• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Lynix schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 11:26:
Ah, ik begreep er al niks van, maar zie nu in de voorwaarden dat je Ziggo moet hebben :+ Verklaard een hoop. Bij mij bleef hij namelijk op 1600
Helemaal niet, heb zelf ook geen Ziggo en de korting is gewoon geldig. Je krijgt de keus of je Ziggo klant bent of niet namelijk.

Import the third world, become the third world

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 01:05
_Bailey_ schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 10:53:
haha zie dat het online zelfs nog goedkoper kan qua abo kosten, met een 'teens & kids' abo van €9,99 p/m

foto via Pepper

[Afbeelding]
Zojuist gedaan. Wordt dus 1169 toestel + 120 abbo afkoopkosten. Samen 1289, niet slecht voor de 512gb Fold 8 Ultra.

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 00:19
London schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 11:28:
[...]

Helemaal niet, heb zelf ook geen Ziggo en de korting is gewoon geldig. Je krijgt de keus of je Ziggo klant bent of niet namelijk.
Hoe dan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GErhqtdxFlNMNV99VnxfGXb9G0s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5PoQVsErkt34Q61xy79CdFGU.png?f=fotoalbum_large

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

• Lynix
Walk of shame ... Thanks :9

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Sick. Dus nu hoef je helemaal niet naar de winkel voor dezelfde aanbieding. Voor degene bij Belsimpel retourneren kan nog. Haha.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mcQwp_Dw5Zpbw-gutxS1gxO0gio=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1xFD4n11PstNprqr92qB8kkt.jpg?f=fotoalbum_large

En je krijgt ook nog eens de Watch 7

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:33
Jammer dat je aan Vodafone vast zit als provider en niet gewoon los het toestel met korting kan aanschaffen.

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 01:05
NeWSJuNK schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 11:41:
Jammer dat je aan Vodafone vast zit als provider en niet gewoon los het toestel met korting kan aanschaffen.
Je kan na 1 dag al af zijn van Vodafone!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:50
Ik ga gewoon direct het abonnement afkopen van 9,99 x 24 maanden, totale kosten €1097 + een Galaxy Watch 7, en een JBL Speaker

• Pukson
  • Nu online
Je kan het contract afkopen, kost je 50% van totale contract waarde. In dit geval dus 120 euro. Dan heb je dus voor 970 euro een Fold 8 en nog eens een Watch 7.

Over circa 6 weken zou wel heel MP en V&A vol staan met horloges

• Lynix
Super bedankt allen. Heb mijn pre-order cancelled bij Samsung (kon ik nog via het portaal zonder support btw :D) en de Vodafone deal gepakt.

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:33
Is het dan verstandig om de eerste optie ( ik wil een nieuw telefoonnummer) te kiezen ?

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:41
Fold8 is zojuist geleverd door DHL meteen opladen natuurlijk. Besteld bij belsimpel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SL5AEbtP2csxcM9Ua0NgW4XsEoc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wGssKVkFnEXky2Bg9VDHpo6T.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door JT888 op 01-08-2026 12:00 ]

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
tussen alle Vodafone deals.. de Flip8 van belsimpel.nl is zojuist door DHL bezorgd! 👌 Ik houd m'n originele bestelling gewoon :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7pz7c4FoGJPEtKzn9j-i839Mp_E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sd41btuThtWe4LbTsRsheviq.jpg?f=fotoalbum_large

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Voor de mensen die net als ik te snel hadden besteld en niet voor Kids & Teen hebben gekozen; dit kan je zelf nog aanpassen zodra je order wordt verwerkt. En anders zal een Vodafone medewerker het voor je aanpassen. Dus komt goed met de extra korting :) Net even nagevraagd.

@Lynix mooi dat jij nog zelf kon annuleren, had je 4-8 leverdatum toch nog 1 voordeel ;) Ik kon het helaas niet meer dus moet even kijken of ik het pakket kan weigeren of anders zelf retourneren. Samsung is helaas niet welwillend om nog iets te doen ook al is de telefoon nog niet verstuurd.

[ Voor 34% gewijzigd door London op 01-08-2026 11:59 ]

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:17
Hoe werkt het dan met Kids & Teen? Want er staat in de voorwaarden dat dit alleen geld voor kinderen t/m 17 jaar

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Tripwire999 schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 12:04:
Hoe werkt het dan met Kids & Teen? Want er staat in de voorwaarden dat dit alleen geld voor kinderen t/m 17 jaar
Kinderen mogen geen abonnement afsluiten :p daar is je antwoord.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik probeer nu met de vodafone deal te verlengen helaas kom ik niet verder na het invullen van mijn 06 en geboortedatum? meer mensen last van?

[ Voor 8% gewijzigd door B0MBACI op 01-08-2026 12:13 ]

• Lynix
Ben wel benieuwd naar de leverdatum van Vodafone.

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Lynix schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 12:26:
Ben wel benieuwd naar de leverdatum van Vodafone.
Zal wel ff duren, zelf een bestelbevestiging komt pas na het weekend :P

• Lynix
London schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 12:34:
[...]

Zal wel ff duren, zelf een bestelbevestiging komt pas na het weekend :P
Inderdaad :P Belooft wat

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:07
Tegen ons zeiden ze ma of di levering als je bestelde.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Anduuuw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:48
hier ook binne! ik wilde het pas na een feestje uitpakken, maar alvast in de lader dat is wel een goede tip!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:14
Wat irritant dat je toestel op die lijst moet staan. Mijn vriendin heeft een Watch7, dus die wil ik wel inruilen (zeker omdat er een Watch7 LTE bij komt).
Op de inruil-lijst staat WEL een Watch4, Watch5 en een Watch6 :+

Of hoef je bij Vodafone niet per se wat in te ruilen?

[ Voor 11% gewijzigd door Richh op 01-08-2026 12:45 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• heriox
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 00:05
Richh schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 12:44:
Wat irritant dat je toestel op die lijst moet staan. Mijn vriendin heeft een Watch7, dus die wil ik wel inruilen (zeker omdat er een Watch7 LTE bij komt).
Op de inruil-lijst staat WEL een Watch4, Watch5 en een Watch6 :+

Of hoef je bij Vodafone niet per se wat in te ruilen?
Je hoeft niks in te ruilen

• Richh
heriox schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 12:49:
[...]

Je hoeft niks in te ruilen
Hoe zit het dan met die "250 euro extra inruilwaarde" die al wel verrekend is in de prijs?

Heb je online gekocht of in de winkel?

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Het hele inruil verhaal is nu al een keer of 8 voorbij gekomen in dit topic. Wellicht een idee om het eens terug te lezen

• Lynix
Phusebox schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 12:39:
[...]

Tegen ons zeiden ze ma of di levering als je bestelde.
Damn, dat zou heel nice zijn maar ik betwijfel het. Laten we het hopen! :D

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:25

Quan Vu

Hoi

Net gebeld voor eerder open breken contract met Vodafone Next maar telefonisch konden ze niet de extra korting aanbieden, ook niet de extra unlimited korting. Krijg je in de winkel wel de korting met Vodafone Next?

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

• mwessels
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 00:04
Gaat weer lekker. Toestel zou vandaag geleverd worden. Chauffeur van Postnl geeft aan het pakket niet te hebben in de bus. Hoesje is wel geleverd en ze hadden dezelfde bezorgtijd..

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

mwessels schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 13:20:
Gaat weer lekker. Toestel zou vandaag geleverd worden. Chauffeur van Postnl geeft aan het pakket niet te hebben in de bus. Hoesje is wel geleverd en ze hadden dezelfde bezorgtijd..
En ondertussen zag je zeker een Fold 8 voorin de bus in de houder staan :+

• Tshrr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:33
Inmiddels binnen van KPN. #excited!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uxSWCqqL6ST1jfvk2nAnNtrYn1g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YyouuUgM9NbGurmC2wipEEgn.jpg?f=fotoalbum_large

• TweakerHof
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 20:42
Pukson schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 11:18:
Zojuist ook al goedkeuring ontvangen voor de promo van de Watch 7 en de JBL Speaker :)
bij mij is de watch afgekeurd omdat de jbl ook al besteld had.

• Adel_F16
  • Nu online
Quan Vu schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 13:14:
Net gebeld voor eerder open breken contract met Vodafone Next maar telefonisch konden ze niet de extra korting aanbieden, ook niet de extra unlimited korting. Krijg je in de winkel wel de korting met Vodafone Next?
Ja

• Phusebox
Is er ook een accessoires topic? Was naar hoesjes aan het kijken maar is allemaal erg karig qua keuze. Of heel lomp en lelijk of alleen achterkant.

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Phusebox schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 13:37:
Is er ook een accessoires topic? Was naar hoesjes aan het kijken maar is allemaal erg karig qua keuze. Of heel lomp en lelijk of alleen achterkant.
[Samsung Galaxy Z Fold 8 (Ultra)/Z Flip 8] Accessoires

Ga je alleen een hoesje bestellen om naar te staren of heb je inmiddels al wat actie ondernomen? :>

• Pukson
  • Nu online
TweakerHof schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 13:30:
[...]

Dat is zuur. Had je het toestel ook aangeschaft bij een Vodafone winkel

• Phusebox
London schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 13:42:
[...]

[Samsung Galaxy Z Fold 8 (Ultra)/Z Flip 8] Accessoires

Ga je alleen een hoesje bestellen om naar te staren of heb je inmiddels al wat actie ondernomen? :>
Helaas bij Vodafone toch besteld. Alweer spijt van. 😅

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:11
Ik twijfelde al over de Samsung Fold 8 en had deze bestelling bij mobiel.nl vanochtend vroeg geannuleerd. Ik heb nu met de speciale Vodafone actie de Samsung Flip 8 besteld in het pink 256gb voor 357 euro. Abonnement kost me 10 euro per maand. Deze Flip 8 had ik eergisteren ook uitgeprobeerd bij de Odido shop en vond het een heel leuk toestel. Al met al een heel goed gevoel bij deze deal.

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 00:22
TweakerHof schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 13:30:
[...]

Echt achterlijk is dit. Bij mij is het ook gebeurt en dat terwijl ik de Watch LTE eerst had aangevraagd en dan kiezen ze er natuurlijk voor om de goedkope JBL speaker wel goed te keuren.

Ben nu in contact met de Samsung klantenservice om de JBL te annuleren en alsnog de Watch te krijgen.

• Pukson
  • Nu online
AMDLegion schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 15:28:
[...]

Echt achterlijk is dit. Bij mij is het ook gebeurt en dat terwijl ik de Watch LTE eerst had aangevraagd en dan kiezen ze er natuurlijk voor om de goedkope JBL speaker wel goed te keuren.

Ben nu in contact met de Samsung klantenservice om de JBL te annuleren en alsnog de Watch te krijgen.
Had je het wel bij Vodafone aangeschaft? Miss de Watch op later moment weer indienen.

• TweakerHof
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 20:42
Pukson schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 14:15:
[...]

Dat is zuur. Had je het toestel ook aangeschaft bij een Vodafone winkel
Ja klopt!

• AMDLegion
Pukson schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 15:31:
[...]

Had je het wel bij Vodafone aangeschaft? Miss de Watch op later moment weer indienen.
Yep, in de Vodafone winkel gisteren gekocht.

Later aanvragen heeft geen zin want het IMEI is simpelweg geflagged als -already used-

• JeroenVerweij
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 23:30
Na ruim 10 jaar iPhone haalt de Z Fold8 mij over om te switchen. Heb ongeveer alle reviews bekeken die er zijn en net besteld bij mobiel.nl

Toevallig was mijn abonnement net een paar dagen verlengbaar. 1122 euro betaald via mobiel.nl met een 2-jarige verlenging van een Odido abonnement voor 17,50 per maand. Met de inruil van mijn iPhone 16 (waar ik met de inruilbonus ongeveer hetzelfde voor kreeg als bij losse verkoop), ben ik voor net geen 700 euro overgestapt op dit toestel. En daarbij komt dan nog 6 maanden Google AI Pro en een JBL Flip 7.

Nu voorbereiden op de overstap van ecosysteem. Dat betekent foto’s schonen en overzetten naar Google Photo’s, bestanden naar Google Drive, wachtwoorden naar Google Password Manager, etc.

Na zoveel jaren van incrementele upgrades ben ik super excited voor de overstap!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:00
Quan Vu schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 13:14:
In de winkel kon dit gewoon (was in Amsterdam Kalverstraat geweest)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Pukson
  • Nu online
AMDLegion schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 15:34:
[...]

Yep, in de Vodafone winkel gisteren gekocht.

Later aanvragen heeft geen zin want het IMEI is simpelweg geflagged als -already used-
Je hebt 2 IMEIs is het proberen waard haha

• AMDLegion
Pukson schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 15:41:
[...]

Je hebt 2 IMEIs is het proberen waard haha
Haha dat is wel slim. Wellicht een optie als m'n discussie met Samsung klantenservice niet naar tevredenheid afloopt.

• elaho
Hoe lang duurt het voordat je Vodafone bestelling van de actie in je account staat onder bestellingen? Wil graag komende dagen de orderstatus bekijken.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:18
Techkeizer schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 11:28:
[...]

Zojuist gedaan. Wordt dus 1169 toestel + 120 abbo afkoopkosten. Samen 1289, niet slecht voor de 512gb Fold 8 Ultra.
Ik kan online alleen de 256 GB kiezen. Hoe?

• Henkdepotvis
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16:25
coenox schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 16:01:
[...]

Ik kan online alleen de 256 GB kiezen. Hoe?
Andere kleur kiezen waarschijnlijk

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:18
Henkdepotvis schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 16:02:
[...]

Andere kleur kiezen waarschijnlijk
Ah, dat was het. 👍

<edit> En ook voor de bijl gegaan. Voor mijn vrouw hadden we al bij Samsung besteld. Die van mij nu via Vodaphone. Met kids abbonement 😁 </edit>

[ Voor 30% gewijzigd door coenox op 01-08-2026 16:25 ]

• Pukson
  • Nu online
AMDLegion schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 15:42:
[...]

Haha dat is wel slim. Wellicht een optie als m'n discussie met Samsung klantenservice niet naar tevredenheid afloopt.
Ben wel benieuwd naar de uitkomst, vooralsnog hier goedgekeurd maar zie het zo gebeuren dat het veranderd. Dan weet ik direct welke stappen ik moet ondernemen

• MarcyPay
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 23:56
B0MBACI schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 12:12:
Ik probeer nu met de vodafone deal te verlengen helaas kom ik niet verder na het invullen van mijn 06 en geboortedatum? meer mensen last van?
Ik heb hetzelfde probleem bij de optie 'Ik ben al klant en wil verlengen'. Zojuist ook gebeld naar Vodafone, maar de vriendelijke meneer heeft meegekeken en liep tegen hetzelfde aan en kon verder niets doen.

Mocht iemand een oplossing hiervoor hebben of wel er goed doorheen zijn gegaan. Ik houd me aanbevolen voor de fix!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

MarcyPay schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 16:57:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem bij de optie 'Ik ben al klant en wil verlengen'. Zojuist ook gebeld naar Vodafone, maar de vriendelijke meneer heeft meegekeken en liep tegen hetzelfde aan en kon verder niets doen.

Mocht iemand een oplossing hiervoor hebben of wel er goed doorheen zijn gegaan. Ik houd me aanbevolen voor de fix!
hij doet het weer!

• MarcyPay
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 23:56
Aah super bedankt! Net besteld! Mevrouw in de Vodafone winkel (Maastricht) dat se echter geen idee hadden wanneer ze geleverd zouden worden. Ben benieuwd.

• semi70
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 00:48
Kan je bij vodafone ook een leverdatum kiezen?

• mwessels
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 00:04
London schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 13:21:
[...]

En ondertussen zag je zeker een Fold 8 voorin de bus in de houder staan :+
Haha hij was heel lang aan het zoeken in de bus, maar hij had het pakket niet bij zich. Beetje vreemd maar goed. Begin van de avond melding gehad dat ik het maandag kan ophalen bij Postnl punt. 8)7

• Svinken
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:52
Hele nette aanbieding. En je kunt hem tijdens bestelproces ook op de zaak zetten. Dus 706 euro + plus kids abbo. Ben paar keer per jaar in Turkije dus dan komt Vodafone goed van pas. Dank iedereen voor de info.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:35

MaDLiVe

.-Observer-.

Hier voor de 512gb versie gegaan icm Vodafone family (verlenging, werkt voor ons prima en lekkere databundel). Dus verander niets aan m'n abbo (liep al een aantal maanden door). Dus deze telefoon voor net iets meer dan 1000 euro. De s25 ultra gaat naar m'n vrouw. Houden we toch 1 camera phone met een degelijke camera.

Toch twee vragen. Wil graag de verzekering via Vodafone afsluiten ivm twee kleine kids. Weten jullie hoe je dat doet. En de watch aanbieding hoe krijg je die? Zag hem er niet meer bij staan. (ah alleen in de winkel...)

[ Voor 33% gewijzigd door MaDLiVe op 01-08-2026 19:30 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• robotjoek
  • Registratie: November 2007

robotjoek

Samsung S25U + Huawei D2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/prI_8TlEEOxUSQMs7g_uk73SJXU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NY792A1NlDtjxXza5Z7mm5FE.jpg?f=fotoalbum_large begrijp ik t nou goed, dat ik dan €857,90 eenmalig betaal en 24x€9,99 (welke ik kan afkopen voor 50% en dan dus maar €120 voor t abbo betaal) en in totaal dus onder de €1000 blijf ?

Bijna to good to be true......

Fiat500e + Ratio Solar

• Richh
robotjoek schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 20:23:
[Afbeelding] begrijp ik t nou goed, dat ik dan €857,90 eenmalig betaal en 24x€9,99 (welke ik kan afkopen voor 50% en dan dus maar €120 voor t abbo betaal) en in totaal dus onder de €1000 blijf ?

Bijna to good to be true......
Dit klopt, al moet ik het afkopen nog wel even regelen.

En het is nog gekker want je kan daarna ook nog een Watch7 40mm LTE aanvragen als promotie deal.

Eerste forumpost vanaf de Fold8 hier, vanmiddag de laatste zwarte 256gb opgehaald in Zwolle. Verliep wat raar, ze konden mn id bewijs nier gelijk goedkeuren (er leek een soort storing gaande te zijn?). Je hoeft er niet eens wat op in te ruilen om op deze prijs te komen.

• Ruben-vds
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:08
Apart dat je nu wel online gewoon kan bestellen met die super-korting. Is die bestel-knop nou later toegevoegd?

[ Voor 87% gewijzigd door Ruben-vds op 01-08-2026 21:17 ]

• Phusebox
Vodafone bestelling is verstuurd overigens. Vanochtend in de winkel besteld.

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:09
Heeft me ook over de streep getrokken, gisteren in de Mediamarkt even met de Fold8 gespeeld, top ding. Precies de form factor die ik al tijden zou willen.

EUR 1089 voor de 512GB, 420 minimaal terug via rebuy voor de S25, een galaxy watch 7 die wel voor 90-100 euro op marktplaats weggaat. Al met al een koopje !

• Pukson
  • Nu online
Ruben-vds schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 21:09:
Apart dat je nu wel online gewoon kan bestellen met die super-korting. Is die bestel-knop nou later toegevoegd?
Weinig animo wellicht in de winkels? In Utrecht gaven ze ook aan weinig drukte te hebben ervaren, waar in tegenstelling tot vorige releases de wachtrij echt tot ver reikte.

• robotjoek
  • Registratie: November 2007

robotjoek

Samsung S25U + Huawei D2

_Bailey_ schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 10:28:
mail vroegtijdige opzegging abo (afkopen dus) ook al binnen van Vodafone!
Mag ik vragen hoe je dat hebt aangepakt, gebeld of andere manier, en gewoon op t algemene nummer van Vodafone ?

En dan vraag je gewoon of je je abbonement kan afkopen ?

Alvast bedankt

Fiat500e + Ratio Solar

• Phusebox
Second case of buyers remorse.

Ik denk dat ik hem niet eens ga uitpakken en meteen retour sturen als dat kan. In de winkel gekocht maar moet dus nog geleverd worden. Bij de bestelling zat wel een herroepingsformulier.

Haha, ik wordt zelfs gek van mezelf.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 01-08-2026 22:14 ]

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
JeroenVerweij schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 15:38:
Na ruim 10 jaar iPhone haalt de Z Fold8 mij over om te switchen. Heb ongeveer alle reviews bekeken die er zijn en net besteld bij mobiel.nl

Toevallig was mijn abonnement net een paar dagen verlengbaar. 1122 euro betaald via mobiel.nl met een 2-jarige verlenging van een Odido abonnement voor 17,50 per maand. Met de inruil van mijn iPhone 16 (waar ik met de inruilbonus ongeveer hetzelfde voor kreeg als bij losse verkoop), ben ik voor net geen 700 euro overgestapt op dit toestel. En daarbij komt dan nog 6 maanden Google AI Pro en een JBL Flip 7.

Nu voorbereiden op de overstap van ecosysteem. Dat betekent foto’s schonen en overzetten naar Google Photo’s, bestanden naar Google Drive, wachtwoorden naar Google Password Manager, etc.

Na zoveel jaren van incrementele upgrades ben ik super excited voor de overstap!
Leuk om te lezen! Hier ook de overstap van iOS (na zo'n 15 jaar) naar Samsung. Ik heb inmiddels ook alles overgezet naar Google Wachtwoordmanager en ga voor notities Google Keep gebruiken. Mijn vrouw verwacht dat ik binnen een half jaar terug ga naar Apple, maar we gaan het zien :-)

• AMDLegion
Phusebox schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 22:13:
Second case of buyers remorse.

Ik denk dat ik hem niet eens ga uitpakken en meteen retour sturen als dat kan. In de winkel gekocht maar moet dus nog geleverd worden. Bij de bestelling zat wel een herroepingsformulier.

Haha, ik wordt zelfs gek van mezelf.
De telefoon is ontzettend gaaf! Gewoon houden en ja je lijkt een beetje gekkig :9 :P

• Phusebox
AMDLegion schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 23:01:
[...]

De telefoon is ontzettend gaaf! Gewoon houden en ja je lijkt een beetje gekkig :9 :P
Het zijn gewoon die crap camera's. Daar blijf ik op terugkomen. Prima met veel licht buiten lijkt het maar voor de rest. 4 jaar terug in de tijd.

Heb ook nog geen goede oplossing gevonden hoe ik makkelijk per dag of moment kan switchen tussen deze en de S series. Dat zou het makkelijker maken deze te houden.

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 01-08-2026 23:06 ]

• elaho
Diegene die met de Vodafone actie hebben in de winkel of online hebben besteld, kunnen jullie je bestelling ergens volgen in bijvoorbeeld vodafone/ziggo app? Mijn bestelling van vandaag staat er helaas niet in.

• JeroenVerweij
  • Registratie: Juli 2019
X-GeaR schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 22:54:
[...]

Leuk om te lezen! Hier ook de overstap van iOS (na zo'n 15 jaar) naar Samsung. Ik heb inmiddels ook alles overgezet naar Google Wachtwoordmanager en ga voor notities Google Keep gebruiken. Mijn vrouw verwacht dat ik binnen een half jaar terug ga naar Apple, maar we gaan het zien :-)
Leuk die stap! Was het voor jou ook de combinatie van nieuwigheid van deze Fold+formaat en nieuwsgierigheid naar Android? Of maakte iets anders dat je wilde switchen?

Hoe heb je de wachtwoorden overgezet? Handmatig of op een andere manier?

Ik ben door mijn 3500 foto’s gegaan en heb er nu nog ~1100 over gehouden. Die heb ik allemaal gebackupped naar Google Foto’s dus die stap is gezet.

Enne, herkenbaar van de reactie van de wederhelft. Hier dezelfde scepsis: “jij wil wel vaker nieuwe dingen die je dan snel zat bent” :P

• Pukson
  • Nu online
MaDLiVe schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 19:27:
Hier voor de 512gb versie gegaan icm Vodafone family (verlenging, werkt voor ons prima en lekkere databundel). Dus verander niets aan m'n abbo (liep al een aantal maanden door). Dus deze telefoon voor net iets meer dan 1000 euro. De s25 ultra gaat naar m'n vrouw. Houden we toch 1 camera phone met een degelijke camera.

Toch twee vragen. Wil graag de verzekering via Vodafone afsluiten ivm twee kleine kids. Weten jullie hoe je dat doet. En de watch aanbieding hoe krijg je die? Zag hem er niet meer bij staan. (ah alleen in de winkel...)
Qua verzekering check je inboedel. Ik zit bij Unive en voor 6 euro per maand is mijn elektronica buitenhuis verzekerd. Ook kan je Samsung care afsluiten is zon 12-15 euro. Afhankelijk of je Diefstal mee verzekerd, eerste 3 maanden is gratis. Dus je kan ff gebruik maken van de gratis periode en daarna opzeggen of aanhouden

• AMDLegion
Phusebox schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 23:03:
[...]

Het zijn gewoon die crap camera's. Daar blijf ik op terugkomen. Prima met veel licht buiten lijkt het maar voor de rest. 4 jaar terug in de tijd.

Heb ook nog geen goede oplossing gevonden hoe ik makkelijk per dag of moment kan switchen tussen deze en de S series. Dat zou het makkelijker maken deze te houden.
Camera's zijn dikke prima, en 4 jaar geleden waren ze ook dikke prima al. We hebben al heel lang super camera's op onze telefoons in dit segment.

S series lekker verkopen joh

User experience van de Fold 8 > Papieren specs van de S lijn

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:43

Benjamin-

CrazyGunner#2385

AMDLegion schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 23:31:
[...]

Camera's zijn dikke prima, en 4 jaar geleden waren ze ook dikke prima al. We hebben al heel lang super camera's op onze telefoons in dit segment.

De camera's zijn zeker wel aanzienlijk minder dan op high end telefoons, dat is ook het gevolg van de grote van de sensor.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Adel_F16
  • Nu online
AMDLegion schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 23:31:
[...]

offtopic:
Ik wil niet vervelend zijn en bedoel het ook niet zo, maar er is echt wel een verschil hoor. Kom van de s26 ultra en gewoon naast mijn fold 8 ultra is het verschil groter dan ik had verwacht. Vooral in de avond of overdag met zoomen. Zelfs normale foto's zijn anders, minder detail.

En dan nog te bedenken dat de S series niet eens de beste camera's heeft in de phone wereld en waar ik me soms al aan ergerde bij de S26u.

De fold is voornamelijk experience. Heb je het ervoor over. Wat is voor jou belangrijker, groter uitvouwbaar scherm, multitasken of de camera's (of zelfs batterijduur). Kan je omgaan met een fragiele binnenscherm wat vrij snel bekrast etc.

Het was voor mij de perfecte telefoon als hij iets breder was of in ieder geval als een telefoon uit zag van de voorkant i.p.v. zoals een chocoladereep. Hij de S-pen bevatte (gebruik zakelijk voor handtekeningen en bewerken van foto's), de crease niet zichtbaar was, het binnenscherm krasvaster was, betere camera's had.

Kan aan mij liggen maar ik merk ook dat het binnenscherm van de fold 8 ultra enorm fel is (feller dan s26u). midden in de nacht op laagste helderheid en mijn ogen deden gewoon pijn..

Zelfs in de speakers is er een goed hoorbaar verschil tussen beide. Er zullen vast wel meer dingen zijn waar de fold verbeterbaar is vergeleken met flaggship phones. Vergeet de prijs niet wat voor velen niet weerlegd is.

Er is genoeg om van te genieten, hoogstandje qua techniek, maar ook genoeg om te doen twijfelen of af te haken juist vanwege de flaggship-phones.

Voor mij is hij die trade-offs nu op dit moment wel dubbel en dwars waard.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste