• Pieterve
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:24
Farg0 schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 16:22:
[Afbeelding]

Sinds gisteren FSD abo genomen - net deze update ter beschikking (België)
Yep ik ook in Belgie!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:13
Ook abonnement gestart? Ik wil liever 1 maand gratis trial maar ik wil ook geen weken wachten :P

• Br3cht
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20:47
Wordt de betaling in België meteen afgeboekt of begint dit pas te lopen vanaf de update beschikbaar is?

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:51
Br3cht schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 16:47:
Wordt de betaling in België meteen afgeboekt of begint dit pas te lopen vanaf de update beschikbaar is?
Hier in NL was het pas als de Update gedownload is en geinstalleerd is dan start de betaling.

PSN: FreakGIB

royalt123 schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 16:26:
[...]

Ook abonnement gestart? Ik wil liever 1 maand gratis trial maar ik wil ook geen weken wachten :P
In Nederland kwam de trial 4 dagen na de uitrol

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:44
Als het hetzelfde is als in NL gaat de teller pas lopen nadat je de update hebt gekregen.

• nicow101
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:55
pdidi schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 12:24:
[...]

Nou, niet altijd. Gisteren gingen zowel FSD als de bestuurder (moi) in de fout bij de volgende nieuwe Turbo Rotonde bij afrit Breukelen A2, die welhaast door een stagiair moet zijn ontworpen. Het gaat mis omdat deze ook nog eens gecombineerd is met een bypass zonder dat je dat als bestuurder in de gaten hebt. Het begint netjes met 2 rijstroken (linksboven), waarbij de rechter rijstrook de Turbo route lijkt, maar feitelijk de bypass is. Daarna gaat het mis bij de rode pijl, waar de linker rijstrook (bedoeld voor alle 3 de richtingen) aankomt bij de rotonde. Hoe had FSD (en ik) hier van te voren moeten weten dat hier de binnenste baan van de rotonde moest worden genomen als je rechtdoor (2e afslag) wil gaan? Als je verder naar die rotonde kijkt zie je dus ook dat voor alle 4 de toeritten er een andere constructie is gebruikt en had ikzelf (en FSD) dus verwacht dat het net zoals bij de groene pijl zou zijn
[Afbeelding]
In mijn allereerste FSD rit ging ik zonder probleem over deze rotonde. Twee keer 😇

Tesla MY - Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:12
Farg0 schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 16:22:
[Afbeelding]

Sinds gisteren FSD abo genomen - net deze update ter beschikking (België)
Super! Ook maar direct geabonneerd hier dan! :*)
Nee, pas als je de upgrade krijgt:
"[...]en gaat in zodra de software in u w Tesla is geïnstalleerd"

[ Voor 27% gewijzigd door Fire69 op 12-06-2026 18:10 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:12
RF1000 schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 11:42:
interessante grafiekje. Is niet aanwezig in mijn 2026.17.5

bron: twitterberichtje van NL FSD Inside 12/6/26
[Afbeelding]
Hebben ze nou speciaal voor België die melding toegevoegd :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

nicow101 schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 16:53:
[...]

In mijn allereerste FSD rit ging ik zonder probleem over deze rotonde. Twee keer 😇
Echt waar?!, van Breukelen richting Nieuwer Ter Aar (dus de 2e rotonde en daar rechtdoor)? De eerste keer ging ik daardoor dus de snelweg op richting Utrecht. En toen ik terug kwam wilde die dus weer hetzelfde doen. Van de eerste heb ik een filmpje waar je ziet dat ie geen knipperlicht naar rechts aangaf en rechtdoor wilde gaan. Ook leuk: op 20sec zie je dat daar dus regelmatig wordt omgekeerd door foutrijders
En ik zie nu pas wat voor bord daar gebruikt wordt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0NgCFO9jTZb9EG5oRPY9Z9nL568=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/TYfP3dWXVl3Ni9xYbD5xeAod.png?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door pdidi op 12-06-2026 20:45 ]

Pagina: 1 ... 95 96 Laatste

Let op:
Even voor de duidelijkheid: het bespreken of delen van informatie om FSD eerder te activeren is niet de bedoeling. Ja wellicht kan het , zit de software al in de auto, etc. Maar de goedkeuring zal eerst moeten komen alvorens Tesla wettelijk FSD mag activeren. We zijn Tweakers en “tweaken” graag dingen maar we blijven binnen de wettelijke kaders.