Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Vast, maar eerst Klaassen en Ouazane.groggy schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:18:
Ik ben zo bang dat Leonardo en Dolberg erin komen
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ja dat snap ik ook niet.toolkist schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:21:
Spelen ze zelf de bal niet uit, en dan lopen klagen dat Ajax dat moet doen....
Zie trouwens nog die herhaling zonder lijn. Weer gevalletje van we zien het niet dus hij telt maar?
Zou best wel eens kunnenQuad schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:10:
[...]
Ik verdenk Ajax ervan dat ze op de training de doelen breder en hoger hebben...
Ikzelf denk dat het vooral komt omdat ze als enige spelen met Adidas en de rest met Derbystar: https://www.ajax1.nl/ajax...re-wedstrijdbal-al-jaren/. Dat continue switchen tussen verschillende ballen helpt niet om het vizier goed scherp te houden.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Wat mij betreft buitenspel twijfel altijd in voordeel van aanvallende partijTerranova schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:22:
[...]
Ja dat snap ik ook niet.
Zie trouwens nog die herhaling zonder lijn. Weer gevalletje van we zien het niet dus hij telt maar?
Maar zo moeilijk is het toch niet. Je drukt op pauze en dan trek je een of twee lijnen. Waarom deden ze dat niet?Terranova schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:22:
[...]
Ja dat snap ik ook niet.
Zo gek want het leek echt buitenspel.
Daar wel mee eens.groggy schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:23:
[...]
Wat mij betreft buitenspel twijfel altijd in voordeel van aanvallende partij
Bam kehrer!
nggyu nglyd
Nee, VAR kan alleen dingen overrulen. Dus beslissing scheidsrechter blijft staan als de VAR het niet kan ziengroggy schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:23:
[...]
Wat mij betreft buitenspel twijfel altijd in voordeel van aanvallende partij
XXXVI
Behalve bij Ajax, dan is het stom.
Maar goed, 1-2 en nu vasthouden voor een keertje.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Hij mag gelijk douchenVos schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:25:
Berghuis domme hond.
Je kunt je direct aansluiten bij de Giallo-Verde Tifosi van Fortunaephymerous schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:24:
Haha ik erger groen en geel aan die stomme variant en scoort Kehrer daar nog uit ook
Groen en geel?ephymerous schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:24:
Haha ik erger groen en geel aan die stomme variant en scoort Kehrer daar nog uit ook
Maar dat begint met een lijntje trekken.Terranova schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:24:
[...]
Nee, VAR kan alleen dingen overrulen. Dus beslissing scheidsrechter blijft staan als de VAR het niet kan zien
Ik vind m kleiner ogen dan hij op papier (1.86m) zou moeten zijn. Beetje tenger figuur.Miki schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:25:
Kehrer is trouwens ook wel een aanwinst. Speelt gewoon een goede pot, solide en kan dus ook gewoon nog scoren.
nggyu nglyd
Niet perse, paar jaar geleden had Ajax ook zo'n dubieus moment dat er in een bepaald stadion gewoon niet goed gezien kon worden dus de foute beslissing scheids bleef staan. Dacht dat het bij GAE was?Ja dit was hettoolkist schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:28:
[...]
Maar dat begint met een lijntje trekken.
[ Voor 24% gewijzigd door Terranova op 12-09-2026 21:30 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 12-09-2026 21:29 ]
Heel matig schot idd.Vos schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:29:
Goh, weer een open schietkans over het doel.
En ouazane begint met mooie actie en draaft dan ook weer te ver door.
20+ interlands voor Duitsland en heeft bij psg gespeeld, dat is echt geen koekenbakker hoorMiki schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:25:
Kehrer is trouwens ook wel een aanwinst. Speelt gewoon een goede pot, solide en kan dus ook gewoon nog scoren.
Ik snap nog steeds niet dat spelers die dag in dag uit met een bal oefenen en spelen zo’n bal niet tussen of uiterlijk op de palen krijgt…Vos schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:29:
Goh, weer een open schietkans over het doel.
20 miljoen euro bankwarmer.Hupske schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:34:
Oef. Dolberg eerder dan Leonardo….
Mister 1-3 strikes again!
nggyu nglyd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
XXXVI
Klaassen staat nu eenmaal vaak op de juiste plek.
En Tolu is volledig op.
nggyu nglyd
Alsof het ook maar 1 moment anders heeft gelekenYakolev schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:36:
Leuk zo lang het duurde.
Bouwman kan gelijk door naar de bank. Kehrer heeft dat plekje nu wel gekregen.ephymerous schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:36:
Lekker zeg! Fijn ook dat Kehrer presteert. Dan hoeven we wat minder naar Bouwman te kijken.
Ik ben benieuwd wanneer Adringa is opgelapt wat hij gaat toevoegen.
Een zwak Ajax tegen een Fortuna dat al 5 wedstrijden dodelijk effectief is (behalve tegen AZ)418O2 schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:37:
[...]
Alsof het ook maar 1 moment anders heeft geleken
Ja, er waren echt kansen.
Ook dan is het achterlijk dat ze geen lijn kunnen trekken. Dan moeten ze gewoon meer camera's verplichten. Iig in de Eredivisie.Terranova schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:29:
[...]
Niet perse, paar jaar geleden had Ajax ook zo'n dubieus moment dat er in een bepaald stadion gewoon niet goed gezien kon worden dus de foute beslissing scheids bleef staan. Dacht dat het bij GAE was?Ja dit was het
Volgens het journaille is Leonardo te zwaar. Dan lijkt me Ihattaran minstens 10kg te zwaarTyphone schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:38:
Ihattaren toch ook 5-8kg teveel? Toch?
XXXVI
Maak daar maar 10+ van. Jammer dat ie niet die stap opnieuw kan zetten naar topniveau en conditie. Maar zo is ie bij een club als Fortuna prima op z'n plek. Niet te veel druk en lekker ballen.Typhone schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:38:
Ihattaren toch ook 5-8kg teveel? Toch?
Dolberg: well, this is awkward...
Deze dan toch ook geen buitenspel?
[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 12-09-2026 21:41 ]
Die 2 schoten?Yakolev schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:38:
[...]
Een zwak Ajax tegen een Fortuna dat al 5 wedstrijden dodelijk effectief is (behalve tegen AZ)
Ja, er waren echt kansen.
Inderdaad, en het hoeven niet perse cameras te zijn die geschikt zijn voor tv beelden…bij wijze van apreken om de 10 meter een webcammetje en klaartoolkist schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:38:
[...]
Ook dan is het achterlijk dat ze geen lijn kunnen trekken. Dan moeten ze gewoon meer camera's verplichten. Iig in de Eredivisie.
Kansen op een gelijkspel.
En toch 1 doelpunt, met maar 2 kansen.
[ Voor 12% gewijzigd door Yakolev op 12-09-2026 21:41 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
XXXVI
nggyu nglyd
Om dan een goed, scherp en breed zicht te hebben, moet je echt wel een fatsoenlijke camera hebbenWyke schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:40:
[...]
Inderdaad, en het hoeven niet perse cameras te zijn die geschikt zijn voor tv beelden…bij wijze van apreken om de 10 meter een webcammetje en klaar
Ik had 1-3…Megupe schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:42:
Maar nu dan weer, waar is de lijn?
Wel gunstig voor mijn poule 🤡
nggyu nglyd
Ik blijf mij verbazen dat er niet in elke stadion gewoon fatsoenlijke camera’s zijn.
nggyu nglyd
Haha. Ik had 1-2, dus ik pak net zoveel punten als Typhone.
Ik erger me ondertussen zelfs aan de scheids als die tegen Fortuna fluit. Zo slecht is die man.
Wat ik eerder al zei. Het enige waar ie consequent in is is slecht fluitenMegupe schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:46:
[...]
Haha. Ik had 1-2, dus ik pak net zoveel punten als Typhone.
Ik erger me ondertussen zelfs aan de scheids als die tegen Fortuna fluit. Zo slecht is die man.
Ik vond Berghuis anders ook goed spelen. Hoop kansen gecreëerd. Zijn gele kaart is enige wat je op hem aan kan merken vandaag.Miki schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:45:
Berghuis is eerdaags ook bankspeler. Die Tsygankov speelt goed.
nggyu nglyd
Dat is trouwens niet zo goed voor mijn poule.Typhone schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:47:
Ondertussen staat topclub in wording NEC 1-0 achter bij Cambuur.
Jij hebt ergens een weddenschap lopen die je probeert te jinxen?toolkist schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:48:
Valt het op hoe Ajax al een tijdje geen tegengoal meer heeft gekregen uit een corner?
nggyu nglyd
Als Ajax zo slecht verdedigt hebben ze geen corners tegen nodig, dan vallen ze wel uit een velddoelpunt.toolkist schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:48:
Valt het op hoe Ajax al een tijdje geen tegengoal meer heeft gekregen uit een corner?
nggyu nglyd
Wel voor de belangrijkste pouleMegupe schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:49:
[...]
Dat is trouwens niet zo goed voor mijn poule.
Ik heb 1-2 dus het gaat voorspoedigMegupe schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:49:
[...]
Dat is trouwens niet zo goed voor mijn poule.
nggyu nglyd
Heb ik ook. En dit is datzelfde kutlied als ze tegen psv zongen.
Omduwen mag dus wel?
[ Voor 6% gewijzigd door Megupe op 12-09-2026 21:56 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Vandaar dat PSV won. Die hadden er 55.000 supporters bijMegupe schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:55:
[...]
Heb ik ook. En dit is datzelfde kutlied als ze tegen psv zongen.
Ja dat leek mij ook. Misschien niet zo hard, maar wel opzichtig?cheiron schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:56:
Dat is toch een duw met twee handen?
Misschien juist wel bij 1-4.
Daarvoor kijk je toch voetbal, als dit zou lukken?
Jamaar 1-4....cheiron schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:56:
Dat is toch een duw met twee handen?
Dat insinueert de commenator ook, maar ik hoef jou vast niet te vertellen dat Ajax wel eens een kampioenschap heeft verloren op 1 doelpunt
Klopt, ik was het dan ook volledig met jou eensWyke schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:58:
[...]
Dat insinueert de commenator ook, maar ik hoef jou vast niet te vertellen dat Ajax wel eens een kampioenschap heeft verloren op 1 doelpunt
Fyi. Zodra een scheids niet meer fluit 'wegens de stand' dan mag ie van mij per direct ontslagen worden.
[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 12-09-2026 21:59 ]
XXXVI
In de basis mag staan ipv Berghuis
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat gezeik dat Ajax niets opschoot met de aankopen kan ook gaan stoppen. Nogal wiedes dat die niet helpen voor ze ingespeeld zijn. Als je al ziet hoeveel Amrabat brengt en dan alsnog niet wedstrijdfit is...ephymerous schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:59:
Fijn zo’n klinkende overwinning, mag ook wel weer een keer
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken