Bougies zien er normaal uit, rijk lopen doet hij niet. Hij walmt ook niet.
De standaard tests uit het boekje heb ik (als voormalig monteur) al wel gedaan, uiteraard. Als eerste

Evengoed dank voor alle suggesties.
Ondertussen lijkt het erop dat ook de nieuwe brandstofpomp nu dood is. Verder dan een *lklik* komt de pomp niet, geen brandstofdruk en als ik de multimeter erbij pak en weerstand meet kom ik op maximaal 1.3Ohm waar 4-10 binnen spec zit.
De motor is inmiddels geschorst en ik ga er eens rustig over nadenken. In de huidige staat brengt hij natuurlijk geen zak op dus de afweging is nu ofwel een lelijke (maar goed werkende) Div900 erbij te kopen en die te slachten voor reparatie van mijn motor, of sloop in eigen beheer en verkoop van de onderdelen. Zonde, heel erg zonde. Bijna 25 jaar oud, 70k op de teller (weinig voor zo'n toerbuffel), set verse Road6 eronder, in nette staat voor zijn leeftijd. Maar ik ben ook niet voornemens om er geld in te steken voor ik 100% zeker weet welk stuk elektrisch rommel kapot is waardoor nu al 2 brandstofpompen dood zijn
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.