• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21:05
BroodjeBami schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 14:50:
[...]

Je mag kiezen. Dus 0 euro toestelbundel of max 40 euro toestelbundel per maand.
als je dan het goedoopste abonnement neemt (15 euro) + 40 euro per maand aan toestel dan zou je uitkomen op 55 euro per maand. 24 x 55 euro komt uit op 1.320. Een bizar goede deal om een telefoon te nemen die je in 2 jaar betaald zonder rente?

• Tshrr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:45
  • gratis Galaxy Watch8 40mm LTE: ca. €175 Marktplaatswaarde
Verkijk je niet op de MP waarde van die watch. Een half jaar geleden kocht ik hem voor €130 op marktplaats en nu zal er weer een stroom van aanbod komen. Ik rekende in mijn scenarios met €100, maar wellicht dat dit weer iets te conservatief is.

Overigens die watch 8 nu ingeruild voor een watch 9 voor €21,- haha

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:27
Als je inderdaad kunt verlengen (en eventueel ook nog eens Ziggo hebt) kan het zeker interessant zijn. Wel jammer dat ze geen 1TB versie hebben, maar goed, ik kan helaas pas over 2 weken verlengen 8)7

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 21:19
Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:26:
Als je inderdaad kunt verlengen (en eventueel ook nog eens Ziggo hebt) kan het zeker interessant zijn. Wel jammer dat ze geen 1TB versie hebben, maar goed, ik kan helaas pas over 2 weken verlengen 8)7
2 weken? Dan zou ik gewoon even bellen met ze.

• niels2322
Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:26:
Los van het verlengen is het sowieso goedkoper van de 1.539 die Samsung mij kon bieden.. Ik denk dat ik vrijdag maar eens langs ga in Eindhoven. Ik vind het behoorlijk wat schelen inclusief een paar GB, komt misschien nog van pas voor de kids.

• Phusebox
De vraag is natuurlijk wat de echte prijs gaat zijn, want hier gaan ze vast uit van het duurste abonnement. Op zijn minst een Unlimited abo.

• Phusebox
Lynix schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:27:
[...]

2 weken? Dan zou ik gewoon even bellen met ze.
Dat heeft weinig zin, het is wat het is.

• Dodanh
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:26
Als je een Vodafone abonnement hebt, kan je al na 4 maanden je contract openbreken, je oude contract wordt dan opgezegd en je zit weer twee jaar vast:

https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next

Zo kan je eigenlijk ieder jaar upgraden.

• Lynix
Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:33:
[...]

Dat heeft weinig zin, het is wat het is.
Geprobeerd? Dit zulk dingen krijg je vaak wel voor elkaar hoor.
Dodanh schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:34:
Als je een Vodafone abonnement hebt, kan je al na 4 maanden je contract openbreken, je oude contract wordt dan opgezegd en je zit weer twee jaar vast:

https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next

Zo kan je eigenlijk ieder jaar upgraden.
Kan bij KPN ook vrijwel altijd. Chill is dat.

[ Voor 51% gewijzigd door Lynix op 29-07-2026 15:35 ]

• Phusebox
Lynix schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:34:
[...]

Geprobeerd? Dit zulk dingen krijg je vaak wel voor elkaar hoor.

[...]

Kan bij KPN ook vrijwel altijd. Chill is dat.
Waar moet ik dat proberen, bij mijn huidige provider? Ben is daarin niet echt heel meewerkend.
Maar ik geloof ook niet dat die korting bij elk abonnement even hoog is, dus dit zal wel best case scenario zijn met een heel duur abonnement. Nergens zetten ze dat echt duidelijk neer.

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 29-07-2026 15:40 ]

• niels2322
Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:33:
De vraag is natuurlijk wat de echte prijs gaat zijn, want hier gaan ze vast uit van het duurste abonnement. Op zijn minst een Unlimited abo.
Op de huidige website verandert de prijs niet als je naar het goedkoopste abonnement gaat, ik denk dat dat dus wel mee valt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mvdfrWC9GJN4tXiKJsre6gg-b9E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IwL8rIiEFdd15uegGfHJ53Ya.png?f=fotoalbum_large

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:38:
[...]

Waar moet ik dat proberen, bij mijn huidige provider? Ben is daarin niet echt heel meewerkend.
Maar ik geloof ook niet dat die korting bij elk abonnement even hoog is, dus dit zal wel best case scenario zijn met een heel duur abonnement. Nergens zetten ze dat echt duidelijk neer.
Voor iemand die al 25+ posts heeft gewijd aan hoe zuur die is dat 'ie niet gepre-ordered heeft doe je wel weinig moeite om het alsnog voor elkaar te krijgen.. ff een chat starten kan altijd hé ;)

Status is hier inmiddels gegaan van ''Verzending aangevraagd'' naar ''Voorbereiding van de verzending'' 8)

Import the third world, become the third world

• Phusebox
London schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 16:00:
[...]

Voor iemand die al 25+ posts heeft gewijd aan hoe zuur die is dat 'ie niet gepre-ordered heeft doe je wel weinig moeite om het alsnog voor elkaar te krijgen.. ff een chat starten kan altijd hé ;)

Status is hier inmiddels gegaan van ''Verzending aangevraagd'' naar ''Voorbereiding van de verzending'' 8)
Dan moet ik opzeggen, en de resterende maanden betalen, maar dat moet schriftelijk en is niet geregeld voor vrijdag. En weekend kan ik niet.

Het moet zo zijn, les voor mezelf (ik betwijfel het).

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 29-07-2026 16:04 ]

• Phusebox
Hmm, in mijn Samsung account staan opeens 3 orders voor een Fold 8. Allemaal met de status "in behandeling".

[ Voor 40% gewijzigd door Phusebox op 29-07-2026 16:49 ]

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:52
Hoe werkt dat met het inruilen? Neem aan dat je niet je telefoon in de winkel moet achterlaten. Maar kan het niet vinden op de website.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:20
T-bone88 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:02:
[...]

Hoe werkt dat met het inruilen? Neem aan dat je niet je telefoon in de winkel moet achterlaten. Maar kan het niet vinden op de website.
In het verleden kan ik mij heugen dat ik toen naar de winkel in Utrecht ben geweest. Gezellig maar upset druk! En ja ik moest direct mijn telefoon inleveren, wel was de nieuwe Fold toen op voorraad en kreeg je meteen mee.

Wachten duurt toch wel lang zeg als je stiekem van 30/7 uitging haha. Wordt dan toch denk ik de officiële release datum wachten bij Belsimpel

• Lynix
Pukson schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:17:
[...]

In het verleden kan ik mij heugen dat ik toen naar de winkel in Utrecht ben geweest. Gezellig maar upset druk! En ja ik moest direct mijn telefoon inleveren, wel was de nieuwe Fold toen op voorraad en kreeg je meteen mee.

Wachten duurt toch wel lang zeg als je stiekem van 30/7 uitging haha. Wordt dan toch denk ik de officiële release datum wachten bij Belsimpel
Bij Samsung zelf ook. Mijne staat nog op "Verzending aangevraagd" voor 4 aug.
Vandaag mijn S26U ingepakt en geretourneerd. Dus, tijdelijk weer met de Pixel 10 Pro :'(

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:52
Pukson schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:17:
[...]

Maar dat is toch super onhandig om al je gegevens over te moeten zetten in een winkel?

• mwessels
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 21:11
Phyrro schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:03:
Net ook de knoop doorgehakt voor een Fold 8 256GB icm verlenging bij KPN, géén coupons gebruikt:
  • Adviesprijs: €1.999
  • Toestelkorting bij verlenging: -€415 → €1.584
  • Telefonische korting op abonnementskosten: -€7 p/m × 24 = -€168
  • Inruil Pixel 8 128gb: -€535, waarvan €425 inruilbonus
  • gratis Galaxy Watch8 40mm LTE: ca. €175 Marktplaatswaarde
  • gratis JBL Flip 7: ca. €80 Marktplaatswaarde
Totaal aan korting/inruil/cadeauwaarde: ca. €1.373

Netto effectieve betaalprijs: circa €626

Watch-voorwaarden: Fold8 met tweejarig KPN-abonnement, gekocht uiterlijk 30 juli, zolang voorraad strekt. Persoonlijke code moest vooraf zijn aangevraagd via MijnKPN > Voor Jou. Claim uiterlijk 31 augustus.
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/26-0104

JBL-voorwaarden: deelnemend Benelux-model bij deelnemende winkel, apart claimen bij Samsung. Aankoop t/m 6 augustus, registratie t/m 6 oktober.
https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/V4D2GFTMTCTUD

De €7 per maand abo-korting is telefonisch toegekend en lijkt maatwerk, dus niet gegarandeerd. Bellen loont blijkbaar wel.
Ik heb gisteren m'n abonnement verlengd via de kpn site, maar niet de code vooraf aangevraagd via mijn kpn. Heb ik nog recht op de watch 8 denk je?

• Tshrr
mwessels schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:51:
[...]

Ik heb gisteren m'n abonnement verlengd via de kpn site, maar niet de code vooraf aangevraagd via mijn kpn. Heb ik nog recht op de watch 8 denk je?
Lijkt me wel. De code is volgens mij te claimen tot a.s. vrijdag.

De code voer je niet in tijdens het bestelproces maar achteraf, als je het toestel al hebt.

• mwessels
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 21:11
Tshrr schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 19:02:
[...]

Lijkt me wel. De code is volgens mij te claimen tot a.s. vrijdag.

De code voer je niet in tijdens het bestelproces maar achteraf, als je het toestel al hebt.
Het is al gelukt. :)

[ Voor 9% gewijzigd door mwessels op 29-07-2026 19:07 ]

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:28

DON PAPA

Tweaker-fan

Phusebox schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 17:31:
Ik heb het nog geprobeerd maar krijg de prijs niet meer naar een acceptabel niveau. Die 1036 met inruil (S25U 1TB) was echt de bodem.
De UNFOLD26 code werkt weer, ik heb je ook nog een HN7 code gestuurd via pb, hopelijk kom je nu wel weer op het juiste bedrag voor aankoop

[ Voor 17% gewijzigd door DON PAPA op 29-07-2026 19:39 ]

• Phusebox
DON PAPA schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 19:29:
[...]

De UNFOLD26 code werkt weer, ik heb je ook nog een HN7 code gestuurd via pb, hopelijk kom je nu wel weer op het juiste bedrag voor aankoop
Bedankt maar bedrag blijft evengoed 150 euro hoger dan ik had. :(

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 20:23
DON PAPA schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 19:29:
[...]

Die unfold26 is dit keer een farce. De prijs is letterlijk meer dan 200 euro duurder lol. Nu 1260, ik betaalde 1045

• Tshrr
Techkeizer schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 20:19:
[...]

Die unfold26 is dit keer een farce. De prijs is letterlijk meer dan 200 euro duurder lol. Nu 1260, ik betaalde 1045
Grappig, ik kom juist €50,- goedkoper uit (maar niet goedkoper dan via KPN)

• Phusebox
Techkeizer schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 20:19:
[...]

Komt denk ik omdat ze de korting op meer opslag hebben stopgezet, waardoor wellicht het 256GB model wel goedkoper kan uitvallen maar de rest niet.

In tegenstelling tot hun mail waarin stond dat het members voordeel tot 6 augustus geldig was.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste