ICE ICE Baby
De Engelsen hier op Zakynthos zijn nergens te vinden op het park, alle tenten met tv's zaten om 8 uur al helemaal vol
[ Voor 17% gewijzigd door Arjan90 op 15-07-2026 21:00 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Hopelijk leuker dan gisteren.
[ Voor 5% gewijzigd door Pierre op 15-07-2026 21:00 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Rodgers kan ook gewoon op de flank en is gewoon beter. Madueke was al een grap dat die zo vaak mocht starten.D-e-n schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 20:55:
[...]
De aanvallende linksback van de Engelsen is er niet bij en de pure rechtsbuiten is ingeruild voor een aanvallende middenvelder. Die vervanger van De Paul is een heel ander type
ICE ICE Baby
Theater kan vermakelijk zijn.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Engelsen vind je meestal wel toch? Dat is in de avond een grote rode gloed opzoeken van al die verbrande koppenArjan90 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 20:59:
Hopelijk een leukere wedstrijd dan gisteren, die vond ik maar matig. Behalve die ene prachtige actie van Spanje die niet beloond werd met een goal.
De Engelsen hier op Zakynthos zijn nergens te vinden op het park, alle tenten met tv's zaten om 8 uur al helemaal vol
ICE ICE Baby
helaas, te naief geweestAmple Energy schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 20:57:
Ben ik de enige die er wel vertrouwen in heeft?![]()
Dit gaat gerust om kwaliteiten versus kwaliteiten in plaats van overal nare streken. Passie in plaats van haat.
Veel plezier.
Is het heel erg dat ik er zo weinig over weet?djmuggs schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:01:
We weten wie de Falkland oorlog gewonnen heeft, dit is het vervolg
Ik weet enkel de verhalen over de vader van Maxima, maar de rest niet.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Flickr PSN ID= cheironnl
Wilde net zeggen idd,Vlassie1980 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:04:
Gewoon een mep in de nek, geen kaart
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
2e mep in de nek he.Vlassie1980 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:04:
Gewoon een mep in de nek, geen kaart
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Met winst voor ENG
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dan is het gewoon een vooropgezette spel…nocalimero schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:05:
Zul je zien dat Engeland zo de eerste kaart krijgt
Inderdaad, zaniken over kaarten en de arbitrage ipv voetbalMaarten_E schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:05:
Daar gaan we al weer.
We weten wie door moet..TommyGun schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:06:
Hopelijk gaat er ook gevoetbald worden.
Met winst voor ENG
Best interessant om je in te verdiepen. @Exocet was de grote schik van de Britten destijds niet op voetballend gebied maar als anti-schip raketHollowGamer schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:03:
[...]
Is het heel erg dat ik er zo weinig over weet?
Wat mij opvalt nu trouwens, ik kijk op de BBC, die hebben een heel andere stijl klok, tijd en veel minder kitscherig dan dat standaard layover thema. Ik dacht dat het verplicht was dat te gebruiken?
De Falkland eilanden zijn Brits grondgebied vlak voor de kust van Argentinie.HollowGamer schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:03:
[...]
Is het heel erg dat ik er zo weinig over weet?
De Argentijnen vinden dat het van hun is en wilde begin jaren 80 de eilanden opeisen middels militair geweld en toen kwam de Britse Navy even orde op zaken stellen.
ICE ICE Baby
Die op Messi bedoel je?Deruxian schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:08:
Iemand herhaling van die overtreding ?
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Er zijn er al 10 geweest...Deruxian schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:08:
Herhalingen die nadelig kunnen uitvallen voor Argentinie zijn niet gewenst.Deruxian schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:08:
ICE ICE Baby
Scheids ging met fluit naar mond maar toch nietll roel j schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:08:
Huh. Ze vallen, zijn schuld en die Argentijn zeurt over pijn.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
nggyu nglyd
Maar dan had ik Saka verwacht. Madueke was echt slecht jaChelseamarre123 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:00:
[...]
Rodgers kan ook gewoon op de flank en is gewoon beter. Madueke was al een grap dat die zo vaak mocht starten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Snap ik. Die is al maanden geblesseerd en wordt nu geacht toch te spelen met die blessure. Gaat dan niks worden, met potentieel blijvende schade, en Arsenal mag ermee dealen.gambieter schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:09:
en Saka was een paar momentjes.
Ah interessant, nooit echt in verdiept. Zal het eens opzoeken op Wikipedia.djmuggs schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:07:
[...]
De Falkland eilanden zijn Brits grondgebied vlak voor de kust van Argentinie.
De Argentijnen vinden dat het van hun is en wilde begin jaren 80 de eilanden opeisen middels militair geweld en toen kwam de Britse Navy even orde op zaken stellen.
Jammer dat Wenger tussen de bobos zit.
Voetbal is oorlog…Quad schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:10:
10 minuten gespeeld, 1 minuut daarvan daadwerkelijk gevoetbald.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
PSN: xMaurice93
Zelden zo'n wedstrijd vanaf het begin onder zulke hoogspanning zien staan.
[ Voor 28% gewijzigd door DutchOwnage op 15-07-2026 21:12 ]
Saka had een paar momentjes maar niet veel beter dan Madueke.D-e-n schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:10:
Maar dan had ik Saka verwacht. Madueke was echt slecht ja
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Inderdaad, niet één iemand hier heeft persoonlijk baat bij dat één van deze twee wint, op een poule na. Ajax - Feyenoord gaat nog vriendelijker onderling aan toe.DaniëlWW2 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:10:
[modbreak]
Hopelijk ten overvloede, maar hou het een beetje beschaaft hier.
Ik zie de wedstrijd ook, maar het hoeft hier ook niet een (potentieel) slagveld te worden.
[/modbreak]
nggyu nglyd
Haha, ja, verdomme.
Misschien toch maar vroeg naar bed
All your base are belong to us
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit heeft weinig met voetbal vandoen maar eerder met theater. Het is gewoon een gênante vertoning. En langs de lijn wordt het niet beter met een Tuchel die al loopt de briesen. Echt halve finale onwaardig.
Ik ook maar dit gaat ook ten koste van fatsoenlijk voetbalMaurice079 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:11:
Dit is een pittig potje. Heerlijk. Ik hou er van
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Net zoals Chelsea met Reece James, is weer wachten tot die zijn hamstrings het begeven.JeroenNietDoen schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:10:
[...]
Snap ik. Die is al maanden geblesseerd en wordt nu geacht toch te spelen met die blessure. Gaat dan niks worden, met potentieel blijvende schade, en Arsenal mag ermee dealen.
Dat wel. Maar ach. Daar hebben we Spanje voorHarribo schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:12:
[...]
Ik ook maar dit gaat ook ten koste van fatsoenlijk voetbal
PSN: xMaurice93
Akelig goede samenvatting van de eerste 13 minuten.Miki schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:12:
[...]
Dit heeft weinig met voetbal vandoen maar eerder met theater. Het is gewoon een gênante vertoning. En langs de lijn wordt het niet beter met een Tuchel die al loopt de briesen. Echt halve finale onwaardig.
Tuchel doet niks anders dan de hele bank van Argentinië. Laat Engeland maar net zo zuigen als Argentinië, misschien dat er dan eens iemand wakker wordt.Miki schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:12:
[...]
per aspera ad astra
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik hoop echt op rood Argentinië en dat ze er 4-0 afgaan met volle frustratie
Co-commentator: get used to it this is gonna happen all game long
How bad is it on a scale from one to Spurs
Beide ploegen doen wel alsof dat het geval is..LAD93 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:12:
[...]
Voor een oorlog zie ik te weinig bloed en afgehakte ledematen…
nggyu nglyd
Die vindt zelf dat ie helemaal niet blessure gevoelig isChelseamarre123 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:13:
[...]
Net zoals Chelsea met Reece James, is weer wachten tot die zijn hamstrings het begeven.
ICE ICE Baby
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het mag volgens mij wel, maar FIFA kennende zul je daar extra voor moeten betalen.Typhone schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:06:
[...]
Wat mij opvalt nu trouwens, ik kijk op de BBC, die hebben een heel andere stijl klok, tijd en veel minder kitscherig dan dat standaard layover thema. Ik dacht dat het verplicht was dat te gebruiken?
~[Afbeelding]
Ik dacht dat de overlay via een software gaat, de NOS kan die bijvoorbeeld lager zetten.
[ Voor 10% gewijzigd door HollowGamer op 15-07-2026 21:17 ]
Wel al een paar mooie tacklesbazzemans schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:14:
Bij het horen van de naam Paredes ben ik gelijk bevooroordeeld merk ik.
Is helemaal niks nieuws, doen ze al jarenD-e-n schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:15:
Het zijn smeerpijpen die Argentijnen. Ze maken veel overtredingen buiten het zicht of nadat de bal weg is waar de VAR niks mee kan
Kan bijna niet anders.djmuggs schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:15:
Gaat deze wedstrijd Nederland - Portugal 2008 overtreffen?
Kop als een bak met wurmen.Agent47 schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 21:16:
Die Gordon lijk in z’n gezicht wel 60 joh
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl