O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja, dat snap ik ook nog wel. Ik wil alleen zeggen dat ze héél zelfverzekerd spelen en enkel een versnelling hoger schakelen als het nodig is. Ik denk niet dat één ander team met die instelling aan de aftrap komt. Zelfs Engeland niet, en die spelen ook een hoop wedstrijden.418O2 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:43:
[...]
Het is een knockout toernooi en al die spelers hebben vast iets van 65 wedstrijden in de benen inmiddels dit seizoen, natuurlijk doseren ze
Ik zal met veel frustratie een finale tussen Spanje en Argentinië kijken; allemaal alleen maar aan het janken!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zwakke scheids weer.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die regel geldt niet voor keepers!mavaros schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:45:
Die keeper hoort nu een minuut buiten het veld te staan, maar dat gaat natuurlijk weer niet gebeuren.
Misschien mag die in acteren in Hollywood nadat die vanwege zijn blessure nooit meer kan voetballencarpebios schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:44:
Doelman is overleden denk ik aan zijn grote verwondingen.
Don't let perfect be the enemy of good.
Geloof dat de keepers sowieso hiervan uitgesloten zijn en dit alleen geldt voor veldspelers.mavaros schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:45:
Die keeper hoort nu een minuut buiten het veld te staan, maar dat gaat natuurlijk weer niet gebeuren.
Is toch geen verzorger voor in het veld gekomen? Waarom moet ie er dan vanaf??mavaros schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:45:
Frankrijk heeft de vorige 2 wedstrijden verloren van Spanje. Bij de Nations League halve finale vorig jaar werd het 5-4 maar stond Frankrijk 10 minuten voor tijd 5-1 achter. En op het vorige EK verloren de Fransen ook, maar toen met 2-1. Het kan dus niet dat ze Spanje onderschatten. Het kan ook gewoon zijn dat de Fransen veel moeite hebben met het Spaanse spel.Format-C schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:39:
[...]
Dan overschatten ze zichzelf misschien.
-Spanje gooit het slot op de deur.
Als het Spanje-Argentinië wordt, sla ik de finale sowieso over.Tk55 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:45:
Nou valt weer reuze mee met de keeper.
Ik zal met veel frustratie een finale tussen Spanje en Argentinië kijken; allemaal alleen maar aan het janken!
Het wordt écht wel Engeland hoorTk55 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:45:
Nou valt weer reuze mee met de keeper.
Je zou denken: zet dan Cherki op het middenveld en een sterke man in de punt. Ga anders spelen.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:46:
Frankrijk totaal overlopen op het middenveld. Totaal geen vrije man en afspeelmogelijkheden
Laten we nou niet doen of het theater van Mediterrane en Zuid-Amerikaanse spelers van Hollywoodniveau is. Het is meer Bollywood. Hoop gedans en raar gezang.iCore schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:45:
[...]
Misschien mag die in acteren in Hollywood nadat die vanwege zijn blessure nooit meer kan voetballen
Ja ze hebben een wonder nodig, zwak weer van Dembelepokle312 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:47:
Helaasch wordt niks meer dit. Zonde dat Frankrijk nu zo dramatisch speelt, genoot zeer van hun afgelopen matches.
Tactisch echt enorm geblunderd, Koeman proportiesHollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:46:
Frankrijk totaal overlopen op het middenveld. Totaal geen vrije man en afspeelmogelijkheden
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Laten we het hopen.
Frankrijk heeft geen énkele kans gehad deze wedstrijd. Ik kan me geen doelpoging herinneren.
Dat is echt zeeeeeeeer slecht als je zulke aanvallers hebt. Dan doe je iets niet goed als coach.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Frankrijk is niet rampzalig, Spanje is gewoon een maatje te groot. En ja ik denk dat Spanje zeker een kans heeft tegen dit Argentinië. Complotten even buiten beschouwing gelaten.Tomski1986 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:46:
Kan Spanje Argentinië pijn doen? Ik vind Frankrijk hier rampzalig.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Doet harstikke pijn joh!!carpebios schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:48:
Hahahahaha, hij sterft een tweede keer!
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Als we 1 ding hebben geleerd, dan is het dat de ploegen met de meeste toneellessen het meest bereiken. Daar zijn Fransen ook niet goed in en Engelsen nog veel slechter. Het helpt ook als je Spaanstalig bent.
Eerder dat Hollywoods niveau nogal gezakt is, wat je tegenwoordig op o.a. Netflix vindt is soms verbazend slechtbazzemans schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:47:
[...]
Laten we nou niet doen of het theater van Mediterrane en Zuid-Amerikaanse spelers van Hollywoodniveau is. Het is meer Bollywood. Hoop gedans en raar gezang.
De belgen hadden het veeeeel veter gedaan.
Je zou dat gezicht even op stil moeten zetten net nadat hij geraakt wordt, zo van, Meen je dit nou? Om daarna ter aarde te storten om als stof weder te keren.
ik kannie wachten
Moet je nagaan hoe slecht dat theater op het veld is.iCore schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:49:
[...]
Eerder dat Hollywoods niveau nogal gezakt is, wat je tegenwoordig op o.a. Netflix vindt is soms verbazend slecht
M'n oma ook en die is dood.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:49:
Dit heeft Frankrijk helemaal aan zichzelf te wijten. Lijkt helemaal nergens op.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 68% gewijzigd door ll roel j op 14-07-2026 22:50 ]
Haha niet overdrijven, weinig aan de handPatrickC schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:48:
Dat is dus gewoon rood voor Mbappe .. maar ja… voor sterren gelden andere regels.
[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-07-2026 22:51 ]
De Spaanse Jezus, herrezen weercarpebios schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:48:
Hahahahaha, hij sterft een tweede keer!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:49:
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Senegal heeft de organisatie iets minder op orde dan de Spanjaarden.nocalimero schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:50:
Het kan nog. België stond ook met 2-0 achter....
Bwa, de Engelsen hebben hun vorige wedstrijd ook wel vaak onnodig opzettelijk het gras van dichtbij gezien hoor. Ik verwacht een doelpuntrijke wedstrijd, in het voordeel van de Engelsen. 3-2 of zo.KlaasjeNL schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:49:
[...]
Als we 1 ding hebben geleerd, dan is het dat de ploegen met de meeste toneellessen het meest bereiken. Daar zijn Fransen ook niet goed in en Engelsen nog veel slechter. Het helpt ook als je Spaanstalig bent.
Jazeker, Spanje maakt de grootste kans tegen zowel Argentinië als Engeland. We hebben die beide teams grote moeite zien hebben met op papier veel zwakkere teams.Tomski1986 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:46:
Kan Spanje Argentinië pijn doen? Ik vind Frankrijk hier rampzalig.
Noorwegen, Zwitserland, Egypte speelden met een bepaalde intensiteit die Argentinië niet wist te stoppen. Deze teams wisten het echter niet af te maken of storten mentaal in en uiteindelijk kwam de kwaliteit van Argentinië en Engeland bovendrijven. Maar die hebben dus grote moeite gehad, ondanks de mindere tegenstand.
Spanje speelt slim, pakt de controle over de wedstrijd en wurgt je langzaam. Hun enige uitdaging is dat ze niet veel scoren.
Ik sta 2e @ work en de nummer 1 had Frankrijk als WK en ik Spanje. Ik voel een victoire aankomen.Malfunctions schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:51:
Nou, die poule ga ik ook niet meer winnen..
Vind een waardebon voor acteur lessen wel op z'n plek, leuk cadeau naast de medaillesbazzemans schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:49:
[...]
Moet je nagaan hoe slecht dat theater op het veld is.
Spanje gewoon prima gedaan en Frankrijk onschadelijk gemaakt, een heel goed team.GlitchHunter42 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:50:
Eigenlijk gewoon een kutwedstrijd. Voor zo'n grote wedstrijd teleurstellend.
Het was ook niet heel serieus...GlitchHunter42 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:51:
[...]
Senegal heeft de organisatie iets minder op orde dan de Spanjaarden.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Dankzij de penalty heeft Spanje de wedstrijd kapot gemaakt. Wel hun verdienste!GlitchHunter42 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:50:
Spanje heeft er toch al 13 in liggen. Dat zijn er nu al 5 meer dan in 2010.Tk55 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:51:
[...]
Jazeker, Spanje maakt de grootste kans tegen zowel Argentinië als Engeland. We hebben die beide teams grote moeite zien hebben met op papier veel zwakkere teams.
Noorwegen, Zwitserland, Egypte speelden met een bepaalde intensiteit die Argentinië niet wist te stoppen. Deze teams wisten het echter niet af te maken of storten mentaal in en uiteindelijk kwam de kwaliteit van Argentinië en Engeland bovendrijven. Maar die hebben dus grote moeite gehad, ondanks de mindere tegenstand.
Spanje speelt slim, pakt de controle over de wedstrijd en wurgt je langzaam. Hun enige uitdaging is dat ze niet veel scoren.
Ik neem aan sarcastisch. De Belgen hebben de kans al gehad en wonnen ook niet van Spanje.😁HollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:49:
Denk dat Kane er wel 2 scoort.PatrickC schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:52:
Blijft België dan het enige land wat tegen Spanje scoort?
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waarschijnlijk is die niet zo stress bestendig als die zelf denkt, vorig WK ook erg matig in de finaleChelseamarre123 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:52:
Zoveel kwaliteit bij de Fransen en dan speelt Dembele 90 minuten die echt niks goed doet
Dat is dus een vorm van positieve discriminatie.
Die hele regel zien we na dit WK nooit meer terug.
Grote wedstrijden halen maar zelden het niveau van wat je er vooraf van verwacht.GlitchHunter42 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:50:
Maar juist tegen Spanje kunnen beide landen lekker inzakkenTk55 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:51:
[...]
Jazeker, Spanje maakt de grootste kans tegen zowel Argentinië als Engeland. We hebben die beide teams grote moeite zien hebben met op papier veel zwakkere teams.
Spanje heeft de beste verdedigingTyphone schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:53:
Dan heb je zo’n goede aanvallers maar van een offensief (of offensiefje) is echt totaal geen sprake.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik neem aan dat Deschamps helemaal afgebrand wordt door de Franse pers?Typhone schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:53:
Dan heb je zo’n goede aanvallers maar van een offensief (of offensiefje) is echt totaal geen sprake.
[ Voor 20% gewijzigd door AreVeeDee op 14-07-2026 22:55 ]
Je hebt ook een middenveld nodig om ze te bereiken en ondersteunen.Typhone schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:53:
Nou en? Hij stopt toch na dit wk.D-e-n schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:55:
[...]
Ik neem aan dat Deschamps helemaal afgebrand wordt door de Franse pers?
Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST
ICE ICE Baby
sinds ie het overnam van Napoleonaveenhuysen schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:55:
DesChamps hadden ze allang buiten moeten flikkeren hoe lang zit ie er al niet.....................
Al 14 jaaraveenhuysen schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:55:
DesChamps hadden ze allang buiten moeten flikkeren hoe lang zit ie er al niet.....................
Ik ook..maar het werd een soort van Atletico Madrid tegen Internazionale.AreVeeDee schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 22:55:
Hoopte op een PSG - Bayern München qua entertainment.
Ik weet zeker van niet.
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Einde contract 31 07 2026 dus adieuuuuuuuuuuu
Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
/f/image/0of8JZiPNIXMU8YL4kcKLKXT.png?f=fotoalbum_large)