1x raden wie er dinsdag vrij heeft, én z'n motor alweer terug heeft van de dealer.
Dealer belde vanmorgen, startkoppeling EN benzine meter beide gefixed binnen garantie.
Of ik alleen ff de olie en filter wou dokken.
Voor de afspraak nog via mail gevraagd of ik de 4L fles gesealde, originele spec olie mee moest geven zodat ik geen olie hoef te dokken die evt niet onder garantie valt. 'Nee komt wel goed...'
Nouja, maar zonder morren gedokt, dat ze 'm zo snel (zaterdag opgehaald, maandag dicht) al gefixed hebben ben ik al heel blij mee. Vanmiddag 2.5u in de Belgische bus gezeten, ik had geen zin om te wachten totdat iemand eens tijd heeft om me te brengen. Op de terugweg toch best wat regen gehad, gelijk m'n nieuwe jas (of nouja de regenjasliner) en midseason handschoenen kunnen testen, beide geslaagd. Ook m'n richa broek heeft me kurkdroog gehouden. Alleen zo stom geweest niet m'n nieuwe Daytona goretex laarzen aan te trekken, die leken me wat oncomfortabel in de bus maar het zou wel een mooie test voor ze zijn geweest.
Alleen nog ff de connector van de wireless quadlock charger nakijken, die lijkt wat los te zitten aangezien ie eerst niet en toen weer wel de telefoon deed opladen. Die zit onder de kappen naast de tank die wss allemaal los zijn geweest.
Viel me ook op dat m'n telefoon in de regen inputs registreerde die er niet zijn, hoe gaan jullie hier mee om?