WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:00
Blik1984 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:43:
Ik zie een hoop mensen met een update, maar zitten er ook nieuwe FSD-ers tussen? Of zijn dit allemaal mensen die al eerder FSD hebben gereden?
Actieve FSD rijder (Model Y Premium Dec 2025) software 2026.3.7 / fsd 14.2.2.5 en nu ook 2026.17.5 aan het downloaden :)
Ook Litouwen en Estland krijgen nu 2026.17.5

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:48
Eindelijk weer vooruitgang in de uitlevering?

• Jongentje
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:45
pdidi schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:21:
[...]

Na mijn eerdere Nostradamus post durf ik nu ook wel te voorspellen dat jij (en ik) dezelfde update gaan krijgen zodra iedereen met actieve FSD is geweest
Ik heb hem ook binnen m3 rwd non premium zonder fsd aangeschaft of abbo

• walto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:43
Kom net terug van een ritje Arnhem Cuijk via de snelweg en binnendoor via Nijmegen (incl keizer Karel) terug.

de rit was… saai. Het werkte gewoon heel erg goed. En je doet dus niet zoveel

heel erg goed. Niet perfect. Snelheids borden snapt hij niets van. ‘s avonds mag je 130 waar je overdag 100 mag. Dat geeft hij heel mooi aan en doet hij ook goed. Maar matrix borden die dan 70 aangeven corrigeert hij mooi de overdag snelheid mee. En blijft doodleuk 130 rijden want het is avond. Toch maar even via het scrollwiel de snelheid aangepast want met 130 de werkzaamheden in leek mij geen goed plan

70 bij regen (onderbord) liet hij de snelheid ook lekker op 100 staan ook al stonden de ruitenwissers op standje max. Gelukkig ging hij toch al heel rustig door de bocht dus niets aan de hand

En een paar keer beetje ongelukkige baankeuze. Te lang links of onhandige keuze met de volgende actie. Ging niets fout maar bij je rijexamen hadden dat minpunten geweest. Gelukkig met het knipperlicht op te lossen.

Al met al hele rit stuur niet vastgehad. Benieuwd hoe het morgen is als de wegen niet leeg zijn

Heel goed maar niet perfect. Maar tegelijk ook maar 1 of 2 updates er vanaf

toch bij thuiskomst maar een drankje gepakt: ik heb de toekomst mogen ervaren en werd er heel gelukkig van 😁

[ Voor 3% gewijzigd door walto op 09-06-2026 00:25 ]

Enjoying life

• Emiel1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:27
Ook net een ritje gemaakt. Fsd 14.2.2.6 reageert veel sneller t.o.v. de vorige versie. Rijdt gewoon soepel nu. Dms merk je nu niet meer veel van. Is niet meer continu en storend. Auto park is beter en sneller geworden. Wel uit fsd halen nog. Er is nog wel ruimte voor verbetering. Bij het keren gebruikt hij niet de hele weg bijvoorbeeld. Hij blijft staan als het licht op groen springt af en toe. Hij sorteert nog steeds verkeerd voor. Dat gewiebel van het stuur had ik ook 1 keer. Ik weet niet waarom hij dat doet. Als je het stuur beetpakt dan doet hij weer normaal. Ik ben wel heel positief. Dit is bijna een andere beleving geworden.
Pagina: 1 ... 92 93 Laatste

Let op:
Even voor de duidelijkheid: het bespreken of delen van informatie om FSD eerder te activeren is niet de bedoeling. Ja wellicht kan het , zit de software al in de auto, etc. Maar de goedkeuring zal eerst moeten komen alvorens Tesla wettelijk FSD mag activeren. We zijn Tweakers en “tweaken” graag dingen maar we blijven binnen de wettelijke kaders.