Heeft iemand nog iets gehoord van Samsung direct? Op de website is de levertijd van Pistachio van 17 augustus naar 24 augustus verschoven. Op Reddit zelfs gezien dat mensen elders in Europa 30 september hebben doorgekregen. Zit je dan met je pre-order...
Ze hebben gereageerd met een UPS T&T code: morgen wordt er een retourdoos bezorgd. Ben benieuwd.. al heb ik weinig vertrouwen in dit retourprocesstin00 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:09:
@karakedi Ja daar heb ik weinig zin in. Het liefst stuur ik de Flip8 retour afzender naar Samsung, maar de vrouw is er blij mee en er zit al een mooie screen protector op![]()
@coenox Ik kreeg al deze herinnering:
[...]
Gelukkig staat er dat ik tot 3 oktober 2026 heb. Maar ze reageren sinds donderdag al niet op mijn mail, terwijl dat de enige contactmogelijkheid is.
Vodafone trekjes, actie tussendoor even aanpassenFordius schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:23:
Bij Belsimpel is iig de 1 jarige abo weggehaald, maar nog steeds toestel duurder dan gisteren.
Ik kan hier nog steeds een 1jarig abo afsluiten bij Odido via Belsimpel? (ga het niet nog een keer doen, maar om te testen...)Fordius schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:23:
Bij Belsimpel is iig de 1 jarige abo weggehaald, maar nog steeds toestel duurder dan gisteren.
Verwachte leverdatum vodafone is nu 17 - 22 augustus. Misschien wordt dit wel iets eerder met alle annuleringen hier haha
Volgens mij is dat gewoon de naam van het vlaggetje waar ze het onder kunnen hangen om het op te lossen, hun proces zeg maar... Niet dat ze zichzelf zo coulant vinden of zo. maar de tekst die hier stond valt ook niet onder de noemer "super tactisch".
[ Voor 17% gewijzigd door PaT op 11-08-2026 17:44 ]
Gamertag: FinrazielNL
Dat gevoel had ik vorige week bij de reeds afgelopen Vodafone actie en zie daar, er kwam binnen een paar dagen een nog betere deal langs! Even geduld en wachten op de volgende kans duslevi1234 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:04:
Ik denk dat de extra korting bij Belsimpel verleden tijd is. Nog steeds is het totaal goedkoper dan mijn eerdere bestelling bij Samsung zelf, maar het is wel flink balen dat ik ongeveer 350 euro aan extra korting misloop.
die laatste zin zou ik weghalen, ook niet heel tactisch/tactvolFinraziel schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:31:
[...]
Volgens mij is dat gewoon de naam van het vlaggetje waar ze het onder kunnen hangen om het op te lossen, hun proces zeg maar... Niet dat ze zichzelf zo coulant vinden of zo. Maar ja klantenservice medewerkers zijn nou meestal niet de meest ervaren in dingen tactisch uitdrukken... Anders hadden ze wel beter werk.
[ Voor 32% gewijzigd door _Anvil_ op 11-08-2026 16:00 ]
Nou ja, beter betalend op zijn minst... Het was geen waardeoordeel._Anvil_ schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:57:
[...]
Dat gevoel had ik vorige week bij de reeds afgelopen Vodafone actie en zie daar, er kwam binnen een paar dagen een nog betere deal langs! Even geduld en wachten op de volgende kans dus
[...]
die laatste zin zou ik weghalen, ook niet heel tactisch
Nou, mijn Belsimpel order is binnen, druk bezig met toestel instellen. Data transfer was uiteraard simpel tussen Samsung toestellen.
Status van Vodafone liet vandaag zien, voor de ZF8 512GB Graphite:
:strip_exif()/f/image/0XTQ188smDekwDCXw0UcRjOl.jpg?f=fotoalbum_large)
Ondertussen telefonisch contact gehad met Vodafone, order geannuleerd en uitgebreid uitgelegd waarom ze mij niet als klant gaan hebben nu. Gewoon netjes gebleven en de medewerker reageerde normaal en bood zijn excuses aan voor hoe het gelopen is. Gelijk gebruik gemaakt van de nieuwe record/transcribe functie in de Fold 8. De andere kreeg ook netjes te horen, deze oproep wordt nu opgenomen.
Heb ook bevestiging ontvangen vanuit Vodafone, dat de order is geannuleerd en in het ordersysteem staat dit ook. Heb telefonisch bevestiging gehad dat ze mijn gegevens automatisch gaan vernietigen, omdat ik nu geen contract meer heb met ze. Hij gaf wel aan dat dit proces wat tijd kan kosten. Dus ik ga dit wel checken over een maand of ze nog iets van gegevens van mij hebben.
Ondertussen heb ik bij Odido het abonnement kunnen koppelen aan mijn account en vervolgens het abonnement kunnen verlagen van Unlimited Snelst naar 4GB voor €12,50 per maand (incl. klantvoordeel). Dit is ondertussen ook verwerkt in het systeem, dus kan ze contacteren om het afkopen te regelen of het abo te laten lopen en verder niet te gebruiken.
:strip_exif()/f/image/0XTQ188smDekwDCXw0UcRjOl.jpg?f=fotoalbum_large)
Ondertussen telefonisch contact gehad met Vodafone, order geannuleerd en uitgebreid uitgelegd waarom ze mij niet als klant gaan hebben nu. Gewoon netjes gebleven en de medewerker reageerde normaal en bood zijn excuses aan voor hoe het gelopen is. Gelijk gebruik gemaakt van de nieuwe record/transcribe functie in de Fold 8. De andere kreeg ook netjes te horen, deze oproep wordt nu opgenomen.
Heb ook bevestiging ontvangen vanuit Vodafone, dat de order is geannuleerd en in het ordersysteem staat dit ook. Heb telefonisch bevestiging gehad dat ze mijn gegevens automatisch gaan vernietigen, omdat ik nu geen contract meer heb met ze. Hij gaf wel aan dat dit proces wat tijd kan kosten. Dus ik ga dit wel checken over een maand of ze nog iets van gegevens van mij hebben.
Ondertussen heb ik bij Odido het abonnement kunnen koppelen aan mijn account en vervolgens het abonnement kunnen verlagen van Unlimited Snelst naar 4GB voor €12,50 per maand (incl. klantvoordeel). Dit is ondertussen ook verwerkt in het systeem, dus kan ze contacteren om het afkopen te regelen of het abo te laten lopen en verder niet te gebruiken.
[ Voor 12% gewijzigd door BiG-GuY op 11-08-2026 16:48 ]
Had de flip 8 gehaald via belsimpel gister en ze hebben nu die odido prijs flink omhoog gegooid
Ik ben zojuist gebeld door bel simpel met een lul verhaal dat het abbonement wordt gecancelled omdat er een fout was op de website waardoor de toestel prijs te laag was. Na door te vragen kwam de aap uit de mauw. Teveel mensen hebben gebruik gemaakt van de actie en ze kunnen niet genoeg telefoons inkopen tegen de prijs van de actie lol.
The first casualty in war is always the truth...
Nadat je bestelling had betaald en afgerond?Jumpiefox schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 18:07:
Ik ben zojuist gebeld door bel simpel met een lul verhaal dst het abbonement wordr gecancelled omdst er een fout was op de website waardoor de toestel l prijs te laag was. Na door te vragen kwam de aap uit de mauw. Teveel mensen hebben gebruik gemaakt van de actie en ze kunnen niet genoeg telefoons inkopen tegen de prijs van de actie lol.
Jup. Heb gezegd dat ik er niet akkoord mee ga. Heb al een overeenkomst.. Ondertekend en al en lag vokgens de status al bij odido. Andersom kom je toch ook niet zomaar onder je contract vandaan. Dr vouchers waren niet het probleem zei ze.foekebooij schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 18:25:
[...]
Nadat je bestelling had betaald en afgerond?
Het zijn ook wel absurd lage prijzen. Een flip 8 256gb voor iets meer dan 260 euro. En dat is incl de abbo kosten
Alsnog wel heel vervelend dat ze het daarom willen annuleren
Alsnog wel heel vervelend dat ze het daarom willen annuleren
[ Voor 21% gewijzigd door Henkdepotvis op 11-08-2026 18:30 ]
Mjah, bij vodafone was het met dezelfde soort abbo 90euro met een gratis watch. Valt wle mee danHenkdepotvis schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 18:28:
Het zijn ook wel absurd lage prijzen. Een flip 8 256gb voor iets meer dan 260 euro. En dat is incl de abbo kosten
90 euro incl of exclusief abbonement kosten though. Want hier kon je 1 jaar nemen en daar is het 2 jaarJumpiefox schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 18:30:
[...]
Mjah, bij vodafone was het met dezelfde soort abbo 90euro met een gratis watch. Valt wle mee dan
Wat bedoel je met vouchers?Jumpiefox schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 18:27:
[...]
Jup. Heb gezegd dat ik er niet akkoord mee ga. Heb al een overeenkomst.. Ondertekend en al en lag vokgens de status al bij odido. Andersom kom je toch ook niet zomaar onder je contract vandaan. Dr vouchers waren niet het probleem zei ze.
Hoe reageerde ze op dat je niet akkoord ging? Kwamen ze met een nieuw voorstel
Ik heb net een nummer uit Groningen maar niet opgenomen.
De kortings codes die van 100euro en 200euro.foekebooij schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 18:32:
[...]
Wat bedoel je met vouchers?
Hoe reageerde ze op dat je niet akkoord ging? Kwamen ze met een nieuw voorstel
Ik heb net een nummer uit Groningen maar niet opgenomen.
Ze kon niet echt iets zeggen behalve ik zet het door intern.
Ik geloof dat ik mijn odido 1 jaar bestelling bii belsimpel gepost had. Maar net gebeld en hij is geannuleerd. Deal die ze aan konden bieden was meer dan 300 duurder. Dus helaas
Ik heb er dus door omstandigheden 2. Ik wou mijn Belsimpel order aan de deur weigeren maar een Tweaker had eventueel interesse. Die heeft zich helaas bedacht vanwege de afstand
Dus ik kan of de order retourneren naar Belsimpel of een andere tweaker blij maken met een scherpe prijs. Ik doe alleen niet aan verzenden en woon in de buurt van Amersfoort.
Dus ik kan of de order retourneren naar Belsimpel of een andere tweaker blij maken met een scherpe prijs. Ik doe alleen niet aan verzenden en woon in de buurt van Amersfoort.
edit:
Het gaat om een zwarte Fold 8 256gb
[ Voor 7% gewijzigd door Lynix op 11-08-2026 19:04 ]
Fold 8 van Belsimpel gister besteld en vandaag binnen.BiG-GuY schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:34:
Nou, mijn Belsimpel order is binnen, druk bezig met toestel instellen. Data transfer was uiteraard simpel tussen Samsung toestellen.
[Afbeelding]
Met welke afdeling heb je gebeld? ik zit ongeveer in de zelfde situatie en krijg te horen dat ik moet wachten tot bezorging en aan de deur moet weigeren, waardoor mijn nummerbehoud bij odido nu niet kan worden doorgezet, verwachte leveringsdatum staat bij mij op 20 -25 augustus...
Je een pb gestuurdLynix schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 18:59:
Ik heb er dus door omstandigheden 2. Ik wou mijn Belsimpel order aan de deur weigeren maar een Tweaker had eventueel interesse. Die heeft zich helaas bedacht vanwege de afstand![]()
Dus ik kan of de order retourneren naar Belsimpel of een andere tweaker blij maken met een scherpe prijs. Ik doe alleen niet aan verzenden en woon in de buurt van Amersfoort.edit:
Dit meen je… door de deal (ong gelijk aan de jouwe) bij belsimpel juist definitief bij VF de boel geannuleerd. Gaan ze bij Belsimpel nu ook terugkrabbelen??? Ik heb vanochtend besteld… eens zien wanneer ze mij bellen dan 😞DarkChylde schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 18:56:
Ik geloof dat ik mijn odido 1 jaar bestelling bii belsimpel gepost had. Maar net gebeld en hij is geannuleerd. Deal die ze aan konden bieden was meer dan 300 duurder. Dus helaas
Fold8 icm abo lijkt echt drama. Eerst vodafone, nu Belsimpel icm Odido.
Ik had Vodafone gebeld op 0800 0560 en in de menu's gekozen voor annuleren/opzeggen.hellrazor schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 19:00:
[...]
Fold 8 van Belsimpel gister besteld en vandaag binnen.
Met welke afdeling heb je gebeld? ik zit ongeveer in de zelfde situatie en krijg te horen dat ik moet wachten tot bezorging en aan de deur moet weigeren, waardoor mijn nummerbehoud bij odido nu niet kan worden doorgezet, verwachte leveringsdatum staat bij mij op 20 -25 augustus...
Als je hem snel hebt uit laten leveren, dan zit je goed. Maar ik ben op vakantie, dus dat ging nietTFDev schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 19:29:
[...]
Dit meen je… door de deal (ong gelijk aan de jouwe) bij belsimpel juist definitief bij VF de boel geannuleerd. Gaan ze bij Belsimpel nu ook terugkrabbelen??? Ik heb vanochtend besteld… eens zien wanneer ze mij bellen dan 😞
Ik was al wel een beetje bang voor dit soort praktijken bij Belsimpel, daarom probeerde ik mijn bestelling er gisteren ook zo snel mogelijk doorheen te krijgen toen ik de aanbieding zag. Vaak als zo'n enorm goede aanbieding ergens gedeeld wordt gaat het te rap voor veel bedrijven. Ik was ook nog een beetje nerveus toen het even duurde voor odido zelf m'n contract goedkeurde. Gelukkig heb ik hem zojuist binnen gekregen.
Dat ze daadwerkelijk al geplaatste bestellingen zouden annuleren had ik echter niet verwacht. Gisteren zei ik nog hoe goed het was dat zij itt alle andere bedrijven hun zaakjes wel op orde hadden.
Dat ze daadwerkelijk al geplaatste bestellingen zouden annuleren had ik echter niet verwacht. Gisteren zei ik nog hoe goed het was dat zij itt alle andere bedrijven hun zaakjes wel op orde hadden.
Krijg nu wel bij belsimpel een mail met:
Hierbij nog wat belangrijke informatie.
We hebben je abonnementsaanvraag met ordernummer xxxxxx afgerond! In deze mail vind je belangrijke informatie over je aanvraag.
Jouw nieuwe abonnement: blabla afgerond heb nu dus een tel nmr.
Deed moeilijk aan de tel.. Misschien hadden ze zoiets van als een klant beroep soet op zijn al ondertekende fontrwct en het feit dat anderen se tel al hebben ontvangen dan door zetten. En anders annuleren als de klant akkoord gaat?
We hebben je abonnementsaanvraag met ordernummer xxxxxx afgerond! In deze mail vind je belangrijke informatie over je aanvraag.
Jouw nieuwe abonnement: blabla afgerond heb nu dus een tel nmr.
Deed moeilijk aan de tel.. Misschien hadden ze zoiets van als een klant beroep soet op zijn al ondertekende fontrwct en het feit dat anderen se tel al hebben ontvangen dan door zetten. En anders annuleren als de klant akkoord gaat?
[ Voor 45% gewijzigd door Jumpiefox op 11-08-2026 20:33 ]
Die van jouw wordt nu wel geacpeerd dus ?Jumpiefox schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 19:56:
Krijg nu wel bij belsimpel een mail met:
Jouw nieuwe abonnement:Deed moeilijk aan de tel.. Misschi3n hadden z3 zoiets van als een klant beroep soet op zijn al ondertekende fontrwct en het feit dat anderen se tel al hebben ontvangen dan door zetten. En anders annuleren als de klant akkoord gaat?
[Afbeelding] Odido-abonnement met een nieuw nummer [Afbeelding] Odido Hello Unlimited Basis - 2 jaar - Klantvoordeel [Afbeelding] Met telefoonnummer [url="tel:+31641355324"]06[/url]xxxx
Ik heb ook teruggebeld en wat beleefd moeilijk gedaan. Ze probeerden het onder "kennelijke fout" te steken (prijs zou onmogelijk kunnen kloppen). Het ging intern doorgegeven worden, en dan zou ik morgenochtend teruggebeld worden...
Gelukkig, zojuist stipt om 20:00 mijn fold 8 in ontvangst mogen nemen van de koerier. (Vodafone). 857 afgerekend.
Morgen maar eens verder met abbo afkopen...
Morgen maar eens verder met abbo afkopen...
Lijkt het wel opreinierkramer schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 19:58:
[...]
Die van jouw wordt nu wel geacpeerd dus ?
Nou ja, @Jumpiefox heeft ook wel gewoon gelijk. Je ondertekent een contract en sluit een koopovereenkomst. De prijs is niet zo gigantisch laag bij een abonnement dat je aan een prijsfout mag denken. Dus moet Belsimpel gewoon leveren. Ze weten zelf ook wel dat als de klant op zijn strepen gaat staan, ze aan het kortste eind trekken.
Zo ben ik onlangs goedkoop aan een MacBook Pro met 1000 euro korting gekomen.
Zo ben ik onlangs goedkoop aan een MacBook Pro met 1000 euro korting gekomen.
Ondertussen al een sms van odido gekregen met een welkomstbericht en een track and trace van bel simpel. Gek he, dat het net eerst nog was we moeten hellaas je abbo annuleren of je moet flink bijbetalen.
Eind goed al goed i guess. Can't blame them for trying.
Eind goed al goed i guess. Can't blame them for trying.
Zijn gewoon oneerlijke handelspraktijken en illegaal. Lekkere partij.Jumpiefox schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:52:
Can't blame them for trying.
Kan het bijna nog niet geloven dat ik voor mijn Samsung flip 8 zo’n mooi laag bedrag heb betaald. Ik heb het toestel al de hele middag en avond in gebruik en het is een ontzettend leuk ding. 😀👍
Echt bizar dit gedrag van Belsimpel! Ben blij dat mijn Fold8 vanmiddag door de buurman in ontvangst is genomen
[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 11-08-2026 23:06 ]
Bizar? Gewoon hoe vraag en aanbod werkt. Als je ineens veel meer vraag hebt dan dat je kunt bolwerken moet je als bedrijf snel creatief worden. Iedereen die je met een telefoontje kunt laten afzien van een bestelling is een bescherming van je marges.
Bedrijven zijn er niet om jou beter te laten voelen, die zijn er om winst te maken.
Bedrijven zijn er niet om jou beter te laten voelen, die zijn er om winst te maken.
Ik weet niet waar jij werkt, maar afspraken niet nakomen om je marges te beschermen? Lekkere moraal...arnoud_h schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:49:
Bizar? Gewoon hoe vraag en aanbod werkt. Als je ineens veel meer vraag hebt dan dat je kunt bolwerken moet je als bedrijf snel creatief worden. Iedereen die je met een telefoontje kunt laten afzien van een bestelling is een bescherming van je marges.
Nou dat dus. Dat je prijzen veranderd kan ik volledig begrijpen. Dat is inderdaad een stukje vraag & aanbod en zeker als ze niet meer kunnen inkopen voor die bedragen. Maar een overeenkomst met klanten ontbinden is wel een ander verhaal.Svinken schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 00:10:
[...]
Ik weet niet waar jij werkt, maar afspraken niet nakomen om je marges te beschermen? Lekkere moraal...
Want je systeem instellen om niet meer dan x bestellingen te accepteren dat is zwarte magie wat je echt niet kunt verwachten van zo'n zielig bedrijf? Nee, te veel orders accepteren is absoluut gewoon hun eigen schuld.arnoud_h schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:49:
Hier is mijn zwarte 256gb Fold 8 van Vodafone zojuist bezorgd. Zijn er hier nog anderen die twee bestellingen hebben gekregen bij Vodafone? Ik heb maar een fold 8 besteld maar heb uiteindelijk twee orders doorgekregen, eentje met en eentje zonder korting. Degene zonder korting moet in nog annuleren, maar ik dacht ik wacht even tot in de Fold 8 met korting binnen had, voor het geval ze de verkeerde order annuleren
@M-W Nog even een update.. Het zal niemand verbazen dat ik geen mail meer heb ontvangen van Vodafone betreft de Watch 7
Ik denk dat we kunnen fluiten naar die "coulance".
Hier ook maar mijn Pistachio order geannuleerd bij Samsung (los toestel met inruil oude S23+ die nog in de kast lag)
Via Belsimpel nu een zwarte besteld. Uiteindelijk met inruil S23+, 100 extra inruil, plus nog eens 200 extra nagenoeg dezelfde prijs (iets over 1500). En gewoon op voorraad, dus morgen in huis.
"helaas" een saaie zwarte, maar ik doe er wel een kek hoesje omheen
Via Belsimpel nu een zwarte besteld. Uiteindelijk met inruil S23+, 100 extra inruil, plus nog eens 200 extra nagenoeg dezelfde prijs (iets over 1500). En gewoon op voorraad, dus morgen in huis.
[ Voor 10% gewijzigd door frispens op 12-08-2026 11:19 ]
Mij is door 2 verschillende medewerkers van de klantenservice verzekerd dat de factuur nog wordt aangepast naar originele besteldatum. Ik verwacht vandaar dat ook dit nog wel goedkomt. Ik blijf er wel achteraan gaan, mocht ik naar verloop van tijd niets vernemen. Gratis Watch 7 was namelijk gewoon onderdeel van de aanbieding, waarvan ze op de hoogte zijn en dus moeten honoreren.Lynix schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 10:05:
@M-W Nog even een update.. Het zal niemand verbazen dat ik geen mail meer heb ontvangen van Vodafone betreft de Watch 7Ik denk dat we kunnen fluiten naar die "coulance".
Besteld 2-8 bij VF levering staat nu op 17-22-8 ,aankoop datum nog niet juist in order.
wel sorry voor het ongemak.
wel sorry voor het ongemak.
Mijn eergisteren bestelde Fold 8 512GB Purple via Belsimpel/Odido is zojuist geleverd.
Ik krijg de optie van belsimpel
1 annuleren
2 doorgaan en 395 bijbetalen en 100 euro shop te goed voor een hoesje of lader etc
1 annuleren
2 doorgaan en 395 bijbetalen en 100 euro shop te goed voor een hoesje of lader etc
Absurdfoekebooij schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 12:15:
1 annuleren
De aantallen voor deze "actie" was dan laag. Het is niet eens op pepper terecht gekomen.
Voet bij stuk houden, ze moeten leveren voor de afgesproken prijs. Hebben ze gebeld of zit dit in de mail?foekebooij schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 12:15:
1 annuleren
Hier ook net een gemiste oproep van belsimpel. Hang nu in de wacht. Zal 99% hetzelfde ‘probleem’ zijn.
Edit; precies hetzelfde, ze willen er onder uit komen. Aangegeven dat ik geen tijd (en zin) heb om hierover in discussie te gaan. Ben op stap.. wordt vervolgd. Ben benieuwd naar de uitkomst van de anderen.
Aanvulling; prijsfout toestel en abo vorm (1000mbs/ gekozen snelheid) zou niet bestaan, wat gewoon op de site van odido te kiezen is.
Edit; precies hetzelfde, ze willen er onder uit komen. Aangegeven dat ik geen tijd (en zin) heb om hierover in discussie te gaan. Ben op stap.. wordt vervolgd. Ben benieuwd naar de uitkomst van de anderen.
Aanvulling; prijsfout toestel en abo vorm (1000mbs/ gekozen snelheid) zou niet bestaan, wat gewoon op de site van odido te kiezen is.
[ Voor 66% gewijzigd door TFDev op 12-08-2026 13:19 ]
Gisteren gebeld, maar zat toen in avond spits met kids. Nu dit op de mail.
Svinken schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 12:27:
[...]
Voet bij stuk houden, ze moeten leveren voor de afgesproken prijs. Hebben ze gebeld of zit dit in de mail?
ik wacht nog even af en ga toch proberen aan te vragen over paar weken.........Lynix schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 10:05:
@M-W Nog even een update.. Het zal niemand verbazen dat ik geen mail meer heb ontvangen van Vodafone betreft de Watch 7Ik denk dat we kunnen fluiten naar die "coulance".
Weet iemand trouwens hoe de inruil bij Belsimpel werkt? Wanneer ze daarover berichten en hoe simpel het dan verzenden is? Ik heb gelukkig nog een oude 4gb ram Surface tablet liggen die 40 euro 'waard' is, want ik betaal liever niet die 100 euro terug.
Vorig jaar heb ik meegedaan aan de S25FE actie met inruil bij Belsimpel. Heb niks opgestuurd en ook niks gehoord later.iuuk schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:20:
Weet iemand trouwens hoe de inruil bij Belsimpel werkt? Wanneer ze daarover berichten en hoe simpel het dan verzenden is? Ik heb gelukkig nog een oude 4gb ram Surface tablet liggen die 40 euro 'waard' is, want ik betaal liever niet die 100 euro terug.
Ik heb voet bij stuk gehouden bij belsimpel, en vandaag mailtje dat ze de order toch gaan doorzetten "na overleg met de manager", zonder bijbetaling. Volharden! Je staat volledig in je recht, ze hebben enkel kul argumenten. Heel spijtig.
Iemand nog recent iets van Vodafone gehoord? Ik riep steeds 'geduld', ook tegen mezelf. Maar het duurt nu echt lang. Anderhalve week geleden besteld, telefoontje gedaan naar die aardige mevrouw (ik sta op lijst. 🎉), maar nog geen bevestig van de juiste prijs of een leverdatum.
Ik heb gisteren de Fold8 Graphite 256GB via Vodafone ontvangen (en meerdere mensen in dit topic ook geloof ik). 03-08 besteld. Levering zal ook afhankelijk zijn van welk model, kleur en opslag je hebt besteld.coenox schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:41:
Iemand nog recent iets van Vodafone gehoord? Ik riep steeds 'geduld', ook tegen mezelf. Maar het duurt nu echt lang. Anderhalve week geleden besteld, telefoontje gedaan naar die aardige mevrouw (ik sta op lijst. 🎉), maar nog geen bevestig van de juiste prijs of een leverdatum.
Mijn 256gb Cream F8 is ook verzonden alleen heb ik zelf handmatig de levering naar zaterdag gezet i.v.m. werk. Maar goed, ze leveren dus welcoenox schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:41:
Import the third world, become the third world
Op een mail na van maandagnacht 03.00 uur "Sorry voor de vertraging", helemaal niets meer gehoord. Wel zie ik sinds gisteren dat op mijn bestelpagina er een verwachte datum staat:
We wachten het voorlopig nog maar even af. De Vodafone deal was voor mij nog steeds het goedkoopst en ik heb geen haast. Heb de Fold 8 Ultra Graphite 512Gb besteld.
Ik lees overigens op pepper dat iemand met de PDF uit het contractmailtje zijn Watch 7 aanvraag heeft ingedient (zonder IMEI erop) en die is goedgekeurd. Zodra ik mijn telefoon binnen heb ga ik dat ook maar proberen. Als dat niet lukt kan ik altijd nog bij Vodafone gaan klagen.
We wachten het voorlopig nog maar even af. De Vodafone deal was voor mij nog steeds het goedkoopst en ik heb geen haast. Heb de Fold 8 Ultra Graphite 512Gb besteld.
Ik lees overigens op pepper dat iemand met de PDF uit het contractmailtje zijn Watch 7 aanvraag heeft ingedient (zonder IMEI erop) en die is goedgekeurd. Zodra ik mijn telefoon binnen heb ga ik dat ook maar proberen. Als dat niet lukt kan ik altijd nog bij Vodafone gaan klagen.
Bedoel je dan de eerste mail direct na bestelling met de ''samenvatting van overeenkomst''?Nilos schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:51:
Op een mail na van maandagnacht 03.00 uur "Sorry voor de vertraging", helemaal niets meer gehoord. Wel zie ik sinds gisteren dat op mijn bestelpagina er een verwachte datum staat:
[Afbeelding]
Gisteren heeft Vodafone mij gebeld. De kredietcheck was inderdaad fout gegaan, samen met nog een aantal andere zaken. Daar belden ze uiteindelijk voor.
De kredietcheck is inmiddels opnieuw uitgevoerd en nu wordt de bestelling pas definitief goed doorgezet. Ik krijg de paarse Fold Ultra waarschijnlijk pas over 1 à 2 weken geleverd, maar gelukkig wel met de mooie korting zoals die in het weekend was.
Het duurt allemaal wat langer dan gehoopt, maar uiteindelijk komt het toch nog goed.
De aanhef heb ik direct laten aanpassen. Ook heb ik de oorspronkelijke besteldatum doorgegeven, maar de medewerker kon deze helaas niet aanpassen. Mocht dit nodig zijn voor de gratis Watch, dan ga ik dit nog verder regelen.
De kredietcheck is inmiddels opnieuw uitgevoerd en nu wordt de bestelling pas definitief goed doorgezet. Ik krijg de paarse Fold Ultra waarschijnlijk pas over 1 à 2 weken geleverd, maar gelukkig wel met de mooie korting zoals die in het weekend was.
Het duurt allemaal wat langer dan gehoopt, maar uiteindelijk komt het toch nog goed.
De aanhef heb ik direct laten aanpassen. Ook heb ik de oorspronkelijke besteldatum doorgegeven, maar de medewerker kon deze helaas niet aanpassen. Mocht dit nodig zijn voor de gratis Watch, dan ga ik dit nog verder regelen.
Jep, die ja. Zou een hoop schelen als die gewoon gebruikt kan wordenMD81 schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:55:
[...]
Bedoel je dan de eerste mail direct na bestelling met de ''samenvatting van overeenkomst''?
Ja zou ideaal zijn. Het IMEI-nummer moet overigens een foto van worden gemaakt en hoeft voor zover ik kan beoordelen niet op de factuur te staan. Dus wellicht dat het gaat lukken met dat document. Ik wacht nog even af of er een gecorrigeerde factuur volgt (wat het geval is volgens Vodafone), anders probeer ik het ook met de samenvatting van het contract.Nilos schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 14:06:
[...]
Jep, die ja. Zou een hoop schelen als die gewoon gebruikt kan worden
Ik kreeg toevallig net een sms'je:coenox schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 13:41:
De levering van je Samsung Galaxy Z Fold8 512 GB Black staat gepland voor eind week 34.
Besteld online op 1 Aug in de vroege avond.
Heb nu net hetzelfde smsje gekregen. Alleen nog geen juiste prijs in de mail. Voor de 256 GB Creme.
[ Voor 12% gewijzigd door coenox op 12-08-2026 14:21 ]
Ik heb het zojuist geprobeerd. Ik laat het even weten hoe dat gaat.Nilos schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 14:06:
[...]
Jep, die ja. Zou een hoop schelen als die gewoon gebruikt kan worden
Thanks. Ik ben benieuwd.Lynix schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 14:34:
[...]
Ik heb het zojuist geprobeerd. Ik laat het even weten hoe dat gaat.
"iets over 1500" is een foutje hoop ik? Voor een fold 8 ultra of een wide/non ultra?frispens schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 11:11:
Hier ook maar mijn Pistachio order geannuleerd bij Samsung (los toestel met inruil oude S23+ die nog in de kast lag)
Staat er toch? Een fold 8. Ik koop het toestel los (zakelijk)._Anvil_ schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:00:
[...]
"iets over 1500" is een foutje hoop ik? Voor een fold 8 ultra of een wide/non ultra?
1999 - 100 - 200 - 178 = 1521,-
Nagenoeg hetzelfde wat ik bij Samsung moest betalen
Dan heb je wel wat acties gemist (in dit topic), veel plezier ervan.
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Lukt dus niet.
Je moet namelijk een bevestiging hebben waar zowel de persoonsgegevens als de ordergegevens staan. In die samenvatting staat wel een datum en wat je hebt besteld, maar geen persoonsgegevens. Dat staat bijvoorbeeld wel in het contract zelf. Helaas staat daar 7 augustus als datum bij mij..
Over die datum: zie mijn info van supportmedewerker in deze post: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/85898298Lynix schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:13:
[...]
" ....Lukt dus niet. Helaas staat daar 7 augustus als datum " ...
Ah woops!fender89 schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:19:
[...]
Over die datum: zie mijn info van supportmedewerker in deze post: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/85898298
Nou goed, ik heb tot 28 augustus bij Samsung om het te corrigeren dus ik heb nog even.
Duidelijk. Dank je. Dus toch afwachten (en hopen) op een factuuraanpassing.Lynix schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:13:
[...]
Lukt dus niet.
Je moet namelijk een bevestiging hebben waar zowel de persoonsgegevens als de ordergegevens staan. In die samenvatting staat wel een datum en wat je hebt besteld, maar geen persoonsgegevens. Dat staat bijvoorbeeld wel in het contract zelf. Helaas staat daar 7 augustus als datum bij mij..
Heb ik ook van meerdere medewerkers te horen gekregen, maar tot op heden nog geen terugkoppeling of aanpassing.fender89 schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:19:
[...]
Over die datum: zie mijn info van supportmedewerker in deze post: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/85898298
Kreeg diezelfde inderdaad... Beetje jammer dat het zolang moet duren, maar als het uiteindelijk goed komt dan ok... Wel een beetje vreemde communicatie, ligt het aan mij of weten 'gewone' mensen niet zo in welk weeknummer ze zitten?MarcyPay schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 14:15:
[...]
Ik kreeg toevallig net een sms'je:
De levering van je Samsung Galaxy Z Fold8 512 GB Black staat gepland voor eind week 34.
Besteld online op 1 Aug in de vroege avond.
Helder, maar je betaalt wel bijna het dubbele t.o.v. de eerdere Vodafone en Belsimpel acties in dit topic. Vandaar mijn verbazing. Zakelijk scheelt gelukkig wel iets natuurlijk.frispens schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:03:
[...]
Staat er toch? Een fold 8. Ik koop het toestel los (zakelijk).
1999 - 100 - 200 - 178 = 1521,-
Nagenoeg hetzelfde wat ik bij Samsung moest betalen
Dat zijn standaard-berichtjes, waar je weinig tot geen waarde aan moet hechtenFinraziel schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:44:
Kreeg diezelfde inderdaad... Beetje jammer dat het zolang moet duren, maar als het uiteindelijk goed komt dan ok... Wel een beetje vreemde communicatie, ligt het aan mij of weten 'gewone' mensen niet zo in welk weeknummer ze zitten?zelfs Google Calendar toont dat ook niet, moest het opzoeken.
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Allemaal met abbo, wat ik niet wil._Anvil_ schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 15:46:
[...]
Helder, maar je betaalt wel bijna het dubbele t.o.v. de eerdere Vodafone en Belsimpel acties in dit topic. Vandaar mijn verbazing. Zakelijk scheelt gelukkig wel iets natuurlijk.
Hij kost mij ongeveer de helft (zakelijk)
Afkopen??frispens schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 16:11:
[...]
Allemaal met abbo, wat ik niet wil.
Hij kost mij ongeveer de helft (zakelijk)
Update; ik heb er zelf net bij thuiskomst weer achter aan gebeld. Ze honoreren de bestelling en zetten hem door. Nu kan alleen Odido de boel nog afketsenTFDev schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 12:34:
Hier ook net een gemiste oproep van belsimpel. Hang nu in de wacht. Zal 99% hetzelfde ‘probleem’ zijn.
Vandaag de doos van LikeWize ontvangen door het Samsung inruiltoestel. Ik vind het nou niet de meest veilige verpakking, maar als ze het zo willen prima
Morgen maar inpakken en wat inplannen met UPS. Omslachtig proces vind ik.
Heb vandaag Odido gebeld om het extra abo af te kopen. Dit wordt per morgen verwerkt. Zoals verwacht is de afkoopsom de resterende termijnen - 2 dagen. Doordat ik hem heb verlaagd naar het laagste abo mogelijk en Klantvoordeel heb. Zit dat op €12,50 per maand met dus afkoopsom van €148,70.
Belangrijk om in het menu dus te kiezen voor opzeggen. En dan specifiek aan te geven dat je het wilt afkopen. Ze stelde eerst voor om de order te annuleren bij de winkel waar het gekocht was, omdat het nog binnen de bedenktermijn is voor zowel het abo als het toestel. Maar het toestel wil ik uiteraard houden
.
Credit van Samsung is inmiddels ook binnen (maandagmiddag geannuleerd). En mijn S26 Ultra heb ik opgestuurd naar Rebuy voor € 794,52.
Daarmee kom ik in totaal uit op: €368,13 voor de overstap van de S26 Ultra 512GB Graphite naar de ZF8 512GB Graphite.
Nog steeds een erg nette deal
.
Belangrijk om in het menu dus te kiezen voor opzeggen. En dan specifiek aan te geven dat je het wilt afkopen. Ze stelde eerst voor om de order te annuleren bij de winkel waar het gekocht was, omdat het nog binnen de bedenktermijn is voor zowel het abo als het toestel. Maar het toestel wil ik uiteraard houden
Credit van Samsung is inmiddels ook binnen (maandagmiddag geannuleerd). En mijn S26 Ultra heb ik opgestuurd naar Rebuy voor € 794,52.
Daarmee kom ik in totaal uit op: €368,13 voor de overstap van de S26 Ultra 512GB Graphite naar de ZF8 512GB Graphite.
Nog steeds een erg nette deal
Zowel de Belsimpel als Vodafone deals waren buitengewoon goed. Dat verklaart wat mij betreft ook waarom ze er allebei op hun eigen manier onderuit wilde komenBiG-GuY schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 17:12:
Heb vandaag Odido gebeld om het extra abo af te kopen. Dit wordt per morgen verwerkt. Zoals verwacht is de afkoopsom de resterende termijnen - 2 dagen. Doordat ik hem heb verlaagd naar het laagste abo mogelijk en Klantvoordeel heb. Zit dat op €12,50 per maand met dus afkoopsom van €148,70.
Belangrijk om in het menu dus te kiezen voor opzeggen. En dan specifiek aan te geven dat je het wilt afkopen. Ze stelde eerst voor om de order te annuleren bij de winkel waar het gekocht was, omdat het nog binnen de bedenktermijn is voor zowel het abo als het toestel. Maar het toestel wil ik uiteraard houden.
Nog steeds een erg nette deal.
Import the third world, become the third world
Is het contract niet leidend bij afkopen?BiG-GuY schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 17:12:
Belangrijk om in het menu dus te kiezen voor opzeggen. En dan specifiek aan te geven dat je het wilt afkopen. Ze stelde eerst voor om de order te annuleren bij de winkel waar het gekocht was, omdat het nog binnen de bedenktermijn is voor zowel het abo als het toestel. Maar het toestel wil ik uiteraard houden.
Heb je al een email gehad van ups via de mail?stin00 schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 16:51:
Vandaag de doos van LikeWize ontvangen door het Samsung inruiltoestel. Ik vind het nou niet de meest veilige verpakking, maar als ze het zo willen primaMorgen maar inpakken en wat inplannen met UPS. Omslachtig proces vind ik.
I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.
Volgens mij wel, je koopt namelijk het contract af.Showgun schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 17:54:
[...]
Is het contract niet leidend bij afkopen?
Nee UPS heeft geen enkele mail gestuurd, vaag proces! Kreeg gisteren ineens een sms van UPS dat ze vandaag langskomen met de retourdoos. Het was een grote witte enveloppe met een vage opgevouwen doos, inclusief een op papier uitgeprint UPS verzendlabel. Dus ik ga hem morgen inpakken en dan maar gewoon afgeven bij een UPS punt.almere schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 18:01:
[...]
Heb je al een email gehad van ups via de mail?
Alleen de duur staat vast. Odido staat je toe je lopende abonnement 1x per maand omhoog of omlaag bij te stellen. Dat heb ik gisteren al gedaan, dus vandaag zag ze alleen de contractgegevens zoals ze nu ingesteld zijn.Showgun schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 17:54:
[...]
Is het contract niet leidend bij afkopen?
[ Voor 4% gewijzigd door BiG-GuY op 12-08-2026 18:48 ]
Dat is wel heel nice! Gratz op de goede deal!BiG-GuY schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 18:47:
[...]
Alleen de duur staat vast. Odido staat je toe je lopende abonnement 1x per maand omhoog of omlaag bij te stellen. Dat heb ik gisteren al gedaan, dus vandaag zag ze alleen de contractgegevens zoals ze nu ingesteld zijn.
Bij het afkopen wordt er dus rekening gehouden met klantvoordeel?BiG-GuY schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 17:12:
Nou in de Vodafone soap vandaag sms gehad dat die eind volgende week zou komen en net mailtje met track trace dat die morgen komt. Geloof het als ik hem in mijn handen heb. Iemand al een oplossing gehad omtrent de datum voor de watch.
Jup. Ze hebben letterlijk maandkosten *12 gedaan - dagen dat het contract al liep.karakedi schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 18:59:
[...]
Bij het afkopen wordt er dus rekening gehouden met klantvoordeel?
Goedkoopste optie is 2GB pakket voor €15. Met klantvoordeel wordt dat 4GB voor €12,50 per maand.
Heb voor de zekerheid een dag gewacht, om zeker te zijn dat ze niet het oude pakket zouden zien en ook in mijn app/account kan ik nergens het originele pakket terug zien. Dat was Unlimited Supersnelst voor €31 per maand met Klantvoordeel.
Dank voor de info. Ik heb meerdere odido abonnementen lopen. Ik heb deze niet afgekocht omdat ik ervan uitging dat de maandbedrag voor afkoop gebasseerd zou zijn exclusief klantvoordeel. Binnenkort even gaan bellen en 5 abonnementen afkopenBiG-GuY schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 21:10:
[...]
Jup. Ze hebben letterlijk maandkosten *12 gedaan - dagen dat het contract al liep.
Goedkoopste optie is 2GB pakket voor €15. Met klantvoordeel wordt dat 4GB voor €12,50 per maand.
Heb voor de zekerheid een dag gewacht, om zeker te zijn dat ze niet het oude pakket zouden zien en ook in mijn app/account kan ik nergens het originele pakket terug zien. Dat was Unlimited Supersnelst voor €31 per maand met Klantvoordeel.
Lol, geen idee hoe ze omgaan met zoveel abonnementen in één keer...karakedi schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 21:20:
[...]
Dank voor de info. Ik heb meerdere odido abonnementen lopen. Ik heb deze niet afgekocht omdat ik ervan uitging dat de maandbedrag voor afkoop gebasseerd zou zijn exclusief klantvoordeel. Binnenkort even gaan bellen en 5 abonnementen afkopen