• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:11

muhda

Time & Space traveler

Met inruil van een oude mobiel en ING code (700 euro korting) toch maar voor de Fold 8 gegaan.
Na jaren weer Android, benieuwt hoe dat gaat.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:33

Animal_X

Rodin

ricom schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 14:37:
Ik heb nog een ING coupon over die ik niet ga gebruiken. Hopelijk kan ik er iemand blij mee maken. Zo niet dan niet ;)

Voucher code Code: FCV-GLYK-74Z5-5RXL
Pin: QN1-MYGY-DMDM-275E

Geldig tot 7 augustus 2026

Zo gebruik je ‘m?
  1. Je krijgt 2 codes in ''Mijn bestellingen''
  2. Ga naar www.samsung.com/nl/multistore/ing/
  3. De eerste code is je toegangscode waarmee je inlogt op het speciale Samsung ING-portaal
  4. Zodra je bent ingelogd, plaats dan het Samsung product in je winkelwagen
  5. De tweede code is de vouchercode die extra voordeel geeft. Deze moet je in het winkelmandje invullen.
deze doet het niet meer zie ik

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
AMDLegion schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 23:04:
[...]

Heb je al op YouTube gekeken? Want dankzij het aspect ratio lijkt die wel degelijk groter video beeld te geven dan de S26U
Ook in het echt gekeken, maar cijfers liegen niet

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 18:20
https://www.reddit.com/r/GalaxyFold/s/Cdc0G12rA0

Zie toch aanzienlijk meer scherm op de fold dan de s26u.

• Anduuuw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:10
vooral als je 4:3 kan forceren, heerlijk. Hopelijk kan deze phone langer als 3 jaar + mee, i.g. dat is de use case. Ik zie wel veel betere deals op the Earbuds 4 pro voorbij komen, ik dacht voor 120 wel een mooie deal te hebben.

• Phusebox
  • Nu online
Hmm vreemd. Of ik heb echt toevallig een rare verhouding op YouTube getest, mkbhd video, of ik ben gewoon gek aan het worden. Het leek mij echt veel kleiner naast elkaar.

Maar hier zie ik inderdaad dat het niet zo is. Ok twee minpunten weg, nog 5 over haha.

Probeer het voor mezelf maar te beredeneren dat ik het niet nodig heb en zo 1100 euro kan besparen.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 24-07-2026 07:26 ]

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:18
Phusebox schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 22:00:
Voor mij de redenen om niet een Fold 8 te nemen naast de S26 U:
- Geen zoom lens
- Verticale content bekijken is zowel dicht als open niet ideaal. Dicht erg klein en open is het ongeveer even groot als op de S26 Ultra maar dan met zwarte balken.
- Idem voor 16:9 content, ga er niet op voorruit tov van de S26 Ultra.
- Glossy cover scherm.
- Cases zijn erg bulky en zonder geen magsafe
- Typen op het cover scherm zal prima gaan maar toetsenbord blokkeert de helft van het scherm en na aftrek van task bar en status bar blijft er bar (😅) weinig over voor content als je bijvoorbeeld op GoT een reactie wil schrijven. Dat past al maar amper op de S26 Ultra.
Vanaf de S26 Ultra zijn de Fold 8 en de Fold 8 Ultra inderdaad niet echt een grote upgrade. Ja, je krijgt een groter scherm, maar daar lever je ook wat voor in, los van heel veel extra geld. Ik denk dat er niet veel mensen zijn die een vijf maanden eerder geïntroduceerd topmodel inleveren voor weer een nieuwe. En de twee telefoons allebei houden heeft ook niet veel nut, vanwege veel overlap in functionaliteit en gewicht.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• Phusebox
  • Nu online
Of-Aaargh schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 07:30:
[...]

Vanaf de S26 Ultra zijn de Fold 8 en de Fold 8 Ultra inderdaad niet echt een grote upgrade. Ja, je krijgt een groter scherm, maar daar lever je ook wat voor in, los van heel veel extra geld. Ik denk dat er niet veel mensen zijn die een vijf maanden eerder geïntroduceerd topmodel inleveren voor weer een nieuwe. En de twee telefoons allebei houden heeft ook niet veel nut, vanwege veel overlap in functionaliteit en gewicht.
Ja was vooral benieuwd of een foldable iets voor mij was maar het zijn teveel concessies voor 20% van de tijd toe een iets groter scherm en 100% van de tijd mindere camera's.

Het is dat ik dus nog een S25 Ultra 1TB in de la heb liggen. Wil altijd minimaal een backup telefoon hebben als de huidige kapot gaat en ik weer twee weken zonder zit.

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Of-Aaargh schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 07:30:
[...]

Tja het is maar net wat je ermee gaat doen. Alleen films en series? Nee dat niet inderdaad. Browsen, van zeker wel! Je krijgt veel meer informatie te zien op de folds. Denk bijvoorbeeld ook aan Excel, Word, foto’s kijken enzovoorts!

zelf ben ik geen voorstander van multitasken (te veel prikkels) maar soms kan het wel vet handig zijn als je bezig bent met bijvoorbeeld een boeking of betaling waarbij je dan meteen de info op een ander gedeelte kan laten zien. Bij de iPhone heb ik stiekem best vaak dat als ik dan swipe naar bijv een document om info op te halen, dan mijn ingevulde gegevens zijn weggehaald als ik weer terug ga naar de andere app.

• Phusebox
  • Nu online
niels2322 schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 07:50:
[...]

Tja het is maar net wat je ermee gaat doen. Alleen films en series? Nee dat niet inderdaad. Browsen, van zeker wel! Je krijgt veel meer informatie te zien op de folds. Denk bijvoorbeeld ook aan Excel, Word, foto’s kijken enzovoorts!

zelf ben ik geen voorstander van multitasken (te veel prikkels) maar soms kan het wel vet handig zijn als je bezig bent met bijvoorbeeld een boeking of betaling waarbij je dan meteen de info op een ander gedeelte kan laten zien. Bij de iPhone heb ik stiekem best vaak dat als ik dan swipe naar bijv een document om info op te halen, dan mijn ingevulde gegevens zijn weggehaald als ik weer terug ga naar de andere app.
Klopt en als je dat veel doet lijkt het me ook echt een fijne telefoon, maar ik kan net zo goed even van tab switchen. Gebruik split view ook amper op de S26 U, en als ik echt meer ruimte nodig pak ik als een echte boomer mijn laptop. 😅

Denk vooral dat typen op het kleine scherm een issue is, ondanks dat het keyboard meer ruimte in de breedte heeft. Er blijft gewoon weinig verticale ruimte over.

En voor media consumptie vind ik het wel grappig dat social media blijkbaar daar niet onder valt. Want dat is toch een stap terug.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 24-07-2026 08:18 ]

• Lynix
Split view is ook niet relaxed op de s26 ultra. Te klein scherm vind ik. Denk niet dat je dat kan vergelijken met hoe het bij de Fold zou werken.

Hoe ik het zie is dat de cover display vooral gebruikt zal worden als, even reageren op een appje of even snel een mailtje typen maar zodra je er wat anders mee doet gebruik je dus het binnenscherm.

Ik twijfel overigens nog wel tussen een S26 Ultra (925 piek bij Belsimpel) of de Fold 8.
Ben vooral benieuwd naar de batterijduur van de Fold in de praktijk. 4 a 5 uur schermtijd is hier heel normaal en ik wil geen powerbank overal mee naartoe nemen. Dat is een probleem wat ik nu ervaar met de Pixel 10 Pro. /Dikke spijt dat ik mijn S26U verkocht heb wat dat betreft :+

[ Voor 17% gewijzigd door Lynix op 24-07-2026 08:54 ]

• Phusebox
  • Nu online
Lynix schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 08:53:
Split view is ook niet relaxed op de s26 ultra. Te klein scherm vind ik. Denk niet dat je dat kan vergelijken met hoe het bij de Fold zou werken.

Hoe ik het zie is dat de cover display vooral gebruikt zal worden als, even reageren op een appje of even snel een mailtje typen maar zodra je er wat anders mee doet gebruik je dus het binnenscherm.

Ik twijfel overigens nog wel tussen een S26 Ultra (925 piek bij Belsimpel) of de Fold 8.
Ben vooral benieuwd naar de batterijduur van de Fold in de praktijk. 4 a 5 uur schermtijd is hier heel normaal en ik wil geen powerbank overal mee naartoe nemen. Dat is een probleem wat ik nu ervaar met de Pixel 10 Pro. /Dikke spijt dat ik mijn S26U verkocht heb wat dat betreft :+
Als je hem bijna altijd open moet gebruiken heeft het ook weinig zin.

Vind het lastig in te schatten omdat het compleet anders is.

• Lynix
Phusebox schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 08:55:
[...]

Als je hem bijna altijd open moet gebruiken heeft het ook weinig zin.

Vind het lastig in te schatten omdat het compleet anders is.
Ik denk dat je hem inderdaad veel open gaat gebruiken ja. Anders is het scherm wat mij betreft net te klein denk ik. Wel een veel fijner device in de broekzak dan de S26U. Daar steekt het toestel bij mij vaak een klein stukje uit en zit het alles behalve chill.

• Phusebox
  • Nu online
Lynix schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 08:56:
[...]

Ik denk dat je hem inderdaad veel open gaat gebruiken ja. Anders is het scherm wat mij betreft net te klein denk ik. Wel een veel fijner device in de broekzak dan de S26U. Daar steekt het toestel bij mij vaak een klein stukje uit en zit het alles behalve chill.
Vraag me af wat ie nog waard zou zijn bij verkoop als het tegenvalt. Moet een S25 Ultra 1TB inleveren en dan nog 1050 bijbetalen voor de 1TB variant. Of misschien toch de 512 nemen voor 200 minder.

Moet ie al tweedehands 1500 opbrengen na drie tot zes maanden wil het de gok waard zijn.

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:31
Weet iemand hier of er via de kortingscode/link van de ING nog andere kortingscodes werken? Ik heb een HN3 code met ruim 270 euro korting, maar die werkt helaas niet i.c.m. de ING code :(

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:54
En bij deze de laatste code die ik over heb. Ik sla toch even over, of zie wel over 2-3 maanden als de prijzen zakken.
HN7-C7SX-C2C5-N259

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

svdhorst schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:10:
Weet iemand hier of er via de kortingscode/link van de ING nog andere kortingscodes werken? Ik heb een HN3 code met ruim 270 euro korting, maar die werkt helaas niet i.c.m. de ING code :(
Nee, die werken niet, gewoon via Samsung zelf bestellen voor meer korting en stapelen van codes dus.

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:31
CLB schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 10:18:
[...]

Nee, die werken niet, gewoon via Samsung zelf bestellen voor meer korting en stapelen van codes dus.
Ok thanks. Helaas geeft de code die ik heb niet méér korting dan wanneer ik via de ing link bestel. En ik kan mijn HN3 code ook niet met bovenstaande HN7 code combineren

• CLB
  • Niet online

CLB

HN-codes combineren kan inderdaad nergens :)
Bestellen via Samsung zelf met 'UNFOLD26', een HN-code, eventueel inruil, eventueel Rewards-punten is het best.

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Uit interesse wat is de leverdatum bij jullie? Ervaringen met eerder leveren bijv? Hier via Belsimpel staat het op 30 juli, wel mijn bedenkingen want Samsung zelf doet volgens mij pas 3 augustus.

• Lynix
Graphite 256 gb, 10 augustus hier. @Pukson

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 17:02
Hij is zomaar 100 euro goedkoper geworden? Wow, wat een oplichters richting de eerste kopers. Nu kan ik wel een nieuwe bestelling aanmaken, maar niet dezelfde imeinummer als mijn eerste inruiltelefoon.

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:58
Techkeizer schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 11:12:
Hij is zomaar 100 euro goedkoper geworden? Wow, wat een oplichters richting de eerste kopers. Nu kan ik wel een nieuwe bestelling aanmaken, maar niet dezelfde imeinummer als mijn eerste inruiltelefoon.
hier nog steeds zelfde prijzen?

En voor de offtopic mensen, aub hier alleen over prijzen praten! Toestel praatjes graag in het andere topic..

[ Voor 14% gewijzigd door Rohit op 24-07-2026 11:14 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• Techkeizer
Rohit schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 11:13:
[...]

hier nog steeds zelfde prijzen?

En voor de offtopic mensen, aub hier alleen over prijzen praten! Toestel praatjes graag in het andere topic..
954 betaald, nu 863 euro. De 1tb is van 1150 naar 1050 gegaan. Inclusief s25 ultra 512gb inruil

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mvVpQoPpUvdiEjObmLOZJ74V0Ls=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TmAjMkdcl6muzxfhsBNVbNQL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2l-LcAcN6aDFKjlNcCSVQ_IDXAI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IaQA7LGuxlF2EY5RT3l7Zusg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 51% gewijzigd door Techkeizer op 24-07-2026 11:18 ]

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:19
Techkeizer schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 11:16:
[...]

954 betaald, nu 863 euro. De 1tb is van 1150 naar 1050 gegaan. Inclusief s25 ultra 512gb inruil

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Werkt de UNFOLD coupon nog?

Android fanboy

• Techkeizer
Ivo NL schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 11:18:
[...]

Werkt de UNFOLD coupon nog?
Ja 1x per account volgens mij

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Techkeizer schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 11:12:
Is je inruiltelefoon een Dual SIM? Je mag imei2 namelijk ook gebruiken in het inruilscherm. Net getest en dat werkt (Samsung 24+ inruil)

🪦🪦RIP Pricewatch design 19-01-2026 🪦🪦

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 15:31
Kopen bij Samsung zelf is dus eigenlijk hetzelfde als bij een provider een duur abbo kopen maar dan heb je een gratis duur abbo aangezien onderaan de streep je bij allebei rond de 1500 uit komt zonder inruil.

[ Voor 3% gewijzigd door AMDLegion op 24-07-2026 11:43 ]

• Techkeizer
stin00 schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 11:26:
[...]

Is je inruiltelefoon een Dual SIM? Je mag imei2 namelijk ook gebruiken in het inruilscherm. Net getest en dat werkt (Samsung 24+ inruil)
Thanks, het lukt.

Ik ga die andere dan gewoon weigeren aan de deur en een 1tb halen voor 1043. Letterlijk maar 90 euro duurder dan mijn eerste bestelling met 512gb. Hopelijk restocken ze mijn reward points weer terug.

[ Voor 7% gewijzigd door Techkeizer op 24-07-2026 11:49 ]

• Pukson
  • Nu online
AMDLegion schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 11:43:
Kopen bij Samsung zelf is dus eigenlijk hetzelfde als bij een provider een duur abbo kopen maar dan heb je een gratis duur abbo aangezien onderaan de streep je bij allebei rond de 1500 uit komt zonder inruil.
Abbonement bij Odido kost het toestel, de Fold 8 256GB 1124 inc inruil bonus, elk willekeurig toestel kan je inleveren. Dat is met verlenging.

Nieuw abbo kom met Odido kom ik op 1051 euro. Inruil bonus en 200 euro voucher. Bij Belsimpel. 200 euro voucher is zo aan te vragenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vPKxvteiPtKTVM2NrPXEVOjWMpQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bSO0pmDCCcfwxXYk4OuyMBni.jpg?f=fotoalbum_large

• AMDLegion
Pukson schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 11:46:
[...]

Abbonement bij Odido kost het toestel, de Fold 8 256GB 1124 inc inruil bonus, elk willekeurig toestel kan je inleveren. Dat is met verlenging.

Nieuw abbo kom met Odido kom ik op 1051 euro. Inruil bonus en 200 euro voucher. Bij Belsimpel. 200 euro voucher is zo aan te vragen[Afbeelding]
Ik bedoel dus met je gehele abbo kosten erbij, anders is het niet eerlijk vergelijken.

Ik heb net onder de 1000EUR betaald icm verlenging, maar dan wel 30EUR pm voor 20 maanden.

Met inruil van een poep toestel zit ik op 911EUR + 30 euro pm kosten voor 20 maanden

[ Voor 5% gewijzigd door AMDLegion op 24-07-2026 11:50 ]

• Pukson
  • Nu online
AMDLegion schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 11:49:
[...]

Ik bedoel dus met je gehele abbo kosten erbij, anders is het niet eerlijk vergelijken.

Ik heb net onder de 1000EUR betaald icm verlenging, maar dan wel 30EUR pm voor 20 maanden.

Met inruil van een poep toestel zit ik op 911EUR + 30 euro pm kosten voor 20 maanden
Ja oke, die snap ik. Maar als je los een toestel koopt heb je alsnog een abbonement nodig toch voor je data etc? Als je kan verlengen o.i.d. is het dus wel goedkoper.

De maandelijkse kosten maak je hoe dan ook toch. Los of icm abbo

• Phusebox
  • Nu online
Techkeizer schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 11:43:
[...]

Thanks, het lukt.

Ik ga die andere dan gewoon weigeren aan de deur en een 1tb halen voor 1043. Letterlijk maar 90 euro duurder dan mijn eerste bestelling met 512gb. Hopelijk restocken ze mijn reward points weer terug.
Waar zie je die aangepaste prijs dan?

• Techkeizer
Phusebox schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 11:58:
[...]

Waar zie je die aangepaste prijs dan?
Samsung shop

• Lynix
Techkeizer schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 11:43:
[...]

Thanks, het lukt.

Je kan ze ook mailen/appen om te annuleren toch?

• Techkeizer
Lynix schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 12:05:
[...]

Zal ik doen

• wesk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:49
Lynix schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 12:05:
[...]

Dit heb ik geprobeerd.. maar helaas ze kunnen niet annuleren. Je kan het alleen weigeren aan de deur

• Phusebox
  • Nu online
Ik heb exact dezelfde prijs als gisteren...

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:58
Ik kan me bestelling niet meer reproduceren om de prijs te vergelijken, maar ik heb 888 betaald met inruil van Fold 7 1tb.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• Lynix
wesk schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 12:14:
[...]

Dit heb ik geprobeerd.. maar helaas ze kunnen niet annuleren. Je kan het alleen weigeren aan de deur
Haha meen je dit? Wat een onzin is dat :-o

• Phusebox
  • Nu online
Beetje lame trouwens dat de hoesjes niet met de telefoon geleverd worden.

• Techkeizer
De eerste ga ik weigeren aan de deur en de tweede waar ik imeinummer 2 deed, zal ik wel accepteren.

1043 euro voor de Fold 8 Ultra 1TB met inruil s25 ultra 512gb en 75k reward points x3. In principe betaal ik nu 1700 hiervoor als ik mijn s25 ultra op 650 tweedehands schat.

• AMDLegion
Pukson schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 11:51:
[...]

Ja oke, die snap ik. Maar als je los een toestel koopt heb je alsnog een abbonement nodig toch voor je data etc? Als je kan verlengen o.i.d. is het dus wel goedkoper.

De maandelijkse kosten maak je hoe dan ook toch. Los of icm abbo
Zeker weten. Maar ik bedoel dus eigenlijk dat de provider deal zo goed is in vergelijking met losse koop bij Samsung dat je het zelfs kan doen als je nog niet mag verlengen want je krijgt eigenlijk het abbo gratis als je de totale kosten na 2 jaar met abbo naast de losse aankoop bij Samsung naast elkaar legt.

• Phusebox
  • Nu online
Wtf. Ik heb hem in mijn mandje, ga afrekenen en zodra ik in het ideal scherm zit is het 150 euro duurder...

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:36
KPN heeft ook dit jaar weer de allerbeste inruildeal voor mijn Flip 7. Daar kopen zou de Flip 8 op zo'n 200,- komen. Het is verleidelijk, maar ik sla denk ik een jaartje over. Er is veel te weinig verbetering tussen de twee Flips.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:08
Geekess schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 12:55:
KPN heeft ook dit jaar weer de allerbeste inruildeal voor mijn Flip 7. Daar kopen zou de Flip 8 op zo'n 200,- komen. Het is verleidelijk, maar ik sla denk ik een jaartje over. Er is veel te weinig verbetering tussen de twee Flips.
Bedenk je dat dit de laatste flip van Samsung zal zijn. Dan moet je een ander merk nemen. Dat is ook de reden waarom er zo weinig is veranderd.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Phusebox
  • Nu online
Nog een keer alle stappen gedaan en wederom zodra ik bij mijn Rabobank app kom is het bedrag 150 euro duurder. Ze willen gewoon niet dat ik er 1 koop :D

• Brennanzatox
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 14:29
Phusebox schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 13:05:
Nog een keer alle stappen gedaan en wederom zodra ik bij mijn Rabobank app kom is het bedrag 150 euro duurder. Ze willen gewoon niet dat ik er 1 koop :D
Nee inderdaad, je twijfelde teveel :)

• Lynix
Brennanzatox schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 13:09:
[...]

Nee inderdaad, je twijfelde teveel :)
Ik twijfelde ook teveel. Pre-ordered met het idee als ik mij bedenk annuleer ik wel. Kom ik er nu achter dat je niet meer kan annuleren :+ Meant to be.

[ Voor 3% gewijzigd door Lynix op 24-07-2026 13:11 ]

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:36
Klopt, hoorde ook dat het waarschijnlijk de laatste flip van samsung is, en dat maakt dat ik het ook lastig vind om niet te kopen. Ik kijk ook naar de motorola razr, maar die heeft geen goede deals voor mij.
Van de andere kant, ik kan hem altijd volgend jaar kopen :-D

• Phusebox
  • Nu online
Kan iemand via privé bericht eens zo'n link delen waarmee UNFOLD26 wel nog werkt? Want daar ligt het blijkbaar aan dat ik steeds bij afrekenen meer moet betalen.

• CLB
  • Niet online

CLB

Heeft daar niks mee te maken, meer met of je ingelogd bent of niet, of je incognito browset of niet enzovoort.
Ook of je al besteld hebt op dat account / computer (IP-adres misschien) of niet. Hier werkt het nog gewoon :)
Samsung Galaxy Z Fold 8 - Samsungshop

[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 24-07-2026 13:39 ]

• Phusebox
  • Nu online
CLB schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 13:37:
Heeft daar niks mee te maken, meer met of je ingelogd bent of niet, of je incognito browset of niet enzovoort.
Ook of je al besteld hebt op dat account / computer (IP-adres misschien) of niet. Hier werkt het nog gewoon :)
[Afbeelding: Samsung Galaxy Z Fold 8 - Samsungshop]
Ok dan maar als gast bestellen. Thanks.
Kleur ga toch maar voor "graphite, durf groen niet aan haha. Lastig matchen met een case, en transparante cases vind ik altijd lelijk en niet fijn aanvoelen.

• Lynix
@Phusebox Toch wel voor de Fold dus? Welke leverdatum krijg jij?

• Phusebox
  • Nu online
Lynix schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 13:48:
@Phusebox Toch wel voor de Fold dus? Welke leverdatum krijg jij?
3 augustus. Maar heb momenteel weer buyers remorse haha. Dus misschien annuleer ik hem nog wel. Of retourneer ik hem na testen.

• Lynix
Phusebox schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 13:49:
[...]

3 augustus. Maar heb momenteel weer buyers remorse haha. Dus misschien annuleer ik hem nog wel. Of retourneer ik hem na testen.
Annuleren schijnt niet te kunnen een uur na bestellen. Dan weet je dat :+

• Phusebox
  • Nu online
Lynix schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 13:51:
[...]

Gelukkig was ik nog binnen het uur 🥲

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Lynix schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 13:51:
[...]

Even bellen en dan annuleren. Was zo gebeurd, heb mijn geld al terug. Prima service van Samsung!

• Lynix
Ah top! Goed om te horen, ik ga er nog even over nadenken. Beetje een impuls/FOMO aankoop :D

• Phusebox
  • Nu online
Lynix schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 15:09:
Ah top! Goed om te horen, ik ga er nog even over nadenken. Beetje een impuls/FOMO aankoop :D
Same here. Ik zie wel degelijk een use case maar anderzijds even door mijn galerij gegaan, en zeker 1/3e zijn tele of super tele foto's. En ik gebruik het veel want heb 300 GB aan foto's en video's.

Deze gasten maken wel gave beelden maar zijn dan ook pros.

• BroodjeBami
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:47
Voor de Vodafone winkel deal liefhebbers onder ons; ik heb net even met de klantenservice gebeld en toen heeft een aardige mevrouw voor mij speciaal naar de winkel gebeld om te checken of er een speciale actie gaat zijn. De medewerker van de fysieke winkel gaf door dat volgend weekend (volgende week, niet deze week) 'iets' gaat gebeuren met de nieuwe Samsung foldables, maar kon nog geen details kwijt over hoe en wat.

Voor mij genoeg reden om het nog even af te wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door BroodjeBami op 24-07-2026 15:31 ]

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:21
Ik heb mijn bestelling voor de Flip 8 geannuleerd ik twijfelde teveel over de kwetsbaarheid van het scherm en vind toch dat dit toestel het niet helemaal is voor mij bij nader inzien. Ik ben nu voor de Samsung S26 Ultra gegaan. Dat lijkt me een veilige keuze aangezien ik mijn s25 ultra met heel veel plezier heb gebruikt. Veel plezier allemaal met jullie nieuwe Fold toestel!

• MischaBoender
  • Laatst online: 17:23
Actie van Belsimpel:
Bestel je uiterlijk 26 juli aanstaande; dan ontvang je tijdelijk een Samsung Galaxy Watch6 Classic 43mm LTE Zwart t.w.v. €469,- cadeau én een festival cadeaukaart ter waarden van €75,-.

Dit is bovenop de korting op je toestel die kan oplopen tot €1.079.-!
Code: SAMSUNGLIVE

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:01

ParaWM

Pro Prutser

BroodjeBami schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 15:26:
Voor de Vodafone winkel deal liefhebbers onder ons; ik heb net even met de klantenservice gebeld en toen heeft een aardige mevrouw voor mij speciaal naar de winkel gebeld om te checken of er een speciale actie gaat zijn. De medewerker van de fysieke winkel gaf door dat volgend weekend (volgende week, niet deze week) 'iets' gaat gebeuren met de nieuwe Samsung foldables, maar kon nog geen details kwijt over hoe en wat.

Voor mij genoeg reden om het nog even af te wachten.
Gelet op de timing in 2024 en 2025 verwacht ik de aankondiging deze di/woe en de winkel actie dan op de vrijdag erna (31/7). Twijfel heel erg om te wachten of niet. Weten we wanneer de Belsimpel en Mobiel.nl acties aflopen? Mobiel.nl lijkt tot en met deze zondag slechts.

[ Voor 37% gewijzigd door ParaWM op 24-07-2026 17:33 ]

Sinterklaas wil bier !

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:15
Wat kan je verwachten van zon vodafone winkel actie? Ben ook nog aan het twijfelen,
Pagina: 1 2 3 4 Laatste