Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Import the third world, become the third world
Eens. Hier nog een oude iPhone 13, krijg daar nog 154 euro voor excl bonus. Dus dat vind ik wel netjes.Techkeizer schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 23:13:
[...]
Letterlijk retarded van Vodafone. Kun je net zo goed een telefoon uit 2005 geven.
Voor degene die vandaag naar een Vodafone winkel gaan, succes! En laat even weten of ze direct leverbaar zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Pukson op 31-07-2026 06:54 ]
Ah dat zal het zijn, mijn geannuleerde order.London schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 06:44:
Ja ook gekregen maar alleen mbt niet betaalde of geannuleerde orders die vreemd genoeg in behandeling waren. Mijn betaalde en verwerkte order staat nog netjes op leveren 3-8.
Kan je die dan niet laten herstellen door de klantenservice, want blijkbaar staat hij nog wel in het systeem (aangezien je er een mail over kreeg)Phusebox schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 07:35:
[...]
Ah dat zal het zijn, mijn geannuleerde order.
Ik kan er eens naar vragen. Maar tot nu toe, ook afgelopen jaren, is die klantenservice redelijk onbekwaam gebleken.DON PAPA schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 07:38:
[...]
Kan je die dan niet laten herstellen door de klantenservice, want blijkbaar staat hij nog wel in het systeem (aangezien je er een mail over kreeg)
Ben ik wel met je eens. In het verleden eens gevraagd of ze mijn order konden switchen naar een andere kleur. Gewoon niet gelukt. Moest maar opnieuw bestellen maar de actie van dubbele storage was dan wel wegPhusebox schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 07:45:
[...]
Ik kan er eens naar vragen. Maar tot nu toe, ook afgelopen jaren, is die klantenservice redelijk onbekwaam gebleken.
Zie op reddit steeds meer mensen hun Fold 8 in ontvangst nemen. Kennelijk is de release in de UK op 31 juli?
[ Voor 11% gewijzigd door Lynix op 31-07-2026 07:56 ]
Volgens mij heeft iedereen die bestelt heeft via de ING (portaal) dezelfde mail ontvangen.Phusebox schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 07:35:
[...]
Ah dat zal het zijn, mijn geannuleerde order.
Geen idee maar opzich de Unlimited Start is 20 euro per maand vind ik opzich wel meevallen voor onbeperkt internet. Mits je natuurlijk Ziggo thuis hebt. Mn ouders hebben dat wel en dan verander ik het adres later naar hun thuis adres om gebruik te maken van de Ziggo voordeelPhusebox schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 08:20:
Benieuwd of er vandaag ook meer naar buiten komt over de Vodafone actie: lokkertje naar de winkel; of is de aanbieding echt goed en geldig bij elk abonnement?
[ Voor 60% gewijzigd door GroeneThee op 31-07-2026 08:52 ]
Denk niet dat je zomaar een ander adres kan opgeven? Of ja, het is fraude in ieder geval.Pukson schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 08:47:
[...]
Geen idee maar opzich de Unlimited Start is 20 euro per maand vind ik opzich wel meevallen voor onbeperkt internet. Mits je natuurlijk Ziggo thuis hebt. Mn ouders hebben dat wel en dan verander ik het adres later naar hun thuis adres om gebruik te maken van de Ziggo voordeel
Verleden wel eens gedaan, wordt echt niet gecontroleerd. En als je toch degene kent zoals ouders of broers/zus dan komt het wel goed mocht er een brief keer bij hen belanden. Maar ieder voor zichPhusebox schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 08:49:
[...]
Denk niet dat je zomaar een ander adres kan opgeven? Of ja, het is fraude in ieder geval.
Import the third world, become the third world
Veel plezier nog met de voorpret.
:strip_exif()/f/image/aYECjnIVycqzC1NtM0g2ioxW.jpg?f=fotoalbum_large)