YouTube: Drenthe Tenere 700
Soms kan je je niet helemaal inhouden, is dat stuk bij Den Ham waar je over het spoor kan springen...
Soms kan je je niet helemaal inhouden, is dat stuk bij Den Ham waar je over het spoor kan springen...
:strip_exif()/f/image/uKP1GzPr0Sd0U3Rk7Zj0kCxq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n8f3SJ7fkQjzA3V9d9OYfFzK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2sYFbHq5q3f6kn779wQhIplj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oKFm6LIAUQYYpdGkAuC4hk5J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MdYkVETgsdHupsLZAUcEvUTx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MaPAGtTEL80oVuxuABk5DAR3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4rJJQd1nF2r8EDT9Ynm6rtAd.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Bommes op 04-04-2026 17:14 ]
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MPhWhC8uccLFT0Juv2uTDXol.jpg?f=user_large)
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Lekker hoor zo'n AT, zag er gister eentje rijden die een dot gas gaf, klonk echt niet verkeerd!Koekstra schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 20:10:
Zo, heb ook de stoere mannen handkappen gemonteerd vandaag!![]()
[Afbeelding]
Hopelijk een dezer dagen nog even een fatsoenlijk stuk rijden
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/L07mz5meslgcYkfwCit0vB4W.jpg?f=user_large)
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Wit past ook helemaal niet bij jouw fietsBommes schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 20:50:
He die heb ik ook @Koekstra maar dan niet zo in het kek wit.
[Afbeelding]
Eigenlijk merk/type specifiek voor mijn Guzzi V85. Toch net voor de inruil er af gehaald, zo van die verkoop ik wel los of zo. Paste gewoon 1 op 1 ook op deTuareg.
@Daniel L. damn wat is dat toch een gave bike![]()
@Pyr0_ een AT met de juiste uitlaat klink inderdaad erg gaafgeen idee van de krukas graden van dat blok?
Bij Piaggio maken ze er tegenwoordig een dingetje van om het inlaat geluit heel prominent aanwezig te maken.
Bij mijn V85 was dat al, maar nu bij de Tuareg is dat echt bizar aanwezig als je vol op trekt.
Luchtfilter zit net voor de tankdop, onder dat stikkertje op de foto hier onder. Aanzuig is naar voren toe dus net achter de voorvork, precies achter de cockpit.
[Afbeelding]
Ik lees Drenthe, Den Ham en spoor. Drie elementen die binnen mijn kennis onverenigbaar zijn. Kun je me wijzer maken?kneusteun schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 16:46:
YouTube: Drenthe Tenere 700
Bedoel je dan het geluid wat de motor maakt, of de gilletjes van genot van de berijder?Pyr0_ schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 20:14:
[...]
Lekker hoor zo'n AT, zag er gister eentje rijden die een dot gas gaf, klonk echt niet verkeerd!
Stomme is, ik heb volgens mij nog nooit een multi horen rijden (of althans niet alleen zodat ik 'm kom onderscheiden). Dus ik ken het geluid van de multi alleen van hoe ik er op zit..
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
Oh vet, jij hebt ook het Perunmoto rekje. Echt veruit het mooiste rekje wat ik heb kunnen vinden voor mijn XDaniel L. schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 19:12:
Lekker rondje @Bommes ! Ik had vandaag helaas geen tijd om off-road te gaan, maar een klein dijk-rondje kon ik er nog net tussen frommelen:
[Afbeelding]
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Als ik op de motor zit vind ik inlaatgeluid nog veel vetter. Op mijn 748 had ik een raceluchtfilter direct over de inlaatkelken, waardoor de originele luchtfilters uit de inlaatkanalen waren. Daar kwam bij hogere toerentallen een resonantie uit de airbox die boven het uitlaatgeluid (open Termi’s) uit kwamPyr0_ schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 20:14:
[...]
Lekker hoor zo'n AT, zag er gister eentje rijden die een dot gas gaf, klonk echt niet verkeerd!
Stomme is, ik heb volgens mij nog nooit een multi horen rijden (of althans niet alleen zodat ik 'm kom onderscheiden). Dus ik ken het geluid van de multi alleen van hoe ik er op zit..
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Pics or it didn't happenFormat-C schreef op zondag 5 april 2026 @ 15:09:
Gisteren nog een heerlijk stukje getourd met mn 899. Even bij mn kameraad wezen kijken die ook net begonnen is met motorrijles![]()
Komende week wordt het weer super mooi weer, dus dan kunnen we weer los.
Nu al zin in.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Nog best een straf tempo of vertekend dat zo erg door die 360?kneusteun schreef op zondag 5 april 2026 @ 12:03:
Voorkant:
YouTube: Front view of the other video #tenere #tet #adv #yamaha
Achterkant:
YouTube: Tenere 700 Twente trans european trail
Best wel handig dat je eigenlijk altijd alles filmt.
Vertekend wel aardig.ll roel j schreef op zondag 5 april 2026 @ 15:54:
[...]
Nog best een straf tempo of vertekend dat zo erg door die 360?
Ik denk dat @WilbertNeems bedoelt dat Den Ham hemelsbreed zo’n 15km bij Drenthe vandaan ligtkneusteun schreef op zondag 5 april 2026 @ 12:02:
Is een stukje van de Trans euro trail, net iets boven Den Ham.
Dat laatste stukje is een spoorweg overgang, daar kan je soms best mooie sprongen maken.
Was insta360 aan het testen, en beetje aan het klooien met waar je zo’n ding kan vastzetten. Viel me allemaal niet tegen.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Een DucatiE?MarkyB schreef op zondag 5 april 2026 @ 22:19:
Zijn er nog mensen die een Ducatie gaan proefrijden?
https://www.ducatizaltbom...of-season-testdagen-2026/
Zelf ga ik de 24e een Multistrada uitproberen.
't is al laat hèPyr0_ schreef op zondag 5 april 2026 @ 22:41:
[...]
Een DucatiE?
Ik wil best graag eens een monster of panigale proberen, maar ik ben een beetje bang dat ik het dan weer in m'n hoofd ga halen dat óók te willen...