Fiat500e + Ratio Solar
Achteraf wel spijt dat ik niet gewoon het ritje naar de winkel had gemaakt hèhè. Ook nog aan het wachten op bericht van Vodafone.
The first casualty in war is always the truth...
Heb ik wel gedaan. Maar de toestellen waren zaterdagochtend in Arnhem al op. Gewoon even geduld hebben.Jumpiefox schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 18:10:
Achteraf wel spijt dat ik niet gewoon het ritje naar de winkel had gemaakt hèhè. Ook nog aan het wachten op bericht van Vodafone.
Ik heb vanochtend een mail gehad dat die over 1-2 weken komt, en kreeg een paar uur geleden een mail dat ze a.s. woensdag langskomen.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Dat geeft soort van hoopBenjamin- schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 19:48:
Ik heb vanochtend een mail gehad dat die over 1-2 weken komt, en kreeg een paar uur geleden een mail dat ze a.s. woensdag langskomen.
Hier nog niks gehoord. Zaterdag ochtend besteld.
Ik heb vandaag mijn preorser van samsung ing binnen. Wacht net als velen op de bevestiging van VF.
Vervelende, ik ga zaterdag as op vakantie.
First world problems, echt.
Vandaag op kantoor mijn groene Fold8 Ultra binnen gekregen. Ben er erg dol op. God wat is het bredere/hogere scherm (volgens mij vergelijkbaar met de S26 ultra) een verademing na de nauwe fold6.
Hier ook as zaterdag met vakantie, ik verwacht dat ik de bezorgafspraak kan verzettenZooYork74 schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 21:03:
Ik heb vandaag mijn preorser van samsung ing binnen. Wacht net als velen op de bevestiging van VF.
Dat was voor mij toen ook de reden om de Fold6 terug te sturen en het toen bij mijn S23 Ultra te houden. De Fold7 die ik nu heb en ook de Fold8 hebben dat probleem opgelost. Alleen geen s-pen.Tomhap schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 21:18:
Vandaag op kantoor mijn groene Fold8 Ultra binnen gekregen. Ben er erg dol op. God wat is het bredere/hogere scherm (volgens mij vergelijkbaar met de S26 ultra) een verademing na de nauwe fold6.
Vandaag de fold 8 besteld bij belsimpel in combinatie met odido abo Met 200 euro extra korting en een oude watch 6 classic 43 mm.
De fold 8 komt morgen binnen .
Ben benieuwd.
De fold 8 komt morgen binnen .
Ben benieuwd.
I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.