• DeLongie
  • Registratie: November 2025
  • Nu online
franssie schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 20:04:
[...]

Even bellen (als ze een telefoonnummer hebben) of iemand laten langs lopen?
“Probleem” is een beetje dat ik hem bestel op een manier die hier niet bespoken mag worden.. Heb bij afhalen dan niet zo’n zin in vragen zegmaar 🤫

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

DeLongie schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 20:20:
[...]

“Probleem” is een beetje dat ik hem bestel op een manier die hier niet bespoken mag worden.. Heb bij afhalen dan niet zo’n zin in vragen zegmaar 🤫
dan moet je wachten en hopen. Wat had je anders verwacht.

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• DeLongie
  • Registratie: November 2025
  • Nu online
franssie schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 20:35:
[...]

dan moet je wachten en hopen. Wat had je anders verwacht.
Wat ik verwacht/gehoopt had is dat het artikel net als bij MM, CB, Bol en Amazon hooguit een paar dagen levertijd heeft..

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:10
DeLongie schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 19:40:
Iets anders; wie weet hoe het kan je een product (in dit geval dus de MacBook Neo) direct kan ophalen in de Apple Store maar als je voor de optie verzenden kiest het 3 weken duurt?
Tsja dat is niet moeilijk. De Apple Stores hebben eigen voorraden. En helaas doen die Stores zelf niet aan verzendingen, die komen uit een ander centraal magazijn. Dus als een winkel voorraad heeft maar dat magazijn niet dan is de enige optie om langs zo'n winkel gaan (of iemand die het daar voor je kan ophalen langs laten gaan).

• crunchytail
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4vnbyeh9Dm2euv2Sx_Du54kl0aQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Mamh4Gy553VrfNLCNKpKXin.jpg?f=fotoalbum_large v.l.n.r. Air 2015 > Neo > Air 2026

Het kan snel gaan... :D Had de Neo gekocht en ben er buitengewoon tevreden over! Tot ik de 'Coolblue deal' voor de Air niet kon weerstaan.

De Neo gaat op zoek naar een nieuwe eigenaar. Kan het model nu in ieder geval blind adviseren aan familie/vrienden!

[ Voor 197% gewijzigd door crunchytail op 28-03-2026 21:44 ]

• DeNachtwacht
Weet je zeker dat je geen Coolblue belletje krijgt? Las ergens dat ze wel contact gingen opzoeken geloof ik...

• crunchytail
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:23
DeNachtwacht schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 22:34:
Weet je zeker dat je geen Coolblue belletje krijgt? Las ergens dat ze wel contact gingen opzoeken geloof ik...
Gaan ze niet doen. Die operatie gaat ze meer geld kosten dan nu het geval is. Ze hebben vandaag zelfs nog (geheel bewust - met medeweten van de klantenservice) diverse Air's meegegeven aan afhalers in de winkels. :)

Klanten blij + aandacht in de media. Prima PR.

[ Voor 39% gewijzigd door crunchytail op 28-03-2026 23:25 ]

• DeNachtwacht
kijk dat is fijn. Net wat ik paar pagina’s geleden al schreef met dit bedrag is het inderdaad een grijs gebied wat een rechter ervan zou zeggen, het is bijna too good to be true, maar zou op zich een introductie aanbieding oid geweest kunnen zijn. Dus kortom; fijn voor alle geluksvogels die hem hebben kunnen bestellen!
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste