• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:52

Animal_X

Rodin

Samsung shop. Samen met NEWFF26 krijg je EUR 418,10 korting.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n1Feh4w0L5kjFPXlS8apu17CmCc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/exXFLBhvMhLFgWXNlc9BR2I2.jpg?f=fotoalbum_large

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:51

Christiano007

Ich bin der champion

Werkt iig niet op de goedkoopste versie

Ter land, ter zee en in de kroeg

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 15:26

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:41
Animal_X schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 21:52:
[...]

[Afbeelding]
En met BOOSTFF8 krijg je gratis Buds4 Pro. In de Samsung Shop. Helaas kun je tegenwoordig nog maar twee codes gebruiken, en sommige zijn niet te combineren.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• TeddyWestside
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11:27
In combinatie met Odido abbo via Belsimpel kost de telefoon 1.346 mocht dat voor iemand intressant zijn.

• Christiano007
  • Laatst online: 09:51

Christiano007

Ich bin der champion

TeddyWestside schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 09:11:
In combinatie met Odido abbo via Belsimpel kost de telefoon 1.346 mocht dat voor iemand intressant zijn.
Welke combi is dat dan?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• TeddyWestside
Als je onbeperkt pakt. als je wat minder MB's pak dan word je toestel prijs ietsjes duurder

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 11:15
Dat mensen nu nog 500€ meer willen uitgeven dan de Vodafone prijs is wel een bewijs van hoe goed de Fold8 ontvangen wordt.

Ik zou het zelf echt niet meer doen voor zoveel meer geld, je loopt ook direct achter op resale value aangezien het gross hem onder de 1000€ heeft kunnen kopen.

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:09

DON PAPA

Tweaker-fan

Animal_X schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:27:
Marktplaats... Daar staan ze echt bij bosjes aangeboden. Vaak ongeopend in doos door mensen die wel net een goede deal hebben kunnen sluiten en een paar euro willen verdienen...
Wees daar wel heel voorzichtig mee, want als de verkoper de telefoon heeft gekocht met inruil voordeel en hij stuurt vervolgens geen inruil in, dan kan Samsung de nieuwe telefoon blokkeren zodat hij onbruikbaar wordt. Koop dus wel bij een betrouwbare verkoper

• SYQ
  • Niet online

SYQ

iemand bestelling geannuleerd (10dgn geleden) bij vodafone en ook geld terug gekregen? of gaat daar ook x aantal weken overheen? ik vertik het om nu de ks te bellen, geen zin om me weer druk te maken zo voor het weekend bewaar ik wel voor maandag

• Regenton556
  • Registratie: Augustus 2026
  • Laatst online: 24-09 09:33
Heeft iemand zijn watch al binnen? Jbl heb ik wel maar watch staat al een tijd op backorder (untranslated status)

• AMDLegion
SYQ schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 14:15:
iemand bestelling geannuleerd (10dgn geleden) bij vodafone en ook geld terug gekregen? of gaat daar ook x aantal weken overheen? ik vertik het om nu de ks te bellen, geen zin om me weer druk te maken zo voor het weekend bewaar ik wel voor maandag
Paar jaar terug heb ik bijna 5 maanden moeten wachten op een 900€ terugbetaling die vanaf dag 1 na retour al beloofd was. Ging gewoon iets mis helemaal in het begin en 5 maanden lang wou niemand het oplossen.

• MD81
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-08 15:39
SYQ schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 14:15:
Ik wacht ook nog op terugbetaling. 20-08 Fold geretourneerd in VF winkel, 26-08 creditnota ontvangen en wacht nu op terugbetaling.

• jagroep
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 20:48
Regenton556 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 14:23:
Heeft iemand zijn watch al binnen? Jbl heb ik wel maar watch staat al een tijd op backorder (untranslated status)
Ja, heb ik binnen. In combinatie met Vodafone deal. De JBL promo heb ik twee dagen geleden ingediend, maar nog geen bevestiging of hij goedgekeurd is en is zonet goedgekeurd

[ Voor 4% gewijzigd door jagroep op 28-08-2026 19:11 ]

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-09 20:45
Ik heb mij 20 augustus aangemeld voor de JBL promo (op basis van de Vodafone orderbevestiging), 25 augustus goedkeuring en zou vandaag worden bezorgd. Heb dit alleen verzet omdat ik niet thuis ben.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:21

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Voor als iemand nog interesse heeft in de Z Flip 8, mijn man heeft er net eentje besteld via Belsimpel met ook weer een zeer goede korting:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LJYIJmkIvJ822AdgxXABx3SWTt8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HFiB12grdE8Rc6zFFaHrZsRY.jpg?f=fotoalbum_large

En dan dus op de dag van binnenkomst het abo gelijk verlagen naar laagste bundel optie en dan dag later bellen voor afkopen.

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:20
BiG-GuY schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 17:47:
Voor als iemand nog interesse heeft in de Z Flip 8, mijn man heeft er net eentje besteld via Belsimpel met ook weer een zeer goede korting:

[Afbeelding]

En dan dus op de dag van binnenkomst het abo gelijk verlagen naar laagste bundel optie en dan dag later bellen voor afkopen.
Mmm..misschien wel interessant voor mijn partner..

Doet Odido aan afkopen? Info wat ik her en der tegenkom is daar niet helemaal duidelijk over. En, kun je het abonnement lager zetten dan het oorspronkelijk afgesloten maandbedrag?

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-09 09:43
AMDLegion schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 11:41:
Dat mensen nu nog 500€ meer willen uitgeven dan de Vodafone prijs is wel een bewijs van hoe goed de Fold8 ontvangen wordt.

Ik zou het zelf echt niet meer doen voor zoveel meer geld, je loopt ook direct achter op resale value aangezien het gross hem onder de 1000€ heeft kunnen kopen.
Dat is bij de eerdere Folds niet anders geweest hoor. Loop zelf al vanaf de Fold 4 mee en betaal gemiddeld tussen de 950 en 1200 euro voor een Fold toestel (exclusief inruil).

Afgelopen week mijn Fold 7 (met gebruikssporen) verkocht voor 750. Dus dat gaat allemaal wel...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-09 19:42
fender89 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 20:20:
[...]

En, kun je het abonnement lager zetten dan het oorspronkelijk afgesloten maandbedrag?
Dat hoop ik van harte, anders betaal ik me blauw de aankomende twee jaar. Maar volgens mij moet het kunnen
Soms heb je wat meer data of belminuten nodig, en soms wat minder. Snappen we. Daarom kan je je bundel tijdens je contractperiode elke maand aanpassen. Zo gedaan.

• BiG-GuY

BiG-GuY

fender89 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 20:20:
[...]

Mmm..misschien wel interessant voor mijn partner..

Doet Odido aan afkopen? Info wat ik her en der tegenkom is daar niet helemaal duidelijk over. En, kun je het abonnement lager zetten dan het oorspronkelijk afgesloten maandbedrag?
Ja en ja. Als je in dit topic terugzoekt naar mijn posts. Ik had het duurste abo gedaan met Klantkorting voor 12 maanden met de Fold 8. De dag dat het toestel binnen was kon ik het nummer toevoegen aan de Mijn Odido omgeving/app. Daarna kon ik het abo direct omlaag zetten naar het laagste abo. Nergens in je abo zie je dan nog wat je origineel afgesloten had. Je mag bij Odido elke maand 1x omhoog of omlaag veranderen qua abo.

Een dag later heb ik gebeld en specifiek gezegd dat ik het abonnement wil afkopen. Dat kon zonder problemen. Je betaald dan in 1x de resterende termijnen van op dat moment geldende abo prijs per maand. Met het laagste abo met klantkorting is dat 12x12,50 = €150

Tot nu toe heb ik overigens nog geen eind afrekening gekregen van Odido. Alleen de eerste maandfactuur van €3,73.

• MarcyPay
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 15-09 09:52
MarcyPay schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 23:53:
[...]

Na een paar keer 'medewerker spreken' tegen de chat bot, werd een medewerker bijgehaald. Binnen 6 min antwoord, 15min voordat er een case was aangemaakt en ik denk dat ik zo'n 15 min daarna weer een mail ontving met een verzoek voor additionele informatie.

Dus valt niet tegen! Deze laatste informatienet voor sluitingstijd ingeleverd, dus verwacht/hoop dat het morgen of de komende dagen wel goed komt.
Voor de geïnteresseerden; bij mij is de watch7 promotie goedgekeurd vandaag. Dus met een verkeerde factuurdatum, gelukt door het additioneel inleveren van het contract met dat 18xxxxxd nummer dat in het megadealweekend werd gemaild door Vodafone.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:05
[...]

[Afbeelding]
Nou ja, zeg. Net een weekje te vroeg besteld. Oh well...

• AMDLegion
[...]

[Afbeelding]
Bijna twee keer zo duur als de Vodafone prijs...

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 22:37
AMDLegion schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 00:59:
[...]

Bijna twee keer zo duur als de Vodafone prijs...
Nee hoor, Vodafone was 851+150 abbo kosten = 1000eur

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10:52
Game_overrr schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 09:35:
[...]

Heb wel buds 4 pro gekocht voor 125 en inmiddels voor 85 euro de watch 7 verkocht. Vodafone niet het dubbele maar in the end wel het goedkoopst en een stuk goedkoper dan Samsung

• AMDLegion
Game_overrr schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 09:35:
[...]

Zeker waar. Maar alsnog, in mijn geval had ik weer een nieuw abbo nodig dus de deals die ik nu zie voelen echt absurd aan.

• AMDLegion
niels2322 schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 10:43:
[...]

Heb wel buds 4 pro gekocht voor 125 en inmiddels voor 85 euro de watch 7 verkocht. Vodafone niet het dubbele maar in the end wel het goedkoopst en een stuk goedkoper dan Samsung
Yep same hier. Heb na resale van accesoires en cashback zon 150€ extra bespaard nog.

• AMDLegion
Maar wat een geweldige telefoon. Ik heb er wel een goed hoesje omheen gedaan, niet eens zo zeer voor bescherming want ik gebruik mn telefoons altijd zonder hoesje of screen protector, zo ook mijn iPhone Air. Maar de Fold8 heeft echt wat grip nodig om hem comfortabel te gebruiken naar mijn ervaring.

Ik heb de Benks Kevlar case, prijzig hoesje maar met deze eromheen voelt het wel echt geweldig aan en is de Fold8 mijn favoriete tech item. De telefoon is zo veelzijdig. Ik heb al zoveel workflows die ik normaal op mn Mac doe ( browser based ) volledig via mn Fold8 gedraaid zonder problemen en met comfort dankzij het opengevouwen scherm.

Opgevouwen heeft de Fold8 mij weer het comfort gegeven van de 13 mini, misschien iets onhandiger dan de 13 mini maar scheelt niet veel. En de Fold8 geeft daar een veel comfortabelere type ervaring voor terug. Voor puur messaging en email vouw ik de telefoon niet open, ook niet voor Google Maps, muziek of fotos maken word hij niet opengevouwen.

Alleen als ik een multi window workflow moet doen ( mail + browser ), serie/film ga kijken of een game ga spelen open ik pas de Fold8 open.

10/10 ervaring

Wel gebaseerd op de 850€ prijs, denk niet dat ik er zo euforisch over zou zijn op de prijzen die ik nu voorbij zie komen.

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10:52
AMDLegion schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 12:04:
Maar wat een geweldige telefoon. Ik heb er wel een goed hoesje omheen gedaan, niet eens zo zeer voor bescherming want ik gebruik mn telefoons altijd zonder hoesje of screen protector, zo ook mijn iPhone Air. Maar de Fold8 heeft echt wat grip nodig om hem comfortabel te gebruiken naar mijn ervaring.

Ik heb de Benks Kevlar case, prijzig hoesje maar met deze eromheen voelt het wel echt geweldig aan en is de Fold8 mijn favoriete tech item. De telefoon is zo veelzijdig. Ik heb al zoveel workflows die ik normaal op mn Mac doe ( browser based ) volledig via mn Fold8 gedraaid zonder problemen en met comfort dankzij het opengevouwen scherm.

Opgevouwen heeft de Fold8 mij weer het comfort gegeven van de 13 mini, misschien iets onhandiger dan de 13 mini maar scheelt niet veel. En de Fold8 geeft daar een veel comfortabelere type ervaring voor terug. Voor puur messaging en email vouw ik de telefoon niet open, ook niet voor Google Maps, muziek of fotos maken word hij niet opengevouwen.

Alleen als ik een multi window workflow moet doen ( mail + browser ), serie/film ga kijken of een game ga spelen open ik pas de Fold8 open.

10/10 ervaring

Wel gebaseerd op de 850€ prijs, denk niet dat ik er zo euforisch over zou zijn op de prijzen die ik nu voorbij zie komen.
Helemaal eens! Ik gebruik voor productiviteit een Arzopa scherm die ik met usbc kan aansluiten op de samsung. Met dex een top ervaring! Scherm kan dan niet helemaal helder maar met een powerbank aangesloten op het scherm gaat dat wel goed. Via Moonlight kan ik dan ook nog boven mijn pc bedienen als ik iets op windows moet hebben (maar eigenlijk hen ik dat niet). Dit is overigens niet zo zeer te danken aan de Fold maar meer het Samsung ecosysteem met de snapdragon.

Hiervoor had ik een iPhone 16 pro en daarvoor de Fold 6. Die had ik bewust weg gedaan omdat ik bang was dat hij kapot ging EN ik de Fold nog niet volwassen genoeg vond. Die mening is inmiddels veranderd, echt een top toestel. Camera is dik in order, behalve voor zoomen. Maarja dat doe ik toch niet, behalve een paar keer per jaar als bijv de kids op het stand al bij de zee zijn.

#offtopic dat wel..

• TeddyWestside
nou dit weekend de fold 8 in gebruik genomen maar hij gaat toch terug helaas.

de tablet modus is fantastisch maar de kleine outer display is toch echt iets te veel compensatie. Speakers zijn ook wel aanzienelijk slechter.

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 23:38
Ik krijg helaas geen goedkeuring voor de promoties.

Eerst heb ik de factuur gebruikt die ik bij het afrekenen heb ontvangen. Deze is afgekeurd omdat de factuur volgens de beoordeling niet duidelijk genoeg was.

Vervolgens heb ik de contractsamenvatting verstuurd, maar ook deze is afgewezen.

Op welke manier kan ik wel aanspraak maken?

[ Voor 13% gewijzigd door NightForce op 01-09-2026 15:41 ]

• jagroep
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 20:48
NightForce schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 15:38:
Ik krijg helaas geen goedkeuring voor de promoties.

Eerst heb ik de factuur gebruikt die ik bij het afrekenen heb ontvangen. Deze is afgekeurd omdat de factuur volgens de beoordeling niet duidelijk genoeg was.

Vervolgens heb ik de contractsamenvatting verstuurd, maar ook deze is afgewezen.

Op welke manier kan ik wel aanspraak maken?
Vodafone contract die ik in de winkel heb ontvangen op 1 augustus was voldoende (naast imei screenshot) voor de watch 7 en flip promo. Ik weet de details niet van jouw aankoop, dus kan niet echt advies uitbrengen aan je.

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-09 21:25
MarcyPay schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 18:45:
Momenteel ook in gesprek met Samsung via Whatsapp over de verkeerde datum na een initiele afwijzing. Lijkt tot nu toe wel soepel te gaan, maar nog geen finaal uitsluitsel, verwacht morgen meer.

Waarom ik dit bericht vooramelijk typ: Ik las in de speciale voorwaarden van de Flip actie dat het te combineren is met de Watch actie. Wel specifiek voor Vodafone klanten.

Dus mocht het bij je zijn afgewezen omdat je IMEI al gebruikt was heb je een goede stok om mee te slaan!

Ik kan geen screenshot bijvoegen hier, maar te vinden in de derde alinea:

https://promotion-api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_92087.pdf

Te vinden op de actiepagina van de Flip (@robotjoek):

https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/V4D2GFTMTCTUD
Dankzij jouw bericht heb ik ook contact opgenomen met Samsung, eerst via WhatsApp, een aantal dagen later via de telefoon en afgelopen vrijdag weer via WhatsApp, toen is er ook daadwerkelijk een case aangemaakt en zojuist kring ik een e-mail dat de promotie van de watch 7 LTE ook goedgekeurd is. *O* Naast de al reeds goedgekeurde promotie van de JBL flip 7 speaker. Het duurt ff maar dan heb je ook wat. 8)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• 84hannes
Ik heb mijn Fold8 met een Odido abonnement bij mobiel.nl gekocht. Dat leek me niet voldoen aan de voorwaarden voor een gratis Watch8, maar ik heb het formulier toch maar ingevuld. Ik was dan ook verbaasd, zeker na jullie ellende met Vodafone en dubbele acties, om dit mailtje te ontvangen.
Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Odido/Ben/KPN/Simyo: Ontvang tijdelijk een Galaxy Watch8 Classic LTE bij aankoop van een Galaxy Z Fold8 Ultra, Z Fold8 of Z Flip8” is goedgekeurd.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-09 16:08

MaDLiVe

.-Observer-.

Heeft iemand nog een link naar de flip promo of is die alweer afgelopen? Kon hem niet vinden onder de promoties.

[ Voor 21% gewijzigd door MaDLiVe op 02-09-2026 07:23 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• 84hannes
MaDLiVe schreef op woensdag 2 september 2026 @ 07:22:
Heeft iemand nog een link naar de flip promo of is die alweer afgelopen? Kon hem niet vinden onder de promoties.
Wat bedoel je met "de flip promo"?

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:11
MaDLiVe schreef op woensdag 2 september 2026 @ 07:22:
https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/V4D2GFTMTCTUD

• Havoc1987
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 24-09 20:30
84hannes schreef op woensdag 2 september 2026 @ 06:44:
Ik heb mijn Fold8 met een Odido abonnement bij mobiel.nl gekocht. Dat leek me niet voldoen aan de voorwaarden voor een gratis Watch8, maar ik heb het formulier toch maar ingevuld. Ik was dan ook verbaasd, zeker na jullie ellende met Vodafone en dubbele acties, om dit mailtje te ontvangen.

[...]
Heb je je aanvraag gedaan met je factuur van mobiel.nl? Of met een contract van Odido? Klinkt alsof ik dat dan ook wel eens wil proberen :p

• 84hannes
Havoc1987 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 09:50:
[...]

Heb je je aanvraag gedaan met je factuur van mobiel.nl? Of met een contract van Odido? Klinkt alsof ik dat dan ook wel eens wil proberen :p
Gewoon de factuur van mobiel.nl, en als winkel "Odido" geselecteerd. Odido staat natuurlijk wel vermeld op de factuur.
Proberen kan altijd. Het hangt waarschijnlijk af van wie het verwerkt.

• AMDLegion
De Fold8 is zo verslavend... Ik weet niet of dit zo verstandig was om aan te kopen. Ik doe gewoon alles met dit ding nu.

Mn Watch7 is overigens ook goedgekeurd na lang mekkeren :)

• hafp
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-09 08:34
84hannes schreef op woensdag 2 september 2026 @ 10:42:
[...]

Gewoon de factuur van mobiel.nl, en als winkel "Odido" geselecteerd. Odido staat natuurlijk wel vermeld op de factuur.
Proberen kan altijd. Het hangt waarschijnlijk af van wie het verwerkt.
Ik heb een afwijzing gekregen met een Belsimpel factuur (waar het Odido abonnement op gespecificeerd staat). Ze waren daar wel snel mee, zo'n anderhalf uur. Het zal afhankelijk zijn wie het verwerkt maar ik begrijp de afwijzing wel.

• M-W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-09 18:31

M-W

Bij mij is de online bestelling met de factuur met de verkeerde datum door samsung afgewezen. Hierna heb ik met de bestelbevestigingsemail (dus niet de samenvatting) het nog een keer opnieuw aangevraagd en de Watch is goedgekeurd. Echter is de watch nog steeds niet verzonden.
Hierna heb ik de JBL flip aangevraagd met dezelfde bestelbevestiging. Deze is ook goedgekeurd en inmiddels verzonden en ligt momenteel in een DHL ophaal kluisje ( moet hem na werk ophalen).

Ik weet niet of de goedkeuring komt doordat ze in principe nu de factuur en de bestelbevestiging allebei hebben of alleen door de bestelbevestiging. Ik zou zelf niet de klantenservice van samsung gaan contacteren na de eerste afwijzing. Je krijgt de afdeling toch niet te spreken en je gaat een ellenlange frustrerende traject in zonder duidelijkheid. Beter is opnieuw de aanvraag te doen met de bestelbevestiging.

• iuuk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 19:10
BiG-GuY schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 20:01:
En daarom gebruik ik liever Rebuy voor het verkopen van mijn toestel. Ook hogere inruilwaarde dan bij de andere opties.

10-aug aangemeld, 13-aug verzonden, 19-aug verwerkt/uitbetaald en 20-aug geld ontvangen op de rekening.
Ik heb dit inmiddels ook geprobeerd, maar dat is meteen de laatste keer. Ik had wel verwacht dat ze er wat krasjes bij zouden verzinnen/krijgen, maar ik krijg een filmpje terug met een grote kras op de onderkant die er zeker niet zat. Ik was zelf zo dom om mijn eigen fotos zonder flits te nemen, dus kan ik helaas niks inbrengen tegen die twee bovenste (die ik voelde noch zag), maar de onderste zat er al helemaal niet.

Vervolgens stuur ik een bericht dat mijn bonuscode niet verwerkt is in mijn nieuwe bod en waar ze die onderste kras vandaan halen, want als ik hem zo terugkrijg krijg ik niet een zelfde ingestuurd product terug, en krijg ik een AI gegenereerd antwoord terug dat in nergens antwoord op mijn vraag geeft.

Ter vergelijking;

https://grading.rebuy.com/assets/6cdc02b3-3a79-4813-b289-f83dcb325c23/2915bb77-786b-4548-a8a3-42ab8c707f68/video.mp4

vs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z2MgQmw28CdwXYRZ19vw8NByho0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zMPWbRXYfwNdNwADEYAhdQbe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MGNMJrRZkaKFzwDrbj7PMUeJvV4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uk3poLgNl7az2OtXwm9Nkp7r.jpg?f=fotoalbum_large

Een dikke kras zoals ze op de onderkant hebben zou ook hier echt wel opvallen.

Het bod valt vervolgens 100 euro lager uit omdat ze dingen moeten vervangen, wat voor €100 euro natuurlijk nooit gaat gebeuren met een scherm.

Absolute afrader wat mij betreft dus.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
iuuk schreef op woensdag 2 september 2026 @ 14:18:
[...]

Ik heb dit inmiddels ook geprobeerd, maar dat is meteen de laatste keer. Ik had wel verwacht dat ze er wat krasjes bij zouden verzinnen/krijgen, maar ik krijg een filmpje terug met een grote kras op de onderkant die er zeker niet zat. Ik was zelf zo dom om mijn eigen fotos zonder flits te nemen, dus kan ik helaas niks inbrengen tegen die twee bovenste (die ik voelde noch zag), maar de onderste zat er al helemaal niet.

Vervolgens stuur ik een bericht dat mijn bonuscode niet verwerkt is in mijn nieuwe bod en waar ze die onderste kras vandaan halen, want als ik hem zo terugkrijg krijg ik niet een zelfde ingestuurd product terug, en krijg ik een AI gegenereerd antwoord terug dat in nergens antwoord op mijn vraag geeft.

Ter vergelijking;

https://grading.rebuy.com/assets/6cdc02b3-3a79-4813-b289-f83dcb325c23/2915bb77-786b-4548-a8a3-42ab8c707f68/video.mp4

vs:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Het bod valt vervolgens 100 euro lager uit omdat ze dingen moeten vervangen, wat voor €100 euro natuurlijk nooit gaat gebeuren met een scherm.

Ik heb ook voor het eerst Rebuy geprobeerd en bij mij viel de prijs ook flink lager uit dan initieel opgegeven. Nu moet ik daarbij eerlijk erkennen dat ik wist dat er een beschadiging zat in de binnenste screen protector, dus ik had wel verwacht dat ze die zouden benoemen en dat dat de prijs zou drukken. Maar vervolgens kwamen ze inderdaad ook met het verhaal dat het scherm onder de krassen zou zitten, terwijl dit volgens mij toch echt niet zo was. Lang verhaal kort, met de inruilbonus heb ik 650 euro teruggekregen, ook ruim 100 euro minder dan opgegeven. Maar goed, het versturen naar en controleren door Rebuy duurde al een flinke tijd. Om dan vervolgens weer de Fold terug te laten sturen met alle risico's van dien en dan nog de defecten verhelpen was mij echt het gezeik niet waard. Helemaal niet na die weken aan gezeik met Vodafone...

Maar goed, in the end heb ik nog steeds voor relatief weinig geld kunnen switchen van de Fold 7 naar de 8. Al met al, dus na ''verkoop'' van de 7 en het verkopen van de Watch 7 die bij de actie hoorde heb ik effectief 100 euro moeten betalen voor de 8. Dit komt ook deels omdat Vodafone de volledige abonnementskosten heeft kwijtgescholden (a 180eu).

Al met al veel lessen kunnen trekken uit dit hele Fold 8 debacle.

Nb. Als je echt zeker bent van de staat van je toestel en alles hebt gefotografeerd dan zou ik Rebuy best aanraden. Maar bij de minste twijfel weet je eigenlijk al dat de prijs flink lager zal uitvallen.

• iuuk
London schreef op woensdag 2 september 2026 @ 15:00:
[...]

Maar goed, het versturen naar en controleren door Rebuy duurde al een flinke tijd. Om dan vervolgens weer de Fold terug te laten sturen met alle risico's van dien en dan nog de defecten verhelpen was mij echt het gezeik niet waard.
Dat is volgens mij ook precies waarop ze hopen. Het proces lang laten duren, vervolgens een nieuw bod doen wat 'redelijk' lijkt, want wat is €100 nu nog in deze economie voor de tijd die het kostte en zo met alle ingestuurde telefoons flink wat extra euros te sprokkelen.
Het is ook vrijwel gegarandeerd dat onze telefoons als zgan op hun website komen te staan.

Ik heb m'n bod nog niet geaccepteerd, want €450 tov €560 (waarvan 45 aan een coupon die nu dus verdwenen is) zonder enige indicatie waar die grote kras vandaan komt is voor mij nog niet redelijk. Desnoods vraag ik de rechtsbijstand even wat hier nog verder aan te doen is, ook al betwijfel ik hoe nuttig dat is bij dit soort kleine bedragen/geschillen.

Een paar mails over en weer tot er daadwerkelijk een persoon ipv AI reageert is het me sowieso wel waard.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
iuuk schreef op woensdag 2 september 2026 @ 15:14:
[...]

Dat is volgens mij ook precies waarop ze hopen. Het proces lang laten duren, vervolgens een nieuw bod doen wat 'redelijk' lijkt, want wat is €100 nu nog in deze economie voor de tijd die het kostte en zo met alle ingestuurde telefoons flink wat extra euros te sprokkelen.
Het is ook vrijwel gegarandeerd dat onze telefoons als zgan op hun website komen te staan.

Ik heb m'n bod nog niet geaccepteerd, want €450 tov €560 (waarvan 45 aan een coupon die nu dus verdwenen is) zonder enige indicatie waar die grote kras vandaan komt is voor mij nog niet redelijk. Desnoods vraag ik de rechtsbijstand even wat hier nog verder aan te doen is, ook al betwijfel ik hoe nuttig dat is bij dit soort kleine bedragen/geschillen.

Een paar mails over en weer tot er daadwerkelijk een persoon ipv AI reageert is het me sowieso wel waard.
Ja die snap ik wel. Ik was verder naar omstandigheden nog wel tevreden met die 650, maar dat kwam dus vooral door de goeie deal die ik met de 8 heb gescoord.

Succes verder (y)

• BiG-GuY

BiG-GuY

iuuk schreef op woensdag 2 september 2026 @ 14:18:
[...]

Ter vergelijking;

vs:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik heb nog nooit een Fold ingeruild bij hun.

Tot nu toe enkele iPhones en Samsung S modellen. Welke allemaal in perfecte staat waren en ik ze verzonden had in de originele verpakkingen met een goede verpakking eromheen.

• iuuk
BiG-GuY schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:21:
[...]

Ik heb nog nooit een Fold ingeruild bij hun.

Tot nu toe enkele iPhones en Samsung S modellen. Welke allemaal in perfecte staat waren en ik ze verzonden had in de originele verpakkingen met een goede verpakking eromheen.
De originele verpakking had ik erbij gedaan, maar omdat het een fold is (die daar uitgevouwen in kwam) leek het me beter deze in een bubbelenveloppe te stoppen met de verpakking los ernaast. En dan alles vervolgens in een doosje met extra padding.

Ik lees online ook erg wisselende verhalen, dus het zal een ymmv zijn, maar voor mij is het dus eens en niet meer. En wat hiervan komt merk ik dan nog wel.

• hafp
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-09 08:34
Ik heb bij Rebuy tweemaal een lagere gradatie gekregen wat ik heb geaccepteerd, maar daarna heb ik ook twee keer een probleemloze acceptatie gekregen. Ik vind het nog wel een klein risico om de partij te gebruiken maar ik heb met telefoons, laptops en tablets eigenlijk ook geen zin in Marktplaats volk aan de deur. Marktplaats volk gaat vaak prima, maar met deze genoemde productgroepen heb ik toch minder prettige ervaringen. Dus dan liever het Rebuy risico.

• iuuk
hafp schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:51:
eigenlijk ook geen zin in Marktplaats volk aan de deur. Marktplaats volk gaat vaak prima, maar met deze genoemde productgroepen heb ik toch minder prettige ervaringen. Dus dan liever het Rebuy risico.
Dat is ook precies de reden dat ik deze keer de gok maar nam. Ik heb het eerst geprobeerd op Marktplaats, maar dat is voor elektronica echt verschrikkelijk. Met LEGO heb ik eigenlijk alleen maar goede kopers, met games komt het ook vaak goed, maar op (dit soort) elektronica kom echt het meest irritante volk af.
Ik neig nu ook meer naar accepteren, maar de volgende telefoon ga ik toch weer goed mijn opties afwegen.

Ik zal het er hier dan ook maar bij laten, aangezien het niet 100% aansluit bij dit topic, maar omdat inruil wel wat meehelpt bij een overweging over prijzen (en vanwege mijn chagrijn hierbij ;)) wil ik het toch even gemeld hebben. Dan kan men zelf ook zien of ze die gok willen nemen en weten dat een extra 100 euro risico meenemen verstandig is.

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 09:48

GforceNL

Out of memory....

GALAXYB2S Werkt helaas niet meer

<Zinloze tekst hier>

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:20
Wilde nog even delen dat naast de Watch 7, ook de aanvraag voor de jbl flip speaker is goedgekeurd. (In principe ook zoals verwacht, conform de Bijzondere voorwaarden voor Vodafone orders..)

Voor beide aanvragen exact dezelfde gegevens aangeleverd overigens. (Imei #1 etc.)

Nu wachten tot beiden geleverd zijn en dan kunnen ze de verkoop in.

(Edit): flip speaker is vandaag al geleverd. Dat ging snel!

[ Voor 8% gewijzigd door fender89 op 04-09-2026 14:53 ]

• Havoc1987
Heeft iemand nog de link voor de watch7 promo van vodafone toevallig? Ik kan ze niet meer terugvinden op de samsung-promopagina, maar volgens mij moet registreren toch nog mogelijk zijn... Of ik kijk er dcheel naast :d

• 84hannes
Havoc1987 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 08:57:
Heeft iemand nog de link voor de watch7 promo van vodafone toevallig? Ik kan ze niet meer terugvinden op de samsung-promopagina, maar volgens mij moet registreren toch nog mogelijk zijn... Of ik kijk er dcheel naast :d
Volgens mij wordt hier
https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/promoties
verwezen naar
https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/F4XEAXZJP5GRV

• 84hannes
Nu wachten tot beiden geleverd zijn en dan kunnen ze de verkoop in.
Ik ga hetzelfde doen, maar dit is toch belachelijk. "Kortingen" met couponcode en "gratis" extras waar vervolgens marktplaats vol mee staat (zo ben ik ook ooit aan mijn Galaxy buds gekomen). Allemaal omdat wij consumenten daar intrappen en Samsung dan meer aan ons kan verdienen dan wanneer ze de prijs gewoon omlaag doen.

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 11:19
Herkenbaar. Als ze de adviesprijs aangepast hadden, dan had ik er al een gekocht. Nu wacht ik op een aanbieding, want anders voel ik mezelf een dief van mijn eigen portemonnee.

Misschien dat er met de intro van de iphone ultra nieuwe aanbiedingen komen?

[ Voor 6% gewijzigd door DarkChylde op 03-09-2026 13:15 ]

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:17

darkrain

Moderator Discord / General Chat

Geniet. Punt.

Mijn in te ruilen watch 8 classic en fold 7 zijn nu al sinds 17 augustus in Tsjechië... maar nog niets gehoord, niet eens een ontvangstbevestiging. Ik weet dat ze er zijn door UPS... Heeft iemand al een goedkeuring?

Tweakers Discord

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
darkrain schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:47:
Mijn in te ruilen watch 8 classic en fold 7 zijn nu al sinds 17 augustus in Tsjechië... maar nog niets gehoord, niet eens een ontvangstbevestiging. Ik weet dat ze er zijn door UPS... Heeft iemand al een goedkeuring?
Nee, volledige radiostilte. S24+ ligt nu al ruim 3 weken in Tsjechië. Maar ik ontvang ook geen herinnering mails meer over het opsturen, dus ik ga er maar vanuit dat alles akkoord is.

Qua communicatie is het wel echt een dramatisch inruil bedrijf.

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ik heb ze toevallig net een mail gestuurd hierover inderdaad.. Het pakket is 13aug geleverd en verder ook nog niks gehoord.

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-09 02:03
Een weekje geleden goedkeuring gekregen. Moest wel eerst een mailtje sturen. Allemaal heel slecht geregeld.

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Sanny1987 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:56:
[...]

Ik heb ze toevallig net een mail gestuurd hierover inderdaad.. Het pakket is 13aug geleverd en verder ook nog niks gehoord.
mail terug:
Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw e-mail.
Uw apparaat is op 24 augustus gecontroleerd
De inruil is voltooid

Met vriendelijke groet
Samsung Trade In
Verder dus ook 0 communicatie, tot ik de vraag stelde. Dat had zeker beter gekund, want nu twijfel je of het goed is of niet en moet je blijkbaar zelf die vraag stellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Sanny1987 op 04-09-2026 14:13 ]

• DarkChylde
Samsung Galaxy Z Fold 8 256GB Groen€ 1.086,58
Odido Hello Zakelijk 2 GB + Unlimited bellen - 5G - 1 jaar€ 0,00
Toestelbetaling 0.00 - 1 jaar€ 0,00
Vouchercode€ -100,00
Verzendkosten€ 4,95
Totaal (incl. 21% btw)€ 991,53

gisteren deze gescoord bij belsimpel voor de groene 256gb. De 512gb was op basis van de toestelprijs 50€ duurder. Maar je kreeg er minder korting op. De 200€ voucher geldt niet. Ik had een 100€ compensatie voucher van de vorige annulering. Mooie prijs volgens mij.

en hij komt vandaag aan😎

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:53
Ik heb mijn Samsung Flip 8 roze nu een paar weken en moet zeggen dat ik nog steeds aan het wennen ben aan het uitklappen en het coverscreen. Ik heb wel goodlock gedownload zodat ik meer apps op het coverscreen kan zetten. Ook heb ik leuke screensaver op het coverscreen gezet die bewegen en speciaal voor de Flip 8 zijn. Al met al verder tevreden het toestel doet het verder prima ook met games. En het was een koopje natuurlijk namelijk gekocht voor 128 euro via Belsimpel. Dus verder heel tevreden.😀👍

• _Anvil_
elaho schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:15:
Ik heb mijn Samsung Flip 8 roze nu een paar weken en moet zeggen dat ik nog steeds aan het wennen ben aan het uitklappen en het coverscreen. Ik heb wel goodlock gedownload zodat ik meer apps op het coverscreen kan zetten. Ook heb ik leuke screensaver op het coverscreen gezet die bewegen en speciaal voor de Flip 8 zijn. Al met al verder tevreden het toestel doet het verder prima ook met games. En het was een koopje natuurlijk namelijk gekocht voor 128 euro via Belsimpel. Dus verder heel tevreden.😀👍
Flip 8 voor 128 euro, dit is wel zeer ernstige girl math :*) Ik gok dat je iets duurs hebt ingeruild?

• _Anvil_
DarkChylde schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 09:24:

gisteren deze gescoord bij belsimpel voor de groene 256gb. De 512gb was op basis van de toestelprijs 50€ duurder. Maar je kreeg er minder korting op. De 200€ voucher geldt niet. Ik had een 100€ compensatie voucher van de vorige annulering. Mooie prijs volgens mij.

en hij komt vandaag aan😎
Nette prijs hoor, dicht in de buurt van die eenmalige unicorn aanbieding van een maand terug. Hoe kom je echter aan een groene? Ik dacht dat die alleen direct via Samsung gekocht kon worden?

[ Voor 77% gewijzigd door _Anvil_ op 07-09-2026 14:18 ]

• Game_overrr
_Anvil_ schreef op maandag 7 september 2026 @ 14:16:
[...]

Flip 8 voor 128 euro, dit is wel zeer ernstige girl math :*) Ik gok dat je iets duurs hebt ingeruild?
Mijn vrouw heeft de Z Flip 8 voor 357EUR. Daar kreeg ze de watch en de JBL speaker ook nog bij. Je kreeg dus het volgende:

Flip 8: +357EUR
JBL Flip 7 - 75EUR (op mp)
Watch 7 LTE - 90 EUR (op mp)
Totaal betaald voor de flip 8: 192EUR

Bij de telefoon is ook een abbo afgesloten, maar deze is opgezegd omdat het Vodafone niet wilde lukken om zaken in goede banen te leiden. Ofwel: Netto prijs van 192eur voor een flip 8. 128 zou dus prima kunnen als de speaker en de watch voor wat meer zijn verkocht.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:41
Game_overrr schreef op maandag 7 september 2026 @ 14:42:
[...]

Mijn vrouw heeft de Z Flip 8 voor 357EUR. Daar kreeg ze de watch en de JBL speaker ook nog bij. Je kreeg dus het volgende:

Flip 8: +357EUR
JBL Flip 7 - 75EUR (op mp)
Watch 7 LTE - 90 EUR (op mp)
Totaal betaald voor de flip 8: 192EUR

Bij de telefoon is ook een abbo afgesloten, maar deze is opgezegd omdat het Vodafone niet wilde lukken om zaken in goede banen te leiden. Ofwel: Netto prijs van 192eur voor een flip 8. 128 zou dus prima kunnen als de speaker en de watch voor wat meer zijn verkocht.
Dus er is helemaal niets ingeruild op de Flip 8? Dan is het inderdaad een heel goede prijs.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• Game_overrr
Of-Aaargh schreef op maandag 7 september 2026 @ 15:01:
[...]

Dus er is helemaal niets ingeruild op de Flip 8? Dan is het inderdaad een heel goede prijs.
In haar geval in elk geval niet

• AMDLegion
[...]

Nee denk eerder met een duur abbo, maar dat is nog steeds een hele goede deal. De Flip is echt heel goedkoop elk jaar met high end onbeperkte abbo

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 12:32
AMDLegion schreef op maandag 7 september 2026 @ 15:09:
[...]

Nee denk eerder met een duur abbo, maar dat is nog steeds een hele goede deal. De Flip is echt heel goedkoop elk jaar met high end onbeperkte abbo
Kon bij odido het abonnement verlagen en daarna afkopen.

• _Anvil_
Lynix schreef op maandag 7 september 2026 @ 15:43:
[...]

Kon bij odido het abonnement verlagen en daarna afkopen.
Bizar dat die bedrijven dit soort truukjes zelf niet doorhebben :)

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
_Anvil_ schreef op maandag 7 september 2026 @ 16:27:
[...]

Bizar dat die bedrijven dit soort truukjes zelf niet doorhebben :)
Zolang er niet al te veel ervan wordt geprofiteerd, doen ze er weinig aan.
Vorig jaar had je zowel bij Kpn als Odido maandelijks opzegbaar abonnement icm toestel. Totaal kosten van abonnement en toestel lagen soms stukken lager, dan los toestelprijs Hiervan werd er volop geprofiteerd, nu worden maandelijksopzegbaar abonnementen icm toestel niet meer aangeboden. Zelf heb ik vorig jaar 4x S25FE icm abonnement gekocht voor doorverkoop was icm abo rond 220 kwijt per toestel.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:53
[...]

@_Anvil_ nee niks ingeruild was foutje op Belsimpel site denk ik. Abbo 1 jaar 12,50 toestelprijs 328 euro….Voucher kortingscode t.w.v. 200 ingewisseld dus 128 Euro voor het toestel.😅😅

• StoOker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-09 09:27
Iemand nog zicht op een goede deal?

Mijn huidige abonnement bij Ben.nl tot volgend jaar, maar misschien af te kopen?

• DarkChylde
_Anvil_ schreef op maandag 7 september 2026 @ 14:17:
[...]

Nette prijs hoor, dicht in de buurt van die eenmalige unicorn aanbieding van een maand terug. Hoe kom je echter aan een groene? Ik dacht dat die alleen direct via Samsung gekocht kon worden?
De groene stond in de lijst van modellen. Bij gomibo staat die ook voor een relatief lage prijs, rond de 1400€. Ik zat te kijken of ik samsung care kon activeren, maar de tekst op die pagina op de telefoon was Frans. Dus gok dat ik een Frans model heb.

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-09 18:54

ParaWM

Pro Prutser

Afbeeldingslocatie: https://ci3.googleusercontent.com/meips/ADKq_NY7p1u5rz4PsK20OdauE39gId2wIbObN3IxC-A3DEyt-OZ-VZcLwfVs3ibflrZs3Qda6DBuz7HzaOM14e2nvLFCpDc5bbPgKJWGNw_0fLBKl28QykbZsmv5id2wDV6Qjk9XMREHBMEQzAjK5Qc2WuqqTLXN_xCiuJtsALpO3EzUwyoctRBaUOTPTTFSdlAWhd4bV2HmQ52A_Q99r44=s0-d-e1-ft#https://4681c51e-a79b-4092-9be5-4e4b65a71155.b-cdn.net/e/ef406170-4b8d-438f-a2cd-e2822598e2b2/7e321342-d582-4362-bad2-2494f0321c1b.png
Hartelijk dank voor het opsturen van je toestel naar Samsung Trade In.

We zijn blij je te kunnen melden dat je toestel is ontvangen in ons verwerkingscentrum. Je hoeft verder niets te doen.
Is dit nu klaar, of kunnen ze nog komen met een lagere waardebepaling later?

Sinterklaas wil bier !

• Megapaul
ParaWM schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 17:07:
[Afbeelding]
Hartelijk dank voor het opsturen van je toestel naar Samsung Trade In.

We zijn blij je te kunnen melden dat je toestel is ontvangen in ons verwerkingscentrum. Je hoeft verder niets te doen.
Is dit nu klaar, of kunnen ze nog komen met een lagere waardebepaling later?
Ik heb net dezelfde e-mail gekregen, ik vermoed dat het zo goed is.

• Kijkeenolifant
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 10:30
Je krijgt nu weer €200 korting bij mobiel en belsimpel. Bij Odido unlimited komt ie dan rond de €1200 en bij Vodafone €1100. Twijfel of ik het hiervoor toch maar doe.

• AMDLegion
Kijkeenolifant schreef op donderdag 17 september 2026 @ 11:58:
Je krijgt nu weer €200 korting bij mobiel en belsimpel. Bij Odido unlimited komt ie dan rond de €1200 en bij Vodafone €1100. Twijfel of ik het hiervoor toch maar doe.
1100EUR met Vodafone is een prima deal. Ben erg tevreden over Vodafone bereik na jarenlang Odido.

• Regenton556
De watch hier is binnen. Dus eindstand: een hele goeie deal (de beruchte vodafone deal), gratis jbl box en gratis watch. Was veel gedoe maar uiteindelijk de moeite waard

• AMDLegion
Regenton556 schreef op donderdag 17 september 2026 @ 18:31:
De watch hier is binnen. Dus eindstand: een hele goeie deal (de beruchte vodafone deal), gratis jbl box en gratis watch. Was veel gedoe maar uiteindelijk de moeite waard
Yep hier ook toevallig de Watch vandaag geleverd gekregen. JBL speaker een stuk eerder.

700-720€ uiteindelijk voor de Fold8 als je de resale van de accesoires eraf trekt.

Killer deal 🤝

• coenox
AMDLegion schreef op donderdag 17 september 2026 @ 19:11:
[...]

Yep hier ook toevallig de Watch vandaag geleverd gekregen. JBL speaker een stuk eerder.

700-720€ uiteindelijk voor de Fold8 als je de resale van de accesoires eraf trekt.

Killer deal 🤝
JBL Speaker heb ik, de watch werd geweigerd omdat IMEI al gebruikt was voor de speaker.

• AMDLegion
coenox schreef op donderdag 17 september 2026 @ 21:27:
[...]

JBL Speaker heb ik, de watch werd geweigerd omdat IMEI al gebruikt was voor de speaker.
IMEI2 gebruiken

• coenox
🫣 Heb ik overwogen, maar wist niet dat dit ook werkt.

• Game_overrr
coenox schreef op donderdag 17 september 2026 @ 22:43:
[...]

🫣 Heb ik overwogen, maar wist niet dat dit ook werkt.
Bij mij werkte het zo:
- Eerst Imei 2
- Daarna Imei 1

Bij mijn vrouw dit ook geprobeert, werkte niet, daarna tweede keer Imei 2 gebruikt, werkte wel. Lijkt bijna willekeurig daarzo.

• Megapaul
coenox schreef op donderdag 17 september 2026 @ 21:27:
[...]

Je kan beide aanvragen als je de flip / fold / fold ultra tijdens het actie weekend het toestel bij Vodafone hebt gekocht.
Bij mij werd eerst ook 1 van de 2 promoties afgewezen. Dankzij deze post van @MarcyPay kwam ik erachter dat Samsung de voorwaarden had aangepast en er expliciet in staat dat als je de flip, fold of fold ultra bij Vodafone hebt gekocht je gebruik kan maken van beide promoties.
Ik heb toen via whatsapp contact opgenomen met Samsung en heb zowel de JBL speaker ontvangen als de Samsung Watch 7 LTE.
Geef aan dat de afkeuring onterecht is (verwijs naar hun eigen voorwaarden) en vraag of ze je aanvraag door willen zetten naar de promotieafdeling.

[/quote]
Hier alle links:
Samsung watch 7 aanvraagpagina
voorwaarden: https://promotion-api.my-...ConditionsLegal_92213.pdf
JBL flip 7 aanvraagpagina
voorwaarden: https://promotion-api.my-...ConditionsLegal_92087.pdf
[/quote]

Voor de watch 7 LTE kan je je nog t/m 2 oktober registreren, voor de JBL flip 7 kan dat nog t/m 6 oktober.

• Regenton556
Ik had ook eerst via samsung whatsapp contact opgenomen over de wisselende voorwaarden, had toen 2 dagen discussie met de meest onprofessionele medewerker ooit. Haar standpunt was: Ja het staat in de voorwaarden, maar het kan niet dus je hebt pech. Toen maar de klantenservice gebelt en daar binnen 5 minuten geholpen, die dame had voor mij de aanvraag opnieuw ingedient met een screenshot van de originele voorwaarden

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-09 12:55
Kijkeenolifant schreef op donderdag 17 september 2026 @ 11:58:
Hoe kom je aan die prijs?
Ik kom tot 1299,-

• Athonx
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 24-09 20:33
0Burner0 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 20:34:
[...]

Hoe kom je aan die prijs?
Ik kom tot 1299,-
Op de productpagina krijg je een pop-up te zien om de korting te claimen. Email invullen en je krijgt vouchercode voor 200 euro korting. 1100 euro is alleen mogelijk icm Vodafone 2 jaar.

• AMDLegion
Ik ga die van mij weer verkopen denk ik, Rebuy bied 1013EUR aan, op Marktplaats denk ik wel richting de 1100 te kunnen gaan. Toch mooi weer 300-400EUR verdiend ( voor 700 gekocht ) en hem een tijdje mogen gebruiken.

Ik ben over t algemeen gewoon een iPhone gebruiker en die machtige A20 Pro chip in de 18 Pro roept mijn naam.

• Havoc1987
Ik ben een (wat late) poging aan het doen om het vodafone abo aan 50% af te kopen. Maar dat verloopt bettekkelijk stroef. Ik had het online form ingevuld en afkopen aangeduid, maar (uiteraard) werd het gewoon per vervaldatum opgezegd. Ondertussen support gebeld, die me zeiden het form opnieuw in te vullen. Nu is het alweer een week windstil. Zonet belde ik support nogmaals met de vraag het per direct te fixen, maar het enige dat de mevrouw kon doen volgens haar, is me opnieuw verwijzen naar het formulier...

Ik slaag er dus niet in om op te zeggen met afkoop. Iemand enig idee wat ik hier kan doen? Hoe hebben anderen dit uiteindelijk kunnen oplossen?

• coenox
Havoc1987 schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 15:57:
Ik ben een (wat late) poging aan het doen om het vodafone abo aan 50% af te kopen. Maar dat verloopt bettekkelijk stroef. Ik had het online form ingevuld en afkopen aangeduid, maar (uiteraard) werd het gewoon per vervaldatum opgezegd. Ondertussen support gebeld, die me zeiden het form opnieuw in te vullen. Nu is het alweer een week windstil. Zonet belde ik support nogmaals met de vraag het per direct te fixen, maar het enige dat de mevrouw kon doen volgens haar, is me opnieuw verwijzen naar het formulier...

Ik slaag er dus niet in om op te zeggen met afkoop. Iemand enig idee wat ik hier kan doen? Hoe hebben anderen dit uiteindelijk kunnen oplossen?
Ik werd wel telefonisch goed geholpen. Maar wel na heel veel gedoe. Die hele actie heeft ervoor gezorgd dat er bij mij twee toestellen werden bezorgd (eentje aan de deur terug gestuurd), maar dus ook twee keer een Kids & Teens abbo afgesloten. Puinhoop. Maar uiteindelijk telefonisch goed opgelost. Met als resultaat een Fold 8 voor 857 Euro en 0 kosten voor afkoop abbo. O, en een gratis JBL Flip.

Wanneer heb je gebeld? Ik heb het idee dat ik doordeweeks overdag beter wordt geholpen dan in het weekend.

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:11
coenox schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 18:46:
[...]

Ik werd wel telefonisch goed geholpen. Maar wel na heel veel gedoe. Die hele actie heeft ervoor gezorgd dat er bij mij twee toestellen werden bezorgd (eentje aan de deur terug gestuurd), maar dus ook twee keer een Kids & Teens abbo afgesloten. Puinhoop. Maar uiteindelijk telefonisch goed opgelost. Met als resultaat een Fold 8 voor 857 Euro en 0 kosten voor afkoop abbo. O, en een gratis JBL Flip.

Wanneer heb je gebeld? Ik heb het idee dat ik doordeweeks overdag beter wordt geholpen dan in het weekend.
Nou dan is de klantenservice nu daarover geinstrueerd.. want ik kreeg met geen mogelijkheid 0 afkoop, het was annuleren en toestel retour of 50% afkoop

• Havoc1987
coenox schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 18:46:
[...]

Ik had daarstraks gebeld, dus weekend inderdaad. Maandag eens een nieuwe poging wagen!

• coenox
jgsr schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 19:13:
[...]

Nou dan is de klantenservice nu daarover geinstrueerd.. want ik kreeg met geen mogelijkheid 0 afkoop, het was annuleren en toestel retour of 50% afkoop
Ik had op 50% afkoop gerekend en was daar ook akkoord mee gegaan. Voor mij was dit een meevaller.

• kelgo
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 23-09 07:49
Hoe krijgen mensen hier deals voor 700-800 euro? Ik kom op m'n best rond de 1200 uit. Voor 800 is het een insta-buy, maar kan dit nergens vinden?

• AMDLegion
kelgo schreef op maandag 21 september 2026 @ 15:21:
Hoe krijgen mensen hier deals voor 700-800 euro? Ik kom op m'n best rond de 1200 uit. Voor 800 is het een insta-buy, maar kan dit nergens vinden?
Dat waren de deals in de Vodafone winkels, doen ze elkaar jaar rond release.

Tenzij je hyper obsessed bent zou ik gewoon de L pakken en volgend jaar wel mee doen met de Fold9

• kelgo
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 23-09 07:49
AMDLegion schreef op maandag 21 september 2026 @ 15:26:
[...]

Dat waren de deals in de Vodafone winkels, doen ze elkaar jaar rond release.

Tenzij je hyper obsessed bent zou ik gewoon de L pakken en volgend jaar wel mee doen met de Fold9
Nee valt wel mee, huidige telefoon doet het nog prima! Maar voor een goede deal had ik het graag willen proberen :).

Misschien dat er nog een leuke komt met Black friday en anders inderdaad maar even wachten!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-09 12:55
Gisteren was ik in de Samsung Store in Amsterdam om de screenprotector van mijn Flip 6 te laten vervangen. Tijdens een praatje met de medewerker vertelde ik dat ik er spijt van heb dat ik bij de release niet direct voor een aanbieding van rond de € 800,- ben gegaan. De huidige prijzen voor de Fold 8 vind ik nu namelijk echt te hoog.

Hij zei toen: "Wacht nog maar even een week of twee, dan komt er een nieuwe online actie van Samsung en kun je hem waarschijnlijk wel voor die prijs halen."

• Kijkeenolifant
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 10:30
Oh heel nice! Wellicht als die duo reserveringen van start gaan?
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste