• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:58

charrel

Cortisol4life..

Destruction schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 23:14:
[...]

Tsja, ik kan in die context wel iets gaan zeggen over je kin bij een evt. crash, maar zeker op de terugweg doet je kin toch al pijn van het tegen de grond stuiteren door de prijzen tegenwoordig :P

* Destruction heeft tegenwoordig een systeemhelm, op de PS zit de klep vaak niet dicht. Op de motor meestal wel.
Reden dat ik nu ook een jet helm heb, die heb ik tenminste altijd dicht. De systeem helm had ik 9 van de 10 keer opgeklapt staan :+

Mooie voor de discussie wat is veiliger >:)

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:44
Wat is dit een bijzonder topic zeg. Hoe kunnen mensen blijven doordrammen? Sorry hoor, maar stop aub met jullie ongevraagde meningen. Bedankt dat jullie mijn enthousiasme proberen onderuit te halen, maar dat gaat jullie helaas niet lukken. Ik zal ook geen enkele vraag meer stellen in dit topic. Hoe vaak heb ik wel niet aangegeven geen behoefte te hebben aan telkens een terugkerende opmerking? Ik wens jullie allemaal een fijne avond.

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:49

A13X

Dude

Ongevraagde meningen op een internet forum, wat gek dat verwacht je toch niet 8)7

Awesome

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:13
A13X schreef op zondag 10 mei 2026 @ 20:13:
Ongevraagde meningen op een internet forum, wat gek dat verwacht je toch niet 8)7
En zeker op Tweakers niet /3

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:37
LankHoar schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 20:01:
[...]

Dank voor het delen van je ervaring! Wat een avontuur zeg. Ik heb er echt zin in, maar heb nog geen succes met het vinden van een motor. Nu bij twee websites een aanvraag ingediend maar nog 0 reactie. Wil dat wel graag binnen een week ofzo rond hebben, want anders ga ik niet een week langer in India blijven als ik toch geen bike heb :+

Goede tip qua weg vragen, "nee" zeggen werkt toch even net wat anders in die cultuur.

Qua eten ga ik inderdaad alleen iets dat gekookt is naar binnen werken, niets wat rauw is. Ook als het gewassen is in drinkwater van hun dan is er nog een bestaand risico voor ons westerlingen :)

Je zegt dat je zelf alles zou regelen de volgende keer. Waar zou je een motor weg halen?
Ik denk rechtstreeks

www.royalenfield.com/in/en/rentals/

Heb me er nog niet zo in verdiept, nog genoeg andere landen die ik ook wil bezoeken dat india voorlopig nog niet aan de beurt is ;)

@jeroenathome mooi klote, en je motor gejat en je vakantie naar de klote.

Motor terugvinden is 1 maar is die ook schadevrij...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9kNZ9zXD7DmJ-79JcoCcAlIGjQs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/06Qn6oNvsTUINBxyYLCuhAPG.jpg?f=fotoalbum_large

Vrijdag naar Zeeland gereden en tentje opgezet, zaterdag de zeelandiarun gereden en vandaag weer terug. Toch lekker gereden en alles ging helemaal prima binnenkort dus ook maar weer eens solo gaan rijden.

[ Voor 28% gewijzigd door harley op 10-05-2026 21:37 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:10

Herman

FP ProMod
turkeyhakan schreef op zondag 10 mei 2026 @ 14:14:
[...]

Ik heb een nek bevestiging gekocht van DJI! Vanavond maar gelijk proberen :-) (...)
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rUblhsCymBT0bFFW9t-qWthUO78=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/CB9iiw753pT3g8Gu3yeukXpo.jpg?f=user_large

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:49

A13X

Dude

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/26u0kzQcgszQXuSYWgSiPLsDkL4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/COJnjeSmego98zw0y6uz8aFH.png?f=user_large

BINGO!

Awesome

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:10

Herman

FP ProMod
Kan die bingokaart inmiddels ook op de bingokaart? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m1Hwtg6K6jSgjinAl_wZrJLPE7g=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ln0i8P4VEY6d6AbZM6Tv5bjh.jpg?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Herman op 10-05-2026 21:10 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:05
Ik kende ze ook niet, ik heb het ook opgezocht. Maar als ik de plaatjes zie, dan heb ik liever een borstharnas waar een camera op zit, denk ik. Maar goed, dat ben ik; dat is natuurlijk geen advies.

Voor het komende hemelvaartweekend zijn de weersvoorspellingen samengevat: vochtig en frisjes.

Maar, de problemen bij Tomtom lijken voor mij persoonlijk wel voorbij te zijn. Er wordt een backup teruggezet van 1 mei.
Ik heb een aantal spookroutes in mijn account gehad: delen van tracks die er opeens als route in stonden. Ik werk niet met routes, dus die waren heel snel gevonden. Alle POI's behalve mijn thuisadres waren ook weg; inmiddels zijn deze ook terug.

Alsnog denk ik wel dat ik woensdag via USB de gewenste routes op de tomtom zet, en voorlopig even zonder internet rijd. ;)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Volgens mij haat mijn vrouw mij en stuurt ze aan op een scheiding.
Zeg schat, wat vind je van deze R1200GS?
Ja die ziet er wel goed uit.
Waarom koop je die niet?

* Chevy454 vraagt zich af waarom mijn vrouw nu weer dit voorstel doet.

Maargoed, ik moet nu de BMW F800GT verkopen om plaats te maken voor die BMW R1200GS te financieren want die is dus gekocht :+

[ Voor 6% gewijzigd door Chevy454 op 10-05-2026 21:28 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Scheiding én een 1200GS? Mazzelaar :)
Pagina: 1 ... 32 33 Laatste