meer achter weggaat dan alleen de keuze om het zo te doen.
Als je voor staat, wil je voor blijven en als je achter staat wil je voorkomen te staan.
Natuur doet de rest 😁

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:03
HollowGamer schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:20:
De BBC is een beetje zoals de NPO/NOS. Vooral positief blijven en niet te veel zware opmerkingen maken.
Tabloids zullen morgen hopelijk wel vernietigend zijn, dit was gewoon niet goed.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02:20

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Nadat ik alle wedstrijden van de eerste ronde had gezien, besloot ik dus een wedje te leggen op Toto. En dat pakte dus goed uit :)

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/x8FcC3Sg/Screenshot-2026-07-15-at-23-24-27.png

Nou hoop ik dat Spanje ze er van langs gaan geven as zondag.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

HollowGamer schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:20:
[...]

De BBC is een beetje zoals de NPO/NOS. Vooral positief blijven en niet te veel zware opmerkingen maken.
De pundits van tegenwoordig willen met iedereen vriendjes blijven voor alle talkshows, social media en podcasts. Althans, ik vermoed dat het daarmee te maken heeft.

Ben benieuwd of men zich kan opladen voor de troostfinale

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:05
Nou, hoe kan Engeland zo dit uit handen geven. Heb slechts laatste half uur gezien, maar was het enige wat de Tommies deden bidden..? En Argentinie heeft nu aardig gezwijnd, maar staan in de Finale, misschien zijn ze toch meer dan Messi... en hebben ze het afgedwongen. En nu terugkijkend had ik liever Noorwegen in de HF gezien.

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:43
keroner schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:26:
[...]

Als je voor staat, wil je voor blijven en als je achter staat wil je voorkomen te staan.
Natuur doet de rest 😁
En gelijk?

• bazzemans
418O2 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:28:
[...]

De pundits van tegenwoordig willen met iedereen vriendjes blijven voor alle talkshows, social media en podcasts. Althans, ik vermoed dat het daarmee te maken heeft.

Ben benieuwd of men zich kan opladen voor de troostfinale
Waarmee je impliciet zegt dat Driessen geen expert is.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

bazzemans schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:33:
[...]

Waarmee je impliciet zegt dat Driessen geen expert is.
Ik zie niet precies hoe ik dat impliceer. Maar ik vind ze beide inderdaad ook geen expert.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:11
Yzord schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:28:
Nadat ik alle wedstrijden van de eerste ronde had gezien, besloot ik dus een wedje te leggen op Toto. En dat pakte dus goed uit :)

[Afbeelding]

Leuk maar laat dan even zien wat je kan winnen :9

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:05
Yzord schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:28:

[Afbeelding]

Feli met je 500, gokker...

• bazzemans
418O2 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:34:
[...]

Ik zie niet precies hoe ik dat impliceer. Maar ik vind ze beide inderdaad ook geen expert.
Pundit = expert of autoriteit. En je stelt dat pundits proberen iedereen te vriend te houden. Ik heb niet de indruk dat Driessen dat doet ;).

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02:20

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:35:
[...]

Leuk maar laat dan even zien wat je kan winnen :9
Dat wilde ik express niet doen. Ging mij erom dat het toch nut heeft om alle wedstrijden met een onafhankelijk oog te bekijken om tot een bepaalde conclusie te komen :)

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

bazzemans schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:38:
[...]

Pundit = expert of autoriteit. En je stelt dat pundits proberen iedereen te vriend te houden. Ik heb niet de indruk dat Driessen dat doet ;).
Een pundit is voor mij een analist uit de UK. Ik zeg niet dat alle pundits of analisten het doen, ik zeg alleen dat als ze het doen, dat voorgenoemde de reden is

• bazzemans
Ondertussen haalt Trump nog even uit naar Spanje (i.r.t. NAVO) en noemt ze slechte mensen. Een prima reden om te hopen dat Spanje wint. Als Trump dan al besluit om de prijs uit te reiken, laat hem dat dan maar aan een land doen die hij steeds neerhaalt.

• bazzemans
418O2 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:40:
[...]

Een pundit is voor mij een analist uit de UK. Ik zeg niet dat alle pundits of analisten het doen, ik zeg alleen dat als ze het doen, dat voorgenoemde de reden is
Laat maar, ik maakte slechts een kwinkslagje. Zo serieus hoeven we hier verder ook niet op in te gaan :+

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02:17
Engeland vond ook al niet best vóór de 1-0, die goal kwam totaal uit de lucht vallen. En die
Argentijnen, complimenten voor de mentaliteit, vechtlust, grinta. Die gaan dus pas aan als ze in het nauw komen. Volledig terecht gewonnen maar beide teams kwamen niet eens in de buurt van het niveau wat we gisteren zagen. Spanje gaat dat zondag hopelijk laten zien.

Oh , en Tuchel zijn hoofd ligt er al bijna af in de postmatch.

[ Voor 16% gewijzigd door Elzavo op 15-07-2026 23:59 ]

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:11
bazzemans schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:42:
Ondertussen haalt Trump nog even uit naar Spanje (i.r.t. NAVO) en noemt ze slechte mensen. Een prima reden om te hopen dat Spanje wint. Als Trump dan al besluit om de prijs uit te reiken, laat hem dat dan maar aan een land doen die hij steeds neerhaalt.
Het is best onverwacht dat hij nog geen enkele keer is opgedoken.

• Elzavo
Ook wel spicy: ‘The Malvinas are Argentine’: Players celebrate with banner after win over England. (2)

(Malvinas = Falkland eilanden).

[ Voor 28% gewijzigd door Elzavo op 16-07-2026 00:09 ]

• bazzemans
@Elzavo ik heb meerdere connecties in Argentinië en die delen al de hele dag teksten over de Falklandeilanden. Het leeft daar nog altijd enorm.

• Elzavo
bazzemans schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 00:09:
@Elzavo ik heb meerdere connecties in Argentinië en die delen al de hele dag teksten over de Falklandeilanden. Het leeft daar nog altijd enorm.
Ja, Scaloni zat gisteren in de persco alles te ontkennen, dat het niet speelde bij hen. Vuile leugenaar ;). Spandoek lag al klaar (al is het wel provisorisch stift op doek). Bij het volk spelen dit soort dingen natuurlijk wel ja.

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik dacht nog wel dat sport en politiek niet samen konden gaan

• Elzavo
Wippie1234 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 00:24:
Ik dacht nog wel dat sport en politiek niet samen konden gaan
Ja, dat zou toch dit WK echt gaan gelden na dat Qatar-gedoe? Arme FIFA, net niet gelukt :)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:46

Wom

bazzemans schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 00:09:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OVJdwRuSpMf5Qh57TVragUPVx6s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/S8zmjWh3WnXnUfOrUURq53Iz.png?f=fotoalbum_large

Veel oud-collegas van mij zijn Argentijns. Bovenstaande al meerdere gedeeld zien worden in een of andere vorm. Leeft absoluut nog!

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

https://www.reddit.com/r/sports/s/DRtIDN0NJD

Bellingham sloeg een speler van Argentinië na de wedstrijd random op zijn achterhoofd

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De BBC speler ratings voor de Engelsen zijn gegeven door mensen die de wedstrijd niet hebben gezien?

Wassen standbeeld (uit Madame Tussaud) Kane een 7? Gordon een 8. die heb je 1x gezien die wedstrijd, en alle spelers op John Stones na een 7 of meer?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 ... 119 120 Laatste

Let op:

We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.

Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.

Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl