als je dan het goedoopste abonnement neemt (15 euro) + 40 euro per maand aan toestel dan zou je uitkomen op 55 euro per maand. 24 x 55 euro komt uit op 1.320. Een bizar goede deal om een telefoon te nemen die je in 2 jaar betaald zonder rente?BroodjeBami schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 14:50:
[...]
Je mag kiezen. Dus 0 euro toestelbundel of max 40 euro toestelbundel per maand.
Verkijk je niet op de MP waarde van die watch. Een half jaar geleden kocht ik hem voor €130 op marktplaats en nu zal er weer een stroom van aanbod komen. Ik rekende in mijn scenarios met €100, maar wellicht dat dit weer iets te conservatief is.
- gratis Galaxy Watch8 40mm LTE: ca. €175 Marktplaatswaarde
Overigens die watch 8 nu ingeruild voor een watch 9 voor €21,- haha
Als je inderdaad kunt verlengen (en eventueel ook nog eens Ziggo hebt) kan het zeker interessant zijn. Wel jammer dat ze geen 1TB versie hebben, maar goed, ik kan helaas pas over 2 weken verlengen
failure is the only option
2 weken? Dan zou ik gewoon even bellen met ze.Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:26:
Als je inderdaad kunt verlengen (en eventueel ook nog eens Ziggo hebt) kan het zeker interessant zijn. Wel jammer dat ze geen 1TB versie hebben, maar goed, ik kan helaas pas over 2 weken verlengen
Los van het verlengen is het sowieso goedkoper van de 1.539 die Samsung mij kon bieden.. Ik denk dat ik vrijdag maar eens langs ga in Eindhoven. Ik vind het behoorlijk wat schelen inclusief een paar GB, komt misschien nog van pas voor de kids.Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:26:
De vraag is natuurlijk wat de echte prijs gaat zijn, want hier gaan ze vast uit van het duurste abonnement. Op zijn minst een Unlimited abo.
Dat heeft weinig zin, het is wat het is.Lynix schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:27:
[...]
2 weken? Dan zou ik gewoon even bellen met ze.
Als je een Vodafone abonnement hebt, kan je al na 4 maanden je contract openbreken, je oude contract wordt dan opgezegd en je zit weer twee jaar vast:
https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next
Zo kan je eigenlijk ieder jaar upgraden.
Geprobeerd? Dit zulk dingen krijg je vaak wel voor elkaar hoor.
Kan bij KPN ook vrijwel altijd. Chill is dat.Dodanh schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:34:
Als je een Vodafone abonnement hebt, kan je al na 4 maanden je contract openbreken, je oude contract wordt dan opgezegd en je zit weer twee jaar vast:
[ Voor 51% gewijzigd door Lynix op 29-07-2026 15:35 ]
Waar moet ik dat proberen, bij mijn huidige provider? Ben is daarin niet echt heel meewerkend.Lynix schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:34:
[...]
Geprobeerd? Dit zulk dingen krijg je vaak wel voor elkaar hoor.
[...]
Kan bij KPN ook vrijwel altijd. Chill is dat.
Maar ik geloof ook niet dat die korting bij elk abonnement even hoog is, dus dit zal wel best case scenario zijn met een heel duur abonnement. Nergens zetten ze dat echt duidelijk neer.
[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 29-07-2026 15:40 ]
Op de huidige website verandert de prijs niet als je naar het goedkoopste abonnement gaat, ik denk dat dat dus wel mee valtPhusebox schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:33:
De vraag is natuurlijk wat de echte prijs gaat zijn, want hier gaan ze vast uit van het duurste abonnement. Op zijn minst een Unlimited abo.
Voor iemand die al 25+ posts heeft gewijd aan hoe zuur die is dat 'ie niet gepre-ordered heeft doe je wel weinig moeite om het alsnog voor elkaar te krijgen.. ff een chat starten kan altijd héPhusebox schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:38:
[...]
Waar moet ik dat proberen, bij mijn huidige provider? Ben is daarin niet echt heel meewerkend.
Maar ik geloof ook niet dat die korting bij elk abonnement even hoog is, dus dit zal wel best case scenario zijn met een heel duur abonnement. Nergens zetten ze dat echt duidelijk neer.
Status is hier inmiddels gegaan van ''Verzending aangevraagd'' naar ''Voorbereiding van de verzending''
Dan moet ik opzeggen, en de resterende maanden betalen, maar dat moet schriftelijk en is niet geregeld voor vrijdag. En weekend kan ik niet.London schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 16:00:
[...]
Voor iemand die al 25+ posts heeft gewijd aan hoe zuur die is dat 'ie niet gepre-ordered heeft doe je wel weinig moeite om het alsnog voor elkaar te krijgen.. ff een chat starten kan altijd hé![]()
Status is hier inmiddels gegaan van ''Verzending aangevraagd'' naar ''Voorbereiding van de verzending''
Het moet zo zijn, les voor mezelf (ik betwijfel het).
[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 29-07-2026 16:04 ]
Hmm, in mijn Samsung account staan opeens 3 orders voor een Fold 8. Allemaal met de status "in behandeling".
[ Voor 40% gewijzigd door Phusebox op 29-07-2026 16:49 ]
Hoe werkt dat met het inruilen? Neem aan dat je niet je telefoon in de winkel moet achterlaten. Maar kan het niet vinden op de website.BroodjeBami schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 14:39:
Hier wachtte ik dus op!
https://www.vodafone.nl/aanbieding/foldables
In het verleden kan ik mij heugen dat ik toen naar de winkel in Utrecht ben geweest. Gezellig maar upset druk! En ja ik moest direct mijn telefoon inleveren, wel was de nieuwe Fold toen op voorraad en kreeg je meteen mee.T-bone88 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:02:
[...]
Hoe werkt dat met het inruilen? Neem aan dat je niet je telefoon in de winkel moet achterlaten. Maar kan het niet vinden op de website.
Wachten duurt toch wel lang zeg als je stiekem van 30/7 uitging haha. Wordt dan toch denk ik de officiële release datum wachten bij Belsimpel
Bij Samsung zelf ook. Mijne staat nog op "Verzending aangevraagd" voor 4 aug.Pukson schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:17:
[...]
In het verleden kan ik mij heugen dat ik toen naar de winkel in Utrecht ben geweest. Gezellig maar upset druk! En ja ik moest direct mijn telefoon inleveren, wel was de nieuwe Fold toen op voorraad en kreeg je meteen mee.
Wachten duurt toch wel lang zeg als je stiekem van 30/7 uitging haha. Wordt dan toch denk ik de officiële release datum wachten bij Belsimpel
Vandaag mijn S26U ingepakt en geretourneerd. Dus, tijdelijk weer met de Pixel 10 Pro
Maar dat is toch super onhandig om al je gegevens over te moeten zetten in een winkel?Pukson schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:17:
[...]
In het verleden kan ik mij heugen dat ik toen naar de winkel in Utrecht ben geweest. Gezellig maar upset druk! En ja ik moest direct mijn telefoon inleveren, wel was de nieuwe Fold toen op voorraad en kreeg je meteen mee.
Ik heb gisteren m'n abonnement verlengd via de kpn site, maar niet de code vooraf aangevraagd via mijn kpn. Heb ik nog recht op de watch 8 denk je?Phyrro schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:03:
Net ook de knoop doorgehakt voor een Fold 8 256GB icm verlenging bij KPN, géén coupons gebruikt:Totaal aan korting/inruil/cadeauwaarde: ca. €1.373
- Adviesprijs: €1.999
- Toestelkorting bij verlenging: -€415 → €1.584
- Telefonische korting op abonnementskosten: -€7 p/m × 24 = -€168
- Inruil Pixel 8 128gb: -€535, waarvan €425 inruilbonus
- gratis Galaxy Watch8 40mm LTE: ca. €175 Marktplaatswaarde
- gratis JBL Flip 7: ca. €80 Marktplaatswaarde
Netto effectieve betaalprijs: circa €626
Watch-voorwaarden: Fold8 met tweejarig KPN-abonnement, gekocht uiterlijk 30 juli, zolang voorraad strekt. Persoonlijke code moest vooraf zijn aangevraagd via MijnKPN > Voor Jou. Claim uiterlijk 31 augustus.
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/26-0104
JBL-voorwaarden: deelnemend Benelux-model bij deelnemende winkel, apart claimen bij Samsung. Aankoop t/m 6 augustus, registratie t/m 6 oktober.
https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/V4D2GFTMTCTUD
De €7 per maand abo-korting is telefonisch toegekend en lijkt maatwerk, dus niet gegarandeerd. Bellen loont blijkbaar wel.
Lijkt me wel. De code is volgens mij te claimen tot a.s. vrijdag.mwessels schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:51:
[...]
Ik heb gisteren m'n abonnement verlengd via de kpn site, maar niet de code vooraf aangevraagd via mijn kpn. Heb ik nog recht op de watch 8 denk je?
De code voer je niet in tijdens het bestelproces maar achteraf, als je het toestel al hebt.
Het is al gelukt.Tshrr schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 19:02:
[...]
Lijkt me wel. De code is volgens mij te claimen tot a.s. vrijdag.
De code voer je niet in tijdens het bestelproces maar achteraf, als je het toestel al hebt.
[ Voor 9% gewijzigd door mwessels op 29-07-2026 19:07 ]
De UNFOLD26 code werkt weer, ik heb je ook nog een HN7 code gestuurd via pb, hopelijk kom je nu wel weer op het juiste bedrag voor aankoopPhusebox schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 17:31:
Ik heb het nog geprobeerd maar krijg de prijs niet meer naar een acceptabel niveau. Die 1036 met inruil (S25U 1TB) was echt de bodem.
[ Voor 17% gewijzigd door DON PAPA op 29-07-2026 19:39 ]
Bedankt maar bedrag blijft evengoed 150 euro hoger dan ik had.DON PAPA schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 19:29:
[...]
De UNFOLD26 code werkt weer, ik heb je ook nog een HN7 code gestuurd via pb, hopelijk kom je nu wel weer op het juiste bedrag voor aankoop
Die unfold26 is dit keer een farce. De prijs is letterlijk meer dan 200 euro duurder lol. Nu 1260, ik betaalde 1045DON PAPA schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 19:29:
[...]
De UNFOLD26 code werkt weer, ik heb je ook nog een HN7 code gestuurd via pb, hopelijk kom je nu wel weer op het juiste bedrag voor aankoop
Grappig, ik kom juist €50,- goedkoper uit (maar niet goedkoper dan via KPN)Techkeizer schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 20:19:
[...]
Die unfold26 is dit keer een farce. De prijs is letterlijk meer dan 200 euro duurder lol. Nu 1260, ik betaalde 1045
Komt denk ik omdat ze de korting op meer opslag hebben stopgezet, waardoor wellicht het 256GB model wel goedkoper kan uitvallen maar de rest niet.Techkeizer schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 20:19:
[...]
Die unfold26 is dit keer een farce. De prijs is letterlijk meer dan 200 euro duurder lol. Nu 1260, ik betaalde 1045
In tegenstelling tot hun mail waarin stond dat het members voordeel tot 6 augustus geldig was.
Ik ga vrijdag om 09:00. Als het goedkoper is dan Samsung ga ik mij pre-order annuleren. Ik verwacht namelijk met de abonnementskosten erbij een stuk goedkoper uit te zijn bij Vodafone én dan heb ik hem vrijdag al in huis.elaho schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 22:57:
Gaan er nog mensen naar de Winkel voor die speciale Vodafone actie?
Wil misschien vrijdag langsgaan. Maar zie het niet zitten om gelijk inruiltelefoon te moeten inleveren.
Wat ik wel een nadeel vind dat ze in de winkel zeggen je inruiltoestel is 400 euro waard. Ik noem maar even wat en als deze is aangekomen bij het recyclebedrijf men dan ineens zegt er zit een krasje of iets dergelijks op en je dan ineens stuk minder krijgt dan de beloofde inruilwaarde.
HN5-ARGM-7M2T-37R7
Als iemand wilt. Heb besloten dat ik 1200 te duur vind. Mijn Samsung S24 Ultra gaat nog wel eventjes mee.
Als iemand wilt. Heb besloten dat ik 1200 te duur vind. Mijn Samsung S24 Ultra gaat nog wel eventjes mee.
Is altijd beter een kapot toestel in te leveren zonder inruilwaarde en dan je telefoon zelf te verkopen via MPelaho schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 23:21:
Wat ik wel een nadeel vind dat ze in de winkel zeggen je inruiltoestel is 400 euro waard. Ik noem maar even wat en als deze is aangekomen bij het recyclebedrijf men dan ineens zegt er zit een krasje of iets dergelijks op en je dan ineens stuk minder krijgt dan de beloofde inruilwaarde.
Oh? Is dat zo? Dat is best wel nice zo voor het weekend!niels2322 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 23:15:
[...]
Ik ga vrijdag om 09:00. Als het goedkoper is dan Samsung ga ik mij pre-order annuleren. Ik verwacht namelijk met de abonnementskosten erbij een stuk goedkoper uit te zijn bij Vodafone én dan heb ik hem vrijdag al in huis.
Ja het is wel een aanname natuurlijk.. gezien de beperkte winkels (zoals ieder jaar) ga ik er wel vanuit dat ze voorraad hebben. Dat was destijds met de Fold 6 ook het gevalLynix schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 23:29:
[...]
Oh? Is dat zo? Dat is best wel nice zo voor het weekend!
Zijn ze vrijdag ook op voorraad op krijg je ze achteraf geleverd? Want officiële release is 4 augustus
Ik ben dus echt benieuwd of Vodafone het al in de verkoop heeft vrijdag, Belsimpel is nog 2-4 werkdagen, volgens google is global release 7 Augustus.Lynix schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 23:29:
[...]
Oh? Is dat zo? Dat is best wel nice zo voor het weekend!
Bij de Fold5 kan ik mij herinneren dat die werd nageleverd.Anduuuw schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 23:58:
[...]
Ik ben dus echt benieuwd of Vodafone het al in de verkoop heeft vrijdag, Belsimpel is nog 2-4 werkdagen, volgens google is global release 7 Augustus.
Moest je dan ook je inruil toestel later opsturen? Of moest je die wel achter laten in de winkel?Pukson schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 07:24:
[...]
Bij de Fold5 kan ik mij herinneren dat die werd nageleverd.
Helaas is de weekend-aanbieding van Vodafone niet geweldig. Een beetje vergelijkbaar met Samsung zelf, maar dan wel alleen geldig bij 2 jaar vast met het duurste abonnementen. Alleen interessant als je dat toch al van plan was.
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Ik moest het toen direct inleveren om gebruik te maken van de inruilbonusT-bone88 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 07:26:
[...]
Moest je dan ook je inruil toestel later opsturen? Of moest je die wel achter laten in de winkel?
Oke. Dat is wel echt onhandig als je het nieuwe toestel niet direct mee krijgt. Ik wil namelijk me dailey driver inleveren voor de inruil bonus.Pukson schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 07:29:
[...]
Ik moest het toen direct inleveren om gebruik te maken van de inruilbonus
Nee toch? Bij Vodafone betaal je waarschijnlijk minimaal 1.294 (+24 x 13,50 euro) + een Galaxy watch die je voor (sowieso) 100 euro weer kan verkopen. Totaalprijs dus 1.194. En dan doel ik op een fold 8 ultra. Exclusief waarde inruilteloon.Of-Aaargh schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 07:27:
Helaas is de weekend-aanbieding van Vodafone niet geweldig. Een beetje vergelijkbaar met Samsung zelf, maar dan wel alleen geldig bij 2 jaar vast met het duurste abonnementen. Alleen interessant als je dat toch al van plan was.
Daar kwam Samsung niet eens bij in de buurt, ik bleef hangen op 1.539 inclusief inruil iPhone 12.
Over welke abo heb je het van 13,50?niels2322 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 07:39:
[...]
Nee toch? Bij Vodafone betaal je waarschijnlijk minimaal 1.294 (+24 x 13,50 euro) + een Galaxy watch die je voor (sowieso) 100 euro weer kan verkopen. Totaalprijs dus 1.194. En dan doel ik op een fold 8 ultra. Exclusief waarde inruilteloon.
Daar kwam Samsung niet eens bij in de buurt, ik bleef hangen op 1.539 inclusief inruil iPhone 12.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Ik heb hem gekocht bij mobiel.nl, helaas nog geen leverdatum bekend. iemand anders wel een levertijd bij deze partij?
Galaxy fold 8 - lavender - 256gb
Galaxy fold 8 - lavender - 256gb
De goedkoopste optie die ik zie is met een 2-jaarlijks abonnement van 27,50 Misschien als je Ziggo thuis en een ander mobiel abonnement hebt? Dan kan dat goedkoopste abonnement misschien 13,50 worden?
Voorgaande actie(s) van Vodafone / Samsung betrof het een 2 jarig (duur) Unlimited abbonement. Lager kon niet.
In 't begin van de Samsung / Vodafone acties kon ik nog wel allerlaagste abo afsluiten. Daar zijn ze van afgestapt. Maar wellicht zijn ze per winkel wat makkelijker hierin, dat zou wel krom zijn natuurlijk
In 't begin van de Samsung / Vodafone acties kon ik nog wel allerlaagste abo afsluiten. Daar zijn ze van afgestapt. Maar wellicht zijn ze per winkel wat makkelijker hierin, dat zou wel krom zijn natuurlijk
[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 30-07-2026 09:13 ]
Ik kom met HN7- en Unfold26-codes op de gewone Samsung Store op 1189,75 voor de Fold 8 Ultra, inclusief inruil van een S25 Edge (die ik vorig jaar kocht bij KPN voor 350 euro). Zonder abonnement dus. Het is wel zo dat Samsung voor niet Samsung-telefoons minder inruil geeft. Wel logisch, dat doet Apple ook. Als je in de Apple Store iets anders dan een Iphone inruilt krijg je niets ("ruil je Samsung S25 Ultra bij ons in, wij zorgen dan voor duurzame recycling").niels2322 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 07:39:
[...]
Nee toch? Bij Vodafone betaal je waarschijnlijk minimaal 1.294 (+24 x 13,50 euro) + een Galaxy watch die je voor (sowieso) 100 euro weer kan verkopen. Totaalprijs dus 1.194. En dan doel ik op een fold 8 ultra. Exclusief waarde inruilteloon.
Ik kijk naar het 3GB abonnement. In de actievoorwaarden staat nergens dat het moet gaan om een unlimited abonnement, alleen dat je er 2,50 korting voor krijgt (“icm een Vodafone 2 jaar abonnement”). Maar wellicht is het wel zo en zijn ze bang dat als ze dat zouden opschrijven, dat de opkomst lager zou zijn.Of-Aaargh schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:06:
[...]
De goedkoopste optie die ik zie is met een 2-jaarlijks abonnement van 27,50 Misschien als je Ziggo thuis en een ander mobiel abonnement hebt? Dan kan dat goedkoopste abonnement misschien 13,50 worden?
voor de Fold 6 actie 2 jaar geleden kon ik een start XL abonnement afsluiten.
Kunnen mensen aangeven of ze met de Fold 7 actie ook een lager abonnement konden afsluiten dan unlimited?
Als het alleen met een unlimited abbo is en je niet kan verlengen, dan is de actie inderdaad NIET goedkoper dan Samsung (oke je hebt dan wel horloge dat je voor 100 euro kan verkopen op MP).
afgelopen jaar met de S26 serie alleen mogelijk icm een 2 jarig Unlimited abo in de Vodafone/Ziggo winkel met de 3 daagse actie.niels2322 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:27:
[...]
Ik kijk naar het 3GB abonnement. In de actievoorwaarden staat nergens dat het moet gaan om een unlimited abonnement, alleen dat je er 2,50 korting voor krijgt (“icm een Vodafone 2 jaar abonnement”). Maar wellicht is het wel zo en zijn ze bang dat als ze dat zouden opschrijven, dat de opkomst lager zou zijn.
Kunnen mensen aangeven of ze met de Fold 7 actie ook een lager abonnement konden afsluiten dan unlimited?
Als het alleen met een unlimited abbo is en je niet kan verlengen, dan is de actie inderdaad NIET goedkoper dan Samsung (oke je hebt dan wel horloge dat je voor 100 euro kan verkopen op MP).
Als ik kijk op de voorwaarden (https://www.vodafone.nl/aanbieding/foldables) lijkt het dat het inderdaad voor alle 2-jarige abonnementen geldt. Ik was in de war door de zin "Daarnaast ontvang je tot € 628 korting op het toestel en profiteer je tijdens deze 3 dagen ook van € 2,50 extra korting op Unlimited abonnement". Maar goed, evengoed niet fijn als je naar een winkels reist en je daar te horen krijgt dat het tóch alleen voor unlimited-abonnementen geldt.niels2322 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:27:
[...]
Ik kijk naar het 3GB abonnement. In de actievoorwaarden staat nergens dat het moet gaan om een unlimited abonnement, alleen dat je er 2,50 korting voor krijgt (“icm een Vodafone 2 jaar abonnement”). Maar wellicht is het wel zo en zijn ze bang dat als ze dat zouden opschrijven, dat de opkomst lager zou zijn.
Ik denk dat je veel geluk hebt als je voor een 40mm Watch 7 nog 100 euro gaat krijgen. Dat ding is al twee generaties oud.
Ik zie daar 15 euro staan.niels2322 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:27:
[...]
Daarnaast vind ik dat wel echt een krankzinnig abo. Krijg je een fatsoenlijk abonnement dan begrijp ik het nog, maar dit voldoet denk ik aan vrijwel niemands wensen die een Fold koopt, en dan nog is dat een gigantische premium. Ik betaal veel minder voor veel meer data.
Los van die 1,50 verschil zover ik kan zien, klopt het wat je schreef, maar als een abo niet echt bruikbaar is, dan is dat gewoon een pure meerprijs op het toestel. Dus dan is het toestel zo'n 1600 ipv 1300.
Ik zie dit soort dingen wel veel in dit soort topics, er worden veel prijzen genoemd die niet realistisch voor mij aanvoelen. Bijvoorbeeld prijzen na aftrek van het inleveren van een telefoon, waarbij of het bedrag voor de telefoon niet wordt gemeld, of de waarde van telefoon niet wordt berekend, in mijn geval krijg ik een paar honderd euro minder dan VA or Marktplaats, dan is het natuurlijk geen korting meer, maar op zijn best een slechte deal.
Maar ook kortingen door het hebben van bijv internet thuis, en hier ook een abonnement die eigenlijk niet realistisch is, 15 euro voor 3GB is gewoon onzin, dat zijn woekerprijzen. Dat doet me denken aan die mensen die zeiden een gratis TV bij hun abonnement te krijgen, om vervolgens 70 per maand neer te leggen voor hun midrange telefoon.
Voor 15 euro verwacht ik zeker 20GB data, en in dit soort topics, waarbij het doel volgens mij ook is om elkaar te helpen om een goede deal te vinden, is al deze info toch wel echt handig. Samsung doet er al alles aan om het chaotisch te maken, met nepkortingen tot 1000 euro, doordat ze nep adviesprijzen gebruiken en je dan 50% geven van wat je huidige telefoon waard is, waardoor de werkelijke korting er heel anders uitziet.
[ Voor 33% gewijzigd door Benjamin- op 30-07-2026 10:11 ]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Klopt. Het gaat er dus om of het alleen werkt met unlimited (niet voordeliger dan Samsung) of ook lager (wel voordeliger dan Samsung). Bij unlimited zou het alleen een optie zijn als je moet verlengen, alhoewel ik persoonlijk altijd een sim only zou kiezen via budget aanbieders, zoals 50+.Benjamin- schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:57:
[...]
Ik zie daar 15 euro staan.
Daarnaast vind ik dat wel echt een krankzinnig abo. Krijg je een fatsoenlijk abonnement dan begrijp ik het nog, maar dit voldoet denk ik aan vrijwel niemands wensen die een Fold koopt, en dan nog is dat een gigantische premium. Ik betaal veel minder voor veel meer data.
Los van die 1,50 verschil zover ik kan zien, klopt het wat je schreef, maar als een abo niet echt bruikbaar is, dan is dat gewoon een pure meerprijs op het toestel. Dus dan is het toestel zo'n 1600 ipv 1300.
Dan vind ik voor een Z Fold 8-256GB € 851 euro best veel geld.Of-Aaargh schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:45:
[...]
Als ik kijk op de voorwaarden (https://www.vodafone.nl/aanbieding/foldables) lijkt het dat het inderdaad voor alle 2-jarige abonnementen geldt. Ik was in de war door de zin "Daarnaast ontvang je tot € 628 korting op het toestel en profiteer je tijdens deze 3 dagen ook van € 2,50 extra korting op Unlimited abonnement". Maar goed, evengoed niet fijn als je naar een winkels reist en je daar te horen krijgt dat het tóch alleen voor unlimited-abonnementen geldt.
aangezien ik mijn S25-256GB zonder inruil bij Vodafone met 2 jaar abn voor 458 euro had.
S lijn is altijd veel goedkoper dan de Fold lijn geweest. Niet te vergelijken.Albert020 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 10:31:
[...]
Dan vind ik voor een Z Fold 8-256GB € 851 euro best veel geld.
aangezien ik mijn S25-256GB zonder inruil bij Vodafone met 2 jaar abn voor 458 euro had.
Kan toch nog niet verlengen, nog steeds happy met de S25AMDLegion schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 11:16:
[...]
S lijn is altijd veel goedkoper dan de Fold lijn geweest. Niet te vergelijken.
Laten we eerlijk zijn. De S25 ultra is het beste toestel wat Samsung de laatste tijd op de markt gebracht heeft. De rest is gewoon een downgrade.
Ik zie dat nergens staan? Bij KPN zijn de abonnementen tevens ook echt duur.siaro schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 11:46:
KPN geeft 450 extra inruil korting als je een telefoon inlevert. Dat lijkt me toch de beste deal?
Benjamin- schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 12:14:
[...]
Ik zie dat nergens staan? Bij KPN zijn de abonnementen tevens ook echt duur.
Ik vermoed dat hier bij Vodafone ook het addertje zit. Dat je pas 250 euro extra korting krijgt als je voor unlimited kiest. Want op de website staat dit namelijk:
De extra inruilwaarde wordt direct in de winkel voor je verrekend met de toestelprijs. Je ontvangt deze dus direct als korting. Let op: de minimale inruilwaarde dient 5 euro te zijn. Vraag de medewerker in de winkel naar de voorwaarden.
Ah, ze hadden niet duidelijk ergens staan dat je een bepaald abo moet hebben. Ja dan betaal je weer bijna 30 euro per maand op ze laagst. Dan betaal je al snel 500 meer dan wanneer je een sim only zou doen.
Was eerst 30/7 bij mij maar inmiddels niet meer te zien, onlangs contact opgenomen en zij gaven aan de release datum aan te houden of te wel 4 augustus.Sanny1987 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 13:55:
Iemand al bij belsimpel een leverdag-indicatie? Of een andere tekst dan dit? Het is wel fijn om te weten welke dag je thuis moet zijn voor een pakketje 😅
[Afbeelding]
Bij mijn (Samsung webshop) order staat nog steeds "Ontvang het op 3 augustus 2026".
Ik heb mijn Fold 8 voor €1090 kunnen kopen bij KPN (€790 plus €300 voor mijn S25 Edge die ik niet meer kan verkopen via marktplaats).Benjamin- schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 12:14:
[...]
Ik zie dat nergens staan? Bij KPN zijn de abonnementen tevens ook echt duur.
Bij KPN mag je overigens na 1 maand je abonnement aanpassen, ook naar beneden.
Op een andere website van Vodafone heb ik wat interessants kunnen vinden. Dit gaat wel over de online actie van Vodafone, maar ik denk dat je dit kan gelijk trekken met de lokale actie van Vodafone dit weekend (dus icm Unlimited Max):
Vodafone Promoties | Bekijk hier de lopende promoties
Samsung Galaxy Z Fold8, Z Fold8 Ultra of Z Flip8 | Tot € 1.050,- korting (22 juli t/m 23 augustus 2026)
Ruil je oude telefoon in en krijg nu tot € 1.050 korting op de Samsung Galaxy Z Series met Unlimited Max.
Deze actie geldt bij aankoop van een nieuwe Samsung Galaxy Z Fold8 Ultra, Z Fold8 of Z Flip8 van 22 juli tot en met 23 augustus 2026.
De totale korting kan oplopen tot:
• € 1.050 van 22 juli tot en met 2 augustus 2026
• € 990 van 3 augustus tot en met 23 augustus 2026De hoogte van je korting hangt af van het toestel dat je koopt, het toestel dat je inruilt, de staat van je oude toestel, je abonnement en of je Internet van Ziggo hebt.
Korting van 22 juli tot en met 2 augustus 2026
In deze periode kan je korting oplopen tot € 1.050. Dit bedrag bestaat uit:
• Tot € 500 inruilwaarde voor je oude telefoon. Dit bedrag is gebaseerd op de inruil van een Samsung Galaxy S25 Ultra 1TB en hangt af van de staat van het toestel.
• Tot € 250 extra inruilkorting bij aankoop van een Samsung Galaxy Z Fold8 Ultra of Z Fold8. Bij aankoop van een Samsung Galaxy Z Flip8 is de extra inruilkorting € 200.
• € 60 korting op Unlimited Max, op basis van een 2-jarig abonnement.
• Tot € 240 One-voordeel in combinatie met Internet van Ziggo.
Vodafone Promoties | Bekijk hier de lopende promoties
Samsung Galaxy Z Fold8, Z Fold8 Ultra of Z Flip8 | Tot € 1.050,- korting (22 juli t/m 23 augustus 2026)
Ruil je oude telefoon in en krijg nu tot € 1.050 korting op de Samsung Galaxy Z Series met Unlimited Max.
Deze actie geldt bij aankoop van een nieuwe Samsung Galaxy Z Fold8 Ultra, Z Fold8 of Z Flip8 van 22 juli tot en met 23 augustus 2026.
De totale korting kan oplopen tot:
• € 1.050 van 22 juli tot en met 2 augustus 2026
• € 990 van 3 augustus tot en met 23 augustus 2026De hoogte van je korting hangt af van het toestel dat je koopt, het toestel dat je inruilt, de staat van je oude toestel, je abonnement en of je Internet van Ziggo hebt.
Korting van 22 juli tot en met 2 augustus 2026
In deze periode kan je korting oplopen tot € 1.050. Dit bedrag bestaat uit:
• Tot € 500 inruilwaarde voor je oude telefoon. Dit bedrag is gebaseerd op de inruil van een Samsung Galaxy S25 Ultra 1TB en hangt af van de staat van het toestel.
• Tot € 250 extra inruilkorting bij aankoop van een Samsung Galaxy Z Fold8 Ultra of Z Fold8. Bij aankoop van een Samsung Galaxy Z Flip8 is de extra inruilkorting € 200.
• € 60 korting op Unlimited Max, op basis van een 2-jarig abonnement.
• Tot € 240 One-voordeel in combinatie met Internet van Ziggo.
Echt wat een gedrochten van dit soort info. Wanneer je een claim doet van een 'korting' op basis van een specifiek toestel, en dan ook in perfecte staat met 1tb, oh en dan nog de nodige koppelverkoop enz.
Ik vind dit echt volstrekt absurd hoe ze dit doen, en oprechr heb ik nog geen enkele echt goede deal gezien. Vorig jaar stond de Fold 7 al met een maand voor een derde minder door die onzin adviesprijzen, als ze dat nu weer doen, en je verkoop je huidige telefoon tweedehands, dan is de telefoon goedkoper, heb je minder rompslomp, en je kan het abonnement nemen die goed bij je past.
Ik had echt zoiets, van als er nu echt een hele mooie deal is voor de Fold 8, dan vind ik dat wel interessant, maar dit soort 'deals' vind ik een ramp.
Ik vind dit echt volstrekt absurd hoe ze dit doen, en oprechr heb ik nog geen enkele echt goede deal gezien. Vorig jaar stond de Fold 7 al met een maand voor een derde minder door die onzin adviesprijzen, als ze dat nu weer doen, en je verkoop je huidige telefoon tweedehands, dan is de telefoon goedkoper, heb je minder rompslomp, en je kan het abonnement nemen die goed bij je past.
Ik had echt zoiets, van als er nu echt een hele mooie deal is voor de Fold 8, dan vind ik dat wel interessant, maar dit soort 'deals' vind ik een ramp.
Ik vind 1450,- voor een telefoon van 1999,- anders niet verkeerd. Als ik kijk naar de huidige prijzen van de fold 7 verwacht ik niet dat het veel lager gaat zijn.
En zie hier dat Samsung's prijs en kortingstactiek werkt op jouLynix schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 16:01:
Ik vind 1450,- voor een telefoon van 1999,- anders niet verkeerd. Als ik kijk naar de huidige prijzen van de fold 7 verwacht ik niet dat het veel lager gaat zijn.
Stel een totaal absurde, ongeloofwaardige adviesprijs op en geef vervolgens een paar honderd euro """korting""".
Volgend jaar de Fold 9 'van €2699 nu met maar liefst €1000 korting!! icm voucher XXX of actie YYY'
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 30-07-2026 16:15 ]
I mean, denk je echt dat je dit toestel voor minder dan 1400 piek gaat vinden binnen nu en een paar maanden?
Denk overigens dat bedragen van boven de 1500€ de nieuwe standaard gaat worden voor flagship toestellen.
Denk overigens dat bedragen van boven de 1500€ de nieuwe standaard gaat worden voor flagship toestellen.
edit:
Een fold 7 kost nu nog 1330,- en daarvan was de adviesprijs al lager dan de fold 8. 1450 voor een fold 8 is gewoon een nette pre-order prijs. Of jij het waard vind is wat anders.
Een fold 7 kost nu nog 1330,- en daarvan was de adviesprijs al lager dan de fold 8. 1450 voor een fold 8 is gewoon een nette pre-order prijs. Of jij het waard vind is wat anders.
[ Voor 31% gewijzigd door Lynix op 30-07-2026 16:23 ]
Behalve dat die prijzen nooit gehanteerd worden. Het is een verzonnen bedrag om vervolgens te doen alsof je een aanbieding krijgt.Lynix schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 16:01:
Probleem is hier dat die bedragen ook enorm slecht in elkaar zitten.
Een 'normale' manier zou zijn dat je bijv 2000 vraagt, pre-order krijg je bijv 200-300 max korting, en dan zie je vergelijkbare kortingen bij bijv black friday enz. Dan halverwege de verkoopscyclus haal je dat bedrag er structureel vanaf, en dan met een kortingsactie breng je hem naar 1500 en wanneer de vervanger er is, dan kan je nog wat gaan dumpen enz.
Wanneer je adviesprijs niet voor een soort van ankerpunt zorgt, dan heeft het geen waarde. De Fold 7 was nooit iets van 2100, met een maand zat die op 1400 zonder deals, en in de eerste maand was met 'deals' die telefoon daar ook voor te krijgen.
Dit soort verkooptechnieken zijn steeds problematischer, en ze doen ook steeds meer koppelverkopen, dat is wel echt een probleem.
Oprecht vind ik dit niet tweakers waardig.Lynix schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 16:17:
I mean, denk je echt dat je dit toestel voor minder dan 1400 piek gaat vinden binnen nu en een paar maanden?
Denk overigens dat bedragen van boven de 1500€ de nieuwe standaard gaat worden voor flagship toestellen.edit:
- Fold 7 is 1283 uitvoering: Samsung Galaxy Z Fold7, 12GB ram, 256GB opslag Enterprise Edition Zwart
- Adviesprijs was 2099 voor basismodel Fold 7 review: Samsung Galaxy Z Fold7, Flip7 en Flip7 FE - Van vlaggenschip tot valstrik
- Adviesprijs is 1999 voor basismodel Fold 8 nieuws: Samsung kondigt bredere Z Fold8-telefoon aan voor 1999 euro
- Fold 7 was 1349 al in de eerste week van september.
Oke, ik dacht dat de fold 7 een msrp had van 1899 toen destijds, mijn fout, excuses.Benjamin- schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 16:31:
[...]
Oprecht vind ik dit niet tweakers waardig.Dus al die argumenten kloppen niet. Adviesprijzen zijn onzin, en de Fold 8 zou goedkoper moeten zijn dan de Fold 7, dit op basis van hun eigen adviesprijzen.
- Fold 7 is 1283 uitvoering: Samsung Galaxy Z Fold7, 12GB ram, 256GB opslag Enterprise Edition Zwart
- Adviesprijs was 2099 voor basismodel Fold 7 review: Samsung Galaxy Z Fold7, Flip7 en Flip7 FE - Van vlaggenschip tot valstrik
- Adviesprijs is 1999 voor basismodel Fold 8 nieuws: Samsung kondigt bredere Z Fold8-telefoon aan voor 1999 euro
- Fold 7 was 1349 al in de eerste week van september.
Verder blijft het argument hier hetzelfde. Ik vind het een prima deal voor een pre-order. Als jij wilt wachten voor een betere deal, prima?
Even los daarvan. Deze prijzen gaan nu gewoon "normaal" worden hoor. Volgens mij ging de Pixel 11 Pro Fold ook 1999 kosten en je kan er donder op zeggen dat de iPhone variant voorbij de 2k gaat.
[ Voor 6% gewijzigd door Lynix op 30-07-2026 16:45 ]
Jij stelt dat die prijzen 'gewoon normaal worden', tegelijkertijd is daar geen enkele feitelijke onderbouwing voor. Kijk de 'Ultra', wat de directe opvolger van de 7 is, die kost meer. De 8 hebben ze lager geplaatst, dan wijst alles erop dat deze gemiddeld minder zal kosten dan de 7, en de Ultra meer dan de 7. De rest is naar mijn weten puur speculatie.Lynix schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 16:35:
[...]
Oke, ik dacht dat de fold 7 een msrp had van 1899 toen destijds, mijn fout, excuses.
Verder blijft het argument hier hetzelfde. Ik vind het een prima deal voor een pre-order. Als jij wilt wachten voor een betere deal, prima?
Even los daarvan. Deze prijzen gaan nu gewoon "normaal" worden hoor. Volgens mij ging de Pixel 11 Pro Fold ook 1999 kosten en je kan er donder op zeggen dat de iPhone variant voorbij de 2k gaat.
Speculatie? Onder welke steen heb jij afgelopen maanden geleefd? Alles wat tech betreft stijgt in prijs. Apple heeft, op de iPhone na, ongeveer het hele assortiment in prijs verhoogd. De iPhone 18 gaat ook een hogere msrp krijgen. Pixel 11 Pro Fold is al bekend dat hij weer met 100 euro duurder wordt. Dat is geen speculatie meer.Benjamin- schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 17:15:
[...]
Jij stelt dat die prijzen 'gewoon normaal worden', tegelijkertijd is daar geen enkele feitelijke onderbouwing voor. Kijk de 'Ultra', wat de directe opvolger van de 7 is, die kost meer. De 8 hebben ze lager geplaatst, dan wijst alles erop dat deze gemiddeld minder zal kosten dan de 7, en de Ultra meer dan de 7. De rest is naar mijn weten puur speculatie.
@Benjamin- Sorry maar als je de Fold te duur vindt om welke reden dan ook, dan hoef je hem niet te kopen hoor. En wij hoeven ook niet gered te worden van een miskoop of ervan overtuigd te worden dat we misleid worden door Samsung. Dat weten wij ook wel.
Samsung is een commercieel bedrijf en die doen er ALLES aan om te verkopen. Het is aan ons om dat te doen of - ja dat kan ook - niet te doen. Nutella probeert ons ook te laten geloven dat die zoete pasta vol calorieën gezond is en Dreft is al 80 keer verbeterd de laatste 50 jaar.
Feit is dat de prijzen in de pre-order gewoon redelijk zijn voor een totaal nieuw product als je maar wel beseft dat de grote kortingen die ze nu geven later ook nog wel te krijgen zijn.
Samsung is een commercieel bedrijf en die doen er ALLES aan om te verkopen. Het is aan ons om dat te doen of - ja dat kan ook - niet te doen. Nutella probeert ons ook te laten geloven dat die zoete pasta vol calorieën gezond is en Dreft is al 80 keer verbeterd de laatste 50 jaar.
Feit is dat de prijzen in de pre-order gewoon redelijk zijn voor een totaal nieuw product als je maar wel beseft dat de grote kortingen die ze nu geven later ook nog wel te krijgen zijn.
Dan moet je wel lezen wat ik zeg. Dus ga even terug, lees wat ik over de 'Ultra' zeg, en probeer het opnieuw.Lynix schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 17:24:
[...]
Speculatie? Onder welke steen heb jij afgelopen maanden geleefd? Alles wat tech betreft stijgt in prijs. Apple heeft, op de iPhone na, ongeveer het hele assortiment in prijs verhoogd. De iPhone 18 gaat ook een hogere msrp krijgen. Pixel 11 Pro Fold is al bekend dat hij weer met 100 euro duurder wordt. Dat is geen speculatie meer.
Wat ieder wilt uitgeven, dat moet men zelf weten. Ik probeer hier wel even te kijken naar eerdere jaren, hoe dat verloop was, en dan te delen wat de beste keuze zou kunnen zijn. En dan is het aan ieder om daar wat van te vinden, en welke keuze dan het beste past. Maargoed ik zal daarbij ook mijn analyse laten, heb daar verder niet meer iets aan toe te voegen.ronaldvg2 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 17:37:
@Benjamin- Sorry maar als je de Fold te duur vindt om welke reden dan ook, dan hoef je hem niet te kopen hoor. En wij hoeven ook niet gered te worden van een miskoop of ervan overtuigd te worden dat we misleid worden door Samsung. Dat weten wij ook wel.
Denk dat jij in de basis even terug moet lezen. Ik suggereerde enkel dat prijzen a la 1500 of hoger voor een flagship het nieuwe normaal gaan zijn.Benjamin- schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 17:44:
[...]
Dan moet je wel lezen wat ik zeg. Dus ga even terug, lees wat ik over de 'Ultra' zeg, en probeer het opnieuw.
Samsung zet een hogere prijs neer voor de opvolger van de Fold 7, namelijk de Ultra. Ze zetten een lagere prijs neer voor het nieuwe model. Dat zijn de feiten. De rest is speculatie.Lynix schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 17:53:
[...]
Denk dat jij in de basis even terug moet lezen. Ik suggereerde enkel dat prijzen a la 1500 of hoger voor een flagship het nieuwe normaal gaan zijn.
Zojuist contact gehad met Belsimpel. Levering is 4 augustus. Het kan zijn dat ze eerder leveren dit was afhankelijk van Vodafone morgen, als zij direct leveren. Kunnen zij ook beginnen. Zo legde de beste meneer het uit tenminste.
Volgens de faq van Vodafone
Ja, zodra je aanvraag is goedgekeurd krijg het toestel direct mee. Is je kleur of opslagvariant niet op voorraad? Kies dan voor een andere variant of ontvang het toestel later thuis.
Wie gaat er morgen heen? Ben wel benieuwd of het daadwerkelijk zo is, en hoeveel vooraad ze wel niet hebben
Ja, zodra je aanvraag is goedgekeurd krijg het toestel direct mee. Is je kleur of opslagvariant niet op voorraad? Kies dan voor een andere variant of ontvang het toestel later thuis.
Wie gaat er morgen heen? Ben wel benieuwd of het daadwerkelijk zo is, en hoeveel vooraad ze wel niet hebben
[ Voor 41% gewijzigd door Pukson op 30-07-2026 18:16 ]
Ik heb gechat met Vodafone. En de persoon die ik sprak gaf aan dat ze geen telefoons direct meegeven maar dat het pas op de releasedatum word uitgeleverd.Pukson schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:04:
Zojuist contact gehad met Belsimpel. Levering is 4 augustus. Het kan zijn dat ze eerder leveren dit was afhankelijk van Vodafone morgen, als zij direct leveren. Kunnen zij ook beginnen. Zo legde de beste meneer het uit tenminste.
Wat het nut dan is dat iedereen naar een fysieke winkel moet gaan weer ik ook niet.
Toevallig ook gevraagd of de actie geldt op alle abonnementen?T-bone88 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:18:
[...]
Ik heb gechat met Vodafone. En de persoon die ik sprak gaf aan dat ze geen telefoons direct meegeven maar dat het pas op de releasedatum word uitgeleverd.
Wat het nut dan is dat iedereen naar een fysieke winkel moet gaan weer ik ook niet.
Ja. Alleen op unlimited abonnementen.niels2322 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:19:
[...]
Toevallig ook gevraagd of de actie geldt op alle abonnementen?
Ah helder! Toch bijzonder gezien hun FAQ aangeeft van wel. Maar ja staat ook weer als niet voorradig is wordt het na gezonden.T-bone88 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:18:
[...]
Ik heb gechat met Vodafone. En de persoon die ik sprak gaf aan dat ze geen telefoons direct meegeven maar dat het pas op de releasedatum word uitgeleverd.
Dude ik ben benieuwd! Ik ben nu ook invested of je wel of niet de fold gaat halen! Ik heb fragmenten van je berichten terug gekregen en ik hoop dat je het op een of andere manier vrede hebt met FOMO en enthousiast natuurlijk of het wel luktPukson schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:04:
dit staat letterlijk in de aanbieding van komende 3 dagen bij Vodafone:T-bone88 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:18:
[...]
Krijg ik mijn toestel direct mee?
Ja, zodra je aanvraag is goedgekeurd krijg het toestel direct mee. Is je kleur of opslagvariant niet op voorraad? Kies dan voor een andere variant of ontvang het toestel later thuis. Let op: levering op een alternatief adres of levering op een PostNL punt is niet mogelijk.
Voor deze actie geldt: OP = OP.
gok dat die medewerker die jij sprak maar de helft weet, of wellicht nog minder
Wellicht verkeerde voor je? Haha. Ik heb het op dag van release besteld bij Belsimpel.Anduuuw schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:32:
[...]
Dude ik ben benieuwd! Ik ben nu ook invested of je wel of niet de fold gaat halen! Ik heb fragmenten van je berichten terug gekregen en ik hoop dat je het op een of andere manier vrede hebt met FOMO en enthousiast natuurlijk of het wel lukt
@_Bailey_ wellicht dat er morgen gewoon geen voorraad is haha. Na ben benieuwd hoor het graag als iemand morgen gaat, anders rij ik morgen vanuit werk direct aan met hoop op geluk.
[ Voor 17% gewijzigd door Pukson op 30-07-2026 18:51 ]
ik wacht ook nog even morgen op de eerste mensen die de Vodafone winkel binnenlopen. Wat hun ervaringen zijn met welk abo dit nu echt te combineren is. En of er daadwerkelijk direct toestellen meegegeven worden.Pukson schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:49:
[...]
Wellicht verkeerde voor je? Haha. Ik heb het op dag van release besteld bij Belsimpel.
@_Bailey_ wellicht dat er morgen gewoon geen voorraad is haha. Na ben benieuwd hoor het graag als iemand morgen gaat, anders rij ik morgen vanuit werk direct aan met hoop op geluk.
Even dit topic in de gaten houden morgenvroeg
[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 30-07-2026 18:57 ]
Ja en overal staat ook dat de officiële releasedatum 7 augustus is. En dat is het komend weekend nog niet._Bailey_ schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:49:
[...]
dit staat letterlijk in de aanbieding van komende 3 dagen bij Vodafone:
Krijg ik mijn toestel direct mee?
Ja, zodra je aanvraag is goedgekeurd krijg het toestel direct mee. Is je kleur of opslagvariant niet op voorraad? Kies dan voor een andere variant of ontvang het toestel later thuis. Let op: levering op een alternatief adres of levering op een PostNL punt is niet mogelijk.
Voor deze actie geldt: OP = OP.
gok dat die medewerker die jij sprak maar de helft weet, of wellicht nog minder
Maar ik hoop van harte dat de medewerker het fout heeft. En dat ik morgen de winkel uitloop met een nieuwe fold 8.
... je hebt helemaal gelijk! (Ik heb ook bij Belsimpel & release day!) Als ik een update heb, tag ik jouw meteen hehehheehPukson schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:49:
[...]
Wellicht verkeerde voor je? Haha. Ik heb het op dag van release besteld bij Belsimpel.
Ik heb dus echt vanaf morgen 2 weken vrij en gezin wilt paar nachten weg, kan je b.v. ook kiezen om bij een ophaal punt te halen als ze voor alsnog niet verstuurd hebben ?T-bone88 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:59:
[...]
Ja en overal staat ook dat de officiële releasedatum 7 augustus is. En dat is het komend weekend nog niet.
Maar ik hoop van harte dat de medewerker het fout heeft. En dat ik morgen de winkel uitloop met een nieuwe fold 8.
"Let op: levering op een alternatief adres of levering op een PostNL punt is niet mogelijk."Anduuuw schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 19:27:
[...]
Ik heb dus echt vanaf morgen 2 weken vrij en gezin wilt paar nachten weg, kan je b.v. ook kiezen om bij een ophaal punt te halen als ze voor alsnog niet verstuurd hebben ?
Dit staat wel in de voorwaarden. Dus denk het niet dat het mogelijk is. Denk ivm de handtekening die gezet moet worden voor zo'n waardevol pakket.
niels2322 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 13:35:
[...]
Ik vermoed dat hier bij Vodafone ook het addertje zit. Dat je pas 250 euro extra korting krijgt als je voor unlimited kiest. Want op de website staat dit namelijk:
De extra inruilwaarde wordt direct in de winkel voor je verrekend met de toestelprijs. Je ontvangt deze dus direct als korting. Let op: de minimale inruilwaarde dient 5 euro te zijn. Vraag de medewerker in de winkel naar de voorwaarden.
Het is inderdaad alleen bij een unlimited abbo. Ik mag overstappen en heb nu een unlimited by Odido dus voor mij is het gunstig. Vraag me wel af of ze het inruilen direct willen, of dat ik het mag doen nadat de telefoon er is
Alleen Unlimited Max is wel erg overdreven helaas, Unlimited start was prima geweest a 20-25 euro afhankelijk of je Ziggo thuis hebt.siaro schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:16:
[...]
[Afbeelding]
Het is inderdaad alleen bij een unlimited abbo. Ik mag overstappen en heb nu een unlimited by Odido dus voor mij is het gunstig. Vraag me wel af of ze het inruilen direct willen, of dat ik het mag doen nadat de telefoon er is
Edit..
Dat is een andere aanbieding gezien de tijdsduur. De aanbieding waar over gesproken wordt is maar 3 dagen. Daar staat vermeldt
In combinatie met een 2-jarig Vodafone abonnement (na trade-in via Vodafone).
Dus neem aan elk willekeurig 2 jaar abbo, zie namelijk nergens iets specifiek staan. Alleen dat er 2,50 extra korting wordt gegeven bij Unlimited abonnement
[ Voor 22% gewijzigd door Pukson op 30-07-2026 20:28 ]
Klopt, maar het zou wel erg vreemd zijn als de situatie anders zou zijn. Tenslotte zou het mij niet verbazen als ze hiermee mensen naar de winkels willen lokken. Want ga dan maar eens zeggen “nee laat maar”. KPN heeft ook alleen bij unlimited en vij de Fold 7 actie was dat ook zo. Maar, niet geschoten is altijd mis dus morgen ben ik ook om 09:00 in Eindhoven (ik werk in de stad, dus ben er zo op de fiets) en ga ik het horen van ze!Pukson schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:23:
[...]
Alleen Unlimited Max is wel erg overdreven helaas, Unlimited start was prima geweest a 20-25 euro afhankelijk of je Ziggo thuis hebt.
Edit..
Dat is een andere aanbieding gezien de tijdsduur. De aanbieding waar over gesproken wordt is maar 3 dagen. Daar staat vermeldt
In combinatie met een 2-jarig Vodafone abonnement (na trade-in via Vodafone).
Dus neem aan elk willekeurig 2 jaar abbo, zie namelijk nergens iets specifiek staan. Alleen dat er 2,50 extra korting wordt gegeven bij Unlimited abonnement
524 euro voor mijn Fold 7 1tb bij de Vodafone actie
Blijkbaar is geheugen niks waard als je het inleverd maar wel als je het moet kopenelaho schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 22:32:
Oh das ook niet veel….🥺
Letterlijk retarded van Vodafone. Kun je net zo goed een telefoon uit 2005 geven.Cyclonic schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 22:19:
524 euro voor mijn Fold 7 1tb bij de Vodafone actie
:strip_exif()/f/image/4GVPO7yZ6GF3zHgi6E1P1ehb.jpg?f=fotoalbum_large)