[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 120 121 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• GlitchHunter42
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 18:36
nocalimero schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 13:45:
[...]

Mwah, niet mee eens. Dat was zo in de vorige eeuw. In de toernooien van 1974, 1978, 1988, 1998 en 2000. Maar daarna niet meer. Volgens mij waren de WK's 2010 en 2014 wel succesvol van Nederland, maar toen speelden ze onder respectievelijk Van Marwijk en Van Gaal eerder defensief dan opportunistisch aanvallend.

Van Gaal werd van tevoren afgebrand omdat hij on-Nederlands zou spelen. Dat bleek in Brazilië wel behoorlijk succesvol. En ook in Zuid Afrika speelde Oranje vooral controlerend met toppers voorin die individueel beslissend waren.

Verder wel met je eens dat Koeman veel te behoudend liet spelen. Maar daar zijn we nu van af ...
De enige centrale vraag die we altijd moeten stellen is: Hoe heb je de grootste kans om een wedstrijd te winnen? Dus alle domme one-liners als 'we moeten terug naar onze eigen 4-3-3' of 'we zijn niet goed genoeg, we moeten altijd met 5-3-2 spelen' gaan in feite nergens over. Nederland is redelijk succesvol geweest met alle mogelijke systemen. Het betonvoetbal van Bert van Marwijk was weer totaal anders dan het voetbal van 1988. Het voetbal van Van Gaal was ook erg succesvol maar ook weer totaal anders dan in 1974.

Uiteindelijk was volledig duidelijk dat Koeman in dit geval de verkeerde beslissingen maakte tegen Japan en Marokko. Maar als we tegen Frankrijk hadden gespeeld was jezelf ingraven na een 1-0 voorsprong vermoedelijk wel de juiste keuze geweest.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
Stimulate14 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 10:50:
[...]

Krijg je altijd als je verliest.
Koeman kreeg ook kritiek toen die vrij smetteloos de 1e ronde doorkwam. Maar na de uitschakeling verschool hij zich erachter "dat heel NL schreeuwde dat het verdedigend beter moest". Verdorie ik kan er nog niet helemaal vrede mee hebben.

Hoop dat Spanje poppenstront maakt van Argentinie.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:49
Weinig aan de hand, die klap die Bellingham gaf uit het niks is veel erger en verdiend een schorsing

• GlitchHunter42
Sjah schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 13:56:
[...]

Koeman kreeg ook kritiek toen die vrij smetteloos de 1e ronde doorkwam. Maar na de uitschakeling verschool hij zich erachter "dat heel NL schreeuwde dat het verdedigend beter moest". Verdorie ik kan er nog niet helemaal vrede mee hebben.

Hoop dat Spanje poppenstront maakt van Argentinie.
Dat was een belachelijke opmerking inderdaad, ik heb werkelijk niemand om een 5-2-3 horen roepen voorafgaand aan Marokko. Maar goed, we zijn van hem af.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 11:15:
Ik ben geen fan van het toneelspel maar ik kan die teamspirit wel heel erg waarderen en mijn antipathie is volledig gedraaid. Meer mensen die dat gevoel bekruipt?
Nee. Ik kan dat Zuid-Amerikaanse temperament niet hebben. Ook niet toen Uruguay op zo'n manier in de wedstrijd stond. Als je enige doel is om eerst 45min lang de tegenstander te treiteren, bloed onder de nagels vandaan te halen, overtredingen te maken. Om pas na achterstand gas te geven verdient dat geen waardering.

Klap er direct op met die loepzuivere voorzet van Messi en je hebt een ander verhaal. Maar ik kan die treitertactieken niet loszien van het team. En dat Messi nu eenmaal perfecte voorzetten kan geven, ruimtes kan vinden als geen ander is een ander verhaal. Dus ja ze hebben uiteindelijk verdiend gewonnen want wisselden aanvallend, bleven ervoor strijden. Daar waar Engeland het wel geloofde althans de coach door net zoals Koeman achterover te hangen.

Ja dan roep je het over jezelf af. It ain't over till the fat lady sings, je zult 90 minuten + 10 min alles moeten blijven geven om die tweede te maken. Doe je dat niet, blijft de tegenstander in leven. En dat is gewoon een tactische blunder. Als die coach van Engeland oranje had gevolgd zou ie geen Koemannetje hebben gepleegd met nog een paar snelle spelers op de bank.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

GlitchHunter42 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 14:08:
[...]

Dat was een belachelijke opmerking inderdaad, ik heb werkelijk niemand om een 5-2-3 horen roepen voorafgaand aan Marokko. Maar goed, we zijn van hem af.
Net zoals dat we met z'n allen Japan zouden onderschatten:
https://www.trouw.nl/sport/koeman-over-dramatische-drievoudige-wissel-die-nederland-zege-tegen-japan-kostte-ik-heb-geen-spijt~b048ffcb
Koeman hoopte met zijn wissels controle over de wedstrijd te houden, vertelde hij vlak na het duel met Japan. "Ik denk dat jullie Japan minder hoog inschatten dan ik. We zien na het WK wel wie gelijk heeft", zei hij zondag.
https://www.nu.nl/wk-voetbal/6400112/koeman-erkent-alsnog-ongelukkige-wissels-tegen-japan-ik-incasseer-de-kritiek.html

Nou, we hebben gezien wie er gelijk had. Bedankt Koeman!

[This is what you get when you mess with us]

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:18
gambieter schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 01:18:
De BBC speler ratings voor de Engelsen zijn gegeven door mensen die de wedstrijd niet hebben gezien?

Wassen standbeeld (uit Madame Tussaud) Kane een 7? Gordon een 8. die heb je 1x gezien die wedstrijd, en alle spelers op John Stones na een 7 of meer?
Door welke roze bril hebben zij de wedstrijd gekeken? Bizar, deze cijfers na zo'n wedstrijd. En de enige onvoldoende voor een speler is voor Rashford, die maar 5 minuten heeft meegedaan ....

8)7

Hoe is dat in andere Engelse media?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

nocalimero schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 14:24:
[...]

Door welke roze bril hebben zij de wedstrijd gekeken? Bizar, deze cijfers na zo'n wedstrijd. En de enige onvoldoende voor een speler is voor Rashford, die maar 5 minuten heeft meegedaan ....

8)7

Hoe is dat in andere Engelse media?
Dit kan niet anders dan dat ze hier de cijfers voor Argentinië hebben verwisseld met die van Engeland. Pickford een 7? Elliot Anderson een 8? Dafuq welke wedstrijd heb ik gekeken dan?

• GlitchHunter42
Ja geen idee wat die man aan het doen was, maar het was erg pijnlijk allemaal. Hij leek er ook niet meer bij met zijn hoofd. De afgelopen 3 jaar hadden we echt best een prima selectie waar we veel meer uit hadden moeten halen, Koeman heeft die kans volledig laten lopen.

• GlitchHunter42
Typhone schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 14:39:
[...]

Dit kan niet anders dan dat ze hier de cijfers voor Argentinië hebben verwisseld met die van Engeland. Pickford een 7? Elliot Anderson een 8? Dafuq welke wedstrijd heb ik gekeken dan?
Pickford snap ik nog wel. Ik vond beide goals niet houdbaar en maakte een paar goede reddingen.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:06

s0kkie

Cowabunga

Pierre schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 11:05:
[...]

En ik ben wel nieuwsgierig wat er met Argentinië gebeurt als Messi niet meer speelt.
Gaan ze weer in een lange winterslaap zoals van 1986 tot en met 2022 :+

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
GlitchHunter42 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 14:08:
[...]

Nee, niet gedurende het toernooi. Voorafgaand aan het toernooi heb ik het links en rechts wel gehoord, maar dan alléén vóórdat bekend werd dat J. Timber geblesseerd afhaakte. Toen gingen er stemmen op om met Aké-Van Dijk-Timber centraal te spelen en dan Dumfries en Van de Ven als écht aanvallende winbacks in te zetten. Maar dat was ook geen heel brede roep en na afmelden Timber ook niet meer gehoord. Bovendien was dat voordat we wisten dat Van de Ven totaal niet fris het toernooi in zou gaan en zijn niveau op geen enkele manier heeft gehaald.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:12
s0kkie schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 14:56:
[...]

Gaan ze weer in een lange winterslaap zoals van 1986 tot en met 2022 :+
Doen ze het alsnog beter dan Oranje :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:29
forzav schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 13:39:
[...]

Ik denk dat het hele idee achter het eerste gedeelte van Argentinie is, de tegenstander mee te laten gaan in hun spel zodat ze hun eigen spel niet kunnen spelen. Je zag de Engelsen ineens allemaal dingen doen, die ze normaal niet zouden doen. Ze wilden mee in de 'agressie' en duelkracht en gingen niet meer uit van eigen kracht. Als je goed kijkt naar Argentinie waren ze het eerste gedeelte extreem scherp in de duels en terugveroveren van de bal maar hebben ze vervolgens wel de kwaliteit om in balbezit rustig en met overzicht te voetballen. Iets wat Engeland helemaal niet meer lukte, die waren door Argentinie zo opgefokt dat ze ook in balbezit enorm onrustig waren. Het is gewoon onderdeel van de tactiek van Argentinie en dat eindigd vaak in frustratie, een kaartenlast bij de tegenstander die dit niet goed onder de knie hebben en een tegenstander die helemaal uit hun eigen spel is.

Vervolgens is Argentinie zelf wel in staat om dat om te draaien, de agressie verdwijnt en ze beginnen ineens te voetballen, daar waar de tegenstander in de frustratie blijft hangen. En als je dan ook nog verdedigend wisselt dan ben je echt gezien. 1-2 is uiteindelijk echt een magere afspeigeling van de wedstrijd geweest, want Argentinie had eigenlijk met 1-4 of 1-5 van het veld moeten stappen.
Het problem is dat die agressie niet in toom wordt gehouden door een zeer lakse arbitrage en VAR die waarschijnlijk met wat vertraging aankwam uit z’n Argentijns steakhouse.

Leg dat eerder aan banden en je hebt een andere wedstrijd. Aan de voetballende kwaliteiten van de Argentiniërs ligt het niet, maar hun speelstijl is vrijwel letterlijk gebaseerd op het bloed onder de nagels vandaan te halen. Iets wat overigens niet exclusief voor hun voetballers is.

Zo koelbloedig als ze afrekenden met het Engeland van na de 1-0, respect. Maar je moet je afvragen of ze op dat moment eigenlijk ook niet reeds met 5 gele kaarten achter hadden moeten staan.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:59
dawg schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 13:42:
Amerika en hun volkslied. Dat moet kennelijk bij iedereen door de strot geduwd worden bij de finale. De VS liggen al lang uit het WK maar alsnog die borstklopperij. Bah.

En dan ook nog drinkpauzes én rust van een half uur met middelmatige artiesten. Ik zie er nu al tegenop. :{
Je bent in Amerika, en daar spelen ze altijd het volkslied. Als je dat niet kan pruimen, moet je niet meedoen aan het toernooi.

Als we in de voetbalcompetitie naar Friesland moeten om te voetballen, klinkt ook altijd het Friese volkslied. En niemand ligt daarover te klagen. Het hoort er gewoon bij.

Wij, Brabanders, hebben nieteens een volkslied.

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

mavaros schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 17:17:
[...]

Je bent in Amerika, en daar spelen ze altijd het volkslied. Als je dat niet kan pruimen, moet je niet meedoen aan het toernooi.

Als we in de voetbalcompetitie naar Friesland moeten om te voetballen, klinkt ook altijd het Friese volkslied. En niemand ligt daarover te klagen. Het hoort er gewoon bij.

Wij Brabanders hebben dat niet nodig, het is hier altijd wel gemoedelijk. :+

It’s the economy, stupid!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:01
[...]

Om den drommel wel...

Van mij hadden 'we' helemaal niet mee hoeven te doen. Net als overigens in Qatar en Rusland. Dus ik behoud me het recht voor om er over te klagen. Net als de manier waarop de Amerikanen hier invulling aan geven. Of beter gezegd: de ruimte die FIFA aan de VS geeft om dat te doen.

Mocht de WK finale ooit in het Abe Lenstra stadion gespeeld worden, dan zal daar het Friese volkslied ook niet klinken.

Wat de VS doet in haar 'eigen' competities moet ze zelf weten. Maar ik zit niet te wachten op een verdere verkrachting van het voetbal met een halftime-show met allemaal vage lui en een verheerlijking van die nepotistische failed state.

Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

[...]

Wel toch?

YouTube: Guus Meeuwis - Brabant

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
dawg schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 17:33:
[...]

Wij Brabanders hebben dat niet nodig, het is hier altijd wel gemoedelijk. :+
Niet zo gek met jullie Brabantse Deernes. :9

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Iemand dit moment gezien?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tAc3CTfZQd8AtK6Qtih_UgCaW04=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pHCoLWbX50WQq18lLbT0yd86.jpg?f=fotoalbum_large

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ja, zeker gezien, ook omdat die Engelsman daarna wat hinkte en de voorzet er dus niet uit kon halen.

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:28
Plaatjes heeft niemand wat aan, hier bewegend beeld. Niets aan de hand dus. Messi's schoen glijdt horizontaal over spence's schoen heen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

ZieMaar! schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 17:57:
Ja, zeker gezien, ook omdat die Engelsman daarna wat hinkte en de voorzet er dus niet uit kon halen.
Dat is wel heel erg overdreven. Hij zat gewoon mis

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Chelseamarre123 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 14:04:
[...]

Weinig aan de hand, die klap die Bellingham gaf uit het niks is veel erger en verdiend een schorsing
Ik geloof dat van Nistelrooij in het verleden daar eens een gele kaart voor heeft gehad:

YouTube: Van Nistelrooy's revenge!! Venganza de Van Nistelrooy!! #footballshorts #football

En die scoorde zelf. Kwam niet van de bank gesprint om te provoceren.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:15
Vergelijking tussen Paraguay en Argentine slaat naar mijn mening nergens op. Argentine speelt hard en tegen het randje aan, misschien af en toe (lichtjes) erover om te kijken hoe ver ze kunnen gaan, op zijn zuid amerikaans. Paraguay heeft helemaal niks met voetbal te maken, die waren alleen maar bezig om de tegenstander te blesseren, die voetbalden niet , die waren bezig met treiteren, uitdagen en schoppartijen. Hebben de mensen hier paraguay -frankrijk niet gezien? In vergelijk met de Paragyuanen zijn de Argentijnen poesjes. Engeland ging er de eerste helft prima mee om en komen zelfs voor. Dat ze er dan uitvliegen heeft niks met de agressiviteit te maken van de tegenpstander, maar met de passiviteit van zichzelf/tuchel.

ARG gaat dit ook proberen bij Spanje, maar ik denk dat het daar veel minder gaat slagen want in Spanje zijn ze dit soort spel wel gewend .

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
418O2 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 18:00:
[...]

Dat is wel heel erg overdreven. Hij zat gewoon mis
Wat is overdreven? Speler hinkte en was daarna te laat bij de voorzet. Denk niet dat ie zo,hard geraakt werd dat ie moest hinken, maar denk wel dat je hier vaak wel een vrije bal voor krijgt, Messi was te laat en er was, licht, contact.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Life lessons from Ian Fiveankles. . .

(@fiveankles.bsky.social) 16 juli 2026
Het filmpje in de post is een analyse van Ian Fiveankles, pundit (parodie). Helpt de verwerking ;)

Heb geen instagram dus kan niet direct linken.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 16-07-2026 18:48 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:52
Bpow schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 09:08:
[...]

Messi had weliswaar niet gescoord, maar maakte wel degelijk het verschil voor Argentinie met die 2 assists. En had tussndoor ook al een paar gevaarlijke momenten. Het was dan ook totaal van de zotte dat die commentator gisteren de suggestie opwierp om Messi te wisselen omdat de "koek zogenaamd op was". Koek is nooit op bij Messi, zelfs als hij het niet meer kan belopen kan hij zijn team nog steeds met messcherpe voorzetten en steekballen bedienen.
Ik bedoelde ook het scoren.
Messi was gisteren ook weer nuttig. Maar de overwinning ging weer naar het team wat het beste ook als team presteerde. Net als Spanje.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:59
Grindtegel schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 18:12:
Vergelijking tussen Paraguay en Argentine slaat naar mijn mening nergens op. Argentine speelt hard en tegen het randje aan, misschien af en toe (lichtjes) erover om te kijken hoe ver ze kunnen gaan, op zijn zuid amerikaans. Paraguay heeft helemaal niks met voetbal te maken, die waren alleen maar bezig om de tegenstander te blesseren, die voetbalden niet , die waren bezig met treiteren, uitdagen en schoppartijen. Hebben de mensen hier paraguay -frankrijk niet gezien? In vergelijk met de Paragyuanen zijn de Argentijnen poesjes. Engeland ging er de eerste helft prima mee om en komen zelfs voor. Dat ze er dan uitvliegen heeft niks met de agressiviteit te maken van de tegenpstander, maar met de passiviteit van zichzelf/tuchel.

ARG gaat dit ook proberen bij Spanje, maar ik denk dat het daar veel minder gaat slagen want in Spanje zijn ze dit soort spel wel gewend .
Argentinië gaat hetzelfde spelletje niet spelen tegen Spanje. Die trappen niet in dat soort valkuilen.

Misschien draaien ze het wel om, en beginnen ze met echt voetballen, om later de snoeischaar in te zetten. Maar dat scenario zal bij de Spanjaarden ook wel door het hoofd schieten op dit moment.

Andersom weet Argentinië ook hoe die Spanjaarden spelen. Die gaan zeker niet op de Franse manier tenonder.

Zondagavond weten we het.

• Grindtegel
Waar ik me trouwens over blijf verbazen bij PROFvoetballers in het algemeen is dat ze altijd weer in provocaties van de tegenstander trappen. Nou verdienen die gasten miljoenen en spelen ze voor teams met budgetten tot aan de hemel, en ze trainen zich in de ronde met hun perfecte sixpacks. Maar is er nou geen enkel team wat er ooit maar eens aan denkt om die gasten ook mentaal te trainen? Hoe moeilijk is het nou om daar aandacht aan te geven terwijl het zo'n wapen is voor "mindere" tegenstanders die het op een slinkse manier proberen te winnen.

Nederland is daar een goed voorbeeld van, die zijn kampioen in zich uit de tent laten lokken door de tegenstander. Mentale weerbaarheid , denk daar ook eens aan trainersgilde.

[ Voor 13% gewijzigd door Grindtegel op 16-07-2026 19:31 ]

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:33
En ik maar denken dat dit het was

• Grindtegel
als Brabander en niet Eindhovenaar ben ik al lang blij dat je niet voor die verschrikkelijk Meeuwis bent gegaan.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Grindtegel schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 19:29:
Waar ik me trouwens over blijf verbazen bij PROFvoetballers in het algemeen is dat ze altijd weer in provocaties van de tegenstander trappen. Nou verdienen die gasten miljoenen en spelen ze voor teams met budgetten tot aan de hemel, en ze trainen zich in de ronde met hun perfecte sixpacks. Maar is er nou geen enkel team wat er ooit maar eens aan denkt om die gasten ook mentaal te trainen? Hoe moeilijk is het nou om daar aandacht aan te geven terwijl het zo'n wapen is voor "mindere" tegenstanders die het op een slinkse manier proberen te winnen.

Nederland is daar een goed voorbeeld van, die zijn kampioen in zich uit de tent laten lokken door de tegenstander. Mentale weerbaarheid , denk daar ook eens aan trainersgilde.
Het blijven mensen met emoties he

• Grindtegel
418O2 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 19:48:
[...]

Het blijven mensen met emoties he
ja klopt, maar ook profvoetballers, een politieagent krijgt ook training in mentale weerbaarheid, zo moeilijk is het niet om die gasten een beetje bij te leren

alhoewel...

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:28
ZieMaar! schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 18:33:
[...]

Wat is overdreven? Speler hinkte en was daarna te laat bij de voorzet. Denk niet dat ie zo,hard geraakt werd dat ie moest hinken, maar denk wel dat je hier vaak wel een vrije bal voor krijgt, Messi was te laat en er was, licht, contact.
Hij kon die voorzet vooral geven omdat die twee engelsen meer naar binnen stonden omdat messi 9 van de 10 keer naar binnen gaat met z'n linker poot, die verwachtten dus geen voorzet met rechts, al kan je met dubbele dekking natuurlijk wel beide afdekken, maar dat deden ze ook niet.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:23

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Grindtegel schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 19:48:
[...]

als Brabander en niet Eindhovenaar ben ik al lang blij dat je niet voor die verschrikkelijk Meeuwis bent gegaan.
Ik zou het hele repertoire van Snollebollekes suggereren. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:49
Harribo schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 18:52:
[...]

Ik bedoelde ook het scoren.
Messi was gisteren ook weer nuttig. Maar de overwinning ging weer naar het team wat het beste ook als team presteerde. Net als Spanje.
Meer dan nuttig, 2 fantastische assists. Ja die eerste leek simpel maar hij trekt 2 mensen naar zich toe waardoor Enzo vrij kan schieten vanop de 16. Die 2de pakt die ook 2 Backs op snelheid en levert die nog de perfecte voorzet met zijn mindere voet.

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

De finale zal lang een gesloten wedstrijd zijn, of er moest heel vroeg een doelpunt uit de lucht vallen, ik zie graag het tegendeel.

Maar ben vooral benieuwd wat de deelnemers van de kleine finale op de mat gaan leggen. Beide ploegen zijn op het thuisfront compléét met de grond gelijkgemaakt. Denk dat die wedstrijd meer spektakel gaat opleveren dan de finale, tenzij het paradepaardjes zijn die zich niks aantrekken van de home press.
Pagina: 1 ... 120 121 Laatste

Let op:

We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.

Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.

Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl