• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:44

4POX

Everybody is wired

De Neo wil niet sneller laden dan 30 watt. Anker (als voorbeeld) heeft een hele kleine lader die 30 watt kan leveren. Mooi klein om mee te nemen. (iets met Prime en goedkoop tot middennacht. Maar ik wil geen reclame maken)

Thuis maakt het niet zoveel uit wat ik gebruik. Een 10 watt lader werkt. Maar ook de 65 watt lader die ik heb.

AKA Rinkel weblog

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:40
4POX schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 18:12:
De Neo wil niet sneller laden dan 30 watt. Anker (als voorbeeld) heeft een hele kleine lader die 30 watt kan leveren. Mooi klein om mee te nemen. (iets met Prime en goedkoop tot middennacht. Maar ik wil geen reclame maken)

Thuis maakt het niet zoveel uit wat ik gebruik. Een 10 watt lader werkt. Maar ook de 65 watt lader die ik heb.
Is dit de 511 van Anker?

• vdr01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:13

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Excuses, ik heb opladers en powerbanks door elkaar zitten gooien wat mijn bericht waardeloos maakt. Vandaar verwijderd. Sorry.

[ Voor 55% gewijzigd door vdr01 op 12-09-2026 14:02 ]

GT7 ID: ONYX_PdeG69

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
vdr01 schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 14:00:
[...]

Ik durft het u niet te zeggen, sorry daarvoor. Maar ik heb wel interesse in het onderwerp. Daarom 1 vraag en 1 opmerking voor Tweakers die beter thuis zijn in deze materie.

Vraag: kun je ook PD (PowerDelivery) gebruiken op een 30W. lader?

Opmerking: Als je de 30W. lader alleen gebruikt voor de Neo geen probleem. Wil je ook andere apparatuur met de hoogst mogelijke snelheid laden kun je beter een lader kiezen die wat hoger kan dan 30W. Klopt mijn stelling of is het BS?
Ik zou zelf sowieso een dual usb c lader kopen, die van Google kwam als beste uit de Tweakers test en nog goedkoop ook. Ik heb hem zelf ook gehaald.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:30

Exirion

Gadgetfetisjist

iMode schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 14:02:
Ik zou zelf sowieso een dual usb c lader kopen, die van Google kwam als beste uit de Tweakers test en nog goedkoop ook. Ik heb hem zelf ook gehaald.
Een stuk goedkoper en ook prima: https://www.ikea.com/nl/n...er-snel-opladen-80574438/

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• iMode
  • Nu online
Die van Google heeft iets speciaals, kijk / lees de tweakers test maar eens.
iMode schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 14:35:
[...]

Die van Google heeft iets speciaals, kijk / lees de tweakers test maar eens.
Het is zeker een interessante, maar wat er in die review óók vermeld wordt, is dat het een koopje is voor €25. Inmiddels is hij op z'n goedkoopst helaas €40, wat hem toch een stuk minder aantrekkelijk maakt, ik ben ook beniewd of hij die excellent award nog steeds zou krijgen. Wat dat betreft is de ándere Great Value uit die test veel meer aan te raden nu aangezien die nog steeds rond de €28 hangt en óók diezelfde AVS waar jij het over hebt ondersteunt.

Bovendien krijgt die van Ikea wel degelijk een great value award en met €13 is het verschil met een €40 van die Google lader echt wel fors.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Ja. Handig reisformaat. En tijdens Prime of andere FOMO-dagen rond de 14 euro.

AKA Rinkel weblog

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15-09 10:05
Hallo medetweakers, misschien kunnen jullie me helpen.

Mijn MacBook Neo heeft waterschade opgelopen. De geschatte reparatiekosten van Apple bedroegen € 700,- dus heb ik maar een nieuwe gekocht. Maar goed, nu zit ik wel een levenloze MacBook Neo waarvan het moederbord vloeistofschade heeft opgelopen. Mijn vraag is dus eigenlijk, of jullie een mogelijkheid zien om de laptop goedkoper te laten repareren ergens, of moet ik hem misschien als defect verkopen?

Vind het ook maar zonde om hem te laten verstoffen

• iMode
  • Nu online
de Foarsitter schreef op maandag 14 september 2026 @ 08:45:

Mijn MacBook Neo heeft waterschade opgelopen. De geschatte reparatiekosten van Apple bedroegen € 700,- dus heb ik maar een nieuwe gekocht. Maar goed, nu zit ik wel een levenloze MacBook Neo waarvan het moederbord vloeistofschade heeft opgelopen. Mijn vraag is dus eigenlijk, of jullie een mogelijkheid zien om de laptop goedkoper te laten repareren ergens, of moet ik hem misschien als defect verkopen?

Je hebt nu al een nieuwe gekocht? Lekker zo verkopen dan.

• AMDLegion

Dit keer wel AppleCare+ gekocht?

• de Foarsitter
AMDLegion schreef op maandag 14 september 2026 @ 09:08:
[...]

Dit keer wel AppleCare+ gekocht?
Dit keer?

Nee, geen AppleCare+, wel verzekerd obv de inboedelverzekering

• AMDLegion
de Foarsitter schreef op maandag 14 september 2026 @ 09:36:
[...]

Dit keer?

Nee, geen AppleCare+, wel verzekerd obv de inboedelverzekering
Heeft die inboedel vorige keer wel uitgekeerd voor waterschade aan je eerste neo?

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online

Je hebt al genoeg geld uitgegeven door een nieuwe te kopen. Je weet nog niet of er wat te redden valt. Mocht je toch afzien van een reparatie, dan rekenen de meeste partijen daar onderzoekskosten voor.

Zet 'm hier op Tweakers of desnoods op Marktplaats voor een redelijke prijs en zie dat dan als korting op je nieuwe Neo. ;)

Have you tried turning it off and on again?

• de Foarsitter
AMDLegion schreef op maandag 14 september 2026 @ 10:26:
[...]

Heeft die inboedel vorige keer wel uitgekeerd voor waterschade aan je eerste neo?
Ja, met aftrek van een eigen risico

• AMDLegion
de Foarsitter schreef op maandag 14 september 2026 @ 11:30:
[...]

Ja, met aftrek van een eigen risico
Ah oke super! Altijd fijn om inboedelverzekering succesverhalen aan te horen :) Was je eigen risico hoger dan 100EUR?

• de Foarsitter
AMDLegion schreef op maandag 14 september 2026 @ 11:35:
[...]

Ah oke super! Altijd fijn om inboedelverzekering succesverhalen aan te horen :) Was je eigen risico hoger dan 100EUR?
Nee, 100 euro!

• AMDLegion
ASR of ASN dan gok ik ;) Zat zelf net even te kijken bij inboedelverzekeringen haha.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Kan je nu een NEO maken met verschillende kleuren?

AKA Rinkel weblog

• franssie
  • Laatst online: 00:02

franssie

Save the albatross

4POX schreef op maandag 14 september 2026 @ 17:20:
[...]

Two-Tone - nice <3

edit : Helaas nog geen rode neo :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J1L2SZcH2q_Y2GGgTwDL25fAlaY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1TJikWiYp4hbgPJQPC5tXzLW.png?f=user_large

[ Voor 35% gewijzigd door franssie op 14-09-2026 17:27 ]

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen

• de Foarsitter
4POX schreef op maandag 14 september 2026 @ 17:20:
[...]

Hahaha ja. De Neo met waterschade is blauw. Had dringend een nieuwe nodig (scriptie) en de enige op voorraad was geel :+

• franssie
  • Laatst online: 00:02

franssie

Save the albatross

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D9TtjU3n0UXoq5PtmJV9tue5_pM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6hS7QxHgql6LMnyWQME3jna8.png?f=fotoalbum_large

ook een leuke combi

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste