Ja dat is heel goed mogelijk. Ik ben benieuwd of Engeland dat zou kunnen. Argentinië waarschijnlijk wel, maar hebben die veel snelheid?D-e-n schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:54:
[...]
Maar juist tegen Spanje kunnen beide landen lekker inzakken
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
ICE ICE Baby
Die hebben net als ons wat innovatiefs nodigaveenhuysen schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:57:
[...]
Einde contract 31 07 2026 dus adieuuuuuuuuuuu
Don't let perfect be the enemy of good.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Makkelijk vallen is wat anders dan een schwalbecarpebios schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:58:
Yamal zit WEER op de grond en weer laat de scheids het doorgaan zonder een schwalbekaart.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Maar Dembele was nog veel minder...Format-C schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:58:
Zelfs met een als een natte krant spelende Yamal wint spanje
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
En dat loopt alleen maar op een broodje pindakaas en wat water.418O2 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:55:
[...]
Ik vind hem echt een hele nare vent, maar ik kan niet ontkennen dat het een hele goede speler is
Nee hoor, als je zo opzichtig blijf zitten en zwaait is het gewoon een schwalbe.418O2 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:59:
[...]
Makkelijk vallen is wat anders dan een schwalbe
ICE ICE Baby
Er sprak 0 urgentie uit van heel Frankrijk. Als de 80e minuut nadert, ga je haast maken, pressie spelen. Maar niets van dat, wandelvoetbal, lamgeslagen.Typhone schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:53:
Dan heb je zo’n goede aanvallers maar van een offensief (of offensiefje) is echt totaal geen sprake.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zolang het geen Argentinië wordt ben ik gelukkig. En ik heb zelfs een lichte voorkeur voor Spanje boven Engeland als wereldkampioen.
Ik hoop op de teen van Pickfordbazzemans schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:00:
Tweede keer in de geschiedenis (pas) voor Spanje de finale van een WK. Dat had ik mij nog niet beseft..
ICE ICE Baby
Engeland, Spanje, Argentinië. In die volgordejumbos7 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:00:
[...]
Zolang het geen Argentinië wordt ben ik gelukkig. En ik heb zelfs een lichte voorkeur voor Spanje boven Engeland als wereldkampioen.
Hopelijk morgen wel een echte, open wedstrijd maar ben bang.
En Doue, Barcola, mBappe, en Olise ook.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Wat is dit nu voor rare insinuatie?mavaros schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:59:
[...]
En dat loopt alleen maar op een broodje pindakaas en wat water.
Tot morgen!
[ Voor 6% gewijzigd door iCore op 14-07-2026 23:01 ]
Don't let perfect be the enemy of good.
Als Engeland wint, kunnen ze een volgend WK zingen: It's staying home, of als ze achter staan: It's leaving home.jumbos7 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:00:
[...]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Wat ze zeggen over finales, zijn niet de mooiste wedstrijden. En dit zijn eigenlijk al kleine finales. Maar het viel nog mee vandaag, het kan erger.ll roel j schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:01:
Nou deze wedstrijd vond ik niet om aan te zien op het tweede doelpunt van Spanje na.
Hopelijk morgen wel een echte, open wedstrijd maar ben bang.
Mede omdat ik al weet dat Spanje die waarschijnlijk, makkelijk kunnen hebben. Ik ben de EK finale, twee jaar geleden, nog niet vergeten. Spanje veegde de Engelsen van de mat.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En daar ben ik heel bang voor.. 😖Charles Hill schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:02:
[...]
Wat ze zeggen over finales, zijn niet de mooiste wedstrijden. En dit zijn eigenlijk al kleine finales. Maar het viel nog mee vandaag, het kan erger.
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Spanje is ook pas wereldtop geworden met de generatie van Xavi en Iniesta. En dat is uiteindelijk het resultaat van hoe Cruijff Barcelona heeft veranderd. Wat laat zien dat je invloed kunt uitoefenen op het talent dat doorbreektbazzemans schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:00:
Tweede keer in de geschiedenis (pas) voor Spanje de finale van een WK. Dat had ik mij nog niet beseft..
Hebben wij ook lekker gedaan hier in Nederland.D-e-n schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:08:
[...]
Spanje is ook pas wereldtop geworden met de generatie van Xavi en Iniesta. En dat is uiteindelijk het resultaat van hoe Cruijff Barcelona heeft veranderd. Wat laat zien dat je invloed kunt uitoefenen op het talent dat doorbreekt
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik ben er niet gerust op. Die Tuchel is een idioot maar niet domDaniëlWW2 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:03:
En dan morgen hoop ik toch op de Engelsen.
Mede omdat ik al weet dat Spanje die waarschijnlijk, makkelijk kunnen hebben. Ik ben de EK finale, twee jaar geleden, nog niet vergeten. Spanje veegde de Engelsen van de mat.
Engeland heeft nog wat te repareren tegen Argentinië. Beckham tegen Simeone met die rode kaart staat echt nog wel in het geheugen van veel Engelse spelers.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:03:
En dan morgen hoop ik toch op de Engelsen.
Ik denk alleen dat Engeland tegen Spanje ook uiteindelijk een maatje te klein is.
Wij hebben dat om zeep geholpenDaniëlWW2 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:08:
[...]
Hebben wij ook lekker gedaan hier in Nederland.
Engeland is veel sterker dan 2 jaar geleden, maar Spanje ook wel.D-e-n schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:09:
[...]
Ik ben er niet gerust op. Die Tuchel is een idioot maar niet dom
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Laat Spanje het maar winnen nu, die ene ster op dat shirt doet al 16 jaar pijn.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat is nog leuker in de troost finale!hoevenpe schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:10:
Messi eraf tikken in de finale is ook leuk.
Laat Spanje het maar winnen nu, die ene ster op dat shirt doet al 16 jaar pijn.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
U kunt toch lezen?
Welke insinuatie ziet u in mijn reactie, want u zoekt spijkers op laag water.
Ook wel grappig om te constateren dat de enige spelers van Real Madrid die vandaag op het veld stonden voor Frankrijk speelden...D-e-n schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:08:
[...]
Spanje is ook pas wereldtop geworden met de generatie van Xavi en Iniesta. En dat is uiteindelijk het resultaat van hoe Cruijff Barcelona heeft veranderd. Wat laat zien dat je invloed kunt uitoefenen op het talent dat doorbreekt
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De meeste spelers waren toen nog niet een geboren. Die hebben heel andere situaties in hun geheugen zitten.Miki schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:09:
[...]
Engeland heeft nog wat te repareren tegen Argentinië. Beckham tegen Simeone met die rode kaart staat echt nog wel in het geheugen van veel Engelse spelers.
Ik denk alleen dat Engeland tegen Spanje ook uiteindelijk een maatje te klein is.
Cucurella is inmiddels Madritista (maar die heeft er nog niet gespeeld, dus wat dat betreft heb je gelijkFiber schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:15:
[...]
Ook wel grappig om te constateren dat de enige spelers van Real Madrid die vandaag op het veld stonden voor Frankrijk speelden...
[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 14-07-2026 23:18 ]
Ja, toen ik het net hoorde realiseerde ik het mij ook weer. Sinds 2010 is Spanje eigenlijk altijd van zo'n hoog niveau, dat ik vanavond toch even een besefmomentje had.D-e-n schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:08:
[...]
Kon me daar vroeger ook druk over maken, maar inmiddels doet echt iedereen het. En je moet ook wel, anders krijg je niks meeElzavo schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:41:
Heel terecht maar jammer dat Spanje door is. Zitten nu toch ook weer een hoop jankerde zuigers tussen zeg (AUnai Simon, Cucurella, Yamal, Baena), zoals vroeger Busquets, Pedro, Alba enz.
Oneens. In deze wedstrijd hebben ze helemaal geen voordeel uit dat gejank gehaald. Baena, Yamal kregen geen vrije trappen na janken. Dat was vroegah wel anders.418O2 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:44:
[...]
Kon me daar vroeger ook druk over maken, maar inmiddels doet echt iedereen het. En je moet ook wel, anders krijg je niks mee
Het begon al iets eerder met dat Spanje in 2008 Europees kampioen werd, 2 jaar later in 2010 Wereldkampioen en nog eens 2 jaar later 2012 opnieuw Europees kampioen.bazzemans schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 23:27:
[...]
Ja, toen ik het net hoorde realiseerde ik het mij ook weer. Sinds 2010 is Spanje eigenlijk altijd van zo'n hoog niveau, dat ik vanavond toch even een besefmomentje had.
De geschiedenis kan zich herhalen omdat Spanje in 2024 ook al Europees kampioen werd.
Maar wat het meest knap is aan Spanje, ze hanteren dezelfde speelstijl als toen ooit de revolutie begon in 2008. Ze houden trouw vast aan hun spelopvattingen en dat doen ze in alle leeftijdscategorieën inclusief het vrouwenelftal.
Dat kun je van weinig landen zeggen. Het is met dat betreft bizar dat de Nederlandse Cruyff spelopvatting nu DNA is geworden van het Spaanse voetbal.
Ik gun Engeland nog het meeste de titel omdat het al heel lang geleden is dat ze iets gewonnen hebben.
Maar Messi en Co staan zondags gewoon weer in de finale ben ik bang.
Die is net zoals Yamal lang geblesseerd geweest en pas vlak voor het WK weer opgelapt. Beide spelers missen wedstrijdritme en zijn ook niet top fit. Datzelfde geldt trouwens ook voor Merino die in maart nog in een scootmobiel rond reed omdat hij niet kon lopen.Sjah schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 06:11:
Beetje vreemd die Nico Williams, is die nou niet 100 procent, of is die gewoon niet meer niveau van het Ek..
De halftime-show in de finale kan tot een half uur duren, en we mogen 'genieten' van optreden van diverse artiesten en een YouTuber
Daarnaast wordt voorafgaand aan de wedstrijd dat inmiddels tenenkrommende volkslied live gezongen.
Als dit WK iets heeft onderstreept dan is het wel dat de afstand tussen de VS en de rest van de wereld nog nooit zo groot is geweest.
Werkelijk, laat die Infantino lekker daar blijven en laten we het voetbal alsjeblieft een beetje van ons (rest van de wereld minus de VS) houden. Ze hebben de F1 ook al flink verpest door er een celebrity shit-show van te maken, laat het voetbal daar in de toekomst alsjeblieft gevrijwaard van blijven.
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Kijk de samenvatting wel zit niet te wachten op die meuk wat een horroralexbl69 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 07:52:
Mijn god, het voetbal wordt nog verder verkracht door de Amerikanen / Fifa.
De halftime-show in de finale kan tot een half uur duren
Genot om naar te kijken.
Als team zijn ze zoveel sterker terwijl bij Frankrijk de individuele kwaliteiten overheersen.
Je ziet hier toch wel dat Mbappe hoe goed ook meer een lanceer raket met vuurkracht is dan een speler die overzicht heeft en een team mee op sleeptouw kan nemen.
Verder ben ik van menig dat Deschamps teert op de individuele kwaliteiten dan dat hij van Frankrijk echt een team maakt.
Dat is al sinds ze de laatste keer wereldkampioen werden.
Laat lekker Zidane aan het roer staan dat wil ik wel eens zien.
Frankrijk heeft terecht verloren, maar deze scheidsrechter had natuurlijk nooit een halve finale mogen fluiten.toolkist schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 07:16:
Durft Deschanps nou te klagen over de scheids terwijl Frankrijk enorm goed wegkomt dat Olise uberhaupt op veld mocht blijven staan?
De scheidsrechter floot de wedstrijd een beetje kapot en liep ook nog vaak veel te ver van de actie tussen de voetballers. Nu snap ik best dat je niet op een halve meter van de bal kunt blijven, maar deze meneer liep vaak een meter of 40 verderop in het veld of met zijn rug naar de bal.
Waar lees je dat, van dat half uur? Of lees ik er compleet over?alexbl69 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 07:52:
Mijn god, het voetbal wordt nog verder verkracht door de Amerikanen / Fifa.
De halftime-show in de finale kan tot een half uur duren, en we mogen 'genieten' van optreden van diverse artiesten en een YouTuber.
Daarnaast wordt voorafgaand aan de wedstrijd dat inmiddels tenenkrommende volkslied live gezongen.
Als dit WK iets heeft onderstreept dan is het wel dat de afstand tussen de VS en de rest van de wereld nog nooit zo groot is geweest.
Werkelijk, laat die Infantino lekker daar blijven en laten we het voetbal alsjeblieft een beetje van ons (rest van de wereld minus de VS) houden. Ze hebben de F1 ook al flink verpest door er een celebrity shit-show van te maken, laat het voetbal daar in de toekomst alsjeblieft gevrijwaard van blijven.
Een half time show is al overbodig, maar zo wordt het alleen maar erger.
Zeker ook voor de voetballers zelf, dan ben je toch helemaal uit je ritme?
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl