• Henkdepotvis
  • Registratie: Juli 2017
  • Nu online
Techkeizer schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:14:
[...]

Dus stel ik koop de Fold 8 Ultra 512gb. Ik betaal 1167 gelijk met een goedkope inruiltelefoon(of zelfs niet eens zoals sommige hier).

Goedkoopste abonnement van 2 jaar, die kost 15 euro en met Ziggo korting 12,50 en die cancelen. Kost 50% en dat wordt dan 150 euro. Dat wordt dus samen 1317. Daar kom je uiteindelijk op uit, daarna verkoop je je eigen telefoon en haal je dat er weer af.

Topdeal in principe.
Ja het mooie is dat ik nu mijn telefoon kan verkopen. Vodafone gaf er 250 voor (zelfs dan was het een goeie deal)

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Techkeizer schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:14:
[...]

Dus stel ik koop de Fold 8 Ultra 512gb. Ik betaal 1167 gelijk met een goedkope inruiltelefoon(of zelfs niet eens zoals sommige hier).

Goedkoopste abonnement van 2 jaar, die kost 15 euro en met Ziggo korting 12,50 en die cancelen. Kost 50% en dat wordt dan 150 euro. Dat wordt dus samen 1317. Daar kom je uiteindelijk op uit, daarna verkoop je je eigen telefoon en haal je dat er weer af.

Topdeal in principe.
+ gratis Watch die je eventueel nog zou kunnen verkopen als je daar niks om geeft...

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Mijn belsimpel bestelling ging van dagen op "De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers"

naar "Status: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido, Bezorgdatum: 01-08-2026 (morgen) "

weer terug naar "De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers", wel met "Bezorgdatum: 01-08-2026 (morgen) "

..dus ik ben benieuwd! is de Odido aanvraag nou goedgekeurd of is de bestelling weer bij af/on hold

Edit: staat nu op 8-8 :(

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:54
Zojuist mail ontvangen dat Belsimpel de bestelling heeft verzonden, middels DHL. Verwachtte levertijd morgen.

• trinax
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:44
Via mobiel.nl net een bericht ontvangen dat hij onderweg is, zal hopelijk morgen worden geleverd.

• Devedse
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:11
Net bij Vodafone in Ede geweest maar die lijken niet mee te doen aan deze aanbieding.

Alleen dus bij deze winkels:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dGzmWgy.png

[ Voor 33% gewijzigd door Devedse op 31-07-2026 14:58 ]

• MischaBoender
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:35
Pukson schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:43:
Zojuist mail ontvangen dat Belsimpel de bestelling heeft verzonden, middels DHL. Verwachtte levertijd morgen.
Ik vind het echt niet kunnen dat een bestelling direct bij Samsung later wordt geleverd! ;)

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:16
Fold 8 net bij Vodafone gekocht voor 840EUR :D en komt nog gratis watch en speaker aan die ik samen voor 150 kan verkopen.

Abbo kosten flink omlaag en betaal nu 22,50EUR bij Vodafone voor Unlimited met hoge snelheid

• Anduuuw
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Pukson schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:43:
hier ook, bevestiging is verzonden.

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 23:44
Anduuuw schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 16:05:
[...]

hier ook, bevestiging is verzonden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lwc9uzBGIHGGFrCD_9DJ8pe0dJw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/I7EWsQBINPSDwKnuTUqWeuBr.png?f=user_large

Beetje hoe ik mij nu voel met mijn 4/8 leverdatum :+

• BroodjeBami
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:14
AMDLegion schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 15:48:
Fold 8 net bij Vodafone gekocht voor 840EUR :D en komt nog gratis watch en speaker aan die ik samen voor 150 kan verkopen.

Abbo kosten flink omlaag en betaal nu 22,50EUR bij Vodafone voor Unlimited met hoge snelheid
Hoe kom je aan die gratis speaker? Heb dat niet langs zien komen.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:46
Tshrr schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:02:
Je schijnt nog het toestel 3 maanden gratis te kunnen verzekeren bij Samsung: Hier

Ik kan het niet testen want ik ben die stumper die nog moet wachten op KPN 🥲
Ja die optie krijg je bij de bestelling in de Samsung store. 3 maanden gratis, wel op tijd opzeggen want anders betaal je 15 euro per maand.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• Tshrr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:37
Of-Aaargh schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 16:14:
[...]

Ja die optie krijg je bij de bestelling in de Samsung store. 3 maanden gratis, wel op tijd opzeggen want anders betaal je 15 euro per maand.
Ik begreep dat het ook kan als je niet bij Samsung zelf heb besteld. Dat maakt het ook interessant voor hen die nu bij Vodafone (of zoals ik bij KPN) kopen

• Lynix
[...]

10 toch? Al met al goedkoper dan een hoesje kopen van 100€ bij Samsung. Ik ga hem wel verzekeren

• Anduuuw
  • Nu online
Btw, Belsimpel IMEI komt in de JBL actie lijst voor, dus het is een gok waard om te proberen die te achterhalen. Je moet wel de factuur opgeven daar staat odido op, geen idee of ze daardoor het wel of niet gaan weigeren. Het is het proberen waard, ik gok op 30% slaagkans, lijkt me wel leuk.

Volgens GTP maak ik kans "De uitsluiting voor Odido gaat om toestellen die rechtstreeks bij Odido zijn gekocht. Jouw aankoop is gedaan bij Belsimpel Mobiel Werkt B.V. Odido staat alleen op de factuur omdat je tegelijk je abonnement hebt verlengd. Bij de JBL-actie wordt vooral gekeken naar de verkoper, aankoopdatum, EAN en IMEI. Volgens de gepubliceerde actie-informatie zijn rechtstreekse aankopen bij Odido uitgesloten, maar aankopen bij andere Nederlandse winkels kunnen wel deelnemen"

[ Voor 46% gewijzigd door Anduuuw op 31-07-2026 16:29 ]

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:39
Via samsung promotions lijkt je inderdaad nog recht te hebben op een JBL speakers als je het toestel via Vodafone hebt gekocht. Ga hem straks gewoon aanvragen, ben benieuwd of die komt

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:10

Jumpiefox

Hoi ?

Henkdepotvis schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:05:
60 euro per maand en 90 euro eenmalig bij Vodafone voor 15gb. Ze hadden geen lavender op voorraad dus het wordt maandag geleverd

Ze vroegen niet om een inruiltoestel
Dit is wel echt een goeie deal. Bij Odido zat ik ook op 60e per maand, 2 jaar maar 310e eenmaling bij betalen voor het toestel.

The first casualty in war is always the truth...

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Lynix schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 16:18:
[...]

10 toch? Al met al goedkoper dan een hoesje kopen van 100€ bij Samsung. Ik ga hem wel verzekeren
€11,99 p/m (dus niet de diefstal variant, die is dacht ik €15,99 p/m)

• siaro
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:50
Pukson schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:23:
[...]

Alleen Unlimited Max is wel erg overdreven helaas, Unlimited start was prima geweest a 20-25 euro afhankelijk of je Ziggo thuis hebt.

Edit..

Dat is een andere aanbieding gezien de tijdsduur. De aanbieding waar over gesproken wordt is maar 3 dagen. Daar staat vermeldt

In combinatie met een 2-jarig Vodafone abonnement (na trade-in via Vodafone).

Dus neem aan elk willekeurig 2 jaar abbo, zie namelijk nergens iets specifiek staan. Alleen dat er 2,50 extra korting wordt gegeven bij Unlimited abonnement
Ik ben net langsgeweest in de winkel. Het mag idd al met Unlimited Start. Zfold 8 hadden ze niet meer op voorraad maar wordt maandag nageleverd. Telefoon hoefde ik niet meteen in te leveren, maar inruil korting zat wel al in het bedrag. Geen idee hoe ze gaan controleren of je daadwerkelijk ook iets inruilt.

• Lynix
Pistachio kleur leverdatum 31 augustus nu, damn.

• Tshrr
Zojuist gezien dat KPN mijn bestelling morgen bezorgd (of tja, PostNL, dus er kan nog vanalles gebeuren met dat pakket, haha) 😃😃😃

• AMDLegion
[...]

Je moet het binnen 60 dagen aanmelden dat je de telefoon hebt, ik zou dan ook wachten tot het laatste moment want je bent in die eerste 2 maanden sowieso wat voorzichtiger met je telefoon.

dan die 3 maanden trial en daarna ga ik persoonlijk wel door betalen, ik vind die 15€ pm het wel waard. En het is maar voor 6-7 maanden echt betalen aangezien ik volgend jaar weer voor de Fold 9 ga en dan weer 2 + 3 maanden niet betalen.

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Nou Belsimpel status verzonden maar de tracktrace staat op aangemeld we gaan het zien.

• AMDLegion
_Bailey_ schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 17:38:
[...]

€11,99 p/m (dus niet de diefstal variant, die is dacht ik €15,99 p/m)
15€ voor diefstal verzekering, wel waard in het oh zo mooie multi culturele Utrecht :)

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Lynix schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 17:55:
Pistachio kleur leverdatum 31 augustus nu, damn.
[...]
Waarom die kleur? Gebruik je geen hoesje die de kleur onzin maakt?

• bwsp
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19:11
Chip. schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 23:21:
HN5-ARGM-7M2T-37R7

Als iemand wilt. Heb besloten dat ik 1200 te duur vind. Mijn Samsung S24 Ultra gaat nog wel eventjes mee.
Dankjewel voor de code :)

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
Ik heb ook besteld nadat ik de Fold 8 en de 2 andere nieuwe modellen heb uit kunnen proberen gisteren in de Odido shop. Ik heb besteld bij mobiel.nl in combinatie met abbo 2 jaar en ik zit bij Odido dus en heb 1164 euro betaald zonder inruil. Is dit een oké prijs?

• AMDLegion
elaho schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 19:57:
Ik heb ook besteld nadat ik de Fold 8 en de 2 andere nieuwe modellen heb uit kunnen proberen gisteren in de Odido shop. Ik heb besteld bij mobiel.nl in combinatie met abbo 2 jaar en ik zit bij Odido dus en heb 1164 euro betaald zonder inruil. Is dit een oké prijs?
840€ bij Vodafone + lagere kosten voor unlimited dan vergelijkbare abbo van Odido

en bij Mobiel geen gratis smartwatch erbij a 100€ verkoop waarde

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
AMDLegion schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 20:03:
[...]

840€ bij Vodafone + lagere kosten voor unlimited dan vergelijkbare abbo van Odido

en bij Mobiel geen gratis smartwatch erbij a 100€ verkoop waarde
ja ik wil niet helemaal naar Utrecht gaan en ook omdat het niet zeker was dat je ook zonder inruiltoestel de 250 euro korting kreeg doe ik het liever zo en Odido abbo was ook oké.

Oh ja en die watch wil ik niet en geen zin in dat k#*%! Marktplaats.

Oh ja krijg wel de JBL speaker.😊

[ Voor 12% gewijzigd door elaho op 31-07-2026 21:08 ]

• ownz123
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 23:35
elaho schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 20:08:
[...]

ja ik wil niet helemaal naar Utrecht gaan en ook omdat het niet zeker was dat je ook zonder inruiltoestel de 250 euro korting kreeg doe ik het liever zo en Odido abbo was ook oké.

Heb hem zelf in Utrecht aangeschaft en ze vragen niet om de inruiltelefoon. Kan nu mijn 24+ voor een stuk meer verkopen op MP

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Sanny1987 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:32:
Mijn belsimpel bestelling ging van dagen op "De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers"

naar "Status: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Odido, Bezorgdatum: 01-08-2026 (morgen) "

weer terug naar "De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers", wel met "Bezorgdatum: 01-08-2026 (morgen) "

..dus ik ben benieuwd! is de Odido aanvraag nou goedgekeurd of is de bestelling weer bij af/on hold

Edit: staat nu op 8-8 :(
Na wat status pingpong op belsimpel een track en trace binnen, misschien dan toch morgen (of maandag) 👌

• AMDLegion
ownz123 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 20:25:
[...]

Heb hem zelf in Utrecht aangeschaft en ze vragen niet om de inruiltelefoon. Kan nu mijn 24+ voor een stuk meer verkopen op MP
Yup :)

En het was echt een goede ervaring in de store, was even bang dat het een hel zou zijn maar viel echt mee.

volgens mij lieten ze ook alleen mensen binnen die een Foldable wouden aanschaffen.

Ik heb maar 15 seconden hoeven wachten bij de deur tot er een sales meneer klaar was om mij mee te nemen naar z’n mini kantoortje

bij de deur kreeg je ook meteen een flyer met alle belangrijke kenmerken van de deal en ook nog een flesje water en muffin!

Echt super!!

[ Voor 11% gewijzigd door AMDLegion op 31-07-2026 21:10 ]

• AMDLegion
elaho schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 20:08:
[...]

Oh ja krijg wel de JBL speaker.😊
Ik had er eerst ook geen zin in maar het was echt de moeite waard hoor.

je bespaart al gauw 400€ met de online abbo deals zoals die van jezelf

en zoals andere ook al hebben aangegeven je krijgt gewoon de inruilkorting zonder iets te hoeven in te ruilen

ik had eerst ook bij Odido besteld via MobielNL, die heb ik vandaag geannuleerd.

en 50% korting op cases en de oortjes, ik heb de Buds Pro 4 voor 93€ gekocht en een magsafe case van Samsung voor 33€ en de Vodafone medewerker deed zelfs de screen protector die erop zat er direct op voor mij.

[ Voor 13% gewijzigd door AMDLegion op 31-07-2026 21:13 ]

• Henkdepotvis
  • Nu online
Bij samsung was ik met een inruil van de s25 edge 256gb 1139 euro kwijt voor een 512gb fold 8

Nu ben ik zonder inruil 1357,50 kwijt bij Vodafone incl abbonement kosten. Deze prijs is zonder telefoon verkoop en je krijgt er een JBL speaker en smartwatch bij. Prijs is lager als je vervroegt afkoopt

Ik kwam erachter dat ik mijn abonnements kosten kon verlagen in de Vodafone app van 20 euro voor 15gb naar 12,50 voor 3gb

Uiteindelijk denk ik dat als ik alles verkoop ik er in totaal rond de 900 euro kwijt ben incl abbonements kosten

• Anduuuw
  • Nu online
Tshrr schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 18:03:
Zojuist gezien dat KPN mijn bestelling morgen bezorgd (of tja, PostNL, dus er kan nog vanalles gebeuren met dat pakket, haha) 😃😃😃
Hier DHL, ze hebben soms iets gewoon voor de deur gelaten.. een X2D printer bijvoorbeeld dat ik met spanning het via de deurbell in de gaten heb moeten houden hahahaha.

• Anduuuw
  • Nu online
PS, als iemand de watch niet wilt, niet met MP te maken wilt hebben graag een DM? Ik heb nu de Ultra maar wil wel eentje voor de vrouw.

• Henkdepotvis
  • Nu online
Anduuuw schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:26:
PS, als iemand de watch niet wilt, niet met MP te maken wilt hebben graag een DM? Ik heb nu de Ultra maar wil wel eentje voor de vrouw.
Het kan wel 7 weken duren voordat je het krijgt dus het wordt nog even aankijken

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:46
Hier ook bevestiging van KPN van de bezorging van de Fold 8, morgenmiddag. Maar, inderdaad, PostNL, dus het kan zomaar zijn 'sorry, we hebben het bezorgmoment niet gehaald, maandag doen we weer een poging'.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• Anduuuw
  • Nu online
Henkdepotvis schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:27:
[...]

Het kan wel 7 weken duren voordat je het krijgt dus het wordt nog even aankijken
Thanks, geduld hebben dus

• Tshrr
Of-Aaargh schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:36:
Hier ook bevestiging van KPN van de bezorging van de Fold 8, morgenmiddag. Maar, inderdaad, PostNL, dus het kan zomaar zijn 'sorry, we hebben het bezorgmoment niet gehaald, maandag doen we weer een poging'.
Ik leef met je mee. Benieuwd wie van ons twee hem eerder krijgt. Mijn tijdvak is nu tussen 14:00-16:00

• Tshrr
Anduuuw schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:24:
[...]

Hier DHL, ze hebben soms iets gewoon voor de deur gelaten.. een X2D printer bijvoorbeeld dat ik met spanning het via de deurbell in de gaten heb moeten houden hahahaha.
Ik kreeg deze sms:
De bezorger zal je om een ONTVANGSTCODE vragen om je pakket af te kunnen leveren.
Dus voor de deur neerzetten gaat niet lukken :)

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 23:41
Ik ga denk ik morgen toch maar even naar de Vodafone winkel kijken of ze een toestel kunnen verkopen zonder dat ik iets inlever en maar 1 jaar abbo. Voelt letterlijk als fraude haha

• Anduuuw
  • Nu online
@Pukson
Hier een update met het pakket, lijkt wel te worden. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mnZka4prC7VFCq5gQ3ZXNHRvP9w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P1IyVEulREXdqwIhUqseuvSN.png?f=fotoalbum_large

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Techkeizer schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 22:57:
Ik ga denk ik morgen toch maar even naar de Vodafone winkel kijken of ze een toestel kunnen verkopen zonder dat ik iets inlever en maar 1 jaar abbo. Voelt letterlijk als fraude haha
Je hoeft echt niks in te leveren hoor. Wordt ook niet eens gevraagd. Zit gewoon standaard bij de prijs en dat weten ze zelf ook.

Was niet echt aan het kijken voor een upgrade (of downgrade op sommige aspecten) maar vodafone kennende met contracten openbreken (vodafone next), en deze deal (waarde), kon ik gewoon niet aan me voorbij laten gaan. S26U gaat MP dus op.

Jammer dat ze de 1tb variant niet hebben, dat wel.

In Eindhoven rekenen ze trouwens gewoon 50% van de adviesprijs (125 i.p.v. 94.50(buds 4 pro)). Heb ze proberen over te halen maar ze bleven voet bij stuk houden.

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 23:41
Adel_F16 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 23:32:
[...]

Je hoeft echt niks in te leveren hoor. Wordt ook niet eens gevraagd. Zit gewoon standaard bij de prijs en dat weten ze zelf ook.

Was niet echt aan het kijken voor een upgrade (of downgrade op sommige aspecten) maar vodafone kennende met contracten openbreken (vodafone next), en deze deal (waarde), kon ik gewoon niet aan me voorbij laten gaan. S26U gaat MP dus op.

Jammer dat ze de 1tb variant niet hebben, dat wel.

In Eindhoven rekenen ze trouwens gewoon 50% van de adviesprijs (125 i.p.v. 94.50(buds 4 pro)). Heb ze proberen over te halen maar ze bleven voet bij stuk houden.
Dat is wel echt top. Probleem is dat de Fold 8 minder korting heeft dan de Ultra. Ze komen zo maar tot maar 100 euro verschil. Ook is het verschil tussen de 256gb en 512gb 190 euro!

Als ze de 1tb versie hadden was dat top geweest. twijfel nog steeds tussen de wide en de Ultra. Want ik wil 'm 2 jaar houden en voel dat ik de Wide volgend jaar toch weer zou inruilen haha.

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Techkeizer schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 23:39:
[...]

Dat is wel echt top. Probleem is dat de Fold 8 minder korting heeft dan de Ultra. Ze komen zo maar tot maar 100 euro verschil. Ook is het verschil tussen de 256gb en 512gb 190 euro!

Als ze de 1tb versie hadden was dat top geweest. twijfel nog steeds tussen de wide en de Ultra. Want ik wil 'm 2 jaar houden en voel dat ik de Wide volgend jaar toch weer zou inruilen haha.
Dat klopt, bij vodafone heten deze events "carpet events". Nu toevallig blue carpet event, volgens de bon.

Bij eerdere carpet events was je een dief van je eigen portemonnee als je niet de grootste opslag had gekozen, omdat de kortingen zoals je aangeeft hoger zijn bij duurdere toestellen.

De wide heb ik even getest en hoewel opengeklapt hij mij heel goed bevalt, is die voor mij dichtgeklapt gewoon te kort. Hij schrijft wel heel fijn op het hoofdscherm door de breedte. De toetsenbord is dan echt fijn om te gebruiken.

Die keuze zou je dus in de winkel moeten maken. Voel, belijk en probeer die 2 versies uit en kijk welke het beste bij je past.

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

ken

Weet iemand of Eindhoven nog voorraad heeft van de 256GB Lavendel?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste