YouTube: Drenthe Tenere 700
Soms kan je je niet helemaal inhouden, is dat stuk bij Den Ham waar je over het spoor kan springen...
Soms kan je je niet helemaal inhouden, is dat stuk bij Den Ham waar je over het spoor kan springen...
:strip_exif()/f/image/uKP1GzPr0Sd0U3Rk7Zj0kCxq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n8f3SJ7fkQjzA3V9d9OYfFzK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2sYFbHq5q3f6kn779wQhIplj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oKFm6LIAUQYYpdGkAuC4hk5J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MdYkVETgsdHupsLZAUcEvUTx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MaPAGtTEL80oVuxuABk5DAR3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4rJJQd1nF2r8EDT9Ynm6rtAd.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Bommes op 04-04-2026 17:14 ]
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MPhWhC8uccLFT0Juv2uTDXol.jpg?f=user_large)
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Lekker hoor zo'n AT, zag er gister eentje rijden die een dot gas gaf, klonk echt niet verkeerd!Koekstra schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 20:10:
Zo, heb ook de stoere mannen handkappen gemonteerd vandaag!![]()
[Afbeelding]
Hopelijk een dezer dagen nog even een fatsoenlijk stuk rijden
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/L07mz5meslgcYkfwCit0vB4W.jpg?f=user_large)
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Wit past ook helemaal niet bij jouw fietsBommes schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 20:50:
He die heb ik ook @Koekstra maar dan niet zo in het kek wit.
[Afbeelding]
Eigenlijk merk/type specifiek voor mijn Guzzi V85. Toch net voor de inruil er af gehaald, zo van die verkoop ik wel los of zo. Paste gewoon 1 op 1 ook op deTuareg.
@Daniel L. damn wat is dat toch een gave bike![]()
@Pyr0_ een AT met de juiste uitlaat klink inderdaad erg gaafgeen idee van de krukas graden van dat blok?
Bij Piaggio maken ze er tegenwoordig een dingetje van om het inlaat geluit heel prominent aanwezig te maken.
Bij mijn V85 was dat al, maar nu bij de Tuareg is dat echt bizar aanwezig als je vol op trekt.
Luchtfilter zit net voor de tankdop, onder dat stikkertje op de foto hier onder. Aanzuig is naar voren toe dus net achter de voorvork, precies achter de cockpit.
[Afbeelding]
Ik lees Drenthe, Den Ham en spoor. Drie elementen die binnen mijn kennis onverenigbaar zijn. Kun je me wijzer maken?kneusteun schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 16:46:
YouTube: Drenthe Tenere 700
Bedoel je dan het geluid wat de motor maakt, of de gilletjes van genot van de berijder?Pyr0_ schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 20:14:
[...]
Lekker hoor zo'n AT, zag er gister eentje rijden die een dot gas gaf, klonk echt niet verkeerd!
Stomme is, ik heb volgens mij nog nooit een multi horen rijden (of althans niet alleen zodat ik 'm kom onderscheiden). Dus ik ken het geluid van de multi alleen van hoe ik er op zit..
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
Oh vet, jij hebt ook het Perunmoto rekje. Echt veruit het mooiste rekje wat ik heb kunnen vinden voor mijn XDaniel L. schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 19:12:
Lekker rondje @Bommes ! Ik had vandaag helaas geen tijd om off-road te gaan, maar een klein dijk-rondje kon ik er nog net tussen frommelen:
[Afbeelding]
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Als ik op de motor zit vind ik inlaatgeluid nog veel vetter. Op mijn 748 had ik een raceluchtfilter direct over de inlaatkelken, waardoor de originele luchtfilters uit de inlaatkanalen waren. Daar kwam bij hogere toerentallen een resonantie uit de airbox die boven het uitlaatgeluid (open Termi’s) uit kwamPyr0_ schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 20:14:
[...]
Lekker hoor zo'n AT, zag er gister eentje rijden die een dot gas gaf, klonk echt niet verkeerd!
Stomme is, ik heb volgens mij nog nooit een multi horen rijden (of althans niet alleen zodat ik 'm kom onderscheiden). Dus ik ken het geluid van de multi alleen van hoe ik er op zit..
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Pics or it didn't happenFormat-C schreef op zondag 5 april 2026 @ 15:09:
Gisteren nog een heerlijk stukje getourd met mn 899. Even bij mn kameraad wezen kijken die ook net begonnen is met motorrijles![]()
Komende week wordt het weer super mooi weer, dus dan kunnen we weer los.
Nu al zin in.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Nog best een straf tempo of vertekend dat zo erg door die 360?kneusteun schreef op zondag 5 april 2026 @ 12:03:
Voorkant:
YouTube: Front view of the other video #tenere #tet #adv #yamaha
Achterkant:
YouTube: Tenere 700 Twente trans european trail
Best wel handig dat je eigenlijk altijd alles filmt.
Vertekend wel aardig.ll roel j schreef op zondag 5 april 2026 @ 15:54:
[...]
Nog best een straf tempo of vertekend dat zo erg door die 360?
Ik denk dat @WilbertNeems bedoelt dat Den Ham hemelsbreed zo’n 15km bij Drenthe vandaan ligtkneusteun schreef op zondag 5 april 2026 @ 12:02:
Is een stukje van de Trans euro trail, net iets boven Den Ham.
Dat laatste stukje is een spoorweg overgang, daar kan je soms best mooie sprongen maken.
Was insta360 aan het testen, en beetje aan het klooien met waar je zo’n ding kan vastzetten. Viel me allemaal niet tegen.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Een DucatiE?MarkyB schreef op zondag 5 april 2026 @ 22:19:
Zijn er nog mensen die een Ducatie gaan proefrijden?
https://www.ducatizaltbom...of-season-testdagen-2026/
Zelf ga ik de 24e een Multistrada uitproberen.
't is al laat hèPyr0_ schreef op zondag 5 april 2026 @ 22:41:
[...]
Een DucatiE?
Ik wil best graag eens een monster of panigale proberen, maar ik ben een beetje bang dat ik het dan weer in m'n hoofd ga halen dat óók te willen...
Met jouw gebruik heb je die dingen binnen een maand weer op marktplaats staanPyr0_ schreef op zondag 5 april 2026 @ 22:41:
[...]
Een DucatiE?
Ik wil best graag eens een monster of panigale proberen, maar ik ben een beetje bang dat ik het dan weer in m'n hoofd ga halen dat óók te willen...
Meer = beter. Als je er de plaats en financiële ruimte voor hebt, why not.Pyr0_ schreef op zondag 5 april 2026 @ 22:41:
[...]
Moette doen.
Van een pinlock mag je verwachten dat je hem niet ziet.Aikon schreef op maandag 6 april 2026 @ 09:42:
Ik had laatst een nieuwe Airoh helm gekocht, maar m'n pinlock is wat wazig. Net even goed gekeken, er zit echt geen beschermfolie meer op, goed schoon gemaakt, maar hij blijft wat wazig. Ik mag toch aannemen dat die pinlock gewoon glashelder moet zijn?
Veel plezier!Ondertussen al wat aan het inpakken, donderdag vertrek ik richting Italië. Althans, in Spanje wordt het wel echt een stukkie warmer, maar ja, daar ben ik al eens geweest... Ik denk dat ik ten oosten van de Bodensee de Alpen oversteek richting San Marino. Dan zou het 12-17 graden worden voorlopig, op zich wel ok met een zonnetje.
[ Voor 8% gewijzigd door Aikon op 06-04-2026 09:51 ]
Uitdampen lukt niet meer, want dat is het principe achter de pinlock. Die moet luchtdicht afsluitenAikon schreef op maandag 6 april 2026 @ 09:50:
Misschien heb ik juist een bril nodig
Ok, nu 5 minuten laten issie wel vrijwel helemaal helder. Blijkbaar heb ik hem de vorige keer te snel na het schoonmaken - en afdrogen! - op het vizier gezet. Hij moet uitdampen ofzo en dat lukt niet meer eenmaal gemonteerd?
Je zou een bezoekje kunnen brengen aan Dallara vlakbij Parma. Dat is een constructeur van raceauto's en ze hebben ook een museum/showroom.Aikon schreef op maandag 6 april 2026 @ 10:08:
Ja, nee, snap ik ookMaar blijkbaar heeft deze echt nog 5-10 minuten nodig ná het afdrogen...
Anyway... m'n nieuwe tasjes gevuld met gereedschap en wat reserveonderdelen die ik in Scandinavië hard nodig dus, dus nu ik ze bij me heb niet meer. Zelfs een reserve schakelpedaal op de kop kunnen tikken. M'n nieuwe matje zo even opblazen, heb wat kruiden in kleine zakjes gedaan. Ik heb er zin in.
Iemand nog tips, bekende dingen weet ik denk ik wel, maar een tof museum, of een onbekend circuit ofzo.
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
ik had nog bij mijn nieuwe helm ook nog aan de binnenkant een folie zitten! Was bijna niet te zien had ook zo wazige vlek vorige week met de nieuwe scorpion exo 1400 carbon evo 2Aikon schreef op maandag 6 april 2026 @ 09:42:
Ik had laatst een nieuwe Airoh helm gekocht, maar m'n pinlock is wat wazig. Net even goed gekeken, er zit echt geen beschermfolie meer op, goed schoon gemaakt, maar hij blijft wat wazig. Ik mag toch aannemen dat die pinlock gewoon glashelder moet zijn?
Ondertussen al wat aan het inpakken, donderdag vertrek ik richting Italië. Althans, in Spanje wordt het wel echt een stukkie warmer, maar ja, daar ben ik al eens geweest... Ik denk dat ik ten oosten van de Bodensee de Alpen oversteek richting San Marino. Dan zou het 12-17 graden worden voorlopig, op zich wel ok met een zonnetje.
Ik ben er ook zeer blij mee als eerste fiets!Willem schreef op maandag 6 april 2026 @ 20:04:
Echt leuke (onderschatte) fietsen. Love de V-twin.
Heel gaaf!Joris748 schreef op maandag 6 april 2026 @ 09:46:
Zojuist een Allroad Basic Training bij Berrt geboekt. Zin in!
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
Nu ga ik hem helemaal doen.....ben net verhuist naar Apeldoorn..wandelend heb ik mijn achtertuin de Loenermark al verkend, leuk om dat ook met de lokale zandwegen te doen op de motor.jeroenathome schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 09:12:
@Fraggert @Joris748 De basistraining is zeker leuk om te doen. Al is het geen hechlingen. Je begint in Diepenheim met balans- en controle oefeningen en daarna via diverse zandwegen richting Apeldoorn.
Ik baal nu dat ik het niet met mijn Teneré heb gedaan. Misschien weer opnieuw proberen en kijken hoe het nu gaat.
Ja, ik moet ergens beginnen. Het is zover buiten mijn comfortzone. Op asfalt was ik heel snel vertrouwd met het ding, maar kan niet terugvallen op techniek en reflexen op onverhard. Als ik dan zo'n filmpje van @kneusteun zie dan denk ik: dat wil ik ook vol vertrouwen doen! We gaan het rustig opbouwen en misschien boek ik dan nog wel een vervolgcursus later in het jaar.Fraggert schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 08:30:
[...]
Heel gaaf!
ik heb destijds (dat is wel 15+ jaar terug denk ik) in dat Enduropark Hechlingen bij BMW zo'n dag geboekt samen met Mrs.Fraggert.
We waren toen op vakantie dus de eigen motoren waren thuis, zij reed op een F650 en ik kon mooi de 1200GSA vergelijken met mijn eigen 1150GSA. Niet zo gek dat ik nu een 1200 heb, wat een lichtvoetig ding in vergelijk.
Maar zo'n allroad/offroad-cursus...om het even waar....is echt fantastisch man. Lekker gekke kunstjes doen zoals met je rechtervoert op de linkerstep en dan 8jes draaien op gravel of ABS-loos je voorwiel laten blokkeren om te voelen wat dat doet en je brein leren dat het allemaal niet zo eng is.
Uitstekend idee om te doen dus IMHO.
Wanneer mogen we witte rook verwachten?Of het nu de F450GS gaat worden voor me of wat anders....ik heb een allroadtraining weer even op de agenda gezet door je post, thanks
echt een aanrader om te doen, je bouwt het heel snel vertrouwen op doordat je motor zoveel meer kan dan je denkt. Die eerste krassen doen allicht wat pijn....trust me i know....maar daar kom je snel overheen hoor als je wat vaker gaat uiteindelijk.....battle-scarsJoris748 schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 09:24:
[...]
Ja, ik moet ergens beginnen. Het is zover buiten mijn comfortzone. Op asfalt was ik heel snel vertrouwd met het ding, maar kan niet terugvallen op techniek en reflexen op onverhard. Als ik dan zo'n filmpje van @kneusteun zie dan denk ik: dat wil ik ook vol vertrouwen doen! We gaan het rustig opbouwen en misschien boek ik dan nog wel een vervolgcursus later in het jaar.
[...]
Wanneer mogen we witte rook verwachten?
heb mijn thuiswerk dag halverwege de dag toch maar omgezet in een kantoor dag, lekker met een ommetje naar het werk gereden! En straks met een nog groter ommetje terugFormat-C schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 13:00:
Ik heb vanmiddag vrij genomen
Even aan de rit straks.![]()
[ Voor 77% gewijzigd door Format-C op 07-04-2026 13:11 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Ik rijd heel vaak met het vizier op een kier. Grootste wtf moment it was dat er al rijdend een wesp tussen vizier en pinlock klem kwam te zitten. Acute bruine-streepreactie bleef gelukkig uit, maar wel zsm even aan de kant gezet voor een schoonmaakbeurt (van het vizier dusDrivinUCrazy schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 14:29:
Zoiets had ik me ook al bedacht ja. Maar als het vizier gesloten is, zit het goed, ik ga dus niet met de afstelling klooien. Ik rijd nooit met open vizier, dus het was wel even een wtf. Straks het vizier even eruit pakken en kijken of ik het vliegje er uit krijg.
Doet me terugdenken aan mijn tijd op de HTS, een studiegenoot was daar eens te laat voor een tentamen omdat er onderweg op zijn opgevoerde Wallaroo een duif zijn helm in vloog. Hij kwam met het dons tussen de tanden het lokaal binnen, was me wel het gezichtDrivinUCrazy schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 15:40:
Een aantal maanden geleden boorde zich een roodborstje tussen de kap rondom de koplamp en het ruitje. Dat is een kiertje van 1,5cm, maar hij was er wél doorheen.![]()
![]()
Ik heb ook al eens een vogeltje op mijn helm geschampt; met als effect alsof ik een klap met een honkbalknuppel kreeg.
Dan heb je uiteraard nog alle insecten en zo wat er rondvliegt.
No way dat ik met een vizier open rijd.![]()
De Shoei heeft wel een nét niet dicht stand, waarbij die net niet in de rubber wordt gedrukt. Die gebruik ik bijna altijd, alleen bij regen druk ik het vizier volledig dicht.
Ik heb juist een GT-Air 3; simpelweg niet volledig dicht drukken maar tot tegen de vergrendeling aan. Werkt prima.ollie1965 schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 15:56:
Achter de ruit van deze blijft mijn vizier, totdat het regent of sterke zijwind is, gewoon helemaal open staan. Het moet echt heel hard regenen voordat ik hem helemaal dicht doe.
Bij de andere is hij altijd op een kier geopend, dicht geeft mij een opgesloten gevoel.
De nieuwe Shoei GT-Air III heeft overigens niet meer zo'n net niet dicht stand meer (anti wasemstand noemde ik hem altijd in de Pre Pinlock tijd)
Ik heb een HJC RHPA, die kan idd ook op een "net niet op slot"-stand, maar dan is ie alsnog zo goed als dicht. Ik rijd liever een standje verder open, cm of anderhalf denk ik? Maar dan zakt ie in de turbulentie nogal eens helemaal dicht, dus dan nóg maar verder open: dan kijk ik dóór het visier vooruit en er onderdoor naar m'n tellersollie1965 schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 16:47:
Dat vind ik dan net weer teveel dicht........ maar ik mis dat hendeltje van Shoei wel eens. Meer dan net niet dicht, maar ook niet zo groot als de eerste stand die er nu is.
Check ook even de stallingsvoorwaarden, voordat je je rijk rekentibothead schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 17:01:Ik heb hem eindelijk
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] . Maar wat kan verzekering premie schelen zeg met 5 min uitzoeken
![]()
Alles het zelfde invullen en ene is anwb waar ik nu zit en nog eens 5% extra korting zou krijgen of nationale nederlanden
Of mag hij na 23.00 uur of voor 06.00 uur alleen binnen staan binnen die straal......Joris748 schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 17:09:
[...]
Check ook even de stallingsvoorwaarden, voordat je je rijk rekentZitten hele grote verschillen in. Buiten een straal van 1000 meter rond de woning hoef ik ‘s nachts alleen maar een Art-4 (schijfrem)slot te gebruiken. Bij andere verzekeringen moet de motor ergens aan vastgezet worden of van alarm voorzien zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Slayer op 07-04-2026 20:30 ]
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Die heb ik niet, en het was dus inderdaad erg frisjes vanochtend. Zeker omdat ik mijn wintervoering al uit mijn jas heb gehaald.Jens_Ica schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 22:22:
Ondanks het warme weer overdag was de handvatverwarming vanochtend geen overbodige luxe onderweg naar werk
Zoals het er nu naar uitziet, zit ik in die week ook solo in de Alpen (hotelletje in regio Bardonecchia). Het plan is een mix van on- en offroad passen. Wellicht kunnen we nog ergens een stukkie samen oprijdenBommes schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 22:41:
[...]
Dan moet het maar zoals het kan, 11 tot 18 juli it is
Onderschat kleding nietBarista schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 20:53:
Airbagvest is volgens mij beste investering voor de veiligheid na je helm. Maar toch ben ik persoonlijk nog terughoudend. Prijs speelt ook een rol (plus ik rij maar 3500/4000 km per jaar). Maar ik vind het ook vrij warm eruit zien. Ben benieuwd naar jullie ervaring @Pyr0_ en @HTT-Thalan
Wintervoering? Die heb ik niet bij mijn doorwaaijas. Deze winter meerdere dagen gereden. Alleen als het echt koud was deed ik mijn regenjas er over aan. Moet er wel bij zeggen dat het ritjes van ongeveer 30 minuten waren. Is het nog te doen.Bommes schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 22:41:
Die heb ik niet, en het was dus inderdaad erg frisjes vanochtend. Zeker omdat ik mijn wintervoering al uit mijn jas heb gehaald.
Bbrrr..
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
Wintervoering? Die ligt sinds aankoop van mijn jas in de bak op zolder. Vind het maar onhandig... Heb op die ene week met sneeuw na het hele jaar doorgereden, dikke trui eronder en gaan met die banaan. Half uurtje meestal.jeroenathome schreef op woensdag 8 april 2026 @ 09:17:
[...]
Wintervoering? Die heb ik niet bij mijn doorwaaijas. Deze winter meerdere dagen gereden. Alleen als het echt koud was deed ik mijn regenjas er over aan. Moet er wel bij zeggen dat het ritjes van ongeveer 30 minuten waren. Is het nog te doen.
1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11
:strip_exif()/f/image/j8ouwrxYsLnXEYOfX0mcJgU1.jpg?f=fotoalbum_large)
Leuk! Hoe oud/lang is hij?BvZwolle schreef op woensdag 8 april 2026 @ 11:59:
[Afbeelding]
Afgelopen maandag voor het eerst met mijn jongste zoon een rondje gereden. We hebben de Sena's gekoppeld, waardoor we kunnen praten.
Ik heb hem de hele tijd horen gieren van de lol. Hard door de bochten voelde hij in zijn buik, maar hij was er niet vanaf te slaan. Op een gegeven moment zag ik in de schaduw op de grond dat hij á la Titanic met zijn armen aan het 'vliegen' was.
Ik denk dat we een motorrijder in de dop erbij hebben!
Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19
Kan het zijn dat mijn vriendin en ik jullie in de buurt van Aalten in Gelderland zijn tegengekomen?BvZwolle schreef op woensdag 8 april 2026 @ 11:59:
[Afbeelding]
Afgelopen maandag voor het eerst met mijn jongste zoon een rondje gereden. We hebben de Sena's gekoppeld, waardoor we kunnen praten.
Ik heb hem de hele tijd horen gieren van de lol. Hard door de bochten voelde hij in zijn buik, maar hij was er niet vanaf te slaan. Op een gegeven moment zag ik in de schaduw op de grond dat hij á la Titanic met zijn armen aan het 'vliegen' was.
Waardeloze post natuurlijk, hè... zonder foto's.Pyr0_ schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 20:47:
[...]
Verder weer heerlijk kunnen rijden in Luxemburg, wat een wegen hebben ze daar toch, waar een klein land groot in kan zijn.
[...]
Ah nee, dan was het toeval. Wij kwamen namelijk onderweg ook een soortgelijke "combinatie" tegen met een heel enthousiast zwaaiend knulletje achteropBvZwolle schreef op woensdag 8 april 2026 @ 13:12:
@UTwizard Nee, omgeving Elburg hebben we gereden.
Lachen, deed ik destijds ook met m'n dochter, naar school brengen en halen. Terugweg altijd extra rondje.BvZwolle schreef op woensdag 8 april 2026 @ 11:59:
[Afbeelding]
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - Svartpilen 401 '22 - FJR 1300 '08
Net een nieuwe helm gekocht omdat de pinlock niet meer aanslootKars schreef op woensdag 8 april 2026 @ 11:30:
Voor de mensen met een Pinlock die niet lekker aansluit/beslaat: de kleine schroefjes waarmee je de Pinlock klemt, kun je draaien waarmee je de Pinlock afsteltDie schroefjes hebben een excentrische binnenkant, waarmee je de Pinlock strakker of losser zet.
De LS2 helm van mijn vrouw heeft een Pinlock, maar deze stond standaard te los waardoor de siliconen rand niet goed voor afdichting zorgde. Iets afgesteld (eerst te strak, toen raakte de Pinlock het vizier) en nu zit het perfect
De enige foto die ik heb gemaakt heb ik al gepost. Nadeel van zo kort bij zulke mooie plekken wonen is dat het went en je niet meer zo gauw een fototje schiet.Jolke schreef op woensdag 8 april 2026 @ 14:17:
[...]
Waardeloze post natuurlijk, hè... zonder foto's.
Zo doe ik het ook (bijna) altijd.DrivinUCrazy schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 15:40:
De Shoei heeft wel een nét niet dicht stand, waarbij die net niet in de rubber wordt gedrukt
Die gebruik ik bijna altijd, alleen bij regen druk ik het vizier volledig dicht.
[ Voor 55% gewijzigd door Format-C op 08-04-2026 17:48 ]
:strip_exif()/f/image/cNMgwPIXBjlZIF1BdOsMOs95.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D8VI2h3ZSYuO7FG3RGP2lmh3.jpg?f=fotoalbum_large)
Vaak bu'j te bang!
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Had ik vd week ook met de PS. Tankstation 3km verderop verkoopt 't voor 2.43 per literFormat-C schreef op woensdag 8 april 2026 @ 17:35:
[...]
Edit: hopelijk wordt euro98 nu wat goedkoper door de situatie in Iran. €2.75 per liter is wel heel gortig (al rij ik er geen kilometer minder om).
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Never ever financial advice...