• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

robotjoek

Samsung S25U + Huawei D2

Yep, thx 🙏🏻

Fiat500e + Ratio Solar

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 12:03

Jumpiefox

Hoi ?

Achteraf wel spijt dat ik niet gewoon het ritje naar de winkel had gemaakt hèhè. Ook nog aan het wachten op bericht van Vodafone.

The first casualty in war is always the truth...

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 12:05
Jumpiefox schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 18:10:
Achteraf wel spijt dat ik niet gewoon het ritje naar de winkel had gemaakt hèhè. Ook nog aan het wachten op bericht van Vodafone.
Heb ik wel gedaan. Maar de toestellen waren zaterdagochtend in Arnhem al op. Gewoon even geduld hebben.

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 13:09

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik heb vanochtend een mail gehad dat die over 1-2 weken komt, en kreeg een paar uur geleden een mail dat ze a.s. woensdag langskomen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 23:21
Benjamin- schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 19:48:
Ik heb vanochtend een mail gehad dat die over 1-2 weken komt, en kreeg een paar uur geleden een mail dat ze a.s. woensdag langskomen.
Dat geeft soort van hoop :+

Hier nog niks gehoord. Zaterdag ochtend besteld.

• ZooYork74
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-09 20:18
Ik heb vandaag mijn preorser van samsung ing binnen. Wacht net als velen op de bevestiging van VF.

Vervelende, ik ga zaterdag as op vakantie.

First world problems, echt.

• Tomhap
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-08 12:36
Vandaag op kantoor mijn groene Fold8 Ultra binnen gekregen. Ben er erg dol op. God wat is het bredere/hogere scherm (volgens mij vergelijkbaar met de S26 ultra) een verademing na de nauwe fold6.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

ZooYork74 schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 21:03:
Ik heb vandaag mijn preorser van samsung ing binnen. Wacht net als velen op de bevestiging van VF.

Vervelende, ik ga zaterdag as op vakantie.

First world problems, echt.
Hier ook as zaterdag met vakantie, ik verwacht dat ik de bezorgafspraak kan verzetten

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:02
Tomhap schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 21:18:
Vandaag op kantoor mijn groene Fold8 Ultra binnen gekregen. Ben er erg dol op. God wat is het bredere/hogere scherm (volgens mij vergelijkbaar met de S26 ultra) een verademing na de nauwe fold6.
Dat was voor mij toen ook de reden om de Fold6 terug te sturen en het toen bij mijn S23 Ultra te houden. De Fold7 die ik nu heb en ook de Fold8 hebben dat probleem opgelost. Alleen geen s-pen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17:23
Vandaag de fold 8 besteld bij belsimpel in combinatie met odido abo Met 200 euro extra korting en een oude watch 6 classic 43 mm.

De fold 8 komt morgen binnen .

Ben benieuwd.

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:03
Het Vodafone geweld gemist ? :F

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-09 12:59

Nitai

Live the life you love.

Kunnen jullie wel je bestelling terug vinden in My Vodafone? Met de chat gesproken met de Klantenservice maar die kunnen mijn bestelling überhaupt niet terug vinden. Ze raadde mij aan met de afdeling order status te bellen. Gaat lastig omdat ik op vakantie ben in Azië. Ze konden mijn vraag ook niet intern doorzetten en die afdeling is alleen telefonisch bereikbaar.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Nitai schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 08:15:
Kunnen jullie wel je bestelling terug vinden in My Vodafone? Met de chat gesproken met de Klantenservice maar die kunnen mijn bestelling überhaupt niet terug vinden. Ze raadde mij aan met de afdeling order status te bellen. Gaat lastig omdat ik op vakantie ben in Azië. Ze konden mijn vraag ook niet intern doorzetten en die afdeling is alleen telefonisch bereikbaar.
zou vandaag en morgen nog even afwachten, komt vast goed; heb je morgen eind van de dag nog niets vernomen van Vodafone dan lijkt me de kans zeer aanwezig dat je order ergens is blijven hangen. Of dat Vodafone met 1 of andere kutsmoes gaat komen ivm goedkope de Kids & Teens abo's

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:53
almere schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 22:48:
Vandaag de fold 8 besteld bij belsimpel in combinatie met odido abo Met 200 euro extra korting en een oude watch 6 classic 43 mm.

De fold 8 komt morgen binnen .

Ben benieuwd.
Da's snel! Ik zag de reclame voorbij komen op de socials vanochtend en er stond meteen bij "levertijd 1-2 weken". Die actie is dus ook hard gegaan.

• Soeski
Nitai schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 08:15:
Nee, hier ook nog niks in de mail of portal of app sinds de bevestiging. Zaterdagochtend besteld, niet met Kids abbo maar gewone verlenging van Family. Ze hebben het erg druk en misschien lage bezetting vanwege de zomer? Als je zo'n actie doet kun je echter wel verwachten dat er wat mensen op af komen - dat was ook de bedoeling lijkt me :)

• Lynix
Net contact gehad met livechat van Vodafone. Ik kreeg een print screen te zien waar mijn order wel echt als "completed" staat en dus in het systeem zit. Volgens de medewerker ging het helemaal goed komen.

Ik heb gevraagd of ze weten wanneer ze de telefoon gaan versturen en kreeg dit als antwoord:
Dat durf ik niet met 100% t zeggen maar het kan eventueel zijn dat dit dus deze week en anders ergens volgende week zowieso word opgepakt 🙂 mocht je bijvoorbeeld eind deze week bijvoorbeeld zaterdag toch benieuwd zijn neem dan gerust weer contact op met onze chat ! zodat wij eventueel naar de status er van kunnen kijken en of eventueel doorzetten naar de afdeling of ze er naar willen kijken / zelf handmatig kunnen doorzetten

Zoals je al zelf aangeaf vanwege deze actie is de aanvraag druk en omdat het ook loop via een website heeft dit ook tijd nodig om t te verwerken INC de korting in onze bestelling 😃 Yes zijn er nog andere vragen voor mij 😃

• ZooYork74
Ik heb mijn ING F8U ontvangen, direct daarna een email gekregen dat ik "direct" maar uiterlijk ergens iets in oktober mijn S25U moet opsturen.

Net aan de foon gehangen met VF, ze kunnen mijn order wel en niet zien, het wordt wel binnen 7 (werk)dagen opgepakt.

Ik moet dus denk ik wel mijn ING model opsturen. Wat een gezeur voor een goede korting. Zoals ik zei, first world problems.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:37
Kunnen ze bij jullie een bestelling in het systeem vinden? Ik weet niet of mijne goed is doorgekomen. Maar als het niet door gaat ook geen ramp hoor. Ik heb wel bevestiging en overeenkomst na de bestelling gekregen alleen zonder ordernummer en klantnummer.

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Hm, ik heb voor mijn vriend via Samsung besteld, en anders dan voorgaande jaren voor de inruil, komt er nu een pakket naar mij van UPS voor de inruil, dat pakket moet je eerst ontvangen, dan de inruil erin verpakken, en dan -ook nog- een afhaalafspraak voor het pakket regelen..

Dit is toch veel onhandiger dan (zoals hiervoor) gewoon een verzendlabel per mail krijgen, die printen of laten scannen, en het inruil-item in de doos waar je mobieltje in zat en hem ergens in te leveren.. zucht
Bedankt dat je hebt gekozen voor Samsung Inruil. Je inruilaanvraag voor de Samsung Galaxy Watch5 Pro Cellular 45mm is succesvol ontvangen. Er is een retourpakket onderweg naar jou waarin jij je oude toestel kunt opsturen naar ons. Zodra je het retourpakket hebt ontvangen, vragen wij je om jouw toestel vóór 03-10-2026 terug te sturen. Houd hierbij de onderstaande stappen aan:

1. Verwijder en ontkoppel alle persoonlijke accounts van je toestel

2. Bereid je verzending voor
Het retourpakket wordt binnen 1–2 werkdagen naar je verzonden. Zodra je het hebt ontvangen, verpak je jouw toestel zorgvuldig om schade tijdens het transport te voorkomen. Onze vervoerder UPS zal via email contact met je opnemen om vervolgens het retourpakket bij jou op te komen halen. Let op: plan pas een afspraak in met UPS wanneer je het retourpakket daadwerkelijk hebt ontvangen.

3. Verzend je oude toestel vóór de inruildeadline
Wij moeten het toestel uiterlijk op 03-10-2026 ontvangen om de aangebodene inruilwaarde te kunnen garanderen. Na deze datum zul je een nieuwe inruilaanvraag moeten indienen. Voor extra hulp en advies kun je terecht op onze pagina met verpakkings- en verzendtips.

Blijf op de hoogte

Zodra je toestel is ontvangen, houden wij je per e-mail op de hoogte van de voortgang.

[ Voor 3% gewijzigd door Sanny1987 op 04-08-2026 11:49 ]

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:42
Sanny1987 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 11:46:
Hm, ik heb voor mijn vriend via Samsung besteld, en anders dan voorgaande jaren voor de inruil, komt er nu een pakket naar mij van UPS voor de inruil, dat pakket moet je eerst ontvangen, dan de inruil erin verpakken, en dan -ook nog- een afhaalafspraak voor het pakket regelen..

Dit is toch veel onhandiger dan (zoals hiervoor) gewoon een verzendlabel per mail krijgen, die printen of laten scannen, en het inruil-item in de doos waar je mobieltje in zat en hem ergens in te leveren.. zucht

[...]
Vind ik ook, was een beetje verrast door de mail. Ik wilde alles gisteren al opsturen maar nu moet ik wachten op dozen...

• elaho
Er is een storing gaande bij Vodafone. De mensen die de afgelopen 4 dagen hebben besteld zullen hier last van hebben. De ICT afdeling is het nu aan het oplossen maar het is een grote storing en daarna gaan ze alles recht trekken. Dus nog maar even geduld.😊

• Lynix
elaho schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:53:
Er is een storing gaande bij Vodafone. De mensen die de afgelopen 4 dagen hebben besteld zullen hier last van hebben. De ICT afdeling is het nu aan het oplossen maar het is een grote storing en daarna gaan ze alles recht trekken. Dus nog maar even geduld.😊
Oh echt? Dat is wel een heel ander verhaal dan een aantal uur geleden. Hopelijk hebben ze het snel verholpen dan.

• Soeski
Volgens mij neemt @elaho ons in het Vodaf-oo(n)tje :)

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-09 21:07

ken

Mijn bestelling bij Vodafone (besteld in de winkel op 1 aug), wordt 6 aug geleverd :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:36
Gisteren ruim een kwartier met Vodafone aan de lijn gehangen om voor het afkopen van het abonnement. Drie keer doorverbonden, elke keer gewoon eerlijk de situatie uitgelegd. Afkopen :)
Krijg ik uiteindelijk een mail met dat mijn abonnement wordt beëindigd over 2 jaar. Ja, daaaag...

Vandaag dus maar weer gebeld, die heeft me gewoon naar https://www.vodafone.nl/my/support/online-opzeggen gestuurd en dat laten invullen. Hopelijk gaat dit wel goed.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• elaho
Soeski schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:59:
Volgens mij neemt @elaho ons in het Vodaf-oo(n)tje :)
Nee waarom zou ik? Ik heb deze info ook net van Vodafone zelf gekregen.

• Soeski
elaho schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 14:16:
[...]

Nee waarom zou ik? Ik heb deze info ook net van Vodafone zelf gekregen.
Ik nam aan dat, gezien alle anticipatie hier die door het dak vliegt, jij even wat "olie op 't vuur" wilde gooien gewoon omdat 't kan :)
Als het nog echt zo is ook, dan is het :'(

• Lynix
Soeski schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 14:18:
[...]

Ik nam aan dat, gezien alle anticipatie hier die door het dak vliegt, jij even wat "olie op 't vuur" wilde gooien gewoon omdat 't kan :)
Als het nog echt zo is ook, dan is het :'(
Hoor liever dat het een storing is dat ze kunnen verhelpen dan simpelweg; Door drukte kan het nog wel eens een week duren. Tbh.

• Soeski
Lynix schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 14:19:
[...]

Hoor liever dat het een storing is dat ze kunnen verhelpen dan simpelweg; Door drukte kan het nog wel eens een week duren. Tbh.
Het is blijkbaar dan ook weer niet zo'n groot issue, want anders hadden ze de klanten al wel ingelicht lijkt me.

• MD81
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-08 15:39
Zojuist ook twee keer contact gehad met Vodafone, zelfde verhaal: geen bestelling terug te vinden, terwijl ik wel een bevestigingsmail (zonder ordernummer, waar ze naar vragen) heb ontvangen na plaatsing van de bestelling. Daardoor kunnen ze simpelweg ook geen verdere info geven als ''even afwachten''. Het lijkt erop dat er intern toch wel iets misgaat met de Megaweekenddeal Fold 8 bestellingen als ik dit topic zo lees, aangezien iedereen hetzelfde verhaal van de klantenservice krijg te horen. Hopelijk komt het alsnog goed, zo niet, waarschijnlijk (en hopelijk) overleeft iedereen dit wel. :)

• Soeski
MD81 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 16:47:
Zojuist ook twee keer contact gehad met Vodafone, zelfde verhaal: geen bestelling terug te vinden, terwijl ik wel een bevestigingsmail (zonder ordernummer, waar ze naar vragen) heb ontvangen na plaatsing van de bestelling. Daardoor kunnen ze simpelweg ook geen verdere info geven als ''even afwachten''. Het lijkt erop dat er intern toch wel iets misgaat met de Megaweekenddeal Fold 8 bestellingen als ik dit topic zo lees, aangezien iedereen hetzelfde verhaal van de klantenservice krijg te horen. Hopelijk komt het alsnog goed, zo niet, waarschijnlijk (en hopelijk) overleeft iedereen dit wel. :)
Verdraaid nu je het zegt. Er staat niet eens een ordernummer. Dit wordt nog wat... ben benieuwd of ze nog gaan terugvinden wie/wat besteld heeft :D

• Lynix
Soeski schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 16:58:
[...]

Verdraaid nu je het zegt. Er staat niet eens een ordernummer. Dit wordt nog wat... ben benieuwd of ze nog gaan terugvinden wie/wat besteld heeft :D
Ja, ik heb vanmorgen een livechat gehad met Vodafone. Ook ik heb in de mail geen ordernummer maar kreeg wel een print screen en bevestiging dat zij de order wel daadwerkelijk kunnen zien. Verhaal was; "Het is erg druk en we moeten de orders met de hand wegwerken. Kan nog dagen duren, uiterlijk volgende week. Als je voor zaterdag niks gehoord heb neem dan weer contact op. "

Komt goed jongens!

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:41
Ik zie weliswaar geen ordernummer maar in de naamgeving van de contract samenvatting staat gewoon een contractnummer vermeld.

• Lynix
jgsr schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 17:05:
Ik zie weliswaar geen ordernummer maar in de naamgeving van de contract samenvatting staat gewoon een contractnummer vermeld.
Nu je het zegt.. Die komt overeen met wat ik in de printscreen zie :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ygrvlagk7e3uDPJsYMuNPS325Ko=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dE1kfrOgQOAghDAPJclSjmSc.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door Lynix op 04-08-2026 17:09 ]

• MD81
jgsr schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 17:05:
Viel me eerder in dit topic al op dat je aangaf dat de live chat jou een printscreen kon laten zien ter bevestiging, maar dat de telefonische klantenservice voor mij (en de meesten hier geloof ik) geen enkele info kan vinden. Lijkt me dat deze beide varianten van de klantenservice dezelfde info in kunnen zien.

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

robotjoek

Samsung S25U + Huawei D2

Vanmorgen ff via de chat met VF medewerker gepraat. Naar aanleiding van t bestelnummer, wat je kreeg te zien op de laatste internet pagina na drukken op bestel (blij met m'n screenshot😀) kreeg ik te horen en te zien middels een overzicht van de bestelling, dat alles correct is overgekomen. Fold 8 + kids abbo 2 jaar.

Medewerker verwacht dat ik vandaag of morgen een mail krijg met details en dat de Fold 8 deze week nog word verstuurd omdat deze op voorraad zijn.

Nu alleen nog kijken of dat klopt, gezien t verhaal hier boven over een storing......🫣

Word vervolgd zeg maar !

Fiat500e + Ratio Solar

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:42

ParaWM

Pro Prutser

Richh schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 14:16:
Gisteren ruim een kwartier met Vodafone aan de lijn gehangen om voor het afkopen van het abonnement. Drie keer doorverbonden, elke keer gewoon eerlijk de situatie uitgelegd. Afkopen :)
Krijg ik uiteindelijk een mail met dat mijn abonnement wordt beëindigd over 2 jaar. Ja, daaaag...

Vandaag dus maar weer gebeld, die heeft me gewoon naar https://www.vodafone.nl/my/support/online-opzeggen gestuurd en dat laten invullen. Hopelijk gaat dit wel goed.
Hier ook veel last om de 2 abbo's (mijzelf en de baas, geen MP! ) af te kopen. Begonnen met dat online opzegformulier, ook email met "opgezegd per 07/2028" initieel. Bellen, weer formulier, niets. Naar de winkel, zij cases aan gemaakt, email bevestiging met "afgehandeld", maar geen datum. Zondag chatten, "intern" nummer gehad. Was verkeerde afdeling, 4x doorverbonden (elke keer 10-20 in de wacht). Uiteindelijk staan de cases nu open en goed beschreven in de systemen en was het advies even 3 dagen afwachten; het is erg druk 8)7 :)

Sinterklaas wil bier !

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17:23
Soeski schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 08:34:
[...]

Da's snel! Ik zag de reclame voorbij komen op de socials vanochtend en er stond meteen bij "levertijd 1-2 weken". Die actie is dus ook hard gegaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RoigFWTkXkIfzrKzdYiam2M3-ic=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ct2HdG1fzoqkj9t6dWrBZQtS.jpg?f=fotoalbum_large yeah bijna. Sta al te kwispelen bij de voordeur.

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

• Alex konijn
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 17-08 16:42
Ik wacht nog tot morgen om uberhaupt iets van Vodafone te vernemen en dan vernietig ik het contract. Ik ben meer boos over het feit dat je totaal niets hoort dan dat ik de telefoon nog steeds niet heb. Zo ga je namelijk niet met klanten om. Mij zijn ze dan in ieder geval helemaal kwijt als klant (aflopend contract). Dan maar wat meer betalen.

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:41
Alex konijn schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:38:
Ik wacht nog tot morgen om uberhaupt iets van Vodafone te vernemen en dan vernietig ik het contract. Ik ben meer boos over het feit dat je totaal niets hoort dan dat ik de telefoon nog steeds niet heb. Zo ga je namelijk niet met klanten om. Mij zijn ze dan in ieder geval helemaal kwijt als klant (aflopend contract). Dan maar wat meer betalen.
Snap ergens je frustratie wel... maar zou nog even rustig wachten. Er stond bij bestellen dat je pas na 3 augustus bericht zou ontvangen.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Alex konijn schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:38:
Het getuigt in ieder geval van bar weinig professionaliteit bij zo'n gigantische toko dat er niet ff een mailtje uit kan van ''we zijn overweldigd door de interesse in de Fold aanbieding, we doen ons best om alle bestellingen voor [insert datum] te verwerken, excuses voor het ongemak''. Letterlijk 5 minuten werk voor de stagiair.

Maar goed, het is wat het is. Dat er eventueel een langere levertijd is kan mij ook niet zoveel schelen, ben toch nog een goeie case aan het zoeken. Maar die stilte is gewoon slecht.
edit:
En als er inderdaad een IT storing was, ook prima, maar communiceer dat dan!

[ Voor 4% gewijzigd door London op 04-08-2026 18:54 ]

• coenox
Ik kan me er niet heel druk om maken. Er gaat kennelijk een hoop mis, maar verwacht nu wel snel iets te horen. Voor die prijs wil ik wel even afwachten.

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 01-09 23:43
Ik begrijp dat het druk is bij Vodafone, maar wat hebben ze nu eigenlijk in 2 dagen gedaan? Achter de schermen de telefoons aan het verzamelen ofzo? Dan kan een andere afdeling toch wat bevestigingen sturen?

• Alex konijn
Het feit dat de medewerkers niet eens van de actie afweten is een blunder. Ik heb alle begrip ervoor dat het druk is, te weinig personeel etc. Neemt niet weg dat je inderdaad gewoon een mail stuurt met een minieme uitleg over de situatie. Al zouden ze gezegd hebben dat het nog 2 weken gaat duren voordat de order verwerkt zou zijn….dat is een antwoord en kun je voor jezelf beslissen of je wilt wachten of niet. Nu weet ik nada, niets.

• Techkeizer
Alex konijn schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 19:16:
Het feit dat de medewerkers niet eens van de actie afweten is een blunder. Ik heb alle begrip ervoor dat het druk is, te weinig personeel etc. Neemt niet weg dat je inderdaad gewoon een mail stuurt met een minieme uitleg over de situatie. Al zouden ze gezegd hebben dat het nog 2 weken gaat duren voordat de order verwerkt zou zijn….dat is een antwoord en kun je voor jezelf beslissen of je wilt wachten of niet. Nu weet ik nada, niets.
2 dagen stilte voor zo'n bedrijf is eigenlijk al teveel, terwijl ze aangaven maandag of dinsdag iets te laten weten. Nu heb ik mijn Samsung orders aan de deur geweigerd en weet ik niet of Vodafone wel gaat leveren. Ik had beter verwacht van een bedrijf als Vodafone, ze doen deze acties al jaren.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Heb daarom expres mijn Samsung preorder nog niet gecanceld. Het toestel wordt vrijdag geleverd nu, hoesje was wel maandag binnen. Hoop toch wel dat er meer duidelijkheid van Vodafone komt voor die datum...

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• Alex konijn
Helemaal mee eens Techkeizer. Tuurlijk had ik graag de telefoon al willen hebben, maar dit draait niet om de telefoon, maar om de gang van zaken bij zo’n bedrijf. Het is maar goed dat ik daar niet in het management zit anders zou ik toch een stevig woordje praten met de verantwoordelijke(n).

Btw een mevrouw beweerde zelfs dat ik vandaag wat van Dynalogic zou horen. Ik heb haar meerdere vragen gesteld, waardoor ik er al snel achter kwam dat dit een afscheep verhaal was. Op mijn account is trouwens ook nog steeds niets te zien. Zoals eerder aangegeven krijgen ze van mij nog de kans om uiterlijk morgen wat te laten weten anders is het einde verhaal Vodafone, ook al was de aanbieding nog zo leuk.

[ Voor 3% gewijzigd door Alex konijn op 04-08-2026 19:39 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 10:39

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

De webshop staat dan waarschijnlijk los van de winkel bestellingen ofzo want heb zaterdagochtend, samen met iemand anders, besteld bij de winkel en die werden gisteren bezorgd.

Die van mij is zoals jullie weten retour gegaan, en daar heb uiteraard weer spijt van. 🥲

failure is the only option

• Alex konijn
Phusebox, blijkbaar. Snap ook niet dat er een seperate website voor gemaakt moest worden. Lijkt mij redelijk simpel om het via hun normale portal te doen.

• silvester6
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-08 19:44
Hier gister met succes de f8u 1tb ontvangen. De retourdoos komt morgen binnen voor het inruil toestel. Overzetten was een goed uurtje en daarna ff alle apps langs om in te loggen. Ik ruil een f7 in en het oude hoesje past zelfs nog tot volgende week een nieuwe binnen is. Alleen de camera knobbel is heel iets 1mm dikker. Verder qua formaat 1:1 te vergelijken.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Flip8 ontvangen, de vrouw is er blij mee :)

De bijgekochte officiële samsung anti reflective screen protector voor het buitenste scherm is waardeloos. Er zit een zichtbare lijn/kras in en bij nalezen van reviews was dit bij de Flip7 ook al zo. Echt een schandalig slechte protector, matige kwaliteit ook.

Dus nu maar een Spigen gehard glas protector besteld die zaterdag binnenkomt.

[ Voor 3% gewijzigd door stin00 op 04-08-2026 20:51 ]

• Sanny1987
  • Niet online
stin00 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:50:
Flip8 ontvangen, de vrouw is er blij mee :)

De bijgekochte officiële samsung anti reflective screen protector voor het buitenste scherm is waardeloos. Er zit een zichtbare lijn/kras in en bij nalezen van reviews was dit bij de Flip7 ook al zo. Echt een schandalig slechte protector, matige kwaliteit ook.

Dus nu maar een Spigen gehard glas protector besteld die zaterdag binnenkomt.
dit heb ik ook, precies in het midden toch? De YouTube tutorial zegt wel dat die lijn typisch wegvaagt, dus ik was van plan even een paar dagen af te wachten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nux41IHhM8YYu4IqbRr9H1AjV30=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gcdN3AHGbtarfHfpseuIvyHQ.jpg?f=fotoalbum_large

• stin00
  • Niet online
Sanny1987 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:59:
[...]

dit heb ik ook, precies in het midden toch? De YouTube tutorial zegt wel dat die lijn typisch wegvaagt, dus ik was van plan even een paar dagen af te wachten
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k6oVGQIFcYq1LkJdByIZHJNq2cA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jKgUVKG4bJg3rjr37Yr0E7Fm.jpg?f=fotoalbum_large

Nee hij zit onder de camera. Deze eraf gehaald en de andere protector erop geplakt. Die heeft precies hetzelfde :( Dus het wordt een Spigen glazen protector, dit is rommel.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 06:58

MaDLiVe

.-Observer-.

Hier nog een betere. Bij mij zegt Vodafone via de chat dat m'n bestelling geannuleerd is omdat ik de inkomenstoetsing voor de toestel lening niet heb doorlopen. Ik heb helemaal geen toestel lening aangevraagd. Het stukje vraag - antwoord verloopt nu met 1 bericht per dag. Allemaal wel erg slordig maar gok dat ze het wel recht gaan trekken.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Lynix
Geeft veel vertrouwen allemaal.

• Techkeizer
MaDLiVe schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:07:
Hier nog een betere. Bij mij zegt Vodafone via de chat dat m'n bestelling geannuleerd is omdat ik de inkomenstoetsing voor de toestel lening niet heb doorlopen. Ik heb helemaal geen toestel lening aangevraagd. Het stukje vraag - antwoord verloopt nu met 1 bericht per dag. Allemaal wel erg slordig maar gok dat ze het wel recht gaan trekken.
Ik hoop het, want dit klinkt natuurlijk waardeloos. De meeste hebben gewoon gekozen voor volledige toestelbetaling, om daarna dat onnodige abonnement te annuleren.

• London
  • Niet online
Techkeizer schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:15:
[...]

Ik hoop het, want dit klinkt natuurlijk waardeloos. De meeste hebben gewoon gekozen voor volledige toestelbetaling, om daarna dat onnodige abonnement te annuleren.
Komt wel goed joh. Bij je betalingskenmerk staat ook het ordernummer als het goed is dus dat is allemaal heus wel geregistreerd. Alleen moeten ze het nog verwerken..

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Denk dat Vodafone beetje overwhelmed is en de uitstel tactiek probeert in de hoop datmensen cancellen. Zeker nu ze merken dat iedereen massaal zijn contract opzegt na ontvangst.

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 21:04
London schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:22:
[...]

Komt wel goed joh. Bij je betalingskenmerk staat ook het ordernummer als het goed is dus dat is allemaal heus wel geregistreerd. Alleen moeten ze het nog verwerken..
In mijn orderbevestiging welke ik na bestelling kreeg staat dat je het moet pinnen bij de bezorger. Ik heb verder nog niks gehoord helaas.....

• MD81
Phusebox schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:26:
Denk dat Vodafone beetje overwhelmed is en de uitstel tactiek probeert in de hoop datmensen cancellen. Zeker nu ze merken dat iedereen massaal zijn contract opzegt na ontvangst.
Hoe cancel je een bestelling die überhaupt niet door de klantenservice te vinden is?

• coenox
Op basis waarvan denk je dat?

• Techkeizer
London schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:22:
[...]

Denk het ook, maar toch wel noobgedrag. Je creëert een gigantische actie met OP=OP en hele fanfare erbij. Eindstand blijkt het niet goed georganiseerd te zijn. Ergens wel grappig, maar vertrouw op een goed einde

• Soeski
Maar als je opzegt betaal je toch het abo in 1x? Hebben ze nog eerder hun geld ook. Ik zie niet in waarom ze hopen dat je cancelt.

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

coenox schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:47:
[...]

Op basis waarvan denk je dat?
Is maar een gevoel. Heb dit wel eens eerder meegemaakt, niet bij Vodafone. Zo lang mogelijk onduidelijkheid scheppen zodat je zo min mogelijk moet uitleveren tegen de lage prijs.

Snap ook niet helemaal dat ze dit hebben gedaan want in de winkel zeiden ze duidelijk "we hebben van Samsung een x aantal toestellen gealloceerd gekregen en op is op". Alles buiten die aantallen moet Vodafone wellicht zelf in de buidel tasten want de actie werd dus voor een beperkt aantal door Samsung gesponsord.

• Richh
  • Laatst online: 21:36
Over het algemeen worden bestellingen niet zoveel gecancelled hoor :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Techkeizer
Phusebox schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:54:
[...]

Is maar een gevoel. Heb dit wel eens eerder meegemaakt, niet bij Vodafone. Zo lang mogelijk onduidelijkheid scheppen zodat je zo min mogelijk moet uitleveren tegen de lage prijs.

Snap ook niet helemaal dat ze dit hebben gedaan want in de winkel zeiden ze duidelijk "we hebben van Samsung een x aantal toestellen gealloceerd gekregen en op is op". Alles buiten die aantallen moet Vodafone wellicht zelf in de buidel tasten want de actie werd dus voor een beperkt aantal door Samsung gesponsord.
Alles kan, we weten helaas nog niks. Morgen zou zomaar de dag kunnen zijn dat ze alles gaan regelen. Tenminste dat hoop ik, want jouw geschetste scenario klinkt letterlijk zo kneuterig als maar kan. Ze hadden genoeg tijd om de site aan te passen qua bestel-aantallen, maar ze veranderden liever dat je dat Kids & Teens abbo niet meer kon nemen. Tja

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:30
Ik heb ook meegedaan met de Vodafone actie afgelopen zaterdag.
Had hem ook bij Belsimpel besteld, die ligt nu thuis ongeopend te wachten tot ik de daadwerkelijke bevestiging krijg van Vodafone alvoor ik die terug stuur. Vodafone was echt een stuk goedkoper en die gratis Watch 7 kan mooi naar mijn vrouw toe.

Blijkbaar staat het ordernummer in de titel van de bijlage van de mail "Samenvatting van de overeenkomst" en zou moeten beginnen met 180:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ti8s8xy396_gnITWHb0YAYfnk8U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/jq6FfPLjvMoTY8cI49Ia1Iv0.png?f=user_large

Nog geen contact gehad met Vodafone, ga morgen eens bellen en vragen of ze aan de hand van dat nummer iets kunnen zien.

• coenox
Soeski schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:50:
[...]

Maar als je opzegt betaal je toch het abo in 1x? Hebben ze nog eerder hun geld ook. Ik zie niet in waarom ze hopen dat je cancelt.
Als je opzegt betaal je 50% van de kosten over de hele periode. Idee is hier dat Vodafone spijt zou hebben van de actie, maar dat geloof ik niet.

• MD81
Nilos schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:45:
Ik heb ook meegedaan met de Vodafone actie afgelopen zaterdag.
Had hem ook bij Belsimpel besteld, die ligt nu thuis ongeopend te wachten tot ik de daadwerkelijke bevestiging krijg van Vodafone alvoor ik die terug stuur. Vodafone was echt een stuk goedkoper en die gratis Watch 7 kan mooi naar mijn vrouw toe.

Blijkbaar staat het ordernummer in de titel van de bijlage van de mail "Samenvatting van de overeenkomst" en zou moeten beginnen met 180:

[Afbeelding]

Nog geen contact gehad met Vodafone, ga morgen eens bellen en vragen of ze aan de hand van dat nummer iets kunnen zien.
Dat 180-nummer is niet het ordernummer volgens de klantenservice, ik heb dat 180-nummer uit de samenvatting van de overeenkomst namelijk doorgegeven aan hen en daarop konden zij niets vinden (in mijn geval in ieder geval). Zij gaven ook aan dat het ordernummer met andere cijfers (die me even ontschoten zijn) moet beginnen.

• Lynix
MD81 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:55:
[...]

Dat 180-nummer is niet het ordernummer volgens de klantenservice, ik heb dat 180-nummer uit de samenvatting van de overeenkomst namelijk doorgegeven aan hen en daarop konden zij niets vinden (in mijn geval in ieder geval). Zij gaven ook aan dat het ordernummer met andere cijfers (die me even ontschoten zijn) moet beginnen.
Volgens mij is dit het contractnummer, dat is wat anders dan het ordernummer.
Bij mij werd wel een screenshot gedeeld en het nummer die de medewerker zag kwam overeen met het nummer wat in mijn titel staat. Daaronder stond "Bluecarpet_Samsung"

[ Voor 3% gewijzigd door Lynix op 04-08-2026 22:57 ]

• MD81
Lynix schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:56:
[...]

Volgens mij is dit het contractnummer, dat is wat anders dan het ordernummer.
Bij mij werd wel een screenshot gedeeld en het nummer die de medewerker zag kwam overeen met het nummer wat in mijn titel staat. Daaronder stond "Bluecarpet_Samsung"
Ja jouw screenshot geeft goede hoop. Dat is eigenlijk het enige bewijs wat ik tot nu toe gezien heb dat er op de achtergrond toch wel zaken zijn vastgelegd en terug te vinden zijn.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Nou volgens de vodafone product pagina is de voorraad op orde, bestel nu levering donderdag muv de paarse kleur https://www.vodafone.nl/abonnement/mobiel/telefoon/samsung-galaxy-zfold8-ultra-256gb-violet_shadow?duration=24&together-extra-subscription-count=0&device-payment-plan-id=toestelbetaling-25-euro-2jr-ccr&subscription=3-gb

Ik heb geen haast, maar blijft wel spannend dit :)

• Techkeizer
Genoeg zijn verscheept blijkbaar, behalve goede communicatie haha.

Klinkt geruststellend.

• soulcrusher
  • Laatst online: 30-08 19:13
Blijkbaar niet voor de Fold 8, die hebben bijna allemaal "lange levertijd".

iRacing Profiel

• ZooYork74
Nu nog de officiele orderbevestiging. Je kunt er zoveel op voorraad hebben, maarre als er geen order is, is er geen telefoon thuis.

• Lynix
soulcrusher schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 23:51:
[...]

Blijkbaar niet voor de Fold 8, die hebben bijna allemaal "lange levertijd".
Valt wel mee toch? https://www.vodafone.nl/abonnement/mobiel/telefoon/samsung-galaxy-zfold8-256gb-cream?duration=24&together-extra-subscription-count=0&device-payment-plan-id=toestelbetaling-25-euro-2jr-ccr&subscription=3-gb

3-5 dagen voor Lavender / Zwart en wit is "Bestel vandaag en donderdag in huis"

• soulcrusher
  • Laatst online: 30-08 19:13
Ah oké, ik kijk op de mobiele site en daar staat alleen dat de levertijd "iets langer kan zijn". Goed om te weten dat het wel meevalt maar dan mogen ze wel opschieten met die bestellingen van afgelopen weekend :)

iRacing Profiel

• Sanny1987
  • Niet online
stin00 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:05:
[...]

~[Afbeelding]

Nee hij zit onder de camera. Deze eraf gehaald en de andere protector erop geplakt. Die heeft precies hetzelfde :( Dus het wordt een Spigen glazen protector, dit is rommel.
ja, dat is ook precies de plek waar de sticker wijzigt voor het plakken. Ik ben dus benieuwd of dit na een paar dagen weggaat, anders is het inderdaad waardeloos
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3M_nVLAk4KPIYzz682Jh-mndr_4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YzXEeCUiKdKEOY7clB938LgV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Sanny1987 op 05-08-2026 09:06 ]

• Lynix
Hoop dat ik vandaag wel iets ga horen van Vodafone. Zou nice zijn..

• elaho
Ja ik hoop het ook. Dan weet je even waar je aan toe bent.

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-09 10:26
Lynix schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 09:14:
Hoop dat ik vandaag wel iets ga horen van Vodafone. Zou nice zijn..
Ik hoop dat we vandaag allemaal wat horen van de Vodafone actie :)

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:51
Net contact gehad met Vodafone via de chat en ze hebben mijn order even opgezocht en gevonden.

Ze gaven aan dat het nog 1 a 2 weken kan duren omdat de telefoon niet op voorraad is. Order leek verder wel in orde dus ik ga geduldig afwachten.

Samsung Galaxy Z Fold8 Ultra Cream 256 GB (met Kids en Teens abbo)

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:30
Net even gebeld met Vodafone.

Moest het 180 nummer doorgeven en hij zag de bestelling staan.
De animo was erg groot en ze moeten alle webbestellingen handmatig doorzetten, vandaar dat het langer duurt. Hij gaf aan dat ik uiterlijk vrijdag een bericht zou moeten krijgen. Als dat niet het geval is dan weer even bellen.

Hij ging mailen met de desbetreffende afdeling voor mijn bestelling, maar ook vragen of ze wat haast kunnen maken om mensen te informeren. Ik was al de 5e die vandaag gebeld had hierover.

Lijkt dus allemaal wel in orde, nog even afwachten.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Net hier ook een chat gehad met Vodafone. Met mijn gegevens en contractnummer die in de bevestigingsmail staan kon de bestelling wel teruggevonden worden inclusief wat ik besteld had: Samsung Galaxy Z Fold8 Graphite 512 GB met de Mega Weekend Deal korting.

Kon alleen niet melden wanneer het nou wel verwerkt zou worden en wat de levertijd is. Enige wat de persoon kon zeggen is dat ik mijn e-mail in de gaten moet houden voor updates.

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• Lynix
Prima berichten vandaag! Kwestie van geduld dus. Komt wel goed.

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 08:23
Ook zojuist even ge-chat met Vodafone:

- order is juist geregistreerd. Kreeg netjes een screenshot met dezelfde orderregels zoals ze ook staan in de email "contract samenvatting"

- vervolg email zou komen zodra ze weer voorraad hebben. Mijn bestelde kleur (zwart) was nu niet op voorraad. Medewerker chat verwacht "binnen 1 week" weer voorraad te ontvangen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8tau9VPZC5SfQ1a70C_Vfvb-pAg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BDCj6QqhTocbk0aMoCh0ktLr.jpg?f=fotoalbum_large

• London
  • Niet online
Lynix schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 11:08:
Prima berichten vandaag! Kwestie van geduld dus. Komt wel goed.
Dat het goed komt wisten we natuurlijk al wel, het was meer het gebrek aan communicatie wat voor irritatie zorgt :) Maar goed, geduld is een schone zaak, ze zullen ongetwijfeld druk zijn achter de schermen als alles handmatig verwerkt moet worden. Ongelooflijk trouwens voor zo'n groot bedrijf, maar dat ff terzijde :P

• PdC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PdC

De webshop zegt levertijd 3 tot 5 dagen voor de 256GB zwart. Dus wie weet...

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09 11:26
Hallo allemaal, ook ik ben in de verleiding vanwege de slimme verhoudingen van deze Fold8 en kom hier via de tweakers review. Ben ik te laat voor deze acties? Heb ook een Vodafone winkel in de stad zitten waar ik ff kan gaan kijken..

Ik heb al >15 jaar sim only abo's i.c.m. zelf gekochte toestellen, dus dit zou het eerst "afbetaal abo" in tijden worden voor mij.

EDIT: ziggo internet is niet eens beschikbaar in mijn regio, dus ben snel klaar denk ik?

[ Voor 11% gewijzigd door _Anvil_ op 05-08-2026 12:29 ]

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:15
PdC schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 12:03:
De webshop zegt levertijd 3 tot 5 dagen voor de 256GB zwart. Dus wie weet...
Mijn geannuleerde bestelling bij Samsung had ook pas ergens volgende week gekomen.

• coenox
_Anvil_ schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 12:26:
Hallo allemaal, ook ik ben in de verleiding vanwege de slimme verhoudingen van deze Fold8 en kom hier via de tweakers review. Ben ik te laat voor deze acties? Heb ook een Vodafone winkel in de stad zitten waar ik ff kan gaan kijken..

Ik heb al >15 jaar sim only abo's i.c.m. zelf gekochte toestellen, dus dit zou het eerst "afbetaal abo" in tijden worden voor mij.

EDIT: ziggo internet is niet eens beschikbaar in mijn regio, dus ben snel klaar denk ik?
En voor de meest voordelige acties ben je inderdaad te laat.

• Alex konijn
Even een update. Zojuist chat gehad met Vodafone.

Je bestelling moest eigenlijk door het systeem verwerkt worden maar ik zie dat deze niet verwerkt wordt. Ik heb een melding gemaakt bij de backoffice zodat ze dit kunnen nakijken en oplossen

Dit betekend dus inderdaad dat ze waarschijnlijk alles handmatig aan het invoeren zijn.

Misschien moeten ze de Zfold 9 actie volgende week beginnen om tijdig dat toestel te leveren :D 8)7 8)7 8)7

• Techkeizer
Alex konijn schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 12:49:
Even een update. Zojuist chat gehad met Vodafone.

Je bestelling moest eigenlijk door het systeem verwerkt worden maar ik zie dat deze niet verwerkt wordt. Ik heb een melding gemaakt bij de backoffice zodat ze dit kunnen nakijken en oplossen

Dit betekend dus inderdaad dat ze waarschijnlijk alles handmatig aan het invoeren zijn.

Misschien moeten ze de Zfold 9 actie volgende week beginnen om tijdig dat toestel te leveren :D 8)7 8)7 8)7
Dus eigenlijk zou iedereen ze moeten contacteren, zodat ze erachteraan gaan voor het systeem?

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:42
Geen wonder dat de levertijden kunnen oplopen. De meeste pre-orders ooit voor een Galaxy.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lHdfW6XqSjAltj6fynVtqLbN1AY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/d7ExzxeaKI5q4K4GHq6zieBI.png?f=fotoalbum_large

• Phyrro
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 21:05
Phyrro schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:03:
Net ook de knoop doorgehakt voor een Fold 8 256GB icm verlenging bij KPN, géén coupons gebruikt:
  • Adviesprijs: €1.999
  • Toestelkorting bij verlenging: -€415 → €1.584
  • Telefonische korting op abonnementskosten: -€7 p/m × 24 = -€168
  • Inruil Pixel 8 128gb: -€535, waarvan €425 inruilbonus
  • gratis Galaxy Watch8 40mm LTE: ca. €175 Marktplaatswaarde
  • gratis JBL Flip 7: ca. €80 Marktplaatswaarde
Totaal aan korting/inruil/cadeauwaarde: ca. €1.373

Netto effectieve betaalprijs: circa €626

Watch-voorwaarden: Fold8 met tweejarig KPN-abonnement, gekocht uiterlijk 30 juli, zolang voorraad strekt. Persoonlijke code moest vooraf zijn aangevraagd via MijnKPN > Voor Jou. Claim uiterlijk 31 augustus.
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/26-0104

JBL-voorwaarden: deelnemend Benelux-model bij deelnemende winkel, apart claimen bij Samsung. Aankoop t/m 6 augustus, registratie t/m 6 oktober.
https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/V4D2GFTMTCTUD

De €7 per maand abo-korting is telefonisch toegekend en lijkt maatwerk, dus niet gegarandeerd. Bellen loont blijkbaar wel.
Voor de volledigheid, zowel de watch als de speaker zijn goedgekeurd en bevestigd.

• Svinken
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-09 09:04
Hier ook in de chat met 3 verschillende mensen contact gehad en wordt nu later vandaag teruggebeld. Men kon helemaal niks vinden, dus even contact kan geen kwaad denk ik. Men was erg vriendelijk en behulpzaam, de mensen die dit werk doen kunnen er zelf ook niks aan doen. Maar wel slecht geregeld allemaal voor een bedrijf als Vodafone.

• coenox
Volgens mij is de chat gesloten

• MischaBoender
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:20
stin00 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:05:
[...]

[Afbeelding]

Had ik maandag ook op mijn Fold8 na het plaatsen, maar is inmiddels weggetrokken

• Sanny1987
  • Niet online
Sanny1987 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 09:05:
[...]

ja, dat is ook precies de plek waar de sticker wijzigt voor het plakken. Ik ben dus benieuwd of dit na een paar dagen weggaat, anders is het inderdaad waardeloos
[Afbeelding]
@stin00 met goed poetsen/duwen gaat de lijn weg! Het lijkt dus vooral lucht te zijn die met het aanbrengen/design van de protector eronder komt.

• stin00
  • Niet online
@MischaBoender @Sanny1987 Dank voor de updates, zal het straks eens proberen :) Ondertussen is de Flip8 anti-reflectie Spigen al onderweg, die komt vrijdag binnen: https://www.amazon.nl/dp/B0H4FRP79P?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 . Daar heb ik wat meer vertrouwen in.
Pagina: 1 ... 11 ... 24 Laatste