[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 43 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:46
Ik wil die Michel echt een eerlijke kans geven maar dan moet hij rap stoppen met Dolberg, Mokio, Regeer en Bouwman. Wat een kansloos slechte spelers zijn dat. Je maakt mij niet wijs dat Itakura minder is.

Ook Berghuis, Klaassen en Baas ben ik ook wel zat.

Echt hoe kom je erbij om die Dolberg en Regeer überhaupt terug te halen. Om ze vervolgens nog op te stellen ook :/

[ Voor 18% gewijzigd door ephymerous op 16-08-2026 18:39 ]

XXXVI

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:12
Ajax/PSV/Feyenoord 5e/6e/7e.

Voorrondes Conference League here we come! *O* *O* *O*

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:35

Typhone

Who Dares Wins

ephymerous schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 18:37:
Ik wil die Michel echt een eerlijke kans geven maar dan moet hij rap stoppen met Dolberg, Mokio, Regeer en Bouwman. Wat een kansloos slechte spelers zijn dat. Je maakt mij niet wijs dat Itakura minder is.

Ook Berghuis, Klaassen en Baas ben ik ook wel zat.
Ja wtf is er met Baas gebeurd? Slappe hooivork.

• toolkist
  • Niet online
Ajax moet nu alweer "achter de kampioen aan" aldus de commentator. Waar vinden ze ze?

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 18:37:
Itakura is pas net fit. Heeft langere vakantie gehad ivm WK.
Die kan echt nog geen 60min aan.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
Typhone schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 18:38:
[...]

Ja wtf is er met Baas gebeurd? Slappe hooivork.
Laten we wel wezen dat hij in de Farioli tactiek rendeerde en vorig seizoen was in een elftal vol blinden de een-oog koning.
toolkist schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 18:40:
[...]

Itakura is pas net fit. Heeft langere vakantie gehad ivm WK.
Die kan echt nog geen 60min aan.
Dan Dies Janse van mij part. Hoelang heeft Michel nodig om te zien dat Bouwman niets is? Had dan Kaplan gehouden zeg.

In potentie is het echt wel een prima elftal. Maar die Bouwman, Regeer en Dolberg (de hele as) halen het niveau zo dramatisch naar beneden.

Inmiddels denk ik dat ze zelfs te licht zijn voor de bank.

[ Voor 49% gewijzigd door ephymerous op 16-08-2026 18:43 ]

XXXVI

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Man, zonde. Wedstrijd waar je eigenlijk totaal niet in de problemen komt en dan zo weggooit op het einde. Er moet nog een hoop gebeuren, te beginnen met een degelijke 6 en nog een buitenspeler. Er is inmiddels een flinke zak met geld overgemaakt dus hop, uitgeven die hap

• toolkist
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 18:26:
[...]

wtf... ik stond ff snel naar mijn eigen gezeik te luisteren :X
Mijn schuld. Ik kom net thuis, zet tv aan, ga pissen, tegengoal.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53
Als PSV'er klaag ik niet over het feit dat zowel Feyenoord als Ajax het laten liggen. Ik dacht na vorige week dat we achter de feiten aan gingen lopen.. maar niet dus.

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:13
Klaassen… 😂😂

Wat is er gezegd in de rust?

Pfoe ja, weet ik niet meer, is al zolang geleden 🤷🏼😂

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 18:40:
[...]

Laten we wel wezen dat hij in de Farioli tactiek rendeerde en vorig seizoen was in een elftal vol blinden de een-oog koning.

[...]

Dan Dies Janse van mij part. Hoelang heeft Michel nodig om te zien dat Bouwman niets is? Had dan Kaplan gehouden zeg.
Kaplan die meer stuk is dan niet?
Dat er verdedigend wat moet gebeuren roep ik al langer, maar met Bouwman Itakura en Sutalo voor RCV en Blind Baas en Janse voor LCV gaat er echt nog wel eerst verkocht moeten worden.
Uit die lijst is Janse zo'n beetje de enige die wel kan verdedigen. Wellicht Itakura maar ook nog maar bijster weinig van gezien vorig seizoen.

• DutchOwnage
  • Nu online
Ik ben nooit meegegaan in de euforie die bij Feyenoord en net name Ajax heerste. Eerst eens wat potjes aankijken. Blijkt dat toch geen verkeerde insteek geweest te zijn.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:11

Hupske

AFCA

Regeer doet zijn best, maar die heeft het niveau gewoon niet.

Henrique, de tandjes. De 14 dagen retourrecht zijn al voorbij hè?

Dolberg. Niet meer opstellen, want je gaat hem zo niet verkocht krijgen. Op de bank levert die meer op.

Baas, wat is daarmee gebeurd? Waar die eerder technisch nog de betere was, stuitert alles van de voeten. Zit ook geen pit in.

Berghuis was na 60 minuten kapot. Daardoor kon je geen druk meer zetten.

Waarom ook zo laat pas Leonardo en Tolu brengen? Die Tolu laat duidelijk zien dat die het makkelijk aankan.

Van die 55 miljoen van Godts, moet je best een goede 3, 6 en 11 kunnen halen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
DutchOwnage schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 18:46:
Ik ben nooit meegegaan in de euforie die bij Feyenoord en net name Ajax heerste. Eerst eens wat potjes aankijken. Blijkt dat toch geen verkeerde insteek geweest te zijn.
Tja je lost ook niet alle problemen op in 2 wedstrijden. Er zijn wel lichtpuntjes te zien, maar je ziet ook dat bepaalde zwaktes er nog steeds inzitten. Waar zijn die goede verdedigers in Nederland?

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:25
Als Feyenoord toch geen deugdelijke linkerspits heeft zou het overigens toch eens moeten nadenken over een extra middenvelder in plaats van die spits. Van Elshout deed het vorig jaar niet beroerd hangend op links en misschien kan Steijn ook die extra man zijn. Beide maken in elk geval nog wel eens een goal en dat is geen onbelangrijk aspect in het voetbal

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:14
Nou, de competitie is weer wat meer in balans getrokken.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Kunnen ze in de Arena nog Bobby Haarms tot leven wekken? Die Leonardo moet echt als de wiedeweerga fit worden, die gozer sjokt maar over het veld en is bij omschakeling nergens te bekennen. Ik heb zo'n idee dat met al die technologische meetmiddelen en programma's die spelers helemaal niet fit worden. Gewoon ouderwets, bankje op en af springen en al kotsend over het hek je training uitzingen.

Zo iets bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H6g8y6yhgLUJA06tYntPDB5HxlQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CQP6RiubA7KDJ6684KLdchN8.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Miki op 16-08-2026 19:02 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:24

Vos

AFCA

Vos schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 16:20:
[...]

Vraag Ajax maar, ervaring genoeg ;)
Kijk @DutchOwnage, ook dit seizoen kunnen we dat weer.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:02
D-e-n schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 18:55:
Als Feyenoord toch geen deugdelijke linkerspits heeft zou het overigens toch eens moeten nadenken over een extra middenvelder in plaats van die spits. Van Elshout deed het vorig jaar niet beroerd hangend op links en misschien kan Steijn ook die extra man zijn. Beide maken in elk geval nog wel eens een goal en dat is geen onbelangrijk aspect in het voetbal
Ik zou zeggen stel die jeugdspeler maar op. Alles behalve Borges op linksbuiten.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Baas ook schuldig aan die kaart van Bouwman. Kan bal gewoon laten lopen raakt hem aan, bal springt van zn voeten voor gast van Heerenveen en de weg lag open. Dafuq hebben ze gedaan in de rust?

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:42
DutchOwnage schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 18:46:
Ik bij Feyenoord ook niet, maar Ajax valt me wel vies tegen. Maar goed. Als je trainer al die verse aankopen niet opstelt en bij het oude brandhout blijft dan is dit natuurlijk niet heel gek.

De traditionele top 3 zijn allemaal echt slecht zover. Feyenoord kan een uur lang echt lekker spelen en kakt dan enorm in, Ajax kan dat een helft en PSV gaat alle kanten op.

• DutchOwnage
  • Nu online
Ik zou Steijn ook meer minuten gunnen. In ieder geval in de ED tegen dit soort tegenstanders. Die heeft volgens mij het vuur (weer)wel.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21:52
Sineplex schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 18:48:
[...]

Tja je lost ook niet alle problemen op in 2 wedstrijden. Er zijn wel lichtpuntjes te zien, maar je ziet ook dat bepaalde zwaktes er nog steeds inzitten. Waar zijn die goede verdedigers in Nederland?
Los van verdedigers. Michel kan ook gewoon met Tolu beginnen. Zijn enige goede spits. Carrizo had prima Berghuis kunnen vervangen. Mokio kan er geen bal van. Janse heeft meer drive dan Baas. Johnson is ook geschikter als 6 dan juffrouw Regeer. Gloukh is te labiel voor het centrum. Leonardo maar eerst naar Jong sturen. Maar eerst kijken of die überhaupt kan scoren.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21:52
Miki schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 19:00:
Kunnen ze in de Arena nog Bobby Haarms tot leven wekken? Die Leonardo moet echt als de wiedeweerga fit worden, die gozer sjokt maar over het veld en is bij omschakeling nergens te bekennen. Ik heb zo'n idee dat met al die technologische meetmiddelen en programma's die spelers helemaal niet fit worden. Gewoon ouderwets, bankje op en af springen en al kotsend over het hek je training uitzingen.

Zo iets bijvoorbeeld:
[Afbeelding]
Heerlijk zo'n vermelding van de goede beul. Wat een Ajax icoon is dat.

• DutchOwnage
  • Nu online
De verklaring die Valente gaf over het verval was volgens hem dat ze verzuimden om de wedstrijd "dood" te maken. Goh..was dat onder RvP ook al niet zo dan.

Je zou zeggen, hamer en train daar dan meer op.

• tiswat
  • Registratie: September 2006
De hosanna stemming wordt ook behoorlijk afgevlakt, denk dat de traditionele top 3 nog goed moeten opwarmen.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:43
carpebios schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 18:32:
Veerman kreeg rood voor zo’n overtreding.
Alleen als je een clubbril hebt.

Flink verschil in gestrekt been inkomen op een hoofd of naar bal schoppen terwijl een speler naar beneden kopt.

Dat 2e zoals bij Bouwman is nooit rood, al jaren niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Terranova op 16-08-2026 19:19 ]

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:43

Agent47

I always close my contracts.

Probleem met Steijn is dat die wel kan lopen, alleen totaal niet snel is. Hij is simpelweg te traag.

Ze hadden beter die Unnerstall kunnen halen ipv die Duitser. Een linksbuiten is ook zwaar nodig.

Plus onderzoek maar eens waarom iedereen ineens na 60 minuten inkakt. Was onder van persie niet anders, net als dat slechte afmaken.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:43

Agent47

I always close my contracts.

Trouwens ook wel ironisch dat we voor 22 miljoen euro aan linksbuiten spelers hebben maar je er nog geen 5 voor terug krijgt ben ik bang.

( Diarra, Borges en Ivanusec)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:24
Terranova schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 19:13:
[...]
Alleen als je een clubbril hebt.

Flink verschil in gestrekt been inkomen op een hoofd of naar bal schoppen terwijl een speler naar beneden kopt.

Dat 2e zoals bij Bouwman is nooit rood, al jaren niet.
Jij draagt die bril. Veerman zag zijn tegenstander niet aankomen. Bouwman is in een actief duel en weet precies waar zijn tegenstander is.

• toolkist
  • Niet online
Fleximex schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 21:09:
[...]

Jij draagt die bril. Veerman zag zijn tegenstander niet aankomen. Bouwman is in een actief duel en weet precies waar zijn tegenstander is.
Want jij als PSV supporter bent natuurlijk totaaaaaaal neutraal B)
Maakt geen zak uit of je de tegenstander aan ziet komen of iets rood is of niet.
Maar ja, dit had ook prima rood kunnen (moeten) zijn.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:36

OMX2000

By any means necessary...

DutchOwnage schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 19:05:
Ik zou Steijn ook meer minuten gunnen. In ieder geval in de ED tegen dit soort tegenstanders. Die heeft volgens mij het vuur (weer)wel.
Ik niet. Hij heeft waarde maar de basis was de best mogelijke opstelling. Een middenveld met Valente, Zechiël en Steijn gaat niet werken want dan zal Zechiël meer controlerend moeten spelen.

Wat ze in de beker zouden kunnen proberen is om zonder echte spits te spelen en Steijn als CAM.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:00
Ajax deed een feyenoordje haha. Wat erg he plek 5,6,7 voor de Nederlandse top ploegen. Leek nergens op dit weekend. Maar snel vergeten. En mooi dat de top3 samen deelt in de malaize.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:49

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Soulizer schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 21:46:
Ajax deed een feyenoordje haha. Wat erg he plek 5,6,7 voor de Nederlandse top ploegen. Leek nergens op dit weekend. Maar snel vergeten. En mooi dat de top3 samen deelt in de malaize.
Het is nog lekker stroef ja. Gelukkig, en dit geldt voor alledrie, is de transfermarkt nog open, is er geld beschikbaar en zijn er nog 32 wedstrijden te spelen. O-)

Volgens de laatste geruchten zouden Ajax en PSV interesse hebben in Danjuma. :') Wanneer heeft die voor het laatst een fatsoenlijke pot gespeeld.

Laat Ajax nou maar "gewoon" Lang halen en een centrale middenvelder. Dat schiet al een heel stuk op. Feyenoord een linksbuiten die wel kan voetballen en PSV een paar verdedigers.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:42
Zou een stunt zijn als Feyenoord Lang nu haalt ;)

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 22:42:
Doe maar, van mij hoeft ie niet naar Ajax te komen (Danjuma overigens ook niet) :P

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gelukkig was er bij Ajax veel geklaag over een gebrek aan diepgang. Gelukkig was het antwoord daarop laten we Berghuis wederom in de basis zetten. Gelukkig verloor Ajax ik de tweede helft weer alle controle net zoals vorig seizoen. Was even bang dat Ajax zijn gezicht weer kwijt was maar het heeft het na twee wedstrijden in de competitie reeds terug. Dar geeft vertrouwen voor de toekomst.

• DutchOwnage
  • Nu online
LZ86 schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 22:42:
Die staat gelijk met 10-0 achter bij het Legioen. Zal heel wat tijd ( en doelpunten) kosten om dat sentiment om te draaien.
Pagina: 1 ... 43 44 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken