Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Eens. Hier nog een oude iPhone 13, krijg daar nog 154 euro voor excl bonus. Dus dat vind ik wel netjes.Techkeizer schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 23:13:
[...]
Letterlijk retarded van Vodafone. Kun je net zo goed een telefoon uit 2005 geven.
Voor degene die vandaag naar een Vodafone winkel gaan, succes! En laat even weten of ze direct leverbaar zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Pukson op 31-07-2026 06:54 ]
Ah dat zal het zijn, mijn geannuleerde order.London schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 06:44:
Ja ook gekregen maar alleen mbt niet betaalde of geannuleerde orders die vreemd genoeg in behandeling waren. Mijn betaalde en verwerkte order staat nog netjes op leveren 3-8.
failure is the only option
Kan je die dan niet laten herstellen door de klantenservice, want blijkbaar staat hij nog wel in het systeem (aangezien je er een mail over kreeg)Phusebox schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 07:35:
[...]
Ah dat zal het zijn, mijn geannuleerde order.
Ik kan er eens naar vragen. Maar tot nu toe, ook afgelopen jaren, is die klantenservice redelijk onbekwaam gebleken.DON PAPA schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 07:38:
[...]
Kan je die dan niet laten herstellen door de klantenservice, want blijkbaar staat hij nog wel in het systeem (aangezien je er een mail over kreeg)
Ben ik wel met je eens. In het verleden eens gevraagd of ze mijn order konden switchen naar een andere kleur. Gewoon niet gelukt. Moest maar opnieuw bestellen maar de actie van dubbele storage was dan wel wegPhusebox schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 07:45:
[...]
Ik kan er eens naar vragen. Maar tot nu toe, ook afgelopen jaren, is die klantenservice redelijk onbekwaam gebleken.
Zie op reddit steeds meer mensen hun Fold 8 in ontvangst nemen. Kennelijk is de release in de UK op 31 juli?
[ Voor 11% gewijzigd door Lynix op 31-07-2026 07:56 ]
Volgens mij heeft iedereen die bestelt heeft via de ING (portaal) dezelfde mail ontvangen.Phusebox schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 07:35:
[...]
Ah dat zal het zijn, mijn geannuleerde order.
Geen idee maar opzich de Unlimited Start is 20 euro per maand vind ik opzich wel meevallen voor onbeperkt internet. Mits je natuurlijk Ziggo thuis hebt. Mn ouders hebben dat wel en dan verander ik het adres later naar hun thuis adres om gebruik te maken van de Ziggo voordeelPhusebox schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 08:20:
Benieuwd of er vandaag ook meer naar buiten komt over de Vodafone actie: lokkertje naar de winkel; of is de aanbieding echt goed en geldig bij elk abonnement?
[ Voor 60% gewijzigd door GroeneThee op 31-07-2026 08:52 ]
Denk niet dat je zomaar een ander adres kan opgeven? Of ja, het is fraude in ieder geval.Pukson schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 08:47:
[...]
Geen idee maar opzich de Unlimited Start is 20 euro per maand vind ik opzich wel meevallen voor onbeperkt internet. Mits je natuurlijk Ziggo thuis hebt. Mn ouders hebben dat wel en dan verander ik het adres later naar hun thuis adres om gebruik te maken van de Ziggo voordeel
Verleden wel eens gedaan, wordt echt niet gecontroleerd. En als je toch degene kent zoals ouders of broers/zus dan komt het wel goed mocht er een brief keer bij hen belanden. Maar ieder voor zichPhusebox schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 08:49:
[...]
Denk niet dat je zomaar een ander adres kan opgeven? Of ja, het is fraude in ieder geval.
Veel plezier nog met de voorpret.
Verder totaal geen info.
Echt jammer dat je de kleur niet kan wijzigen zonder dat je moet annuleren.
Hopelijk duurt het niet heel lang.. mn oude begeefd het bijna.
Iemand die weet hoe het gaat als je je oude zou inruilen? De inleverdatum veranderd dan toch ook gewoon. Dus inleveren binnen 2 weken na levering vam de nieuwe?
Fold 8 256gb in het zwart.
Same here! Hype hehe.TweakerHof schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 09:39:
Ik heb hem via belsimpel besteld de 26e en krijg nu een melding abonnements aanvraag wordt verwerkt door odido met verwachte bezorging op morgen.
Fold 8 256gb in het zwart.[Afbeelding]
The first casualty in war is always the truth...
Dat is helemaal top! Veel plezier ermeeniels2322 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 09:44:
Vodafone in Eindhoven is icm ALLE 2 jarige abonnementen. Ik krijg hem meteen mee
Vet, was koste de telefoon nu als vragen mag? 851 exclusief prijs voor ingeruilde telefoon?niels2322 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 09:44:
Vodafone in Eindhoven is icm ALLE 2 jarige abonnementen. Ik krijg hem meteen mee
Nee. Je krijgt direct de 250 euro extra inruil korting. En dan mag je later het toestel opsturen.Meduvs schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 09:51:
Moet je je telefoon meteen inleveren bij inruil bij Vodafone?
En qua prijs kom je dan uit op de 851 voor 256gb of 1043 voor de 512gb?T-bone88 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 09:52:
[...]
Nee. Je krijgt direct de 250 euro extra inruil korting. En dan mag je later het toestel opsturen.
KloptTweakerHof schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 09:56:
[...]
En qua prijs kom je dan uit op de 851 voor 256gb of 1043 voor de 512gb?
Ik zie dat nu ook! Het is pas gekoppeld als je een IMEI hebt overigens dan weet je het zeker dat het je kant op gaat!TweakerHof schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 09:39:
Ik heb hem via belsimpel besteld de 26e en krijg nu een melding abonnements aanvraag wordt verwerkt door odido met verwachte bezorging op morgen.
Fold 8 256gb in het zwart.[Afbeelding]
970 -/- 81 euro voor iPhone 12. Ze vroeger eerder niet op mijn iPhone dus ik denk niet dat het hoeft. Toen ik hem liet zien zeiden ze: “oh kijk je hebt ook nog een telefoon meegenomen”. Maarja, doe er niks mee en krijg er toch nog 81 euro voor.TweakerHof schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 09:50:
[...]
Vet, was koste de telefoon nu als vragen mag? 851 exclusief prijs voor ingeruilde telefoon?
Top! Vraagje. Kan je gewoon abbo afsluiten doormiddel van verificatie van 1 cent pinnen of idin? Ben mijn legitimatie vergeten maar in het verleden kon ik gewoon zon iDIN scan doen.T-bone88 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 09:49:
Update Vodafone Den Haag. Toestel wordt meteen geleverd. En is met alle abonnementen mogelijk.
Zojuist ook dit gehad! Hopelijk is Odido beetje vlot. Twijfel wel om niet gewoon naar Vodafone winkel te gaan. Toestel is goedkoper + een watch 7
[ Voor 40% gewijzigd door Pukson op 31-07-2026 10:12 ]
Even afwachten dan maar. Gisteren zei de Samsung-helpdesk op Whatsapp nog dat er pas na 3 augustus wordt uitgeleverd.
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Ik moest me ID laten zien. Werd gescand. En daarna moest ik 1 cent pinnen.Pukson schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:10:
[...]
Top! Vraagje. Kan je gewoon abbo afsluiten doormiddel van verificatie van 1 cent pinnen of idin? Ben mijn legitimatie vergeten maar in het verleden kon ik gewoon zon iDIN scan doen.
Same here. Bij het bestellen stond er "levering vanaf 4 augustus". Voor mij mooi als hij morgen komt, voor mijn vriendin en onze weekend plannen minder 😄Of-Aaargh schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:11:
Melding van KPN: "Je pakket is verzonden met PostNL op donderdag 30 juli". Maar als ik op de PostNL-link klik, kan er nog geen pakket gevonden worden. Fold 8, 256GB, cream.
Even afwachten dan maar. Gisteren zei de Samsung-helpdesk op Whatsapp nog dat er pas na 3 augustus wordt uitgeleverd.
Hier ook voor de Flip 8.daffy-84 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 09:34:
Helaas mail ontvangen vertraging voor mn z fold 8 ultra shadow green 512 gb.
Verder totaal geen info.
Echt jammer dat je de kleur niet kan wijzigen zonder dat je moet annuleren.
Hopelijk duurt het niet heel lang.. mn oude begeefd het bijna.
Iemand die weet hoe het gaat als je je oude zou inruilen? De inleverdatum veranderd dan toch ook gewoon. Dus inleveren binnen 2 weken na levering vam de nieuwe?
Maar zoals altijd is de Samsung webshop weer een bende. Er staat nog steeds 4 augustus als leverdatum en er staan ook 3 orders in m'n account van dezelfde Flip8 bestelling. Het is elk jaar weer een shitshow
Vanmorge alleen mail over vertraging
Dankje twijfel nu toch om naar vodafone te gaan. Unlimited plus voor 23,50 (icm ziggo) met een hele mooie toestel prijs en de bestelling bij Belsimpel te annuleren. Heb geen haast met het toestel, ga niet meer vanuit dat ze hem in de namiddag nog op voorraad zullen hebben.
Ja ik verwacht het ook niet, maar kan je verbazen. Vaak gaan de meeste voor de flips, althans dat is mijn vorige ervaring. De actie loopt tm zondag natuurlijk dus wellicht hebben ze genoeg voorraad aangelegd, en iedereen begint nu uit te leveren.Manderspaul schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:39:
[...]
Dankje twijfel nu toch om naar vodafone te gaan. Unlimited plus voor 23,50 (icm ziggo) met een hele mooie toestel prijs en de bestelling bij Belsimpel te annuleren. Heb geen haast met het toestel, ga niet meer vanuit dat ze hem in de namiddag nog op voorraad zullen hebben.
50% korting op accessoires en ook de Buds 4 (Pro)
ze geven praktisch alles gratis weg daar!
[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 31-07-2026 10:57 ]
Ik heb ook buds 4 pro gescoord, heb de buds 3 pro verkocht via marktplaats. Betaalde met alle kortingen uiteindelijk bij Samsung zelf 119 voor. De Buds heb ik al binnen, de telefoon en watch moeten helaas nog wachten._Bailey_ schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:53:
zo maar eentje halen bij de Vodafone store(deal hier boven eerder besproken) hier in de stad. Begreep van een collega dat ze ruim voldoende voorraad hebben daar.
Welke Store ben jij geweest?_Bailey_ schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:53:
zo maar eentje halen bij de Vodafone store(deal hier boven eerder besproken) hier in de stad. Begreep van een collega dat ze ruim voldoende voorraad hebben daar.
Ik vrees dat voor mij de +- 200, nadelig uitkomt heb namelijk ook internet bij Odido, dan komt het ongeveer op hetzelfde neer kwa korting. Dit is de status bij mij (is een verlenging bij Odido zelf, geen actie te zien maar dit is de status) bedrag is i.c.m watch ultra voor 350Pukson schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:10:
[...]gewoon naar Vodafone winkel te gaan. Toestel is goedkoper + een watch 7
Toestel is bij vv 851, en Belsimpel Odido was 1120 bij mij dus al redelijk verschil plus nog de Watch. Twijfel zeer sterk, ene kant is Utrecht zo in de buurt voor mij, maar dan eerst weer naar huis voor legitimatie en dan weer naar Utrecht in de hoop dat er nog wat voorraad is om 17:00 haha.Anduuuw schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 11:07:
[...]
Ik vrees dat voor mij de +- 200, nadelig uitkomt heb namelijk ook internet bij Odido, dan komt het ongeveer op hetzelfde neer kwa korting. Dit is de status bij mij (is een verlenging bij Odido zelf, geen actie te zien maar dit is de status) bedrag is i.c.m watch ultra voor 350[Afbeelding]
Bij mij is de status nog dat het verwerkt wordt door Odido
[ Voor 15% gewijzigd door Pukson op 31-07-2026 11:40 ]
Ik zag die notificatie en klikte erop. Vervolgens kwam ik alleen op de Z Fold-hoofdpagina terecht. Helaas heb ik de code uit de notificatie (XXX) niet onthouden en kan ik die nu nergens meer terugvinden.
Het leek mij een algemene kortingscode en niet een persoonlijke. Weet iemand welke code dit was of waar ik die kan terugvinden?
Nope niet gehad.Midan schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 11:35:
Hebben jullie ook een notificatie van Samsung ontvangen met iets in de trant van: "Ontvang nu €200 extra voordeel met de code 'XXX', bovenop je persoonlijke kortingscode die je via e-mail hebt ontvangen"?
Ik zag die notificatie en klikte erop. Vervolgens kwam ik alleen op de Z Fold-hoofdpagina terecht. Helaas heb ik de code uit de notificatie (XXX) niet onthouden en kan ik die nu nergens meer terugvinden.
Het leek mij een algemene kortingscode en niet een persoonlijke. Weet iemand welke code dit was of waar ik die kan terugvinden?
ARGHH nu moet ik het terugvinden anders ben ik aan het hallucineren
EDIT: Het was schijnbaar de UNFOLD26 kortingscode. Deze kan ik inderdaad gebruiken naast mijn persoonlijke code. Ik kom dan nu na inruil galaxy s25 ultra + persoonlijke code + UNFOLD26 uit op €1028 euro voor de Z Fold8 Ultra. Zijn er nog andere kortingen/aanbiedingen die ik mis?
[ Voor 42% gewijzigd door Midan op 31-07-2026 11:48 ]
Telefoon moet minimaal 5 euro waard zijn.Techkeizer schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 11:41:
Misschien een domme vraag zo laat, maar kan iemand mij vertellen wat ik moet betalen aan Vodafone als ik een dooie telefoon inlever, Ziggo thuis heb en Unlimited abonnement neem? Die abbo van 400mbit plus onbeperkt bellen. Owja en de 512gb Fold 8 Ultra.
Werd direct geholpen. Mag het zelfs met een 1 jarig abbo (15 per maand) dus maar gelijk gedaan.
Zo'n €1040 onder de streep incl jaartje abbo voor Fold 8 256Gb
Volgende maand gelijk abbo afkopen
Buds Pro 4 voor €94,50 bij genomen
[ Voor 29% gewijzigd door _Bailey_ op 31-07-2026 11:51 ]
Was het druk?_Bailey_ schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 11:49:
Nu in de shop in Amsterdam.
Werd direct geholpen. Mag het zelfs met een 1 jarig abbo (15 per maand) dus maar gelijk gedaan.
Hmm, wel interessant. Welk telefoon ga je inruilen?_Bailey_ schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 11:49:
Huidige smartphone verkocht, niks in te ruilen. Boeit ze hier in de shop ook niks. Extra inruilkorting krijg je sowiesoDennischo schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 11:54:
[...]
Hmm, wel interessant. Welk telefoon ga je inruilen?
De 256Gb uitvoering was toch 851? Of heb ik iets gemist_Bailey_ schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 11:49:
Dan maar op marktplaats iets vinden van 20 euro ofzo lol. Wat zou het kunnen worden denk je? Of Weet je waar ik het zou kunnen berekenen trouwens?
Klopt. Kleine mis rekening dus van mij.Pukson schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 11:58:
[...]
De 256Gb uitvoering was toch 851? Of heb ik iets gemist
851 + 180 dus
https://inruildeals.vodafone.nl/Techkeizer schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 12:00:
[...]
Dan maar op marktplaats iets vinden van 20 euro ofzo lol. Wat zou het kunnen worden denk je? Of Weet je waar ik het zou kunnen berekenen trouwens?
Was het druk, en iets vernomen over voorraad?ownz123 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 12:02:
Net geweest in Utrecht. Gekozen voor fold 8 256gb met 30gb en onbeperkt minuten voor 55pm zonder bijbetalen. Verder hebben ze niet gevraagd om een telefoon tbv het inruilen.
Ik wil niet overstappen naar Vodafone, dus goedkoopste jaar abonnement en niks inruilen.. Zeer goede deal dan_Bailey_ schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 12:01:
[...]
Klopt. Kleine mis rekening dus van mij.
851 + 180 dus
Haha hier hetzelfde.Dennischo schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 12:03:
[...]
Ik wil niet overstappen naar Vodafone, dus goedkoopste jaar abonnement en niks inruilen.. Zeer goede deal dan
Ben/was verbaasd dat 't meisje v Vodafone mij een jaar liet afsluiten. Nog druk bezig met alles in orde maken.
Alsof je een huis koopt zo lang dat ze bezig is
[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 31-07-2026 12:06 ]
Dankjewel, maar ik bedoelde meer als ik de telefoon van minimaal 5 euro inlever. Betaal ik dan alleen direct 970 aan Vodafone gelijk en dan 2 jaar elke maand allen x euro voor het abbonement?
Waarschijnlijk nog goedkoper dan de 180.. Als je 'm afkoopt, betaal je 50% van de overgebleven kosten zoals ik het hier lees: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen_Bailey_ schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 12:05:
[...]
Haha hier hetzelfde.
Ben/was verbaasd dat 't meisje v Vodafone mij een jaar liet afsluiten. Nog druk bezig met alles in orde maken.
Alsof je een huis koopt zo lang dat ze bezig is
1 maand 15, opzeggen en overige maanden is dan 82,50 kom je uit op 97,50?
Nee niks te horen gekregen over de voorraad. Moest wel even buiten wachten, ongeveer 15 a 20min
Mijne staat nog op verzending aangevraagd
Overigens nog steeds geen wachtrij hier in Amsterdam. Het is me plus zo'n 5 andere mensen die geholpen worden.
Voorgaande jaren wel anders geweest met deze Samsung Vodafone actie
[ Voor 43% gewijzigd door _Bailey_ op 31-07-2026 12:33 ]
Markt is redelijk verzadigd en Folds trekken sowieso geen groot publiek._Bailey_ schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 12:31:
Ze maken nu de verpakking open en Vodafone sim erin voor activatie. Want stel je voor dat ik 'm gesealed zou verkopen
Overigens nog steeds geen wachtrij hier in Amsterdam. Het is me plus zo'n 5 andere mensen die geholpen worden.
Desalniettemin voor de mensen die hem al hebben post zeker even de bevindingen in [Samsung Galaxy Z Fold 8/Z Flip 8] Ervaringen & Discussie
Ben inderdaad benieuwd of dit iets is wat breed wordt gedaan, of iemand mazzel heeft.Phusebox schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 12:47:
Tempting maar ik weet zeker als ik naar de Vodafone winkel ga ze geen 1 jarig abo doen, een inruil vereisen of gewoon niks hebben.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Wow ze gunnen je niet eens de unboxing?_Bailey_ schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 12:31:
Ze maken nu de verpakking open en Vodafone sim erin voor activatie. Want stel je voor dat ik 'm gesealed zou verkopen
Ik zou letterlijk zeggen dat het een cadeau is en ik 'm geseald wil houden.
Abonnement zelf is een family die van 23 naar 25 is gegaan.
Toestel hebben ze in mijn geval niet uitgepakt en geactiveerd.
1 of 2 jarig?beezjeh schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 12:54:
1162 euro voor de 512gb Fold 8u met alleen een verlenging en zonder enige inruil is echt een goeie deal.
Wow! Veel beter dan Samsung, maar dan moet het wel lukken met het 1 jarige abonnement zoals een paar leden hier hebben gefixt.beezjeh schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 12:54:
1162 euro voor de 512gb Fold 8u met alleen een verlenging en zonder enige inruil is echt een goeie deal.
[ Voor 17% gewijzigd door Techkeizer op 31-07-2026 13:18 ]
Nee, hier hetzelfde. Boeit ze geen bal daar, wel of geen inruil. Je krijgt geen mail ofzo hierover.Meduvs schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 13:09:
Ik heb net de fold8 gekocht bij Vodafone en er is mij niet eens gevraagd om een telefoon. Krijg ik nog een mail hierover om er een op te sturen?
[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 31-07-2026 13:10 ]
belsimpel heeft inmiddels verzonden, kan ik gebruik maken van het retour recht gewoon? Ookal is het icm een abonnement
Het is geen Apple._Bailey_ schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 12:31:
Die kan je weigeren aan de deur.Pukson schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 13:14:
Ga denk ik toch de gok wagen om naar Vodafone te gaan einde middag. Hopelijk is er wat. Onder de streep zou het voor mij goedkoper zijn.
belsimpel heeft inmiddels verzonden, kan ik gebruik maken van het retour recht gewoon? Ookal is het icm een abonnement
Anderen als je all ee IMEI hebt, dan kan je wel alvast kijken of je de JBL flip kan claimen
Stel wordt toch geleverd, kan ik toch gewoon nog retourneren?
Zelfs met 2 jaar en goedkoopste optie is het op zich een goede deal. Gelijk proberen opzeggen, betaal je af met 50% korting. Uiteraard, 1 jaar is voordeliger, maar met 2 jaar nog steeds een prima deal zou ik zeggen.Techkeizer schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 12:59:
[...]
Wow! Veel beter dan Samsung, maar dan moet het wel lukken met het 1 jarige abonnement zoals een paar leden hier hebben gefixt.
Tuurlijk, je hebt gewoon je WKOA retour recht.Pukson schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 13:48:
[...]
Stel wordt toch geleverd, kan ik toch gewoon nog retourneren?
Ik kan het niet testen want ik ben die stumper die nog moet wachten op KPN 🥲
IMEI kan je al inzien als je klikt op besteloverzicht.pdfAnduuuw schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 13:44:
Ik zie mensen krijgen updates! excited, Vodafone is echt een goede deal! Ik zie mezelf alleen niet volledig opstappen vanwege internet vanuit Odido. Wellicht in de toekomst, ik hoop 3 jaar hiermee rond te lopen. Als ik kijk naar mijn vorige bestelling vanuit Belsimpel, dan wordt het vanavond pas verstuurd @Pukson Ik heb een update gehad van mijn abbonoment, maar nog geen IMEI toegewezen.
Anderen als je all ee IMEI hebt, dan kan je wel alvast kijken of je de JBL flip kan claimen
Ze vroegen niet om een inruiltoestel
[ Voor 12% gewijzigd door Henkdepotvis op 31-07-2026 14:06 ]
Welke Vodafone store en hadden ze andere kleuren wel op voorraad? Trouwens dat klinkt al een behoorlijk bedrag, 60 per maand. Gaat dit toevallig om een 1 jarig abbonement?Henkdepotvis schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:05:
60 euro per maand en 90 euro eenmalig bij Vodafone voor 15gb. Ze hadden geen lavender op voorraad dus het wordt maandag geleverd
Ze vroegen niet om een inruiltoestel
dan hebben ze mij in Eindhoven gefopt. Volgens hun was het 50% van de adviesprijs. Moest dus nog steeds 125 aftikken voor de bugs 4 pro.._Bailey_ schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 11:49:
512gb en 2 jaar.Pukson schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:07:
[...]
Welke Vodafone store en hadden ze andere kleuren wel op voorraad? Trouwens dat klinkt al een behoorlijk bedrag, 60 per maand. Gaat dit toevallig om een 1 jarig abbonement?
20 voor het abbonement, 40 voor de telefoon
Op je andere vraag: Amsterdam en alleen zwart was op voorraadPukson schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:07:
[...]
Welke Vodafone store en hadden ze andere kleuren wel op voorraad? Trouwens dat klinkt al een behoorlijk bedrag, 60 per maand. Gaat dit toevallig om een 1 jarig abbonement?
Bellen! Binnen een werkdag stond het geld weer op mijn rekening!niels2322 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:10:
Heeft iemand een idee hoe ik mijn huidige bestelling bij Samsung kan annuleren? Weigeren aan de deur vind ik een beetje risicovol, aangezien ik dan geen grip heb wat er mee gebeurd.
Dus stel ik koop de Fold 8 Ultra 512gb. Ik betaal 1167 gelijk met een goedkope inruiltelefoon(of zelfs niet eens zoals sommige hier).Dennischo schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 13:51:
[...]
Zelfs met 2 jaar en goedkoopste optie is het op zich een goede deal. Gelijk proberen opzeggen, betaal je af met 50% korting. Uiteraard, 1 jaar is voordeliger, maar met 2 jaar nog steeds een prima deal zou ik zeggen.
Goedkoopste abonnement van 2 jaar, die kost 15 euro en met Ziggo korting 12,50 en die cancelen. Kost 50% en dat wordt dan 150 euro. Dat wordt dus samen 1317. Daar kom je uiteindelijk op uit, daarna verkoop je je eigen telefoon en haal je dat er weer af.
Topdeal in principe.
:strip_exif()/f/image/aYECjnIVycqzC1NtM0g2ioxW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/stK9XYfcD9CGhvFsQolBWQ2Y.jpg?f=fotoalbum_large)