Vandaag vgm alleen nogLynix schreef op zondag 26 juli 2026 @ 17:55:
Tot wanneer zijn al die korting acties zoals UNFOLD26 geldig?
Is vandaag wel nog de tripple reward points?
Weet iemand hoe het zit met de inruilactie en de extra korting van 100 euro. Wordt een kapotte telefoon ook geaccepteerd met extra inruilvergoeding van 0 euro maar dal wel de extra 100 euro?
Ja maar niet alle telefoons, ze hebben een selectie gemaakt.ownz123 schreef op zondag 26 juli 2026 @ 22:07:
Weet iemand hoe het zit met de inruilactie en de extra korting van 100 euro. Wordt een kapotte telefoon ook geaccepteerd met extra inruilvergoeding van 0 euro maar dal wel de extra 100 euro?
Die werkte tot en met gisteren. Dat is wel zuur. Misschien komt er nog iets.ken schreef op zondag 26 juli 2026 @ 23:39:
Wil ik net bestellen, werkt UNFOLD26 niet meer….
Ze hebben tegen mij gezegd dat de extra inruil verdubbeld zou gaan worden vanaf vandaag. Blijft evengoed duurder dan met UNFOLD26...
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 27-07-2026 07:56 ]
failure is the only option
Unfold2026 werkte inderdaad t/m gisteren, de andere preorder-acties van Samsung gelden t/m 6 augustus, omdat vanaf 7 augustus de toestellen geleverd worden en de pre-order dus voorbij is.
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Levering is vanaf 3 augustus toch?Of-Aaargh schreef op maandag 27 juli 2026 @ 07:07:
Unfold2026 werkte inderdaad t/m gisteren, de andere preorder-acties van Samsung gelden t/m 6 augustus, omdat vanaf 7 augustus de toestellen geleverd worden en de pre-order dus voorbij is.
Dacht het wel. Alleen hoor ik ook weer signalen over levering vanaf donderdag. We gaan het zien.
Voor mobiel.nl geldt dat de uitlevering gepland staat op 4 augustus
Toch wel spijt nu dat ik het niet heb gedaan. 🥲
Zie nu wat meer echte of uitgebreide reviews verschijnen en beantwoord wat vragen die afgelopen weekend toch open bleven. Blijf van mening dat verticale social content nog altijd beter is op een candybar.
Zie nu wat meer echte of uitgebreide reviews verschijnen en beantwoord wat vragen die afgelopen weekend toch open bleven. Blijf van mening dat verticale social content nog altijd beter is op een candybar.
[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 27-07-2026 12:18 ]
Als ik twee telefoons had, had ik het 100% gedaan. Zelfs nu heb ik het gedaan en mijn s25 ultra ingeruild haha. Was gewoon benieuwd naar iets nieuws.Phusebox schreef op maandag 27 juli 2026 @ 12:09:
Er zal nog wel een actie komen. Misschien deze week of anders na september met de nieuwe Snapdragon chip die deze weer goedkoper maakt.
Zit je bij ING? Ik kom via ING op vergelijkbare prijzen als de Samsung early bird code + UNFOLD26.Phusebox schreef op maandag 27 juli 2026 @ 12:09:
Ik heb geen ING.Fer10 schreef op maandag 27 juli 2026 @ 12:55:
[...]
Zit je bij ING? Ik kom via ING op vergelijkbare prijzen als de Samsung early bird code + UNFOLD26.
Tja besluiteloosheid. Story of my life.Techkeizer schreef op maandag 27 juli 2026 @ 12:54:
[...]
Als ik twee telefoons had, had ik het 100% gedaan. Zelfs nu heb ik het gedaan en mijn s25 ultra ingeruild haha. Was gewoon benieuwd naar iets nieuws.
Er zal nog wel een actie komen. Misschien deze week of anders na september met de nieuwe Snapdragon chip die deze weer goedkoper maakt.
Via ING goedkoper dan met samsung early bird code + UNFOLD26?Fer10 schreef op maandag 27 juli 2026 @ 12:55:
[...]
Zit je bij ING? Ik kom via ING op vergelijkbare prijzen als de Samsung early bird code + UNFOLD26.
Ik kwam 7 euro goedkoper uit bij ING met de code die je daar voor 500 punten kan aanschaffen dan Samsung met UNFOLD en Early Bird inderdaad.tottianovic schreef op maandag 27 juli 2026 @ 13:02:
[...]
Via ING goedkoper dan met samsung early bird code + UNFOLD26?
Kan ik dan nog steeds mijn samsung reward points inzetten via daar?Fer10 schreef op maandag 27 juli 2026 @ 13:07:
[...]
Ik kwam 7 euro goedkoper uit bij ING met de code die je daar voor 500 punten kan aanschaffen dan Samsung met UNFOLD en Early Bird inderdaad.
Doorgaans komt er geen betere actie dan op launch. Beste is je verlies slikken en volgend jaar wel direct bestellen als de nieuwe uitkomt.Techkeizer schreef op maandag 27 juli 2026 @ 12:54:
[...]
Als ik twee telefoons had, had ik het 100% gedaan. Zelfs nu heb ik het gedaan en mijn s25 ultra ingeruild haha. Was gewoon benieuwd naar iets nieuws.
Even getest, via ING portaal zie ik geen Samsung rewards points betaaloptie. Dat kan dus niet.tottianovic schreef op maandag 27 juli 2026 @ 13:12:
[...]
Kan ik dan nog steeds mijn samsung reward points inzetten via daar?
Meestal is de telefoon goedkoper dan de pre-order bonus na een maand of 4. Kijk eens naar de S26 Ultra. Die is er nu vanaf 925,-AMDLegion schreef op maandag 27 juli 2026 @ 13:18:
[...]
Doorgaans komt er geen betere actie dan op launch. Beste is je verlies slikken en volgend jaar wel direct bestellen als de nieuwe uitkomt.
De normale S lijn gaat iets beter in de aanbieding maar ook die was op release voor 650-700 te koop als je slim was met launch cashback/abbo-downgrades. En normaal gesproken released de S lijn iets eerder, dit keer in Maart was uitzonderlijk laat. Wie weet dat ze dit keer wel gewoon in Januari/Februari uitkomen met de nieuwe.Lynix schreef op maandag 27 juli 2026 @ 13:23:
[...]
Meestal is de telefoon goedkoper dan de pre-order bonus na een maand of 4. Kijk eens naar de S26 Ultra. Die is er nu vanaf 925,-
Ik betaal liever niet meer voor een telefoon maanden later dan dat die op release was.
Ik heb tijdens de release mijn best gedaan met codes maar kwam niet onder de 1000. Voordeel wat de S line up had was de double storage deal. Dat was tof!AMDLegion schreef op maandag 27 juli 2026 @ 13:37:
[...]
De normale S lijn gaat iets beter in de aanbieding maar ook die was op release voor 650-700 te koop als je slim was met launch cashback/abbo-downgrades. En normaal gesproken released de S lijn iets eerder, dit keer in Maart was uitzonderlijk laat. Wie weet dat ze dit keer wel gewoon in Januari/Februari uitkomen met de nieuwe.
Ik betaal liever niet meer voor een telefoon maanden later dan dat die op release was.
Wat het laatste betreft heb je volkomen gelijk natuurlijk maar laten we niet het FOMO gehalte een boost geven en het idee op te wekken dat de prijzen nooit zo zakken als tijdens de pre-order bonussen.
Sommige acties lopen nog tot 6 augustus (extra inruilvoordeel en pre-registratievoordeel). De acties voor geheugenupgrade en earlybird-aanbieding zijn inderdaad vanaf vandaag vervallen. Omdat voor zover ik weet uitlevering pas gebeurt na afloop van de preregistratie ging ik ervan uit dat pas vanaf 7 augustus uitgeleverd wordt. Andere keren was de eerste uitlevering ook vanaf vrijdag. Maar nu zie ik inderdaad dat er staat vanaf volgende week maandag.
Geheugenupgrade zou volgens hun marketing mail ook tot 6 augustus duren.Of-Aaargh schreef op maandag 27 juli 2026 @ 13:48:
Sommige acties lopen nog tot 6 augustus (extra inruilvoordeel en pre-registratievoordeel). De acties voor geheugenupgrade en earlybird-aanbieding zijn inderdaad vanaf vandaag vervallen. Omdat voor zover ik weet uitlevering pas gebeurt na afloop van de preregistratie ging ik ervan uit dat pas vanaf 7 augustus uitgeleverd wordt. Andere keren was de eerste uitlevering ook vanaf vrijdag. Maar nu zie ik inderdaad dat er staat vanaf volgende week maandag.
Helaas is die FOMO terecht, juist die FOMO is waarom Samsung zulke goede launch discounts heeft. Elke enthusiast besteld nu direct bij release omdat ze weten dat ze toch geen betere deal gaan krijgen, zelfs niet als de volgende uit komt. Enige plek waar de oude dan goedkoop is is op Marktplaats maar nieuw is Samsung altijd beter geprijsd bij release waardoor je telkens de nieuwe blijft kopen ipv het model van vorig jaar.Lynix schreef op maandag 27 juli 2026 @ 13:40:
[...]
Ik heb tijdens de release mijn best gedaan met codes maar kwam niet onder de 1000. Voordeel wat de S line up had was de double storage deal. Dat was tof!
Wat het laatste betreft heb je volkomen gelijk natuurlijk maar laten we niet het FOMO gehalte een boost geven en het idee op te wekken dat de prijzen nooit zo zakken als tijdens de pre-order bonussen.
En ja als je alleen Samsung's eigen winkel gebruikt heb je niet altijd de beste deal. Ik vergelijk eigenlijk altijd bij release, Samsung's eigen store, Belsimpel, MobielNL en de lokale Samsung Experience Store deal en Vodafone store deal. Niet altijd is de ene elk jaar het goedkoopst, is altijd even een onderzoekje.
Dit keer de Fold 8 voor 911EUR met abbo gedaan ( en zelfs met 2 jaar abbo kosten erbij kom ik onder de prijs uit van losse Samsung deals in dit topic op de Fold 8 256GB ).
Eigenlijk altijd met abbo bestellen, of je nou een abbo nodig hebt of niet. Heel soms is losse koop beter geprijsd maar meestal moet je een abbo doen.
Welke abonnement heb je gekozen om je fold8 aan te schaffen? Odido? Hoeveel data en belminuten en hoeveel betaal je per maand?AMDLegion schreef op maandag 27 juli 2026 @ 13:53:
[...]
Helaas is die FOMO terecht, juist die FOMO is waarom Samsung zulke goede launch discounts heeft. Elke enthusiast besteld nu direct bij release omdat ze weten dat ze toch geen betere deal gaan krijgen, zelfs niet als de volgende uit komt. Enige plek waar de oude dan goedkoop is is op Marktplaats maar nieuw is Samsung altijd beter geprijsd bij release waardoor je telkens de nieuwe blijft kopen ipv het model van vorig jaar.
En ja als je alleen Samsung's eigen winkel gebruikt heb je niet altijd de beste deal. Ik vergelijk eigenlijk altijd bij release, Samsung's eigen store, Belsimpel, MobielNL en de lokale Samsung Experience Store deal en Vodafone store deal. Niet altijd is de ene elk jaar het goedkoopst, is altijd even een onderzoekje.
Dit keer de Fold 8 voor 911EUR met abbo gedaan ( en zelfs met 2 jaar abbo kosten erbij kom ik onder de prijs uit van losse Samsung deals in dit topic op de Fold 8 256GB ).
Eigenlijk altijd met abbo bestellen, of je nou een abbo nodig hebt of niet. Heel soms is losse koop beter geprijsd maar meestal moet je een abbo doen.
Heb anders nergens een goede prijs mer abonnement kunnen vinden. Allemaal ruim duurder dan Samsung.AMDLegion schreef op maandag 27 juli 2026 @ 13:53:
[...]
Helaas is die FOMO terecht, juist die FOMO is waarom Samsung zulke goede launch discounts heeft. Elke enthusiast besteld nu direct bij release omdat ze weten dat ze toch geen betere deal gaan krijgen, zelfs niet als de volgende uit komt. Enige plek waar de oude dan goedkoop is is op Marktplaats maar nieuw is Samsung altijd beter geprijsd bij release waardoor je telkens de nieuwe blijft kopen ipv het model van vorig jaar.
Ach ja, balen. Had ik maar gewoon moeten bestellen. Wachten op de Fold 9 dan maar.
Voor een deel. Ze maken er een ingewikkeld potje van:Phusebox schreef op maandag 27 juli 2026 @ 13:51:
[...]
Geheugenupgrade zou volgens hun marketing mail ook tot 6 augustus duren.
"Upgrade je opslag en bespaar tot €400. Ontvang 1TB voor de prijs van 512GB of €200 voordeel op de 256GB en 512GB versies".
Kleine lettertjes:
"Actieperiode: 22-07-2026 t/m 26-07-2026. €400 opslagvoordeel is alleen geldig bij aankoop van het 1TB model. Voordeel vergeleken met de door Samsung geadviseerde verkoopprijs. Bij aankoop van het 256GB of 512GB model geldt €200 Membersvoordeel. Het Membersvoordeel loopt t/m 06-08-2026"
Odido via mobiel.nl
1 jaar abbo (incl Odido korting) €12,50
Inruil korting €100 (ouwe gare kapotte mobiel, waarde €0)
Voucher code €200
Onder de streep €1131 + €150 voor jaartje abo
Fold 8 - 256Gb
1 jaar abbo (incl Odido korting) €12,50
Inruil korting €100 (ouwe gare kapotte mobiel, waarde €0)
Voucher code €200
Onder de streep €1131 + €150 voor jaartje abo
Fold 8 - 256Gb
[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 27-07-2026 14:10 ]
Zojuist bericht gehad van Belsimpel gezien de leverdatum was veranderd van 30/7 naar onbekend.
Wat betreft de leverdatum: hierbij moeten wij ons houden aan de officiele releasedatum die Samsung aanhoudt. Dit betekent dat je uit kunt gaan van een leverdatum van 4 augustus.
Op de site zelf staat wel nog 2-4 werkdagen levertijd
Wat betreft de leverdatum: hierbij moeten wij ons houden aan de officiele releasedatum die Samsung aanhoudt. Dit betekent dat je uit kunt gaan van een leverdatum van 4 augustus.
[ Voor 9% gewijzigd door Pukson op 27-07-2026 15:18 ]
Ik had aanvankelijk gekocht bij Samsung: Fold 8, 256gb, inruil Flip 6 (€415), UNFOLD26 en persoonlijke code voor €1074.Phusebox schreef op maandag 27 juli 2026 @ 14:04:
[...]
Heb anders nergens een goede prijs mer abonnement kunnen vinden. Allemaal ruim duurder dan Samsung.
Ach ja, balen. Had ik maar gewoon moeten bestellen. Wachten op de Fold 9 dan maar.
Die gecanceld en bij kpn besteld. Daar betaalde ik €15 p.m. en ga naar €24 voor 1 jaar. Dus €7 extra x12 maanden.
Toestel los €1590, inruil Flip (€800) = €790+€84. Als het goed is ook nog een JBL Flip 7 cadeau (zou mooi zijn, reken er verder niet op).
Detail is wel dat de hogere aanschafprijs voor mij gunstig is omdat ik eea bruto/netto kan verrekenen. Maar ook zonder dit is KPN voor mij goedkoper. Als je voor 2 jaar kiest krijg je ook nog een watch cadeau.
Bij KPN zelf, toestel inruilen?Tshrr schreef op maandag 27 juli 2026 @ 15:35:
[...]
Ik had aanvankelijk gekocht bij Samsung: Fold 8, 256gb, inruil Flip 6 (€415), UNFOLD26 en persoonlijke code voor €1074.
Die gecanceld en bij kpn besteld. Daar betaalde ik €15 p.m. en ga naar €24 voor 1 jaar. Dus €7 extra x12 maanden.
Toestel los €1590, inruil Flip (€800) = €790+€84. Als het goed is ook nog een JBL Flip 7 cadeau (zou mooi zijn, reken er verder niet op).
Detail is wel dat de hogere aanschafprijs voor mij gunstig is omdat ik eea bruto/netto kan verrekenen. Maar ook zonder dit is KPN voor mij goedkoper. Als je voor 2 jaar kiest krijg je ook nog een watch cadeau.
Ach ja. Ik moet maar wachten tot volgend jaar dan.
Via het bedrijf waar ze mee samenwerken, maar ja, bij KPN. Actie loopt nog steeds dus wachten tot volgend jaar hoeft niet, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.Phusebox schreef op maandag 27 juli 2026 @ 15:46:
[...]
Bij KPN zelf, toestel inruilen?
Ach ja. Ik moet maar wachten tot volgend jaar dan.
Zelf ook hard getwijfeld. Vooral omdat ik het totaal niet nodig heb, maar onder de streep kon ik het mezelf verantwoorden 😇
edit: typo
Enigszins jaloers
Maar het feit dat je niet draadloos kan laden in de Tesla is voor mij wel echt een huge downgrade.
Komt bij mij 1782 euro uit na inruil S25U 1TB.Tshrr schreef op maandag 27 juli 2026 @ 15:53:
[...]
Via het bedrijf waar ze mee samenwerken, maar ja, bij KPN. Actie loopt nog steeds dus wachten tot volgend jaar hoeft niet, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.
Zelf ook hard getwijfeld. Vooral omdat ik het totaal niet nodig heb, maar onder de streep kon ik het mezelf verantwoorden 😇
[Afbeelding]edit: typo
Ná inruil?!Phusebox schreef op maandag 27 juli 2026 @ 16:00:
[...]
Komt bij mij 1782 euro uit na inruil S25U 1TB.
De inruil staat niet direct op de factuur. Je krijgt meer dan €1000 terug voor de S25U...uitgaande van 'als nieuw'.
De inruil wordt dus niet direct verrekend met het te betalen bedrag maar is een separaat proces. Daarom voor mij ook gunstig in bruto/netto verrekening.
Abonnementsprijs moet daar natuurlijk wel nog aan toegevoegd worden voor x12 of x24 maanden.
[ Voor 17% gewijzigd door Tshrr op 27-07-2026 16:16 ]
Bij mij staat alleen 584, niks extra inruil.Tshrr schreef op maandag 27 juli 2026 @ 16:11:
[...]
Ná inruil?!
De inruil staat niet direct op de factuur. Je krijgt meer dan €1000 terug voor de S25U...uitgaande van 'als nieuw'.
De inruil wordt dus niet direct verrekend met het te betalen bedrag maar is een separaat proces. Daarom voor mij ook gunstig in bruto/netto verrekening.
Abonnementsprijs moet daar natuurlijk wel nog aan toegevoegd worden voor x12 of x24 maanden.
[Afbeelding]
De extra inruil is alleen op de unlimited abonnementen. En volgens mij nog €72 extra bij de hoogste.Phusebox schreef op maandag 27 juli 2026 @ 16:17:
[...]
Bij mij staat alleen 584, niks extra inruil.
Maar goed KPN heeft ook geen 1TB versie en Samsung heeft tegen mij gelogen dat vanaf vandaag alleen de 50 euro early bird verviel maar je wel dubbele extra inruilwaarde kreeg.
Had ik maar gewoon moeten bestellen. Nu zit ik me al de hele dag te ergeren.
[ Voor 44% gewijzigd door Phusebox op 27-07-2026 16:37 ]
Belsimpel en dan Fold 8 256GB icm Odido abbo kwam ik op een toestel prijs van 1049 euro na aftrek 200 euro en 100 euro inruilbonus
Via ING: 1629 fold 8 256gb. Met inruil en bonus 1129 euro.
Lastig… wil graag een fold telefoon en kom van iPhone. Maar ik verwacht dat deze veel duurder gaat zijn dan de 1129 deal…
Lastig… wil graag een fold telefoon en kom van iPhone. Maar ik verwacht dat deze veel duurder gaat zijn dan de 1129 deal…
Welke telefoon heb je ingeruild?thekingmatt3 schreef op maandag 27 juli 2026 @ 16:57:
Dat had je natuurlijk kunnen weten, beetje stom.. sowieso had je de telefoon gewoon kunnen retourneren als je het niets had gevonden. Samsung introductie kortingen zijn ongeëvenaardPhusebox schreef op maandag 27 juli 2026 @ 16:23:
Maar goed KPN heeft ook geen 1TB versie en Samsung heeft tegen mij gelogen dat vanaf vandaag alleen de 50 euro early bird verviel maar je wel dubbele extra inruilwaarde kreeg.
[Afbeelding]
Ik vond de retourvoorwaarden nogal dodgy.London schreef op maandag 27 juli 2026 @ 17:03:
[...]
Dat had je natuurlijk kunnen weten, beetje stom.. sowieso had je de telefoon gewoon kunnen retourneren als je het niets had gevonden. Samsung introductie kortingen zijn ongeëvenaard
Het wertk wel, er moet alleen een spacer oid tussen, dit moet al jaren bij de flip, 1x 3d laten printen en dan werkt het gewoon (deze heb ik al jaren in gebruik voor de flip4-6: https://www.thingiverse.com/thing:4978402).Lynix schreef op maandag 27 juli 2026 @ 15:55:
Enigszins jaloersMaar het feit dat je niet draadloos kan laden in de Tesla is voor mij wel echt een huge downgrade.
Even wachten tot iemand het juiste 3d ontwerp met de juiste hoogte e.d. heeft gemaakt dus!
[ Voor 9% gewijzigd door Sanny1987 op 27-07-2026 17:14 ]
-
[ Voor 99% gewijzigd door Sanny1987 op 27-07-2026 17:11 ]
Thanks, Ik ga het wel proberen niet geschoten is zowiezo miss. Al moet je de factuur uploaden en daar staat Belsimpel telefoon en eronder Odido. Al levert Belsimpel soms batches van mix grijs, mix eu. who knows!ParaWM schreef op zondag 26 juli 2026 @ 11:30:
Dikke kans dat Odido dan geen NL/Benelux EAN + IMEI code heeft. Ik heb daar vorig jaar een hoop gezeur over gehad. BEIDE moeten conform zijn. Quote van de communicatie met de klantenservice van Samsung toen:
Jij ook via Belsimpel? Er staat nu bij nieuwe orders 5 - 7 werkdagen, mijn huidige bestelling is nog levering onbekend overigens. Zou goed uitkomen va 4 augustus, krijg ruzie thuis want we willen op vakantie en zoeken naar last minutes xDPukson schreef op maandag 27 juli 2026 @ 15:13:
Zojuist bericht gehad van Belsimpel gezien de leverdatum was veranderd van 30/7 naar onbekend.
Dat is AI-Tax, kunnen ze bij Samsung niks aan doen.Henkdepotvis schreef op maandag 27 juli 2026 @ 17:43:
[Afbeelding]
Ah joh maar 12.000 euro. Wat een koopje!
Same. Dien het ook gewoon in en zie het wel.Anduuuw schreef op maandag 27 juli 2026 @ 17:37:
[...]
Jij ook via Belsimpel? Er staat nu bij nieuwe orders 5 - 7 werkdagen, mijn huidige bestelling is nog levering onbekend overigens. Zou goed uitkomen va 4 augustus, krijg ruzie thuis want we willen op vakantie en zoeken naar last minutes xD
Heb op dag van release besteld bij Belsimpel, hier stond eerst levering 30/7 alleen dit is sinds vandaag weg. Nu staat er niks meer, had volgens mij hier ook gelezen dat er een keer stond dat door een samenwerking Belsimpel snel kan leveren. Zie nu ook nog 2-4 dagen staan
Ik wacht het af, dit is een oud screenshot waar het stond.
Fold begint voor mij op 1500 euro. Heb je de kortingscode toegepast die je in de ING shop voor 500 punten kan 'kopen'?thekingmatt3 schreef op maandag 27 juli 2026 @ 16:57:
Jep! Vreemd dan… die bij mij begint bij 1699 en dan de tweede code als kortingscode gebruiken die je hebt gehadFer10 schreef op maandag 27 juli 2026 @ 18:15:
[...]
Fold begint voor mij op 1500 euro. Heb je de kortingscode toegepast die je in de ING shop voor 500 punten kan 'kopen'?
Bij Mobiel.nl en Belsimpel is het grotendeels nog werkende allemaal; ze zijn 4 of 5 tientjes duurder geworden. Op Mobiel.nl werkt SAMSUNGLIVE niet meer, maar de gewone codes die je kreeg bij inschrijving werken hier nog allemaal bij beide. Bijvoorbeeld een Flip8 op beide websites rond de 555/560,- zonder inruil. Met 1 jaar Odido a 180,-. Als je iets fatsoenlijk op MP kan zetten, nog steeds voor weinig een nieuwe flip.
Sinterklaas wil bier !
Bij kpn nog dezelfde prijs als bij de eerste release day.ParaWM schreef op maandag 27 juli 2026 @ 20:15:
Bij Mobiel.nl en Belsimpel is het grotendeels nog werkende allemaal; ze zijn 4 of 5 tientjes duurder geworden. Op Mobiel.nl werkt SAMSUNGLIVE niet meer, maar de gewone codes die je kreeg bij inschrijving werken hier nog allemaal bij beide. Bijvoorbeeld een Flip8 op beide websites rond de 555/560,- zonder inruil. Met 1 jaar Odido a 180,-. Als je iets fatsoenlijk op MP kan zetten, nog steeds voor weinig een nieuwe flip.
2-4 werkdagen vindt ik interessanter. Stiekem hoop ik het toch deze week te ontvangenHenkdepotvis schreef op maandag 27 juli 2026 @ 17:43:
[Afbeelding]
Ah joh maar 12.000 euro. Wat een koopje!
Welke andere, ik heb enkel codes ontvangen die tot en met gisteren werkte.ParaWM schreef op maandag 27 juli 2026 @ 20:15:
Ik had volgens mij bij de P9PF ook een pre order, kreeg het 1-2 dagen nadat mensen die het vanuit google store hadden besteld. Ben ook benieuwd, zou wel ideaal zijn want begin augustus wilt het gezin weg xDPukson schreef op maandag 27 juli 2026 @ 21:46:
[...]
2-4 werkdagen vindt ik interessanter. Stiekem hoop ik het toch deze week te ontvangenlange tijd geleden dat ik zo benieuwd ben. Bewust niet bekeken in de winkel om mezelf echt dat wauw te gunnen
Ah hier doelde ik op!Pukson schreef op maandag 27 juli 2026 @ 17:54:
[...]
Same. Dien het ook gewoon in en zie het wel.
Heb op dag van release besteld bij Belsimpel, hier stond eerst levering 30/7 alleen dit is sinds vandaag weg. Nu staat er niks meer, had volgens mij hier ook gelezen dat er een keer stond dat door een samenwerking Belsimpel snel kan leveren. Zie nu ook nog 2-4 dagen staan
Ik wacht het af, dit is een oud screenshot waar het stond.[Afbeelding]
Wat deed de code Samsunglive dan bij MobielNL?ParaWM schreef op maandag 27 juli 2026 @ 20:15:
Ik had me voorgenomen om niet meer dan 1000 euro kwijt te willen zijn voor de Fold 8. En dat is me bij Samsung bij verre na niet gelukt, maar bij KPN wel. Bij KPN heb ik een betere deal gekregen voor de Fold 8 dan bij Samsung zelf. Members shop, gewone shop, student store, codes via de ING-actie, allemaal duurder dan KPN. Weliswaar bij verlenging van mijn abonnement, maar dat zou ik toch sowieso wel blijven houden.London schreef op maandag 27 juli 2026 @ 17:03:
[...]
Dat had je natuurlijk kunnen weten, beetje stom.. sowieso had je de telefoon gewoon kunnen retourneren als je het niets had gevonden. Samsung introductie kortingen zijn ongeëvenaard
Goedkoopste deal met inruil van mijn S25 Edge bij Samsung met pre-order codes: 999,75; Netto met 300 euro verkoopverlies inruiltelefoon: 1299,75.
KPN met inruilbonus S25 Edge: 790,-. Netto met verkoopverlies inruiltelefoon 1090,-. Plus gratis Watch 8 die ik ook nog wel kan verkopen voor 125 euro of zo.
Als iemand dit nodig heeft kan ik wel voor je uitprinten in PETG, verzending is uiteraard voor jouw, volgens mij zijn de kosten verwaarloosbaar dus help graagSanny1987 schreef op maandag 27 juli 2026 @ 17:11:
[...]
Het wertk wel, er moet alleen een spacer oid tussen, dit moet al jaren bij de flip, 1x 3d laten printen en dan werkt het gewoon (deze heb ik al jaren in gebruik voor de flip4-6: https://www.thingiverse.com/thing:4978402).
Even wachten tot iemand het juiste 3d ontwerp met de juiste hoogte e.d. heeft gemaakt dus!
Abnormaal astronomische hoge prijzen, hou mijn S25 voorlopig nog wel jaartuhh of wat
Je vergeet de maandelijkse abonnements kosten van ongvr 35 euro 2 jaar lang. Voor t zelfde abonnement qua data en belminuten betaal je nu met simyo, BEN of lebara 3 euro per maand en dan krijg je ook nog eens cashback enzo.Of-Aaargh schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 07:09:
[...]
Ik had me voorgenomen om niet meer dan 1000 euro kwijt te willen zijn voor de Fold 8. En dat is me bij Samsung bij verre na niet gelukt, maar bij KPN wel. Bij KPN heb ik een betere deal gekregen voor de Fold 8 dan bij Samsung zelf. Members shop, gewone shop, student store, codes via de ING-actie, allemaal duurder dan KPN. Weliswaar bij verlenging van mijn abonnement, maar dat zou ik toch sowieso wel blijven houden.
Goedkoopste deal met inruil van mijn S25 Edge bij Samsung met pre-order codes: 999,75; Netto met 300 euro verkoopverlies inruiltelefoon: 1299,75.
KPN met inruilbonus S25 Edge: 790,-. Netto met verkoopverlies inruiltelefoon 1090,-. Plus gratis Watch 8 die ik ook nog wel kan verkopen voor 125 euro of zo.
Die 35 euro x 24 vergeet je erbij op te tellen. Dan is het toestel 840 duurder opeens.
Ik zie op Reddit al meerdere mensen klagen dat de leverdatum, met name voor de exclusieve online kleur nu op 2 oktober staat 
Kan best nog eens de 1e echte populaire fold worden heb ik het idee.
[ Voor 21% gewijzigd door Lynix op 28-07-2026 13:29 ]
Niet helemaal waar, als je volle snelheid onbeperkt wilt heb je alleen maar KPN, Vodafone en Odidotottianovic schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:23:
[...]
Je vergeet de maandelijkse abonnements kosten van ongvr 35 euro 2 jaar lang. Voor t zelfde abonnement qua data en belminuten betaal je nu met simyo, BEN of lebara 3 euro per maand en dan krijg je ook nog eens cashback enzo.
Die 35 euro x 24 vergeet je erbij op te tellen. Dan is het toestel 840 duurder opeens.
Momenteel nog geen verschuiving, maar wanneer dat gebeurt annuleer ik de boel. Zat sowieso op 50/50 qua Besluit.Lynix schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:29:
Ik zie op Reddit al meerdere mensen klagen dat de leverdatum, met name voor de exclusieve online kleur nu op 2 oktober staat
Dat was ook het geval met de Fold7.Lynix schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:29:
Ik heb het nog geprobeerd maar krijg de prijs niet meer naar een acceptabel niveau. Die 1036 met inruil (S25U 1TB) was echt de bodem.
Tot de Fold9 dan maar en veel plezier alvast.
Hoeveel scheelt het nu dan? Wel benieuwd naar!Phusebox schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 17:31:
Ik heb het nog geprobeerd maar krijg de prijs niet meer naar een acceptabel niveau. Die 1036 met inruil (S25U 1TB) was echt de bodem.
Ik zou dat leergeld noemen en dat ding alsnog halen
Nee, dat kan ik nu niet meer. Zolang als het product te koop gaat zijn en niet meer op of onder die prijs komt kan ik er niet meer voor betalen.Lynix schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 17:44:
[...]
Ik zou dat leergeld noemen en dat ding alsnog halen
Die 1036 was al op het randje van wat ik het waard vond. In feite ca. 1800 gezien de waarde van wat ik inruil.
Dus een HN code + UNFOLD26 code + inruil komt nu niet meer op hetzelfde uit?Phusebox schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 17:31:
Nope. Omdat de geheugen korting is vervallen. Terwijl in de mail staat voor members tot 6 augstin00 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 17:46:
[...]
Dus een HN code + UNFOLD26 code + inruil komt nu niet meer op hetzelfde uit?
[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 28-07-2026 17:47 ]
HN + NOA kortingscode geeft meer dan UNFOLD26.
Nope. Kwam zelfs nog 100+ euro duurder uit.luckyluc100 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 18:30:
HN + NOA kortingscode geeft meer dan UNFOLD26.
Gisteren dan. Vandaag niet meer kunnen testen want ik heb geen NAO code meer.
Ik heb het ook geprobeerd via de shop via mijn werkgever, maar daar werken HN, UNFOLD26 en NCR codes niet.
[ Voor 43% gewijzigd door Phusebox op 28-07-2026 19:06 ]
Scheelde mij toch 100 euro in vergelijking met UNFOLD26 en HN7.
Als die 10% er nu af ging voor de andere korting. Maar goed ik heb zo'n code niet. Alleen een NCR en die werkt niet met HN.luckyluc100 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 19:14:
Scheelde mij toch 100 euro in vergelijking met UNFOLD26 en HN7.
Het klopt dat de KPN-actie inderdaad alleen interessant is als je KPN-klant bent of wil worden. De tijden dat je zulke kortingen kreeg met een maandelijks opzegbaar abonnement zijn helaas voorbij.tottianovic schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:23:
[...]
Je vergeet de maandelijkse abonnements kosten van ongvr 35 euro 2 jaar lang. Voor t zelfde abonnement qua data en belminuten betaal je nu met simyo, BEN of lebara 3 euro per maand en dan krijg je ook nog eens cashback enzo.
Ik heb overigens besloten te verlengen met 12 maanden, niet met 24. Dan maar zonder Watch. En ik betaal 25 euro voor een unlimited abonnement, niet 35. En als ik zou willen kan ik mijn bundel na een maand verlagen naar 15 euro. Zelfs inclusief die 190 euro voor het abonnement (1x25 plus 11x15) dat ik toch al nodig had, was KPN voor mij nog 20 euro goedkoper dan Samsung met codes. Maar het scheelt denk ik ook dat ik een goedkope Samsung inruilde, niet een Fold of Ultra. Dan maakte de hogere inruilbonus bij KPN relatief aantrekkelijker.
[ Voor 4% gewijzigd door Of-Aaargh op 29-07-2026 07:09 ]
Ja, KPN zou een optie zijn geweest als ik thuis ook KPN kon nemen, maar dat doe ik pas als ze met een Apple TV app komen voor tv kijken. Ik wil geen provider decoder. Maar goed ik kwam evengoed niet aan die lage prijzen. Betaal nu 10 euro p/m voor 35 GB dus dat vind ik wel prima.Of-Aaargh schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 07:08:
[...]
Het klopt dat de KPN-actie inderdaad alleen interessant is als je KPN-klant bent of wil worden. De tijden dat je zulke kortingen kreeg met een maandelijks opzegbaar abonnement zijn helaas voorbij.Maar aangezien ik erg tevreden ben met onze abonnementen was het voor mij persoonlijk wél interessant. Ik was sowieso nog wel een jaar bij KPN gebleven.
Ik heb overigens besloten te verlengen met 12 maanden, niet met 24. Dan maar zonder Watch. En ik betaal 25 euro voor een unlimited abonnement, niet 35. En als ik zou willen kan ik mijn bundel na een maand verlagen naar 15 euro. Zelfs inclusief die 190 euro voor het abonnement (1x25 plus 11x15) dat ik toch al nodig had, was KPN voor mij nog 20 euro goedkoper dan Samsung met codes. Maar het scheelt denk ik ook dat ik een goedkope Samsung inruilde, niet een Fold of Ultra. Dan maakte de hogere inruilbonus bij KPN relatief aantrekkelijker.
Ik heb uiteindelijk zowel de Ultra als de normale Fold 8 besteld. Beide met 1TB en Graphite als kleur. Komende van een Fold 7 wil ik eerst de form factor van de normale 8 ervaren voordat ik een keuze maak of ik de Ultra houd of de normale. De Ultra wordt op 3 augustus geleverd en de normale op 4 augustus. Op 5 augustus gaan we op vakantie naar Spanje dus echt tijd om ze daarvoor te testen heb ik niet. We zijn de 21e terug en daarmee zit ik volgens mij buiten de retour window van Samsung. Dit betekent dat ik dan óf de Ultra óf de normale weer zal verkopen. En dit stuk mag verder ook op V&A.
[ Voor 18% gewijzigd door PaT op 29-07-2026 11:41 ]
heb mijn Fold 8 Ultra toch maar geannuleerd. Het zou mn eerste fold toestel zijn, maar mis toch dat de 19.5:9 ratio scherm. hij is toch wat te smal voor het normale gebruik.
Ik zie dat mijn bestelling nog steeds op "Verzending aangevraagd" staat en dat ik hem nog kan annuleren. Vorige keer was dit binnen een uur al naar "Voorbereiding van de verzending". 27 juli besteld.
Als je op annuleren klikt zul je zien dat het niet meer lukt
Oh ik wil niet annuleren, maar vond het gek dat mijn status niet verschoven is naar voorbereiden. Maar prima, zal wel goed komen.
Moet je de overige toestel prijs in 1x betalen of gewoon in je abbonement maandelijksBroodjeBami schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 14:39:
Hier wachtte ik dus op!
https://www.vodafone.nl/aanbieding/foldables
Je mag kiezen. Dus 0 euro toestelbundel of max 40 euro toestelbundel per maand.Henkdepotvis schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 14:47:
[...]
Moet je de overige toestel prijs in 1x betalen of gewoon in je abbonement maandelijks
@Phusebox Fold back on the menu?BroodjeBami schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 14:39:
Hier wachtte ik dus op!
https://www.vodafone.nl/aanbieding/foldables
Nope. Kan niet verlengen momenteel en allee in een fysieke winkel. Lijkt ook niet echt goedkoper en je zit ook nog aan een abonnement vast van 2 jaar.
[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 29-07-2026 15:01 ]
Net ook de knoop doorgehakt voor een Fold 8 256GB icm verlenging bij KPN, géén coupons gebruikt:
Netto effectieve betaalprijs: circa €626
Watch-voorwaarden: Fold8 met tweejarig KPN-abonnement, gekocht uiterlijk 30 juli, zolang voorraad strekt. Persoonlijke code moest vooraf zijn aangevraagd via MijnKPN > Voor Jou. Claim uiterlijk 31 augustus.
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/26-0104
JBL-voorwaarden: deelnemend Benelux-model bij deelnemende winkel, apart claimen bij Samsung. Aankoop t/m 6 augustus, registratie t/m 6 oktober.
https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/V4D2GFTMTCTUD
De €7 per maand abo-korting is telefonisch toegekend en lijkt maatwerk, dus niet gegarandeerd. Bellen loont blijkbaar wel.
- Adviesprijs: €1.999
- Toestelkorting bij verlenging: -€415 → €1.584
- Telefonische korting op abonnementskosten: -€7 p/m × 24 = -€168
- Inruil Pixel 8 128gb: -€535, waarvan €425 inruilbonus
- gratis Galaxy Watch8 40mm LTE: ca. €175 Marktplaatswaarde
- gratis JBL Flip 7: ca. €80 Marktplaatswaarde
Netto effectieve betaalprijs: circa €626
Watch-voorwaarden: Fold8 met tweejarig KPN-abonnement, gekocht uiterlijk 30 juli, zolang voorraad strekt. Persoonlijke code moest vooraf zijn aangevraagd via MijnKPN > Voor Jou. Claim uiterlijk 31 augustus.
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/26-0104
JBL-voorwaarden: deelnemend Benelux-model bij deelnemende winkel, apart claimen bij Samsung. Aankoop t/m 6 augustus, registratie t/m 6 oktober.
https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/V4D2GFTMTCTUD
De €7 per maand abo-korting is telefonisch toegekend en lijkt maatwerk, dus niet gegarandeerd. Bellen loont blijkbaar wel.
:strip_exif()/f/image/pNvUFJblTLFKeD0ly87B1ec2.jpg?f=fotoalbum_large)