12,4kWp zon: Z.O. 6300WP Z.W. 6160WP |Balans energie 48,2kWh batterij |
De rest liet hij allemaal door?
Kan beter
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hier was natuurlijk helemaal niets aan de hand inderdaad.Agent47 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 20:33:
Die scheidsrechter fluit letterlijk voor alles voor Barcelona
Tja, weet Feyenoord ook eens hoe het voelt als Telstar op bezoek komt en alles tegen krijgt in de Kuip..Agent47 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 20:33:
Die scheidsrechter fluit letterlijk voor alles voor Barcelona
per aspera ad astra
VoH had verhuurd moeten worden zodat hij minuten maakt. Ook nu weer 0 minuten.Miki schreef op woensdag 9 september 2026 @ 20:30:
[...]
Dat dus, totaal geen visie wat je echt nodig hebt. Met Lammers en VoH had je een prima duo. Weghorst voegt weinig toe en zit beide jongens in de weg. Maar goed, PSV is er mee aan de haal gegaan en dat zal je later in het seizoen duur komen te staan.
Lammers was misschien geen topper maar er had een leuk alternatief voor moeten komen.
Weghorst was voor momenten als dit leuk in de laatste 10 minuten maar hij verdiende bij Ajax 4,5 miljoen dus zal echt niet onder de miljoen bij Twente verdienen. Is hij totaal niet meer waard.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Kan alleen maar beter!Agent47 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 20:34:
Het is niet dat Feyenoord niet probeert. Aanvallend is het niet zo gek hoor, tegen Zwolle is dit gewoon meer dan prima. Barcelona gewoon ge goed wat er al wisten, geen schande, goede ervaring op gedaan.
[ Voor 23% gewijzigd door DutchOwnage op 09-09-2026 20:36 ]
Of fc Groningen...LAD93 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 20:33:
[...]
Tja, weet Feyenoord ook eens hoe het voelt als Telstar op bezoek komt en alles tegen krijgt in de Kuip..
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Vooral op die leeftijddonleone83 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 20:36:
Yamal heeft wat Spaanse maniertjes, maar ik vind het echt knap om te zien hoe gedisciplineerd en taakbewust hij speelt en ook gewoon 90 minuten lang met zijn man meeloopt.
XXXVI
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Yup. We zijn in Nederland niet gewend om zoveel energie in een wedstrijd te steken. Getuige ook het wk.donleone83 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 20:36:
Yamal heeft wat Spaanse maniertjes, maar ik vind het echt knap om te zien hoe gedisciplineerd en taakbewust hij speelt en ook gewoon 90 minuten lang met zijn man meeloopt.
Het gaat allemaal te makkelijk
Yamal mocht wel eens een kaart krijg voor zijn irritante tshirt trekken en tegenstanders naar de grond trekken
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 09-09-2026 20:39 ]
Maar goed. Nu Liverpool Atletico kijken.
Edit: Napoli Arsenal is ook wel leuk maar vind de sfeer bij Liverpool leuker dus kijk die maar.
(Edit: Feijenoord heeft niks in de CL te zoeken dit seizoen. Helaas.)
[ Voor 35% gewijzigd door Format-C op 09-09-2026 21:16 . Reden: Aanpassing ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Het is in de herhalingen toch vrij duidelijk dat zijn teen buitenspel staat. Kan je wat van vinden of het in dat soort situaties wenselijk is dat je op dat detailniveau terug kan kijken, maar de beslissing zelf klopt natuurlijk wel gewoon.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 21:09:
Toch een goaltje! Die buitenspel goal snap ik na al tig herhalingen nog niet. Blij voor Steijn. Die jongen verdiend meer speeltijd, maar je kan hem moeilijk voor Valente wisselen.
Goed dat er inmiddels geëxperimenteerd wordt met de daylight rule.
Goeie counter Atleti. (Hun handelsmerk)
Edit,: verkeerde topic sorry.
[ Voor 18% gewijzigd door Format-C op 09-09-2026 21:36 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Het is te hopen dat we een beetje mee gaan kunnen komen...
(Zie het zelf liever anders, maar denk dat dit de realiteit is) In de CL zullen ze er ook snel uitliggen ben ik bang.
[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 09-09-2026 22:28 ]
Ik ben dan gewoon blij dat je af en toe leuk voetbal hebt laten zien. Valente en Zechiël voetballen ook hier gewoon lekker mee en dat is gewoon tof om te zien. Ik heb gewoon een leuke avond gehad en dat heb ik in bijna 30 jaar supporteren echt nog nooit gezegd na een nederlaag, laat staan na zo'n forse.
[ Voor 96% gewijzigd door Format-C op 09-09-2026 21:35 ]
Dat miljoen heeft ie anders wel allang terugverdiend in de CoL voorrondePlayer1S schreef op woensdag 9 september 2026 @ 20:34:
[...]
VoH had verhuurd moeten worden zodat hij minuten maakt. Ook nu weer 0 minuten.
Lammers was misschien geen topper maar er had een leuk alternatief voor moeten komen.
Weghorst was voor momenten als dit leuk in de laatste 10 minuten maar hij verdiende bij Ajax 4,5 miljoen dus zal echt niet onder de miljoen bij Twente verdienen. Is hij totaal niet meer waard.
Dat is maar 1 speelronde he, om de start van de CL extra aandacht te geven.Format-C schreef op woensdag 9 september 2026 @ 21:13:
Blijf de nieuwe opzet van de CL maar niks vinden. Ook het feit dat er nu op 3 dagen gespeeld wordt niet. Het kan ook teveel.
Maar goed. Nu Liverpool Atletico kijken.
Edit: Napoli Arsenal is ook wel leuk maar vind de sfeer bij Liverpool leuker dus kijk die maar.
(Edit: Feijenoord heeft niks in de CL te zoeken dit seizoen. Helaas.)
Volgende week hetzelfde met de EL.
Oh ok. Ik dacht dat dit zo doorging. Gelukkig niet dus. (Er is immers al voetbal genoeg op)toolkist schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:20:
[...]
Dat is maar 1 speelronde he, om de start van de CL extra aandacht te geven.
Volgende week hetzelfde met de EL.
[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 09-09-2026 22:30 ]
Ik heb (ook bij andere goals tegen in eerdere wedstrijden) wel vaak het idee dat zijn positionering niet zo sterk is. Sta je net 10cm te ver opzij, dan kan zo'n bal ineens onhoudbaar zijn (of lijken) omdat je er nooit meer bij komt. Het wordt gemakkelijker (de afstand voor de duik kleiner) wanneer je goed gepositioneerd staat. Maar ik vind het ook niet fair om de keeper (zoals sommigen doen) bij alles af te branden.toolkist schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:13:
[...]
Het was een prima schot, maar met hoe 'hoog' en 'precies' ie in de hoek ging had ie echt wel een kans voor mn gevoel. Maar hij kwam er nog niet bijna bij.
De vrije trap, dat zo'n bal dóór de muur komt is echt een ander probleem dan een fout van de keeper bijvoorbeeld.
Door per ongeluk op de juiste plek te staan.toolkist schreef op woensdag 9 september 2026 @ 22:18:
[...]
Dat miljoen heeft ie anders wel allang terugverdiend in de CoL voorronde
man man man, de grootste weghorst pijpers begonnen eerst met dat ie er wel eventjes 25 in zou trappen voor ons. Nu pijpen ze al wat minder hard en hopen op 15.
Geld wat je nu in de bodemloze put genaamd weghorst gooit had je ook een leuke spits voor kunnen kopen met restwaarde.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Lammers is dan ook een niet makkelijk scorende spits als je zijn statistieken er op naslaat. Bij SC Heerenveen en FC Utrecht kwam ie aardig uit de verf, maar bij de andere clubs zeker niet. Ik vond het dan ook wel bijzonder dat PSV hem heeft gehaald, maar daar zal ie ook de backup van de backup zijn zeg maar.JanW schreef op donderdag 10 september 2026 @ 08:56:
Doet Weghorst dan niet al meer goed dan wat een Lammers deed? Lammers ziet er uit als een aardige jongen, maar zal niet snel meer dan 10 goals in een seizoen scoren. Vorig seizoen was 't commentaar op Twente vaak dat het voetbal wel leuk eruit zag, maar doelpunten werden moeilijk gescoord. Weghorst is een spits die makkelijk doelpunten scoort. Het is een rare snuiter, dat ook. Maar de keuze voor Weghorst boven Lammers snap ik heel goed. Die is net wat medogenlozer in de 16.
Wat betreft Weghorst; die gaat zijn doelpuntjes vast wel maken. Het seizoen is nog jong, die legt er iig minimaal 10 in verwacht ik.
[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 10-09-2026 09:05 ]
Wauw, een sig!
Ik ben vooral blij met spelers als Valente, Zechiel, Kraaijeveld, Steijn en zelfs Hadj Moussa gisteren. Vooral een jong middenveld die lekker mag meeproeven en de waarde alleen maar laat stijgen.LZ86 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 21:57:
Nee, best trots op de inzet. Met 1 maar. Die keeper kan echt neit
Vanavond naast PSV maar eens Como-RB Leipzig bekijken, volgende tegenstanders van zowel Feyenoord als PSV. Erg benieuwd naar Como.
Grappig dat je de waarde van de spelers belangrijker lijkt te vinden dan dat ze gewoon beter wordenAgent47 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:08:
[...]
Ik ben vooral blij met spelers als Valente, Zechiel, Kraaijeveld, Steijn en zelfs Hadj Moussa gisteren. Vooral een jong middenveld die lekker mag meeproeven en de waarde alleen maar laat stijgen.
Ik zie meeproeven als beter worden, dus ik denk niet dat het alleen om de marktwaarde gaat (en ja, daar ligt zeker een een op een relatie)toolkist schreef op donderdag 10 september 2026 @ 09:44:
[...]
Grappig dat je de waarde van de spelers belangrijker lijkt te vinden dan dat ze gewoon beter worden
Wauw, een sig!
Ze hebben altijd de scheidsrechter tegen als het tegenzit ;-)LAD93 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 20:33:
[...]
Tja, weet Feyenoord ook eens hoe het voelt als Telstar op bezoek komt en alles tegen krijgt in de Kuip..
Lammers paste beter bij de spelers die we al hadden. Liep eind vorig seizoen, muv de pot tegen PSV, ook gewoon goed.JanW schreef op donderdag 10 september 2026 @ 08:56:
Doet Weghorst dan niet al meer goed dan wat een Lammers deed? Lammers ziet er uit als een aardige jongen, maar zal niet snel meer dan 10 goals in een seizoen scoren. Vorig seizoen was 't commentaar op Twente vaak dat het voetbal wel leuk eruit zag, maar doelpunten werden moeilijk gescoord. Weghorst is een spits die makkelijk doelpunten scoort. Het is een rare snuiter, dat ook. Maar de keuze voor Weghorst boven Lammers snap ik heel goed. Die is net wat medogenlozer in de 16.
weghorst is leuk voor de laatste 10-15 minuten als stormram maar je ziet nu al dat hij het niet meer aan kan. Zondag en gisteren al helemaal bekaf met 15+ minuten te gaan.
Als hij geblesseerd raakt heb je enkel VoH.
sowieso absurd dat die nauwelijk speelt. Zo ontwikkeld die nooit.
IMHO is het aantrekken van weghorst als eerste spits, het niet verhuren van VoH en geen volwaardige spits aantrekken (Lammers was ook geen zekerheidje) de grootste fout van Twente sinds ze Munsterman de vrije hand hebben gegeven.
Voordeel is dat we op deze manier volgend jaar ons niet druk hoeven te maken over dubbel programma. Europees halen we toch niet op deze manier.
Kan niet wachten tot FM27 uit is en ik hem direct als surplus to requirements richting <19 kan sturen.
[ Voor 4% gewijzigd door Player1S op 10-09-2026 10:25 ]
Die moeten bij ons gewoon basis plekken krijgen of veel speelminuten. Beter dan Borges
Niet gezien, maar las er wat over en dacht hetzelfde als jij.D-e-n schreef op donderdag 10 september 2026 @ 10:39:
Iets anders: ben ik de enige die zich stoorde aan de overdreven blijheid van Steijn bij zijn doelpunt? Ja je scoort in Camp Nou maar het blijft een dikke verliespartij. Daar moet je nooit blij mee zijn. Ik vind het ambitie van het niveau San Marino om dan zo blij te zijn met de eretreffer.
Wat mij betreft inderdaad nog steeds wat misplaatst.
Blijkbaar hebben ontzettend veel mensen zich er aan " gestoord ". Van Feyenoord fans tot bepaalde analisten.D-e-n schreef op donderdag 10 september 2026 @ 10:39:
Iets anders: ben ik de enige die zich stoorde aan de overdreven blijheid van Steijn bij zijn doelpunt? Ja je scoort in Camp Nou maar het blijft een dikke verliespartij. Daar moet je nooit blij mee zijn. Ik vind het ambitie van het niveau San Marino om dan zo blij te zijn met de eretreffer.
Het achterliggende verhaal was ze waarschijnlijk niet bekend.
Wat is het achterliggende verhaal dan?DutchOwnage schreef op donderdag 10 september 2026 @ 10:47:
[...]
Blijkbaar hebben ontzettend veel mensen zich er aan " gestoord ". Van Feyenoord fans tot bepaalde analisten.
Vast niet, mensen gaan zich aan van alles storen wanneer je zo op de kloten krijgt.D-e-n schreef op donderdag 10 september 2026 @ 10:39:
Iets anders: ben ik de enige die zich stoorde
Steijn had alles behalve een soepel jaar en moet zich terug zien te knokken. Ik snap wel dat hij blij is met een eretreffer.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Achterliggend verhaal pfff wat een vals sentiment, respectloos om een persoonlijk succesje te vieren ten opzichte van de teamprestatie.DutchOwnage schreef op donderdag 10 september 2026 @ 10:47:
[...]
Ja, het maakt Feyenoord enorm klein. Niet nodig.D-e-n schreef op donderdag 10 september 2026 @ 10:39:
XXXVI
Het geeft bovendien duidelijk weer met welke intentie de wedstrijd is ingegaan.ephymerous schreef op donderdag 10 september 2026 @ 12:26:
[...]
Ja, het maakt Feyenoord enorm klein. Niet nodig.
Welke prestatie? Dat het "maar" 5-1 is geworden?Tristan Wins schreef op donderdag 10 september 2026 @ 11:28:
[...]
Achterliggend verhaal pfff wat een vals sentiment, respectloos om een persoonlijk succesje te vieren ten opzichte van de teamprestatie.
Vals sentiment. Resepectloos. Toe maar
[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 10-09-2026 12:42 ]
Papa Steijn heeft ooit een doelpunt gemaakt met Ado tegen Barcelona. Omdat Sem ambitieus is, en zeker beter wil presteren dan zijn vader, stond scoren tegen Barça op zijn bucket list.
Regeren is vooruitschuiven
Als dit de reden is dan zou ik me als Feyenoord fan nog meer storen aan zijn gedragT-MOB schreef op donderdag 10 september 2026 @ 12:57:
[...]
Papa Steijn heeft ooit een doelpunt gemaakt met Ado tegen Barcelona. Omdat Sem ambitieus is, en zeker beter wil presteren dan zijn vader, stond scoren tegen Barça op zijn bucket list.
Jong Feyenoord rolde trouwens Jong Barcelona dan weer wel op. Het werd 1-2.DutchOwnage schreef op donderdag 10 september 2026 @ 12:40:
[...]
Welke prestatie? Dat het "maar" 5-1 is geworden?
Vals sentiment. Resepectloos. Toe maar. Voor straf nu afzonderlijk van de groep trainen?
Het kan dus wel.
De magere teamprestatie, 5-1 was echt niet nodig en dan zo gaan juichen vanwege zo'n infantiele reden. En hij was vorig jaar nog aanvoerder ook.DutchOwnage schreef op donderdag 10 september 2026 @ 12:40:
[...]
Welke prestatie? Dat het "maar" 5-1 is geworden?
Vals sentiment. Resepectloos. Toe maar. Voor straf nu afzonderlijk van de groep trainen?
Feyenoord mag al blij zijn als ze de competitiefase overleven in de CL. Dan hebben ze het goed gedaan, mocht dat lukken.
Een paar jaar geleden kreeg PSV ook ongenadig op zijn sodemieter van Arsenal dacht ik. Dat jammer, maar daar hoef je verder niet van wakker te liggen en zeker geen consequenties aan te verbinden.
Los daarvan:
3-0 en minimaal 3 schoten van Pepi op goal svp
voor het NL voetbal zijn ze het wel aan hun stand verplicht. We zullen het zien.Harribo schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:39:
Ik verwacht een overwinning van Psv, eigenlijk niks minder
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
[ Voor 61% gewijzigd door Format-C op 10-09-2026 18:51 ]
Psv moest zo nodig kampioen worden en willen zo graag CL spelen.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:48:
[...]
voor het NL voetbal zijn ze het wel aan hun stand verplicht. We zullen het zien.
Nu mogen ze het laten zien ook. Shaktar is een goede ploeg maar zeker een van de mindere in de CL. En ook nog thuis. Als je de ambitie hebt om ook in de CL wat te laten zien... Dit is de uitgelezen mogelijkheid.
Die van Bommel is echt een raket, loopt elke wedstrijd backs voorbij alsof ze er niet staan
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 10-09-2026 18:54 ]
Nou inderdaad zeg, waar halen ze het g*** lef vandaan. Had van mij ook niet gehoeven
Nu nog niet eindigen als een raketinslagHarribo schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:53:
[...]
Psv moest zo nodig kampioen worden en willen zo graag CL spelen.
Nu mogen ze het laten zien ook. Shaktar is een goede ploeg maar zeker een van de mindere in de CL. En ook nog thuis. Als je de ambitie hebt om ook in de CL wat te laten zien... Dit is de uitgelezen mogelijkheid.
Die van Bommel is echt een raket, loopt elke wedstrijd backs voorbij alsof ze er niet staan
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Het zijn soms inderdaad toneelspelersHanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:08:
Waaide daar nou een vlieg tegen het gezicht van de #30 van donetsk ? moetwel pijn gedaan hebben.
Van Bommel is een wapen
Obispo heeft schijnbaar een evenknie bij SHK rondlopen.DutchOwnage schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:13:
Slaapverwekkend potje tot nu toe wel.
Je bent me net voor.HollowGamer schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:20:
Tips om de ogen open te houden? Het tempo is erg laag en op goal schieten is er nauwelijks.
Wat een saaie wedstrijd zeg.
Heb een dubbele espresso gezet.HollowGamer schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:20:
Tips om de ogen open te houden? Het tempo is erg laag en op goal schieten is er nauwelijks.
Gisteren Liverpool-Athletico. Man, dat was me een partij intensief 90 minuten.
[ Voor 14% gewijzigd door DutchOwnage op 10-09-2026 19:24 ]
Een goede bak thee kan helpen. in een ajax pulHollowGamer schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:20:
Maar ja kansen creëren en benutten, dat gaat nog niet makkelijk. Hopelijk is de tweede helft leuker
Ligt het aan mij, of is de laatste tijd PSV ontzettend saai om naar te kijken? Ze lijken echt een diesel steeds, heel langzaam starten.Harribo schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:28:
Verdedigend staat het wel goed bij PSV.
Maar ja kansen creëren en benutten, dat gaat nog niet makkelijk. Hopelijk is de tweede helft leuker
Scheidsrechter fluit voor elk tikje
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 10-09-2026 19:29 ]
Ze zijn wel degelijk. Verdedigend ook goed.HollowGamer schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:29:
[...]
Ligt het aan mij, of is de laatste tijd PSV ontzettend saai om naar te kijken? Ze lijken echt een diesel steeds, heel langzaam starten.
Als ze maar winnen toch
En van Perisic. (Wat een fenomeen is dat (nog))Harribo schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:29:
Psv is erg afhankelijk van van Bommel.
Scheidsrechter fluit voor elk tikje
Edit: shit. 0-1.
Edit: deze zal wel worden afgekeurd mag ik aannemen?
[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 10-09-2026 19:32 ]
Nope, deze mag niet geteld worden hoor.
[ Voor 50% gewijzigd door DutchOwnage op 10-09-2026 19:32 ]
Wel slecht dat diverse spelers hem gewoon laten schieten.
[ Voor 34% gewijzigd door Megupe op 10-09-2026 19:32 ]
Jawel hoor, hij is eerder bij de bal en speelt em?DutchOwnage schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:31:
Tja, wat nu scheids.
Nope, deze mag niet geteld worden hoor.
ziet er in slowmo erger uit dan het is. gingen beide vol in het duel. VAR keurt hem goed.Megupe schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:32:
Mooi ingeschoten. Dest moest niet piepen, het is voetbal.
Nou ja de scheidsrechter fluitte tot nu toe voor elke piep. Maar nu opeens niet.Megupe schreef op donderdag 10 september 2026 @ 19:32:
Mooi ingeschoten. Dest moest niet piepen, het is voetbal.
Maar gewoon erg slecht verdedigd door Geertruida
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/9wfGT8RWkaO2ptjLPAgbVLwE.jpg?f=fotoalbum_large)