• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:05
Nu de vodafone actie weg is, even geneusd via Belsimpel. voor mij is het eeuwen geleden dat ik iets anders dan sim only +zelf aangeschaft toestel heb gehad, dus ff zoeken. Ik heb nu in mn winkelmand:

Odido Galazy z fold 8 256GB zwart

Toestel eenmalig 425 euro

- vouchercode twv 200euro "FoldablesWatch6" (krijg ik dan cash korting ipv een horloge? raar dat elders dan die watch wordt genoemd)

Netto toestelprijs ex afbetalingen 225 euro

onbeperkt bellen 20GB data 24 maanden 21 per maand

toestelafbetaling 41,50 per maand

Dus 41,50x24= 996+ 225 = 1221 euro voor het toestel

(mijn huidige sim only is al sinds oktober einde looptijd)

Dit lijkt me voor mij nu de scherpste prijs? (mijn huidige toestellen zijn te oud om inruilwaarde te hebben) Voelt wel gek dat lenen hier fors goedkoper is dan direct de hele telefoon aftikken?

[ Voor 22% gewijzigd door _Anvil_ op 05-08-2026 14:43 ]

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03:08
_Anvil_ schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 14:25:
Nu de vodafone actie weg is, even geneusd via Belsimpel. voor mij is het eeuwen geleden dat ik iets anders dan sim only +zelf aangeschaft toestel heb gehad, dus ff zoeken. Ik heb nu in mn winkelmand:

- vouchercode twv 200euro "FoldablesWatch6" (krijg ik dan cash korting ipv een horloge? raar dat elders dan die watch wordt genoemd)

(mijn huidige sim only is al sinds oktober einde looptijd.
Ja dit is in lijn met mijn verwachtingen omtrent odido nu.

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 01:58
Heb ze net ook gebeld, blijkbaar worden ze constant hierover gebeld haha. Ze zijn vanochtend begonnen met het verwerken van de bestellingen en pakken het handmatig op.

Iedereen krijgt blijkbaar gewoon al z'n bestellingen gaf hij aan. Grote kans dat alle bestellingen volgende week geleverd worden. Ik vroeg wel wat ze doen met mensen die meer dan 2 hebben besteld en dat kon hij niet aangeven. Minimaal 2 pp doen ze wel voor wie 2 had besteld.

• MD81
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:02
Ook (weer) contact gehad met de klantenservice, echter voor mij niets terug te vinden op het 180 contractnummer. Vreemd dat het voor sommigen wel terug te vinden is op dit nummer en anderen weer niet. Tevens gaf de medewerker aan dat er verschillende mensen omtrend deze actie hebben gebeld en dat ze voor geen enkel persoon iets terug heeft kunnen vinden, behalve de klanten met een verlenging en dus al een bestaand 06-nummer in hun systeem. Steeds nog goede hoop dat het goedkomt hoor. Echter een vreemde afhandeling is het wel.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:10
Ik heb net via de chat contact gehad. Ben een nieuwe klant en heb de Fold besteld met een Kids and Teens abbo. Ik kreeg op basis van het 180 nummer dit:

'Ik zie dat je bestelling goed doorgekomen is. Maar het systeem heeft helaas een vertraging waardoor je bestelling niet doorloopt. Ik zal even een melding maken bij de desbetreffende afdeling om dit te laten nakijken

Binnen 2 - 3 dagen zal je meer informatie ontvangen per mail. Ook zal je informatie ontvangen over de levering hiervan'

• Game_overrr
Allemaal dus gewoon geduld hebben. Komt vast goed.

• Techkeizer
Geen goed nieuws dus, ze hebben al mijn bestellingen geannuleerd. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YcNdMBf7wxkBfKOpZwYIdq54MEg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5kWhqjdK2XoRzGzeDZKjMwa7.jpg?f=fotoalbum_large

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:45
Techkeizer schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 15:39:
Geen goed nieuws dus, ze hebben al mijn bestellingen geannuleerd. [Afbeelding]
Hoeveel had je er besteld? Het kan ook het gevolg zijn dat je meerdere abonnementen op je adres hebt lopen.

[ Voor 9% gewijzigd door karakedi op 05-08-2026 15:45 ]

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:20

Quan Vu

Hoi

Hier net twee mails met de besteloverzicht en tweede mail met het contract. Betreft een verlenging. Maar nergens staat vermeld de weekend korting

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

• Techkeizer
karakedi schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 15:44:
[...]

Hoeveel had je er besteld? Het kan ook het gevolg zijn dat je meerdere abonnementen op je adres hebt lopen.
3, 1 voor mezelf en 2 doorverkoop.

Er stond 2 per persoon op zondag, maar ik bestelde zaterdag en toen stond er nog niks. Ze hebben ze alledrie geannuleerd.

• MD81
karakedi schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 15:44:
[...]

Waarschijnlijk 3, aan zijn actieve advertenties te zien :)

• Game_overrr
Bij mij is de bestelling doorgekomen maar is de korting niet verwerkt.

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 00:08
Geen slechte zaak dat Vodafone actie onderneemt tegen scalpers. Mogen wat mij betreft meer bedrijven doen.

• MD81
Hier ineens hetzelfde. Volledige toestelprijs berekend, zonder korting en dan ook nog eens maandelijkse abonnementkosten. Klopt nog voor geen meter dus.

[ Voor 11% gewijzigd door MD81 op 05-08-2026 15:53 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:10

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Gezien het succes misschien maar goed dat ik er geen heb, straks loopt jan en alleman met een Fold en zijn candybars weer hip :+

Nee, heb serieus wel spijt maar uiteindelijk is er voor mij beslist (lang verhaal). Dan maar wachten op de 9 die hopelijk wel een zoomlens heeft.

failure is the only option

• Quan Vu
  • Laatst online: 01:20

Quan Vu

Hoi

Ach als de bestelling maar doorgezet wordt en toestel geleverd wordt. Voor de korting op het toestel kunnen achteraf nog laten verwerken door de klantenservice toch?

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Lekker administratief op orde daar bij Vodafone. Eerst wachten op überhaupt bericht, nu kan je dus achter je korting aan gaan.

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:57
Telefonisch zijn ze niet meer bereikbaar... wel raar dat ze de volledige prijs berekenen en de besteldatum op 5 augustus zetten ipv de oorspronkelijke besteldatum.

• Lynix
Ik heb nog niks :'(

• Techkeizer
jgsr schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 15:56:
Telefonisch zijn ze niet meer bereikbaar... wel raar dat ze de volledige prijs berekenen en de besteldatum op 5 augustus zetten ipv de oorspronkelijke besteldatum.
Hierdoor geen Watch 7 of Flip JBL?

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

The saga continues...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-9NXdJxDC-uoPBPLlly-fHC2kUI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7mrFrvskNyBY6pr6qSuLAvXb.jpg?f=user_large

8)7

Import the third world, become the third world

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:33

Jumpiefox

Hoi ?

Dezelfde mail net ontvangen haha. Er staat iig niet geannuleerd haha.

The first casualty in war is always the truth...

• Lynix
Ben blij dat ik verder gewoon bij een serieuze partij zit (KPN) :+

• Techkeizer
Letterlijk de fysieke winkel en mijn eigen Samsung pre-order geskipt voor deze online actie. Wat zijn dit voor Odido-esque amateur acties..

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Jumpiefox schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 16:06:
[...]

Dezelfde mail net ontvangen haha. Er staat iig niet geannuleerd haha.
Lekker cryptisch mailtje ook. Maar als ze de centen terugstorten en alsnog een telefoon opsturen dan ben ik ook tevreden hoor (y)

• MarkyMark84
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23:37
Via de Vodafone chat de reactie dat ze intern escalatie aanmaken aangezien ze korting blijkbaar niet zien. Dit naar aanleiding van de bevestigingsmail van vandaag zonder korting. Kortom geduld.

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

London schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 16:14:
[...]

Lekker cryptisch mailtje ook. Maar als ze de centen terugstorten en alsnog een telefoon opsturen dan ben ik ook tevreden hoor (y)
Net weer een mail gehad met de bestelling overzicht maar daarin staat weer dat ik 840e moet betalen aan de leverancier lol, de kortingen zijn er niet in verwerkt.

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Jumpiefox schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 16:25:
[...]

Net weer een mail gehad met de bestelling overzicht maar daarin staat weer dat ik 840e moet betalen aan de leverancier lol, de kortingen zijn er niet in verwerkt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T0is9bVHBlII6vpms1cvi4b1vAQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2fuu2QIrxQ2M6VEJYuhT81YE.jpg?f=user_large

Wat een ongelooflijke koekenbakkers bij Vodafone, de tering zeg......

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:18
stin00 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:05:
[...]

[Afbeelding]

Nee hij zit onder de camera. Deze eraf gehaald en de andere protector erop geplakt. Die heeft precies hetzelfde :( Dus het wordt een Spigen glazen protector, dit is rommel.
Je kunt de middenlijn eruit drukken met je nagel... Met de lijn mee naar de buitenkant.

https://wren.co/join/Devian

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:49
Hier ook een Vodafone mail binnen, of ik bij levering even 1614 wil betalen..

• Lynix
Reem0nN schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 16:32:
Hier ook een Vodafone mail binnen, of ik bij levering even 1614 wil betalen..
Same, ben al lang blij dat ik mail krijg. Dit gaan ze wel rechttrekken. Stuur die fold maar alvast op.

• Game_overrr
Dit zelfde geld voor mijn vrouw d'r flip 8, en mijn fold 8 overigens. Beide zijn de kortingen niet verwerkt.

• MD81
Lijkt er dus op dat de korting bij niemand is berekend. Weer contact gehad met de klantenservice die mij ook niet direct aan kon geven hoe dat kan. Is intern geëscaleerd voor verder onderzoek. Ook vreemd dat de besteldatum nu op 5 augustus staat, waardoor de Watch 7 promotie niet aangevraagd kan worden, terwijl de bestelling tijdens de Megaweekenddeal (incl. gratis Watch 7) is geplaatst.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:51
Gezien de posts rondom de online Vodafone bestellingen... Misschien interessant te benoemen hoe het proces bij mij verliep (opgehaald in de winkel). Dat duurde namelijk vrij lang (nog los van dat het id-bewijs-goedkeuringssysteem er even uit lag).

Na voltooiing van de bestelling werd de doos namelijk geopend in de winkel. Ik zei dat dat niet nodig was en dat ik er zelf wel uit kwam (mijn vriendin + kind waren buiten aan het wachten en de kleine moest naar huis), maar de verkoper zei dat het een verplichte standaard procedure was. Er ging een Vodafone sim in het toestel, eentje van de winkel zelf. Daarna moest 'ie aan de wifi van de winkel verbonden worden. Nadat dat gedaan was, werd het toestel uitgedaan en de sim verwijderd, en mocht mijn eigen sim erin.

Ergens moest er dus een soort 'Vodafone registratie' op het toestel plaatsvinden, wellicht om doorverkoop tegen te gaan.
Overigens gebruik ik het toestel sindsdien met een Odido e-sim dus wat er precies gedaan is weet ik niet.

Dit proces voor alle online bestellingen doorzetten is denk ik lastig. Immers tijdrovend, maar bovenal moet Vodafone dan geopende verpakkingen gaan versturen wellicht, en dat is natuurlijk niet acceptabel als ontvanger.

Spreekt natuurlijk niks goed he :P de gedane bestellingen moeten imho gewoon uitgeleverd worden, maar ik kan me voorstellen dat hier iets aan de hand is.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Alex konijn
  • Registratie: April 2025
Ook ik moet opeens 1600 euro aftikken. Gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik laat hem afsturen, maar mocht men moeilijk gaan doen gaat hij retour

• MD81
Richh schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 16:39:
Gezien de posts rondom de online Vodafone bestellingen... Misschien interessant te benoemen hoe het proces bij mij verliep (opgehaald in de winkel). Dat duurde namelijk vrij lang (nog los van dat het id-bewijs-goedkeuringssysteem er even uit lag).

Na voltooiing van de bestelling werd de doos namelijk geopend in de winkel. Ik zei dat dat niet nodig was en dat ik er zelf wel uit kwam (mijn vriendin + kind waren buiten aan het wachten en de kleine moest naar huis), maar de verkoper zei dat het een verplichte standaard procedure was. Er ging een Vodafone sim in het toestel, eentje van de winkel zelf. Daarna moest 'ie aan de wifi van de winkel verbonden worden. Nadat dat gedaan was, werd het toestel uitgedaan en de sim verwijderd, en mocht mijn eigen sim erin.

Ergens moest er dus een soort 'Vodafone registratie' op het toestel plaatsvinden, wellicht om doorverkoop tegen te gaan.
Overigens gebruik ik het toestel sindsdien met een Odido e-sim dus wat er precies gedaan is weet ik niet.

Dit proces voor alle online bestellingen doorzetten is denk ik lastig. Immers tijdrovend, maar bovenal moet Vodafone dan geopende verpakkingen gaan versturen wellicht, en dat is natuurlijk niet acceptabel als ontvanger.

Spreekt natuurlijk niks goed he :P de gedane bestellingen moeten imho gewoon uitgeleverd worden, maar ik kan me voorstellen dat hier iets aan de hand is.
Een onbekende (vodafone sim) erin en op de wifi van de Vodafone winkel aansluiten direct na aankoop? Eeen beetje een dubieuze handeling vind ik dat wel. Zou ik in ieder geval niet mee akkoord gaan na aanschaf van het toestel.

• Techkeizer
MD81 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 16:51:
[...]

Een onbekende (vodafone sim) erin en op de wifi van de Vodafone winkel aansluiten direct na aankoop? Eeen beetje een dubieuze handeling vind ik dat wel. Zou ik in ieder geval niet mee akkoord gaan na aanschaf van het toestel.
Wat is dit voor illegale handeling haha. Wat een rare actie

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:36
Hier ook net de mail gekregen om de volle mep te betalen voor een bestelling geplaatst op 5 augustus, net als jullie allemaal. Met nog een extra haakje: Ik heb een VF Family abo met 2 nummers. Ik heb MIJN nummer verlengd, niet die van mijn partner. Je mag raden welk nummer er in de bestelling nu staat en wie de sms heeft gekregen met "bedankt voor je bestelling"... :)

Saillant detail; in mijn VF portal staat niet meer dat ik mijn nummer mag verlengen, maar van mijn partner wel. Ik wacht maar even af voor ik in de pen klim want ze hebben het al druk zat met alle andere correcties... |:(

• Richh
  • Laatst online: 23:51
MD81 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 16:51:
[...]

Ja, ik was er ook niet per se blij mee :P

Maarja na ruim een uur in de winkel bezig geweest te zijn en met een kindje buiten die er wel klaar mee was had ik geen zin meer om er nog in discussie over te gaan :X

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• MD81
Soeski schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 16:56:
Hier ook net de mail gekregen om de volle mep te betalen voor een bestelling geplaatst op 5 augustus, net als jullie allemaal. Met nog een extra haakje: Ik heb een VF Family abo met 2 nummers. Ik heb MIJN nummer verlengd, niet die van mijn partner. Je mag raden welk nummer er in de bestelling nu staat en wie de sms heeft gekregen met "bedankt voor je bestelling"... :)

Saillant detail; in mijn VF portal staat niet meer dat ik mijn nummer mag verlengen, maar van mijn partner wel. Ik wacht maar even af voor ik in de pen klim want ze hebben het al druk zat met alle andere correcties... |:(
Haha, what a mess! Bizar hoe fout dit loopt momenteel.

• Soeski
MD81 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 16:57:
[...]

Haha, what a mess! Bizar hoe fout dit loopt momenteel.
Ja het oogt niet héél profi zeg maar. Timing zou top zijn als het toestel b.v. maandag of dinsdag a.s. geleverd gaat worden. Dan ga ik net 2 weken op vakantie, moet ik dus kijken hoe ik dat ga doen met afleveren en dat het niet retour afzender gaat 8)

Aan iedereen bij wie de bestelling gecancelled wordt of is; DANK! Dan is er weer één meer beschikbaar voor de rest O+

[ Voor 13% gewijzigd door Soeski op 05-08-2026 17:00 ]

• Lynix
Neem aan dat ze dit wel snel kunnen fixen. Ben al lang blij dat ik nu een portaal heb waar ik de status kan zien etc.

• Brennanzatox
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MauLs31wUAinncaMpT87bUWZP7o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0P8bVHzaVZ4jL1EwM7s31u9L.png?f=fotoalbum_largeHandig dat ze de besteldatum nu aanpassen naar 5 augustus i.p.v de daadwerkelijke besteldatum (dit weekend)

• Soeski
Brennanzatox schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 17:00:
[Afbeelding]Handig dat ze de besteldatum nu aanpassen naar 5 augustus i.p.v de daadwerkelijke besteldatum (dit weekend)
Scheelt ze horloges uitleveren tenslotte! :)

Grappig, 2 jaar geleden kocht ik de Flip6 en daar zat gratis bij... eeeeeeeeen... jawel, Galaxy Watch7 40mm LTE groen. Die heb ik toen uiteindelijk nog voor 100 euro kunnen verkopen. Dat zijn ze nu echt nieuw niet eens meer waard. Ik gebruik overigens met plezier nog de GW7 44mm zonder LTE. De 40mm is me echt te klein dus deze gaat ook weer weg, als je nog iemand kan vinden die 'm wil...

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
De tandjes...wat een clusterf*ck dit Vodafone geintje

• Lynix
Status is hier veranderd naar "Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt"

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:22
Onderaan de mail staat "Wat vind je van deze e-mail?"

Ik heb zelf nog niet met Vodafone contact gezocht, maar ze vragen er nu zelf om...

• MarcyPay
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 23:29
Achja, er is eindelijk schot in de zaak! Ik heb zojuist hetzelfde mailtje ontvangen... zonder korting en datum met vandaag. Heeft al iemand telefonisch contact gehad? Wat kwam hieruit?

Lijkt me onnodig om met z'n alle aan de telefoon te hangen met dezelfde vraag.

• Soeski
Lynix schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 17:03:
Status is hier veranderd naar "Je bestelling is door ons gecontroleerd en wordt verder verwerkt"
Zo kreeg ik 'm direct al, met die status. Ik zie nu wel in de app dat "mijn abonnement volgende maand verandert" - en dat is wel specifiek mijn nummer, dus het feit dat mijn partner de informatie krijgt per SMS is dus.. sja. Wie zal 't zeggen? :)

Dat lijkt dan goed te gaan. Nu mag zij ook verlengen (al 2 jaar...) dus echt een probleem is het niet, maar toch. Nu nog even die klap korting eraf aub!

• MD81
MarcyPay schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 17:25:
Achja, er is eindelijk schot in de zaak! Ik heb zojuist hetzelfde mailtje ontvangen... zonder korting en datum met vandaag. Heeft al iemand telefonisch contact gehad? Wat kwam hieruit?

Lijkt me onnodig om met z'n alle aan de telefoon te hangen met dezelfde vraag.
Contact gehad, klantenservice wist ook niet aan te geven wat de reden van de niet berekende korting is. Intern geëscaleerd voor meer duidelijkheid. ''Terugkoppeling volgt''. Kortom, afwachten.

• Serotonine
MD81 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 17:31:
[...]

Contact gehad, klantenservice wist ook niet aan te geven wat de reden van de niet berekende korting is. Intern geëscaleerd voor meer duidelijkheid. ''Terugkoppeling volgt''. Kortom, afwachten.
Als die Mega Weekend Deal korting van €757 alleen geldig is op vrijdag, zaterdag en zondag, en de orders worden nu vandaag pas ingevoerd, loop je de korting mis.
Maar ik heb er vertrouwen in dat het wel goed komt.

• MD81
Serotonine schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 17:34:
[...]

Als die Mega Weekend Deal korting van €757 alleen geldig is op vrijdag, zaterdag en zondag, en de orders worden nu vandaag pas ingevoerd, loop je de korting mis.
Maar ik heb er vertrouwen in dat het wel goed komt.
Dat zou inderdaad een logische verklaring zijn. Hopelijk is de simpele oplossing, de datum aanpassen. Maar simpel lijkt het niet te gaan bij Vodafone.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:50

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Nou mijn orderbevestiging is ook binnen. Ook voor de volle mep dus, want besteldatum staat op 05 augustus 2026. Waardoor de Samsung Watch en JBL deal ook niet gelden. En de Mega Weekend Deal ook niet.

Of en hoe ze dit gaan fixen weet ik nog niet, want de chat is overbelast denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hdXpcDo45S8quuPTiLx6Ln6JNfw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lOYGkZNEbicjcxnlzJksNNtz.jpg?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door BiG-GuY op 05-08-2026 17:39 ]

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• ronaldvg2
  • Laatst online: 20:39
Hier ook de bevestiging gekregen met inderdaad een te betalen bedrag van 1614,90. Dat plus de 2 jaar abonnement is vrijwel net zo duur als de telefoon los bij Samsung kopen, dus snappen die nu niet dat dit gewoonweg fout is? Ondanks alle meldingen van mensen hier ook gewoon stug doorgaan met foute orderbevestigingen sturen, echt slim.

"We hebben het zo druk", ja hoe zou dat nu toch komen...

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Vrienden kennelijk gaat iets in de verwerking niet helemaal lekker bij iedereen inmiddels is de KS op de hoogte, mijn advies is geef het een paar dagen het komt vast goed. Ipv de klantenservice te contacteren en hetzelfde te horen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door B0MBACI op 05-08-2026 17:48 ]

• Soeski
Ja ze zullen eerst alle orders verwerkt hebben en later wel corrigeren denk ik. Dat lijkt dan tijd te besparen voor nu, maar nou hangt "iedereen" in de touwen en zijn ze daar weer tijd mee kwijt. Ah well, we heuren 't wel. Blijkbaar is de Fold populairder dan ze dachten.

• MD81
Soeski schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 17:58:
Ja ze zullen eerst alle orders verwerkt hebben en later wel corrigeren denk ik. Dat lijkt dan tijd te besparen voor nu, maar nou hangt "iedereen" in de touwen en zijn ze daar weer tijd mee kwijt. Ah well, we heuren 't wel. Blijkbaar is de Fold populairder dan ze dachten.
Kan wel kloppen ja. Probleem (voor mij in ieder geval) is echter dat ze wellicht al gaan uitleveren, je het volle bedrag moet gaan betalen en later (eventueel/hopelijk) een terugbetaling kan verwachten. Dus hopelijk een correctie voor uitlevering.

• Nitai
  • Registratie: November 1999

Nitai

Live the life you love.

Dit wekt niet al te veel vertrouwen in Vodafone als provider. Dan kun je wel zeggen het is druk maar ze zijn een commerciële partij en dan zulke e-mails ontvangen als (nieuwe) klant, een KS die niet alle informatie heeft, heel bijzonder.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:49
Nitai schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 18:05:
Dit wekt niet al te veel vertrouwen in Vodafone als provider. Dan kun je wel zeggen het is druk maar ze zijn een commerciële partij en dan zulke e-mails ontvangen als (nieuwe) klant, een KS die niet alle informatie heeft, heel bijzonder.
Elke provider is er wel wat, hoor :)

• Lynix
Reem0nN schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 18:30:
[...]

Elke provider is er wel wat, hoor :)
Heb dit zulk dingen echt nog nooit meegemaakt bij KPN. Gebrek aan communicatie, fouten in de bevestiging. Onduidelijkheid bij support. Iedereen die een ander verhaal te horen krijgt. Nope, echt nooit meegemaakt.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:37
MD81 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 18:02:
[...]

Kan wel kloppen ja. Probleem (voor mij in ieder geval) is echter dat ze wellicht al gaan uitleveren, je het volle bedrag moet gaan betalen en later (eventueel/hopelijk) een terugbetaling kan verwachten. Dus hopelijk een correctie voor uitlevering.
Volgens de mail die ik gekregen heb (zelfde probleem dus met afwezige korting) moet er eerst nog een aparte mail komen waarin ze je vragen te bevestigen en pas daarna gaan ze het toestel sturen. Zou dus niet zo moeten zijn dat je eerst dat volledige bedrag moet betalen (wat ik zelf dus sowieso niet zou doen).

Gamertag: FinrazielNL

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:50

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Toch gelukt om nog een chat te starten, want klopte meer niet zag ik net. Mijn huisnummer ontbrak ook op de Status bestelling pagina. Maar die staat wel gewoon in het systeem van wat ze konden zien. En ik ben opeens een mevrouw volgens de aanhef :+ .

Verder konden ze me aangeven dat het nu bij management ligt voor een oplossing, die verwachten ze in 2-3 dagen. Verder is de besteldatum geldig, niet de orderdatum, zoals iedereen nu fout heeft ontvangen, waardoor de kortingen er niet op staan. Dus je zou nog steeds aanspraak moeten kunnen maken op de acties van Samsung.

Ook werd er aangegeven dat er 150 stuks van verschillende types deze week nog binnenkomen bij Vodafone, dus dat er redelijk vlot geleverd kan worden, zodra de rest van de fouten opgelost zijn...

[ Voor 6% gewijzigd door BiG-GuY op 05-08-2026 21:01 ]

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• soulcrusher
  • Laatst online: 23:47
Finraziel schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 18:33:
[...]

Volgens de mail die ik gekregen heb (zelfde probleem dus met afwezige korting) moet er eerst nog een aparte mail komen waarin ze je vragen te bevestigen en pas daarna gaan ze het toestel sturen. Zou dus niet zo moeten zijn dat je eerst dat volledige bedrag moet betalen (wat ik zelf dus sowieso niet zou doen).
Bij nieuw nummer betaal je bij de koerier.

iRacing Profiel

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:37
BiG-GuY schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 18:41:
Toch gelukt om nog een chat te starten, want klopte meer niet zag ik net. Mijn huisnummer ontbrak ook op de Status bestelling pagina. Maar die staat wel gewoon in het systeem van wat ze konden zien.

Verder konden ze me aangeven dat het nu bij management ligt voor een oplossing, die verwachten ze in 2-3 dagen. Verder is de besteldatum geldig, niet de orderdatum, zoals iedereen nu fout heeft ontvangen, waardoor de kortingen er niet op staan. Dus je zou nog steeds aanspraak moeten kunnen maken op de acties van Samsung.

Ook werd er aangegeven dat er 150 stuks van verschillende types deze week nog binnenkomen bij Vodafone, dus dat er redelijk vlot geleverd kan worden, zodra de rest van de fouten opgelost zijn...
Ja huisnummer ontbreekt hier inderdaad ook... evenals dat ik ineens een mevrouw ben :+

Ook chat geprobeerd, maar toen ik zag hoeveel berichten hier al stonden en hoe lastig het er doorheen komen is maar gesloten. Overigens ook vaag, de contact link vanuit de mail werkte gewoon niet, de knop om chat te openen werkte niet. Via een andere route chat openen dan was de optie dat het over een geplaatste bestelling ging niet aan te klikken... Vraag me af of ze (heel knullig) geprobeerd hebben de stortvloed van klachten dicht te zetten of zo (bijzonder knullig want als er geen bericht bij staat dat er iets mis is en ze er mee bezig zijn dan frustreer je je, potentiële, klant alleen maar).

Gamertag: FinrazielNL

• soulcrusher
Hier ook inderdaad, "Beste mevrouw..." :+ op de statuspagina ontbreekt ook mijn huisnummer maar in de mail niet. Gaat niet echt lekker daarzo.

iRacing Profiel

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Hadden we dat ritje zaterdag ochtend maar gemaakt he :+

• Lynix
Jumpiefox schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 19:06:
Nou, zeg dat!

• ronaldvg2
Dit is toch veel spannender :)

• Ruben-vds
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:18
Die had je zeker weten wel moeten maken, ja.

• Phusebox
  • Laatst online: 22:10

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Ik heb de rit wel gemaakt, maar had ik beter niet kunnen doen als labiel persoon.

Hoop dat Vodafone het snel oplost en iedereen alsnog zijn Fold8 snel ontvangt. Kan me voorstellen dat het frustrerend is.

Ik heb nog 1 dag om te besluiten of ik via Samsung nu alsnog wil bestellen, langer wachten en 300 euro meer betalen. 🙃

failure is the only option

• Alex konijn
Even een update over Vodafone:

Wederom gebeld en na 3x doorverbonden te zijn eindelijk duidelijkheid. Er is blijkbaar een enorme storing geweest bij Vodafone. Hierdoor zijn alle orders van de Fold/Flip niet op de juiste manier doorgezet. De prijzen kloppen niet en de aanhef kan ook verkeerd zijn. Dit heeft te maken dat deze inderdaad handmatig zijn ingevoerd. LET OP: je moet contact opnemen met Vodafone om een case te laten aanmaken. Blijkbaar kunnen ze weinig achterhalen. Ik heb melding gemaakt van mijn order datum en de overeenkomst die ik mocht ontvangen. Ze hebben nu het e.e.a. gecorrigeerd en zullen binnen 24/36 uur zich melden met een nieuwe overeenkomst. Tip. Bevestig de bestelling/overeenkomst die je heden mocht ontvangen. Dit zorgt er in ieder geval voor dat je zsm de telefoon ontvangt. Mocht je er geen vertrouwen in hebben dan heb je nog altijd retourrecht. Verzending staat los van de overeenkomst.

Succes

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Alex konijn schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 19:31:

Wederom gebeld en na 3x doorverbonden te zijn eindelijk duidelijkheid. Er is blijkbaar een enorme storing geweest bij Vodafone. Hierdoor zijn alle orders van de Fold/Flip niet op de juiste manier doorgezet. De prijzen kloppen niet en de aanhef kan ook verkeerd zijn. Dit heeft te maken dat deze inderdaad handmatig zijn ingevoerd. LET OP: je moet contact opnemen met Vodafone om een case te laten aanmaken. Blijkbaar kunnen ze weinig achterhalen. Ik heb melding gemaakt van mijn order datum en de overeenkomst die ik mocht ontvangen. Ze hebben nu het e.e.a. gecorrigeerd en zullen binnen 24/36 uur zich melden met een nieuwe overeenkomst. Tip. Bevestig de bestelling/overeenkomst die je heden mocht ontvangen. Dit zorgt er in ieder geval voor dat je zsm de telefoon ontvangt. Mocht je er geen vertrouwen in hebben dan heb je nog altijd retourrecht. Verzending staat los van de overeenkomst.

Succes
Ik heb zelf via de Ziggo/Vodafone app een chat gestart en daar kreeg ik als reactie van de KS-medewerker dat mijn bestelnummer zou worden doorgegeven aan zijn/haar manager om het verder op te pakken. Beetje vaag antwoord wel maar geloof maar dat ze druk mee zijn om het te corrigeren. Wat we ook al wisten natuurlijk :P

Oh en natuurlijk moet je nooit een overeenkomst bevestigen waar een niet kloppend bedrag in staat, dat lijkt mij evident.

[ Voor 4% gewijzigd door London op 05-08-2026 19:38 ]

• RoelandD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:57
Tip. Bevestig de bestelling/overeenkomst die je heden mocht ontvangen.
terwijl die bevestiging op allerlei manieren niet klopt? Volgens de bevestiging die ik vanavond kreeg mag ik aan de deur €1809 betalen..

• Techkeizer
Door welke blinde werknemers zijn deze "handmatig" verwerkt? Leden hier zijn ineens "mevrouw" en de korting lijkt niet verwerkt. Laat staan de datum, aangezien je nu de Watch 7 misloopt. Ach ja

• Lynix
Ook contact gehad. Tl;dr
  • Fixen van orderbevestiging ligt inderdaad bij management en kunnen een update verwachten binnen 2 dagen.
  • Deze week komen er genoeg toestellen voor iedereen
edit:
De samenvatting die je dit weekend gekregen hebt is leidend. Dus ook de datum (voor de watch, prijs etc)

[ Voor 36% gewijzigd door Lynix op 05-08-2026 20:00 ]

• Alex konijn
terwijl die bevestiging op allerlei manieren niet klopt? Volgens de bevestiging die ik vanavond kreeg mag ik aan de deur €1809 betalen..

Bij je bestelling heb je als het goed is een overeenkomst ontvangen met het correcte bedrag. Mocht de koerier aan je deur staan en je moet toch 1809 euro aftikken dan kun je weigeren (zou ik doen) of betalen en daarna je geld moeten gaan claimen.

Over het volgende: Oh en natuurlijk moet je nooit een overeenkomst bevestigen waar een niet kloppend bedrag in staat, dat lijkt mij evident

In dit geval hoef je niet te vrezen. Je hebt een correcte overeenkomst ontvangen bij je bestelling. Deze is bindend. Mocht de koerier aan je deur staan en heb je geen zin om een verkeerd bedrag te betalen dan weiger je gewoon je zending.

Dat ze administratief er een zooitje van hebben gemaakt is niet jou probleem

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
Techkeizer schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 16:10:
Letterlijk de fysieke winkel en mijn eigen Samsung pre-order geskipt voor deze online actie. Wat zijn dit voor Odido-esque amateur acties..
Karma...

https://wren.co/join/Devian

• soulcrusher
Alex konijn schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 19:57:

Bij je bestelling heb je als het goed is een overeenkomst ontvangen met het correcte bedrag. Mocht de koerier aan je deur staan en je moet toch 1809 euro aftikken dan kun je wijgeren (zou ik doen) of betalen en daarna je geld moeten gaan claimen.

Over het volgende: Oh en natuurlijk moet je nooit een overeenkomst bevestigen waar een niet kloppend bedrag in staat, dat lijkt mij evident

In dit geval hoef je niet te vrezen. Je hebt een correcte overeenkomst ontvangen bij je bestelling. Deze is bindend. Mocht de koerier aan je deur staan en heb je geen zin om een verkeerd bedrag te betalen dan wijger je gewoon je zending.

Maar als je weigert, wordt dan niet gewoon je bestelling/contract geannuleerd?

Ik snap wat je zegt, dat het hun probleem is, maar ze kunnen het makkelijk jouw probleem van maken want als je order niet doorgaat is de kans klein dat je alsnog de korting met terugwerkende kracht gaat krijgen.

Wel bijzonder dat bij vrijwel iedereen iets anders gezegd wordt door de klantenservice. De chat knop werkt bij mij al de hele dag niet overigens. Of hij doet niks, of hij opent een venster maar doet na invullen niks meer.

Rustig afwachten dan maar :z

iRacing Profiel

• Serotonine
Misschien kan ik dit nog even rekken tot 12 augustus. Kan ik zien wat de Pixel fold doet

• London
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Serotonine schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 20:04:
Misschien kan ik dit nog even rekken tot 12 augustus. Kan ik zien wat de Pixel fold doet
Als je dit maar lang genoeg rekt heb je inmiddels ook genoeg gespaard voor de Apple Fold :P

• RoelandD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:57
Alex konijn schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 19:57:

Toch wel gedeeltelijk. Ik wilde die Fold voor die prijs. ik denk dat ik het overleef hoor ;) maar ik had et ding wel willen hebben..

En met DEZE zooi, toch € 1800 betalen en hopen dat ze wat terug gaan betalen..

In geen 100 jaar.

• Game_overrr
Zoals anderen ook vermeld hebben: Je bestelling met korting is hetgene je ontvangt. Ze zijn bezig dit te fixen en het komt allemaal goed =)

• ronaldvg2

Succes
Sorry, maar ze hebben alles teruggevonden behalve de korting. Dat is toch wel typisch. Hun systeem heeft iets naar ons verzonden en dat zouden ze sowieso terug moeten kunnen vinden in hun mailsysteem. Heel makkelijk door te zoeken in hun verzonden mail naar het mailadres wat in de order staat. Daar staat precies wat wij hebben gekregen.

Dat ze ervoor kiezen om dit zo te doen is te amateuristisch voor woorden. Als er overlegd moet worden met het management wil het zeggen dat er fouten zijn gemaakt, anders is dat niet nodig. Er is een bindende en bevestigde overeenkomst gemaakt en verzonden welke niet zomaar eenzijdig gewijzigd of ontbonden kan worden door Vodafone. Dat weten ze en ze proberen maar wat heb ik het idee.

• Tshrr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:45
_Anvil_ schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 14:25:

(mijn huidige sim only is al sinds oktober einde looptijd)

Dit lijkt me voor mij nu de scherpste prijs? (mijn huidige toestellen zijn te oud om inruilwaarde te hebben) Voelt wel gek dat lenen hier fors goedkoper is dan direct de hele telefoon aftikken?
Als je nog iets in te ruilen hebt, kan je ook KPN overwegen. Die geven nog 425 extra inruil korting.

Ik had een flip 6, ingeleverd voor in totaal €800 eraf. Dat maakt de prijs (en voor mij inc. Watch 8 + JBL) ook nog schappelijk.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:50
Techkeizer schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 16:53:
[...]

Wat is dit voor illegale handeling haha. Wat een rare actie
Hier hetzelfde maar geen onbekende sim, gewoon de sim die bij het Abbonement hoort. Ze maken het toestel open, drukken je nieuwe simkaart erin en zetten het aan. Gezien de behoorlijke korting, willen ze scalpers zo in de weg zitten. Ik juich het alleen maar toe ;)

• Soeski
Of gewoon checken of het toestel werkt voor je de winkel verlaat? Of ben ik nu naief :+

• Alex konijn
ronaldvg2 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 20:36:
[...]

Sorry, maar ze hebben alles teruggevonden behalve de korting. Dat is toch wel typisch. Hun systeem heeft iets naar ons verzonden en dat zouden ze sowieso terug moeten kunnen vinden in hun mailsysteem. Heel makkelijk door te zoeken in hun verzonden mail naar het mailadres wat in de order staat. Daar staat precies wat wij hebben gekregen.

Dat ze ervoor kiezen om dit zo te doen is te amateuristisch voor woorden. Als er overlegd moet worden met het management wil het zeggen dat er fouten zijn gemaakt, anders is dat niet nodig. Er is een bindende en bevestigde overeenkomst gemaakt en verzonden welke niet zomaar eenzijdig gewijzigd of ontbonden kan worden door Vodafone. Dat weten ze en ze proberen maar wat heb ik het idee.
helemaal mee eens en ik heb zelf een voorgevoel dat dit nog een staartje gaat krijgen. Ik verwacht namelijk wel dat ik het toestel krijg maar waarschijnlijk wel te horen krig dat ik 1610 euro moet betalen. Nou dat is dan jammer en is het over en uit met Vodafone voor mij. Maar ik wacht netjes de afgesproken timeframe af.

• Lynix
@Alex konijn Ik denk het niet. Ik kreeg vandaag namelijk echt te horen dat de samenvatting leidend is. Zowel prijs als datum. Dus je kan er gewoon vanuit gaan dat je hem voor dat bedrag hebt + Watch 7 LTE. Even geduld en vertrouwen hebben :)

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:35
Je moet je huidige bestelnummer doorgeven samen met het nummer van de samenvatting contract die je gelijk na je bestelling kreeg. Die heeft een ander nummer.

• ZooYork74
  • Laatst online: 02:57
Helaas helaas is het bij mij ook fout gegaan. De telefoon is nu trouwens wel onderweg, tenminste hij komt morgen. Waarschijnlijk direct inleveren bij de VF winkel omdat de kosten enzo niet goed is verrekend. Eerlijk gezegd geen zin om eerst 2 ruggen neer te leggen, en dan weer kreditering enzo.

• Soeski
elaho schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 22:26:
Je moet je huidige bestelnummer doorgeven samen met het nummer van de samenvatting contract die je gelijk na je bestelling kreeg. Die heeft een ander nummer.
Het ding is alleen, er is geen bestelnummer en ordernummer in de mails (ook niet in het onderwerp) en /edit online inmiddels wel, waar mijn bestelling wel staat (zonder tussenvoegsels en zonder huisnummer...). Ach, ik heb een order in mijn account staan dus gaat helemaal goedkomen. Scheelt dat ze al mijn gegevens al hebben want het is een verlenging, maar waarom zou je ze dan goed (of überhaupt) overnemen op de bestelling hè :+

[ Voor 3% gewijzigd door Soeski op 05-08-2026 22:47 ]

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:35
Ik heb vandaag bevestiging gehad van mijn order met een ordernummer en kon al een bezorg afspraak maken. Maar als je dat nog niet heb dan weet je ook niet 100% zeker dat het fout bij jouw is gegaan toch?
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste