• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:13
CLB schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 11:17:
[...]

Dat kan wel ja, gewoon op het 'hide'-icoontje tikken achter de topictitel in het topic-overzicht.
Dat terzijde, heb ik volgens mij echt al 100 posts gezien van jouw hand, dat is echt totale madness.
Ga lekker genieten van je weekend en scheer je weg hier.

Verleidelijk trouwens die actie bij Vodafone, maar ik ga het zelf niet doen. Fold 8 is een topdevice qua formfactor, althans in de uren dat ik er in Londen mee heb kunnen spelen. Maar ik zou de camera-setup van m'n huidige Pixel (vooral zoom) teveel gaan missen in de praktijk en dan zit ik twee jaar vast aan een Vodafone-abonnement. Ja, dat kun je afkopen, maar ik ben al Vodafone-klant en dat bevalt me prima, maar wil elk jaar makkelijk kunnen upgraden.
Je kan met Vodafone gewoon elke keer je abonnement openbreken na 4 maanden (Vodafone Next).

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 13:40
_Bailey_ schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 11:43:
mag aannemen dat mensen die nog icm een Kids abo hebben kunnen afsluiten niet morgen een mailtje gaan krijgen van Vodafone ''blah blah blah, Kids abo toch niet mogelijk icm deze specifieke actie''

Maar ga er vanuit dat het wel goedkomt...
Ga ik ook vanuit. Die hebben gewoon "mazzel". Heb het ook in mijn orderbevestiging staan. Kan mij niet voorstellen dat ze nu de order annuleren bijvoorbeeld.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Lynix schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 11:46:
[...]

Ga ik ook vanuit. Die hebben gewoon "mazzel". Heb het ooit in mijn orderbevestiging staan. Kan mij niet voorstellen dat ze nu de order annuleren bijvoorbeeld.
Dat staat ze natuurlijk vrij, maar om die paar centen lijkt me dat ook sterk. We gaan het meemaken morgen. Wel bizar dat hun systeem schijnbaar niet dusdanig is geautomatiseerd dat orders in het weekend ook gewoon verwerkt kunnen worden.

Import the third world, become the third world

• Lynix
London schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 11:55:
[...]

Dat staat ze natuurlijk vrij, maar om die paar centen lijkt me dat ook sterk. We gaan het meemaken morgen. Wel bizar dat hun systeem schijnbaar niet dusdanig is geautomatiseerd dat orders in het weekend ook gewoon verwerkt kunnen worden.
Dat weet ik niet. Als een webshop een kleine fout in de prijs heeft, mogen ze dat officieel gezien ook niet zomaar annuleren. Of je zin hebt om er werk van te maken is wat anders. In principe heb je nu gewoon een overeenkomst.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Prijsfout is wat anders dan een abonnement voor kinderen bestellen die je misschien niet hebt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Lynix
Phusebox schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 12:23:
Prijsfout is wat anders dan een abonnement voor kinderen bestellen die je misschien niet hebt.
Dat is wat anders inderdaad. Alleen heb ik een kind :P . Ik weet trouwens niet of ik het Vodafone abonnement ga opzeggen. Sim in de kinder tablet is opzich ook geen verkeerd idee.

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 13:15
Is er trouwens een limiet hoeveel abonnementen je kan aangaan bij Vodafone?

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:13
Techkeizer schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 12:50:
Is er trouwens een limiet hoeveel abonnementen je kan aangaan bij Vodafone?
5

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 13:15
Ohh echt, best veel eigenlijk
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste