[ Voor 26% gewijzigd door DutchOwnage op 09-08-2026 14:15 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Gister wordt bij PSV precies andersom geredeneerd nadat de keeper van Fortuna vastgehouden wordt. De consequentheid is alweer ver te zoeken. Op de consequent inconsequente beslissingen na danLZ86 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:15:
Het was een duwtje, maar kom op. Contactsport toch?
Daar maak ik me ook zorgen om. Want ik weet echt niet wat hij echt goed doet of kan.piotr123 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:10:
Die Ferri heeft het ook niet
Er moet echt nog veel gesleuteld worden. Positieve is dat ze echt veel kansen creeerden. Maar maken te weinig af. En toch weer dat irritante inkakken na een minuut of 70.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Duidelijk nog werk te verrichten. Maar de hoeveelheid kansen die ze gecreeërd hebben stemmen in zekere zin wel hoopvol. Maar waar zijn onze afmakers..... En wie zijn dat.OMX2000 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:18:
[...]
Daar maak ik me ook zorgen om. Want ik weet echt niet wat hij echt goed doet of kan.
Er moet echt nog veel gesleuteld worden. Positieve is dat ze echt veel kansen creeerden. Maar maken te weinig af. En toch weer dat irritante inkakken na een minuut of 70.
Prio 1: Linksbuiten en rechtsbuiten
Prio 2: Linksback en rechtsback
Ik zou met v persie in de spits spelen. Erg jammer dat ie niet eens ingevallen is.
Wel ingevallen, voor hjm onze pingel AlgerijnLZ86 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:20:
[...]
Duidelijk nog werk te verrichten. Maar de hoeveelheid kansen die ze gecreeërd hebben stemmen in zekere zin wel hoopvol. Maar waar zijn onze afmakers..... En wie zijn dat.
Ik zou met v persie in de spits spelen. Erg jammer dat ie niet eens ingevallen is.
[ Voor 3% gewijzigd door piotr123 op 09-08-2026 14:22 ]
Van Persie kwam erin voor Moussa op rechtsbuiten.LZ86 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:20:
[...]
Duidelijk nog werk te verrichten. Maar de hoeveelheid kansen die ze gecreeërd hebben stemmen in zekere zin wel hoopvol. Maar waar zijn onze afmakers..... En wie zijn dat.
Verder een klassieke Feyenoord-slotfase, maar zeker hoopvol gezien het veldspel en aantal gecreëerde kansen. Wel ff oefenen op afwerken.
Ze konden door blessure Kraaijeveld denk ik ook geen Steijn brengen. Die had ik eerlijk gezegd liever gezien dan die Ferri.
Niet slecht spelen, maar er is geen killers mentaliteit. Ze hadden ook met 4-1 kunnen verliezen tegen een goede ploeg.
Gelukkig is de voetbalcompetitie net pas begonnen, dus nog niks aan de hand en mazzel aan je kont.
[ Voor 23% gewijzigd door mavaros op 09-08-2026 14:25 ]
Ja dat. Het was niet best, maar zulke potjes hebben we ook vaak zat verknalt nog.LZ86 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 13:56:
Feyenoord nog steeds niet fit genoeg om 2 helften echt lekker te ballen lijkt het.
Ze hadden 3-4 goals moeten maken, maar afmaken is nog steeds een probleem
op naar volgende week
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Flickr PSN ID= cheironnl
Blessure of "blessure"? Kan me zo voorstellen dat er een goed bod van PSG ligt en dat ie daarom niet speelt.Megupe schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:28:
Godtsamme, blessure is niet goed voor de prijs.
En geen Wijndal!Barfman schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:29:
En Marc ter Stegen
Flickr PSN ID= cheironnl
Of is er net een bod binnengekomen?Megupe schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:28:
Of rondgekomen natuurlijk voor een dik bod.JanW schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:30:
[...]
Blessure of "blessure"? Kan me zo voorstellen dat er een goed bod van PSG ligt en dat ie daarom niet speelt.
Blessure? Of PSG die stiekem toch niet wil dat ie speelt en goed bod deed?Megupe schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:28:
Stond nog niet aan, dus weet niet of het echt blessure is
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik hoop dat de transfer de grondslag is ja.JanW schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:30:
[...]
Blessure of "blessure"? Kan me zo voorstellen dat er een goed bod van PSG ligt en dat ie daarom niet speelt.
Aan de andere kant, in Europa vond ik hem wel ondanks de mogelijk aanstaande transfer toch vol gas gaan.
Er zijn wel tien redenen te bedenken waarom dat niet zou worden.Megupe schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 13:56:
[...]
Klopt wat @mavaros zegt hoor. Op zich met mijn wekker om 6u ben ik ook geen voorstander van wedstrijden die later dan 20u starten.
Maar zomaar drinkpauzes inlasten lijkt me ook niet nodig. Op zich wel gezond om te doen vanaf een bepaalde hitte-index.
"Zomaar" inlassen is ook niet wat ze doen. Is vanaf een bepaalde temperatuur
Nu niet nog twee keer Wijndal noemen, want anders komt ie alsnog tevoorschijn.
Geen Godts is jammer, maar ook een goed moment om te kijken hoe het zonder hem of een vleugelflitser is. Ik denk dat als Godts verkocht wordt daar Gloukh of Brandt komt te staan.
En dan hopelijk Rooney op rechts en Patrick Berg op 8 met de Godts miljoenen.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja Gloukh die blijft lopen en lopen en de bal niet meegeeft waardoor er een rommelbal voor de voeten van Regeer viel. Deed ie vorig jaar ook al heel vaak. Ben daar absoluut nog niet overtuigd van.cheiron schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:33:
Shit, oldskool pruts begin bij Ajax.
Wfcgroningen op X had het al over een bod van 53 miljoen. Mogelijk net wat extra bijgekomen en nu rond.
Bij goede vervanging + rechtsbuiten en 6 voor dat geld. Moet je het doen denk ik.
Godts stond eigenlijk wel in de basisGundogan schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:33:
[...]
Nu niet nog twee keer Wijndal noemen, want anders komt ie alsnog tevoorschijn.![]()
Geen Godts is jammer, maar ook een goed moment om te kijken hoe het zonder hem of een vleugelflitser is. Ik denk dat als Godts verkocht wordt daar Gloukh of Brandt komt te staan.
En dan hopelijk Rooney op rechts en Patrick Berg op 8 met de Godts miljoenen.
/f/image/FsmKyb342SymmoOGB5b04uqt.png?f=fotoalbum_large)
Mika Godts is not fit enough to start. Abdellah Ouazane replaces him, making his Eredivisie debut.
— AFC Ajax (@AFCAjax) 9 augustus 2026
[ Voor 23% gewijzigd door Gynnad op 09-08-2026 14:38 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Bouwman heeft er standaard elke wedstrijd wel eentje. Gelukkig nu al vroeg en zonder gevolgen.Megupe schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:36:
Bouwman en regeer, de tering wat een momentjes al...
Voor een rechtsbuiten moet je eerst Moussa verkopen.
Rechtsback? Read is er nog gewoon dus zolang die er is is dat gewoon de back. StJuste kan er ook nog spelen en een betere betaalbare backup ga je echt niet vinden.Prio 2: Linksback en rechtsback
Eens, terwijl er echt veel ruimte is om die bal vooruit te spelen. Dat moet hij kunnen.Typhone schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:34:
[...]
Ja Gloukh die blijft lopen en lopen en de bal niet meegeeft waardoor er een rommelbal voor de voeten van Regeer viel. Deed ie vorig jaar ook al heel vaak. Ben daar absoluut nog niet overtuigd van.
Flickr PSN ID= cheironnl
Alles met zwart is mooi.DutchOwnage schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:37:
Het uit tenue van Ajax...maar goed, bijzaak.
Hoe moeilijk is dat, de eerste wedstrijd nota bene...
Ik was bij 45m al akkoord eerder deze week 😇Kist schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:36:
[...]
Wfcgroningen op X had het al over een bod van 53 miljoen. Mogelijk net wat extra bijgekomen en nu rond.
Bij goede vervanging + rechtsbuiten en 6 voor dat geld. Moet je het doen denk ik.
Wat is er mis mee? Dit is echt 1 van de mooiste uitshirt die ze hebben gehad. Het oranje broekje is nu vanwege donkere broek zwolleDutchOwnage schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:37:
De broek van Zwolle is wit?Terranova schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:40:
[...]
Wat is er mis mee? Dit is echt 1 van de mooiste uitshirt die ze hebben gehad. Het oranje broekje is nu vanwege donkere broek zwolle
Ohh , dan let ik niet op. Snap ik niet waarom het broekje nu Oranje is dan
Flickr PSN ID= cheironnl
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Oh ja, die is normaal zwart. Maar waarom ze nu met oranje spelen snap ik ook niet. Dat is normaal het broekje voor tegenstanders met donkere broekjes
30 graden volle zon. Ik zou ook stoppen ^^toolkist schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:44:
Die vlag wapperaar in het publiek is nu al moe?
Liever een vlagwapperaar dan een megafoontokkietoolkist schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:44:
Die vlag wapperaar in het publiek is nu al moe?
Tenzij jij achter die vlag zit.LZ86 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:47:
[...]
Liever een vlagwapperaar dan een megafoontokkie
of voor de megafoontokkie
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Tenzij je vlak voor die megafoon zit. Dan toch liever die vlag
Volgens mij heeft ie tegenwoordig een microfoon en speakers
Speakers bij de dugout van de tegenstander neerzetten 😇Typhone schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:48:
[...]
Volgens mij heeft ie tegenwoordig een microfoon en speakers
Dat gekloot met die uittenues ook tegenwoordig. België had ook zo'n vreemd shirt op het WK. Clubs en landenteams zouden ook bij het uitshirt hun traditie in ere moeten houden. Bij Feyenoord is dat shirt dan dus groen met witDutchOwnage schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:37:
Ziggo kleurenDutchOwnage schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:37:
duits commentaar it is
edit : om nog eens te verduidelijken ik zou 110% zo willen betalen voor streaming only. nog geen 0,0001 miliseconde voor nodig.
[ Voor 22% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 09-08-2026 14:56 ]
Maar dan kopen de fans niet elk jaar een nieuw shirt en maakt de kledingsponsor niet genoeg winst..D-e-n schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:50:
[...]
Dat gekloot met die uittenues ook tegenwoordig. België had ook zo'n vreemd shirt op het WK. Clubs en landenteams zouden ook bij het uitshirt hun traditie in ere moeten houden. Bij Feyenoord is dat shirt dan dus groen met wit
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Wou ik ook net zeggen.
Echt foei foeilelijk.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Je kunt binnen het kleurenpalet toch een nieuw shirt uitbrengen?Malfunctions schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:54:
[...]
Maar dan kopen de fans niet elk jaar een nieuw shirt en maakt de kledingsponsor niet genoeg winst..
Eind jaren '90 begin '00 hadden we dat een paar keer, dat vond ik veel toffer.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het is volgens mij ook het laatste seizoen dat Ziggo shirtsponsor is.Format-C schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:55:
[...]
Wou ik ook net zeggen.
Echt foei foeilelijk.
Ondertussen is op mijn mediabox de oranjekleur vervangen door een mengeling tussen oranje en rood en maakt Ziggo reclame met de naam One. Die hebben dezelfde kleur als de menu's in de mediabox tegenwoordig.
Het moest een beetje goud aan doen, heeft niets met Ziggo te maken.piotr123 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:00:
[...]
[Afbeelding]
Creatieve vrijheid denk ik dan
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En zonder en Godts en met Berghuis op rechts is het ook aanvallend weer te traag.Kist schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:02:
Zonder Blind zie je extra hoe beperkt Klaassen en Regeer zijn.
En och hoe fijn dat er weer eens een goede keeper op doel staat.
[ Voor 12% gewijzigd door Gundogan op 09-08-2026 15:06 ]
Dan sponsoren ze de scheidsGonadan schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:03:
[...]
Het moest een beetje goud aan doen, heeft niets met Ziggo te maken.
Er is ook meteen bijna geen slimme pass door linies meer te bekennen.Kist schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:02:
Zonder Blind zie je extra hoe beperkt Klaassen en Regeer zijn.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar het is in balbezit ook veel te slordig. Aannames zijn kut, passing net erachter of ver ervoor.Gundogan schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:03:
[...]
En zonder en Godts en met Berghuis op rechts is het ook aanvallend weer te traag.
Bijzonder inderdaad. Die noppen op t standbeen van Regeer was niks, net voordeel. Dit is direct een kaart.toolkist schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:04:
Goh dit gebeurt eerder andersom door een Zwolle speler en dan is het niks......
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Idd. Half maandsalaris er al weer uit.Gonadan schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:05:
MATS nu al zijn geld waard.
2-0 jeeeeeuj.
Edit; shit afgekeurd
[ Voor 25% gewijzigd door Format-C op 09-08-2026 15:09 ]
MTS. Wil sinds recent niet meer als MA genoemd worden.Gonadan schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:05:
MATS nu al zijn geld waard.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Met name Regeer, die speelt niet best (waar hij zelf ook gefrustreerd over is blijkbaar)Megupe schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:05:
[...]
Maar het is in balbezit ook veel te slordig. Aannames zijn kut, passing net erachter of ver ervoor.
Heb je Dolberg al gezien dan?Typhone schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:06:
En WEER ligt Gloukh plat. Dat is nu welgeteld de 6e keer balverlies. Die speelt echt heel matig.
Dat is alleen voor de krant, anders snapt niemand het meer.Quad schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:06:
[...]
MTS. Wil sinds recent niet meer als MA genoemd worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Net als Prince vroegerQuad schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:06:
[...]
MTS. Wil sinds recent niet meer als MA genoemd worden.
Zeker en nu kan je ook niet terugvallen op individuele acties + snelheid.Megupe schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 15:05:
[...]
Maar het is in balbezit ook veel te slordig. Aannames zijn kut, passing net erachter of ver ervoor.
Berghuis -> Carrizo in de rust hopelijk.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/XbQKYnAeWvoGOGnpDmarQfAS.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/54iIbBzt8cPOzkd8Mq7hxHWs.jpg?f=user_large)