Mijn hele betoog is weggevallen 🤬
Okay nog een poging:
In het algemeeen vind ik de nieuwe versie niet perse een verbetering en op sommige punten zelfs slechter. Had er na alle hallelujah verhalen van influencers iets meer van verwacht.
Positief: minder nagging met het DMs, nog steeds wel , maar er is mee te leven al Mag het van mij nog wel wat soepeler . Hij maakt ruimte als er snellere verkeersdeelnemers op je bumper rijden. Parkeren met de oude autopark lijkt wat zelfverzekerder te gaan.
Negatief:
Herkent nog steeds geen matrix borden , moest zelfs ingrijpen omdat ie een afgekruisde weg wilde oprijden . Een keer zomaar uit het niets een rood stuur.
Hij rijdt nerveuzer en slordiger (!) hij treuzelt meer bij het oprijden van een weg met sneller verkeer vanaf een zijweg. Dubbele stoplichten (zoals het voorbeeld van de foto) gaat nog steeds mis. Dit voorbeeld in Den Haag stopt hij nog steeds voor het rode fietslicht terwijl het stoplicht voor auto’s op groen staat. Hij gaat niet meer terug naar 130 als ik naar een auto toe gereden ben en die auto gaat aan de kant moet ik nu handmatig gas bijgeven dat was in 2.2.5 niet .
[ Voor 12% gewijzigd door karel_G_1981 op 09-06-2026 22:25 ]