[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 39 40 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
cheiron schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 21:25:
[...]

Snap echt niet dat ze hem kwijt willen.
Scorebordjournalistiek

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Format-C schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 23:02:
Over Geertruida:

Voor dat geld (18 miljoen?!?! 8)7) zou ik hem als Ajax of PSV zijnde niet /nooit kopen. Never.

Voor dat geld is vast wel iets beters te koop lijkt mij. En voor minder misschien ook wel.

Edit; hij zal mss goed genoeg zijn voor PSV of AJAX, maar ik zie dat niet als een goeie investering. Maar dat is mijn mening.
Op investeringsgebied zal het geen goede deal zijn. Over 2 jaar verkoop je hem nooit voor ~20M>, hij is 28 dan. Leonardo heeft ook zoiets gekost, maar die is over 2 jaar op zijn best zou je verwachten.
Qua directe toevoeging op sportief gebied, zou het wel kunnen, maar voor dat geld zou ik dat lekker laten.
Format-C schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 23:42:
Ben niet echt een AJAX (jeugd) kenner maar die Abdellah Ouazane ziet er wel erg goed uit. Lijkt me wel een heel aardige spelert. Daar gaan ze denk ik wel een hoop plezier aan beleven.
Ja Ouazane is echt zo'n straatvoetballer, best goed in de kleine ruimtes. Maar goed, zijn positie is niet die plek om Godts te vervangen. En ik betwijfel of het een spelverdeler is.
Gonadan schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 10:32:
[...]

Een groot deel van de spelers die er zogenaamd achter zitten hebben ook al prima wedstrijden gespeeld, nu spelen er iets meer van de nieuwe en dat loopt nog niet lekker samen. Nu al die conclusies op tafel gooien kan ik niet anders zien dan typisch voetbalopportunisme. :)
Opportunisme houdt je altijd, ook van mij. Ze maken het zichzelf alleen niet makkelijk om met een goed gevoel tegen Heerenveen te gaan ballen. Al ligt Heerenveen Ajax meestal wel prima, omdat ze vaak wel ruimtes laten. Het is dus ook gewoon goed mogelijk dat er een ruime 3-1 uitslag gaat komen.
Ondertussen heeft NEC zich met 2 verdedigers versterkt, was wel nodig ook omdat de laatste linie aardig uitdunde, wel allebei huur (Brás (Porto, optie tot koop) en Kabar (Dortmund)). Groningen heeft vandaag 2 internationals binnengehaald, @Harribo is daar vast wel blij mee.

Verder zou PSV nog een 17 jarige voetballer op het oog hebben van Bodo/Glimmt.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:11
Opzich begrijp ik de opstelling van Ajax wel met Gaaei. Hij staat te koop, maar niet tegen elk bedrag. Ze hebben destijds maar een kleine €4m voor hem betaald, en hem vervangen door een betere rechtsback-wingback/rechtsbuiten is niet vanzelfsprekend voor dat bedrag.

De kopende partij zal minimaal €5m voor hem op tafel moeten leggen.

Maar de prioriteit zou echt vol op de 6 positie moeten liggen.

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
LZ86 schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 10:28:
[...]

Tja, niet heel gek toch? Met de aankopen die ze hebben gedaan hebben ze in 1 klap een kampioensploeg gekocht. (ALhoewel Leonardo erg tegenvalt zover voor dat geld en die Henrique ook speelde alsof hij nog nooit verdedigd had)

Maar je ziet dus nu wel duidelijk dat het erachter totaal niet ok zit. Als ze niet in de "sterkste" opstelling spelen is het zeer matig verder.

Godts verkopen lijkt me niet the way als ze echt kampioen willen worden, maar denk niet dat je rond de 60 mil kan weigeren. Dat krijg je er nooit meer voor.
50 miljoen kun je evengoed niet weigeren.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Nu online
Gonadan schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 10:32:
[...]

Een groot deel van de spelers die er zogenaamd achter zitten hebben ook al prima wedstrijden gespeeld, nu spelen er iets meer van de nieuwe en dat loopt nog niet lekker samen. Nu al die conclusies op tafel gooien kan ik niet anders zien dan typisch voetbalopportunisme. :)
De enige terechte conclusie is toch gewoon dat spelers die het de afgelopen twee jaar niet konden bolwerken er nog steeds niet zoveel van kunnen. Regeer blijft Regeer, Klaassen blijft Klaassen en een Edvardssen blijft Edvardssen. Niet zo dat een nieuwe trainer die jongens ineens 10x meer talent kan geven.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online

Qu3st

Kist schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 11:34:
[...]

De enige terechte conclusie is toch gewoon dat spelers die het de afgelopen twee jaar niet konden bolwerken er nog steeds niet zoveel van kunnen. Regeer blijft Regeer, Klaassen blijft Klaassen en een Edvardssen blijft Edvardssen. Niet zo dat een nieuwe trainer die jongens ineens 10x meer talent kan geven.
Klaassen heeft gisteren vrij weinig fout gedaan hoor :9
Ik vond Bouwman ook vreselijk, en dat icm Baas was het helemaal fragiel achterin. En dan heb je Paes er staan die nog te druk bezig is met zichzelf ipv coachen van zijn verdedigers.
Pagina: 1 ... 39 40 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken