Je kan met Vodafone gewoon elke keer je abonnement openbreken na 4 maanden (Vodafone Next).CLB schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 11:17:
[...]
Dat kan wel ja, gewoon op het 'hide'-icoontje tikken achter de topictitel in het topic-overzicht.
Dat terzijde, heb ik volgens mij echt al 100 posts gezien van jouw hand, dat is echt totale madness.
Ga lekker genieten van je weekend en scheer je weg hier.
Verleidelijk trouwens die actie bij Vodafone, maar ik ga het zelf niet doen. Fold 8 is een topdevice qua formfactor, althans in de uren dat ik er in Londen mee heb kunnen spelen. Maar ik zou de camera-setup van m'n huidige Pixel (vooral zoom) teveel gaan missen in de praktijk en dan zit ik twee jaar vast aan een Vodafone-abonnement. Ja, dat kun je afkopen, maar ik ben al Vodafone-klant en dat bevalt me prima, maar wil elk jaar makkelijk kunnen upgraden.
Ga ik ook vanuit. Die hebben gewoon "mazzel". Heb het ook in mijn orderbevestiging staan. Kan mij niet voorstellen dat ze nu de order annuleren bijvoorbeeld._Bailey_ schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 11:43:
mag aannemen dat mensen die nog icm een Kids abo hebben kunnen afsluiten niet morgen een mailtje gaan krijgen van Vodafone ''blah blah blah, Kids abo toch niet mogelijk icm deze specifieke actie''
Maar ga er vanuit dat het wel goedkomt...
Dat staat ze natuurlijk vrij, maar om die paar centen lijkt me dat ook sterk. We gaan het meemaken morgen. Wel bizar dat hun systeem schijnbaar niet dusdanig is geautomatiseerd dat orders in het weekend ook gewoon verwerkt kunnen worden.Lynix schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 11:46:
[...]
Ga ik ook vanuit. Die hebben gewoon "mazzel". Heb het ooit in mijn orderbevestiging staan. Kan mij niet voorstellen dat ze nu de order annuleren bijvoorbeeld.
Dat weet ik niet. Als een webshop een kleine fout in de prijs heeft, mogen ze dat officieel gezien ook niet zomaar annuleren. Of je zin hebt om er werk van te maken is wat anders. In principe heb je nu gewoon een overeenkomst.London schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 11:55:
[...]
Dat staat ze natuurlijk vrij, maar om die paar centen lijkt me dat ook sterk. We gaan het meemaken morgen. Wel bizar dat hun systeem schijnbaar niet dusdanig is geautomatiseerd dat orders in het weekend ook gewoon verwerkt kunnen worden.
Prijsfout is wat anders dan een abonnement voor kinderen bestellen die je misschien niet hebt.
failure is the only option
Dat is wat anders inderdaad. Alleen heb ik een kindPhusebox schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 12:23:
Prijsfout is wat anders dan een abonnement voor kinderen bestellen die je misschien niet hebt.
Is er trouwens een limiet hoeveel abonnementen je kan aangaan bij Vodafone?
5Techkeizer schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 12:50:
Is er trouwens een limiet hoeveel abonnementen je kan aangaan bij Vodafone?
Bij samsung geannuleerd en bij Vodafone besteld , scheelt veel. Mijn ouders zitten bij Vodafone en dan is in ieder geval je abbo goedkoper tot je het op kan zeggen
Helaas nu alleen nog mogelijk met een 15gb abbonement of meer vanaf 2 jaar, dus dat is met meteen opzeggen minimaal 240 euro abbo kosten.
Wat het nog steeds een zeer goede deal maakt, vergeleken met Samsung zelf helemaal. Dus geen man overboord, maar we blijven Nederlanders dat blijkt wel weerMschrijver88 schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 15:28:
Helaas nu alleen nog mogelijk met een 15gb abbonement of meer vanaf 2 jaar, dus dat is met meteen opzeggen minimaal 240 euro abbo kosten.
Die 3GB is toch ook beschikbaar nog?Mschrijver88 schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 15:28:
In eerste instantie had ik de Fold Ultra besteld via Samsung. Nu zie ik de Vodafone-actie en deze is gewoon stukken gunstiger.
Het annuleren bij Samsung, gaat dit nog lukken telefonisch? Via de chat konden ze me niet meer helpen. De bestelling staat gepland voor 11 aug.
Het annuleren bij Samsung, gaat dit nog lukken telefonisch? Via de chat konden ze me niet meer helpen. De bestelling staat gepland voor 11 aug.
Zoveel gunstiger is die Vodafone deal nou toch ook weer niet. Iedereen doet alsof het bijna gratis is.
Na betalen van abonnement en ALS ik mijn telefoon verkocht zou krijgen voor 700 euro (waar het niet op leek aangezien ik alleen biedingen van 400 of lager kreeg in gebrekkig Nederlands), kwam ik 100 Euro lager uit dan bij Samsung.
Na betalen van abonnement en ALS ik mijn telefoon verkocht zou krijgen voor 700 euro (waar het niet op leek aangezien ik alleen biedingen van 400 of lager kreeg in gebrekkig Nederlands), kwam ik 100 Euro lager uit dan bij Samsung.
[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 02-08-2026 16:41 ]
Ik kom met de vodafone deal op 980,-Phusebox schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 16:26:
Zoveel gunstiger is die Vodafone deal nou toch ook weer niet. Iedereen doet alsof het bijna gratis is.
Na betalen van abonnement en ALS ik mijn telefoon verkocht zou krijgen voor 600 euro, kwam ik 100 Euro lager uit dan bij Samsung.
Dat is dus incl het afkopen van het abonnement. Op Samsung store zat ik rond 1450,- voor hetzelfde toestel. Ik vind dat echt wel een groot verschil.
Ik heb de Ultra geretourneerd. Moet nu 30,- extra betalen tov de Ultra.
[ Voor 7% gewijzigd door Lynix op 02-08-2026 16:34 ]
Anders gewoon weigeren aan de deur of zelf retourneren, je hebt gewoon 14 dagen WKOA retourrecht.NightForce schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 16:21:
In eerste instantie had ik de Fold Ultra besteld via Samsung. Nu zie ik de Vodafone-actie en deze is gewoon stukken gunstiger.
@Phusebox het begint een beetje vermoeiend te worden nu...
Het afkopen vond ik nog een risico. Kans dat ze daar ook nog een stokje voor konden steken, dus durfde ik niet als zekerheid te nemen.Lynix schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 16:32:
[...]
Ik kom met de vodafone deal op 980,-
Dat is dus incl het afkopen van het abonnement. Op Samsung store zat ik rond 1450,- voor hetzelfde toestel. Ik vind dat echt wel een groot verschil.
Ik had de Ultra geretourneerd. Moet nu 30,- extra betalen tov de Ultra.
Vodafone: 1049 + 360 abo = 1409
Samsung met inruil: 806
Dus moest minimaal 603 euro voor mijn S25U 1TB krijgen om op hetzelfde uit te komen. Met het risico dat ik hem niet verkocht krijg.
Hoezo riskant? Het staat letterlijk in hun voorwaarden https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen
In het verleden brachten providers dan ook nog wel eens de korting die je hebt gekregen naar rato in rekening.Lynix schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 16:40:
Hoezo riskant? Het staat letterlijk in hun voorwaarden https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen
Ik heb echt al heeeeel lang geen telefoon met abo meer gekocht dus weet niet hoe dat nu zit.
De s25u blijft wel echt een top telefoon. Die van mijn gaat door naar m'n partner (nothing phone 2 heeft z'n beste tijd gehad en heeft 1 van ons altijd een goeie phonecam bij zich, ook de1TB versie). Ik zou ook geen paniek verkoop doen. Vaak zie je dat de markt nu helemaal vol zit met allerhande Samsung telefoon en dat het tussen 4 weken en de release van de S27 series weer rustiger zal worden. Volg dit patroon al sinds de S22uPhusebox schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 16:38:
[...]
Het afkopen vond ik nog een risico. Kans dat ze daar ook nog een stokje voor konden steken, dus durfde ik niet als zekerheid te nemen.
Vodafone: 1049 + 360 abo = 1409
Samsung met inruil: 864
Dus moest minimaal 545 euro voor mijn S25U 1TB krijgen om op hetzelfde uit te komen. Met het risico dat ik hem niet verkocht krijg.
Voor mij was het voordeel dat ik mocht verlengen bij Vodafone en al een family abbo heb lopen. Komt dus qua maandkosten op hetzelf uit en net iets meer dan 1000 euro voor de 512GB versie. Beetje jammer dat ik 1TB versie nergens meer staat.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Mijn vrouw houdt het liever bij haar normale S25 😅 had ik ook al aangeboden.MaDLiVe schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 16:43:
[...]
De s25u blijft wel echt een top telefoon. Die van mijn gaat door naar m'n partner (nothing phone 2 heeft z'n beste tijd gehad en heeft 1 van ons altijd een goeie phonecam bij zich, ook de1TB versie). Ik zou ook geen paniek verkoop doen. Vaak zie je dat de markt nu helemaal vol zit met allerhande Samsung telefoon en dat het tussen 4 weken en de release van de S27 series weer rustiger zal worden. Volg dit patroon al sinds de S22uPunt is zou geen paniek voetbal spelen als je je het nu kan permiteren om even iets langer op je S25u te zitten. Die moet straks echt nog well 600-700 euro kunnen opbrengen: garantie en het top model uit de serie.
Voor mij was het voordeel dat ik mocht verlengen bij Vodafone en al een family abbo heb lopen. Komt dus qua maandkosten op hetzelf uit en net iets meer dan 1000 euro voor de 512GB versie. Beetje jammer dat ik 1TB versie nergens meer staat.
Ik verwacht zelf inderdaad max 600 Euro maar dan kan ik hem dus net zo goed bij Samsung inruilen. Geen gedoe met Vodafone en zeker van mijn telefoon af
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 02-08-2026 16:48 ]
Jep het scheelt honderden euro's, en je kan ook nog die watch claimen. Zal niet veel opleveren maar ieder tientje helpt. In mijn geval scheelt het ~450eu met Samsung. Toch een goeie maand boodschappen en nog een avondje uit etenLynix schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 16:32:
[...]
Ik kom met de vodafone deal op 980,-
Ik heb de Ultra geretourneerd. Moet nu 30,- extra betalen tov de Ultra.
Ik heb via mijn account geannuleerd en ook al een mail dat ik geld terug krijg.NightForce schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 16:21:
Klopt. Snap niet hoe je dan kan beweren dat het geen goede deal is.London schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 16:46:
[...]
Jep het scheelt honderden euro's, en je kan ook nog die watch claimen. Zal niet veel opleveren maar ieder tientje helpt. In mijn geval scheelt het ~450eu met Samsung. Toch een goeie maand boodschappen en nog een avondje uit eten
S25 Ultra 1tb is op de tweedehands markt 750-850 waard.Phusebox schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 16:45:
[...]
Mijn vrouw houdt het liever bij haar normale S25 😅 had ik ook al aangeboden.
Ik verwacht zelf inderdaad max 600 Euro maar dan kan ik hem dus net zo goed bij Samsung inruilen. Geen gedoe met Vodafone en zeker van mijn telefoon af
Je doet alsof dit de eerste carpet event is van vodafone en alsof alles "voor de eerste keer is".Phusebox schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 16:42:
[...]
In het verleden brachten providers dan ook nog wel eens de korting die je hebt gekregen naar rato in rekening.
Ik heb echt al heeeeel lang geen telefoon met abo meer gekocht dus weet niet hoe dat nu zit.
Vodafone doet dit al jaren. Mensen zeggen al jaren hun abonnement op als ze daar geen interesse in hebben. En je hebt de wettelijke herroepingsrecht nog mocht het mis gaan (gaat niet mis bij vodafone..).
Je moet durven in het leven. Als je weinig moeite doen al gedoe vindt (marktplaats, of telefoontje plegen naar vodafone) dan ben ik benieuwd hoe jij je dagelijkse leven invult en verder komt. Echt waar. Kom je niet graag in contact met mensen?
Want zo komt het over als ik je reacties allemaal lees.
Wees positiever in het leven en durf. En wat betreft je S25U 1TB. Geef het een week of 2 en je krijgt er 750+ voor terug.
Ik hou inderdaad niet van contact met mensen, klopt. En met marktplaats weinig goede ervaring. Meestal uit noodzaak maar flink onder de prijs verkocht.Adel_F16 schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 17:51:
[...]
Je doet alsof dit de eerste carpet event is van vodafone en alsof alles "voor de eerste keer is".
Vodafone doet dit al jaren. Mensen zeggen al jaren hun abonnement op als ze daar geen interesse in hebben. En je hebt de wettelijke herroepingsrecht nog mocht het mis gaan (gaat niet mis bij vodafone..).
Je moet durven in het leven. Als je weinig moeite doen al gedoe vindt (marktplaats, of telefoontje plegen naar vodafone) dan ben ik benieuwd hoe jij je dagelijkse leven invult en verder komt. Echt waar. Kom je niet graag in contact met mensen?
Want zo komt het over als ik je reacties allemaal lees.
Wees positiever in het leven en durf. En wat betreft je S25U 1TB. Geef het een week of 2 en je krijgt er 750+ voor terug.
Dus ik zou al blij zijn als ik 500 zou krijgen.
Ik was eerlijk gezegd de watch alweer vergeten.. Ik heb bij Vodafone besteld, maar de bevestigings-mail zegt niets over de watch..London schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 16:46:
[...]
Jep het scheelt honderden euro's, en je kan ook nog die watch claimen.
Op welk koment kun je die claimen?
Als je de telefoon binnen hebt. Je hebt de IMEI nodig.RoelandD schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 18:16:
[...]
Ik was eerlijk gezegd de watch alweer vergeten.. Ik heb bij Vodafone besteld, maar de bevestigings-mail zegt niets over de watch..
Op welk koment kun je die claimen?
https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/F4XEAXZJP5GRV
[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 02-08-2026 18:19 ]
Mijn bestelling bij Vodafone wordt tussen 12-17 aug geleverd (256GB, Lavendel).
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Dat is echt superlaat, damnken schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 18:40:
Mijn bestelling bij Vodafone wordt tussen 12-17 aug geleverd (256GB, Lavendel).
Nou daar neem ik hem graag voor over van je, dus dat is alweer een zorg minder dan voor jePhusebox schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 18:02:
[...]
Dus ik zou al blij zijn als ik 500 zou krijgen.
Vind ik ook, mijn order bij Samsung had ook een levertijd van 12 aug. Voor deze prijs wil ik wel wat langer wachten 😁
Wilde net de telefoon bestellen en zie ik dat de kids en teens optie er niet meer. Kwamen er in het verleden nog andere acties? Of is het echt nu of nooit?
Jammer met die kids en teens was echt een topaanbieding
Jammer met die kids en teens was echt een topaanbieding
Weet iemand of dat je nog kans maakt op een JBL Flip 7 bij de Vodafone deal?
Watch of JBL Flip.Brennanzatox schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:24:
Hier zijn beide goedgekeurd, MAAR bij sommige is er bijvoorbeeld 1 afgekeurd. Weet niet hoe dat is afgelopen na contact met SamsungBrennanzatox schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:24:
Even vermelden dat ik als Belg megajaloers ben op jullie Vodafone deal. Hier is niets dat in de buurt komt. Dus de Fold 8 laat ik deze keer aan mij voorbij gaan. Geniet ervan, allen!
Hebben mensen dus al een verzenddatum bevestiging van hun Vodafone weekenddeal? Ik dacht morgen meer nieuws toch?
Ik heb net de Vodafone aanbieding besteld, maar ik kreeg helemaal geen optie om de eenmalige kosten te betalen. Ik ben gewend dat je die betaalt voordat de bestelling rond is. Hadden jullie dit ook of gaat er iets mis bij mijn bestelling?
Even goed lezen, staat betaling bij koerier.
Ik heb anders gelijk bij het bestellen betaald. Misschien veranderd in de tussentijd?Game_overrr schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 21:35:
The first casualty in war is always the truth...
Je hebt helemaal gelijk 😅 In het bestelproces heb ik het niet voorbij zien komen, maar in de bevestiging staat het wel inderdaad.Game_overrr schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 21:35:
Zaterdag besteld en vandaag een datum gekregen van verwachte levering.Techkeizer schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 21:01:
Hebben mensen dus al een verzenddatum bevestiging van hun Vodafone weekenddeal? Ik dacht morgen meer nieuws toch?
Oh echt? Ik heb zaterdag besteld maar nog niks gehoord. Stond ook tijdens het bestellen dat ik pas maandag bericht zou krijgen. Welke kleur heb je gekozen en wat is de verwachte levering?ken schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 22:17:
[...]
Zaterdag besteld en vandaag een datum gekregen van verwachte levering.
Zo juist besteld, met goedkoopste onbeperkt abonnement a 22.50 per maand.
857 voor de telefoon en horloge was wel een sterke combinatie. Ondanks iOS gebruiker wil ik dit wel eens zien, Apple zal niet met dit soort aanbiedingen komen naast dat ik nog maar moet zien of ze direct zover zijn als Samsung met vouwtelefoons.
857 voor de telefoon en horloge was wel een sterke combinatie. Ondanks iOS gebruiker wil ik dit wel eens zien, Apple zal niet met dit soort aanbiedingen komen naast dat ik nog maar moet zien of ze direct zover zijn als Samsung met vouwtelefoons.
Van Samsung bevestiging van verzending ontvangen, van alleen het hoesje... lijkt er dus op dat de Fold 8 256GB Pistachio vertraagd is, toen ik bestelde stond er nog 03-08.
Morgen even checken met Vodafone wanneer de Fold 8 512GB Graphite bestelling geleverd wordt, dan kan ik de Samsung bestelling volledig annuleren.
Morgen even checken met Vodafone wanneer de Fold 8 512GB Graphite bestelling geleverd wordt, dan kan ik de Samsung bestelling volledig annuleren.
[ Voor 23% gewijzigd door BiG-GuY op 02-08-2026 23:02 ]
Stond dit stukje tekst er eerst ook al?
Actie geldig icm 2 jarige abonnementen en geldig vanaf 15GB en hoger. Maximaal 2 per persoon
Actie geldig icm 2 jarige abonnementen en geldig vanaf 15GB en hoger. Maximaal 2 per persoon
Ben benieuwd of ze gaan leveren met de 9.99 kids abonnementen. Hoor het morgen wel.
Nope, is dus aangepast. Heb vanochtend nog met de Kids bundel kunnen bestellen, morgen zien wat ze doen.elaho schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 23:20:
Stond dit stukje tekst er eerst ook al?
Mijn Fold 8 gaat definitief retour. Na het plussen en minnen ontdekte ik op mijn inruiltelefoon (S25 Edge) een miniem plekje op het frame waar het hoesje strak heeft gezeten. Ik denk dat Recommerce hem daarom niet als 'zeer goed' zal waarderen (mijn ervaring is dat het echt pietlutten zijn), en dat betekent minimaal 100 euro minder inruil (van 375 naar hooguit 275). Bijna 800 euro moeten bijleggen voor de Fold 8 als ik mijn S25 Edge inruil vind ik echt te veel. Dus ik blijf nog even bij de S25 Edge, en hou een open blik op de markt...
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Mijn Fold 8 Pistachio bestelling via Samsung webshop is vertraagd. Vodafone bestelling nog niks over gehoord.
Ik kreeg als melding dat ik bij de factuur de telefoon betaalde.Game_overrr schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 21:35:
Bij Samsungs actie kreeg je er 845 voor, bij Vodafone (recommerce) 508 + 250 (bij de F8U en de F8?)Techkeizer schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 17:49:
[...]
S25 Ultra 1tb is op de tweedehands markt 750-850 waard.
Vanmorgen berichtje vanuit Samsung ontvangen.
Op dinsdag 4 augustus 2026 zal onze logistieke partner, Dynalogic, jouw bestelling bij jou komen bezorgen op onderstaand adres:
Betreft de : Galaxy Z Fold8 Cream 512 GB SM-F971BZWCEUB.
Op dinsdag 4 augustus 2026 zal onze logistieke partner, Dynalogic, jouw bestelling bij jou komen bezorgen op onderstaand adres:
Betreft de : Galaxy Z Fold8 Cream 512 GB SM-F971BZWCEUB.
Hier ook de beloofde verzending van een Flip 8 256gb Roze vanuit Samsung. Hij wordt morgenavond geleverd door Dynalogic. Ben benieuwd hoe streng L8P is met het S24+ inruiltoestel, het display heeft 2 krassen.
Bij Vodafone kreeg je de 250 euro ook zonder inruil. Dus je ultra is dan verkoopprijs+250 waard als je de route via Vodafone neemt.ZooYork74 schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 09:31:
[...]
Bij Samsungs actie kreeg je er 845 voor, bij Vodafone (recommerce) 508 + 250 (bij de F8U en de F8?)
Zo werkt Vodafone inderdaad, heb ik vorig jaar ook zo gehadZooYork74 schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 09:29:
Ik kreeg als melding dat ik bij de factuur de telefoon betaalde.
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Verlenging is direct betalen, nieuw nummer is betalen bij aflevering toestel
Ben benieuwd wanneer Vodafone iets laat horen en of ze moeilijk gaan doen vanwege het Kids&Teens abonnement.
Oh, nooit geweten.CLB schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 09:42:
[...]
Zo werkt Vodafone inderdaad, heb ik vorig jaar ook zo gehad
Ik heb een verlenging, is dus in mijn geval achteraf met mijn factuur betalen.Reem0nN schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 09:43:
Verlenging is direct betalen, nieuw nummer is betalen bij aflevering toestel
Ik krijg trouwens mijn F8U van de Ing actie binnen, helaas is niemand thuis. Deze gaat trouwens terug.
Hier staat DHL ergens vanmiddag voor de deur. Heb zaterdag de Z Fold 8 via mobiel.nl besteld en die leveren dus nu al uit
Kan niet wachten, want is mijn eerste Android in meer dan 10 jaar!
Kan niet wachten, want is mijn eerste Android in meer dan 10 jaar!
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenVerweij op 03-08-2026 09:51 ]
Ik heb nergens gezien dat ik de 250 zonder inruil ook gold. Misschien heb ik er overheen gelezen.Game_overrr schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 09:40:
[...]
Bij Vodafone kreeg je de 250 euro ook zonder inruil. Dus je ultra is dan verkoopprijs+250 waard als je de route via Vodafone neemt.
Dat kon je nergens lezen maar dat is in de praktijk wat er gebeurde bij Vodafone. Op zowel hun website als in de diverse vestigingen.ZooYork74 schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 09:51:
[...]
Ik heb nergens gezien dat ik de 250 zonder inruil ook gold. Misschien heb ik er overheen gelezen.
Hoe krijg je die 250 dan? Ik heb er nog steeds 1170 voor betaald (achteraf dan). 💵💵Game_overrr schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 09:55:
[...]
Dat kon je nergens lezen maar dat is in de praktijk wat er gebeurde bij Vodafone. Op zowel hun website als in de diverse vestigingen.
[ Voor 5% gewijzigd door ZooYork74 op 03-08-2026 09:57 ]
Gisteren kon je tijdens de mega weekend deal de bestelling doen en werd de 250eur direct toegekend. Als je dit weekend via Vodafone hebt besteld zit die 250 er in.ZooYork74 schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 09:56:
[...]
Hoe krijg je die 250 dan? Ik heb er nog steeds 1170 voor betaald (achteraf dan). 💵💵
Nope helaas niets gezien, ook niet in mijn bevestiging. Tenzij het al direct werd verwerkt in de "weekend mega korting" noemer.
Ja, dit dus. Zat er al in.ZooYork74 schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 10:37:
Nope helaas niets gezien, ook niet in mijn bevestiging. Tenzij het al direct werd verwerkt in de "weekend mega korting" noemer.
Heb net contact gehad met Vodafone. Heb gisterochtend wel de Samenvatting van de overeenkomst en Bevestiging van je bestelling bij Vodafone ontvangen. Maar doordat ik nog geen Vodafone of Ziggo heb, heb ik nog geen toegang tot het systeem om de status te kunnen zien.
Telefonisch konden ze ook nog niks zien, maar ze konden me wel vertellen dat als de order via de webshop geplaatst worden in het weekend, dat deze pas op maandag/dinsdag verwerkt worden qua order. Dus er moet nog een derde e-mail komen, zodra de order daadwerkelijk verwerkt is.
Nu dus weer wachten.
Telefonisch konden ze ook nog niks zien, maar ze konden me wel vertellen dat als de order via de webshop geplaatst worden in het weekend, dat deze pas op maandag/dinsdag verwerkt worden qua order. Dus er moet nog een derde e-mail komen, zodra de order daadwerkelijk verwerkt is.
Nu dus weer wachten.
Thanks voor de update. Verder niets gehoord over een eventuele leverdatum?BiG-GuY schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 10:43:
Heb net contact gehad met Vodafone. Heb gisterochtend wel de Samenvatting van de overeenkomst en Bevestiging van je bestelling bij Vodafone ontvangen. Maar doordat ik nog geen Vodafone of Ziggo heb, heb ik nog geen toegang tot het systeem om de status te kunnen zien.
Nu dus weer wachten.
Ik bestond geheel niet in het systeem, de hele order ook niet. Dus hij kon me helemaal niks vertellen helaas.Lynix schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 10:45:
[...]
Thanks voor de update. Verder niets gehoord over een eventuele leverdatum?
Eerste wat hij voorstelde is dat hij een nieuwe order kon plaatsen, toen ik zei dat ik specifiek een weekendactie had besteld van afgelopen weekend, ging hij overleggen om te vragen hoe daarmee om te gaan. En toen kwam hij dus terug met dat de orders van het weekend nog verwerkt moeten worden.
Als je nu een nieuwe bestelling zou plaatsen heb je uiteraard niet dezelfde actie en er staat al een melding bij dat er een 'langere levertijd' is, maar niet wat dat concreet betekend.
Veel plezier iedereen die hem vandaag binnen krijgt en mijn excuses voor de overlast.
Ik krijg nu ook mail van dynalogic dat bestelling morgen wordt geleverd. Sinds wanneer gebeurt dit in BE niet meer met bpost?
Hier ook de melding van Samsung gehad voor morgen, Fold 8 voor mijn vrouw. Zit nu met spanning op bericht van Vodaphone te wachten (Kids abbo).
Iets zegt mij dat mijn Vodafone bestelling een probleem gaat wordencoenox schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 12:04:
Hier ook de melding van Samsung gehad voor morgen, Fold 8 voor mijn vrouw. Zit nu met spanning op bericht van Vodaphone te wachten (Kids abbo).
Ben inderdaad benieuwd wanneer ze kunnen leveren. Ik heb nu de pistache groene Flip 6 en de roze Flip 4, en nu terug naar roze Fold 8. Ik vermoed dat ze precies in mijn vakantie voor de deur gaan staan, dus het wordt voor mij pas eind augustus. Mits ze 'm even bij het pakketpunt vast willen houden voor me, voordat deze retour gaat omdat het "niet opgehaald is binnen X dagen"
Ik heb online besteld en ben voor reguliere verlenging gegaan (dus geen kids abbo). Hier ook nog geen verdere info.Lynix schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 12:07:
[...]
Iets zegt mij dat mijn Vodafone bestelling een probleem gaat wordenMisschien was die kids abo niet zo handig haha.
Zal nog wel 1 a 2 dagen duren. Hoe ongeduldig ik ook ben, ik denk dat we allemaal wel wat geduld mogen opbrengen inachtneming hoe scherp de actie was 🙂
Oh absoluut, ik zou alleen graag bevestiging hebben dat het verder wel allemaal OK is nu.MarcyPay schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 12:17:
[...]
Ik heb online besteld en ben voor reguliere verlenging gegaan (dus geen kids abbo). Hier ook nog geen verdere info.
Zal nog wel 1 a 2 dagen duren. Hoe ongeduldig ik ook ben, ik denk dat we allemaal wel wat geduld mogen opbrengen inachtneming hoe scherp de actie was 🙂
Mijn Samsung bestelling is ook geannuleerd, Dynalogic was al wel onderweg maar via contactformulier de bezorging geweigerd en dat is net doorgevoerd
Nu moet Vodafone nog eens over de brug komen.. zal een lange levertijd worden vrees ik maar heb geen haast.
Nu moet Vodafone nog eens over de brug komen.. zal een lange levertijd worden vrees ik maar heb geen haast.
Die hele online actie kwam ook nogal gehaast over. Ze hebben de voorwaarden meerdere keren aangepast, bijvoorbeeld welke abonnementen wel en niet meededen. Het zou me dan ook niet verbazen als er ergens een fout is gemaakt en er uiteindelijk helemaal geen bestellingen zijn aangemaaktLynix schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 12:18:
[...]
Oh absoluut, ik zou alleen graag bevestiging hebben dat het verder wel allemaal OK is nu.
Ik heb zelf nooit een bevestiging ontvangen, alleen de samenvatting. Je zou ook geen bevestiging verwachten tot dat de bestelling daadwerkelijk is aangemaakt, waarom anders een lege ordernummer regel? Ik vertrouw dit niet helemaal
Helaas
Flip 7 gecanceled. Nu eens proberen met 2e Imei
@Dennischo Ik heb naast een samenvatting ook wel een Bevestiging van je bestelling bij Vodafone mail gekregen. Ik hoop dat het goed komt dus
Ontvang zojuist update van Samsung over de Galaxy Z Fold 8 256GB Pistachio:
Ik cancel de order pas wanneer ik duidelijkheid heb vanuit Vodafone.Bedankt voor uw recente pre-order bij Samsung. We zijn momenteel bezig met de voorbereiding van uw bestelling, maar vanwege de grote vraag zal de levering langer duren dan verwacht. De nieuwe verwachte leverdatum is uiterlijk vrijdag 7 Augustus. Onze oprechte excuses voor deze vertraging.
Hier ook de bevestiging gekregen zaterdagmiddag, en verder nog niks. Ook online in mijn VF portal bij "Bestellingen" staat helemaal niks - je zou toch verwachten dat er iets zou staan, maar blijkbaar ging deze actie en systeem buiten de reguliere manier om. We wachten het af - ik hoefde ook niks over te maken, ze incasseren gewoon met de eerst volgende factuur staat er.Lynix schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 12:53:
@Dennischo Ik heb naast een samenvatting ook wel een Bevestiging van je bestelling bij Vodafone mail gekregen. Ik hoop dat het goed komt dus
Best bijzonder, heb bestelling Fold 8 geannuleerd bij Samsung en inmiddels geld terug gekregen. Krijg ik nu een email dat de levering is vertraagd en ze vrijdag komen bezorgen...
Jep same, prutsersNeWSJuNK schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 13:31:
Best bijzonder, heb bestelling Fold 8 geannuleerd bij Samsung en inmiddels geld terug gekregen. Krijg ik nu een email dat de levering is vertraagd en ze vrijdag komen bezorgen...
Samsung en bestelprocessen is echt een ramp, al jaren lang ook. Ik heb ooit eens 2 telefoons opgestuurd gekregen zelfs. Maar altijd Klarna en achteraf betalen bij Samsung dus.
Nu maakt Vodafone het ook wel bont moet ik zeggen...
[ Voor 8% gewijzigd door London op 03-08-2026 13:44 ]
Update.
Ik heb zelf de fold 8 ultra 1TB en galaxy watch ultra besteld. Met de online exclusive kleur.
beste klant,
Bedankt voor uw recente pre-order bij Samsung. We zijn momenteel bezig met de voorbereiding van uw bestelling, maar vanwege de grote vraag zal de levering langer duren dan verwacht. De nieuwe verwachte leverdatum is uiterlijk vrijdag 7 Augustus. Onze oprechte excuses voor deze vertraging.
Dit is een automatisch bericht en kan niet beantwoord worden. Heeft u vragen? Neem dan gerust contact met ons op via WhatsApp.
Bedank u voor uw begrip en vertrouwen in Samsung.
Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux B.V.
Ik heb zelf de fold 8 ultra 1TB en galaxy watch ultra besteld. Met de online exclusive kleur.
beste klant,
Bedankt voor uw recente pre-order bij Samsung. We zijn momenteel bezig met de voorbereiding van uw bestelling, maar vanwege de grote vraag zal de levering langer duren dan verwacht. De nieuwe verwachte leverdatum is uiterlijk vrijdag 7 Augustus. Onze oprechte excuses voor deze vertraging.
Dit is een automatisch bericht en kan niet beantwoord worden. Heeft u vragen? Neem dan gerust contact met ons op via WhatsApp.
Bedank u voor uw begrip en vertrouwen in Samsung.
Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux B.V.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Ik heb ook bij Vodafone een Kids abo genomen. Zoals iedereen hier geen bericht tot op heden. Er zijn behoorlijk wat fouten gemaakt gedurende deze actie. Verlengen van de bestaande Abo bleef hangen (je moest het via de actiewebsite doen en niet via je eigen login) en werkte dus niet. Heb dus gewoon een nieuwe abo gemaakt en dit werkte wel. De kids abo was volgens mij ook een fout (lekker goedkoop). Ik denk dat er aardig gediscussieerd is bij Vodafone vandaag en hoe ze dit gaan aanvliegen. Optie 1 : je hoort niets meer. Optie 2: je gaat gebeld of gemaild worden waarbij ze de gemaakte fout willen herstellen (en je bent dus duurder uit). Optie 3 Je hoort pas van ze later in de week. Voor degene met meer juridische inzichten. Mogen ze een overeenkomst ontbinden?. Zou ik hem zelf nog mogen ontbinden (indien Vodafone niets meer laat horen). Belsimpel heeft hem wel op voorraad en doet nu ook een watch erbij. Alleen zijn hun voorwaarden slechter. Ik verwacht zelf niets meer te horen tot later in de week, maar de hoop morgen of overmorgen nog het toestel te gaan ontvangen is bij mij wel verdwenen. Ja als iets te goed is om waar te zijn...
[ Voor 3% gewijzigd door Alex konijn op 03-08-2026 15:05 ]
Mensen mensen, ontspan. Het komt echt wel goed, in de bevestigingsmail geven ze duidelijk aan dat de orders na 3 augustus verwerkt zullen worden.
Dat dus. Geduld is een schone zaak. Ik heb de deal gewoon zwart op wit. Voorwaarden zijn achteraf aangepast. Ik ga ervan uit dat het goed komt. Ergste wat me kan overkomen is dat de deal niet doorgaat. Ik overleef dat.
Neuh, ze komen er niet op terug lijkt me zo (ongeldig verklaren bedoel ik). De bestelling is bevestigd. We wachten het af, het zal best een relatieve stormloop geweest zijn, die actie. Er komt vanzelf wel een opvolgmail met informatie lijkt me. Niks laten horen is geen optie voor Vodafone.
[ Voor 5% gewijzigd door Soeski op 03-08-2026 16:02 ]
Ik bedoel, het was geen prijsfout ofzo en in de winkels had je dezelfde actie beschikbaar. Ook gaven ze later pas aan dat er een max aan zat.
Via de chat geeft vofafone aan dat het erg druk is met verwerken een dat ook de bevestigingsmail pas morgen kan komen, gelukkig wel print van bestelling gemaakt. Bij Samsung geannuleerd en ook geld al terug.
[ Voor 12% gewijzigd door piotr123 op 03-08-2026 16:40 ]
Hier ook Fold 8 samen met kids abbo.
Heeft iemand toevallig een screenshot gemaakt van t begin scherm van de VF actie zonder de later toegevoegde restricties, zoals minimaal 15 fb, en 2 pp ?
Maybe wel handig om te hebben.......
Heeft iemand toevallig een screenshot gemaakt van t begin scherm van de VF actie zonder de later toegevoegde restricties, zoals minimaal 15 fb, en 2 pp ?
Fiat500e + Ratio Solar
Hier werd ie vandaag vanuit Vodafone geleverd, maar inmiddels in de PostNL bus retour. Dus levering vanuit Vodafone was vandaag wel mogelijk, maar misschien alleen voor orders geplaatst in de winkel en niet online.
[ Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 03-08-2026 16:59 ]
Zoiets?robotjoek schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 16:44:
Hier ook Fold 8 samen met kids abbo.
:strip_exif()/f/image/8MiAkmpGDKJi313jbjKT2cMv.jpg?f=fotoalbum_large)
Zondag 02-08-2026 19:50h