[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 92 93 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:07
Format-C schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 21:39:
[...]

Het is dan ook geen Suarez he. :+
Die ging andersom
Groningen kwam destijds helemaal niet in zuid Amerika kijken he voor Suarez... Maar zagen hem in dezelfde scout wedstrijd spelen en dachten, ach we nemen hem wel mee naar Groningen :)

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ramrodwillem schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 21:34:
Goeie wedstrijd van Ajax, 4e plek moet mogelijk zijn.
Moet na vandaag net mogelijk zijn ja..

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:10

Qu3st

Typhone schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 21:35:
[...]

Ik ben ook een verrekte clown he.
We lijsten hem in :>

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23:52
Dollie!! Die verdiende hem wel

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:13
Megupe schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 21:32:
Gloukh motm? Goede kaats Dolberg.
Dolberg motm? Bam

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:31

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Wereldspits die Dolberg.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Harribo
Niet of nauwelijks juichen bij het maken van een doelpunt... Daarmee geef je de stoere indruk dat dat heel normaal is dat je scoort ...zoiets...
Wij weten wel beter

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:30
Scoort alleen tegen de kleintjes dus, gezien die statistiek. :P

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Harribo
Dollie? Het schaap ken ik wel

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:10

Qu3st

Dolberg sowieso MOTM.

• Typhone
  • Laatst online: 22:11

Typhone

Who Dares Wins

Daar zagen we Gloukh weer optima forma. Mis. Ik blijf kritisch op hem.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:25

Format-C

Tracing Rays

Wie is die doelpunten en assists machine van Ajax? Ene Dolberg? Goeie spelert zeg! :P

Edit: eerlijk is eerlijk. Die heeft een goeie avond. 2 assists en een goal. Niks mis mee.

[ Voor 34% gewijzigd door Format-C op 15-09-2026 21:47 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:53

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Terranova schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 21:41:
[...]

Ja? Hij heeft een aantal mooie steekpasses gegeven, z'n man dolgedraaid. Goeie assist en een goal. Meer kan je niet vragen.
Dan ben je snel tevreden. Ik heb graag dat Ajax spelers het ook tegen het linker rijtje kunnen.
Dit noem ik gewoon een goede wedstrijd voor hem, fenomenaal bestaat niet tegen dit niveau.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Quad schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 21:45:
Scoort alleen tegen de kleintjes dus, gezien die statistiek. :P
De depay van Ajax :p

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 21:46:
[...]

Dan ben je snel tevreden. Ik heb graag dat Ajax spelers het ook tegen het linker rijtje kunnen.
Dit noem ik gewoon een goede wedstrijd voor hem, fenomenaal bestaat niet tegen dit niveau.
Nou ja, als iemand er 10 in legt ofzo ;)

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:59
[...]

Nou inderdaad, graag ook in een serie wedstrijden achter elkaar. Die Ouazane laat iedere invalbeurt goede dingen zien.

XXXVI

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:13
Maar dan zonder de penalties en san Marino 🤣🤡

Fijn om weer eens een overtuigende overwinning te hebben. Maar dit had ook 7-0 mogen worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Megupe op 15-09-2026 21:50 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:58
[...]

Je kan ook oordelen op de wedstrijd ipv op de tegenstander. Deef de draver bijvoorbeeld stond 1x per ongeluk op de goede plek maar was verder waardeloos. Gloukh is gewoon terecht de man of the match. Je kan geen fan zijn of dit niveau waardeloos vinden. Maar hij was gewoon de beste vandaag

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Megupe schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 21:48:
[...]

Maar dan zonder de penalties en san Marino 🤣🤡
FC Bier 9de klasse interplanetaire voetbal competitie op een half veld. 2 x 15 minuten.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:28
Eenvoudige wedstrijd, ondanks alle wisselingen

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:30
Gloukh, Brandt en de zijnen hebben er in elk geval voor gezorgd dat de Berlijnse muur in 41 minuten beslecht werd ipv bijna 30 jaar. En dan ook nog zonder eindeloos gebrei, veel aanvallen, nog meer kansen, goed spel, en vooral progressie is zichtbaar in het team.

Dit soort wedstrijden gaan normaal hopeloos fout of eindigen met samengeknepen billen in 2-1. Dus nee, ik was erg sceptisch, maar ik heb een hele fijne wedstrijd gezien.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

Terranova schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 21:48:
[...]

Je kan ook oordelen op de wedstrijd ipv op de tegenstander. Deef de draver bijvoorbeeld stond 1x per ongeluk op de goede plek maar was verder waardeloos. Gloukh is gewoon terecht de man of the match. Je kan geen fan zijn of dit niveau waardeloos vinden. Maar hij was gewoon de beste vandaag
Tja, dat is ook maar een mening. Ik zou Brandt kiezen, nevernooit deef inderdaad.
Ik kijk juist naar wat een speler doet en hoe hij het doet, en niet wat het op papier brengt. Dat is scorebordjournalistiek.

Verder heb ik niets tegen die jongen hoor en hun het hem van harte, maar ik plaats het wel gewoon in het juiste perspectief.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
Ajax heeft gewoon wel goed zijn plicht gedaan. Nette uitslag wel

• Gonadan

Gonadan

Genoeg te verbeteren nog (DE NUL) maar geen moment getwijfeld of ze dit gingen winnen. Tegen Fortuna ook al. En was lang geleden dat wedstrijden zo zeker voelden, heel lang, veel te lang.

Maar nu ook weer tegen de top de 3 punten pakken, dat moeten ze nog laten zien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:58
Gonadan schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 21:53:
[...]

Tja, dat is ook maar een mening. Ik zou Brandt kiezen, nevernooit deef inderdaad.
Ik kijk juist naar wat een speler doet en hoe hij het doet, en niet wat het op papier brengt. Dat is scorebordjournalistiek.

Verder heb ik niets tegen die jongen hoor en hun het hem van harte, maar ik plaats het wel gewoon in het juiste perspectief.
Dan heb je vandaag niet gekeken? Hij was vandaag heel creatief, veel hele goede kansen gecreeerd die erin gemoeten hadden. Die bal op Berghuis kan je van zeggen dat ie niet goed was(ik vond het vooral de schuld van Berghuis, die net zo waardeloos is als Klaassen).

Niet's scorebordjournalistiek aan hoor, gewoon zelf zien gebeuren op't veld. Goeie combinaties met Brandt ook, niets voor niets dat ie tot MOTM werd uitgeroepen

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:16
Gloukh kan het ook wel tegen de grote clubs. Vorig seizoen tegen PSV bijvoorbeeld deed hij het ook goed met goals en assists.

De vorige wedstrijden van hem waren niet veel soeps, dat eindeloze lopen en dartelen met de bal.

Nu deed hij dat beter.

• Gonadan

Gonadan

Nee dat is mijn hele punt, dat deed hij nu nog steeds. Alleen kreeg hij zoveel tijd dat hij er toch nog wat mee kon. Ik heb echt moeite dat goed te noemen als het er zo slecht uit ziet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:25

Format-C

Tracing Rays

Gonadan schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 21:58:
Genoeg te verbeteren nog (DE NUL) maar geen moment getwijfeld of ze dit gingen winnen. Tegen Fortuna ook al. En was lang geleden dat wedstrijden zo zeker voelden, heel lang, veel te lang.

Maar nu ook weer tegen de top de 3 punten pakken, dat moeten ze nog laten zien.
Dit zijn wel de uitslagen waarmee Ajax in het verleden de "mindere clubjes" (no offense) oprolde, dus wat dat betreft lijkt het in Amsterdam dit jaar wat beter te gaan worden. Ze scoren iig wel vrij makkelijk en "veel". Hopelijk houden ze dit vol..dan wordt de competitie alleen maar leuker bovenin. :)

(Ook vooral voor de "neutrale kijker", zoals ik.)

[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 15-09-2026 22:07 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:16
Gonadan schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 22:01:
Nee dat is mijn hele punt, dat deed hij nu nog steeds. Alleen kreeg hij zoveel tijd dat hij er toch nog wat mee kon. Ik heb echt moeite dat goed te noemen als het er zo slecht uit ziet.
Het is van nature altijd een ego-speler geweest helaas.

• Typhone
  • Laatst online: 22:11

Typhone

Who Dares Wins

@Gonadan heeft de Typhone pillen geslikt. Geen hand vol maar een mand vol. Meerdere berichten die ik zo zelf zou kunnen typen :D. Watskebeurt? Gauw slapen en hopen dat het morgen nog zo is _O_

• Gonadan

Gonadan

Trishul schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 22:08:
[...]

Het is van nature altijd een ego-speler geweest helaas.
Komt ook omdat hij de beste in het team was denk ik. Maar als hij zich blijft ontwikkelen en sneller leert handelen dan zit er nog echt wel wat in.

Maar er gaan nu ook gewoon nog te veel basis dingen mis. Hij ziet gaatjes heel goed, dat is echt een kracht, maar hij heeft moeite met snel handelen en de bal echt op maat geven. Als hij dat beter onder de knie krijgt wordt het een assist koning.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Die ESPN interviewer is wel errug trots dat hij Spaans spreekt zeg. Wat een zelfvernoegzame bakkes trekt hij erbij. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gonadan schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 22:20:
Die ESPN interviewer is wel errug trots dat hij Spaans spreekt zeg. Wat een zelfvernoegzame bakkes trekt hij erbij. :D
Die zijn sowieso altijd wel erg blij met zichzelf, die van de NOS idem.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:28
“Spaans” ;)

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Komt door zn opvoeding, zn ouders zijn net zulke zelfingenomen aandachtstrekkers.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:18
Typhone schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 15:10:
[...]

Die gaat zich wel gedragen. Leeuwentemmer Michel of onze Duitse Obersturmbannführers Brandt en Ter Stegen houden hem wel in het gareel. Ik hoop van harte dat deze ervaring ook overslaat op de jonkies die regelmatig het hoofd (Mokio, Bouwman) lijken te verliezen op cruciale momenten.

Maar vanavond ga ik eens rustig kijken hoe Tilburg een good old 5-0 pak slaag gaat krijgen in Amsterdam. Tijd dat zulke clubs weer eens linea recta naar huis gestuurd worden uit de Arena in plaats van dat ze denken dat er punten te scoren vallen.

[Afbeelding]
We hadden allebei gelijk! Jij de 5 en ik de 1!

WoT stats

Pagina: 1 ... 92 93 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken