Nou, mijn Belsimpel order is binnen, druk bezig met toestel instellen. Data transfer was uiteraard simpel tussen Samsung toestellen.
Status van Vodafone liet vandaag zien, voor de ZF8 512GB Graphite:
Ondertussen telefonisch contact gehad met Vodafone, order geannuleerd en uitgebreid uitgelegd waarom ze mij niet als klant gaan hebben nu. Gewoon netjes gebleven en de medewerker reageerde normaal en bood zijn excuses aan voor hoe het gelopen is. Gelijk gebruik gemaakt van de nieuwe record/transcribe functie in de Fold 8. De andere kreeg ook netjes te horen, deze oproep wordt nu opgenomen.
Heb ook bevestiging ontvangen vanuit Vodafone, dat de order is geannuleerd en in het ordersysteem staat dit ook. Heb telefonisch bevestiging gehad dat ze mijn gegevens automatisch gaan vernietigen, omdat ik nu geen contract meer heb met ze. Hij gaf wel aan dat dit proces wat tijd kan kosten. Dus ik ga dit wel checken over een maand of ze nog iets van gegevens van mij hebben.
Ondertussen heb ik bij Odido het abonnement kunnen koppelen aan mijn account en vervolgens het abonnement kunnen verlagen van Unlimited Snelst naar 4GB voor €12,50 per maand (incl. klantvoordeel). Dit is ondertussen ook verwerkt in het systeem, dus kan ze contacteren om het afkopen te regelen of het abo te laten lopen en verder niet te gebruiken.
[
Voor 12% gewijzigd door
BiG-GuY op 11-08-2026 16:48
]