[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heerlijk trouwens hoe de Zerbi Richarlison een koekje van eigen deeg geeft. Die heeft schijnbaar meerdere keren aangegeven per se weg te willen, ook nadat de Zerbi hem vroeg om te blijven. Dus uit de plannen geschrapt, en ook uit de selectie voor de PL dit seizoen. Nu mag ie zelfs niet op komen draven voor de league cup waar normaal gesproken nu vaak nog halve 2e selecties opgesteld worden.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 13:30:
Heerlijk trouwens hoe de Zerbi Richarlison een koekje van eigen deeg geeft. Die heeft schijnbaar meerdere keren aangegeven per se weg te willen, ook nadat de Zerbi hem vroeg om te blijven. Dus uit de plannen geschrapt, en ook uit de selectie voor de PL dit seizoen. Nu mag ie zelfs niet op komen draven voor de league cup waar normaal gesproken nu vaak nog halve 2e selecties opgesteld worden.
Blijkbaar waren zowel Everton als Vasco akkoord met Spurs, alleen kon men het niet eens worden met de speler (neem aan salaris etc). Dan is het toch echt Richarlison's eigen schuld.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

gambieter schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 14:45:
[...]

Blijkbaar waren zowel Everton als Vasco akkoord met Spurs, alleen kon men het niet eens worden met de speler (neem aan salaris etc). Dan is het toch echt Richarlison's eigen schuld.
Ik vraag me wel af hoe erg hij er mee zit. Halfjaartje vrij is ook geen ramp

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 13:30:
Hij verdient wel echt miljoenen volgens mij? Is hij niet een van de duurste spelers van de Spurs?

Wij hebben echt geluk gehad dat Auba perse na Barcalona wilde gaan, en wij hem konden laten gaan.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 14:47:
[...]

Ik vraag me wel af hoe erg hij er mee zit. Halfjaartje vrij is ook geen ramp
Blijkbaar toch wel meer dan dat.
https://www.bbc.com/sport/football/articles/cmrl6errl1p6o

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:30
gambieter schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 14:45:
[...]

Tja zo makkelijk is dat niet om te oordelen. Er zullen wel 2 kanten aan dit verhaal zijn.

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:23

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Maar even wat anders, spurs, 4 wedstrijden gespeeld, 2 punten, 0 goals, negatief doelsaldo, 17de plaats.
Volgens mij hebben ze een goeie spits nodig, 1 van de weinige teams in Europa met 0 goals;

Maar over spitsen gesproken: onze man Gyokeres mocht in de CL 73 minuten spelen, in de PL nog maar +- 20 minuten > in 4 wedstrijden :? hoe lang nog ??
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken