Ik had gehoopt dat, nadat het met Kaapverdië en zeker tegen Egypte bijna was gebeurd het nu eindelijk zo ver was. Maar er is nu nog maar 1 echte kans.Luapper schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:59:
[...]
Snap ik, ik ook. Maar waarom zou je gaan balen? Verpest je alleen je eigen humeur.
Valt dat even tegen...HollowGamer schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:59:
Ga je zien, die scheids gaat afsluiten rond de 9 min.
Mentale weerbaarheidBakkerM schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:59:
Maar uiteindelijk verliezen ze toch gewoon omdat ze minder kwaliteit hebben, minder vechtlust en de mindere conditie?
Ze worden angstig, coach doet daar een schepje bovenop en dan krijg je dit
Denk ik
Man de Engelse tabloids zullen niet mals zijn..Benieuwd naar de koppen, dat kunnen ze daar wel.
Tsja, als ze bij Engeland ook gewoon echt matig spelen (Bellingham en Kane), dan wordt het hem niet. Te weinig individuele klasse die tot uiting kwam. Wissels die niet goed uitpakten. Tsja.
En Argentinië speelt het vervolgens prima uit. Scheidsrechter liet nog prima even doorspelen na het tijdrekken in reservetijd. Scheelt weer discussie tov precies op 9 min af fluiten.
Als ze nou gewoon gelijk waren gaan voetballen, want ze kunnen het prima. Zou ze denk ik een stuk sympathieker maken dan hoe de wedstrijd werd gestart.
En Argentinië speelt het vervolgens prima uit. Scheidsrechter liet nog prima even doorspelen na het tijdrekken in reservetijd. Scheelt weer discussie tov precies op 9 min af fluiten.
Als ze nou gewoon gelijk waren gaan voetballen, want ze kunnen het prima. Zou ze denk ik een stuk sympathieker maken dan hoe de wedstrijd werd gestart.
[ Voor 22% gewijzigd door Arjan90 op 15-07-2026 23:04 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dan ben je niet ineens vogelvrij hoorLAD93 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:02:
Oké maar waarom wordt die keeper nu beschermd? Hij was meters uit z’n box?
Argentinië heeft Engeland volledig terecht gestraft op dat bange spel zonder plan na het eerste doelpunt.
Don't let perfect be the enemy of good.
LAD93 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:02:
Oké maar waarom wordt die keeper nu beschermd? Hij was meters uit z’n box?
Gisteren was het ook niet spannend maar tactisch wel boeiend. Ik denk dat Spanje veel beter is dan Engeland en meer tegenstand gaat bieden.bazzemans schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:02:
[...]
Of het ook een vermakelijke wedstrijd wordt tho? Kan echt twee kanten op als je het mij vraagt.
Wel prima scheidsrechter vandaag moet ik zeggen.
Jij ergert je ook aan die spoken die velen zien of niet?
Messi had het in elke competitie goed gedaan en dat weet jij ookJeroenNietDoen schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:01:
[...]
Disrespect RonaldoDie deed het in meerdere competities. Autist Messi kon het alleen bij Barcelona. Beetje zoals Guardiola, altijd de makkelijke route, nooit de uitdaging.
Dat zeg ik ook niet, maar er was bar weinig aan de hand.
Maar goed, Argentinië verdiend gewonnen helaas.
per aspera ad astra
Tja Tuchel, dit heb je zelf over Engeland afgeroepen. Argentinië terecht de winnaar, ze kunnen bloedirritant zijn, maar verdienden het hier.
Engeland gooit de Tuchel in de ring 
En andere clichés...
En andere clichés...
Valt echt mee hoor. Dit is toch gewoon een geweldige prestatie?Soulizer schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:03:
Die man van de nos wel pro Argentina zeg. Wat een commentaar deze wedstrijd.
En geen VAR gedoe, gewoon normale goals. Dat is ook eens fijn.Vld1989 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:03:
Hoezo? Engeland kreeg nog 2 minuten extra zelfs.Emgeebee schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:03:
[...]
Het wordt je ook niet makkelijk gemaakt als complottheorist op deze manier hoor.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
LolVld1989 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:03:
Volledig terechte overwinning van de Argentijnen. Heel, heel benieuwd naar zondag. Hopen dat er snel een goal valt. Dat gaat spektakel worden. Anders voorzie ik een schaakspel.
PSN: xMaurice93
En uit. Fucking jankerds
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Gigantisch. Ik vraag me elke keer weer af wat ik nog in dit topic doe.bazzemans schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:03:
[...]
Dat zullen we nooit weten, want hij durfde de uitdagingen niet aan. In de Premier League zou zijn passieve bal afwachtende gesjok nooit geaccepteerd worden.toolkist schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:03:
[...]
Messi had het in elke competitie goed gedaan en dat weet jij ook
BBC commentator: best team has won today.DutchOwnage schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:02:
Man de Engelse tabloids zullen niet mals zijn..Benieuwd naar de koppen, dat kunnen ze daar wel.
Tabloids: ander verhaal
FIFA laat gewoon zien wat we gebeurt. Sommige verdienen misschien wel rood.
Tuchel zit ook in de pocket van Infantino. Zet alu hoedje op
Zelfde wedstrijd gezien? Argentinië gewoon terecht gewonnen.Hortz schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:04:
Gadver, minst verdiende team wint. Spanje zal er hopelijk 100% overheen walsen.
Over beide halve finales is voor mij Spanje wel de favoriet. Argentinië zal een zware dobber hebben aan het rondtikken van de Spanjaarden.
Sommige mensen hebben veel moeite om objectief te blijven.Hortz schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:04:
Deze zege is 1000% verdient.
Overigens ben ik wel voor Spanje zondag.
Is het geweldig van Argentinië of is het een compleet falen van de Engelsen? Ergens tussenin waarschijnlijk. Maar dat ophemelen…DutchOwnage schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:04:
[...]
Valt echt mee hoor. Dit is toch gewoon een geweldige prestatie?
Mwah halve finale gehaald, er uit tegen Argentinië.DutchOwnage schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:02:
Is geen Marokko he. En zo'n geweldige selectie heeft Engeland ook niet. Wat naïef gespeeld maar ook weer geen afgang.
Kunt van ze vinden wat je wil, maar wát een passie en winnaarsmentaliteit hebben die Argentijnen, ongekend. Als NL ook maar een sprankje daarvan had had je zoveel meer prijzen gepakt.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Op basis van de 2e helft hartstikke verdiend toch? Ik gunde t vooraf Engeland veel meer, en was ook veel beter voor m’n pool geweest, maar dit is niet meer dan terecht dat Argentinië deze wedstrijd wintHortz schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:04:
T begint een beetje een saai verhaal te worden. Net als het gezever over hydration breaks en reclame.bazzemans schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:03:
[...]
Engeland heeft het over zichzelf afgeroepen, vielen na de goal veel teveel terug
Agree maar kan niet snel genoeg weg zijn uit het voetbal. Tijd is voorbij, voorzet is leuk en aardig maar niet noemenswaardig zo te bejubelen als veelvuldig gebeurt inmiddels. Maar daar kun je de NOS wel vaker op betrappen.toolkist schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:03:
[...]
Messi had het in elke competitie goed gedaan en dat weet jij ook
Nee joh, Spanje tikt ze met boter en suiker naar huis...Maurice079 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:04:
Volledig terechte overwinning van de Argentijnen. Heel, heel benieuwd naar zondag. Hopen dat er snel een goal valt. Dat gaat spektakel worden. Anders voorzie ik een schaakspel.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Helaas dik verdiend dit van Argentinië. Engeland roept het over zichzelf af.
Tot zondag.
Tot zondag.
Veel geklaag hier maar op basis van vandaag is dat best wel vreemd. Zelden een ploeg zo weggespeeld zien worden als Engeland in de tweede helft. Ontzettend slecht.
Ben benieuwd wat Argentinië kan tegen Rodri. Onmogelijk om daarmee in duel te komen
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hup Argentinië in de finale 🙏
Did I paint your bluest skies the darkest gray?
Alsof er op City na ook maar 1 ploeg die 100m per jaar die ie bij Barcelona kreeg had betaald.JeroenNietDoen schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:04:
[...]
Dat zullen we nooit weten, want hij durfde de uitdagingen niet aan. In de Premier League zou zijn passieve bal afwachtende gesjok nooit geaccepteerd worden.
De vloek van KoemanTk55 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 22:57:
Engeland heeft al 50 minuten niet aangevallen dus die zitten er niet lekker in.
Misschien wel, gun ze het minste. Aanstellers tot ze achterstaan. Dan gaan ze voetballen.Exocet schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:05:
[...]
Zelfde wedstrijd gezien? Argentinië gewoon terecht gewonnen.
Antivoetbal=Argentinië
Nou, dan maar Spanje supporteren samen met mijn (Spaanse) zwager komend weekend.
Beste maar negeren.toolkist schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:04:
[...]
Gigantisch. Ik vraag me elke keer weer af wat ik nog in dit topic doe.
Maar kijk eens wat een vertrouwen en teamspirit dat ze hebben na 2 keer terugkomen na een achterstandFiber schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:06:
[...]
Nee joh, Spanje tikt ze met boter en suiker naar huis...
Ja kan beide kanten op, 2 verschillende stijlen. Engeland leek me sowieso kansloos tegen dit Spanje. Argentinië kan zeker winnen van Spanje.Tk55 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:01:
De finale wordt zowel qua tactiek en strijd een hele interessante wedstrijd!
Oh absoluut, daarom komt de NOS hier in huize Toolkist ook niet op.Typhone schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:06:
[...]
Agree maar kan niet snel genoeg weg zijn uit het voetbal. Tijd is voorbij, voorzet is leuk en aardig maar niet noemenswaardig zo te bejubelen als veelvuldig gebeurt inmiddels. Maar daar kun je de NOS wel vaker op betrappen.
nou ja dat dachten we 4 jaar geleden ook, dat Frankrijk ze wel even zoet zou spelen.Fiber schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:06:
[...]
Nee joh, Spanje tikt ze met boter en suiker naar huis...
Dat maakt niet uit. Ging toch om de sportieve geweldenaar? Of toch de Cheque Guardiolatoolkist schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:06:
[...]
Alsof er op City na ook maar 1 ploeg die 100m per jaar die ie bij Barcelona kreeg had betaald.
Ik vond het indrukwekkend hoe Argentinië 100% gas erop ging na de 0-1. Ook nog voor de Engelse wissels. Hetzelfde deden ze tegen Egypte.Tk55 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:05:
[...]
Is het geweldig van Argentinië of is het een compleet falen van de Engelsen? Ergens tussenin waarschijnlijk. Maar dat ophemelen…
Gewoon indrukwekkend.
Wat is dat toch op dit WK met teams die met een 1-0 voorsprong maximaal de verdediging in gaan en niks aanvallends meer (proberen) te creëren?
Dit was prijsschieten voor Argentinië… Helaas, want ik vind ze naast Paraguay het meest onsportieve en vieze team wat er is. Hopelijk maakt Spanje gehakt van de zondag
Dit was prijsschieten voor Argentinië… Helaas, want ik vind ze naast Paraguay het meest onsportieve en vieze team wat er is. Hopelijk maakt Spanje gehakt van de zondag
Dat is helaas niet waar. De tabloids zijn goed eigen spelers kapot te maken. Verwacht dat Kane, Bellingham en Rice ervan langs krijgen bijvoorbeeld.Wippie1234 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:04:
[...]
BBC commentator: best team has won today.
Tabloids: ander verhaal
Bij ons maken we ook niet Depay belachelijk, de meeste snappen Koeman niet, die werd terecht aangesproken daarom.
Tuchel krijgt er ook van langs.
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 15-07-2026 23:09 ]
Jammer, maar Argentinie verdiend door. Scaloni tactisch goed gewisseld. En je kan vinden wat je wil, Messi is gewoon de GOAT en draagt dit hele team op zijn schouders
Ik denk dat als 1 ploeg het kan, dat het Argentinië is. Je moet daar 'gewoon' een speler voor opofferen en Argentinië is als 1 van de weinige bereid dat te doen.Hupske schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:06:
Ben benieuwd wat Argentinië kan tegen Rodri. Onmogelijk om daarmee in duel te komen
Moet je het schaatsen eens opzetten..toolkist schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:07:
[...]
Oh absoluut, daarom komt de NOS hier in huize Toolkist ook niet op.
Ah kijk, dit verklaart het. Een Ronaldo-fanboy. Dus niet zozeer de "hype" van Messi is het probleem maar de vergelijking met Ronaldo.JeroenNietDoen schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:01:
[...]
Disrespect RonaldoDie deed het in meerdere competities. Autist Messi kon het alleen bij Barcelona. Beetje zoals Guardiola, altijd de makkelijke route, nooit de uitdaging.
Zal je helpen, ook Ronaldo is ook een fenomeen. Met zijn tweeën stonden ze jaren op eenzame hoogte. Heel verschillende type spelers. Ik zou de één niet per se beter noemen dan de ander. Dat is misschien wel vooral een kwestie van smaak.
Dit soort opmerkingen slaan dan wat mij betreft ook helemaal nergens op en door naar de andere kant.
[ Voor 16% gewijzigd door bazzemans op 15-07-2026 23:14 ]
In tegenstelling tot Deschamps veranderden de wissels echt het wedstrijdbeeldBpow schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:08:
Scaloni tactisch goed gewisseld.
Vooral heel veel dure spelers bij Engeland maar voor de absolute top komen ze toch echt tekort.
Flickr PSN ID= cheironnl
Merinho gaat het beslissen.JeroenNietDoen schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:06:
Nou, dan maar Spanje supporteren samen met mijn (Spaanse) zwager komend weekend.
Pffff wat geilt die verslaggever op Messi zeg.
Heel de wedstrijd is Messi prima verdedigd en geeft dan toevallig de assist en wordt als redder gezien.
Waarom? Martinez is toch de wissel die scoort?
Heel het WK zijn er zo veel assists gegeven die resulteerden in een doelpunt. Nergens wordt de assist gever zo de hemel in geprezen, maar nu is het Messi en is hij “geweldig”.
Wel een beetje klaar met dit overdreven gedoe
Heel de wedstrijd is Messi prima verdedigd en geeft dan toevallig de assist en wordt als redder gezien.
Heel het WK zijn er zo veel assists gegeven die resulteerden in een doelpunt. Nergens wordt de assist gever zo de hemel in geprezen, maar nu is het Messi en is hij “geweldig”.
Hmm. Ik vind het anti voetbal. Alleen maar klieren en zieken. Tot ze achter komen, en dan gaan ze ineens voetballen.DutchOwnage schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:08:
[...]
Ik vond het indrukwekkend hoe Argentinië 100% gas erop ging na de 0-1. Ook nog voor de Engelse wissels. Hetzelfde deden ze tegen Egypte.
Gewoon indrukwekkend.
Je kan zeggen wat je wil van Argentinië maar dit is echt een team dat echt voor elkaar door het vuur gaat.
Daarmee doe je Ronaldo echt tekort wat mij betreft, dat is toch ook een geweldenaar. Maar vanuit een hele andere insteek en hele andere kwaliteiten/talenten.
Maar goed, het scheiden van prestaties en wat je van iemand of een team vindt lijkt nogal moeilijk te zijn. Jammer.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Het is iets waar ik mij het meest aan erger dit WK. Veel teams zo bang na de eerste. Je moet spelen tot het fluitsignaal, doen wat je al deed want dat werkt, maar dat hebben ze maar weinig door.Sito schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:08:
Wat is dat toch op dit WK met teams die met een 1-0 voorsprong maximaal de verdediging in gaan en niks aanvallends meer (proberen) te creëren?
Pas als ze achter staan, anders doen ze weinigChelseamarre123 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:11:
Je kan zeggen wat je wil van Argentinië maar dit is echt een team dat echt voor elkaar door het vuur gaat.
Gewoon even balen en zondag kijken, wordt waarschijnlijk weer een mooie pot voetbal.LZ86 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:10:
Gat-ver-damme.
Die smerige argentijnen in de finale...... Ik ga die skippen
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik ben niet voor Argentinie. Maar eerlijk is eerlijk. Ze hebben terecht gewonnen. Engeland ging ouderwets op de verdediging hangen. Dat moet je niet doen met nog een half uur te spelen en slechts een doelpunt voorsprong.
Engeland mag blij zijn dat er niet meer invlogen.
Engeland mag blij zijn dat er niet meer invlogen.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Hij kon hard rennen en heeft drie vrije trappen binnen geschoten,daarop is de hele hype gestoeld. Totaal geen teamspeler, niemand werd beter van spelen met hem.Arjan90 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:11:
[...]
Daarmee doe je Ronaldo echt tekort wat mij betreft, dat is toch ook een geweldenaar. Maar vanuit een hele andere insteek en hele andere kwaliteiten/talenten.
Maar goed, het scheiden van prestaties en wat je van iemand of een team vindt lijkt nogal moeilijk te zijn. Jammer.
[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 15-07-2026 23:13 ]
Dat kijk ik überhaupt al niet
en de Tour kijk ik ook alleen op de Belg
Inderdaad gewoon goed gedaan, ook logisch want als je achterstaat heb je eigenlijk niks meer te verliezen, maar zelfs die omschakeling kon Engeland niet maken na het gelijkspel van ArgentiniëDutchOwnage schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:08:
[...]
Ik vond het indrukwekkend hoe Argentinië 100% gas erop ging na de 0-1. Ook nog voor de Engelse wissels. Hetzelfde deden ze tegen Egypte.
Gewoon indrukwekkend.
Moeten nog een troostfinale spelen 😜Jorah_Newstone schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:06:
England is coming home dan maar
Zijn ze nu zo mild bij de BBC? In de tijden van Hansen en Lineker waren ze scherper
Ronaldo is een top atleet van buitenaardse proporties. Metaal ijzersterk en echt alles eruit gehaald om de beste te zijn. Zijn sprongkracht was gewoon ziek en vergeet ook niet dat hij in de CL finale met een omhaal scoorde.
Messi heeft overduidelijk een gave, ongekend talent. Het is soms pure magie wat uit zijn schoenen komt. Het is gewoon pure klasse en dat maakt dat hij nu nog steeds mee kan komen.
Totaal andere spelers maar wel geweldige voetballers
Ik ben geen fanboy van beide, maar het is altijd zo triest als spelers met onwaarheden worden gedownplayed. Kom op zeg, ben je 12?418O2 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:13:
[...]
Hij kon hard rennen en heeft drie vrije trappen binnen geschoten,daarop is de hele hype gestoeld. Totaal geen teamspeler, niemand werd beter van spelen met hem.
Ja BBC is heel erg mild, echt opvallend.D-e-n schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:14:
Zijn ze nu zo mild bij de BBC? In de tijden van Hansen en Lineker waren ze scherper
Gasten moeten er toch ook doodziek van zijn.
Je zou toch ook verwachten dat Tuchel dan iemand met snelheid brengt voor de counter. Maar Saka, Watkins en Madueke hebben alleen de bank warm mogen houden vandaag....iCore schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:14:
[...]
Inderdaad gewoon goed gedaan, ook logisch want als je achterstaat heb je eigenlijk niks meer te verliezen, maar zelfs die omschakeling kon Engeland niet maken na het gelijkspel van Argentinië
Dat doen ook meer landen. Japan bijvoorbeeld tegen Nederland.Hortz schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:11:
[...]
Pas als ze achter staan, anders doen ze weinig
Ik ben ook nog niet zo fan van deze tactieken die we veel zagen dit toernooi.
Ja erg jammer, er kon nog zoveel maar na de gelijkmaker was dat gewoon veel te laattoolkist schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:16:
[...]
Je zou toch ook verwachten dat Tuchel dan iemand met snelheid brengt voor de counter. Maar Saka, Watkins en Madueke hebben alleen de bank warm mogen houden vandaag....
Zeker Watkins moet gefrustreerd zijn. Kane was een Madame Tussaud standbeeld vandaag, maar hij krijgt geen kans. Madueke en Saka, mwoh.toolkist schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:16:
Je zou toch ook verwachten dat Tuchel dan iemand met snelheid brengt voor de counter. Maar Saka, Watkins en Madueke hebben alleen de bank warm mogen houden vandaag....
We moeten ook niet vergeten dat Engeland net als Argentinie gemazzeld heeft om zo ver te komen. Dat brak ze vandaag op.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Was Watkins maar Nederlands geweest, had ie altijd gespeeldgambieter schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:18:
[...]
Zeker Watkins moet gefrustreerd zijn. Kane was een Madame Tussaud standbeeld vandaag, maar hij krijgt geen kans. Madueke en Saka, mwoh.
We moeten ook niet vergeten dat Engeland net als Argwntinie gemazzeld heeft om zo ver te komen. Dat brak ze vandaag op.
De BBC is een beetje zoals de NPO/NOS. Vooral positief blijven en niet te veel zware opmerkingen maken.D-e-n schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:14:
Kane vind zelfs dat Engeland een groot gedeelte van de wedstrijd goed gevoetbald heeft... (Die moet de wedstrijd nog maar eens terugkijken)
Hijzelf heeft echt nul toegevoegd vandaag.
Om toch nog eens een parallel te trekken met Nederland - Argentinië in 2022. Toen was het Nederland dat pas begon te voetballen bij een 2-0 achterstand en nog 10 minuten (ofzo) op de klok. Kortstondig vol op de aanval, waardoor de 2-2 nog binnen gewerkt werd (volledig tegen de verhouding in). Daarmee had Oranje voor mijn gevoel een bepaald momentum te pakken, om daar vervolgens in de verlenging niks mee te doen en (ogenschijnlijk in ieder geval) te spelen om de penalties te halen.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er toch echt meer achter weggaat dan alleen de keuze om het zo te doen.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er toch echt meer achter weggaat dan alleen de keuze om het zo te doen.
[ Voor 4% gewijzigd door bazzemans op 15-07-2026 23:22 ]
Hij leidde hun goal inforzav schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:20:
Kane vind zelfs dat Engeland een groot gedeelte van de wedstrijd goed gevoetbald heeft... (Die moet de wedstrijd nog maar eens terugkijken)
Kane zo'n topspits maar nooit een goed toernooi gespeeld voor Engeland.gambieter schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:18:
[...]
Zeker Watkins moet gefrustreerd zijn. Kane was een Madame Tussaud standbeeld vandaag, maar hij krijgt geen kans. Madueke en Saka, mwoh.
We moeten ook niet vergeten dat Engeland net als Argentinie gemazzeld heeft om zo ver te komen. Dat brak ze vandaag op.
Zat een beetje te lurken hier. Met rust de BBC maar aangezet nadat ik het hier genoemd zag worden. Begon langzaam aan angst te krijgen voor vochtschade in m’n luidsprekers.Tweak_ers schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:10:
Pffff wat geilt die verslaggever op Messi zeg.
Messcherpe voorzet wel. Precies hetgeen waar Engeland zwaar heeft verzaakt. Meerdere kansen gehad een bal voor te geven in de blessuretijd en er werd nog net niet in de grond getrapt. Als dat al niet lukt, heb je in de finale niks te zoeken. Afgezien van de strategische fail door bij de 1-0 heel de grip op de wedstrijd uit handen te geven. Je weet dat Argentijnen niet opgeven tot die dubbeldekker helemaal lek is geschoten.
Spanje weet wat het te doen staat: goed in de smiezen hebben wanneer Argentinië overschakelt van het schoppen van de tegenstander naar het schoppen van de bal. Beiden beheersen ze als de beste.
Saka was echt niet fit. Eerlijk ben ik verbaasd dat hij bij de selectie zat. Mocht zeker mee, maar hij was echt op volgens mij.gambieter schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:18:
[...]
Kane brandt Tuchel daar ook ff af.
'We tried to contain which at this level is not enough'
'We tried to contain which at this level is not enough'
Ik ben nu ook het gevoel dat het veel sneller wordt afgestraft, omdat je niet meer kan gaan liggen.bazzemans schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:17:
[...]
Dat doen ook meer landen. Japan bijvoorbeeld tegen Nederland.
Ik ben ook nog niet zo fan van deze tactieken die we veel zagen dit toernooi.
Was even bang over deze scheidsrechter, maar hij heeft dacht ik goed gefloten. Je moet ook maar koel blijven met al die gasten om je heen steeds.
Ik ben er kapot van..
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Wie wel? Een toernooi is altijd heel anders dan een competitie.Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 23:20:
[...]
Kane zo'n topspits maar nooit een goed toernooi gespeeld voor Engeland.
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl