• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:36
Animal_X schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 23:37:
[...]

Er zit toch standaard een screen protector op?
Buitenscherm niet, binnenscherm heeft standaard een screenprotector.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:39
Animal_X schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 23:37:
[...]

Er zit toch standaard een screen protector op?
Op het binnenscherm wel (die kun je beter alleen laten vervangen door Samsung zelf), maar op het buitenscherm niet voor zover ik weet.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:02
Merken jullie ook op dat het 5G ontvangst gewoon weg slecht is? Nu ook verschillende landen ervaren en steeds op 4G

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Pukson schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 21:47:
Merken jullie ook op dat het 5G ontvangst gewoon weg slecht is? Nu ook verschillende landen ervaren en steeds op 4G
Met Vodafone bedoel je? Vodafone NL heeft nog geen landelijke n28 (700Mhz) dekking zoals Odido en KPN, en ze hebben het laagste aantal masten van de drie. Waardoor je op veel plekken geen 5G kan vangen als je verder van de mast af bent of in een geïsoleerdere locatie.

Op Odido merk ik geen verschil tussen de S26U en ZF8. Allebei praktisch constant 5G binnen NL.

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• _Anvil_
  • Laatst online: 31-08 16:12
RoelandD schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 20:38:
Met een Odido abbo van € 25 / maand betaalde ik € 1.325,95 voor de Fold8 512GB..
(dat is incl € 4,95 morgen-in-huis porto)

REDELIJK lijkt me.
Gelijk heb je hoor, je kunt wel weer wachten op een magische deal (die dan in het geval van VF in ellende eindigt) maar wie zegt dat ie nog komt? Gewoon een nette prijs en klaar.
Daniel. schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 23:39:
[...]

Buitenscherm niet, binnenscherm heeft standaard een screenprotector.
Semi off topic, maar wat doet de rest hier? Ik heb nooit screenprotectors of hoesjes (kantoorbaan en grotere kinderen ;) ), maar voor de Fold 8 toch in bestelling. Die zou het buitenscherm ook wat moeten afschermen, dus als het binnenscherm al standaard een afneembare protector heeft ben ik klaar wat mij betreft..

[ Voor 36% gewijzigd door _Anvil_ op 24-08-2026 10:19 ]

• RoelandD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:04
Semi off topic, maar wat doet de rest hier? Ik heb nooit screenprotectors of hoesjes (kantoorbaan en grotere kinderen ;) ), maar voor de Fold 8 toch in bestelling. Die zou het buitenscherm ook wat moeten afschermen, dus als het binnenscherm al standaard een afneembare protector heeft ben ik klaar wat mij betreft..
Het is nogal afhankelijk van hoe voorzichtig je met je foon omgaat, maar:

ik heb inmiddels zowat 2 jaar een Fold6 zonder hoes en ook geen screen-protector. Ziet er als-nieuw uit.
Het buitenste scherm in zo kwetsbaar / robuust als dat van een normale gsm.

Mijn moeder heeft nog een Fold4 (jawel). onder de standaard binnenscherm-protector kwamen bubbels in de vouw, dus ik heb die protector verwijderd, en niet vervangen. Dat gaat inmiddels zowat een jaar goed.

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:03
Inmiddels de Fold 8 (via Vodafone) nu zo'n 2 weken in gebruik. Inmiddels i.c.m. een Spigen Airfit Pro als hoesje. (40 eu Amazon, 80 EU bij gsmpunt.nl ..whut? 8)7)
Wat een fijn toestel!

Tot heden echter niets meer vernomen van Vodafone rondom de gecorrigeerde factuur die nog zou volgen, of..wat voor communicatie dan ook wat dat betreft. Met name relevant voor het aanvragen van de Watch7.
Enkele dagen geleden al besloten daar niet meer op te wachten, en de Watch7 aangevraagd met de oorspronklijke factuur, waarvan ik de orderdatum handmatig aangepast (/gecorrigeerd) heb naar de juiste datum m.b.v. een PDF editor. De aanvraag is geaccepteerd en de watch wordt nu verzendklaar gemaakt.

Ander onzeker punt is nog het afkopen van het abbonement. Verzoek tot afkoop ingediend en enige mail die ik gekregen heb is ' wat jammer dat je weggaat bla bla .. " met een eindatum in 2028... (wat dus ook niet correct is).
Ik wacht het maar af, ...

[ Voor 3% gewijzigd door fender89 op 24-08-2026 13:14 ]

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
fender89 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 13:11:
Inmiddels de Fold 8 (via Vodafone) nu zo'n 2 weken in gebruik. Inmiddels i.c.m. een Spigen Airfit Pro als hoesje.
Wat een fijn toestel!

Tot heden echter niets meer vernomen van Vodafone rondom de gecorrigeerde factuur die nog zou volgen, of..wat voor communicatie dan ook wat dat betreft. Met name relevant voor het aanvragen van de Watch7.
Enkele dagen geleden al besloten daar niet meer op te wachten, en de Watch7 aangevraagd met de oorspronklijke factuur, waarvan ik de orderdatum handmatig aangepast (/gecorrigeerd) heb naar de juiste datum m.b.v. een PDF editor. De aanvraag is geaccepteerd en de watch wordt nu verzendklaar gemaakt.

Ander onzeker punt is nog het afkopen van het abbonement. Verzoek tot afkoop ingediend en enige mail die ik gekregen heb is ' wat jammer dat je weggaat bla bla .. " met een eindatum in 2028... (wat dus ook niet correct is).
Ik wacht het maar af, ...
Hier hetzelfde, verzoek tot afkoop... mail met datum 2028, sinds vanmorgen 08:00 aan de lijn met de klantenservice. Meerdere keren werd de verbinding verbroken en kreeg ik weer een andere medewerker te spreken. Uiteindelijk is mijn bestelling geannuleerd?! en heb ik een credit nota voor het toestel ontvangen, wat niet de bedoeling is want ik wil het toestel behouden (en is reeds volledig betaald). Er is een case aangemaakt om het te herstellen. Maar pffff ik weet t even niet meer. Hopelijk komt het goed, het toestel maakt sinds vanmorgen ook geen netwerk verbinding meer, lijkt geblokkeerd.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:35
jgsr schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 13:18:
[...]

Hier hetzelfde, verzoek tot afkoop... mail met datum 2028, sinds vanmorgen 08:00 aan de lijn met de klantenservice. Meerdere keren werd de verbinding verbroken en kreeg ik weer een andere medewerker te spreken. Uiteindelijk is mijn bestelling geannuleerd?! en heb ik een credit nota voor het toestel ontvangen, wat niet de bedoeling is want ik wil het toestel behouden (en is reeds volledig betaald). Er is een case aangemaakt om het te herstellen. Maar pffff ik weet t even niet meer. Hopelijk komt het goed, het toestel maakt sinds vanmorgen ook geen netwerk verbinding meer, lijkt geblokkeerd.
Wacht even.. Is je toestel geblokkeerd?

• jgsr
  • Nu online
coenox schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 14:07:
[...]

Wacht even.. Is je toestel geblokkeerd?
Daar lijkt het wel op, bellen kan wel maar geen internet. Ik ben nu in afwachting van een andere afdeling die het moet corrigeren...

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 16:32

Dennis de Vries

Redacteur
Even offtopic, maar voor de mensen die (nog) geen hoesje voor hun Fold8 hebben. Ik heb de Ostand-case van Torras gekocht. Hoewel de kwaliteit helemaal top is, vind ik 'm eigenlijk net te dik.

Kan ik hier iemand blij mee maken? Hoef er niks voor te hebben, alleen de verzendkosten als je 'm niet kunt ophalen.
edit:
case is vergeven!

[ Voor 10% gewijzigd door Dennis de Vries op 24-08-2026 21:35 ]

• jgsr
  • Nu online
jgsr schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 14:47:
[...]

Daar lijkt het wel op, bellen kan wel maar geen internet. Ik ben nu in afwachting van een andere afdeling die het moet corrigeren...
Ahh vals alarm, bleek foutje van de Miss'es 🤦

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 19:32
Dennis de Vries schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 16:12:
Even offtopic, maar voor de mensen die (nog) geen hoesje voor hun Fold8 hebben. Ik heb de Ostand-case van Torras gekocht. Hoewel de kwaliteit helemaal top is, vind ik 'm eigenlijk net te dik.

Kan ik hier iemand blij mee maken? Hoef er niks voor te hebben, alleen de verzendkosten als je 'm niet kunt ophalen.
Heb toevallig gisteren de Fold 8 besteld. En zat nog te kijken naar hoesjes. Deze kwam ook voorbij!

Mocht je hem nog niet vergeven hebben dan zou ik hem wel willen overnemen.

• coenox
Na heel veel gedoe om de Fold 8 voor de actieprijs van Vodafone te krijgen, ging de promotie van Samsung heel gemakkelijk. Bij gebrek aan een goede factuurdatum heb ik de JBL Flip 7 aangevraagd met de orderbevestiging (datum 1 augustus) en krijg nu bericht dat dit is goedgekeurd.

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:12
singingbird schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 16:26:
[...]

Ik heb Samsung eergisteren benaderd via Whatsapp en de bevestigingsemail als pdf gestuurd en vanochtend een email ontvangen dat mijn aanvraag is goedgekeurd. Dus even geduld en het komt goed!
Nu net dan eindelijk ook de goedkeuringsmail gehad, nadat ik Samsung via Whatsapp benaderd heb en ze de bevestigingsmail hebben toegevoegd aan mijn dossier:

Beste Niels,

Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Vodafone: Ontvang nu tijdelijk de Galaxy Watch7 LTE bij aankoop van de nieuwe Galaxy Z Fold8 Ultra, Z Fold8 of Z Flip8” is goedgekeurd.

Uiteindelijk alles dus goed gekomen, maar zou niet snel meer aan zo'n actie bij Vodafone mee doen.

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-08 19:13
soulcrusher schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 14:03:
Hier heb ik geprobeerd met de factuur met verkeerde datum de watch7 aan te vragen die uiteraard afgekeurd werd. Ik heb via WhatsApp contact met Samsung en uiteindelijk een PDF van de mail met bestel bevestiging met juiste datum gemaakt en die doorgestuurd. Het is nu weer in behandeling. Ik laat weten wat de uitkomst is.
Hier ook goedgekeurd zojuist :)
Nu nog de JBL proberen O-)

iRacing Profiel

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

robotjoek

Samsung S25U + Huawei D2

soulcrusher schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 10:39:
[...]

Heb je daar toevallig nog een link van ?🫣

Fiat500e + Ratio Solar

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:45

Christiano007

Ich bin der champion

Jammer dat ik het hele afkoop gebeuren heb gemist van vodafone. Had voor +- 1000 euro wel belang bij het toestel. Maar nu zie ik dat ik 14/1500 euro moet betalen als ik verleng bij Odido. Dat is mij teveel van het goede.

Of heeft iemand nog aanbieding tips?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 00:07
Christiano007 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 13:33:
Jammer dat ik het hele afkoop gebeuren heb gemist van vodafone. Had voor +- 1000 euro wel belang bij het toestel. Maar nu zie ik dat ik 14/1500 euro moet betalen als ik verleng bij Odido. Dat is mij teveel van het goede.

Of heeft iemand nog aanbieding tips?
Was tot gisteren rond 1100 euro bij Odido. Vandaag de prijzen verhoogd zie ik.

• M-W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:56

M-W

soulcrusher schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 10:39:
[...]

hoe heb je het gedaan? vorige week samsung gesproken en die weigerde de bestelbevestiging

• Tshrr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06:54
Is er iemand die de JBL Flip7 ook daadwerkelijk al ontvangen heeft?
Ik ben vast ongeduldig maar was even benieuwd.

Bij mij 5 augustus goedgekeurd.
Hij zou binnen 7 weken worden verzonden maar week 6 en 7 liggen bij mij in de vakantie.

Zal je net zien 😭

edit: zojuist een bevestiging dat hij onderweg is. Misschien lezen ze hier mee 🫠

[ Voor 14% gewijzigd door Tshrr op 25-08-2026 16:53 ]

• Svinken
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:21
M-W schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 14:57:
[...]

hoe heb je het gedaan? vorige week samsung gesproken en die weigerde de bestelbevestiging
Ik lig ook nog in de clinch met Samsung. Afwijzingen, WhatsApp gesprekken waarbij het soms uren duurt voordat je een reactie krijgt, chat gewoon afgebroken. En een telefoonnummer is niet te vinden, ook al Klik je op "telefonisch contact" op de site. Stom van Samsung, maak je zo'n mooi produkt, verpest je de ervaring alsnog.

• Pierre Sec
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 12:06
Lynix schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 14:34:
[...]

Ik heb er gister nog 2 besteld bij Odido voor 1155. Een voor ongetekende en een voor mijn vriendin. En zie dat ze nu weer de "oude" prijs zijn, 1565. Dat geeft toch het gevoel dat ik een prima deal heb (x2). Aan die gratis watch8 heeft mijn vriendin niets, want 46mm, dus er gaat minimaal 1 op marktplaats.

• jgsr
  • Nu online
Ik heb net de Thinborne Aramid case binnen en moet zeggen... ding is dun! Past perfect.
Had er eerst een amazon case op van Lemxiee en vond die al prima maar het verschil tussen
de twee merken is bizar. Krijg van de week nog een Spigen air binnen, even afhankelijk van hoe
die bevalt ga ik een keuze maken. Wellicht dat ik de andere retourneer of hier op V&A zet.

• soulcrusher
robotjoek schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 13:06:
[...]

Heb je daar toevallig nog een link van ?🫣
Hierzo

iRacing Profiel

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Lynix schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 14:34:
[...]

Net nog een keer gebeld en de actie is idd weg voor die prijs. Ze konden ook niets meer betekenen helaas

• MarcyPay
  • Registratie: November 2025
Momenteel ook in gesprek met Samsung via Whatsapp over de verkeerde datum na een initiele afwijzing. Lijkt tot nu toe wel soepel te gaan, maar nog geen finaal uitsluitsel, verwacht morgen meer.

Waarom ik dit bericht vooramelijk typ: Ik las in de speciale voorwaarden van de Flip actie dat het te combineren is met de Watch actie. Wel specifiek voor Vodafone klanten.

Dus mocht het bij je zijn afgewezen omdat je IMEI al gebruikt was heb je een goede stok om mee te slaan!

Ik kan geen screenshot bijvoegen hier, maar te vinden in de derde alinea:

https://promotion-api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_92087.pdf

Te vinden op de actiepagina van de Flip (@robotjoek):

https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/V4D2GFTMTCTUD

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Is bij iemand z'n Samsung LikeWize trade-in al volledig afgerond? M'n S24+ ligt nu al 2 weken in Tsjechië bij ze, maar heb nog niet eens iets van een ontvangstbevestiging gekregen.. weer een waardeloze inruil ervaring :')

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06:45

ParaWM

Pro Prutser

MarcyPay schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 18:45:
Momenteel ook in gesprek met Samsung via Whatsapp over de verkeerde datum na een initiele afwijzing. Lijkt tot nu toe wel soepel te gaan, maar nog geen finaal uitsluitsel, verwacht morgen meer.

Waarom ik dit bericht vooramelijk typ: Ik las in de speciale voorwaarden van de Flip actie dat het te combineren is met de Watch actie. Wel specifiek voor Vodafone klanten.

Dus mocht het bij je zijn afgewezen omdat je IMEI al gebruikt was heb je een goede stok om mee te slaan!

https://promotion-api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_92087.pdf

Held :) Deze bijzondere voorwaarden zijn veranderd, want ik had ze gedownload begin Augustus:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EzfeWx9LrS5Ji5o2mMea9tiUNhw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5sPrUwdggdpqaGH6yCn1YleK.jpg?f=fotoalbum_large

Maar ook op de WhatsApp gegaan en er is een case aangemaakt; hij had goede hoop dat het goed komt alsnog.

Sinterklaas wil bier !

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:29
ParaWM schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 20:05:
[...]

Held :) Deze bijzondere voorwaarden zijn veranderd, want ik had ze gedownload begin Augustus:

~[Afbeelding]

Maar ook op de WhatsApp gegaan en er is een case aangemaakt; hij had goede hoop dat het goed komt alsnog.
Ik heb ook een bericht doorgezet naar Samsung via WhatsApp, hoe lang duurde het voordat Samsung reageerde? Want mijn ervaringen van Whatsapp contact met Samsung in het verleden zijn heel wisselend.

[ Voor 107% gewijzigd door Megapaul op 25-08-2026 22:19 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• jagroep
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:44
Is er iemand die zowel een watch 7 als een jbl flip promo goedgekeurd heeft gekregen na aanschaf via de vodafone actie? Zo ja, heb je hier iets bijzonders voor gedaan? Bijvoorbeeld beide imei's gebruikt voor de registratie? Watch is bij mij goedgekeurd en ontvangen, maar jbl heb ik nog niet geprobeerd omdat ik las over de afwijzingen.

Ik hoor het graag.

• Megapaul
jagroep schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:26:
Is er iemand die zowel een watch 7 als een jbl flip promo goedgekeurd heeft gekregen na aanschaf via de vodafone actie? Zo ja, heb je hier iets bijzonders voor gedaan? Bijvoorbeeld beide imei's gebruikt voor de registratie? Watch is bij mij goedgekeurd en ontvangen, maar jbl heb ik nog niet geprobeerd omdat ik las over de afwijzingen.

Ik hoor het graag.
Als je een paar berichten terug leest dan zie je dat je de Samsung watch7 lte en de JBL flip kan aanvragen.

Hier alle links:
Samsung watch 7 aanvraagpagina
voorwaarden: https://promotion-api.my-...ConditionsLegal_92213.pdf
JBL flip 7 aanvraagpagina
voorwaarden: https://promotion-api.my-...ConditionsLegal_92087.pdf

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:55
stin00 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 19:37:
Is bij iemand z'n Samsung LikeWize trade-in al volledig afgerond? M'n S24+ ligt nu al 2 weken in Tsjechië bij ze, maar heb nog niet eens iets van een ontvangstbevestiging gekregen.. weer een waardeloze inruil ervaring :')
Ik moest een mail sturen en toen hebben ze vandaag een mail gestuurd dat het afgerond was. Zag er wel amteuristisch uit.

• MarcyPay
Megapaul schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:02:
[...]

Ik heb ook een bericht doorgezet naar Samsung via WhatsApp, hoe lang duurde het voordat Samsung reageerde? Want mijn ervaringen van Whatsapp contact met Samsung in het verleden zijn heel wisselend.
Na een paar keer 'medewerker spreken' tegen de chat bot, werd een medewerker bijgehaald. Binnen 6 min antwoord, 15min voordat er een case was aangemaakt en ik denk dat ik zo'n 15 min daarna weer een mail ontving met een verzoek voor additionele informatie.

Dus valt niet tegen! Deze laatste informatienet voor sluitingstijd ingeleverd, dus verwacht/hoop dat het morgen of de komende dagen wel goed komt.

• Megapaul
MarcyPay schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 23:53:
[...]

Na een paar keer 'medewerker spreken' tegen de chat bot, werd een medewerker bijgehaald. Binnen 6 min antwoord, 15min voordat er een case was aangemaakt en ik denk dat ik zo'n 15 min daarna weer een mail ontving met een verzoek voor additionele informatie.

Dus valt niet tegen! Deze laatste informatienet voor sluitingstijd ingeleverd, dus verwacht/hoop dat het morgen of de komende dagen wel goed komt.
Ik heb inmiddels contact gehad met een medewerker, die gaf aan ik heb het doorgezet en neem over 3 dagen weer contact op, dat is een heel ander antwoord wat jij hebt gekregen.

• jagroep
Megapaul schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:49:
[...]

Als je een paar berichten terug leest dan zie je dat je de Samsung watch7 lte en de JBL flip kan aanvragen.

Hier alle links:
Samsung watch 7 aanvraagpagina
voorwaarden: https://promotion-api.my-...ConditionsLegal_92213.pdf
JBL flip 7 aanvraagpagina
voorwaarden: https://promotion-api.my-...ConditionsLegal_92087.pdf
Met alle respect, dat heb ik gelezen maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik heb ook veel berichten gelezen dat 1 van de twee werd afgekeurd, dus ik vraag bij wie het wel is gelukt en of daar iets speciaals voor is gedaan.

• Megapaul
jagroep schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 07:56:
[...]

Met alle respect, dat heb ik gelezen maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik heb ook veel berichten gelezen dat 1 van de twee werd afgekeurd, dus ik vraag bij wie het wel is gelukt en of daar iets speciaals voor is gedaan.
In eerste instantie zijn er bij mensen 1 van de 2 aanvragen afgekeurd, zo ook bij mij. Er zijn ook mensen waarbij de 2 promotieaavragen wel in één keer is goedgekeurd.

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Bij mij zijn allebei de promo's goedgekeurd, zonder gedoe. Overigens nu drie weken na levering nog steeds niks over de trade in via likewize vernomen. Zowel bij likewize zelf als hij samsung melding van gemaakt, wil niet dat het toestel straks geblokkeerd wordt oid.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 00:07
Net contact gehad met Samsung Support maar die kunnen mij niet helpen betreft de watch zolang de datum op de factuur of contract niet goed staat

[ Voor 3% gewijzigd door Lynix op 26-08-2026 14:47 ]

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Hier de JBL promotie vandaag ontvangen, én vandaag verkocht op marktplaats voor 75,-, dat lijkt voor nu een prima prijs dus, zeker gegeven dat ze nieuw bij de winkels voor 110,- te koop zijn.

• robotjoek
  • Nu online

robotjoek

Samsung S25U + Huawei D2

fender89 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 13:11:
Inmiddels de Fold 8 (via Vodafone) nu zo'n 2 weken in gebruik. Inmiddels i.c.m. een Spigen Airfit Pro als hoesje. (40 eu Amazon, 80 EU bij gsmpunt.nl ..whut? 8)7)
Wat een fijn toestel!

Welke PDF editor heb je gebruikt als ik vragen mag, en gratis ?

Fiat500e + Ratio Solar

• fender89
@robotjoek Acrobat Pro (free trial)

• soulcrusher
robotjoek schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 18:42:
[...]

Welke PDF editor heb je gebruikt als ik vragen mag, en gratis ?
Libreoffice Draw kan het ook overigens ;)

iRacing Profiel

• robotjoek
  • Nu online

robotjoek

Samsung S25U + Huawei D2

Gelukt, thx !

Fiat500e + Ratio Solar

• xlvg
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 31-08 14:15
nog ergens een goeie deal voor de fold 8 ?

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:34
Ik ben ook aan het rondkijken. Odido deal was nog prima, maar die is helaas ook weg.

Wekt wel een beetje FOMO. Als je een goede deal ziet, moet je eigenlijk meteen bestellen

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 09:05

Animal_X

Rodin

Marktplaats... Daar staan ze echt bij bosjes aangeboden. Vaak ongeopend in doos door mensen die wel net een goede deal hebben kunnen sluiten en een paar euro willen verdienen...

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Famoso schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 12:18:
Bij mij zijn allebei de promo's goedgekeurd, zonder gedoe. Overigens nu drie weken na levering nog steeds niks over de trade in via likewize vernomen. Zowel bij likewize zelf als hij samsung melding van gemaakt, wil niet dat het toestel straks geblokkeerd wordt oid.
Ter info, voor wie via Samsung besteld heeft met trade-in, reactie van Samsung:

"We willen je graag informeren dat er technische isseu is waardoor de retour labels zijn vertraagd. Zodra de technische fout is opgelost, ontvang je van Likewize een mail met alle informatie."

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:55
Famoso schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 16:14:
[...]

Ter info, voor wie via Samsung besteld heeft met trade-in, reactie van Samsung:

"We willen je graag informeren dat er technische isseu is waardoor de retour labels zijn vertraagd. Zodra de technische fout is opgelost, ontvang je van Likewize een mail met alle informatie."
Dit is wat van Likewize heb gekregen. Moest wel eerst mailen en duurde lang. Bem geen fan van deze verandering;

"Good afternoon,

Thank you for your email.

Your device xxxxxxxxxxxx was inspected on the 12th August

Your device xxxxxxxxxx was inspected on the 20th August

Your trade in is complete

Regards

Samsung Trade In"

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-08 01:42
Met code GALAXYB2S krijg je veel korting zie ik

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

blue13x schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 18:34:
[...]

Dit is wat van Likewize heb gekregen. Moest wel eerst mailen en duurde lang. Bem geen fan van deze verandering;

"Good afternoon,

Thank you for your email.

Your device xxxxxxxxxxxx was inspected on the 12th August

Your device xxxxxxxxxx was inspected on the 20th August

Your trade in is complete

Regards

Samsung Trade In"
Ah ja. Ik heb dus nog niet eens instructies voor mijn retour gekregen :P

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

tottianovic schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 19:28:
Met code GALAXYB2S krijg je veel korting zie ik
Waar?

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 09:05

Animal_X

Rodin

Samsung shop. Samen met NEWFF26 krijg je EUR 418,10 korting.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n1Feh4w0L5kjFPXlS8apu17CmCc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/exXFLBhvMhLFgWXNlc9BR2I2.jpg?f=fotoalbum_large

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Werkt iig niet op de goedkoopste versie

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-08 01:42

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:18
Animal_X schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 21:52:
[...]

[Afbeelding]
En met BOOSTFF8 krijg je gratis Buds4 Pro. In de Samsung Shop. Helaas kun je tegenwoordig nog maar twee codes gebruiken, en sommige zijn niet te combineren.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• xlvg
In combinatie met Odido abbo via Belsimpel kost de telefoon 1.346 mocht dat voor iemand intressant zijn.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

xlvg schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 09:11:
In combinatie met Odido abbo via Belsimpel kost de telefoon 1.346 mocht dat voor iemand intressant zijn.
Welke combi is dat dan?

• xlvg
Als je onbeperkt pakt. als je wat minder MB's pak dan word je toestel prijs ietsjes duurder

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 16:14
Dat mensen nu nog 500€ meer willen uitgeven dan de Vodafone prijs is wel een bewijs van hoe goed de Fold8 ontvangen wordt.

Ik zou het zelf echt niet meer doen voor zoveel meer geld, je loopt ook direct achter op resale value aangezien het gross hem onder de 1000€ heeft kunnen kopen.

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:08

DON PAPA

Tweaker-fan

Animal_X schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:27:
Marktplaats... Daar staan ze echt bij bosjes aangeboden. Vaak ongeopend in doos door mensen die wel net een goede deal hebben kunnen sluiten en een paar euro willen verdienen...
Wees daar wel heel voorzichtig mee, want als de verkoper de telefoon heeft gekocht met inruil voordeel en hij stuurt vervolgens geen inruil in, dan kan Samsung de nieuwe telefoon blokkeren zodat hij onbruikbaar wordt. Koop dus wel bij een betrouwbare verkoper

• SYQ
  • Niet online

SYQ

iemand bestelling geannuleerd (10dgn geleden) bij vodafone en ook geld terug gekregen? of gaat daar ook x aantal weken overheen? ik vertik het om nu de ks te bellen, geen zin om me weer druk te maken zo voor het weekend bewaar ik wel voor maandag

• Regenton556
  • Registratie: Augustus 2026
  • Laatst online: 10:30
Heeft iemand zijn watch al binnen? Jbl heb ik wel maar watch staat al een tijd op backorder (untranslated status)

• AMDLegion
SYQ schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 14:15:
iemand bestelling geannuleerd (10dgn geleden) bij vodafone en ook geld terug gekregen? of gaat daar ook x aantal weken overheen? ik vertik het om nu de ks te bellen, geen zin om me weer druk te maken zo voor het weekend bewaar ik wel voor maandag
Paar jaar terug heb ik bijna 5 maanden moeten wachten op een 900€ terugbetaling die vanaf dag 1 na retour al beloofd was. Ging gewoon iets mis helemaal in het begin en 5 maanden lang wou niemand het oplossen.

• MD81
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-08 15:39
SYQ schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 14:15:
Ik wacht ook nog op terugbetaling. 20-08 Fold geretourneerd in VF winkel, 26-08 creditnota ontvangen en wacht nu op terugbetaling.

• jagroep
Regenton556 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 14:23:
Heeft iemand zijn watch al binnen? Jbl heb ik wel maar watch staat al een tijd op backorder (untranslated status)
Ja, heb ik binnen. In combinatie met Vodafone deal. De JBL promo heb ik twee dagen geleden ingediend, maar nog geen bevestiging of hij goedgekeurd is en is zonet goedgekeurd

[ Voor 4% gewijzigd door jagroep op 28-08-2026 19:11 ]

• coenox
Ik heb mij 20 augustus aangemeld voor de JBL promo (op basis van de Vodafone orderbevestiging), 25 augustus goedkeuring en zou vandaag worden bezorgd. Heb dit alleen verzet omdat ik niet thuis ben.

• BiG-GuY
  • Nu online

BiG-GuY

Voor als iemand nog interesse heeft in de Z Flip 8, mijn man heeft er net eentje besteld via Belsimpel met ook weer een zeer goede korting:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LJYIJmkIvJ822AdgxXABx3SWTt8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HFiB12grdE8Rc6zFFaHrZsRY.jpg?f=fotoalbum_large

En dan dus op de dag van binnenkomst het abo gelijk verlagen naar laagste bundel optie en dan dag later bellen voor afkopen.

• fender89
BiG-GuY schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 17:47:
Voor als iemand nog interesse heeft in de Z Flip 8, mijn man heeft er net eentje besteld via Belsimpel met ook weer een zeer goede korting:

[Afbeelding]

En dan dus op de dag van binnenkomst het abo gelijk verlagen naar laagste bundel optie en dan dag later bellen voor afkopen.
Mmm..misschien wel interessant voor mijn partner..

Doet Odido aan afkopen? Info wat ik her en der tegenkom is daar niet helemaal duidelijk over. En, kun je het abonnement lager zetten dan het oorspronkelijk afgesloten maandbedrag?

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:07
AMDLegion schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 11:41:
Dat mensen nu nog 500€ meer willen uitgeven dan de Vodafone prijs is wel een bewijs van hoe goed de Fold8 ontvangen wordt.

Ik zou het zelf echt niet meer doen voor zoveel meer geld, je loopt ook direct achter op resale value aangezien het gross hem onder de 1000€ heeft kunnen kopen.
Dat is bij de eerdere Folds niet anders geweest hoor. Loop zelf al vanaf de Fold 4 mee en betaal gemiddeld tussen de 950 en 1200 euro voor een Fold toestel (exclusief inruil).

Afgelopen week mijn Fold 7 (met gebruikssporen) verkocht voor 750. Dus dat gaat allemaal wel...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
fender89 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 20:20:
[...]

En, kun je het abonnement lager zetten dan het oorspronkelijk afgesloten maandbedrag?
Dat hoop ik van harte, anders betaal ik me blauw de aankomende twee jaar. Maar volgens mij moet het kunnen
Soms heb je wat meer data of belminuten nodig, en soms wat minder. Snappen we. Daarom kan je je bundel tijdens je contractperiode elke maand aanpassen. Zo gedaan.

• BiG-GuY
  • Nu online

BiG-GuY

fender89 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 20:20:
[...]

Mmm..misschien wel interessant voor mijn partner..

Doet Odido aan afkopen? Info wat ik her en der tegenkom is daar niet helemaal duidelijk over. En, kun je het abonnement lager zetten dan het oorspronkelijk afgesloten maandbedrag?
Ja en ja. Als je in dit topic terugzoekt naar mijn posts. Ik had het duurste abo gedaan met Klantkorting voor 12 maanden met de Fold 8. De dag dat het toestel binnen was kon ik het nummer toevoegen aan de Mijn Odido omgeving/app. Daarna kon ik het abo direct omlaag zetten naar het laagste abo. Nergens in je abo zie je dan nog wat je origineel afgesloten had. Je mag bij Odido elke maand 1x omhoog of omlaag veranderen qua abo.

Een dag later heb ik gebeld en specifiek gezegd dat ik het abonnement wil afkopen. Dat kon zonder problemen. Je betaald dan in 1x de resterende termijnen van op dat moment geldende abo prijs per maand. Met het laagste abo met klantkorting is dat 12x12,50 = €150

Tot nu toe heb ik overigens nog geen eind afrekening gekregen van Odido. Alleen de eerste maandfactuur van €3,73.

• MarcyPay
MarcyPay schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 23:53:
[...]

Voor de geïnteresseerden; bij mij is de watch7 promotie goedgekeurd vandaag. Dus met een verkeerde factuurdatum, gelukt door het additioneel inleveren van het contract met dat 18xxxxxd nummer dat in het megadealweekend werd gemaild door Vodafone.

• Dennisweb
  • Laatst online: 14:39
[...]

[Afbeelding]
Nou ja, zeg. Net een weekje te vroeg besteld. Oh well...

• AMDLegion
[...]

[Afbeelding]
Bijna twee keer zo duur als de Vodafone prijs...

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:23
AMDLegion schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 00:59:
[...]

Bijna twee keer zo duur als de Vodafone prijs...
Nee hoor, Vodafone was 851+150 abbo kosten = 1000eur

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07:12
Game_overrr schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 09:35:
[...]

Heb wel buds 4 pro gekocht voor 125 en inmiddels voor 85 euro de watch 7 verkocht. Vodafone niet het dubbele maar in the end wel het goedkoopst en een stuk goedkoper dan Samsung

• AMDLegion
Game_overrr schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 09:35:
[...]

Zeker waar. Maar alsnog, in mijn geval had ik weer een nieuw abbo nodig dus de deals die ik nu zie voelen echt absurd aan.

• AMDLegion
niels2322 schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 10:43:
[...]

Heb wel buds 4 pro gekocht voor 125 en inmiddels voor 85 euro de watch 7 verkocht. Vodafone niet het dubbele maar in the end wel het goedkoopst en een stuk goedkoper dan Samsung
Yep same hier. Heb na resale van accesoires en cashback zon 150€ extra bespaard nog.

• AMDLegion
Maar wat een geweldige telefoon. Ik heb er wel een goed hoesje omheen gedaan, niet eens zo zeer voor bescherming want ik gebruik mn telefoons altijd zonder hoesje of screen protector, zo ook mijn iPhone Air. Maar de Fold8 heeft echt wat grip nodig om hem comfortabel te gebruiken naar mijn ervaring.

Ik heb de Benks Kevlar case, prijzig hoesje maar met deze eromheen voelt het wel echt geweldig aan en is de Fold8 mijn favoriete tech item. De telefoon is zo veelzijdig. Ik heb al zoveel workflows die ik normaal op mn Mac doe ( browser based ) volledig via mn Fold8 gedraaid zonder problemen en met comfort dankzij het opengevouwen scherm.

Opgevouwen heeft de Fold8 mij weer het comfort gegeven van de 13 mini, misschien iets onhandiger dan de 13 mini maar scheelt niet veel. En de Fold8 geeft daar een veel comfortabelere type ervaring voor terug. Voor puur messaging en email vouw ik de telefoon niet open, ook niet voor Google Maps, muziek of fotos maken word hij niet opengevouwen.

Alleen als ik een multi window workflow moet doen ( mail + browser ), serie/film ga kijken of een game ga spelen open ik pas de Fold8 open.

10/10 ervaring

Wel gebaseerd op de 850€ prijs, denk niet dat ik er zo euforisch over zou zijn op de prijzen die ik nu voorbij zie komen.

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07:12
AMDLegion schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 12:04:
Maar wat een geweldige telefoon. Ik heb er wel een goed hoesje omheen gedaan, niet eens zo zeer voor bescherming want ik gebruik mn telefoons altijd zonder hoesje of screen protector, zo ook mijn iPhone Air. Maar de Fold8 heeft echt wat grip nodig om hem comfortabel te gebruiken naar mijn ervaring.

Ik heb de Benks Kevlar case, prijzig hoesje maar met deze eromheen voelt het wel echt geweldig aan en is de Fold8 mijn favoriete tech item. De telefoon is zo veelzijdig. Ik heb al zoveel workflows die ik normaal op mn Mac doe ( browser based ) volledig via mn Fold8 gedraaid zonder problemen en met comfort dankzij het opengevouwen scherm.

Opgevouwen heeft de Fold8 mij weer het comfort gegeven van de 13 mini, misschien iets onhandiger dan de 13 mini maar scheelt niet veel. En de Fold8 geeft daar een veel comfortabelere type ervaring voor terug. Voor puur messaging en email vouw ik de telefoon niet open, ook niet voor Google Maps, muziek of fotos maken word hij niet opengevouwen.

Alleen als ik een multi window workflow moet doen ( mail + browser ), serie/film ga kijken of een game ga spelen open ik pas de Fold8 open.

10/10 ervaring

Wel gebaseerd op de 850€ prijs, denk niet dat ik er zo euforisch over zou zijn op de prijzen die ik nu voorbij zie komen.
Helemaal eens! Ik gebruik voor productiviteit een Arzopa scherm die ik met usbc kan aansluiten op de samsung. Met dex een top ervaring! Scherm kan dan niet helemaal helder maar met een powerbank aangesloten op het scherm gaat dat wel goed. Via Moonlight kan ik dan ook nog boven mijn pc bedienen als ik iets op windows moet hebben (maar eigenlijk hen ik dat niet). Dit is overigens niet zo zeer te danken aan de Fold maar meer het Samsung ecosysteem met de snapdragon.

Hiervoor had ik een iPhone 16 pro en daarvoor de Fold 6. Die had ik bewust weg gedaan omdat ik bang was dat hij kapot ging EN ik de Fold nog niet volwassen genoeg vond. Die mening is inmiddels veranderd, echt een top toestel. Camera is dik in order, behalve voor zoomen. Maarja dat doe ik toch niet, behalve een paar keer per jaar als bijv de kids op het stand al bij de zee zijn.

#offtopic dat wel..

• xlvg
nou dit weekend de fold 8 in gebruik genomen maar hij gaat toch terug helaas.

de tablet modus is fantastisch maar de kleine outer display is toch echt iets te veel compensatie. Speakers zijn ook wel aanzienelijk slechter.

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05:23
Ik krijg helaas geen goedkeuring voor de promoties.

Eerst heb ik de factuur gebruikt die ik bij het afrekenen heb ontvangen. Deze is afgekeurd omdat de factuur volgens de beoordeling niet duidelijk genoeg was.

Vervolgens heb ik de contractsamenvatting verstuurd, maar ook deze is afgewezen.

Op welke manier kan ik wel aanspraak maken?

[ Voor 13% gewijzigd door NightForce op 01-09-2026 15:41 ]

• jagroep
NightForce schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 15:38:
Ik krijg helaas geen goedkeuring voor de promoties.

Eerst heb ik de factuur gebruikt die ik bij het afrekenen heb ontvangen. Deze is afgekeurd omdat de factuur volgens de beoordeling niet duidelijk genoeg was.

Vervolgens heb ik de contractsamenvatting verstuurd, maar ook deze is afgewezen.

Op welke manier kan ik wel aanspraak maken?
Vodafone contract die ik in de winkel heb ontvangen op 1 augustus was voldoende (naast imei screenshot) voor de watch 7 en flip promo. Ik weet de details niet van jouw aankoop, dus kan niet echt advies uitbrengen aan je.

• Megapaul
MarcyPay schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 18:45:

Dankzij jouw bericht heb ik ook contact opgenomen met Samsung, eerst via WhatsApp, een aantal dagen later via de telefoon en afgelopen vrijdag weer via WhatsApp, toen is er ook daadwerkelijk een case aangemaakt en zojuist kring ik een e-mail dat de promotie van de watch 7 LTE ook goedgekeurd is. *O* Naast de al reeds goedgekeurde promotie van de JBL flip 7 speaker. Het duurt ff maar dan heb je ook wat. 8)

• 84hannes
  • Nu online
Ik heb mijn Fold8 met een Odido abonnement bij mobiel.nl gekocht. Dat leek me niet voldoen aan de voorwaarden voor een gratis Watch8, maar ik heb het formulier toch maar ingevuld. Ik was dan ook verbaasd, zeker na jullie ellende met Vodafone en dubbele acties, om dit mailtje te ontvangen.
Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Odido/Ben/KPN/Simyo: Ontvang tijdelijk een Galaxy Watch8 Classic LTE bij aankoop van een Galaxy Z Fold8 Ultra, Z Fold8 of Z Flip8” is goedgekeurd.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:30

MaDLiVe

.-Observer-.

Heeft iemand nog een link naar de flip promo of is die alweer afgelopen? Kon hem niet vinden onder de promoties.

[ Voor 21% gewijzigd door MaDLiVe op 02-09-2026 07:23 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• 84hannes
  • Nu online
MaDLiVe schreef op woensdag 2 september 2026 @ 07:22:
Heeft iemand nog een link naar de flip promo of is die alweer afgelopen? Kon hem niet vinden onder de promoties.
Wat bedoel je met "de flip promo"?

• jgsr
  • Nu online
MaDLiVe schreef op woensdag 2 september 2026 @ 07:22:

• Havoc1987
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 15:21
84hannes schreef op woensdag 2 september 2026 @ 06:44:
Ik heb mijn Fold8 met een Odido abonnement bij mobiel.nl gekocht. Dat leek me niet voldoen aan de voorwaarden voor een gratis Watch8, maar ik heb het formulier toch maar ingevuld. Ik was dan ook verbaasd, zeker na jullie ellende met Vodafone en dubbele acties, om dit mailtje te ontvangen.

[...]
Heb je je aanvraag gedaan met je factuur van mobiel.nl? Of met een contract van Odido? Klinkt alsof ik dat dan ook wel eens wil proberen :p

• 84hannes
  • Nu online
Havoc1987 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 09:50:
[...]

Heb je je aanvraag gedaan met je factuur van mobiel.nl? Of met een contract van Odido? Klinkt alsof ik dat dan ook wel eens wil proberen :p
Gewoon de factuur van mobiel.nl, en als winkel "Odido" geselecteerd. Odido staat natuurlijk wel vermeld op de factuur.
Proberen kan altijd. Het hangt waarschijnlijk af van wie het verwerkt.

• AMDLegion
De Fold8 is zo verslavend... Ik weet niet of dit zo verstandig was om aan te kopen. Ik doe gewoon alles met dit ding nu.

Mn Watch7 is overigens ook goedgekeurd na lang mekkeren :)

• hafp
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:59
84hannes schreef op woensdag 2 september 2026 @ 10:42:
[...]

Gewoon de factuur van mobiel.nl, en als winkel "Odido" geselecteerd. Odido staat natuurlijk wel vermeld op de factuur.
Proberen kan altijd. Het hangt waarschijnlijk af van wie het verwerkt.
Ik heb een afwijzing gekregen met een Belsimpel factuur (waar het Odido abonnement op gespecificeerd staat). Ze waren daar wel snel mee, zo'n anderhalf uur. Het zal afhankelijk zijn wie het verwerkt maar ik begrijp de afwijzing wel.

• M-W
  • Registratie: Juni 2006

M-W

Bij mij is de online bestelling met de factuur met de verkeerde datum door samsung afgewezen. Hierna heb ik met de bestelbevestigingsemail (dus niet de samenvatting) het nog een keer opnieuw aangevraagd en de Watch is goedgekeurd. Echter is de watch nog steeds niet verzonden.
Hierna heb ik de JBL flip aangevraagd met dezelfde bestelbevestiging. Deze is ook goedgekeurd en inmiddels verzonden en ligt momenteel in een DHL ophaal kluisje ( moet hem na werk ophalen).

Ik weet niet of de goedkeuring komt doordat ze in principe nu de factuur en de bestelbevestiging allebei hebben of alleen door de bestelbevestiging. Ik zou zelf niet de klantenservice van samsung gaan contacteren na de eerste afwijzing. Je krijgt de afdeling toch niet te spreken en je gaat een ellenlange frustrerende traject in zonder duidelijkheid. Beter is opnieuw de aanvraag te doen met de bestelbevestiging.

• iuuk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
BiG-GuY schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 20:01:
En daarom gebruik ik liever Rebuy voor het verkopen van mijn toestel. Ook hogere inruilwaarde dan bij de andere opties.

10-aug aangemeld, 13-aug verzonden, 19-aug verwerkt/uitbetaald en 20-aug geld ontvangen op de rekening.
Ik heb dit inmiddels ook geprobeerd, maar dat is meteen de laatste keer. Ik had wel verwacht dat ze er wat krasjes bij zouden verzinnen/krijgen, maar ik krijg een filmpje terug met een grote kras op de onderkant die er zeker niet zat. Ik was zelf zo dom om mijn eigen fotos zonder flits te nemen, dus kan ik helaas niks inbrengen tegen die twee bovenste (die ik voelde noch zag), maar de onderste zat er al helemaal niet.

Vervolgens stuur ik een bericht dat mijn bonuscode niet verwerkt is in mijn nieuwe bod en waar ze die onderste kras vandaan halen, want als ik hem zo terugkrijg krijg ik niet een zelfde ingestuurd product terug, en krijg ik een AI gegenereerd antwoord terug dat in nergens antwoord op mijn vraag geeft.

Ter vergelijking;

https://grading.rebuy.com/assets/6cdc02b3-3a79-4813-b289-f83dcb325c23/2915bb77-786b-4548-a8a3-42ab8c707f68/video.mp4

vs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z2MgQmw28CdwXYRZ19vw8NByho0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zMPWbRXYfwNdNwADEYAhdQbe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MGNMJrRZkaKFzwDrbj7PMUeJvV4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uk3poLgNl7az2OtXwm9Nkp7r.jpg?f=fotoalbum_large

Een dikke kras zoals ze op de onderkant hebben zou ook hier echt wel opvallen.

Het bod valt vervolgens 100 euro lager uit omdat ze dingen moeten vervangen, wat voor €100 euro natuurlijk nooit gaat gebeuren met een scherm.

Absolute afrader wat mij betreft dus.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
iuuk schreef op woensdag 2 september 2026 @ 14:18:
[...]

Ik heb dit inmiddels ook geprobeerd, maar dat is meteen de laatste keer. Ik had wel verwacht dat ze er wat krasjes bij zouden verzinnen/krijgen, maar ik krijg een filmpje terug met een grote kras op de onderkant die er zeker niet zat. Ik was zelf zo dom om mijn eigen fotos zonder flits te nemen, dus kan ik helaas niks inbrengen tegen die twee bovenste (die ik voelde noch zag), maar de onderste zat er al helemaal niet.

Vervolgens stuur ik een bericht dat mijn bonuscode niet verwerkt is in mijn nieuwe bod en waar ze die onderste kras vandaan halen, want als ik hem zo terugkrijg krijg ik niet een zelfde ingestuurd product terug, en krijg ik een AI gegenereerd antwoord terug dat in nergens antwoord op mijn vraag geeft.

Ter vergelijking;

https://grading.rebuy.com/assets/6cdc02b3-3a79-4813-b289-f83dcb325c23/2915bb77-786b-4548-a8a3-42ab8c707f68/video.mp4

vs:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Het bod valt vervolgens 100 euro lager uit omdat ze dingen moeten vervangen, wat voor €100 euro natuurlijk nooit gaat gebeuren met een scherm.

Ik heb ook voor het eerst Rebuy geprobeerd en bij mij viel de prijs ook flink lager uit dan initieel opgegeven. Nu moet ik daarbij eerlijk erkennen dat ik wist dat er een beschadiging zat in de binnenste screen protector, dus ik had wel verwacht dat ze die zouden benoemen en dat dat de prijs zou drukken. Maar vervolgens kwamen ze inderdaad ook met het verhaal dat het scherm onder de krassen zou zitten, terwijl dit volgens mij toch echt niet zo was. Lang verhaal kort, met de inruilbonus heb ik 650 euro teruggekregen, ook ruim 100 euro minder dan opgegeven. Maar goed, het versturen naar en controleren door Rebuy duurde al een flinke tijd. Om dan vervolgens weer de Fold terug te laten sturen met alle risico's van dien en dan nog de defecten verhelpen was mij echt het gezeik niet waard. Helemaal niet na die weken aan gezeik met Vodafone...

Maar goed, in the end heb ik nog steeds voor relatief weinig geld kunnen switchen van de Fold 7 naar de 8. Al met al, dus na ''verkoop'' van de 7 en het verkopen van de Watch 7 die bij de actie hoorde heb ik effectief 100 euro moeten betalen voor de 8. Dit komt ook deels omdat Vodafone de volledige abonnementskosten heeft kwijtgescholden (a 180eu).

Al met al veel lessen kunnen trekken uit dit hele Fold 8 debacle.

Nb. Als je echt zeker bent van de staat van je toestel en alles hebt gefotografeerd dan zou ik Rebuy best aanraden. Maar bij de minste twijfel weet je eigenlijk al dat de prijs flink lager zal uitvallen.

• iuuk
  • Nu online
London schreef op woensdag 2 september 2026 @ 15:00:
[...]

Maar goed, het versturen naar en controleren door Rebuy duurde al een flinke tijd. Om dan vervolgens weer de Fold terug te laten sturen met alle risico's van dien en dan nog de defecten verhelpen was mij echt het gezeik niet waard.
Dat is volgens mij ook precies waarop ze hopen. Het proces lang laten duren, vervolgens een nieuw bod doen wat 'redelijk' lijkt, want wat is €100 nu nog in deze economie voor de tijd die het kostte en zo met alle ingestuurde telefoons flink wat extra euros te sprokkelen.
Het is ook vrijwel gegarandeerd dat onze telefoons als zgan op hun website komen te staan.

Ik heb m'n bod nog niet geaccepteerd, want €450 tov €560 (waarvan 45 aan een coupon die nu dus verdwenen is) zonder enige indicatie waar die grote kras vandaan komt is voor mij nog niet redelijk. Desnoods vraag ik de rechtsbijstand even wat hier nog verder aan te doen is, ook al betwijfel ik hoe nuttig dat is bij dit soort kleine bedragen/geschillen.

Een paar mails over en weer tot er daadwerkelijk een persoon ipv AI reageert is het me sowieso wel waard.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
iuuk schreef op woensdag 2 september 2026 @ 15:14:
[...]

Dat is volgens mij ook precies waarop ze hopen. Het proces lang laten duren, vervolgens een nieuw bod doen wat 'redelijk' lijkt, want wat is €100 nu nog in deze economie voor de tijd die het kostte en zo met alle ingestuurde telefoons flink wat extra euros te sprokkelen.
Het is ook vrijwel gegarandeerd dat onze telefoons als zgan op hun website komen te staan.

Ik heb m'n bod nog niet geaccepteerd, want €450 tov €560 (waarvan 45 aan een coupon die nu dus verdwenen is) zonder enige indicatie waar die grote kras vandaan komt is voor mij nog niet redelijk. Desnoods vraag ik de rechtsbijstand even wat hier nog verder aan te doen is, ook al betwijfel ik hoe nuttig dat is bij dit soort kleine bedragen/geschillen.

Een paar mails over en weer tot er daadwerkelijk een persoon ipv AI reageert is het me sowieso wel waard.
Ja die snap ik wel. Ik was verder naar omstandigheden nog wel tevreden met die 650, maar dat kwam dus vooral door de goeie deal die ik met de 8 heb gescoord.

Succes verder (y)

• BiG-GuY
  • Nu online

BiG-GuY

iuuk schreef op woensdag 2 september 2026 @ 14:18:
[...]

Ter vergelijking;

vs:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik heb nog nooit een Fold ingeruild bij hun.

Tot nu toe enkele iPhones en Samsung S modellen. Welke allemaal in perfecte staat waren en ik ze verzonden had in de originele verpakkingen met een goede verpakking eromheen.

• iuuk
  • Nu online
BiG-GuY schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:21:
[...]

Ik heb nog nooit een Fold ingeruild bij hun.

Tot nu toe enkele iPhones en Samsung S modellen. Welke allemaal in perfecte staat waren en ik ze verzonden had in de originele verpakkingen met een goede verpakking eromheen.
De originele verpakking had ik erbij gedaan, maar omdat het een fold is (die daar uitgevouwen in kwam) leek het me beter deze in een bubbelenveloppe te stoppen met de verpakking los ernaast. En dan alles vervolgens in een doosje met extra padding.

Ik lees online ook erg wisselende verhalen, dus het zal een ymmv zijn, maar voor mij is het dus eens en niet meer. En wat hiervan komt merk ik dan nog wel.
Pagina: 1 ... 22 23 Laatste