Wat grappig, ik gooi net de route van donderdag erin, en je krijgt best wel wat leuke info terug, ook voorspelling van de ondergrond en de staat ervan ivm regen. Als ik kijk naar wat hij zegt over de ondergrond is dat behoorlijk accuraatBommes schreef op maandag 11 mei 2026 @ 21:52:
Voor de (motor)reizigers onder ons een linkje:
https://adventurecompanion.app/
Een gebruiker op het motorforum heeft die site gemaakt.
Je kunt er in (nu nog) 5 tools gpx routes inladen, de tools hebben allen verschillende doelen.
Er is er eentje om te bepalen of je op de ingeladen route veel modder tegen zult komenLeuk voor onze TET (Bingo!!!) rijders.
Er is een tool om je tankstops te plannen met de ingeladen GPX. Je kunt je rijbereik op je tank in geven en je krijgt op de GPX gewoon voorgestelde tankstops te zien. Fijn als je een beperkt bereik hebt.
Of eentje waarbij je alle kastelen, ruïnes, natuur monumenten of anders sinds rond om je route te zien krijgt en er dus niet per ongeluk voor bij sjeest. Inclusief de wiki links en dergelijke.
Ook nog eentje om overnachtingsstops op campings in te plannen onderweg.
Ik ben geen IT'er, dus of het heel moeilijk maken is, geen idee?? Maar dat doet er ook niet toe, ik vond het tof en iets toevoegen aan de voorpret en gemak van je reizen en routes maken.
Trouwens hij leest de TET NL gpx best wel goed! ook lekker per sectie, zou echt goud zijn als je daar nog kon editten en exporten.
:strip_exif()/f/image/7ZSGQZ2xwyCV8D2IxaoZDS1J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fJ3AwTcxb1v291WwKoMLQDqn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/l4ZPiolu6mcZ7SCyzkSudAw9.jpg?f=fotoalbum_large)