<Zinloze tekst hier>
Voor beide aanvragen exact dezelfde gegevens aangeleverd overigens. (Imei #1 etc.)
Nu wachten tot beiden geleverd zijn en dan kunnen ze de verkoop in.
(Edit): flip speaker is vandaag al geleverd. Dat ging snel!
[ Voor 8% gewijzigd door fender89 op 04-09-2026 14:53 ]
Volgens mij wordt hierHavoc1987 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 08:57:
Heeft iemand nog de link voor de watch7 promo van vodafone toevallig? Ik kan ze niet meer terugvinden op de samsung-promopagina, maar volgens mij moet registreren toch nog mogelijk zijn... Of ik kijk er dcheel naast :d
https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/promoties
verwezen naar
https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/F4XEAXZJP5GRV
Ik ga hetzelfde doen, maar dit is toch belachelijk. "Kortingen" met couponcode en "gratis" extras waar vervolgens marktplaats vol mee staat (zo ben ik ook ooit aan mijn Galaxy buds gekomen). Allemaal omdat wij consumenten daar intrappen en Samsung dan meer aan ons kan verdienen dan wanneer ze de prijs gewoon omlaag doen.Nu wachten tot beiden geleverd zijn en dan kunnen ze de verkoop in.
Herkenbaar. Als ze de adviesprijs aangepast hadden, dan had ik er al een gekocht. Nu wacht ik op een aanbieding, want anders voel ik mezelf een dief van mijn eigen portemonnee.84hannes schreef op donderdag 3 september 2026 @ 09:04:
[...]
Volgens mij wordt hier
https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/promoties
verwezen naar
https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/F4XEAXZJP5GRV
Misschien dat er met de intro van de iphone ultra nieuwe aanbiedingen komen?
[ Voor 6% gewijzigd door DarkChylde op 03-09-2026 13:15 ]
Nee, volledige radiostilte. S24+ ligt nu al ruim 3 weken in Tsjechië. Maar ik ontvang ook geen herinnering mails meer over het opsturen, dus ik ga er maar vanuit dat alles akkoord is.darkrain schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:47:
Mijn in te ruilen watch 8 classic en fold 7 zijn nu al sinds 17 augustus in Tsjechië... maar nog niets gehoord, niet eens een ontvangstbevestiging. Ik weet dat ze er zijn door UPS... Heeft iemand al een goedkeuring?
Qua communicatie is het wel echt een dramatisch inruil bedrijf.
Ik heb ze toevallig net een mail gestuurd hierover inderdaad.. Het pakket is 13aug geleverd en verder ook nog niks gehoord.darkrain schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:47:
Mijn in te ruilen watch 8 classic en fold 7 zijn nu al sinds 17 augustus in Tsjechië... maar nog niets gehoord, niet eens een ontvangstbevestiging. Ik weet dat ze er zijn door UPS... Heeft iemand al een goedkeuring?
Een weekje geleden goedkeuring gekregen. Moest wel eerst een mailtje sturen. Allemaal heel slecht geregeld.darkrain schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:47:
mail terug:Sanny1987 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:56:
[...]
Ik heb ze toevallig net een mail gestuurd hierover inderdaad.. Het pakket is 13aug geleverd en verder ook nog niks gehoord.
Verder dus ook 0 communicatie, tot ik de vraag stelde. Dat had zeker beter gekund, want nu twijfel je of het goed is of niet en moet je blijkbaar zelf die vraag stellen.Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Uw apparaat is op 24 augustus gecontroleerd
De inruil is voltooid
Met vriendelijke groet
Samsung Trade In
[ Voor 5% gewijzigd door Sanny1987 op 04-09-2026 14:13 ]
| Samsung Galaxy Z Fold 8 256GB Groen | € 1.086,58 |
| Odido Hello Zakelijk 2 GB + Unlimited bellen - 5G - 1 jaar | € 0,00 |
| Toestelbetaling 0.00 - 1 jaar | € 0,00 |
| Vouchercode | € -100,00 |
| Verzendkosten | € 4,95 |
| Totaal (incl. 21% btw) | € 991,53 |
en hij komt vandaag aan😎
Flip 8 voor 128 euro, dit is wel zeer ernstige girl mathelaho schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:15:
Ik heb mijn Samsung Flip 8 roze nu een paar weken en moet zeggen dat ik nog steeds aan het wennen ben aan het uitklappen en het coverscreen. Ik heb wel goodlock gedownload zodat ik meer apps op het coverscreen kan zetten. Ook heb ik leuke screensaver op het coverscreen gezet die bewegen en speciaal voor de Flip 8 zijn. Al met al verder tevreden het toestel doet het verder prima ook met games. En het was een koopje natuurlijk namelijk gekocht voor 128 euro via Belsimpel. Dus verder heel tevreden.😀👍
Nette prijs hoor, dicht in de buurt van die eenmalige unicorn aanbieding van een maand terug. Hoe kom je echter aan een groene? Ik dacht dat die alleen direct via Samsung gekocht kon worden?DarkChylde schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 09:24:
gisteren deze gescoord bij belsimpel voor de groene 256gb. De 512gb was op basis van de toestelprijs 50€ duurder. Maar je kreeg er minder korting op. De 200€ voucher geldt niet. Ik had een 100€ compensatie voucher van de vorige annulering. Mooie prijs volgens mij.
en hij komt vandaag aan😎
[ Voor 77% gewijzigd door _Anvil_ op 07-09-2026 14:18 ]
Mijn vrouw heeft de Z Flip 8 voor 357EUR. Daar kreeg ze de watch en de JBL speaker ook nog bij. Je kreeg dus het volgende:_Anvil_ schreef op maandag 7 september 2026 @ 14:16:
[...]
Flip 8 voor 128 euro, dit is wel zeer ernstige girl mathIk gok dat je iets duurs hebt ingeruild?
Flip 8: +357EUR
JBL Flip 7 - 75EUR (op mp)
Watch 7 LTE - 90 EUR (op mp)
Totaal betaald voor de flip 8: 192EUR
Bij de telefoon is ook een abbo afgesloten, maar deze is opgezegd omdat het Vodafone niet wilde lukken om zaken in goede banen te leiden. Ofwel: Netto prijs van 192eur voor een flip 8. 128 zou dus prima kunnen als de speaker en de watch voor wat meer zijn verkocht.
Dus er is helemaal niets ingeruild op de Flip 8? Dan is het inderdaad een heel goede prijs.Game_overrr schreef op maandag 7 september 2026 @ 14:42:
[...]
Mijn vrouw heeft de Z Flip 8 voor 357EUR. Daar kreeg ze de watch en de JBL speaker ook nog bij. Je kreeg dus het volgende:
Flip 8: +357EUR
JBL Flip 7 - 75EUR (op mp)
Watch 7 LTE - 90 EUR (op mp)
Totaal betaald voor de flip 8: 192EUR
Bij de telefoon is ook een abbo afgesloten, maar deze is opgezegd omdat het Vodafone niet wilde lukken om zaken in goede banen te leiden. Ofwel: Netto prijs van 192eur voor een flip 8. 128 zou dus prima kunnen als de speaker en de watch voor wat meer zijn verkocht.
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
In haar geval in elk geval nietOf-Aaargh schreef op maandag 7 september 2026 @ 15:01:
[...]
Dus er is helemaal niets ingeruild op de Flip 8? Dan is het inderdaad een heel goede prijs.
Nee denk eerder met een duur abbo, maar dat is nog steeds een hele goede deal. De Flip is echt heel goedkoop elk jaar met high end onbeperkte abbo_Anvil_ schreef op maandag 7 september 2026 @ 14:16:
[...]
Flip 8 voor 128 euro, dit is wel zeer ernstige girl mathIk gok dat je iets duurs hebt ingeruild?
Kon bij odido het abonnement verlagen en daarna afkopen.AMDLegion schreef op maandag 7 september 2026 @ 15:09:
[...]
Nee denk eerder met een duur abbo, maar dat is nog steeds een hele goede deal. De Flip is echt heel goedkoop elk jaar met high end onbeperkte abbo
Bizar dat die bedrijven dit soort truukjes zelf niet doorhebbenLynix schreef op maandag 7 september 2026 @ 15:43:
[...]
Kon bij odido het abonnement verlagen en daarna afkopen.
Zolang er niet al te veel ervan wordt geprofiteerd, doen ze er weinig aan._Anvil_ schreef op maandag 7 september 2026 @ 16:27:
[...]
Bizar dat die bedrijven dit soort truukjes zelf niet doorhebben
Vorig jaar had je zowel bij Kpn als Odido maandelijks opzegbaar abonnement icm toestel. Totaal kosten van abonnement en toestel lagen soms stukken lager, dan los toestelprijs Hiervan werd er volop geprofiteerd, nu worden maandelijksopzegbaar abonnementen icm toestel niet meer aangeboden. Zelf heb ik vorig jaar 4x S25FE icm abonnement gekocht voor doorverkoop was icm abo rond 220 kwijt per toestel.
@_Anvil_ nee niks ingeruild was foutje op Belsimpel site denk ik. Abbo 1 jaar 12,50 toestelprijs 328 euro….Voucher kortingscode t.w.v. 200 ingewisseld dus 128 Euro voor het toestel.😅😅_Anvil_ schreef op maandag 7 september 2026 @ 14:16:
[...]
Mijn huidige abonnement bij Ben.nl tot volgend jaar, maar misschien af te kopen?
De groene stond in de lijst van modellen. Bij gomibo staat die ook voor een relatief lage prijs, rond de 1400€. Ik zat te kijken of ik samsung care kon activeren, maar de tekst op die pagina op de telefoon was Frans. Dus gok dat ik een Frans model heb._Anvil_ schreef op maandag 7 september 2026 @ 14:17:
[...]
Nette prijs hoor, dicht in de buurt van die eenmalige unicorn aanbieding van een maand terug. Hoe kom je echter aan een groene? Ik dacht dat die alleen direct via Samsung gekocht kon worden?
|
Sinterklaas wil bier !
Ik heb net dezelfde e-mail gekregen, ik vermoed dat het zo goed is.ParaWM schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 17:07:Is dit nu klaar, of kunnen ze nog komen met een lagere waardebepaling later?
[Afbeelding]
Hartelijk dank voor het opsturen van je toestel naar Samsung Trade In.
We zijn blij je te kunnen melden dat je toestel is ontvangen in ons verwerkingscentrum. Je hoeft verder niets te doen.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
1100EUR met Vodafone is een prima deal. Ben erg tevreden over Vodafone bereik na jarenlang Odido.Kijkeenolifant schreef op donderdag 17 september 2026 @ 11:58:
Je krijgt nu weer €200 korting bij mobiel en belsimpel. Bij Odido unlimited komt ie dan rond de €1200 en bij Vodafone €1100. Twijfel of ik het hiervoor toch maar doe.
Yep hier ook toevallig de Watch vandaag geleverd gekregen. JBL speaker een stuk eerder.Regenton556 schreef op donderdag 17 september 2026 @ 18:31:
De watch hier is binnen. Dus eindstand: een hele goeie deal (de beruchte vodafone deal), gratis jbl box en gratis watch. Was veel gedoe maar uiteindelijk de moeite waard
700-720€ uiteindelijk voor de Fold8 als je de resale van de accesoires eraf trekt.
Killer deal 🤝
JBL Speaker heb ik, de watch werd geweigerd omdat IMEI al gebruikt was voor de speaker.AMDLegion schreef op donderdag 17 september 2026 @ 19:11:
[...]
Yep hier ook toevallig de Watch vandaag geleverd gekregen. JBL speaker een stuk eerder.
700-720€ uiteindelijk voor de Fold8 als je de resale van de accesoires eraf trekt.
Killer deal 🤝
IMEI2 gebruikencoenox schreef op donderdag 17 september 2026 @ 21:27:
[...]
JBL Speaker heb ik, de watch werd geweigerd omdat IMEI al gebruikt was voor de speaker.
🫣 Heb ik overwogen, maar wist niet dat dit ook werkt.
Bij mij werkte het zo:coenox schreef op donderdag 17 september 2026 @ 22:43:
[...]
🫣 Heb ik overwogen, maar wist niet dat dit ook werkt.
- Eerst Imei 2
- Daarna Imei 1
Bij mijn vrouw dit ook geprobeert, werkte niet, daarna tweede keer Imei 2 gebruikt, werkte wel. Lijkt bijna willekeurig daarzo.
Je kan beide aanvragen als je de flip / fold / fold ultra tijdens het actie weekend het toestel bij Vodafone hebt gekocht.coenox schreef op donderdag 17 september 2026 @ 21:27:
[...]
JBL Speaker heb ik, de watch werd geweigerd omdat IMEI al gebruikt was voor de speaker.
Bij mij werd eerst ook 1 van de 2 promoties afgewezen. Dankzij deze post van @MarcyPay kwam ik erachter dat Samsung de voorwaarden had aangepast en er expliciet in staat dat als je de flip, fold of fold ultra bij Vodafone hebt gekocht je gebruik kan maken van beide promoties.
Ik heb toen via whatsapp contact opgenomen met Samsung en heb zowel de JBL speaker ontvangen als de Samsung Watch 7 LTE.
Geef aan dat de afkeuring onterecht is (verwijs naar hun eigen voorwaarden) en vraag of ze je aanvraag door willen zetten naar de promotieafdeling.
[/quote]
Hier alle links:
Samsung watch 7 aanvraagpagina
voorwaarden: https://promotion-api.my-...ConditionsLegal_92213.pdf
JBL flip 7 aanvraagpagina
voorwaarden: https://promotion-api.my-...ConditionsLegal_92087.pdf
[/quote]
Voor de watch 7 LTE kan je je nog t/m 2 oktober registreren, voor de JBL flip 7 kan dat nog t/m 6 oktober.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Hoe kom je aan die prijs?Kijkeenolifant schreef op donderdag 17 september 2026 @ 11:58:
Je krijgt nu weer €200 korting bij mobiel en belsimpel. Bij Odido unlimited komt ie dan rond de €1200 en bij Vodafone €1100. Twijfel of ik het hiervoor toch maar doe.
Ik kom tot 1299,-
Op de productpagina krijg je een pop-up te zien om de korting te claimen. Email invullen en je krijgt vouchercode voor 200 euro korting. 1100 euro is alleen mogelijk icm Vodafone 2 jaar.0Burner0 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 20:34:
[...]
Hoe kom je aan die prijs?
Ik kom tot 1299,-
Ik ben over t algemeen gewoon een iPhone gebruiker en die machtige A20 Pro chip in de 18 Pro roept mijn naam.
Ik slaag er dus niet in om op te zeggen met afkoop. Iemand enig idee wat ik hier kan doen? Hoe hebben anderen dit uiteindelijk kunnen oplossen?
Ik werd wel telefonisch goed geholpen. Maar wel na heel veel gedoe. Die hele actie heeft ervoor gezorgd dat er bij mij twee toestellen werden bezorgd (eentje aan de deur terug gestuurd), maar dus ook twee keer een Kids & Teens abbo afgesloten. Puinhoop. Maar uiteindelijk telefonisch goed opgelost. Met als resultaat een Fold 8 voor 857 Euro en 0 kosten voor afkoop abbo. O, en een gratis JBL Flip.Havoc1987 schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 15:57:
Ik ben een (wat late) poging aan het doen om het vodafone abo aan 50% af te kopen. Maar dat verloopt bettekkelijk stroef. Ik had het online form ingevuld en afkopen aangeduid, maar (uiteraard) werd het gewoon per vervaldatum opgezegd. Ondertussen support gebeld, die me zeiden het form opnieuw in te vullen. Nu is het alweer een week windstil. Zonet belde ik support nogmaals met de vraag het per direct te fixen, maar het enige dat de mevrouw kon doen volgens haar, is me opnieuw verwijzen naar het formulier...
Ik slaag er dus niet in om op te zeggen met afkoop. Iemand enig idee wat ik hier kan doen? Hoe hebben anderen dit uiteindelijk kunnen oplossen?
Wanneer heb je gebeld? Ik heb het idee dat ik doordeweeks overdag beter wordt geholpen dan in het weekend.
Nou dan is de klantenservice nu daarover geinstrueerd.. want ik kreeg met geen mogelijkheid 0 afkoop, het was annuleren en toestel retour of 50% afkoopcoenox schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 18:46:
[...]
Ik werd wel telefonisch goed geholpen. Maar wel na heel veel gedoe. Die hele actie heeft ervoor gezorgd dat er bij mij twee toestellen werden bezorgd (eentje aan de deur terug gestuurd), maar dus ook twee keer een Kids & Teens abbo afgesloten. Puinhoop. Maar uiteindelijk telefonisch goed opgelost. Met als resultaat een Fold 8 voor 857 Euro en 0 kosten voor afkoop abbo. O, en een gratis JBL Flip.
Wanneer heb je gebeld? Ik heb het idee dat ik doordeweeks overdag beter wordt geholpen dan in het weekend.
Ik had daarstraks gebeld, dus weekend inderdaad. Maandag eens een nieuwe poging wagen!coenox schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 18:46:
[...]
Ik werd wel telefonisch goed geholpen. Maar wel na heel veel gedoe. Die hele actie heeft ervoor gezorgd dat er bij mij twee toestellen werden bezorgd (eentje aan de deur terug gestuurd), maar dus ook twee keer een Kids & Teens abbo afgesloten. Puinhoop. Maar uiteindelijk telefonisch goed opgelost. Met als resultaat een Fold 8 voor 857 Euro en 0 kosten voor afkoop abbo. O, en een gratis JBL Flip.
Ik had op 50% afkoop gerekend en was daar ook akkoord mee gegaan. Voor mij was dit een meevaller.jgsr schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 19:13:
[...]
Nou dan is de klantenservice nu daarover geinstrueerd.. want ik kreeg met geen mogelijkheid 0 afkoop, het was annuleren en toestel retour of 50% afkoop
Dat waren de deals in de Vodafone winkels, doen ze elkaar jaar rond release.kelgo schreef op maandag 21 september 2026 @ 15:21:
Hoe krijgen mensen hier deals voor 700-800 euro? Ik kom op m'n best rond de 1200 uit. Voor 800 is het een insta-buy, maar kan dit nergens vinden?
Tenzij je hyper obsessed bent zou ik gewoon de L pakken en volgend jaar wel mee doen met de Fold9
Nee valt wel mee, huidige telefoon doet het nog prima! Maar voor een goede deal had ik het graag willen proberenAMDLegion schreef op maandag 21 september 2026 @ 15:26:
[...]
Dat waren de deals in de Vodafone winkels, doen ze elkaar jaar rond release.
Tenzij je hyper obsessed bent zou ik gewoon de L pakken en volgend jaar wel mee doen met de Fold9
Misschien dat er nog een leuke komt met Black friday en anders inderdaad maar even wachten!
Hij zei toen: "Wacht nog maar even een week of twee, dan komt er een nieuwe online actie van Samsung en kun je hem waarschijnlijk wel voor die prijs halen."
Tig keren gebeld, kastje-muur, moeilijk moeilijk. Enkele dagen geleden heb ik weer gebeld, en toen werd ik verzocht naar een VF winkel/filiaal te gaan om dit te regelen. Telefonisch was absoluut niet mogelijk. Zojuist bij de dichtstbijzijnde vestiging geweest, zeker 45 minuten daar bezig geweest met medewerker om afkoop te regelen. Zonder succes...
Medewerker kon weinig zien in de systemen, paar keer is hij lang weggeweest om te 'overleggen' (ik vermoed met winkelmanager ofzo, ergens in een kantoortje uit het zicht). Toen samen ter plekke naar de VF klantenservice gebeld. Daar heeft hij zelf de horror van doorverbinden mogen ervaren want zijn eigen collega's aan de telefoon kregen het niet voor elkaar. Minstens 5 keer werd hij doorverbonden. Uit eindelijke uitspraakwas: we kunnen alleen de gehele order annuleren, maar dan moet ook het toestel terug.
Ondanks dat ik ze erop gewezen had dat VF zelf via hun eigen site afkoop als optie aanbiedt, en ik de winkel niet zou verlaten voordat ik geholpen zou zijn, hielden ze voet bij stuk. Kon niks anders geregeld worden. "Dan kon ik nog lang wachten" , was de botte reactie. (Het is dat ik zelf nog een afspraak elders had, anders had ik het gerust voor elkaar gekregen daar tot sluitingstijd te zitten. Mja, het was me al duidelijk dat empathie en medewerking ver te zoeken was...)
Gevraagd voor een schriftelijke/email bevestiging dat afkoop niet mogelijk was, konden ze niet geven... Zucht.
Dus,.. denk dat dit een gevalletje rechtsbijstand gaat worden. Voor mij is sowieso een ding helder: noooooit meer Vodafone voor wat dan ook.
/rant
Je moet natuurlijk ook geen dreigementen uiten die je niet gaat nakomen. Als iemand in mijn (hypothetische) winkel komt en iets eist dat niet kan met zo'n dreigement, dan zou ik hem waarschuwen dat ik alleen koffie aan kan bieden. Honger kan ik niet voorkomen en rond sluitingstijd zal ik toch de politie moeten bellen.en ik de winkel niet zou verlaten voordat ik geholpen zou zijn, hielden ze voet bij stuk. Kon niks anders geregeld worden. "Dan kon ik nog lang wachten" , was de botte reactie. (
Dat gezegd hebbende is het super-irritant als bedrijven je niet geven waar je recht op hebt. Ik had het duurste abonnement bij Odido genomen, en ingecalculeerd wat het me extra zou kosten als ik onverhoopt het abonnement niet kon wijzigen (EUR 480), maar was erg blij toen dat in een paar klikken geregeld was. Afkopen was voor mij niet nodig, ik ga de aankomende jaren wel ervaren hoe de dekking van Odido is.