Typisch weer. PSV weer een tegendoelpunt.
Toch nog 1-1.
Met twee handen iemand vasthouden mag ook gewoon weer.
Toch nog 1-1.
Met twee handen iemand vasthouden mag ook gewoon weer.
Eerste goal is ook toegekend aan Ferri. Een hattrick dus. Lekker. Zal m goed doen.PWM schreef op zondag 13 september 2026 @ 19:23:
Het was natuurlijk tegen een slecht elftal, maar die Ferri zou wel eens een mooie aanwinst kunnen zijn in dit elftal. Het is mooi om te zien dat we een speler hebben die niet nadenkt maar gewoon een bal op doel ramt als hij hem voor de voeten krijgt.
Het is wachten tot een PSV'er straks iemand vasthoudt en Sparta de pingel wel krijgt.
Bij PSV hebben ze bij de toto ingezet op "Verschuren veroorzaakt een strafschop".
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Zit @Ramzzz er ook? Die is dualist toch?FreakNL schreef op zondag 13 september 2026 @ 20:18:
Ik snap echt niet dat ze niet gewoon Olij opstellen. Die Kovar kan er gewoon toch niks van? Maar ik ben bevooroordeeld. Gr uit het uitvak
[Afbeelding]
Man man man, PSV maakt ook een paar schijtdoelpunten. 1-1 was werkweigering van Young, 2-1 van de keep.(0-1 was ook een ketser aan PSV kant maar goed
)
Geluk van de kampioen.
Geluk van de kampioen.
[ Voor 16% gewijzigd door Gundogan op 13-09-2026 20:40 ]
Of gewoon slim van Sano om op een nat veld de bal nog voordat deze bij de keeper is op het veld te laten stuiteren.
Keeper ziet de bal aankomen en had een stap opzij moeten zetten om de bal makkelijk op te pakken, stuit of niet. Nu blijft ie staan en doet een soort halve duik wat uiteraard niet werkt. Misschien verrast door de snelheid veroorzaakt door het natte veld, maar echt wel houdbaar.Fleximex schreef op zondag 13 september 2026 @ 20:41:
Of gewoon slim van Sano om op een nat veld de bal nog voordat deze bij de keeper is op het veld te laten stuiteren.
Maar de voorsprong is wel terecht uiteraard. PSV is (veel) beter.
Heb je dat eerste doelpunt van Sparta gezien? Daarom speelt hij bij PSV
Genoten van Feyenoord vandaag. Kan dan wel tegen Zwolle zijn, maar dat vind ik altijd wel makkelijk om te zeggen hoor. Steek het allemaal eens een beetje positief in in plaats van negatief.
Ook trouwens even beseffen dat Zechiel voor een miljoentje of 5 zou zijn vertrokken als Van Persie en Te Kloese zouden zijn gebleven. Ik vond dat al vanaf de eerste minuten die hij onder Priske maakte een geweldige speler, erg blij dat hij blijft.
Ook trouwens even beseffen dat Zechiel voor een miljoentje of 5 zou zijn vertrokken als Van Persie en Te Kloese zouden zijn gebleven. Ik vond dat al vanaf de eerste minuten die hij onder Priske maakte een geweldige speler, erg blij dat hij blijft.
Dat was gewoon een terugspeelbal. Dan moet je toch gewoon een indirecte vrije trap krijgen?
Hoe dan ook 3-1!
Hoe dan ook 3-1!
Easy win, maar kunnen we Pepi niet nog lozen voor meer dan 10m ergens.... Die is wel echt enorm uit vorm lijkt het...
Daar zijn we ergens in de winter nog blij mee als iemand anders uit vorm is en Pepi weer in vorm. Afgelopen tijd is wel gebleken dat we een flinke winterdip moeten kunnen overleven.Snowdog schreef op zondag 13 september 2026 @ 21:53:
Easy win, maar kunnen we Pepi niet nog lozen voor meer dan 10m ergens.... Die is wel echt enorm uit vorm lijkt het...
Ik vond Sparta (ons) niet eens heel slecht spelen. Zit wel wat voetbal in de ploeg. Keeper helaas erg matig , dat waren we wel anders gewend de afgelopen 5 jaar
Ik kan me nog herinneren dat hij onder Slot als debutant inviel in de oefenwedstrijd in De Kuip, samen met Milambo. Die twee draaiden toen ook al gewoon mee in het elftal.Vld1989 schreef op zondag 13 september 2026 @ 21:07:
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken