@
franssie zoals met elke genderdiscussie is zo'n instap mac natuurlijk niet per sé mannelijk of vrouwelijk omdat er natuurlijk ook mannelijke vrouwen zijn en vrouwelijke mannen, maar je kan toch wel zeggen dat over het algemeen mannen meer met tech hebben en dus ook vaker voor de duurdere / nieuwste modellen laptops willen gaan. Net zoals ik mijn hand er voor in het vuur durf te steken dat het leeuwendeel van de mensen op GoT mannen zijn. Of dat (is gewoon een
feit, geen mening) vrouwen over het algemeen de basis iphone kiezen en mannen eerder de pro.
Kortom tuurlijk is het wel wat stereotyperend maar over het algemeen kun je best voorspellen dat dit een device is dat sneller door vrouwen wordt gekocht omdat er nu eenmaal minder vrouwen zijn die interesse hebben in de nieuwste M5 met 128GB DDR en 2TB SSD. Ik voel de woke aanval alweer komen dus alvast weer even een grote disclaimer; nee, ik ben niet rechts, nee, ik ben niet tegen gelijkheid tussen man en vrouw maar juist enorm vóór. Maar ik krijg er ook gewoon best jeuk van als ik zie dat mensen direct in een hoek wordt geduwd als ze zeggen dat mannen gemiddeld nu eenmaal meer met bepaalde tech hebben (of andere vergelijkbare dingen), maar niemand ooit klaagt of opmerkingen maakt als iemand iets zegt als dat vrouwen nu eenmaal vaker een libelle lezen (of andere dingen die vrouwen gemiddeld genomen nu eenmaal vaker feitelijk doen/kopen/willen).
Maar laten we alsjeblieft deze discussie hier verder laten want het is totaal offtopic en bovendien, zoals gezegd: ik ben zelf ook wel in de markt voor dit apparaatje dus het levende bewijs dat niet alleen vrouwen dit apparaat gaan kopen

.
[
Voor 11% gewijzigd door
DeNachtwacht op 04-03-2026 23:27
]